abonnement Unibet Coolblue
pi_179434607
Ik ben zelf 25 jaar oud en mijn ex vriendin , toen ze nog niet mijn vriendin was , dat ze 14 jaar oud zou zijn. Na een tijdje zei ze dat het een grap was en dat ze 16 jaar oud is.

Dus na een tijdje we nemen relatie met elkaar , waarbij ik ervan uit ging dat ze 16 is , wat dus wettelijk toegestaan is. Alleen na een tijdje geeft ze dus aan dat ze wel 14 jaar oud en dus minderjarig. Ik heb met haar seks gehad , dus wat kan er nu allemaal gebeuren?

Ik heb gesprekken opgeslagen waarbij ze aangeeft dat ze 16 is en achteraf pas na 4 maanden aangeeft dat ze nog maar 14 jaar oud is. Ik ben dus belazerd door haar alleen ik vraag me af of er een kans bestaat dat ik hierdoor in de problemen kan komen?
Wie goed doet goed ontmoet
pi_179434737
Nooit een paspoort oid gezien? Dreigt ze al ergens mee? Leek ze je 16?
Somebody that I used to know
pi_179434778
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 21:47 schreef Postbus100 het volgende:
Nooit een paspoort oid gezien? Dreigt ze al ergens mee? Leek ze je 16?
Ze lijkt meer 18 jaar minimaal. Nee nooit om ID of paspoort gevraagd. Ik ging ervanuit dat ze eerlijk was. Maar nu ben ik dus erachter gekomen dat ze toch minderjarig is.

Ze dreigt momenteel NOG nergens mee alleen ik vind dit wel een erg vervelende situatie.
Wie goed doet goed ontmoet
  Moderator / Redactie FP + Sport zondag 27 mei 2018 @ 21:49:09 #4
408813 crew  trein2000
pi_179434794
Moet er eerst aangifte gedaan worden...
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_179434816
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2018 21:49 schreef trein2000 het volgende:
Moet er eerst aangifte gedaan worden...
Stel ze doet een aangifte , en dan? Heb ik dan een probleem of sta ik sterk omdat ze loog over haar leeftijd?
Wie goed doet goed ontmoet
  Moderator / Redactie FP + Sport zondag 27 mei 2018 @ 21:54:38 #6
408813 crew  trein2000
pi_179434991
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 21:49 schreef Esbartaomerta het volgende:

[..]

Stel ze doet een aangifte , en dan? Heb ik dan een probleem of sta ik sterk omdat ze loog over haar leeftijd?
Dat ligt echt aan de omstandigheden van het geval. ( en of je een man of vrouw als OvJ/rechter krijgt)
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_179435058
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2018 21:49 schreef trein2000 het volgende:
Moet er eerst aangifte gedaan worden...
Volgens mij hoeft dat niet. Van ambtswege moet het OM zedenmisdrijven, vooral als er minderjarigen in het geding zijn, vervolgen. Maar ja, dan moet het OM wel weten dat het gebeurd is.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_179435061
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2018 21:54 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Dat ligt echt aan de omstandigheden van het geval. ( en of je een man of vrouw als OvJ/rechter krijgt)
Omstandigheden? Er is niks geks gebeurd alleen we hebben tijdens onze relatie wel seks gehad met elkaar.
Wie goed doet goed ontmoet
pi_179435086
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 21:56 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Volgens mij hoeft dat niet. Van ambtswege moet het OM zedenmisdrijven, vooral als er minderjarigen in het geding zijn, vervolgen. Maar ja, dan moet het OM wel weten dat het gebeurd is.
Maar wat als de meid nou liegt over haar leeftijd en dan? Is het dan toch de schuld van de man?
Wie goed doet goed ontmoet
pi_179435109
En wat heb je gedaan toen je er wel achterkwam dat ze nog geen 16 was? Daarna nog seks gehad?
pi_179435143
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 21:57 schreef wcborstel het volgende:
En wat heb je gedaan toen je er wel achterkwam dat ze nog geen 16 was? Daarna nog seks gehad?
Per direct een punt achter de relatie gezet.
Wie goed doet goed ontmoet
pi_179435171
Als ze dat doet heb jij sowieso een probleem...
Ze zal het vast niet zomaar doen maar misschien wel de ouders...
pi_179435208
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 21:59 schreef hoechst het volgende:
Als ze dat doet heb jij sowieso een probleem...
Ze zal het vast niet zomaar doen maar misschien wel de ouders...
Iets uit te leggen, probleem is een groot woord.

Daarbij, 16. Kom op vent 😅
pi_179435217
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 21:59 schreef hoechst het volgende:
Als ze dat doet heb jij sowieso een probleem...
Ze zal het vast niet zomaar doen maar misschien wel de ouders...
Dat is dan wel vreemd. Want ik ben toch die gene die belazerd is door haar? Zij loog over haar leeftijd. Toen ze aangaf dat ze dus nog geen 16 was en dat ze dus loog over haar leeftijd heb ik per direct onze relatie beëindigt.
Wie goed doet goed ontmoet
pi_179435246
Heb je nu ruzie? Of hoe is ze eronder?
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 27 mei 2018 @ 22:01:09 #16
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_179435248
Vooral fok topics over openen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_179435292
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 22:01 schreef NicolasJoy het volgende:
Heb je nu ruzie? Of hoe is ze eronder?
Er is niks aan de hand. Alleen ze vind het jammer dat we geen relatie meer hebben. Ik heb haar verteld dat ze mag terug komen wanneer ze 16 is haha
Wie goed doet goed ontmoet
pi_179435296
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 22:00 schreef Esbartaomerta het volgende:
Dat is dan wel vreemd. Want ik ben toch die gene die belazerd is door haar? Zij loog over haar leeftijd. Toen ze aangaf dat ze dus nog geen 16 was en dat ze dus loog over haar leeftijd heb ik per direct onze relatie beëindigt.
Doe aangifte, zou ik zeggen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_179435317
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 22:02 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Doe aangifte, zou ik zeggen.
Waarom zou ik? Ik vind het wel goed zo. Ik spreek haar niet meer.
Wie goed doet goed ontmoet
pi_179435513
Waarom zou je als 25-jarige iets met een 16-jarige willen? Totaal andere levensfase en nog geen rijpe geest.
dag
pi_179435532
Als zij het niemand vertelt (ook haar vriendinnetjes niet dus), dan zal er weinig gebeuren. Als ze er wel over begint te praten, dan komt het vroeg of laat bij haar ouders terecht, die dan aangifte tegen jou doen, zij wordt onder druk gezet door haar ouders om te zeggen dat het niet vrijwillig was (in zoverre dat nodig is), en je hangt wegens seks met een minderjarige. Je zal vast de maximale straf niet krijgen (wat is dat, 4? 8 jaar?), maar ja, je krijgt wel een hoop problemen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_179435646
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 22:08 schreef spijkerbroek het volgende:
Als zij het niemand vertelt (ook haar vriendinnetjes niet dus), dan zal er weinig gebeuren. Als ze er wel over begint te praten, dan komt het vroeg of laat bij haar ouders terecht, die dan aangifte tegen jou doen, zij wordt onder druk gezet door haar ouders om te zeggen dat het niet vrijwillig was (in zoverre dat nodig is), en je hangt wegens seks met een minderjarige. Je zal vast de maximale straf niet krijgen (wat is dat, 4? 8 jaar?), maar ja, je krijgt wel een hoop problemen.
Dus al liegt ze over haar leeftijd , dat ze dus wel 16 zou zijn inplaats van 14 , dan nog zou kom ik dus in zware problemen ?

En seks tussen ons was gewoon vrijwillig. We hebben een relatie gehad van 4 maanden , alles is bewijsbaar met gesprekken online. De dag dat ze zei dat ze dus 14 bleek te zijn inplaats van 16 heb ik ook alle contact verbroken.

Als ik toch een probleem kan krijgen dan is er wel iets mis met de wetgeving in Nederland.

Als ze nou zei dat ze 14 was en ze bleef er ook echt bij en ik ga toch met haar om ja dan ben ik wel schuldig. Maar in dit geval is dat toch echt anders toch?
Wie goed doet goed ontmoet
pi_179435707
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 22:07 schreef Peter het volgende:
Waarom zou je als 25-jarige iets met een 16-jarige willen? Totaal andere levensfase en nog geen rijpe geest.
Ik heb liever een vriendin/vrouw die ongeveer +- 10 jaar jonger is als mij. Dus als ik 35 ben moet ze 25 zijn. Een vrouw die wat jonger is , is altijd beter. Ik heb daar zo mijn redenen voor. Ik vind dat vrouwen na een bepaalde leeftijd , na hun 30ste heel snel verouderen dus daarom wil ik liever wat leeftijdsverschil.
Wie goed doet goed ontmoet
pi_179435756
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 22:11 schreef Esbartaomerta het volgende:

[..]

Dus al liegt ze over haar leeftijd , dat ze dus wel 16 zou zijn inplaats van 14 , dan nog zou kom ik dus in zware problemen ?

En seks tussen ons was gewoon vrijwillig. We hebben een relatie gehad van 4 maanden , alles is bewijsbaar met gesprekken online. De dag dat ze zei dat ze dus 14 bleek te zijn inplaats van 16 heb ik ook alle contact verbroken.

Als ik toch een probleem kan krijgen dan is er wel iets mis met de wetgeving in Nederland.

Als ze nou zei dat ze 14 was en ze bleef er ook echt bij en ik ga toch met haar om ja dan ben ik wel schuldig. Maar in dit geval is dat toch echt anders toch?
Boeiee!!
Volgens de wet moet je haar leeftijd controleren voordat je haar neukt...

Die ouders zeiden niets toen ze haar hoorde kreunen?
  zondag 27 mei 2018 @ 22:15:10 #25
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_179435789
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 22:08 schreef spijkerbroek het volgende:
Als zij het niemand vertelt (ook haar vriendinnetjes niet dus), dan zal er weinig gebeuren. Als ze er wel over begint te praten, dan komt het vroeg of laat bij haar ouders terecht, die dan aangifte tegen jou doen, zij wordt onder druk gezet door haar ouders om te zeggen dat het niet vrijwillig was (in zoverre dat nodig is), en je hangt wegens seks met een minderjarige. Je zal vast de maximale straf niet krijgen (wat is dat, 4? 8 jaar?), maar ja, je krijgt wel een hoop problemen.
Is dit je worst case scenario?

Het klinkt een beetje gebracht als een feit.

TS, waarom heb jij opnames waarin ze zegt 16 te zijn? Je vertrouwde de boel al niet helemaal?
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_179435821
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2018 22:14 schreef hoechst het volgende:

[..]

