abonnement Unibet Coolblue
pi_179498772
Is dit programma gemaakt door incels?
pi_179498829
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2018 22:02 schreef Toto69 het volgende:
Is dit programma gemaakt door incels?
Waarom denk je dat?

Was zelf iets te laat, ga 'm straks wel terugkijken.
  woensdag 30 mei 2018 @ 22:04:37 #253
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_179498831
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2018 21:44 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja dat denk ik ook wel. Is iets dat vanuit vroeger zo gegroeid is en nu weer wat anders wordt.
https://www.gratisdatingtips.nl/wie-betaalt-eerste-date/

Wel een interessant stukje, toch nog 39% die verwacht dat de man betaalt.

Hier zou ik het ook gewoon betalen maargoed dat is meer om gewoon geen gedoe erom te hebben. Splitten is ook oke.
  donderdag 31 mei 2018 @ 03:00:40 #254
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_179502494
Die docu is toch wel weer typisch hoor. Een heel stel mensen: ja het is kut en oppervlakkig en lastig en ik voel me leeg en mensen behandelen elkaar stom, maar we tinderen wel allemaal doooooor.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  donderdag 31 mei 2018 @ 03:13:18 #255
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_179502514
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 03:00 schreef twiFight het volgende:
Die docu is toch wel weer typisch hoor. Een heel stel mensen: ja het is kut en oppervlakkig en lastig en ik voel me leeg en mensen behandelen elkaar stom, maar we tinderen wel allemaal doooooor.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja, volgens mij is tinder ook puur iets wat ter tijdverdrijf gebruikt moet worden. Als er dan een fatsoenlijk contact uit komt rollen is dat mooi meegenomen.
  donderdag 31 mei 2018 @ 07:21:58 #256
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_179504144
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 15:58 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Je hebt nu een vriendin maar stel je had die niet en was aan het daten. Dat meisje zou op de 2e en 3e date geen aanstalte maken om te betalen. Zou je dan voorstellen om te splitten?
Het is me nog nooit gebeurd dus geen idee hoe ik zou reageren. Het zou wel veel zeggen over het karakter van iemand vind ik... tenzij ze een goede reden zou hebben (en dat ik dat al van tevoren weet) waarom ze niet zou kunnen of willen betalen, zou ik wellicht hinten dat het haar beurt is, of als het echt awkward zou worden met tegenzin de rekening te betalen, maar het vervolgens erbij laten. Ben niet op zoek naar een prinsesje, maar naar een geėmancipeerd iemand die ook wat voor mij over heeft. Het is nu eenmaal geven en nemen.

edit: ik zou dan inderdaad voorstellen om te splitten, in de hoop dat ze zegt: nee hij is voor mij, de vorige keer/keren heb jij betaald. In het geval dat ze wel wil splitten of helemaal niks wil bijdragen zou het voor mij veelzeggend zijn.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  donderdag 31 mei 2018 @ 07:27:04 #257
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_179504188
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 03:00 schreef twiFight het volgende:
Die docu is toch wel weer typisch hoor. Een heel stel mensen: ja het is kut en oppervlakkig en lastig en ik voel me leeg en mensen behandelen elkaar stom, maar we tinderen wel allemaal doooooor.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nouja opzich zien we die gebruikers hier ook terug. Dus het is wel een afspiegeling.

Neem aan dat er ook mensen bij waren voor wie 't werkte, net als hier.
pi_179504296
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 15:28 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoe doen julle dat betalen eigenlijk op dates?
Ik ga er vanuit dat ik betaal. Ik pak de rekening / loop naar de kassa. Soms wilt ze de helft betalen. Of als ik dan iets betaal zorgt ze dat zij snel het volgende kan betalen. zoiets.

Eigenlijk gaat dat altijd wel vanzelf en op een leuke manier..

[ Bericht 0% gewijzigd door rival op 31-05-2018 07:49:02 ]
  donderdag 31 mei 2018 @ 07:40:31 #259
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_179504329
quote:
6s.gif Op woensdag 30 mei 2018 22:04 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

https://www.gratisdatingtips.nl/wie-betaalt-eerste-date/

Wel een interessant stukje, toch nog 39% die verwacht dat de man betaalt.

Hier zou ik het ook gewoon betalen maargoed dat is meer om gewoon geen gedoe erom te hebben. Splitten is ook oke.
Toch nog 61% die dat niet verwacht. Denk dat de verdeling 20 jaar terug heeeeel anders was.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_179505442
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2018 07:27 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nouja opzich zien we die gebruikers hier ook terug. Dus het is wel een afspiegeling.

