abonnement Unibet Coolblue
pi_179463140
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 10:25 schreef magnaal het volgende:

[..]

Maar de nieuwe inwoners komen pas 1 of 4 juni?
ik denk dan toch de oudbewoners
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_179463154
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 10:23 schreef zodeju het volgende:

[..]

Dat is ook weer twijfelachtig, omdat op dat briefje gewoon een rondje was getekend.....
Chip!!! :Y
pi_179463157
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 10:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:

[..]

ik denk dan toch de oudbewoners
Je bedoeld dat er oud bewoners naar toe gaan?
pi_179463183
Twins gaan voor de laatste keer schoonmaken.
Zelfs daar wordt een toneelstukje van gemaakt.
pi_179463185
Ik ben maar voor 2 dingen bang en dat is dat Rienk en Marjet er zullen zijn. Die 2 hebben buiten geen leven en zoeken voortdurend onderdak al is het op een afgeschermd kaal terrein. :(
pi_179463192
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 10:29 schreef Gooddeal het volgende:
Twins gaan voor de laatste keer schoonmaken.
Zelfs daar wordt een toneelstukje van gemaakt.
Filmen ze het zélf ook nog eens?
pi_179463205
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 10:29 schreef Chea49 het volgende:

[..]

Filmen ze het zélf ook nog eens?
Dat nog net niet.
Ze hebben zelfs de handschoentjes roze geverfd. :')
pi_179463208
[quote]0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 10:27 schreef magnaal het volgende:

[..]

Je bedoeld dat er oud bewoners naar toe gaan?
[/quote Geen idee maar vanaf 30 mei live streams vanaf utopia 2. Dat was de informatie
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_179463210
@De krant:

De start van Utopia 2 komt steeds dichterbij!

Over precies twee dagen is het zover: de start van Utopia 2. Een nieuw Utopia, op een nieuwe plek, met nieuwe kansen en een nieuwe groep. Er kan weer gebouwd worden aan een nieuwe, ideale samenleving. Maar, dit keer betekent from scratch ook echt from scratch. Er is geen loods en er zijn geen voorzieningen. Het is een leeg en desolaat terrein. De inwoners zullen dus letterlijk alles opnieuw moeten bouwen. Utopia 2 start met vijf inwoners en om de zoveel tijd melden zich nieuwe inwoners aan het hek. Wie dat zijn, blijft spannend tot het aantal van vijtien inwoners is bereikt.

Jij kunt alles volgen!
Net zoals bij Utopia 1 zal Utopia 2 live te zien zijn via de vier livestreams. Hierop kun jij de Utopianen 24 uur per dag volgen, zodat je niets hoeft te missen van het opbouwen van hun nieuwe samenleving.

Iedereen is van harte welkom op onze website en er is voor ieder wat wils. Zo heb je een half uur per dag gratis toegang tot livestream 1 & 3, zie je altijd de laatste video's en is al het nieuws gratis te lezen.

Toe aan een uitgebreider aanbod? Registreer je dan gratis en kijk de hele dag gratis naar livestream 1. Heb je niet genoeg aan één livestream en kun je iedere commercial ondertussen wel dromen? Stap dan nu over en word voor maar ¤ 2,50 per maand premium-paspoorthouder! Als premium-paspoorthouder maak je gebruik van alles wat wij op onze website aanbieden.

Zo:

heb je onbeperkt toegang tot alle livestreams;
discussieer jij mee op de chat;
kun jij alle uitzendingen direct terugkijken;
lees je al het nieuws;
zijn alle livestreams en video's reclamevrij;
kun je jouw mening kwijt onder elk nieuwsbericht en elke video;
nomineer je de Utopiaan die volgens jou Utopia moet verlaten.
(Premium) paspoorthouders Utopia 1
Heb jij al een (premium) paspoort? Dan hoef je niets te doen. Jouw (premium) paspoort wordt automatisch meegenomen naar Utopia 2.
  dinsdag 29 mei 2018 @ 10:32:04 #235
424254 zodeju
ennogmeer.
pi_179463226
Dit schoonmaken slaat als een tang op een varken......of het moet toch voor de finale zijn..... :D
Meiden ook weer roepen wat ze allemaal voor de laatste keer gedaan hebben.....ook de laatste keer schoonmaken.....vergeten er bij te zeggen ook voor de eerste keer.
  dinsdag 29 mei 2018 @ 10:32:17 #236
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_179463228
Jankende Twins na de uitslag gisteren ..... ;)