Boeiee!!
Volgens de wet moet je haar leeftijd controleren voordat je haar neukt...

Die ouders zeiden niets toen ze haar hoorde kreunen?
Ik ben nooit bij haar thuis geweest. We spraken altijd buiten af. Dus ik ben verplicht om haar leeftijd te controlleren door middel van paspoort controle? wtf
Wie goed doet goed ontmoet
pi_179435831
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 22:00 schreef Esbartaomerta het volgende:

[..]

Dat is dan wel vreemd. Want ik ben toch die gene die belazerd is door haar? Zij loog over haar leeftijd. Toen ze aangaf dat ze dus nog geen 16 was en dat ze dus loog over haar leeftijd heb ik per direct onze relatie beëindigt.
Ditzelfde gebeurd toch ook weleens met een hoertje!!!

Die mannen zijn sowieso schuldig.
  zondag 27 mei 2018 @ 22:16:43 #28
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_179435843
Oh wacht, de opnames heb ik erbij gefantaseerd :') Je geeft alleen aan gesprekken opgeslagen te hebben
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_179435845
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2018 22:15 schreef Sylver_ het volgende:

[..]

Is dit je worst case scenario?

Het klinkt een beetje gebracht als een feit.

TS, waarom heb jij opnames waarin ze zegt 16 te zijn? Je vertrouwde de boel al niet helemaal?
Opnames? Gewoon via messenger facebook. Ik verwijder nooit gesprekken,
Wie goed doet goed ontmoet
pi_179435876
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2018 22:16 schreef hoechst het volgende:

[..]

Ditzelfde gebeurd toch ook weleens met een hoertje!!!

Die mannen zijn sowieso schuldig.
Ik ga ook wel is langs de hoeren , heb nog nooit een paspoort controle gedaan zeg ik je heel eerlijk.
Wie goed doet goed ontmoet
pi_179435881
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 22:16 schreef Esbartaomerta het volgende:

[..]

Ik ben nooit bij haar thuis geweest. We spraken altijd buiten af. Dus ik ben verplicht om haar leeftijd te controlleren door middel van paspoort controle? wtf
Heb je haar buiten gewoon geneukt?

Ja het is niet romantisch maar uiteindelijk kan een rechter dit eisen.

Maar er gebeurd niks hoor!
pi_179435894
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2018 22:17 schreef hoechst het volgende:

[..]

Heb je haar buiten gewoon geneukt?

Ja het is niet romantisch maar uiteindelijk kan een rechter dit eisen.

Maar er gebeurd niks hoor!
Buiten en in mijn huis.
Wie goed doet goed ontmoet
  zondag 27 mei 2018 @ 22:19:00 #33
286575 Roces18
Chef de party
pi_179435911
Zeg; ich habe es nicht gewusst. 🤣
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_179435922
Jouw verantwoording, jij bent de lul.

[ Bericht 43% gewijzigd door Armani XL op 28-05-2018 07:56:26 (niet nodig) ]
dag
  zondag 27 mei 2018 @ 22:20:08 #35
286575 Roces18
Chef de party
pi_179435945
Ik heb nog nooit iemand om een id gevraagd, breekt de spanning een beetje...
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_179435954
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2018 22:15 schreef Sylver_ het volgende:
Is dit je worst case scenario?

Het klinkt een beetje gebracht als een feit.
Worst case scenario is dat TS gelyncht wordt door haar familie. Maar daar gaan we maar niet van uit.
Ouders zien hun dochter nooit als (mede-)schuldige, maar als slachtoffer. En het OM zal daar ook vanuit gaan. Een 25-jarige kan een 14- en ook 16-jarige wel omlullen en zo inpalmen dat ze zelf zegt seks te willen. Daarom is het OM daar ook zo fel op.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_179435978
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 22:20 schreef Roces18 het volgende:
Ik heb nog nooit iemand om een id gevraagd, breekt de spanning een beetje...
Onder de 14 hoeven ze ook nog geen id te hebben toch?
(ja, geef maar een note, mods *yawn*)
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zondag 27 mei 2018 @ 22:23:40 #38
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_179436056
Simpel gezegd ben je gewoon de sjaak.

Sowieso hoezo krijg je geen argwaan als je niet bij haar thuis mag komen?

Hoezo heb je na 4 maanden relatie nog nooit haar ID bewijs gezien?

De rechter gaat er van uit dat je zelf controleert of alles wel volgens de wet is.

Als barvrouw moest ik ook de ID bewijzen checken van mensen die beweren 18+ te zijn. Ook al ben ik de gene die belazerd werd door de zogenaamd 18+er is het toch echt zo dat ik de strafbare ben als ik het niet doe.

Seks met 16- is, ook als het vrijwillig is, verboden.
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_179436119
Wettelijk ben je schuldig aan seks met een minderjarige, vrij simpel. Daar staat minstens een boete van enkele duizenden euro's op, en hoogstens een gevangenisstraf van een paar jaar.

In de praktijk zal het echter zo'n vaart niet lopen, al zal een beetje rechter op z'n minst vragen wat je überhaupt met zo'n jong meisje moet. Het hangt heel erg af van de omstandigheden waarin jullie bij elkaar kwamen. Er kan een argument gemaakt worden voor grooming, daar zullen zeker haar ouders snel naar toe grijpen als het zo ver zou komen.

Puntje bij paaltje, uiteindelijk zal haar verklaring doorslaggevend zijn. Als het voor een rechter komt en ze verteld eerlijk dat alles vrijwillig was, dat er geen dwang of manipulatie in het spel was en dat jij de relatie verbrak zodra je er achter kwam dat ze pas 14 was, dan zullen de gevolgen minimaal zijn. Je wordt er hoe dan ook voor veroordeeld, maar waarschijnlijk zonder straf. Dus je zou wel een strafblad met een zedendelict hebben. Mogelijk krijg je wel een lichte boete, maar ik vermoed dat het daarmee vervolgens ook klaar is.

Ik zou zeggen, maak je er niet druk om en ga haar zeker niet lastigvallen om stil te blijven. Want dat kan alleen maar averechts werken, ook voor je eventuele verdediging. Chill, relax, en hoop dat ze je nog steeds wil als ze 16 is ;)
No amount of money ever bought a second of time.
pi_179436144
Je bent sowieso strafbaar, het maakt geen drol uit of je wist of die persoon jonger was dan 16. Je had je 'daarvan deugdelijk dienen te vergewissen', zoals de rechter dat mooi formuleert.

Art. 245 Sr:
quote:
Hij die met iemand, die de leeftijd van twaalf jaren maar nog niet die van zestien jaren heeft bereikt, buiten echt, ontuchtige handelingen pleegt die bestaan uit of mede bestaan uit het seksueel binnendringen van het lichaam, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste acht jaren of geldboete van de vijfde categorie.
Dus max. 8 jaar gevangenisstraf kun je krijgen.

quote:
De leeftijd van het slachtoffer is geobjectiveerd, opzet of schuld daaromtrent is niet vereist (HR 21 april 1998, NJ 1998/782). De bescherming van het slachtoffer staat bij een bepaling als deze centraal, zodat ook een beroep op afwezigheid van alle schuld met betrekking tot de leeftijd niet gemakkelijk kan worden aanvaard (HR 20 januari 1959, NJ 1959/102; Hof Den Haag 5 maart 2012, LJN BV8399; Noyon/Langemeijer/Remmelink Strafrecht, art. 245 Sr, aant. 1; ECLI:NL:RBAMS:2017:9111 en De Hullu, Materieel strafrecht 2015/V.7.2). Omstandigheden, zoals de aannemelijkheid van seksueel experimenteer gedrag tussen minderjarigen onderling, kunnen aanleiding geven tot toepassing van art. 9a Sr. De bedoeling van de wetgever om minderjarigen te beschermen, ook tegen zichzelf, beperkt de ruimte voor verontschuldigbare dwaling (ECLI:NL:HR:2017:338 en ECLI:NL:PHR:2017:109).
"Art. 245 Sr beschermt deze jeugdige personen ook tegen verleiding die mede van henzelf kan uitgaan." Dus vandaar.
  Moderator zondag 27 mei 2018 @ 22:27:55 #41
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_179436178
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 22:13 schreef Esbartaomerta het volgende:

[..]

Ik heb liever een vriendin/vrouw die ongeveer +- 10 jaar jonger is als mij. Dus als ik 35 ben moet ze 25 zijn. Een vrouw die wat jonger is , is altijd beter. Ik heb daar zo mijn redenen voor. Ik vind dat vrouwen na een bepaalde leeftijd , na hun 30ste heel snel verouderen dus daarom wil ik liever wat leeftijdsverschil.
Maar een 16-jarige is ook nog gewoon een kind mentaal, snap niet dat je uberhaupt met een 16-jarige wilt.
  zondag 27 mei 2018 @ 22:27:57 #42
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_179436179
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2018 22:23 schreef Mickytjuh het volgende:
Hoezo heb je na 4 maanden relatie nog nooit haar ID bewijs gezien?
Serieus? Waarom zou je die te zien krijgen?
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_179436219
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 22:25 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik zou zeggen, maak je er niet druk om en ga haar zeker niet lastigvallen om stil te blijven. Want dat kan alleen maar averechts werken, ook voor je eventuele verdediging. Chill, relax, en hoop dat ze je nog steeds wil als ze 16 is ;)
Dat zeker niet idd.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zondag 27 mei 2018 @ 22:29:39 #44
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_179436222
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2018 22:27 schreef Sylver_ het volgende:

[..]

Serieus? Waarom zou je die te zien krijgen?
Als je een vriendin wil van tien jaar jonger en zelf 25 bent, dan begeef je je op dusdanig glad ijs dat dat wel een logische handeling zou moeten zijn.
  zondag 27 mei 2018 @ 22:30:07 #45
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_179436232
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2018 22:27 schreef Sylver_ het volgende:

[..]

Serieus? Waarom zou je die te zien krijgen?
Elkaar laten zien hoe afschuwelijk de foto is.
Je achterlijke doopnamen showen.

