abonnement Unibet Coolblue
pi_179485483
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 09:21 schreef illusions het volgende:

[..]

Precies. Als je hier kan zeuren dat 't zo omlaag gaat, kan je ook alles in Tether omzetten. Hoef je geen raketgeleerde voor te zijn toch? :D

[..]

Ik heb alles op 2 exchanges. Bittrex en Binance. Maakt niet echt veel uit op hoeveel exchanges je staat, je moet toch per coin apart de boel omzetten naar Tether.

Kost je echt nauwelijks tijd. Alleen even opschrijven hoe je je portfolio percentueel hebt verdeeld en bij een bullmarkt als je de boel weer terugzet kijken of je bepaalde coins nog wel wilt hebben.

Naja, dat is in ieder geval wat ik doe.

Anderen gaan weer puur voor winst in BTC en die boeit het niet als de koers daalt. Ik ga zo in principe voor beiden.
Klopt idd. Top, thanks :) Zal er eens over nadenken om dit met een gedeelte van mijn portfolio te doen.
[P]otverdorie
  Moderator / Redactie Sport woensdag 30 mei 2018 @ 09:48:56 #77
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179485564
Probleem met in Tether gaan is natuurlijk dat je nooit altijd goed kan inschatten of iets onderuit gaat of niet. Jullie doen er nu wel heel makkelijk over.

Nu gaat het toevallig een paar keer goed en blijft het flink dalen en kan je lager instappen. Als het een keer niet goed uitpakt en er een bull run komt terwijl je een daling verwacht lever je meteen als je winst in.

.... dus, wees voorzichtig. Het is echt geen garantie voor succes of je moet keer op keer de markt weten te verlsaan, maar geloof daar niet zo in.
pi_179485589
Nu hopen dat iedereen gewoon netjes zijn EOS tokens ook heeft geregistreerd via de website anders is het straks huilen na 1 juni
pi_179485622
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 09:50 schreef metallicelmo het volgende:
Nu hopen dat iedereen gewoon netjes zijn EOS tokens ook heeft geregistreerd via de website anders is het straks huilen na 1 juni
Dat wordt dus huilen.
Velen kijken er misschien al sinds december niet meer naar.
Eerst volgende bull run komen ze erchter dat alles weg is.
pi_179485625
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 09:42 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Niet elke coin kun je op elke exchange verhandelen, vandaer.
Ah op die fiets, helemaal niet aan gedacht.
pi_179485653
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 09:48 schreef Kyran het volgende:
Probleem met in Tether gaan is natuurlijk dat je nooit altijd goed kan inschatten of iets onderuit gaat of niet. Jullie doen er nu wel heel makkelijk over.

Nu gaat het toevallig een paar keer goed en blijft het flink dalen en kan je lager instappen. Als het een keer niet goed uitpakt en er een bull run komt terwijl je een daling verwacht lever je meteen als je winst in.

.... dus, wees voorzichtig. Het is echt geen garantie voor succes of je moet keer op keer de markt weten te verlsaan, maar geloof daar niet zo in.
Dit ja.

Maar ja, als mensen erin geloven, waarom niet?

quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 09:50 schreef metallicelmo het volgende:
Nu hopen dat iedereen gewoon netjes zijn EOS tokens ook heeft geregistreerd via de website anders is het straks huilen na 1 juni
Volgens mij zijn er wel mogelijkheden in ontwikkeling om "bevroren" EOS die niet geregistreerd zijn om te zetten.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 30 mei 2018 @ 09:53:17 #82
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179485663
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 09:50 schreef metallicelmo het volgende:
Nu hopen dat iedereen gewoon netjes zijn EOS tokens ook heeft geregistreerd via de website anders is het straks huilen na 1 juni
Wat een debiel ingewikkeld proces is dat zeg trouwens.

Heb ze gisteren op Binance gezet. Die regelen het maar :P Heb er toch niet super veel.
pi_179485689
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 09:48 schreef Kyran het volgende:
Probleem met in Tether gaan is natuurlijk dat je nooit altijd goed kan inschatten of iets onderuit gaat of niet. Jullie doen er nu wel heel makkelijk over.

Nu gaat het toevallig een paar keer goed en blijft het flink dalen en kan je lager instappen. Als het een keer niet goed uitpakt en er een bull run komt terwijl je een daling verwacht lever je meteen als je winst in.

