abonnement Unibet Coolblue
pi_180086445
Arib
pi_180086453
Iedereen behalve Femke Halsema
  woensdag 27 juni 2018 @ 19:45:22 #103
256666 leeell
I know you're lonely
pi_180086636
Had gehoopt op Bos, maar vind Halsema ook prima
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_180087172
Ik ben wel fan van Halsema. Ik hoop dat ze genoeg kan verbinden, en de weerstand tegen zich kan overwinnen. Is haar drie voorgangers ook gelukt.
  woensdag 27 juni 2018 @ 20:07:09 #105
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_180087230
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2018 19:38 schreef VanderWoodsen het volgende:
Of van Es
Ja!
With the stars as her umbrella
pi_180087293
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2018 19:36 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Ik had graag een persoon(m/v) met ballen gezien
Seksistisch mutj?
  donderdag 28 juni 2018 @ 15:42:49 #107
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_180102725
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juni 2018 19:45 schreef leeell het volgende:
Had gehoopt op Bos, maar vind Halsema ook prima
Bos had ik misschien nog erger gevonden dan Halsema :{

Maar het kan best wel een verbindende factor zijn, een gehaate burgemeester.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_180103160
Misschien beter dan Van Aartsen maar had liever een ander gezien.
  donderdag 28 juni 2018 @ 17:05:59 #109
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_180104241
Ik snap de kritiek op Van Aartsen niet zo. Hij is inderdaad niet zo heel aanwezig of uitgesproken, maar hij is dan ook een interimmer. Het is wat anders als de toko van jezelf is.
With the stars as her umbrella
  donderdag 28 juni 2018 @ 17:08:40 #110
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_180104329
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juni 2018 19:45 schreef leeell het volgende:
Had gehoopt op Bos, maar vind Halsema ook prima
Zowel Bos als Halsema zijn veel te licht voor deze functie...Amsterdam heeft een realist nodig...geen idealist. Maar goed wie dan wel kan ik ook niet zeggen. Het allemaal wat gezapig tegenwoordig.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_180104665
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 17:05 schreef -Miauw- het volgende:
Ik snap de kritiek op Van Aartsen niet zo. Hij is inderdaad niet zo heel aanwezig of uitgesproken, maar hij is dan ook een interimmer. Het is wat anders als de toko van jezelf is.
En hij heeft last van de schaduw van de vorige burgemeester
  donderdag 28 juni 2018 @ 17:52:21 #112
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_180105412
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juni 2018 17:21 schreef potjecreme het volgende:

[..]

En hij heeft last van de schaduw van de vorige burgemeester
Dat ook!
With the stars as her umbrella
pi_180105800
Is wel logisch een Groen links burgemeester, ze zijn de grootste
  donderdag 28 juni 2018 @ 18:53:22 #114
256666 leeell
I know you're lonely
pi_180106782
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 15:42 schreef Againzender het volgende:

[..]

Bos had ik misschien nog erger gevonden dan Halsema :{

Maar het kan best wel een verbindende factor zijn, een gehaate burgemeester.
Beetje overdreven, denk dat er niet echt "haat" is voor deze burgermeester op (landelijk)-noord en geuzenveld/slotervaart na
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  donderdag 28 juni 2018 @ 18:54:23 #115
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_180106801
quote:
2s.gif Op donderdag 28 juni 2018 18:53 schreef leeell het volgende:

[..]

Beetje overdreven, denk dat er niet echt "haat" is voor deze burgermeester op (landelijk)-noord en geuzenveld/slotervaart na
dat lijkt mij niet zo simpel, als slotervaartbewoner
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  donderdag 28 juni 2018 @ 18:55:34 #116
256666 leeell
I know you're lonely
pi_180106816
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 18:54 schreef Againzender het volgende:

[..]

dat lijkt mij niet zo simpel, als slotervaartbewoner
Als slotervaart bewoner, hoezo niet? Genoeg oudjes hier die haar uitkotsen en genoeg gedesillusioneerde mensen met een migratie-achtergrond die het sowieso niet boeit.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_180106845
Ze heeft genoeg ervaring, ik heb er wel vertrouwen in
pi_180106946
quote:
2s.gif Op donderdag 28 juni 2018 18:55 schreef leeell het volgende:

[..]

Als slotervaart bewoner, hoezo niet? Genoeg oudjes hier die haar uitkotsen en genoeg gedesillusioneerde mensen met een migratie-achtergrond die het sowieso niet boeit.
niet boeien is heel iets anders dan haat. Ik ben niet enthousiast, maar voor haat moet je toch bij PVV/FvD stemmers zijn, Noord dus eigenlijk
  donderdag 28 juni 2018 @ 19:36:24 #119
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_180107563
Had gehoopt op Martin Bosma, ben evengoed benieuwd hoe ze het er vanaf gaat brengen.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  donderdag 28 juni 2018 @ 19:52:48 #120
256666 leeell
I know you're lonely
pi_180107883
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 19:36 schreef N�senbar het volgende:
Martin Bosma
? :') Dat is wel echt een pipe dream
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_180110403
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juni 2018 19:01 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

niet boeien is heel iets anders dan haat. Ik ben niet enthousiast, maar voor haat moet je toch bij PVV/FvD stemmers zijn, Noord dus eigenlijk
GL is ook groot in Noord.
pi_180110480
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juni 2018 21:42 schreef Bleie het volgende:

[..]