Sowieso dat ding heb je altijd bij je als het goed is.
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_179436241
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 22:25 schreef TigerXtrm het volgende:
Als het voor een rechter komt en ze verteld eerlijk dat alles vrijwillig was, dat er geen dwang of manipulatie in het spel was en dat jij de relatie verbrak zodra je er achter kwam dat ze pas 14 was, dan zullen de gevolgen minimaal zijn. Je wordt er hoe dan ook voor veroordeeld, maar waarschijnlijk zonder straf. Dus je zou wel een strafblad met een zedendelict hebben. Mogelijk krijg je wel een lichte boete, maar ik vermoed dat het daarmee vervolgens ook klaar is.
Dat vraag ik me af, want:
"Onder omstandigheden kan aan seksuele handelingen met een persoon tussen de twaalf en zestien jaren het ontuchtig karakter ontbreken. Dat kan bijvoorbeeld het geval zijn indien die handelingen vrijwillig plaatsvinden tussen personen die slechts in geringe mate in leeftijd verschillen. Een scherpe afgrenzing van dergelijke omstandigheden valt in haar algemeenheid niet te geven. Zoals uit de hiervoor weergegeven wetsgeschiedenis blijkt, heeft de wetgever bij de totstandkoming van art. 245 Sr in dit opzicht als maatstaf voor ogen gestaan of de desbetreffende seksuele handeling algemeen als sociaal-ethisch is aanvaard." (bron)

Ik weet niet of 14 en 25 nog onder 'slechts in geringe mate in leeftijd verschillen' valt, maar dat lijkt me toch van niet.

Maar verder is de kans dat het OM hier lucht van krijgt natuurlijk nihil zolang die meid er geen problemen mee heeft.
  Moderator / Redactie FP + Sport zondag 27 mei 2018 @ 22:33:32 #47
408813 crew  trein2000
pi_179436300
Als TS echt onomstotelijk kan aantonen dat hij écht niet wist dat ze geen 16 was. En ook kan aantonen dat hij dat niet had kunnen weten geef ik hem wel een kansje. Anders niet.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  zondag 27 mei 2018 @ 22:34:39 #48
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_179436330
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 22:29 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Als je een vriendin wil van tien jaar jonger en zelf 25 bent, dan begeef je je op dusdanig glad ijs dat dat wel een logische handeling zou moeten zijn.
Ja, wellicht is het in het geval van TS wel verstandig om in het vervolg een id-controle te doen :P

quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2018 22:30 schreef Mickytjuh het volgende:

[..]

Elkaar laten zien hoe afschuwelijk de foto is.
Je achterlijke doopnamen showen.

Sowieso dat ding heb je altijd bij je als het goed is.
Zeker in het geval van een prille liefde zou ik niet te koop lopen met mijn afschuwelijke foto of achterlijke doopnamen ;)
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_179436355
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 22:11 schreef Esbartaomerta het volgende:

[..]

Dus al liegt ze over haar leeftijd , dat ze dus wel 16 zou zijn inplaats van 14 , dan nog zou kom ik dus in zware problemen ?

En seks tussen ons was gewoon vrijwillig. We hebben een relatie gehad van 4 maanden , alles is bewijsbaar met gesprekken online. De dag dat ze zei dat ze dus 14 bleek te zijn inplaats van 16 heb ik ook alle contact verbroken.

Als ik toch een probleem kan krijgen dan is er wel iets mis met de wetgeving in Nederland.

Als ze nou zei dat ze 14 was en ze bleef er ook echt bij en ik ga toch met haar om ja dan ben ik wel schuldig. Maar in dit geval is dat toch echt anders toch?
jammere is dat als ze aangeeft dat er een vorm van dwang tussen zat heb jij een probleem.

(Want onder 16)

Dus geef haar geen rede om aangifte te doen.
pi_179436397
quote:
7s.gif Op zondag 27 mei 2018 22:30 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Dat vraag ik me af, want:
"Onder omstandigheden kan aan seksuele handelingen met een persoon tussen de twaalf en zestien jaren het ontuchtig karakter ontbreken. Dat kan bijvoorbeeld het geval zijn indien die handelingen vrijwillig plaatsvinden tussen personen die slechts in geringe mate in leeftijd verschillen. Een scherpe afgrenzing van dergelijke omstandigheden valt in haar algemeenheid niet te geven. Zoals uit de hiervoor weergegeven wetsgeschiedenis blijkt, heeft de wetgever bij de totstandkoming van art. 245 Sr in dit opzicht als maatstaf voor ogen gestaan of de desbetreffende seksuele handeling algemeen als sociaal-ethisch is aanvaard." (bron)

Ik weet niet of 14 en 25 nog onder 'slechts in geringe mate in leeftijd verschillen' valt, maar dat lijkt me toch van niet.

Maar verder is de kans dat het OM hier lucht van krijgt natuurlijk nihil zolang die meid er geen problemen mee heeft.
Het zal niet onder 'slechts in geringe mate' vallen, maar dat hoeft in principe ook niet. Je kan bijvoorbeeld uitspraken opzoeken van soortgelijke zaken (dit komt namelijk vaker voor dan je denkt). In gevallen waarbij de seks vrijwillig was geeft de rechter doorgaans een preek (onverstandig, niet meer doen, maar geen schade geleden, foei!), een voorwaardelijke straf en een soms een kleine geldboete. Er wordt vrijwel nooit gevangenisstraf opgelegd, voornamelijk omdat rechters ook wel de nuance van dit soort situaties kunnen inzien.

Het feit dat TS de boel meteen verbrak toen hij er achter kwam werkt enorm in zijn voordeel bij een rechter.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_179436487
Met een beetje geluk kom je er ongeschonden vanaf, maar voor de volgende keer is het wel slim als je even om bewijs vraagt als je zou moeten twijfelen over de leeftijd (en als ze zegt 16 te zijn, dan zouden er toch wel wat alarmbellen moeten gaan rinkelen).
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zondag 27 mei 2018 @ 22:44:38 #52
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_179436521
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 22:38 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]
Het feit dat TS de boel meteen verbrak toen hij er achter kwam werkt enorm in zijn voordeel bij een rechter.
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 21:44 schreef Esbartaomerta het volgende:
toen ze nog niet mijn vriendin was , dat ze 14 jaar oud zou zijn. Na een tijdje zei ze dat het een grap was en dat ze 16 jaar oud is.
Dat stukje spreekt dan weer niet echt in z'n voordeel :T
pi_179436531
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 22:13 schreef Esbartaomerta het volgende:

[..]

Ik heb liever een vriendin/vrouw die ongeveer +- 10 jaar jonger is als mij. Dus als ik 35 ben moet ze 25 zijn. Een vrouw die wat jonger is , is altijd beter. Ik heb daar zo mijn redenen voor. Ik vind dat vrouwen na een bepaalde leeftijd , na hun 30ste heel snel verouderen dus daarom wil ik liever wat leeftijdsverschil.
Jij 35 en een vrouw van 25 is iets compleet anders dan 25 en 15.
Een vrouw van 25 is bezig met werk en huisje-boompje-beestje, net als een vent van 35. De 15 jarige houdt zich bezig met praten over die uit zijn bek meurende wiskunde leraar en de uggs van Giovanni. De levensfases zijn compleet anders.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-05-2018 22:45:58 ]
pi_179436685
quote:
10s.gif Op zondag 27 mei 2018 22:44 schreef hugecooll het volgende:

[..]

[..]

Dat stukje spreekt dan weer niet echt in z'n voordeel :T
TS wilde graag dat zo'n jong ding legaal was en vond het wel makkelijk dat zij dat zei. En dat hij dan verder niets hoefde te controleren en zo. Lekker makkelijk.
Denk dat het OM daar gehakt van maakt en terecht.
dag
pi_179438553
En je vindt 16 niet ook een beetje een grensgevalletje voor jezelf?

Juridisch kan ze vrij weinig. Hopelijk is het een leermoment voor je.
pi_179439972
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 22:13 schreef Esbartaomerta het volgende:

[..]

Ik heb liever een vriendin/vrouw die ongeveer +- 10 jaar jonger is als mij. Dus als ik 35 ben moet ze 25 zijn. Een vrouw die wat jonger is , is altijd beter. Ik heb daar zo mijn redenen voor. Ik vind dat vrouwen na een bepaalde leeftijd , na hun 30ste heel snel verouderen dus daarom wil ik liever wat leeftijdsverschil.
een 16 jarige is geen vrouw, maar wel onervaren genoeg om niet te weten wat een prutser je bent.

Je bent actief op zoek naar (jagen op) meisjes midden in puberteit als 25jarige, dat je jezelf zo indekt om chatgesprek te bewaren geeft al aan dat je weet dat je niet fris bezig bent

[ Bericht 5% gewijzigd door HaverMoutKoekje op 28-05-2018 06:38:11 ]
pi_179440125
quote:
99s.gif Op zondag 27 mei 2018 22:49 schreef CrashO het volgende:

[..]

Maar tijdens de overige 23:55 uur in een dag moet je er nog wel mee praten oO<
Leuk toch ? Iemand met een totaal andere blik op alles. Net zoals mensen uit verschillende culturen, van verschillend opleidingsniveau, uit verschillende maatschappelijke klassen, andere religies, andere politieke voorkeuren etc.

Natuurlijk zullen enkele overeenkomsten wel nodig zijn om de relatie stand te kunnen laten houden (of iig de seks goed te laten zijn) - maar an sich is verschillend zijn juist leuk.
  maandag 28 mei 2018 @ 07:20:54 #58
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_179440227
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 22:13 schreef Esbartaomerta het volgende:

[..]

Ik heb liever een vriendin/vrouw die ongeveer +- 10 jaar jonger is als mij. Dus als ik 35 ben moet ze 25 zijn. Een vrouw die wat jonger is , is altijd beter. Ik heb daar zo mijn redenen voor. Ik vind dat vrouwen na een bepaalde leeftijd , na hun 30ste heel snel verouderen dus daarom wil ik liever wat leeftijdsverschil.
Ik weet niet hoor maar dit riekt toch echt ergens naar.
Zeker als jij nu 25 bent en +/- 10 jaar jonger wilt dus 15 ook nog wel prima vindt, toch?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  maandag 28 mei 2018 @ 09:09:04 #59
378801 Tuttel
Krab Krabt Krullen
pi_179441093
Tering, ik voelde mij met 25 jaar en iemand van 18 al fout. Ouwe snoepert, moet je ergens voor compenseren?
pi_179441107
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2018 22:23 schreef Mickytjuh het volgende:
Hoezo heb je na 4 maanden relatie nog nooit haar ID bewijs gezien?
Ik heb al 5 jaar een relatie, wel eens een ID voorbij zien komen maar nooit bewust de geboortedatum van mn vriendin gecontroleerd. Leuk dat de wet voorschrijft dat t zou moeten, maar in de praktijk gebeurt het niet (of zelden). Iemands leeftijd moeten controleren komt op de ander al gauw als wantrouwend over. :P

Echter ligt het in de situatie van TS anders. Er was namelijk voldoende grond om wel even te vragen naar een ID na de volgende opmerking van de ex van TS:
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 21:44 schreef Esbartaomerta het volgende:
toen ze nog niet mijn vriendin was , dat ze 14 jaar oud zou zijn.
Tevens snap ik sowieso niet wat je met dit soort onvolwassen grietjes moet. Die zitten echt nog in de fase dat ze in hun onzekerheid hun ego moeten beschermen, daardoor constant liegen, nog ruzie maken met de ouders omdat ze voor 22:00 thuis moeten zijn en niet weten wat ze later willen. :')_!

