abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_179485361
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 08:59 schreef Niveath het volgende:
Toch wel knap, na het mindere jaar in 2015 zijn ze dus twee jaar achtereenvolgend met ca. +5000 bezoekers meer er super bovenop gekomen, voor zover het minder ging.
En die extra opbrengsten laten ze m.i. ook echt wel zien in dikkere stages en grotere headliners. LL O+
Grotere headliners was ook wel bewust.. Hebben wel beetje ingezien dat ze wel iets moeten om met de rest mee te gaan. Het streven van een heel evenwichtig affiche is altijd goed, maar een headliner bepaald uiteindelijk wel gewoon een groot deel van je kaartjes denk ik :P.
pi_179485387
Verder Ticketswap 8)7 , ben goed genezen van dat bedrijf.

Had ook altijd goede vertrouwen in hun diensten, maar na eenmaal toch slachtoffer geworden te zijn van het kopen van een vals kaartje, en hoe ze daarop handelde ben ik echt klaar met dat bedrijf.

Mijn kaart was dus meermaals (van Depeche Mode toen) verkocht. Niet aan anderen, maar de kaart was ondertussen 3e of 4ehands geworden. Terwijl ik dat dus niet wist bij aanschaf.
  woensdag 30 mei 2018 @ 09:43:05 #28
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_179485481
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 09:36 schreef indiaantje89 het volgende:
Verder Ticketswap 8)7 , ben goed genezen van dat bedrijf.

Had ook altijd goede vertrouwen in hun diensten, maar na eenmaal toch slachtoffer geworden te zijn van het kopen van een vals kaartje, en hoe ze daarop handelde ben ik echt klaar met dat bedrijf.

Mijn kaart was dus meermaals (van Depeche Mode toen) verkocht. Niet aan anderen, maar de kaart was ondertussen 3e of 4ehands geworden. Terwijl ik dat dus niet wist bij aanschaf.
Hoe hebben ze dat dan opgelost? Ik neem aan dat ze niet magisch een vervangend toegangsbewijs voor je kunnen regelen... Gewoon geld terug?
  woensdag 30 mei 2018 @ 09:46:17 #29
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_179485527
Ik dacht wel dat ticketswap inmiddels met ik meen Paylogic een deal hebben dat ze bij doorverkoop automatisch de oude barcodes onklaar maken en nieuwe genereren, zodat dergelijk misbruik niet mogelijk zou moeten zijn. Denk dat de toekomst in die richting zal komen te liggen. Alleen ticketmaster nog aan boord krijgen voor zoiets...
pi_179485835
quote:
11s.gif Op woensdag 30 mei 2018 09:43 schreef Grobbel het volgende:

[..]

Hoe hebben ze dat dan opgelost? Ik neem aan dat ze niet magisch een vervangend toegangsbewijs voor je kunnen regelen... Gewoon geld terug?
Het is niet opgelost. Eenmaal daar had ik toch op Ticketswap een 3e kaart gekocht waarmee ik wel binnenkwam. Maar bij de deur van de ZiggoDome kreeg ik eerst een bewijs van weigering. Die heb ik opgestuurd naar Ticketswap.

Die heb ik toen doorgestuurd naar Ticketswap en die verplichten je dan om aangifte te doen bij de politie. Alleen in mijn geval zat er dus een tussen persoon tussen.

A > B > C (ik was C, en kocht mijn kaart van B). Alleen ik moest van ticketswap aangifte doen van partij A (die had de valse kaart verkocht aan B). Daar had ik ook de gegevens van gekregen (opgegeven naam, e-mail adres etc.). Toen heb ik al tegen ticketswap gezegd dat ik daar niet echt mee akkoord was. Ik wilde dit met partij B oplossen (en die moet dat maar met partij A oplossen). Maar Ticketswap weigerde daar aan mee te werken. Want volgens hun was partij B onschuldig. Toch maar eieren voor mijn geld gekozen, en toch maar aangifte gedaan van partij A. Ook al was ik er niet mee eens.