GL is ook groot in Noord.
aan de goudkust bij de Schellinwouderdijk zeker :)
pi_180110719
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juni 2018 21:45 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

aan de goudkust bij de Schellinwouderdijk zeker :)
Niet alleen. In 2017 werd in Noord bijna even veel PVV gestemd als GL. Met de GR deed PVV natuurlijk niet mee.

https://maps.amsterdam.nl(...)28bfd8.1530215534904
  woensdag 4 juli 2018 @ 16:48:49 #124
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_180239228
Mensen nog naar een festival deze zomer?
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
  Moderator donderdag 5 juli 2018 @ 17:41:19 #125
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_180260700
Ik woon dus nu al een redelijk lange tijd in Nieuw-West (Geuzenveld), maar heb nooit echt de moeite genomen om verder te komen dan de super en de dönertent, waar zijn nou gezellige cafétjes daar of moet ik echt helemaal naar het centrum om iets tegen te komen?
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_180260782
Zou het niet weten kom er nooit vind het ook een beetje dooie boel daar, voor de gezellige cafeetjes moet je toch richting centrum net buiten de grachtengordel zitten er genoeg
pi_180260798
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 16:48 schreef Zihuatanejo het volgende:
Mensen nog naar een festival deze zomer?
ik ga in ieder geval een dagje naar reggae lake
http://reggaelake.nl/

[ Bericht 4% gewijzigd door Karzai op 06-07-2018 17:35:14 ]
pi_180285412
Dit lijkt me ook wel wat

Vunzige Deuntjes Festival 2018
juli 14 @ 12:00 - 23:00
N1-Park, Westpoort, Amsterdam,
vunzige deuntjes festival 2018
Vunzige Deuntjes Festival 2018 Yes! Vunzige deuntjes festival 2018, het laatste weekend van juli vind de zomereditie van Vunzige Deuntjes plaats in in het 1N park in Westpoort. Vunzige Deuntjes festival blijft toch altijd weer een prachtig feestje waar we ouderwets kunnen dansen tot we er bij neer vallen. De muziekstijlen komen voort uit Hip-Hop, R&B en Dancehall. Vunzige Deuntjes festival 2018 houdt zich niet vast aan een bepaalde periode waardoor niet alleen de muziek maar het gehele festival tijdloos…
  maandag 9 juli 2018 @ 11:21:19 #129
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_180350894
quote:
14s.gif Op donderdag 5 juli 2018 17:41 schreef naatje_1 het volgende:
Ik woon dus nu al een redelijk lange tijd in Nieuw-West (Geuzenveld), maar heb nooit echt de moeite genomen om verder te komen dan de super en de dönertent, waar zijn nou gezellige cafétjes daar of moet ik echt helemaal naar het centrum om iets tegen te komen?
Vlakbij Oosterpark zijn wel leuke barretjes. Bukowski, Maxwell etc. Wat voor bars/cafes vind je leuk?
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_180350959
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 11:21 schreef Zihuatanejo het volgende:

[..]

Vlakbij Oosterpark zijn wel leuke barretjes. Bukowski, Maxwell etc. Wat voor bars/cafes vind je leuk?
he wat :D
Hij woont in NW WEST, er zijn vast wel leukere bars dichterbij dan Oosterpark in Oost :D
  maandag 9 juli 2018 @ 11:29:35 #131
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_180351027
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 11:25 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

he wat :D
Hij woont in NW WEST, er zijn vast wel leukere bars dichterbij dan Oosterpark in Oost :D
Hey, was maar een suggestie. Er is volgens gewoon niets daar. :) Enige wat in de buurt is en misschien de moeite waard is Bar Baarsch vlakbij Mercatorplein.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_180351114
Ik weet niet echt iets in NW West, maar ik Oud west is er ook genoeg bijvoorbeeld in de buurt van Vondelpark/Amstelveense weg/Schinkelkade
  maandag 9 juli 2018 @ 12:09:11 #133
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_180351829
In Geuzenveld zelf ken ik niks, maar rondom Mercatorplein heb je Bar Baarsch en Frits, allebei leuke tenten.