Geef mij maar een zelfstandige vrouw die weet wat ze wil. :7 :9
  maandag 28 mei 2018 @ 09:21:45 #61
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_179441259
Goh hier was je nog 32. WGR / Heb je recht

Je hebt sowieso en pohi van een troll.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  maandag 28 mei 2018 @ 09:33:31 #62
123170 alors
zlata1234
pi_179441413
Maar een 16 jarige vond je wel normaal als zelf 25 jarige :')?

En je dacht dat haar ouders het ook wel prima vonden allemaal? Die hoefde je niet te ontmoeten enzo? Alsof jij niet beter wist, het kwam je wel goed uit allemaal.
know'm sayin?
×
word? word.
  maandag 28 mei 2018 @ 09:34:02 #63
123170 alors
zlata1234
pi_179441418
quote i.p.v. edit
know'm sayin?
×
word? word.
  maandag 28 mei 2018 @ 09:35:25 #64
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_179441442
Als haar ouders haar met een man van 10+ jaar laten daten, heb je waarschijnlijk weinig te vrezen.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_179442178
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 21:44 schreef Esbartaomerta het volgende:
Ik ben zelf 25 jaar oud en mijn ex vriendin , toen ze nog niet mijn vriendin was , dat ze 14 jaar oud zou zijn. Na een tijdje zei ze dat het een grap was en dat ze 16 jaar oud is.

Dus na een tijdje we nemen relatie met elkaar , waarbij ik ervan uit ging dat ze 16 is , wat dus wettelijk toegestaan is. Alleen na een tijdje geeft ze dus aan dat ze wel 14 jaar oud en dus minderjarig. Ik heb met haar seks gehad , dus wat kan er nu allemaal gebeuren?

Ik heb gesprekken opgeslagen waarbij ze aangeeft dat ze 16 is en achteraf pas na 4 maanden aangeeft dat ze nog maar 14 jaar oud is. Ik ben dus belazerd door haar alleen ik vraag me af of er een kans bestaat dat ik hierdoor in de problemen kan komen?
Je bent de lul.

Edit: vind dat fok hiervan ook wel meldplicht heeft

[ Bericht 2% gewijzigd door jsuijker op 28-05-2018 10:24:17 ]
pi_179442468
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 10:18 schreef jsuijker het volgende:

[..]

Je bent de lul.

Edit: vind dat fok hiervan ook wel meldplicht heeft
Ik ben onschuldig. Ze hield me voor de gek. Ik ben en blijf onschuldig tot het tegendeel is bewezen. Ik spreek haar niet meer nadat ze aangaf dat ze geen 16 was.
Wie goed doet goed ontmoet
pi_179442777
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 06:32 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

een 16 jarige is geen vrouw, maar wel onervaren genoeg om niet te weten wat een prutser je bent.

Je bent actief op zoek naar (jagen op) meisjes midden in puberteit als 25jarige, dat je jezelf zo indekt om chatgesprek te bewaren geeft al aan dat je weet dat je niet fris bezig bent
Het is vrij shady allemaal ja. Gewoon niet de grens opzoeken en volwassen vrouwen daten/neuken.
  maandag 28 mei 2018 @ 11:03:10 #68
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_179442891
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 22:13 schreef Esbartaomerta het volgende:

[..]

Ik heb liever een vriendin/vrouw die ongeveer +- 10 jaar jonger is als mij. Dus als ik 35 ben moet ze 25 zijn. Een vrouw die wat jonger is , is altijd beter. Ik heb daar zo mijn redenen voor. Ik vind dat vrouwen na een bepaalde leeftijd , na hun 30ste heel snel verouderen dus daarom wil ik liever wat leeftijdsverschil.
Dat is redelijk prima als zij 25 is en jij 35, maar als je het op je 25e aanlegt met 16-jarigen, dan is er geen sprake van gelijkwaardigheid. Ze zit in een compleet andere levensfase!

Ik zeg niet dat je haar dwong of wat dan ook, maar dat je het aanlegt met iemand van een leeftijd die niet voor niets beschermd wordt door de wet juist omdat ze niet zo goed "tegen je op kan". Dan heb ik het niet over conflicten, maar gewoon over de dynamiek tussen personen.

Gezien jouw huidige leeftijd ga je nu ook mikken op meisjes, kinderen nog, van 15 à 16 jaar. Bewust. Ik vind dat niet gezond op deze leeftijd en als je in de buurt van één van mijn kinderen kwam met die intentie dan kwam je door de brievenbus weer naar buiten.
  maandag 28 mei 2018 @ 11:04:07 #69
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_179442914
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 10:38 schreef Esbartaomerta het volgende:

[..]

Ik ben onschuldig. Ze hield me voor de gek. Ik ben en blijf onschuldig tot het tegendeel is bewezen. Ik spreek haar niet meer nadat ze aangaf dat ze geen 16 was.
Je bent gewoon schuldig aan sex met een minderjarige. Je geeft zelf al aan sex met haar gehad te hebben en dat ze minderjarig is. Dat "onschuldig tot het tegendeel bewezen is" geldt alleen voor de rechtspraak.

Hoop maar dat haar ouders er niet achter komen. Wordt je veroordeeld dan sta je de rest van je leven als zedendelinquent te boek.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  maandag 28 mei 2018 @ 11:11:22 #70
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_179443029
Jongens pohi lezen. Er klopt niets aan dit profiel.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  maandag 28 mei 2018 @ 11:16:41 #71
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_179443129
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 11:11 schreef Elpis het volgende:
Jongens pohi lezen. Er klopt niets aan dit profiel.
:@
  maandag 28 mei 2018 @ 13:34:33 #72
441185 meethenoob
master of disaster (x.x)
pi_179446096
Ben ik nu de enigste die denkt dat 16 ook minder jarig is? |:(

Meerder jarig ben je toch pas vanaf je 18? oO/
winter is comming!
  maandag 28 mei 2018 @ 13:47:52 #73
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_179446359
Schuldig aan ontucht zo te lezen. De wetgeving is hier duidelijk in en in het nadeel van TS, juist omdat elke smoes al wel gehoord is.

Dus... In hoeverre is Fok! nu verplicht dit te melden bij de politie? Neem aan dat als er grond tot verdenking van strafbare feiten is hier ook een meldplicht van is.

Ik kan TS niet anders adviseren dan zichzelf aan te geven, als hij dat niet doet en bewust wacht tot het mis gaat (meisje krijgt toch spijt bijvoorbeeld) is hij zeker nog niet klaar ermee. Meende dat dit ook niet verjaarde. Toch lullig als ze bij een depressie ineens de oorzaak van haar problemen toekent aan seks op te jonge leeftijd.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_179446463
Gezien je overige posts hoop ik echt dat je een dikke trol bent, zo niet: hopenlijk praat je ex met haar ouders en ga je de gevolgen voelen.
  maandag 28 mei 2018 @ 13:59:14 #75
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_179446615
Als het deze vriendin was word het spannend bij de rechter :7
Is het raar als ik mijn vriendin hoer noem tijdens seks?
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  maandag 28 mei 2018 @ 14:00:25 #76
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_179446639
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 13:34 schreef meethenoob het volgende:
Ben ik nu de enigste die denkt dat 16 ook minder jarig is? |:(

Meerder jarig ben je toch pas vanaf je 18? oO/
Dat is wat me ook opviel ja.
pi_179446672
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 13:34 schreef meethenoob het volgende:
Ben ik nu de enigste die denkt dat 16 ook minder jarig is? |:(

Meerder jarig ben je toch pas vanaf je 18? oO/
Maar vrijwillige seks met een zestienjarige is legaal. :7
  maandag 28 mei 2018 @ 14:06:07 #78
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_179446742
quote:
7s.gif Op maandag 28 mei 2018 14:01 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Maar vrijwillige seks met een zestienjarige is legaal. :7
Mits....
http://www.wetrecht.nl/seks-met-minderjarigen/
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_179448652
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 22:38 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Het zal niet onder 'slechts in geringe mate' vallen, maar dat hoeft in principe ook niet. Je kan bijvoorbeeld uitspraken opzoeken van soortgelijke zaken (dit komt namelijk vaker voor dan je denkt). In gevallen waarbij de seks vrijwillig was geeft de rechter doorgaans een preek (onverstandig, niet meer doen, maar geen schade geleden, foei!), een voorwaardelijke straf en een soms een kleine geldboete. Er wordt vrijwel nooit gevangenisstraf opgelegd, voornamelijk omdat rechters ook wel de nuance van dit soort situaties kunnen inzien.

Het feit dat TS de boel meteen verbrak toen hij er achter kwam werkt enorm in zijn voordeel bij een rechter.
Goede post.
"Pools are perfect for holding water"
pi_179448683
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 09:10 schreef Justinn het volgende:

[..]

Tevens snap ik sowieso niet wat je met dit soort onvolwassen grietjes moet. Die zitten echt nog in de fase dat ze in hun onzekerheid hun ego moeten beschermen, daardoor constant liegen, nog ruzie maken met de ouders omdat ze voor 22:00 thuis moeten zijn en niet weten wat ze later willen. :')_!
Dan zijn ze makkelijker 'te scoren' voor TS.

quote:
Geef mij maar een zelfstandige vrouw die weet wat ze wil. :7 :9
Die geven hem waarschijnlijk geen enkele kans.
"Pools are perfect for holding water"
pi_179448696
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 11:03 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Dat is redelijk prima als zij 25 is en jij 35, maar als je het op je 25e aanlegt met 16-jarigen, dan is er geen sprake van gelijkwaardigheid. Ze zit in een compleet andere levensfase!

Ik zeg niet dat je haar dwong of wat dan ook, maar dat je het aanlegt met iemand van een leeftijd die niet voor niets beschermd wordt door de wet juist omdat ze niet zo goed "tegen je op kan". Dan heb ik het niet over conflicten, maar gewoon over de dynamiek tussen personen.

Gezien jouw huidige leeftijd ga je nu ook mikken op meisjes, kinderen nog, van 15 à 16 jaar. Bewust. Ik vind dat niet gezond op deze leeftijd en als je in de buurt van één van mijn kinderen kwam met die intentie dan kwam je door de brievenbus weer naar buiten.
Helemaal mee eens.
"Pools are perfect for holding water"
pi_179448926
quote:
Zijn dit nu echt juristen die het concept "ontucht" niet snappen en gelijk stellen aan seks hebben ? Triest...