Maar mijn aangifte is niet aangenomen omdat ik niet kon bewijzen dat ik iets gekocht heb van partij A. Dat heb ik bij Ticketswap neergelegd, maar die bleven erbij dat ik partij A moest aangeven, en dat ik mijn geld anders niet terug zou krijgen. Na tig mails heen en weer bleven ze volhouden en had ik op een gegeven moment de moet opgegeven. Dus dat was een duur avondje.
pi_179485940
Verder begint het tijd te worden voor nieuwe namen
  woensdag 30 mei 2018 @ 10:14:36 #32
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_179486052
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 10:00 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Het is niet opgelost. Eenmaal daar had ik toch op Ticketswap een 3e kaart gekocht waarmee ik wel binnenkwam. Maar bij de deur van de ZiggoDome kreeg ik eerst een bewijs van weigering. Die heb ik opgestuurd naar Ticketswap.

Die heb ik toen doorgestuurd naar Ticketswap en die verplichten je dan om aangifte te doen bij de politie. Alleen in mijn geval zat er dus een tussen persoon tussen.

A > B > C (ik was C, en kocht mijn kaart van B). Alleen ik moest van ticketswap aangifte doen van partij A (die had de valse kaart verkocht aan B). Daar had ik ook de gegevens van gekregen (opgegeven naam, e-mail adres etc.). Toen heb ik al tegen ticketswap gezegd dat ik daar niet echt mee akkoord was. Ik wilde dit met partij B oplossen (en die moet dat maar met partij A oplossen). Maar Ticketswap weigerde daar aan mee te werken. Want volgens hun was partij B onschuldig. Toch maar eieren voor mijn geld gekozen, en toch maar aangifte gedaan van partij A. Ook al was ik er niet mee eens.

Maar mijn aangifte is niet aangenomen omdat ik niet kon bewijzen dat ik iets gekocht heb van partij A. Dat heb ik bij Ticketswap neergelegd, maar die bleven erbij dat ik partij A moest aangeven, en dat ik mijn geld anders niet terug zou krijgen. Na tig mails heen en weer bleven ze volhouden en had ik op een gegeven moment de moet opgegeven. Dus dat was een duur avondje.
Oef, want een ellende. Ben wel benieuwd hoe ticketswap zo stellig was over de onschuld van partij B. Heeft partij A, afgezien van die aangifte, nog ooit een verklaring naar ticketswap of jou gegeven?

Ik heb overigens tot dusver zo'n 40 kaarten via ticketswap gekocht door de jaren heen, en eigenlijk nooit problemen mee gehad. Al zitten daar niet echt hele dure shows tussen, dus mogelijk minder interessant voor oplichters.
  woensdag 30 mei 2018 @ 10:22:23 #33
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_179486162
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 23:23 schreef alopio het volgende:

[..]

Klopt Alpha dj (mad ed _O_ ) zijn er niet meer,
Maar soms vergeet je ook dingen hoor. Zo was het vroeger stampend druk op donderdag avond bij de 24uurs tent.
Sterker nog: daar kon je eigenlijk gewoon nauwelijks in meestal.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_179486561
quote:
15s.gif Op woensdag 30 mei 2018 10:14 schreef Grobbel het volgende:

[..]

Oef, want een ellende. Ben wel benieuwd hoe ticketswap zo stellig was over de onschuld van partij B. Heeft partij A, afgezien van die aangifte, nog ooit een verklaring naar ticketswap of jou gegeven?