Neem aan dat er ook mensen bij waren voor wie 't werkte, net als hier.
Is natuurlijk maar net welk punt je met die docu wil maken. Wie je aan het woord laat, en wat je wel en niet laat zien.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 31 mei 2018 @ 09:37:15 #261
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_179505757
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 20:29 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb wel eens die datingsites geprobeerd maar vind het gewoonweg geldklopperij en oplichting. Berichtje sturen kost al ¤1.30, ik kreeg verzoeken van grietjes waarvan ik hun vader had kunnen zijn. Tinder wou ik proberen maar dat kan alleen als je inlogt met je facebookacount of telefoonnr.
Dan heb je toevallig een oplichterssite geprobeerd. Daar moet je betalen per profiel en spreken fotomodellen je aan.

Probeer een normale site.
  donderdag 31 mei 2018 @ 09:40:54 #262
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_179505812
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 09:37 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dan heb je toevallig een oplichterssite geprobeerd. Daar moet je betalen per profiel en spreken fotomodellen je aan.

Probeer een normale site.
Laatst bij De Monitor iets over gezien. VAn die mannen van 65+ die daar dan intuinen en flink geld kwijt zijn eraan.

Ondanks dat ze ook een voorganger van die aflevering hebben gezien en weten dat het nep is.
Toch een onderdeel van eenzaamheid en bang zijn het contact kwijt te raken. En een beetje de hoop dat het alsnog toch wel, die ene, echt zou kunnen zijn.
  donderdag 31 mei 2018 @ 10:31:57 #263
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_179506502
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2018 07:40 schreef Samzz het volgende:

[..]

Toch nog 61% die dat niet verwacht. Denk dat de verdeling 20 jaar terug heeeeel anders was.
Ja dat sowieso, maar de tijd was ook heel anders toen natuurlijk.
Hoewel dat ook veel van de charme heeft weggenomen denk ik, wat ook wel gedeeltelijk in die docu van gisteren terug kwam.

Het laat ook goed zien dat relaties een beetje een wegwerp product aan het worden zijn. Alles is meteen en snel beschikbaar en dat kan het minder persoonlijk maken.
pi_179506703
quote:
6s.gif Op donderdag 31 mei 2018 10:31 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ja dat sowieso, maar de tijd was ook heel anders toen natuurlijk.
Hoewel dat ook veel van de charme heeft weggenomen denk ik, wat ook wel gedeeltelijk in die docu van gisteren terug kwam.

Het laat ook goed zien dat relaties een beetje een wegwerp product aan het worden zijn. Alles is meteen en snel beschikbaar en dat kan het minder persoonlijk maken.
Kortzichtige conclusie, mijns inziens.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 31 mei 2018 @ 11:18:53 #265
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_179507402
quote:
2s.gif Op donderdag 31 mei 2018 10:42 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Kortzichtige conclusie, mijns inziens.
Vanwaar dat? :)
pi_179507582
quote:
6s.gif Op donderdag 31 mei 2018 11:18 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Vanwaar dat? :)
Een relatie is maar precies wat je er zelf van maakt, dat er een bepaalde trend in beeld wordt gebracht door een docu is natuurlijk ook gewoon een keuze van de makers van die docu. Dat jij er dan aan verbindt dat men (?) relaties als een wegwerp product zien is dat jouw eigen (in mijn ogen) door jouw persoonlijke ervaringen gekleurde kortzichtige conclusie.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_179508313
quote:
6s.gif Op donderdag 31 mei 2018 10:31 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ja dat sowieso, maar de tijd was ook heel anders toen natuurlijk.
Hoewel dat ook veel van de charme heeft weggenomen denk ik, wat ook wel gedeeltelijk in die docu van gisteren terug kwam.

Het laat ook goed zien dat relaties een beetje een wegwerp product aan het worden zijn. Alles is meteen en snel beschikbaar en dat kan het minder persoonlijk maken.
Dit onder andere. Mensen doen ook minder moeite voor elkaar / de relatie, want er is altijd wel een ander persoon voor je om de hoek van de straat / app.

Vroeger trof je iemand in het dorp en je vond elkaar leuk, dus relatie en hoppa.
Tegenwoordig lijkt het nooit goed genoeg te zijn voor sommige mensen, en "missen" ze altijd iets.

En ja, je maakt zelf iets van je relatie, dat klopt. Ook dit werkt 2 kanten op.
  donderdag 31 mei 2018 @ 12:28:47 #268
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_179508753
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2018 12:06 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dit onder andere. Mensen doen ook minder moeite voor elkaar / de relatie, want er is altijd wel een ander persoon voor je om de hoek van de straat / app.