Nu stelt de wet expliciet "ontuchtige handelingen die mede bestaan uit het seksueel binnendringen van het lichaam" en dus is hun benadering goed genoeg - maar niet helemaal.
Twee 15jarigen die met elkaar neuken zal door de rechter bijv. bijna altijd als tuchtig worden bestempeld.
pi_179449257
Denk niet dat je veel zorgen hoeft te maken ts.

Kijk in het nieuws hoor je alleen de drama verhalen, niet de tig verhalen die niet verder komen dan de privesfeer omdat het goed ging of amikaal eindigde etc.

Zolang zij niet boos is op je en daardoor uit de school klapt, heb je niet echt reden om er wakker van te liggen.

Wel zou ik nog eens denken of het allemaal wel zo prettig is om een relatie te hebben met iemand die zoveel jonger is.
Vaak loopt het toch stuk uiteindelijk maar dan om andere redenen zoals andere levensfase/interesses etc.
pi_179450895
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 13:59 schreef zalkc het volgende:
Als het deze vriendin was word het spannend bij de rechter :7
Is het raar als ik mijn vriendin hoer noem tijdens seks?
sex op de achterbank en uitrekenen hoeveel je bespaart hebt tov een hoer. En alleen klaar kunnen komen door haar hoer te noemen. :N :{w
Gelukkig twijfelt hij zelf ook beetje ‘Ik heb soms een vermoeden dat er iets mis met mij is of is dit redelijk normaal volgens jullie?’
pi_179451195
Rare knaakjes heb je op de wereld en dan bedoel ik niet de ex van TS
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  maandag 28 mei 2018 @ 23:33:42 #86
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179457524
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 21:44 schreef Esbartaomerta het volgende:
Ik ben zelf 25 jaar oud en mijn ex vriendin....
Hier was je 32?
Waar zat je nou te liegen? In dit topic, of in dat andere topic?
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 00:46 schreef Esbartaomerta het volgende:

[..]

32
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_179457903
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 23:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hier was je 32?
Waar zat je nou te liegen? In dit topic, of in dat andere topic?

[..]

Ts is gewoon een viespeuk van 32 die mikt op jonge meisjes van onder de 18... omdat een oudere vrouwen niks van hem moeten hebben.

Als ik al zijn andere topics doorlees, zie ik dat het een zielig mannetje is en begrijp ik ook waarom oudere vrouwen hem niet willen.
  dinsdag 29 mei 2018 @ 00:14:01 #88
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179457997
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 00:07 schreef DaRealDeal het volgende:

[..]

Ts is gewoon een viespeuk van 32 die mikt op jonge meisjes van onder de 18... omdat een oudere vrouwen niks van hem moeten hebben.
Als 32-jarige is 16 ook gewoon ziek idd.
Maar lekker de verantwoordelijkheid afschuiven op een 14-jarige omdat die 14-jarige gelogen heeft, terwijl je zelf gewoon twee keer zo oud bent.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_179458039
Gatverdamme mijn zusje wordt 16 en dat is echt nog niet droog achter de oren. :')

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2018 00:17:59 ]
pi_179458083
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 00:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als 32-jarige is 16 ook gewoon ziek idd.
Maar lekker de verantwoordelijkheid afschuiven op een 14-jarige omdat die 14-jarige gelogen heeft, terwijl je zelf gewoon twee keer zo oud bent.
Ja idd lekker makkelijk alsof 16 al niet erg genoeg is. Ik ben zelf ook 32 maar zou er niet aan moeten denken om een meisje van 16 als vriendin te hebben. Zelfs onder de 20 gaat mij nog te ver, naar mijn idee kan dat nooit een goede basis opleveren. Laat staan dat je totaal qua doen en laten op een totaal ander niveau zit.
pi_179458557
32 en 16 :{ Dan zoek je het op hoor
pi_179498721
Meisjes van 16 zijn mentaal nog kinderen, je bent gewoon een vieze pedo en als ik haar vader was had ik je helemaal lens geslagen
pi_179501942
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 22:00 schreef Kronkos het volgende:
Meisjes van 16 zijn mentaal nog kinderen, je bent gewoon een vieze pedo en als ik haar vader was had ik je helemaal lens geslagen
En dit is waarom ik kickboks lessen neem, zodat ik de vaders van mijn toekomstige 16-jarige vriendinnetjes in elkaar kan trappen als ze mij iets durven doen.

Pedofilie is trouwens als je valt op meiden onder de 12, niet 16. :W
  donderdag 31 mei 2018 @ 00:41:08 #94
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_179501975
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 00:37 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

En dit is waarom ik kickboks lessen neem, zodat ik de vaders van mijn toekomstige 16-jarige vriendinnetjes in elkaar kan trappen als ze mij iets durven doen.

Pedofilie is trouwens als je valt op meiden onder de 12, niet 16. :W
Sterker nog, 16 is gewoon legaal.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_179502021
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 00:37 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

En dit is waarom ik kickboks lessen neem, zodat ik de vaders van mijn toekomstige 16-jarige vriendinnetjes in elkaar kan trappen als ze mij iets durven doen.

Pedofilie is trouwens als je valt op meiden onder de 12, niet 16. :W
Kickboksers en MMA vechters krijgen vaak dochters.

Bas Rutten, Rico Verhoeven (na 2 dochters een zoon), Badr Hari, Jon Jones, Chuck Lidell...

Kortom ga turnen?!
pi_179502132
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 00:37 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

En dit is waarom ik kickboks lessen neem, zodat ik de vaders van mijn toekomstige 16-jarige vriendinnetjes in elkaar kan trappen als ze mij iets durven doen.

Pedofilie is trouwens als je valt op meiden onder de 12, niet 16. :W
Efebofiel dan. Ook goed. Fout blijft het wel.

Je hebt de wet niet nodig om te kunnen beoordelen dat 32 en 16 een belachelijke verhouding is. De gemiddelde 16 jarige is echt niet opgewassen tegen Iemand van an 32. Iemand die dat bewust opzoekt, zoekt bewust meisjes die nog niet zo ervaren zijn. Dat is predatoriaal gedrag. Efebo, pedo, labeltjes doen er weinig toe.

Lullig dat je zelf niet hebt kunnen genieten in je puberteit, maar die tijd is geweest.
pi_179503505
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 00:37 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

En dit is waarom ik kickboks lessen neem, zodat ik de vaders van mijn toekomstige 16-jarige vriendinnetjes in elkaar kan trappen als ze mij iets durven doen.

Pedofilie is trouwens als je valt op meiden onder de 12, niet 16. :W
ach, triest ventje.
  Grootste filosoof 2022 donderdag 31 mei 2018 @ 05:38:25 #98
442397 UitStraling
pi_179503555
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 00:37 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

En dit is waarom ik kickboks lessen neem, zodat ik de vaders van mijn toekomstige 16-jarige vriendinnetjes in elkaar kan trappen als ze mij iets durven doen.

Pedofilie is trouwens als je valt op meiden onder de 12, niet 16. :W
Ik vermoed toch dat de gemiddelde vader je compleet kapot slaat als je aan zijn kind zit en daar is niets mis mee :)
pi_179505314
16 is legaal, iemand in elkaar trappen is niet legaal. Maar ik ben triest als ik mij verdedig tegen een vader van een 16-jarige die mij in elkaar wilt slaan _O-

Als de Nederlandse wet je niet bevalt, dan ga je toch ergens anders wonen. Je 16-jarige dochter is van mij.
pi_179505619
Waar leerde jij als 25-jarige een 14-jarige überhaupt kennen? :? Niet in een club of zo lijkt mij, of het moet een paardenclub zijn :')
  Moderator donderdag 31 mei 2018 @ 09:33:41 #101
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_179505699
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 09:12 schreef JaJammerJan het volgende:
16 is legaal, iemand in elkaar trappen is niet legaal. Maar ik ben triest als ik mij verdedig tegen een vader van een 16-jarige die mij in elkaar wilt slaan _O-

Als de Nederlandse wet je niet bevalt, dan ga je toch ergens anders wonen. Je 16-jarige dochter is van mij.
Ah daar is onze incel gewauwel mafkees. Verbaasd mij niet dat je ze zo jong mogelijk wilt hebben want de hele mentale aspect van een relatie zie jij niet. Vrouwen zijn schijnbaar objecten.
pi_179505777
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 09:12 schreef JaJammerJan het volgende:
Als de Nederlandse wet je niet bevalt, dan ga je toch ergens anders wonen. Je 16-jarige dochter is van mij.
Wow, jij bent echt een hele ruige meneer.
Hier had uw reclame kunnen staan.
  donderdag 31 mei 2018 @ 09:50:04 #103
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_179505920
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 05:38 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ik vermoed toch dat de gemiddelde vader je compleet kapot slaat als je aan zijn kind zit en daar is niets mis mee :)
En wat gaat dat oplossen, behalve dat papa bak in gaat en die man wellicht nog een mooie schadevergoeding tegemoet kan zien.
En een dochter die nu een hekel aan papa heeft omdat hij haar liefde in elkaar beukt. Dan maak je je ‘probleem’ alleen maar groter.

Sowieso, lekker iemand in elkaar trimmen die wettelijk gezien niets verkeerds doet, puur omdat het niet in jouw normen en waarden plaatje past. Dit zijn wetten die we met zijn allen hebben afgesproken. Democratisch.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  donderdag 31 mei 2018 @ 09:52:33 #104
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179505949
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 09:12 schreef JaJammerJan het volgende:
16 is legaal, iemand in elkaar trappen is niet legaal. Maar ik ben triest als ik mij verdedig tegen een vader van een 16-jarige die mij in elkaar wilt slaan _O-

Als de Nederlandse wet je niet bevalt, dan ga je toch ergens anders wonen. Je 16-jarige dochter is van mij.
Is de TS van dit topic een kloon van jou?
Daarbij was dit kind geen 16 maar 14.... en dat er al een hoop mis is als een 32-jarige voor een 16-jarige gaat is evident, maar dat die 32-jarige dan nog doet alsof hij niet doorheeft dat die "16-jarige" geen 16 maar 14 is is niet echt geloofwaardig meer.