Wat ik zelf ook -zeker met dit weer- fantastisch vind is Floor17, op het dak van het Ramada Apollo hotel. Lekker in de zon, hoger dan de A'dam tower en geen entree. Je kan de hele stad zien, muziekje erbij... prima. Ook om op zondagochtend een koffie te doen.
Gourmetten of steengrillen?
  Moderator maandag 9 juli 2018 @ 12:27:05 #134
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_180352056
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 12:09 schreef Silenus het volgende:
In Geuzenveld zelf ken ik niks, maar rondom Mercatorplein heb je Bar Baarsch en Frits, allebei leuke tenten.
Bij Frits runt een vriend van me de keuken. Leuke tent inderdaad. Goede burgers. In Geuzenveld ken ik alleen wat om Plein '40 - '45 zit. Heerlijke baklava daar, maar qua restaurants ken ik daar niets. Misschien is daar 'De Goede Burger' wat?

quote:
Wat ik zelf ook -zeker met dit weer- fantastisch vind is Floor17, op het dak van het Ramada Apollo hotel. Lekker in de zon, hoger dan de A'dam tower en geen entree. Je kan de hele stad zien, muziekje erbij... prima. Ook om op zondagochtend een koffie te doen.
Leuke optie voor de lunch. Kende ik nog niet. Ga het eens proberen. Ik train daar samen met mijn vrouw om de hoek in het revalidatiecentrum van Reade. Wij gaan nu af en toe na de training lunchen bij Bartack of Huiskamer van Rembrandt (hoek Rembrandtspark - Postjesweg) wat ook wel leuke tentjes zijn.

Midwest bij de Vespuccistraat - Cabralstraat is ook een grappige plek.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  maandag 9 juli 2018 @ 12:38:29 #135
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_180352227
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 12:09 schreef Silenus het volgende:
In Geuzenveld zelf ken ik niks, maar rondom Mercatorplein heb je Bar Baarsch en Frits, allebei leuke tenten.

Wat ik zelf ook -zeker met dit weer- fantastisch vind is Floor17, op het dak van het Ramada Apollo hotel. Lekker in de zon, hoger dan de A'dam tower en geen entree. Je kan de hele stad zien, muziekje erbij... prima. Ook om op zondagochtend een koffie te doen.
Mercatorplein is voor mij ook zo'n beetje het dichtste bij waar wat te doen is vanuit NW.

Floor17 staat al een tijdje op de lijst, toch maar eens langs gaan dus binnenkort :)
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  Moderator vrijdag 13 juli 2018 @ 10:07:04 #136
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_180441877
Beëdigingstoespraak van burgemeester Femke Halsema

quote:
Amsterdammers!

En ook ….. hoogwaardigheidsbekleders, Commissaris van de Koning, leden van de raad, voormalige burgemeesters, familie en vrienden.

‘Dank voor het hartelijk welkom dat u mij heet en voor het vertrouwen dat u mij schenkt. Vertrouwen is als een cadeau, iets waar je nooit aanspraak op hebt en altijd dankbaar voor moet zijn. Ik ben het en weet dat ik het vertrouwen de komende zes jaar iedere dag opnieuw waar moet maken’.

Dit zijn niet mijn openingswoorden maar die van Eberhard van der Laan, die hij hier acht jaar geleden - op 7 juli 2010 – uitsprak.

Ik heb ze gekozen omdat ik het niet beter zou kunnen zeggen.
En omdat ik hier niet zou willen beginnen door met een boogje om Eberhard heen te lopen. Dat kan ook helemaal niet.
Tijdens de herdenkingsdienst na zijn overlijden in oktober vorig jaar, zong Wende Snijders een ode aan Amsterdam. Die had ze speciaal voor Eberhard bestemd.

‘Jij bent mijn stad’ zong ze. Ze bedoelde daar Amsterdam mee. Maar ook de burgemeester.
Eberhard was aan het einde van zijn leven samengevallen met de stad. Als damsko-strijder, een beetje stout, en als voorbeeld van de lieve omgangsvormen die hij ons allemaal toewenste.
Je bent een uitzonderlijke bestuurder geworden, als je gezag alle verschillen en conflicten overstijgt en de Amsterdammers je ook als mens zo ruimhartig liefhebben.
Eberhard was uitzonderlijk.
Mevrouw Van der Laan, Femke, fijn dat je er bent.

Ik sta op de schouders van reuzen. Dat is een groot voorrecht …. maar voor u, meneer Van Thijn, meneer Cohen, best een gewicht om te torsen.
Het is een eer om u te mogen opvolgen.

En meneer Van Aartsen, Jozias. Ruim een half jaar geleden trof u een verdrietige stad, en een verdrietig stadhuis. Dat u Amsterdam in deze lastige tijd wilde helpen, terwijl u de pensioengerechtigde leeftijd toch wel – zo ongeveer - heeft bereikt, siert u.
Wij, Amsterdammers, hebben u leren kennen als vriendelijk, rechtstatelijk en onafhankelijk in politiek gewoel. U opereerde kalm en doortastend, en daardoor ook troostend, en wij zijn u daar veel dank voor verschuldigd.

Amsterdam groeit als kool.
Onze economie.
De werkgelegenheid.
In 2025 wonen er 70.000 mensen meer in de stad dan nu.
En in datzelfde jaar worden er 29 miljoen toeristen verwacht. Dat is 34% meer dan dit jaar.