Teleurstelling bij de Twins - 28 mei 2018.
x6kkty1
.
pi_179463241
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 10:32 schreef zodeju het volgende:
Dit schoonmaken slaat als een tang op een varken......of het moet toch voor de finale zijn..... :D
Meiden ook weer roepen wat ze allemaal voor de laatste keer gedaan hebben.....ook de laatste keer schoonmaken.....vergeten er bij te zeggen ook voor de eerste keer.
En vooral erbij zeggen dat er nog een dag gestemd kan worden. ;)
pi_179463243
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 10:30 schreef magnaal het volgende:
@De krant:

De start van Utopia 2 komt steeds dichterbij!

Over precies twee dagen is het zover: de start van Utopia 2. Een nieuw Utopia, op een nieuwe plek, met nieuwe kansen en een nieuwe groep. Er kan weer gebouwd worden aan een nieuwe, ideale samenleving. Maar, dit keer betekent from scratch ook echt from scratch. Er is geen loods en er zijn geen voorzieningen. Het is een leeg en desolaat terrein. De inwoners zullen dus letterlijk alles opnieuw moeten bouwen. Utopia 2 start met vijf inwoners en om de zoveel tijd melden zich nieuwe inwoners aan het hek. Wie dat zijn, blijft spannend tot het aantal van vijtien inwoners is bereikt.

Jij kunt alles volgen!
Net zoals bij Utopia 1 zal Utopia 2 live te zien zijn via de vier livestreams. Hierop kun jij de Utopianen 24 uur per dag volgen, zodat je niets hoeft te missen van het opbouwen van hun nieuwe samenleving.

Iedereen is van harte welkom op onze website en er is voor ieder wat wils. Zo heb je een half uur per dag gratis toegang tot livestream 1 & 3, zie je altijd de laatste video's en is al het nieuws gratis te lezen.

Toe aan een uitgebreider aanbod? Registreer je dan gratis en kijk de hele dag gratis naar livestream 1. Heb je niet genoeg aan één livestream en kun je iedere commercial ondertussen wel dromen? Stap dan nu over en word voor maar ¤ 2,50 per maand premium-paspoorthouder! Als premium-paspoorthouder maak je gebruik van alles wat wij op onze website aanbieden.

Zo:

heb je onbeperkt toegang tot alle livestreams;
discussieer jij mee op de chat;
kun jij alle uitzendingen direct terugkijken;
lees je al het nieuws;
zijn alle livestreams en video's reclamevrij;
kun je jouw mening kwijt onder elk nieuwsbericht en elke video;
nomineer je de Utopiaan die volgens jou Utopia moet verlaten.
(Premium) paspoorthouders Utopia 1
Heb jij al een (premium) paspoort? Dan hoef je niets te doen. Jouw (premium) paspoort wordt automatisch meegenomen naar Utopia 2.
_O_
pi_179463261
Ik hoop dat het idd een geheel nieuwe groep wordt....
  dinsdag 29 mei 2018 @ 10:36:47 #240
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_179463286
Wat denken jullie moeilijk, ik denk dat het zo gaat

Ze gaan morgen gewoon naar huis en mogen dan niet met de media/kijkers delen we gewonnen heeft denk ik.

Net zoals ze bij temptation Island voor zich moeten houden of ze uit elkaar zijn of niet
TEAM TAFEL
pi_179463293
Ik dacht dat het vandaag wel een komen en gaan van kopers zou gaan worden...Want er staat en hangt nog genoeg, inclusief de Beau hut
  dinsdag 29 mei 2018 @ 10:37:48 #242
429367 DKUp
ON TOUR
pi_179463302
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 10:36 schreef rowan634 het volgende:
Wat denken jullie moeilijk, ik denk dat het zo gaat

Ze gaan morgen gewoon naar huis en mogen dan niet met de media/kijkers delen we gewonnen heeft denk ik.