.... dus, wees voorzichtig. Het is echt geen garantie voor succes of je moet keer op keer de markt weten te verlsaan, maar geloof daar niet zo in.
Tuurlijk, maar meestal heb je wel een idee of het aanhoudt of niet. Zo niet, maak je geen winst maar verliezen doe je ook niet.
pi_179485690
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 09:53 schreef Kyran het volgende:
Wat een debiel ingewikkeld proces is dat zeg trouwens.
Ach, is maar 4 miljard opgehaald hoor. Dan kan je niet verwachten dat ze het proces eenvoudig maken.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 30 mei 2018 @ 09:54:50 #85
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179485691
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 09:52 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Dit ja.

Maar ja, als mensen erin geloven, waarom niet?

[..]

Volgens mij zijn er wel mogelijkheden in ontwikkeling om "bevroren" EOS die niet geregistreerd zijn om te zetten.
Nee, tuurlijk moet iedereen doen waar ze in geloven :) Persoonlijk geloof ik er niet in dat je keer op keer de markt kan verslaan. Vooral niet als je ook af en toe wil slapen. Ik heb het aan het begin van dit jaar ook gedaan, maar het is echt teveel stress en gedoe voor mij persoonlijk.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 30 mei 2018 @ 09:58:19 #86
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179485780
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 09:54 schreef illusions het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar meestal heb je wel een idee of het aanhoudt of niet. Zo niet, maak je geen winst maar verliezen doe je ook niet.
Nou ja, je kan wel degelijk verliezen in mijn ogen.

Stel je hebt 1 BTC wat $10000 waard is. Je gaat naar Tether omdat je verwacht dat het gaat dalen. Je levert 1 BTC in en krijgt $10000 aan Tether. BTC stijgt naar $20000 en je koopt dan nog maar 0.5BTC terug.

Leuk dat het nog steeds $10000 waard is, maar je verliest toch wel 0.5BTC. Als je niks had gedaan had je $20000. Even een extreem voorbeeld met makkelijke getallen :P

Het is ook maar net hoe je er naar kijkt. Ik kijk nog steeds ook naar mijn BTC value en niet puur naar $ of ¤.
pi_179485840
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 09:58 schreef Kyran het volgende:

[..]

Nou ja, je kan wel degelijk verliezen in mijn ogen.

Stel je hebt 1 BTC wat $10000 waard is. Je gaat naar Tether omdat je verwacht dat het gaat dalen. Je levert 1 BTC in en krijgt $10000 aan Tether. BTC stijgt naar $20000 en je koopt dan nog maar 0.5BTC terug.

Leuk dat het nog steeds $10000 waard is, maar je verliest toch wel 0.5BTC. Als je niks had gedaan had je $20000. Even een extreem voorbeeld met makkelijke getallen :P

Het is ook maar net hoe je er naar kijkt. Ik kijk nog steeds ook naar mijn BTC value en niet puur naar $ of ¤.
Dit heet ook wel opportunity cost , de kosten die samenhangen met het maken van een keuze. Je verliest dus inderdaad wel.
pi_179485874
Ik moet zeggen dat het registreren van die EOS tokens via MyEtherWallet prima gaat. Goed uitgelegd maar je moet wel een paar handelingen doen inderdaad.
  woensdag 30 mei 2018 @ 10:03:55 #89
61320 TwztId
ja toch..
pi_179485880
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 09:54 schreef Kyran het volgende:

[..]

Nee, tuurlijk moet iedereen doen waar ze in geloven :) Persoonlijk geloof ik er niet in dat je keer op keer de markt kan verslaan. Vooral niet als je ook af en toe wil slapen. Ik heb het aan het begin van dit jaar ook gedaan, maar het is echt teveel stress en gedoe voor mij persoonlijk.
"BTC blijft maar dalen... Wat moet ik nu ? Oh wacht ik zet alles om in Tether :Y"

"Bogdanoff: Pahmp eet (big green dildo out of nowhere)"

"Shit shit snel omzetten weer hij is pas 5% gestegen"

"Bogdanoff: he bought the bull trap, dahmp eet"

" :( "
  Moderator / Redactie Sport woensdag 30 mei 2018 @ 10:04:21 #90
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179485893
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2018 10:03 schreef TwztId het volgende:

[..]

"BTC blijft maar dalen... Wat moet ik nu ? Oh wacht ik zet alles om in Tether :Y"

"Bogdanoff: Pahmp eet (big green dildo out of nowhere)"

"Shit shit snel omzetten weer hij is pas 5% gestegen"

"Bogdanoff: he bought the bull trap, dahmp eet"

" :( "
Dat ja :P
pi_179485918
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2018 10:03 schreef TwztId het volgende:

[..]

