abonnement Unibet Coolblue
pi_179480737
Missie kansloos. Ik ben een hetero vrouw en ben verliefd op een homoseksuele vluchteling. Ik kan het niet verklaren. Ik ken hem via mijn werk. Of nou ja, zo goed ken ik hem eigenlijk niet. Ik spreek hem af en toe op werk. Hij is heel charmant en aardig en knap en intelligent en welbespraakt. En zodra hij de ruimte binnenloopt – ik weet niet wat het is. Alsof alles lijkt stil te staan. Ik kan me dan niet eens meer focussen op mijn taken.
Hij weet zelf uiteraard van niks. Heeft toch geen zin. En niet handig in de werksfeer. Plus het staat een eventuele vriendschap in de weg.
Maar goed, blijft wel dat ik er mee zit en er niks mee kan. Het is zo kansloos dat ik het niet eens tegen een goede vriendin heb kunnen zeggen.

Dus deel ik het hier. :D
pi_179480763
Jezus dit is echt kansloos!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_179480774
maakt het uit als ik zeg, dat ik van jou ook een beetje hou?
  dinsdag 29 mei 2018 @ 23:54:29 #4
476677 DatDitKanJoh
Dat wist ik heel nie!
pi_179481051
Misschien moet hij nog terug de kast in en blijkt hij zonder dat hij het zelf weet wel hetero of biseksueel te zijn.
Experimenteer voordat zijn werkvizum stopt!
pi_179481433
Ik dacht meer aan een anonieme liefdesbrief :)
pi_179481453
Ik weet niet 100% zeker of hij homo is. Zag een paar verwijzingen op zijn sociale media, waardoor ik die conclusie trok. Plus hij droeg laatst een roze armbandje. Niet dat dat laatste per se een teken is, maar het was meer alles bij elkaar. Zelf heeft hij er nooit iets over gezegd, maar het is ook nooit ter sprake gekomen. Zo goed ken ik hem ook nog niet.
  User die overal opduikt 2022 woensdag 30 mei 2018 @ 05:56:22 #7
186611 Haags
pi_179483280
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 23:34 schreef vosss het volgende:
Jezus dit is echt kansloos!
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 30 mei 2018 @ 06:15:11 #8
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_179483298
Wat voor verwijzingen? Fotoalbums waarin hij meerdere lullen in zijn mond heeft of heeft hij een keertje de rollende keukens pagina geliked en vind jij dat hele event gewoon een beetje gay
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_179483309
Goed topic weer vogeltjesdans!
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  woensdag 30 mei 2018 @ 07:22:17 #10
380218 Dr.Jan-Itor
Knifewrench!
pi_179483926
schopje naar r&p? :')
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_179484851
Kan je hem niet dwingen met je te trouwen omdat je hem anders het land uit laat zetten ofzo? Hoe doen mensen in films dat ook al weer?
  woensdag 30 mei 2018 @ 11:07:14 #12
476677 DatDitKanJoh
Dat wist ik heel nie!
pi_179486821
Je zou misschien kunnen beginnen met een gesprek? Of is een gesprek met een mens raar?
En je bent nu al conclusies aan het trekken zonder iets te weten.

Voor 1960 was roze de kleur van een man en blauw voor een vrouw in het westen. Vanwege marketingredenen is dat omgedraaid dus een roze band zegt niets. Was het bandje misschien ook niet rood en is het verbleekt in de zon?

Goed gedaan jezelf gek maken en posten in de trollrubriek van FOK!

Hint: stalk niet op een socialmedia pagina maar ga gvd praten of laat liggen en geef het op.

(of ik ben nu een troll aan het voeden, dat kan ook)

[ Bericht 3% gewijzigd door DatDitKanJoh op 30-05-2018 11:16:39 ]
pi_179487858
Al die hippievrouwtjes soppen op negerts, grote oorzaak van van het immigratiprobleem.
  woensdag 30 mei 2018 @ 11:58:19 #14
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_179487979
Geen zorgen, waarschijnlijk is hij alleen maar zemmel voor de verblijfsvergunning.
pi_179498652
quote:
14s.gif Op woensdag 30 mei 2018 11:07 schreef DatDitKanJoh het volgende:
Je zou misschien kunnen beginnen met een gesprek? Of is een gesprek met een mens raar?
En je bent nu al conclusies aan het trekken zonder iets te weten.

Voor 1960 was roze de kleur van een man en blauw voor een vrouw in het westen. Vanwege marketingredenen is dat omgedraaid dus een roze band zegt niets. Was het bandje misschien ook niet rood en is het verbleekt in de zon?

Goed gedaan jezelf gek maken en posten in de trollrubriek van FOK!

Hint: stalk niet op een socialmedia pagina maar ga gvd praten of laat liggen en geef het op.

(of ik ben nu een troll aan het voeden, dat kan ook)
Ik spreek hem ook wel op werk. Maar niet over of hij al dan niet homo is. Beetje ongepast om te vragen aan een collega die je nog niet zo lang kent. En bovendien weet ik niet wat hij als vluchteling heeft meegemaakt en hoe gevoelig het onderwerp homoseksualiteit ligt. In de islamitische rust daar nog altijd een taboe op.
  donderdag 31 mei 2018 @ 09:02:23 #16
476677 DatDitKanJoh
Dat wist ik heel nie!
pi_179505093
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 21:56 schreef Keukenmachine het volgende:

[..]