Maar goed, je begint er zelf over dat je aan vechtsport doet zodat je je kunt verdedigen tegen de vaders van de 16-jarige meisjes die je wel denkt te kunnen krijgen, terwijl ieder weldenkend mens weet dat de kans groot is dat de vader van een 16-jarige flipt als ze met een 32-jarige thuiskomt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Grootste filosoof 2022 donderdag 31 mei 2018 @ 09:54:14 #105
442397 UitStraling
pi_179505967
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 09:12 schreef JaJammerJan het volgende:
16 is legaal, iemand in elkaar trappen is niet legaal. Maar ik ben triest als ik mij verdedig tegen een vader van een 16-jarige die mij in elkaar wilt slaan _O-

Als de Nederlandse wet je niet bevalt, dan ga je toch ergens anders wonen. Je 16-jarige dochter is van mij.
Ik denk niet dat je erg veel kans maakt :)
pi_179506013
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 09:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Is de TS van dit topic een kloon van jou?
Daarbij was dit kind geen 16 maar 14.... en dat er al een hoop mis is als een 32-jarige voor een 16-jarige gaat is evident, maar dat die 32-jarige dan nog doet alsof hij niet doorheeft dat die "16-jarige" geen 16 maar 14 is is niet echt geloofwaardig meer.

Maar goed, je begint er zelf over dat je aan vechtsport doet zodat je je kunt verdedigen tegen de vaders van de 16-jarige meisjes die je wel denkt te kunnen krijgen, terwijl ieder weldenkend mens weet dat de kans groot is dat de vader van een 16-jarige flipt als ze met een 32-jarige thuiskomt.
Leg me dit eens uit, wat heb ik er persoonlijk aan als ik als 32-jarige niet meer achter 16-jarigen aan zou gaan? Wat zou het mij opleveren door dit niet meer te doen?

Precies, helemaal niks. Ik verbreek geen wetten en niemand kan mij wat maken.
  donderdag 31 mei 2018 @ 10:02:31 #107
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179506060
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 09:58 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Leg me dit eens uit, wat heb ik er persoonlijk aan als ik als 32-jarige niet meer achter 16-jarigen aan zou gaan? Wat zou het mij opleveren door dit niet meer te doen?

Precies, helemaal niks. Ik verbreek geen wetten en niemand kan mij wat maken.
Wat levert het je op het wel te doen?
Want van een fatsoenlijke of gelijkwaardige relatie kan geen sprake zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 31 mei 2018 @ 10:04:11 #108
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179506093
Maar ik hoop dat de ouders van de 14-jarige aangifte doen, 14 (liegend dat ze 16 is) en 25 is nog op het randje, je hebt immers ook erg onvolwassen 25-jarigen, maar 14 en 32 is gewoon misdadig (letterlijk) ongeacht of ze over haar leeftijd gelogen heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_179506094
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 09:58 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Leg me dit eens uit, wat heb ik er persoonlijk aan als ik als 32-jarige niet meer achter 16-jarigen aan zou gaan? Wat zou het mij opleveren door dit niet meer te doen?

Precies, helemaal niks. Ik verbreek geen wetten en niemand kan mij wat maken.
het houd je wel jong, door je hele leven elke paar jaar weer op zoek te moeten gaan naar een meisje van rond de 16.
pi_179506118
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 10:02 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat levert het je op het wel te doen?
Want van een fatsoenlijke of gelijkwaardige relatie kan geen sprake zijn.
Seks en plezierige dingen doen samen? Meiden van die leeftijd zijn nog niet zo serieus/saai als meiden van 32, meer avontuur mee te doen. Ik hoef geen gelijkwaardige relatie en of dat wel of niet fatsoenlijk is, is alleen jouw mening.
pi_179506143
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 10:04 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

het houd je wel jong, door je hele leven elke paar jaar weer op zoek te moeten gaan naar een meisje van rond de 16.
Precies, dan ga je dus altijd mee met nieuwe ontwikkelingen van de jeugd, social media, etc. Prima.
pi_179506157
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 10:05 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Seks en plezierige dingen doen samen? Meiden van die leeftijd zijn nog niet zo serieus/saai als meiden van 32, meer avontuur mee te doen. Ik hoef geen gelijkwaardige relatie en of dat wel of niet fatsoenlijk is, is alleen jouw mening.
Waar leer je als 32-jarige meiden van die leeftijd kennen dan? Als invaldocent havo 4?Paardeninstructeur? Hockeytrainer? Verkoper bij Douglas?

En wat voor soort lol, One Direction concerten of zo?
  donderdag 31 mei 2018 @ 10:11:44 #113
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179506196
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 10:05 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Seks en plezierige dingen doen samen? Meiden van die leeftijd zijn nog niet zo serieus/saai als meiden van 32, meer avontuur mee te doen. Ik hoef geen gelijkwaardige relatie en of dat wel of niet fatsoenlijk is, is alleen jouw mening.
Plus dat je als 32-jarige een bedrag te besteden hebt waar hun leeftijdsgenoten alleen maar van kunnen dromen, nou.... toffe basis weer.
Maar goed, het gaat je ook niet om een relatie, want dat wil je niet. En waarschijnlijk ontbreekt het je ook de capaciteiten een normale relatie te hebben.

Nog even en dat grut heeft geen oog mee voor je en ben je voor een 16-jarige gewoon een vieze ouwe vent, en anders dan seks kopen kun je kennelijk niet, dus dan weet je waar je moet zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_179506226
quote:
10s.gif Op donderdag 31 mei 2018 10:09 schreef Drxx het volgende:

[..]

Waar leer je als 32-jarige meiden van die leeftijd kennen dan? Als invaldocent havo 4?Paardeninstructeur? Hockeytrainer? Verkoper bij Douglas?

En wat voor soort lol, One Direction concerten of zo?
Gewoon in de stad als ze aan het shoppen zijn, bij de McDonalds hangen ze ook vaak, publieke evenementen, in het park, als ze buiten aan het hangen zijn ergens, bij concerten, zoooooveel plekken.
pi_179506237
quote:
10s.gif Op donderdag 31 mei 2018 10:09 schreef Drxx het volgende:

[..]

Waar leer je als 32-jarige meiden van die leeftijd kennen dan? Als invaldocent havo 4?Paardeninstructeur? Hockeytrainer? Verkoper bij Douglas?

En wat voor soort lol, One Direction concerten of zo?
Als portier bij een jeugdkroeg waar geen alcohol geschonken mag worden.
Waar tot verleiding overgegaan wordt een meisje huilt omdat ze geen scooter van haar pappa mag, ze een 4 voor gym heeft gekregen, ze op zoek is naar ¤ 50 om 500 extra volgers op instagram te krijgen, ze boos is op haar broertje omdat hij haar aan het begluren was op de badkamer etc etc.

Mooi leven, niks aan de hand
pi_179506252
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 10:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

Plus dat je als 32-jarige een bedrag te besteden hebt waar hun leeftijdsgenoten alleen maar van kunnen dromen, nou.... toffe basis weer.
Maar goed, het gaat je ook niet om een relatie, want dat wil je niet. En waarschijnlijk ontbreekt het je ook de capaciteiten een normale relatie te hebben.

Nog even en dat grut heeft geen oog mee voor je en ben je voor een 16-jarige gewoon een vieze ouwe vent, en anders dan seks kopen kun je kennelijk niet, dus dan weet je waar je moet zijn.
Hoe zag eigenlijk het liefdesleven van jou en jouw vriendinnen er in 1982 uit? Was het toen niet nog erger qua leeftijdsverschillen?
pi_179506269
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 10:14 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

een meisje huilt omdat ze geen scooter van haar pappa mag, ze een 4 voor gym heeft gekregen

Mooi leven, niks aan de hand
_O- :')
pi_179506278
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 10:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

Plus dat je als 32-jarige een bedrag te besteden hebt waar hun leeftijdsgenoten alleen maar van kunnen dromen, nou.... toffe basis weer.
Maar goed, het gaat je ook niet om een relatie, want dat wil je niet. En waarschijnlijk ontbreekt het je ook de capaciteiten een normale relatie te hebben.

Nog even en dat grut heeft geen oog mee voor je en ben je voor een 16-jarige gewoon een vieze ouwe vent, en anders dan seks kopen kun je kennelijk niet, dus dan weet je waar je moet zijn.
Jaloers dat 16-jarigen veel aantrekkelijker zijn voor mannen en altijd zullen blijven dan een of andere 35-jarige vrouw met overgewicht, kort haar, cellulitis en rimpels? Als ik geen 16-jarigen meer kan regelen, dan zie ik dan wel wat ik doe. Dat is niet iets waar ik mij nu druk over hoef te maken :W
  Grootste filosoof 2022 donderdag 31 mei 2018 @ 10:17:10 #119
442397 UitStraling
pi_179506279
quote:
10s.gif Op donderdag 31 mei 2018 10:09 schreef Drxx het volgende:

[..]

Waar leer je als 32-jarige meiden van die leeftijd kennen dan? Als invaldocent havo 4?Paardeninstructeur? Hockeytrainer? Verkoper bij Douglas?

En wat voor soort lol, One Direction concerten of zo?
Lekker giechelen, nagels lakken, urenlang shirtjes zoeken bij de H&M, samen ponnies voeren, samen masturberen op Justin Bieber, poeziealbum bijhouden, duckfaces en hippe dansjes oefenen...genoeg leuke dingen te doen met pubers hoorrrr
  donderdag 31 mei 2018 @ 10:20:40 #120
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_179506322
quote:
10s.gif Op donderdag 31 mei 2018 10:17 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Lekker giechelen, nagels lakken, urenlang shirtjes zoeken bij de H&M, samen ponnies voeren, samen masturberen op Justin Bieber, poeziealbum bijhouden, duckfaces en hippe dansjes oefenen...genoeg leuke dingen te doen met pubers hoorrrr
Je hebt 16 jarigen en 16 jarigen.

Denk dat JaJammerJan vooral het type 16jarige zoekt dat vrijdag en zaterdag op de VIP rondhangt in de hippe club.

Die kun je in ieder geval makkelijk imponeren met centen, en grote fles champagne met sterretjes en een dikke auto. Moet je het wel opnemen tegen de (wannabe) mocromaffia.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  Grootste filosoof 2022 donderdag 31 mei 2018 @ 10:20:55 #121
442397 UitStraling
pi_179506326
Toen ik 16 was vond ik meisjes van 16 al gruwelijk saai en totaal niet boeiend _O-
  donderdag 31 mei 2018 @ 10:21:03 #122
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179506330
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 10:17 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Jaloers dat 16-jarigen veel aantrekkelijker zijn voor mannen en altijd zullen blijven dan een of andere 35-jarige vrouw met overgewicht, kort haar, cellulitis en rimpels? Als ik geen 16-jarigen meer kan regelen, dan zie ik dan wel wat ik doe. Dat is niet iets waar ik mij nu druk over hoef te maken :W
Nou nee, ik ben sowieso niet jaloers, en ik ben sowieso nooit aandacht tekort gekomen, niet toen ik 16 was, niet toen ik 35 was, en niet nu ik 51 ben.
Overigens; toen ik 35 was zou ik al helemaal niet "jaloers" zijn omdat iemand van 32 kennelijk zo infantiel is dat hij liever een 16-jarige heeft, die 14 blijkt te zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 31 mei 2018 @ 10:22:48 #123
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179506359
quote:
11s.gif Op donderdag 31 mei 2018 10:14 schreef Drxx het volgende:

[..]