De stad maakt de komende jaren een schaalsprong. Er komen nieuwe wijken bij, er worden wegen aangelegd. In de Houthavens, de Sluisbuurt en in het Centrum slingeren de hijskranen en wordt braakliggend terrein bewoonbaar gemaakt voor duizenden Amsterdammers.
Met de groei verandert de stad. Ons werelddorp, zoals we Amsterdam vaak noemen, wordt langzamerhand een wereldstad.
Verandering hoort bij Amsterdam. Onze stad heeft altijd meegedeind op de tijd, nieuwe groepen mensen een plek gegeven, maatschappelijke veranderingen en culturele nieuwigheden geabsorbeerd en nieuwe techniek – zoals ooit de boekdrukkunst en nu informatie- en datatechnologie - omarmd.

Tegelijk kan de spurt groeipijn geven, onze verhoudingen onder druk zetten en het wezen van onze stad aantasten.
Met het wezen van de stad bedoel ik niet de eigenwijsheid, de humor of de scheldkanonnades die o zo Amsterdams zijn …. als je bijvoorbeeld fietsend over de stoep iemand – heel per ongeluk – van zijn sokken rijdt.
En ik bedoel evenmin de altijd opgebroken straten, de files op de ring en naar de Cruijff-arena, de ergernissen over het parkeerbeleid, het gedrang bij de pont over het IJ of de oeverloze discussies die we met elkaar voeren over heel gewichtige zaken zoals de fietstunnel onder het Rijksmuseum.
Dat zijn hebbelijkheden die elke verandering overleven.

Het wezen van Amsterdam. Dat is de belofte van vrijheid. De belofte dat je hier in Amsterdam je geluk kan najagen, dat je je lot in eigen hand kan nemen.

Die belofte word je gedaan in de oude kroegen op de zeedijk, die hoor je in de liederen op Keti-Koti over het breken van de ketenen, die zie je op de boten van de Pride, die lees je op de voorpagina van DeTelegraaf, de dag na een aanslag, als daar in de grootste chocoladeletters staat: ‘wij zwijgen nooit’.
Het was die belofte van vrijheid die de Portugese Joden die de vervolging en de geloofsdwang van de inquisitie ontvluchtten, naar onze stad dreef. Het is diezelfde vrijheid die de provo’s bevochten op conservatieve regenten en die onze stad ook nu nog zo aantrekkelijk maakt. Voor bedrijven én voor vluchtelingen. Voor cultuurminaars en feestvierders. Voor gelovigen en ongelovigen, voor orthodoxen en vrijdenkers.

Als uw burgemeester beschouw ik het hoeden van vrijheid - hélpen die belofte voor alle Amsterdammers gestand te doen - als mijn eerste en grootste verantwoordelijkheid.

En dan zie ik drie grote opgaven.
1.Een half jaar geleden werd de 17-jarige Mohammed Bouchikhi doodgeschoten in het buurthuis op Wittenburg waar hij stage liep. De kogels waren niet voor hem bedoeld. Zijn vader zei later: ‘Amsterdam is een prachtige stad, het moet ook een veilige stad zijn’. De veel voorkomende criminaliteit daalt al jaren en dat is geweldig. Tegelijkertijd rukken de zware criminaliteit en de gewelddadige drugshandel op. Liquidaties, wapenhandel, het rekruteren van jongeren en aanslagen op onze vrije pers, zijn onacceptabel. Ze ondermijnen de vrede in onze gemeenschap en tasten onze vrijheid aan. Net als mijn voorganger en de waarnemend burgemeester zal ik hieraan voorrang geven. Aan bestrijding van misdaad, het vergroten van onze veiligheid en het handhaven van het recht.
2.Het is bijna zo ver. Op 21 juli nemen wij de Noord-Zuidlijn in gebruik. Dat wordt een feest dat we vieren met al die mensen die er zo lang en zo hard aan hebben gewerkt. Het wordt ook een feest omdat daarmee letterlijk een verbinding wordt gelegd tussen het noorden en het zuiden van de stad. Ondertussen kunnen we niet wegkijken van de onvrede die er ook is over de lijn. Onder de oudere en armere Noorderlingen die hun busverbindingen zien verdwijnen en denken niet te profiteren.
Het is onvrede die je ook proeft in Nieuw-West, in delen van de Bijlmer of in oost, op de plekken waar mensen het gevoel hebben dat de welvaart van de stad aan hun neus voorbij gaat, dat ze telkens misgrijpen, dat ze de kans niet krijgen om vrij te worden en hun geluk na te jagen. Dat ze niet worden gehoord.
Wat mij betreft is de opening van de Noord-Zuidlijn niet alleen de afsluiting van jaren werk maar ook het startsein voor een nieuwe verbintenis die we met elkaar aangaan, voor een gesprek dat we samen op gang brengen. Dat is ook waar u mij de komende tijd - en te beginnen morgenochtend in Noord - vaak zult vinden. In gesprek met die Amsterdammers die vinden dat er weinig naar ze wordt geluisterd, dat ze te weinig aan het woord komen.
3.Een paar weken geleden wachtte Dragqueen Monique de la Fressange op een taxi op de Prins Hendrikkade nadat ze een optreden had gegeven op de zeedijk. Drie mannen scholden haar uit en mishandelden haar.
Dit staat niet op zichzelf.
In de LHBTI-gemeenschap ervaart men minder tolerantie en acceptatie, en vaker agressie. In de Joodse gemeenschap vreest men het antisemitisme, in de moslimgemeenschap de haat tegen de islam. Zwarte Amsterdammers worden uitgescholden en nog veel te vaak benadeeld.
Amsterdam is Amsterdam niet meer als je identiteit een hokje wordt waar je niet uit kan kruipen, als je wordt uitgescholden, uitgesloten en zelfs mishandeld omdat je anders bent.
Of je nu een jonge transgender bent, een oude Joodse man met pijpenkrullen en hoed, een gesluierde vrouw, een Islamitische homoseksueel: de komende jaren zult u mij altijd aan de zijde vinden van al die mensen die vreedzaam het recht opeisen om anders, om zichzelf te mogen zijn - en tegenover degenen die hen dat willen beletten.