"BTC blijft maar dalen... Wat moet ik nu ? Oh wacht ik zet alles om in Tether :Y"

"Bogdanoff: Pahmp eet (big green dildo out of nowhere)"

"Shit shit snel omzetten weer hij is pas 5% gestegen"

"Bogdanoff: he bought the bull trap, dahmp eet"

" :( "
Op 1 of andere manier, is dit EXACT wat er altijd gebeurt... vraag me niet hoe... maar het gebeurt.
Lambo of Rekt
pi_179485929
quote:
14s.gif Op woensdag 30 mei 2018 10:06 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Op 1 of andere manier, is dit EXACT wat er altijd gebeurt... vraag me niet hoe... maar het gebeurt.
DE WHALES SPELEN SPELLETJES MET JE !!!
pi_179485943
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2018 10:03 schreef TwztId het volgende:

[..]

"BTC blijft maar dalen... Wat moet ik nu ? Oh wacht ik zet alles om in Tether :Y"

"Bogdanoff: Pahmp eet (big green dildo out of nowhere)"

"Shit shit snel omzetten weer hij is pas 5% gestegen"

"Bogdanoff: he bought the bull trap, dahmp eet"

" :( "
Precies daarom ben ik daar ook helemaal mee gestopt, het gaat weken goed maar je kan al je "winsten" in 10 minuten weer verliezen door één domme move. Gezien de kans redelijk groot is dat de hele cryptomarkt nog flink gaat groeien geeft het veel rust door gewoon momenten te kiezen en iets bij te kopen en er daarna lekker niet meer naar te kijken. Lekker laten sudderen
pi_179485950
Waar is de tijd gebleven dat tether hier nog helemaal met de grond gelijk werd gemaakt?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_179485969
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 10:07 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Precies daarom ben ik daar ook helemaal mee gestopt, het gaat weken goed maar je kan al je "winsten" in 10 minuten weer verliezen door één domme move. Gezien de kans redelijk groot is dat de hele cryptomarkt nog flink gaat groeien geeft het veel rust door gewoon momenten te kiezen en iets bij te kopen en er daarna lekker niet meer naar te kijken. Lekker laten sudderen
Waarom is de kans op flinke groei groot volgens jou?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_179485982
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 10:06 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

DE WHALES SPELEN SPELLETJES MET JE !!!
Daarom TA, kan nooit fout gaan.
Lambo of Rekt
pi_179485993
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2018 10:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat tether hier nog helemaal met de grond gelijk werd gemaakt?
Ik denk dat het bedrijf achter Tether inmiddels al wel zoveel geld heeft verdient de afgelopen maanden dat ze nu die cash wel achter de hand hebben hoor. Zou toch een domme move zijn als dat niet zo bleek te zijn of wel. 2,5 miljard is niet zoveel als je kijkt naar de totale cryptomarkt
pi_179485995
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2018 10:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat tether hier nog helemaal met de grond gelijk werd gemaakt?
Oh, dat heb ik opgegeven.

quote:
10s.gif Op woensdag 30 mei 2018 10:09 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Daarom TA, kan nooit fout gaan.
True.
pi_179486006
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 10:10 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Ik denk dat het bedrijf achter Tether inmiddels al wel zoveel geld heeft verdient de afgelopen maanden dat ze nu die cash wel achter de hand hebben hoor. Zou toch een domme move zijn als dat niet zo bleek te zijn of wel. 2,5 miljard is niet zoveel als je kijkt naar de totale cryptomarkt
Jij denkt van alles, maar zolang die audit er niet is is het gewoon rommel. Trusted third party nummer X en gaat tegen alles in waar crypto voor staat naar mijn mening.
pi_179486034
quote:
5s.gif Op woensdag 30 mei 2018 10:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Waarom is de kans op flinke groei groot volgens jou?
Ik denk dat de problemen die wij geen aandacht meer geven in het nieuws (buiten de crypto wereld) er voor gaan zorgen dat er de komende jaren nog wat meer geld richting crypto komt. Banken die weer lopen te kutten met rommelhypotheken, rentes die weer door het dak gaan, landen die wij maar blijven redden en niet gewoon failliet laten gaan. Aandelen die door sommige analisten enorm zijn overgewaardeerd, zulk soort dingen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')