Ik spreek hem ook wel op werk. Maar niet over of hij al dan niet homo is. Beetje ongepast om te vragen aan een collega die je nog niet zo lang kent. En bovendien weet ik niet wat hij als vluchteling heeft meegemaakt en hoe gevoelig het onderwerp homoseksualiteit ligt. In de islamitische rust daar nog altijd een taboe op.
Bij zo een gesprek moet je ook niet beginnen met: "Benne ge homo, joh kut?".
Ik zou eerst proberen diegene leren kennen met een normaal gesprek ofzoiets. Je weet wel, vragen met hoe het gaat enzo. Gaandeweg kom je er misschien wel achter of hij homo is of niet zonder dat je er echt naar vraagt. En misschien gaat de verliefdheid voorbij als je hem beter leert kennen omdat hij misschien helemaal niet zo charmant is als dat hij lijkt. Is het probleem ook opgelost!

Ik ben ook geen communicatie expert dus misschien heb ik het mis en moet je wel beginnen met die eerste vraag maar dat betwijfel ik.

Als ik er zo serieus op in ga word het dan ook geen tijd voor een schopje naar R&P?
pi_179505315
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 21:56 schreef Keukenmachine het volgende:

[..]

Ik spreek hem ook wel op werk. Maar niet over of hij al dan niet homo is. Beetje ongepast om te vragen aan een collega die je nog niet zo lang kent. En bovendien weet ik niet wat hij als vluchteling heeft meegemaakt en hoe gevoelig het onderwerp homoseksualiteit ligt. In de islamitische rust daar nog altijd een taboe op.
Vraag of hij iets wil gaan drinken? Dan weet je het toch?
Weggegaan en opgerot
pi_179505528
Vaak zijn dat de ergste nichten :')
N A P O L I
C A M P A N I A
  donderdag 31 mei 2018 @ 09:29:24 #19
476677 DatDitKanJoh
Dat wist ik heel nie!
pi_179505614
quote:
10s.gif Op donderdag 31 mei 2018 09:24 schreef Aiciu het volgende:
Vaak zijn dat de ergste nichten :')
Geleerd van een homo: Nichten zijn niet hetzelfde als homo's. Je hebt homo's; die vallen op hetzelfde geslacht, nichten; mannen die als wijven gedragen maar hoeft niet persé te vallen op hetzelfde geslacht.
Nu blijken, volgens hem dan, veel homo's af te knappen op nichterige homo's.
pi_179505796
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 09:29 schreef DatDitKanJoh het volgende:

[..]

Geleerd van een homo: Nichten zijn niet hetzelfde als homo's. Je hebt homo's; die vallen op hetzelfde geslacht, nichten; mannen die als wijven gedragen maar hoeft niet persé te vallen op hetzelfde geslacht.
Nu blijken, volgens hem dan, veel homo's af te knappen op nichterige homo's.
Ja klopt, maar ik doel meer op de buitenlanders die in Nederland uit de kast zijn en dan extreem gay gaan doen, vooral Brazilianen hebben daar een handje van.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_179505883
Verkapte Maghrebijnse kloon
pi_179548461
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 09:02 schreef DatDitKanJoh het volgende:

[..]

Bij zo een gesprek moet je ook niet beginnen met: "Benne ge homo, joh kut?".
Ik zou eerst proberen diegene leren kennen met een normaal gesprek ofzoiets. Je weet wel, vragen met hoe het gaat enzo. Gaandeweg kom je er misschien wel achter of hij homo is of niet zonder dat je er echt naar vraagt. En misschien gaat de verliefdheid voorbij als je hem beter leert kennen omdat hij misschien helemaal niet zo charmant is als dat hij lijkt. Is het probleem ook opgelost!

Ik ben ook geen communicatie expert dus misschien heb ik het mis en moet je wel beginnen met die eerste vraag maar dat betwijfel ik.

Als ik er zo serieus op in ga word het dan ook geen tijd voor een schopje naar R&P?
Ja, dat is ook zo. Alleen is het lastig om iemand te leren kennen die je alleen via je werk kent. Ik spreek hem wel eens op werk, en dan doe ik wel geïnteresseerd en doet hij ook geïnteresseerd terug. En hij lacht en groet mij altijd vriendelijk als hij mij ziet. Maar that's it. Er staan vaak ook collega's bij of we moeten weer aan het werk.

Ik heb hem dus wel op fb. Is het raar om hem op fb te berichten? Dat praat misschien makkelijker. Maar wel met een vraag/smoes. Dat ik Arabische lessen wil volgen of iets dergelijks. :p En misschien komt er dan een dieper gesprek op gang.

Wat is R&P? Riool & Put? :)
  vrijdag 1 juni 2018 @ 22:59:46 #23
410451 Telefoonvork
Telefoonvork
pi_179550168
Gewoon vragen of hij zin heeft om te neuken.
pi_179550538
Vertel hem gewoon dat jij ook een kontgat hebt
pi_179550629
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 09:29 schreef DatDitKanJoh het volgende:

[..]

Geleerd van een homo: Nichten zijn niet hetzelfde als homo's. Je hebt homo's; die vallen op hetzelfde geslacht, nichten; mannen die als wijven gedragen maar hoeft niet persé te vallen op hetzelfde geslacht.
Nu blijken, volgens hem dan, veel homo's af te knappen op nichterige homo's.
Schijnt ook dat homo's heel goed weten in te schatten of anderen homo zijn of niet. Misschien moet TS gewoon iemand meenemen waarvan ze zeker weet dat die homo is naar zijn roze armbandje laten kijken.

Bedoel ik weet voor 99% zeker dat hij homo is, een homo zou voor 99,99% zeker het kunnen stellen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')