Nu onze stad groeit en verandert, is het belangrijk dat wij elkaar nieuwe verhalen vertellen. Dat we herinneringen verzamelen en onze geschiedenis verrijken. Van de Amerikaanse theoloog Brueggemann is de uitspraak: ‘Herinnering produceert hoop, zoals geheugenverlies wanhoop produceert‘.
In 2025 viert Amsterdam zijn 750ste verjaardag. Dat wordt een groot feest, waarin we onze stad vieren, en ons de grootse, vaak prachtige en soms zwarte geschiedenis van onze stad herinneren. Ik verheug me erop om in de aanloop daarnaar toe met zoveel mogelijk Amsterdammers na te denken over het wezen van Amsterdam, zijn historie en over onze gezamenlijke toekomst.

Als stadsbestuur maken wij de stad niet. Samen, het college en ik, kunnen wij wel de bondgenoten zijn van al die Amsterdammers die zoeken naar vrijheid, naar geluk. Die elke dag hopen, verlangen, soms teleurstellingen verwerken, doorgaan, herinneringen verzamelen en sporen in de stad achterlaten.

Het is een ongelooflijk voorrecht om Amsterdam en zijn inwoners als burgemeester te mogen dienen.

Ik ga mijn best doen.

……

En hiermee sluit ik de vergadering.
Een mooie toespraak. Ik ben benieuwd hoe ze het gaat doen.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  vrijdag 13 juli 2018 @ 15:45:36 #137
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_180448460
*Femke Kokhalsema*
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_180455143
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 10:07 schreef UIO_AMS het volgende:
Beëdigingstoespraak van burgemeester Femke Halsema

[..]

Een mooie toespraak. Ik ben benieuwd hoe ze het gaat doen.
Dank voor het plaatsen, ik wou hem nog lezen. Mooi inderdaad.
pi_180608951
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2018 15:01 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

eerst zien dan geloven :D
morgen gaatie rijden :6
  vrijdag 20 juli 2018 @ 15:37:06 #140
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_180609214
quote:
Amsterdam groeit als kool.
Onze economie.
De werkgelegenheid.
In 2025 wonen er 70.000 mensen meer in de stad dan nu.
En in datzelfde jaar worden er 29 miljoen toeristen verwacht. Dat is 34% meer dan dit jaar.
Sterkte allemaal!
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  Moderator vrijdag 20 juli 2018 @ 15:45:11 #141
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_180609359
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 15:25 schreef Karzai het volgende:

[..]

morgen gaatie rijden :6
zondag bedoel je
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_180609411
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 15:45 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

zondag bedoel je
dacht morgen maar idd zondag, die ene dag kan er ook nog wel bij na 16 jaar
https://www.parool.nl/ams(...)d-zuidlijn~a4601268/
pi_180609481
Weet iemand een goed thais bezorgrestaurant in Amsterdam oud west?
pi_180611013
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 15:25 schreef Karzai het volgende:

[..]

morgen gaatie rijden :6
eerst zien dan geloven :D
  Moderator vrijdag 20 juli 2018 @ 17:53:10 #145
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_180612265
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 15:51 schreef Karzai het volgende:
Weet iemand een goed thais bezorgrestaurant in Amsterdam oud west?
Ik ga meestal naar Khorat Top Thai:
Khorat Top Thai:

Tweede Constantijn Huygensstraat 64, 1054 CW Amsterdam, Nederland
+31 20 683 1297

https://goo.gl/maps/AyNqWtAtxGP2
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator vrijdag 20 juli 2018 @ 17:54:15 #146
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_180612288
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 15:47 schreef Karzai het volgende:

[..]

dacht morgen maar idd zondag, die ene dag kan er ook nog wel bij na 16 jaar
https://www.parool.nl/ams(...)d-zuidlijn~a4601268/
Morgen voor genodigden en geïnteresseerden.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator vrijdag 20 juli 2018 @ 18:00:08 #147
9859 crew  Karina
Woman
pi_180612442
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 15:25 schreef Karzai het volgende:

[..]

morgen gaatie rijden :6
morgen is een soort open dag zondag voor het eggie. Ik ga morgen met de eerste ritjes mee kon je kaartjes voor bestellen graties.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 20 juli 2018 @ 23:19:07 #148
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_180618974
Ga em maandag voor de eerste keer nemen *O*
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_180631425
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 18:00 schreef Karina het volgende:

[..]

morgen is een soort open dag zondag voor het eggie. Ik ga morgen met de eerste ritjes mee kon je kaartjes voor bestellen graties.
iedereen kan gewoon gratis mee zag ik net, zonder kaartjes bestel noodzaak.
Ik heb even op station Pijp rondgelopen, onderste spoor ligt echt behoorlijk diep :D
  zaterdag 21 juli 2018 @ 15:47:16 #150
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_180631491
Ik ga morgen wel even voor het eerst er mee de stad in.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_180631574
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 15:47 schreef HeatWave het volgende:
Ik ga morgen wel even voor het eerst er mee de stad in.
ja maar ja maar ja maar, het is nu gratiiiiiiiiis
  Moderator zaterdag 21 juli 2018 @ 15:51:30 #152
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_180631581
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 15:43 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

iedereen kan gewoon gratis mee zag ik net, zonder kaartjes bestel noodzaak.
Ik heb even op station Pijp rondgelopen, onderste spoor ligt echt behoorlijk diep :D
Toevallig een idee wanneer de dienstregeling vandaag stopt?
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  zaterdag 21 juli 2018 @ 15:52:05 #153
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_180631592
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 15:51 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

ja maar ja maar ja maar, het is nu gratiiiiiiiiis
True, maar de F1 is bezig en ik ben nog brak van gisteren :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_180631595
quote:
11s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 15:51 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Toevallig een idee wanneer de dienstregeling vandaag stopt?
nee sorry :)
pi_180632452
Toch maar even een ritje gemaakt, van Noord naar Rokin, nog geen tien minuten. En dochter kennis laten maken met Scheltema. O+

Ik ben fan.
pi_180632520
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 16:39 schreef Bleie het volgende:
Toch maar even een ritje gemaakt, van Noord naar Rokin, nog geen tien minuten. En dochter kennis laten maken met Scheltema. O+

Ik ben fan.
voor een noorderling is het een hele verbetering in de reisopties denk ik
pi_180632718
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 16:42 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

voor een noorderling is het een hele verbetering in de reisopties denk ik
Hangt er wel een beetje van af waar je in Noord woont. Ik woon vlak bij station noord, dus voor mij heel fijn, maar als je in Molenwijk of zo zit, is het minder. Er verdwijnen ook aardig wat bussen. Dan nog is het vaak denk ik wel sneller naar de stad, masr met overstap, en dat vinden veel mensen kennelijk vreselijk.
  Moderator zaterdag 21 juli 2018 @ 17:04:51 #158
9859 crew  Karina
Woman
pi_180632959
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 15:43 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

iedereen kan gewoon gratis mee zag ik net, zonder kaartjes bestel noodzaak.
Ik heb even op station Pijp rondgelopen, onderste spoor ligt echt behoorlijk diep :D
Ja dat merkten we dus al :D Vind het wel een hele handige lijn. Ik ben nu zo op de Albert Cuyp of in de stad. Alles is inderdaad best diep en deze metro gaat bijna helemaal ondergronds ook, de andere lijnen zijn vooral bovengronds.

[ Bericht 0% gewijzigd door Karina op 23-07-2018 12:23:35 ]
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_180655454
Snap niet waarom je naar Noord zou willen
  maandag 23 juli 2018 @ 12:09:14 #160
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_180671634
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 17:03 schreef VanderWoodsen het volgende:
Snap niet waarom je naar Noord zou willen
je bent er de afgelopen 20 jaar niet geweest kennelijk?
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  maandag 23 juli 2018 @ 14:56:48 #161
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_180675317
Noord wordt ook binnenkort onbetaalbaar. :{
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
  dinsdag 24 juli 2018 @ 13:41:22 #162
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_180695769
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 18:00 schreef Karina het volgende:

[..]

morgen is een soort open dag zondag voor het eggie. Ik ga morgen met de eerste ritjes mee kon je kaartjes voor bestellen graties.
kan je makkelijk naar noord nu he corrie
  Eindredactie Games dinsdag 24 juli 2018 @ 14:18:04 #163
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_180696685
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 12:09 schreef Againzender het volgende:

[..]

je bent er de afgelopen 20 jaar niet geweest kennelijk?
waarom zou je naar noord toe willen :')
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Eindredactie Games dinsdag 24 juli 2018 @ 14:18:28 #164
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_180696695
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 14:56 schreef Zihuatanejo het volgende:
Noord wordt ook binnenkort onbetaalbaar. :{
was het al langs de noord/zuid lijn.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Moderator dinsdag 24 juli 2018 @ 14:23:40 #165
9859 crew  Karina
Woman
pi_180696810
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 13:41 schreef KingRoland het volgende:

[..]

kan je makkelijk naar noord nu he corrie
Ook ja.
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 14:18 schreef Oscar. het volgende:

[..]

waarom zou je naar noord toe willen :')
Familiebezoek ;)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_180700345
geen 5 uur journaal meer op at5?