Hoe zag eigenlijk het liefdesleven van jou en jouw vriendinnen er in 1982 uit? Was het toen niet nog erger qua leeftijdsverschillen?
Toen ik 16 was had ik verkering met een jongen van 19.
Wel een hele foute jongen om het even bij de standaard clichés te houden, dat dan wel weer.
En nee, mijn vriendinnen hadden ook geen vriendjes die 2 keer zo oud waren, het was allemaal zo ongeveer een 3 jaar leeftijdsverschil verhaal.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_179506364
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 10:17 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Jaloers dat 16-jarigen veel aantrekkelijker zijn voor mannen en altijd zullen blijven dan een of andere 35-jarige vrouw met overgewicht, kort haar, cellulitis en rimpels? Als ik geen 16-jarigen meer kan regelen, dan zie ik dan wel wat ik doe. Dat is niet iets waar ik mij nu druk over hoef te maken :W
Ik heb een mooie quote voor jou, het werd paar weken geleden gezegd door Daniel Ricciardo, een Australische Formule 1 coureur, tijdens een race. Namelijk: "I like 'em vulnerable". Kan zo jouw levensmotto kunnen worden
pi_179506452
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 10:21 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou nee, ik ben sowieso niet jaloers, en ik ben sowieso nooit aandacht tekort gekomen, niet toen ik 16 was, niet toen ik 35 was, en niet nu ik 51 ben.
Overigens; toen ik 35 was zou ik al helemaal niet "jaloers" zijn omdat iemand van 32 kennelijk zo infantiel is dat hij liever een 16-jarige heeft, die 14 blijkt te zijn.
Ja, want als je als man 16-jarige slanke blondines aantrekkelijker vindt dan een gemiddelde 35-jarige, dan ben je 'infantiel' _O-

Je doet net alsof kinderlijk en speels zijn een slechte eigenschap is. Nee, beter hou je je bezig met 'volwassen' zaken en ga je je druk maken om de kleur van de tegels in je badkamer ofzo _O-
pi_179506501
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 10:23 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ik heb een mooie quote voor jou, het werd paar weken geleden gezegd door Daniel Ricciardo, een Australische Formule 1 coureur, tijdens een race. Namelijk: "I like 'em vulnerable". Kan zo jouw levensmotto kunnen worden
Inderdaad. Waarom zou je niet voor een 'makkelijke' 16-jarige gaan, in plaats van een bittere 35-jarige tante die allerlei eisen gaat stellen en nog amper een libido heeft? _O-
  donderdag 31 mei 2018 @ 10:32:19 #127
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179506511
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 10:28 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Ja, want als je als man 16-jarige slanke blondines aantrekkelijker vindt dan een gemiddelde 35-jarige, dan ben je 'infantiel' _O-

Je doet net alsof kinderlijk en speels zijn een slechte eigenschap is. Nee, beter hou je je bezig met 'volwassen' zaken en ga je je druk maken om de kleur van de tegels in je badkamer ofzo _O-
Als jij niet snapt wat daar infantiel aan is dan zegt dat genoeg over jou idd....

Maar kennelijk gaat het alleen maar om de seks en is het niet van belang of je er een normaal gesprek mee kunt hebben, laat staan een goed gesprek.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Grootste filosoof 2022 donderdag 31 mei 2018 @ 10:34:18 #128
442397 UitStraling
pi_179506551
Ik heb door mijn pretogen en omdat ik een bepaald typetje ben altijd sjans van bakvissen, de enige emotie die ik ervaar is vertedering en dan denk ik geniet lekker van het begin van je leven meisje, geen haar om mijn kont die eraan denkt om seks met zo'n grietje te hebben, gewoon omdat het kan, noem het principe, noem het beschaafd, noem het mannelijk...
Ik was een tijdje geleden op een verjaardag en daar zaten twee oude Nederlandse mannen met twee erg jonge Thaise meiden als partnertje, ik heb die mannen niets te vertellen en zij mij al helemaal niet _O-
pi_179506611
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 10:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als jij niet snapt wat daar infantiel aan is dan zegt dat genoeg over jou idd....

Maar kennelijk gaat het alleen maar om de seks en is het niet van belang of je er een normaal gesprek mee kunt hebben, laat staan een goed gesprek.
En met een gemiddelde 35-jarige vrouw kun je wel goede gesprekken hebben? _O-

De meeste mannen van 40+ die ik ken, die brengen liever minder dan meer tijd met hun vrouw door. Hebben ook altijd totaal verschillende hobby's en interesse's.

Als ik goede gesprekken wil, dan voer ik die wel met mijn mannelijk vrienden. Daarvoor hoef je geen relatie met een vrouw voor te hebben. Noem het infantiel of hoe je het ook wilt noemen, de mening van een oude vrouw interesseert mij niet. Oude vrouwen hebben mij niks te bieden en hoef ik dus ook niet te imponeren.
  donderdag 31 mei 2018 @ 10:37:33 #130
414501 KimJong-un
Heeft de titel Doctor
pi_179506614
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 22:00 schreef Esbartaomerta het volgende:

[..]

Dat is dan wel vreemd. Want ik ben toch die gene die belazerd is door haar? Zij loog over haar leeftijd. Toen ze aangaf dat ze dus nog geen 16 was en dat ze dus loog over haar leeftijd heb ik per direct onze relatie beëindigt.
Maar tegelijkertijd is zij ook maar 14. Kan ze de gevolgen niet overzien. Kan ze nog geen juiste inschattingen maken en wordt ze daarom 'minderjarig' genoemd. Jij had toch meer onderzoek moeten doen.
bijnamen: briljante kameraad, geweldige leider.
  donderdag 31 mei 2018 @ 10:39:23 #131
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_179506646
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 22:00 schreef Kronkos het volgende:
Meisjes van 16 zijn mentaal nog kinderen, je bent gewoon een vieze pedo en als ik haar vader was had ik je helemaal lens geslagen
Tokkie alert!
  Grootste filosoof 2022 donderdag 31 mei 2018 @ 10:40:16 #132
442397 UitStraling
pi_179506657
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 10:37 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

En met een gemiddelde 35-jarige vrouw kun je wel goede gesprekken hebben? _O-

De meeste mannen van 40+ die ik ken, die brengen liever minder dan meer tijd met hun vrouw door. Hebben ook altijd totaal verschillende hobby's en interesse's.

Als ik goede gesprekken wil, dan voer ik die wel met mijn mannelijk vrienden. Daarvoor hoef je geen relatie met een vrouw voor te hebben. Noem het infantiel of hoe je het ook wilt noemen, de mening van een oude vrouw interesseert mij niet. Oude vrouwen hebben mij niks te bieden en hoef ik dus ook niet te imponeren.
Vind je moeder jou een leuke jongen?
  donderdag 31 mei 2018 @ 10:40:50 #133
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_179506673
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 10:28 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Ja, want als je als man 16-jarige slanke blondines aantrekkelijker vindt dan een gemiddelde 35-jarige, dan ben je 'infantiel' _O-

Je doet net alsof kinderlijk en speels zijn een slechte eigenschap is. Nee, beter hou je je bezig met 'volwassen' zaken en ga je je druk maken om de kleur van de tegels in je badkamer ofzo _O-
Nou het is wel gezond om een beetje met je leeftijd mee te groeien in je smaak voor het andere geslacht.

Ik vind die iele, onzeker ogende 16 jarige meisjes echt niet aantrekkelijk. 35 jarige schoonheden daarentegen..
pi_179506686
quote:
10s.gif Op donderdag 31 mei 2018 10:40 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Vind je moeder jou een leuke jongen?
Ik woon niet meer bij mijn ouders, dus wat doet dit er toe?
  Grootste filosoof 2022 donderdag 31 mei 2018 @ 10:43:52 #135
442397 UitStraling
pi_179506719
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 10:41 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Ik woon niet meer bij mijn ouders, dus wat doet dit er toe?
"De mening van een oude vrouw interesseert mij niet. Oude vrouwen hebben mij niks te bieden"
pi_179506813
quote:
10s.gif Op donderdag 31 mei 2018 10:43 schreef UitStraling het volgende:

[..]

"De mening van een oude vrouw interesseert mij niet. Oude vrouwen hebben mij niks te bieden"
Wat heeft mijn moeder mij nog te bieden?
pi_179506868
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 10:40 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nou het is wel gezond om een beetje met je leeftijd mee te groeien in je smaak voor het andere geslacht.

Ik vind die iele, onzeker ogende 16 jarige meisjes echt niet aantrekkelijk. 35 jarige schoonheden daarentegen..
35 jarige schoonheden die nog single zijn en niet te serieus/bitter zijn, daar heb je er niet veel van helaas. Met de participatie van vrouwen in de arbeidsmarkt tegenwoordig heb je ook veel van die carrière-'tijgers' met veel mannelijke persoonlijkheid-eigenschappen. Ook niet echt aantrekkelijk.
  donderdag 31 mei 2018 @ 10:51:48 #138
414501 KimJong-un
Heeft de titel Doctor
pi_179506881
Dit is wel een serieus probleem overigens. Toen ik 18 was en uitging kwam ik in clubs en kroegen ook vaak 14 jarige tienersnollen tegen. Die zeiden dat ze 16 of 17 waren en het verschil kon je niet zien. Naar een ID vragen doe je echt niet en dan had je zo een one-night-stand waar je veel problemen mee kon krijgen.

Sowieso kan TS mentaal 5 jaar achter lopen en dat meisje 5 jaar voor. Dan heb je 19 om 20 en is het niet zo raar dat ze elkaar aantrekkelijk/interessant vinden.

Persoonlijk vind ik dat TS voor safe had moeten gaan. Bij zo'n groot leeftijdsverschil en met een minderjarig meisje is het risico nu eenmaal groot. Je hoeft niet naar een ID te vragen als je een relatie begint maar voor je seks hebt zou je nu eenmaal die controle even moeten doen. Dat kan ook zonder te vragen als ze naar het toilet is en haar portemonnee zit in haar tas zit. Maar dan kom je weer in een ander niet prettig gebied, dat wil je eigenlijk ook niet.
bijnamen: briljante kameraad, geweldige leider.
  Moderator donderdag 31 mei 2018 @ 10:55:54 #139
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_179506967
We zijn wel een beetje offtopic aan het gaan met de discussie of Jan al dan niet op meiden van 16 zou moeten vallen.

quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 10:51 schreef KimJong-un het volgende:
Dit is wel een serieus probleem overigens. Toen ik 18 was en uitging kwam ik in clubs en kroegen ook vaak 14 jarige tienersnollen tegen. Die zeiden dat ze 16 of 17 waren en het verschil kon je niet zien. Naar een ID vragen doe je echt niet en dan had je zo een one-night-stand waar je veel problemen mee kon krijgen.