Net zoals ze bij temptation Island voor zich moeten houden of ze uit elkaar zijn of niet
Dit gaat gebeuren inderdaad, morgen weten ze wie er heeft gewonnen.
SOONY
pi_179463306
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 10:36 schreef rowan634 het volgende:
Wat denken jullie moeilijk, ik denk dat het zo gaat

Ze gaan morgen gewoon naar huis en mogen dan niet met de media/kijkers delen we gewonnen heeft denk ik.

Net zoals ze bij temptation Island voor zich moeten houden of ze uit elkaar zijn of niet
Ik denk niet moeilijk hoor, zal me een worst zijn :)
pi_179463307
Belangrijke mededeling: ik ben zwemmen, laters! *O*
pi_179463321
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 10:37 schreef magnaal het volgende:
Ik dacht dat het vandaag wel een komen en gaan van kopers zou gaan worden...Want er staat en hangt nog genoeg, inclusief de Beau hut
Die laatste schijnt al betaald te zijn maar nog geen vervoer voor handen. ;)
  dinsdag 29 mei 2018 @ 10:41:18 #246
463881 Gladiolio
Altijd blijven lachen
pi_179463364
Het moet schoon en netjes zijn in de loods.
Morgen komt Mr. John de Mol himself daar naar toe om de uitslag mee te delen. :P :P :P

GM
  Moderator dinsdag 29 mei 2018 @ 10:41:34 #247
249559 crew  Lavenderr
pi_179463377
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 10:30 schreef magnaal het volgende:
@De krant:

De start van Utopia 2 komt steeds dichterbij!

Over precies twee dagen is het zover: de start van Utopia 2. Een nieuw Utopia, op een nieuwe plek, met nieuwe kansen en een nieuwe groep. Er kan weer gebouwd worden aan een nieuwe, ideale samenleving. Maar, dit keer betekent from scratch ook echt from scratch. Er is geen loods en er zijn geen voorzieningen. Het is een leeg en desolaat terrein. De inwoners zullen dus letterlijk alles opnieuw moeten bouwen. Utopia 2 start met vijf inwoners en om de zoveel tijd melden zich nieuwe inwoners aan het hek. Wie dat zijn, blijft spannend tot het aantal van vijtien inwoners is bereikt.

Jij kunt alles volgen!
Net zoals bij Utopia 1 zal Utopia 2 live te zien zijn via de vier livestreams. Hierop kun jij de Utopianen 24 uur per dag volgen, zodat je niets hoeft te missen van het opbouwen van hun nieuwe samenleving.

Iedereen is van harte welkom op onze website en er is voor ieder wat wils. Zo heb je een half uur per dag gratis toegang tot livestream 1 & 3, zie je altijd de laatste video's en is al het nieuws gratis te lezen.

Toe aan een uitgebreider aanbod? Registreer je dan gratis en kijk de hele dag gratis naar livestream 1. Heb je niet genoeg aan één livestream en kun je iedere commercial ondertussen wel dromen? Stap dan nu over en word voor maar ¤ 2,50 per maand premium-paspoorthouder! Als premium-paspoorthouder maak je gebruik van alles wat wij op onze website aanbieden.

Zo:

heb je onbeperkt toegang tot alle livestreams;
discussieer jij mee op de chat;
kun jij alle uitzendingen direct terugkijken;
lees je al het nieuws;
zijn alle livestreams en video's reclamevrij;
kun je jouw mening kwijt onder elk nieuwsbericht en elke video;
nomineer je de Utopiaan die volgens jou Utopia moet verlaten.
(Premium) paspoorthouders Utopia 1
Heb jij al een (premium) paspoort? Dan hoef je niets te doen. Jouw (premium) paspoort wordt automatisch meegenomen naar Utopia 2.
Voor alles wat met UTO2 te maken heeft hebben we dit topic:

UTO / Ouwehoer hier over UTO2
pi_179463404
Sorry, misschien weghalen @Lavender?
  Moderator dinsdag 29 mei 2018 @ 10:43:27 #249
249559 crew  Lavenderr
pi_179463430
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 10:42 schreef magnaal het volgende:
Sorry, misschien weghalen @Lavender?
Nee hoor, maar wil je het daar ook nog een keer posten magnaal?
pi_179463442
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 10:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee hoor, maar wil je het daar ook nog een keer posten magnaal?
Sure ^O^
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')