Ik heb overigens tot dusver zo'n 40 kaarten via ticketswap gekocht door de jaren heen, en eigenlijk nooit problemen mee gehad. Al zitten daar niet echt hele dure shows tussen, dus mogelijk minder interessant voor oplichters.
Nouja, dat was blijkbaar een nep facebook account, nept e-mail adres, nep 06-nummer. Alleen dat kon ik natuurlijk nooit weten, omdat ik niet van hem kocht. Dus ik vond het zelf ook lame dat mij met die A opzadelde (terwijl in mijn perspectief ik daar niks mee te maken heb, dat moest B maar met A oplossen wat mij betreft). Alleen die houding van mij konden ze ook niet echt waarderen.
pi_179486799
Ben wel benieuwd wanneer we weer wat nieuws te horen krijgen. En ik ben benieuwd of we nog een naam boven N.E.R.D. gaan krijgen?
  woensdag 30 mei 2018 @ 11:39:30 #36
453514 Mr.Floppy81
Don't trust the bunny
pi_179487490
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 11:05 schreef indiaantje89 het volgende:
Ben wel benieuwd wanneer we weer wat nieuws te horen krijgen. En ik ben benieuwd of we nog een naam boven N.E.R.D. gaan krijgen?
Als ze het schema van vorig jaar aanhouden dan komen morgen nieuwe namen.
Vorig jaar werd oproep tot insturen Grote Lowlands Schrijfwedstrijd verhalen gedaan op 7 juni en op 8 juni werden er namen bekend gemaakt. Maar ja dit is puur speculeren, maar dat is zo leuk.
pi_179488103
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 10:22 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Sterker nog: daar kon je eigenlijk gewoon nauwelijks in meestal.
Nauwelijks? Die kleine tent kon je gewoon niet in op donderdagavond. Meestal stond je er ver vanaf. Maar toch had dat wat, was reuze gezellig daar en een prima sfeer, iedereen was blij dat ze er weer waren. Je hoefde ook niet perse in die tent, je wilde gewoon met z’n allen daar staan en bier drinken _O_
  woensdag 30 mei 2018 @ 12:08:09 #38
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_179488167
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2018 12:05 schreef alopio het volgende:

[..]

Nauwelijks? Die kleine tent kon je gewoon niet in op donderdagavond.
Er stonden ook mensen WEL binnen he :P
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_179488456
Ik vond de donderdag vorig jaar echt kut. Hopelijk dit jaar iets meer te beleven.
pi_179488474
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 12:08 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Er stonden ook mensen WEL binnen he :P
Haha ja dat vond ik altijd reuze knap _O- _O- volgens mij was het gewoon een mythe dat je daar naar binnen kon.
pi_179488513
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 12:26 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik vond de donderdag vorig jaar echt kut. Hopelijk dit jaar iets meer te beleven.
Klopt, maar dat had natuurlijk te maken met de vernieuwing, je merkte dat sommige dingen niet lekker liepen en er nog aan geschaafd moest worden. Zo vond ik de Armadillow ook niet veel donderdagavond, maar de rest van het weekend was het groot feest daar.

Ik verwacht dan ook veel van de Amrmadillow deze donderdagavond. Heb er toch wel veel vertrouwen in dat het nu een stuk beter aansluit
pi_179488561
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2018 12:29 schreef alopio het volgende:

[..]

Klopt, maar dat had natuurlijk te maken met de vernieuwing, je merkte dat sommige dingen niet lekker liepen en er nog aan geschaafd moest worden. Zo vond ik de Armadillow ook niet veel donderdagavond, maar de rest van het weekend was het groot feest daar.

Ik verwacht dan ook veel van de Amrmadillow deze donderdagavond. Heb er toch wel veel vertrouwen in dat het nu een stuk beter aansluit
Hoe die Armadillow zich ontwikkelde gedurende het weekend was echt legendarisch. En als het eens zwoele nachten zijn i.p.v. vorig jaar die forse kou voor een maand als augustus zal dat ook van positieve invloed zijn.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_179488637
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 12:31 schreef Niveath het volgende:

[..]

Hoe die Armadillow zich ontwikkelde gedurende het weekend was echt legendarisch. En als het eens zwoele nachten zijn i.p.v. vorig jaar die forse kou voor een maand als augustus zal dat ook van positieve invloed zijn.
Een lekkere temperatuur werkt natuurlijk altijd mee ipv kou en regen.