Vroeger trof je iemand in het dorp en je vond elkaar leuk, dus relatie en hoppa.
Tegenwoordig lijkt het nooit goed genoeg te zijn voor sommige mensen, en "missen" ze altijd iets.

En ja, je maakt zelf iets van je relatie, dat klopt. Ook dit werkt 2 kanten op.
Ik snap wat je zegt over vroeger. Echter was je vroeger ook veel gebondener aan elkaar wat betreft financiėn en dergelijke. Zeker als vrouw hoef je tegenwoordig niet meer in een relatie te blijven die je niet aanstaat, omdat je ook voor jezelf een inkomen verdiend enzovoorts. Denkd at dat ook zeker invloed heeft op het aantal break-ups en scheidingen.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_179508808
Ik denk dat het ergens ook wel goed is. Bij veel generaties voor ons was een relatie toch een soort gevangenis/gouden kooi als je pech had.

Heel veel gelegenheid om jezelf (oa seksueel) te ontwikkelen was er niet in dat keurslijf en hoewel er vast veel mensen ook gelukkig waren, denk ik dat er ook veel mensen vastzaten in "hoe het hoort".

Feitelijk zaten die mensen hun hele leven met hun eerste serieuze liefde opgescheept en dat vormt tegenwoordig de uitzondering.

Zelf ken ik weinig mensen die zo intensief daten en er ook gelukkig mee zijn en ook als ik het er met vrienden over heb hoor ik hen zelden over zulke extremen die het echt als wegwerpartikel beschouwen.

Maar ja dat maakt geen leuke headline en oneliner, dus sommige mensen die niet in staat zijn te filteren op waarde zullen daadwerkelijk geloven dat dat de dagelijkse realiteit is.

Die mensen geloven ws ook dat kom kardashian zinnig topadvies aan trump heeft gegeven...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Official ESF Kreviewer donderdag 31 mei 2018 @ 12:50:46 #270
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_179509133
Blijft altijd een klotegevoel als je 2 of 3 keer met iemand hebt gedate en je merkt dat de ander enorm enthousiast is en je voelt het zelf gewoon niet. Dat er dan niks mis is met die persoon maar je toch een berichtje moet sturen dat je er geen zin meer in hebt. :{.

Ken de andere kant vd medaille ook en het is niet leuk. Voel me dan best wel bezwaard.

Maar ja. Beter na 3 dates dan een half jaar aanmodderen zonder duidelijkheid.
  donderdag 31 mei 2018 @ 12:58:30 #271
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_179509320
quote:
2s.gif Op donderdag 31 mei 2018 11:30 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Een relatie is maar precies wat je er zelf van maakt, dat er een bepaalde trend in beeld wordt gebracht door een docu is natuurlijk ook gewoon een keuze van de makers van die docu. Dat jij er dan aan verbindt dat men (?) relaties als een wegwerp product zien is dat jouw eigen (in mijn ogen) door jouw persoonlijke ervaringen gekleurde kortzichtige conclusie.
Dat sowieso uiteraard, uiteindelijk ben je er zelf bij hoe je zoiets invult. Verbindt er verder ook niks aan hoor vind het wel intrigerend om te zien/te lezen hoe zoiets verloopt en veranderd met de tijd. Maar dat gevoel krijg ik erbij.
pi_179509913
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 03:00 schreef twiFight het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was stomverbaasd toen die polyamoreuze kerel zei dat hij met vrouwen date. Ik dacht, die stem, die zithouding, dat haar... _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Deuce92 op 31-05-2018 13:22:12 ]
pi_179510345
quote:
7s.gif Op woensdag 30 mei 2018 15:36 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Dat hoort hij gewoon te betalen eerste date. Hij vraagt mij toch op date?
En ik ben ‘ouderwets’ wat jij noemt.
Ik hou niet van gierige mensen (niet alleen qua daten maar ook qua vriendschap), is gewoon mijn ding.
Je houdt niet van gierige mensen, maar wil zelf niks betalen ‘because i’m worth it’.😂 Ni Hao!
pi_179510636
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2018 13:29 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Je houdt niet van gierige mensen, maar wil zelf niks betalen ‘because i’m worth it’.😂 Ni Hao!
'Ouderwets' is dus gewoon een synoniem van 'hypocriet'.
pi_179511274
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2018 13:29 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Je houdt niet van gierige mensen, maar wil zelf niks betalen ‘because i’m worth it’.😂 Ni Hao!
Ik spreek gewoon Nederlands hoor, try again als je stoer wilt doen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')