Sowieso kan TS mentaal 5 jaar achter lopen en dat meisje 5 jaar voor. Dan heb je 19 om 20 en is het niet zo raar dat ze elkaar aantrekkelijk/interessant vinden.

Persoonlijk vind ik dat TS voor safe had moeten gaan. Bij zo'n groot leeftijdsverschil en met een minderjarig meisje is het risico nu eenmaal groot. Je hoeft niet naar een ID te vragen als je een relatie begint maar voor je seks hebt zou je nu eenmaal die controle even moeten doen. Dat kan ook zonder te vragen als ze naar het toilet is en haar portemonnee zit in haar tas zit. Maar dan kom je weer in een ander niet prettig gebied, dat wil je eigenlijk ook niet.
Bij zo'n groot leeftijdsverschil zou je dat inderdaad moeten doen. Al snap ik dat in de praktijk dit niet gebeurt. En inderdaad zeker als de leeftijdsverschillen kleiner worden kunnen (jong)volwassenen echt goed in de problemen komen zonder daar echt veel aan te kunnen doen
pi_179507005
quote:
10s.gif Op donderdag 31 mei 2018 10:34 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb door mijn pretogen en omdat ik een bepaald typetje ben altijd sjans van bakvissen, de enige emotie die ik ervaar is vertedering en dan denk ik geniet lekker van het begin van je leven meisje, geen haar om mijn kont die eraan denkt om seks met zo'n grietje te hebben, gewoon omdat het kan, noem het principe, noem het beschaafd, noem het mannelijk...
Ik was een tijdje geleden op een verjaardag en daar zaten twee oude Nederlandse mannen met twee erg jonge Thaise meiden als partnertje, ik heb die mannen niets te vertellen en zij mij al helemaal niet _O-
Ja dat soort gasten inderdaad _O- En dan naar de buitenwereld verkondigen dat Europese vrouwen verpest zijn, dat Aziaten nog weten wat het is om een man te pleasen, en dat in onze maatschappij de vrouwen alleen maar onaantrekkelijker worden... En dan zo’n ongelukkig Thais mokkel zonder tieten dat geen kut zegt ernaast, dat maar wat blij is dat ze voor het eerst in dertig jaar haar jurken niet in de rivier hoeft te wassen. _O-
Dan heb ik toch liever mijn Europese high maintance vrouw die vind dat ik te weinig doe in huis. :P
-nee-
  Grootste filosoof 2022 donderdag 31 mei 2018 @ 11:01:48 #141
442397 UitStraling
pi_179507068
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2018 10:58 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Ja dat soort gasten inderdaad _O- En dan naar de buitenwereld verkondigen dat Europese vrouwen verpest zijn, dat Aziaten nog weten wat het is om een man te pleasen, en dat in onze maatschappij de vrouwen alleen maar onaantrekkelijker worden... En dan zo’n ongelukkig Thais mokkel zonder tieten dat geen kut zegt ernaast, dat maar wat blij is dat ze voor het eerst in dertig jaar haar jurken niet in de rivier hoeft te wassen. _O-
Dan heb ik toch liever mijn Europese high maintance vrouw die vind dat ik te weinig doe in huis. :P
Ja ik vind dat soort gemankeerde mannen die naar hun piemeltje leven ook altijd naar een bloemkoolpapje ruiken
  donderdag 31 mei 2018 @ 11:05:26 #142
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179507147
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2018 10:58 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Ja dat soort gasten inderdaad _O- En dan naar de buitenwereld verkondigen dat Europese vrouwen verpest zijn, dat Aziaten nog weten wat het is om een man te pleasen, en dat in onze maatschappij de vrouwen alleen maar onaantrekkelijker worden... En dan zo’n ongelukkig Thais mokkel zonder tieten dat geen kut zegt ernaast, dat maar wat blij is dat ze voor het eerst in dertig jaar haar jurken niet in de rivier hoeft te wassen. _O-
Dan heb ik toch liever mijn Europese high maintance vrouw die vind dat ik te weinig doe in huis. :P
En na 5 jaar huwelijk zijn ze je ineens zat.... verblijfsvergunning permanent en 12 jaar alimentatie.
Maar zo fijn, die volgzame Aziatische vrouwtjes.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Grootste filosoof 2022 donderdag 31 mei 2018 @ 11:14:25 #143
442397 UitStraling
pi_179507327
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 11:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

En na 5 jaar huwelijk zijn ze je ineens zat.... verblijfsvergunning permanent en 12 jaar alimentatie.
Maar zo fijn, die volgzame Aziatische vrouwtjes.
Dat nepvolgzame ja :')
Ik zou compleet gek worden met zo'n opblaaspop, koop dan een middelgrote hond, ben je er ook na wat training
pi_179507387
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 10:31 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Inderdaad. Waarom zou je niet voor een 'makkelijke' 16-jarige gaan, in plaats van een bittere 35-jarige tante die allerlei eisen gaat stellen en nog amper een libido heeft? _O-
Waarom niet gewoon 20-24 dan of zo? Student of afgestudeerd, niet meer op de middelbare school, mag drinken... Waarom gelijk een puber?
pi_179507416
quote:
5s.gif Op donderdag 31 mei 2018 11:17 schreef Drxx het volgende:

[..]

Waarom niet gewoon 20-24 dan of zo? Student of afgestudeerd, niet meer op de middelbare school, mag drinken... Waarom gelijk een puber?
waarom niet allebei? gwn lekker doen waar je zin in hebt op dat moment ^O^
pi_179507430
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 11:19 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

waarom niet allebei? gwn lekker doen waar je zin in hebt op dat moment ^O^
Omdat:

quote:
10s.gif Op donderdag 31 mei 2018 10:17 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Lekker giechelen, nagels lakken, urenlang shirtjes zoeken bij de H&M, samen ponnies voeren, samen masturberen op Justin Bieber, poeziealbum bijhouden, duckfaces en hippe dansjes oefenen...genoeg leuke dingen te doen met pubers hoorrrr
Of dat moeten maar net je hobby's zijn, I don't judge.
  Grootste filosoof 2022 donderdag 31 mei 2018 @ 11:23:26 #147
442397 UitStraling
pi_179507463
quote:
Je lijkt mijn neefje wel, lange knappe jongen (een man zal het nooit worden) met meer geld dan dat er sterren bestaan, altijd jonge mooie meisjes voor een paar maanden en als hij er een keer mee probeert te praten dan raakt hij depressief want er valt helemaal niet mee te praten, dood- en doodongelukkig is hij als het erop aankomt

[ Bericht 39% gewijzigd door noodgang op 31-05-2018 11:37:03 (quote gewijzigd) ]
pi_179507518
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2018 11:21 schreef Drxx het volgende:

[..]

Omdat:

[..]

Of dat moeten maar net je hobby's zijn, I don't judge.
Lekker naar het strand gaan, citytrip doen, samen dansen in een club, neuken op openbare plekken, chillen bij het zwembad, wandeling maken, samen muziek maken (als ze een instrument speelt), samen koken of gaan uiteten en zoveel meer.
  Grootste filosoof 2022 donderdag 31 mei 2018 @ 11:29:09 #149
442397 UitStraling
pi_179507560
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 11:27 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Lekker naar het strand gaan, citytrip doen, samen dansen in een club, neuken op openbare plekken, chillen bij het zwembad, wandeling maken, samen muziek maken (als ze een instrument speelt), samen koken of gaan uiteten en zoveel meer.
Allemaal oude wijven dingen dus _O-
pi_179507622
quote:
10s.gif Op donderdag 31 mei 2018 11:29 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Allemaal oude wijven dingen dus _O-
Dan doe jij die dingen toch mooi met je 40-jarige vrouw en ik met een schone 16-jarige. Zijn we allebei blij. :)

De jaloezie druipt ervan hier op dit forum. Niemand gunt elkaar iets hier.
  Moderator donderdag 31 mei 2018 @ 11:38:42 #151
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_179507688
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 10:55 schreef noodgang het volgende:
We zijn wel een beetje offtopic aan het gaan met de discussie of Jan al dan niet op meiden van 16 zou moeten vallen.

  donderdag 31 mei 2018 @ 11:40:28 #152
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_179507716
Ieder zijn meug jongens, je gaat elkaar toch niet overtuigen.

De een heeft liever huisje boompje beestje met een levenspartner, de ander heeft die behoefte niet en maakt liever lol met jonge(re) meiden met wat minder inhoud die hij een beetje af kan wisselen.

En alletwee zouden ze niet moeten denken aan het leven van de ander. Prima toch?

Live and let live...
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  donderdag 31 mei 2018 @ 11:41:28 #153
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_179507736
Oh en ontopic, als je graag op de randjes van de wet loopt met 16 jarigen moet je ook de verantwoordelijkheid nemen om je ervan te gewissen dat ze ook echt 16 is.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_179508272
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 11:41 schreef Drekkoning het volgende:
Oh en ontopic, als je graag op de randjes van de wet loopt met 16 jarigen moet je ook de verantwoordelijkheid nemen om je ervan te gewissen dat ze ook echt 16 is.
Inderdaad, if you can’t stand the heat stay out of the kitchen.
-nee-
pi_179508528
Hier had hij nog een meerderjarige vriendin

R&P / Vriendin gebruikt mij als side-boy.
٩๏̯͡๏)۶
pi_179513861
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 12:16 schreef Ronaldsen het volgende:
Hier had hij nog een meerderjarige vriendin

R&P / Vriendin gebruikt mij als side-boy.
jaaa maar beweerde ook dat hij meerdere exemplaren tegelijkertijd had.
Kerel heeft of enorme fantasie of hij is pooier die hier verknipt verhaal vertelt

[ Bericht 0% gewijzigd door HaverMoutKoekje op 31-05-2018 18:04:05 ]
pi_179515969
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2018 15:37 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

jaaa maar beweerde ook dat hij meerdere exemplaren tegelijkertijd had.
Kerel heeft of enorme fantasie of hij is pooier die hier verknipt verhaal verteld
Of gewoon een onzekere kerel die niks anders kan krijgen dan een jong meisje.
pi_179518269
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 22:07 schreef Peter het volgende:
Waarom zou je als 25-jarige iets met een 16-jarige willen? Totaal andere levensfase en nog geen rijpe geest.
Alius aliud dicit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')