En de armadillow ontwikkelde zich idd legendarisch, vandaag dat ik hoop heb dat dat zich gewoon doortrekt tot deze donderdagavond. Afgelopen jaar was toch nieuw en even aftasten en wennen
pi_179488709
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2018 12:35 schreef alopio het volgende:

[..]

Een lekkere temperatuur werkt natuurlijk altijd mee ipv kou en regen.

En de armadillow ontwikkelde zich idd legendarisch, vandaag dat ik hoop heb dat dat zich gewoon doortrekt tot deze donderdagavond. Afgelopen jaar was toch nieuw en even aftasten en wennen
Ik verwacht dat de Armadillow iig wel eerder 'werkt'. Moet wel zeggen dat ik de sfeer op LL in zijn algemeenheid sowieso altijd naar een soort episch hoogtepunt op zondagnacht vind gaan.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_179488785
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 12:39 schreef Niveath het volgende:

[..]

Ik verwacht dat de Armadillow iig wel eerder 'werkt'. Moet wel zeggen dat ik de sfeer op LL in zijn algemeenheid sowieso altijd naar een soort episch hoogtepunt op zondagnacht vind gaan.
Grappig in vond juist de donderdag altijd het mooiste, dat blije gevoel bij iedereen dat het weer begonnen was.
Ach elke dag is leuk daar natuurlijk
  woensdag 30 mei 2018 @ 13:38:48 #46
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_179489736
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2018 12:44 schreef alopio het volgende:

[..]

Grappig in vond juist de donderdag altijd het mooiste, dat blije gevoel bij iedereen dat het weer begonnen was.
Ach elke dag is leuk daar natuurlijk
Extatisch blij en dan net even een paar liter teveel bier naar binnen werken. Althans, dat gebeurde mij vaak...

Ik vind de zaterdag altijd het lekkerst, dan is iedereen al helemaal thuis op het festival en zijn er toch nog twee dagen te gaan O+
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_179490886
De donderdag is ook mijn favoriet altijd.
Dat gevoel als je de trappen over komt, heerlijk!

Dan je tent opzetten, settelen, wat bier drinken en het terrein verder verkennen. Later in de middag de andere vrienden verwelkomen en vervolgens het hele weekend er één groot feest van maken, mooiste moment van heel Lowlands.
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
pi_179491760
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 09:00 schreef Mr.Floppy81 het volgende:

[..]

Vond het ook erg druk op de camping en verbaasde mij dat de weg van DE brug tot het festivalterrein ook vol stond met kamperende mensen. Had toen als het idee dat het drukker was dan 55.000 mensen.
Ja, het was vorig jaar merkbaar drukker. Op sommige momenten en plekken zelfs véél te druk. Snap niet dat na de 2002-taferelen op bijvoorbeeld de maandagmorgen ze deze capaciteit gaan doorzetten, erg slecht nieuws. Nou ja, ik snap het wel... 5000 extra kaarten.
pi_179491953
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 14:42 schreef Sino_Ganti het volgende:
De donderdag is ook mijn favoriet altijd.
Dat gevoel als je eindelijk de trappen over bent, heerlijk!

Dan je tent opzetten, settelen, wat bier drinken en het terrein verder verkennen. Later in de middag de andere vrienden verwelkomen en vervolgens het hele weekend er één groot feest van maken, mooiste moment van heel Lowlands.
Fixed ;) Helemaal mee eens.
  woensdag 30 mei 2018 @ 16:03:58 #50
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_179492274
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 12:31 schreef Niveath het volgende:

[..]

Hoe die Armadillow zich ontwikkelde gedurende het weekend was echt legendarisch. En als het eens zwoele nachten zijn i.p.v. vorig jaar die forse kou voor een maand als augustus zal dat ook van positieve invloed zijn.
Het was leuk om te zien hoe steeds meer mensen die armadillow ontdekte. Ik heb echt fantastische dingen daar gezien en echt heeerlijk gedanst. Wat mij betreft beste toevoeging in jaren
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')