[ Bericht 17% gewijzigd door Karzai op 24-07-2018 17:35:07 ]
  Moderator donderdag 26 juli 2018 @ 10:36:08 #167
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_180738600
Kunnen we deze dagen nog ergens zwemmen zonder blauwalg? Of moeten we dan echt naar de zwembaden toe?
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_180740199
quote:
5s.gif Op donderdag 26 juli 2018 10:36 schreef UIO_AMS het volgende:
Kunnen we deze dagen nog ergens zwemmen zonder blauwalg? Of moeten we dan echt naar de zwembaden toe?
ik zie veel mensen zwemmen in de Amstel, stromend water dus kans op blauwalg lijkt me niet zo groot
  Moderator donderdag 26 juli 2018 @ 12:05:02 #169
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_180740328
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 11:59 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
ik zie veel mensen zwemmen in de Amstel, stromend water dus kans op blauwalg lijkt me niet zo groot
https://www.parool.nl/sta(...)ngetroffen~a4601902/

Bij Somerlust (dichtbij Waternet) is het in de Amstel al aangetroffen.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_180741793
Staat er op amsterdam.nl niet iets?
pi_180743073
quote:
5s.gif Op donderdag 26 juli 2018 10:36 schreef UIO_AMS het volgende:
Kunnen we deze dagen nog ergens zwemmen zonder blauwalg? Of moeten we dan echt naar de zwembaden toe?
Wat ik zo snel zie op http://www.zwemwater.nl/ is dat het meeste in omgeving Amsterdam inderdaad al afgeraden wordt.
pi_180756961
Het regent :)
Dat hebben de planten heul hard nodig.
pi_180761082
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 23:45 schreef WammesWaggel het volgende:
Het regent :)
Dat hebben de planten heul hard nodig.
fakenews :{w
pi_180761310
quote:
2s.gif Op donderdag 26 juli 2018 12:05 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

https://www.parool.nl/sta(...)ngetroffen~a4601902/

Bij Somerlust (dichtbij Waternet) is het in de Amstel al aangetroffen.
daar gaat Amstel in een bocht , dus het deel bij die nieuw woonwijk heeft minder stroming
  vrijdag 27 juli 2018 @ 12:26:42 #175
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_180765325
Laatste update:

"De Amstel en IJburg zijn niet aangemerkt als officiële zwemlocaties. Daarom worden geen zwemadviezen gegeven. "Als het wel officiële zwemlocaties waren, zou het advies nu zijn er niet te zwemmen."

https://www.parool.nl/sta(...)s-blauwalg~a4601902/
With the stars as her umbrella
pi_180777043
Mmm ik heb nog geen voordeelbonnenboekje van de NS ontvangen, jullie wel?
  maandag 30 juli 2018 @ 14:55:22 #177
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_180835317
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 21:51 schreef WammesWaggel het volgende:
Mmm ik heb nog geen voordeelbonnenboekje van de NS ontvangen, jullie wel?
Krijgt men die als Amsterdammer...?
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_180835653
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 14:55 schreef Zihuatanejo het volgende:

[..]

Krijgt men die als Amsterdammer...?
Vorige jaren wel.
  maandag 30 juli 2018 @ 15:29:35 #179
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_180835900
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 21:51 schreef WammesWaggel het volgende:
Mmm ik heb nog geen voordeelbonnenboekje van de NS ontvangen, jullie wel?
heb hem wel ontvangen. Is ongeadresseerd drukwerk, misschien moet je zo'n groene 'Ja' sticker hebben? (heb ik wel)
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_180836269
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 15:29 schreef Againzender het volgende:

[..]

heb hem wel ontvangen. Is ongeadresseerd drukwerk, misschien moet je zo'n groene 'Ja' sticker hebben? (heb ik wel)
Oh dat is een goed punt, die sticker heb ik niet.
pi_181105038
Interessant wel, die honden invasie in Adam zuid. Heel veel van die lui hebben hun prinsjes of prinsesjes in een soort super buggie met overkapping.
pi_181105135
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 16:08 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Interessant wel, die honden invasie in Adam zuid. Heel veel van die lui hebben hun prinsjes of prinsesjes in een soort super buggie met overkapping.
Mag niet vies worden he, daar zijn honden niet voor gemaakt :P
  zondag 12 augustus 2018 @ 08:43:20 #183
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_181121977
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 16:08 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Interessant wel, die honden invasie in Adam zuid. Heel veel van die lui hebben hun prinsjes of prinsesjes in een soort super buggie met overkapping.
die elektrische kutkarretjes die je daar overal tegen komt? Een biro heet het geloof ik? Dat is in zuid idd een plaag. Met of zonder hond.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_181122211
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 08:43 schreef Againzender het volgende:

[..]

die elektrische kutkarretjes die je daar overal tegen komt? Een biro heet het geloof ik? Dat is in zuid idd een plaag. Met of zonder hond.
nee dat bedoel ik niet. Zo iets
https://www.bol.com/nl/p/(...)JHg.1.8.ProductImage
Maar dan groot genoeg voor twee honden van minstens formaat labrador
  Moderator zondag 12 augustus 2018 @ 09:49:21 #185
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_181122919
Ik werk in de buurt van de RAI. Heb mijn ogen uitgekeken afgelopen week. :D.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_181123044
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 09:49 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik werk in de buurt van de RAI. Heb mijn ogen uitgekeken afgelopen week. :D.
ja he? Bljkbaar kan je met honden in hotel slapen ook, wist ik helemaal niet. Dat vrij nieuw hotel tegenover de RAI (edit: motel1) zit vol met hondeneigenaren zo te zien

Wel leuke afwisseling tov huisvrouwen en dronken horecava bezoekers
  Moderator zondag 12 augustus 2018 @ 10:09:49 #187
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_181123280
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 09:56 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
ja he? Bljkbaar kan je met honden in hotel slapen ook, wist ik helemaal niet. Dat vrij nieuw hotel tegenover de RAI (aan kant van de Action) zit vol met hondeneigenaren zo te zien

Wel leuke afwisseling tov huisvrouwen en dronken horecava bezoekers
Zeker. Ik zag wel een poedel die een knipbeurt had gekregen die geen enkel levend wezen zou mogen krijgen. :').

Trouwens ook een hondenras gezien waar we ons verder in gaan verdiepen. We kijken al een tijdje rond. Had nog nooit gehoord van de Entlebucher Sennenhond.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator zondag 12 augustus 2018 @ 10:28:12 #188
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_181123766
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_181123883
quote:
ole is grachtergordel bewonert!
Ik ben nog niet toegevoegd
  Moderator zondag 12 augustus 2018 @ 10:38:38 #190
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_181124040
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 10:32 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
ole is grachtergordel bewonert!
Ik ben nog niet toegevoegd
Ik woonde vroeger om de hoek van ole op de Looiersgracht, maar ik werd gek van het onderhoud aan het oude pand.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_181134293
Ik ben van de Pijp via de Oranjesluizen naar Noord gelopen en toen met nieuwe metro weer terug. Noord-> halte de Pijp lijkt sneller dan de oostlijn van centraal naar Amstel ^O^
  maandag 13 augustus 2018 @ 22:42:12 #192
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_181165400
Ik ben op vakantie wordt gelijk de interieurwinkel even verderop beschoten :') wat is hier nou weer het motief?
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_181165762
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 22:42 schreef Againzender het volgende:
Ik ben op vakantie wordt gelijk de interieurwinkel even verderop beschoten :') wat is hier nou weer het motief?
ziet er niet uit als een goudmijntje die winkel. Sjofel. Witwas praktijken misschien?
  maandag 13 augustus 2018 @ 22:59:32 #194
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_181165810
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 22:57 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

ziet er niet uit als een goudmijntje die winkel. Sjofel. Witwas praktijken misschien?
Ik zie er nooit iemand binnen, dus iets van witwassen lijkt mij eigenlijk niet zo vreemd idd.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_181172052
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 22:42 schreef Againzender het volgende:
Ik ben op vakantie wordt gelijk de interieurwinkel even verderop beschoten :') wat is hier nou weer het motief?
Het was vannacht weer raak: https://www.at5.nl/artike(...)galaan-ook-beschoten
  Moderator dinsdag 14 augustus 2018 @ 09:46:24 #196
9859 crew  Karina
Woman
pi_181172260
De boeven zijn elkaar aan het uitroeien zeker.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_181175287
quote:
99s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 09:46 schreef Karina het volgende:
De boeven zijn elkaar aan het uitroeien zeker.
Kunnen ze dat dan gewoon aan de grachtengordel doen en wegblijven van het Mercator? :r
  Moderator dinsdag 14 augustus 2018 @ 13:19:36 #198
9859 crew  Karina
Woman
pi_181176836
quote:
8s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 12:07 schreef Drxx het volgende:

[..]

Kunnen ze dat dan gewoon aan de grachtengordel doen en wegblijven van het Mercator? :r
In Zuid mogen ze ook wegblijven maar daar is het ook vaak raak helaas.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_181176901
quote:
8s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 12:07 schreef Drxx het volgende:

[..]

Kunnen ze dat dan gewoon aan de grachtengordel doen en wegblijven van het Mercator? :r
ben je gek. Eigen tuig eerst.
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 14:34:49 #200
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_181178547
Dan is het in Oost betrekkelijk rustig. Paar liquidaties maar :+
With the stars as her umbrella
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')