abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Redactie Sport zondag 27 mei 2018 @ 09:11:46 #126
274204 crew  Mexicanobakker
pi_179417137
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 23:21 schreef Masterminded het volgende:
Hopelijk is dat mongoloïde dedain met ''Schop Froome van zijn fiets af!11!11!!!!'' snel verdwenen. Wat een irritant zwakzinnig gedrag.
Dat gaat te ver idd

Vind het geen fijne man en door het hele verhaal er omheen niet blij dat hij wint, maar weinig aan te doen he. Die solo was wel knap.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 27 mei 2018 @ 09:13:46 #127
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_179417172
We finishen vandaag dus lekker laat. Viviani voor zijn vijfde. Danny mag weer te vroeg op kop komen
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 27 mei 2018 @ 09:51:47 #128
862 Arcee
Look closer
pi_179417670
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 23:15 schreef TheArt het volgende:

[..]

DNF voor de hele ronde bedoelde ik.
Ah, juist.
  zondag 27 mei 2018 @ 09:53:12 #129
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_179417687
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2018 08:42 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat in die menigte hij op een ding was gericht maar had hem wel een handje gegeven. Ik vind Froome overigens geen onsympathieke kerel dus.
Hij heeft compleet de anti-gunfactor. Maar één op één lijkt het me best een prima kerel.
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_179417824
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2018 09:11 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Dat gaat te ver idd

Vind het geen fijne man en door het hele verhaal er omheen niet blij dat hij wint, maar weinig aan te doen he. Die solo was wel knap.
'wel knap'
pi_179418107
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2018 09:11 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Dat gaat te ver idd

Vind het geen fijne man en door het hele verhaal er omheen niet blij dat hij wint, maar weinig aan te doen he. Die solo was wel knap.
Tsja.

Een tweede plaats an sich is een prima prestatie.

Maar de hele voorgeschiedenis rond Froome en dat-ie dan dít doet, terwijl-ie onder een vergrootglas ligt. Tsja....
  zondag 27 mei 2018 @ 10:39:17 #132
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_179418500
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2018 09:11 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Dat gaat te ver idd

Vind het geen fijne man en door het hele verhaal er omheen niet blij dat hij wint, maar weinig aan te doen he. Die solo was wel knap.
Ik vraag me af hoe men hier binnen 10/15 jaar op zal terugkijken. Want laat ons eerlijk zijn, iedereen herinnert zich nog Landis, wiens raid nog altijd als episch en memorabel wordt omschreven, ook al werd hij geschorst. Dat Pereiro Sio uiteindelijk die Tour, who gives a fuck buiten wat Spanjaarden. Benieuwd of er ook zo zal worden teruggekeken op de Giro.

Uiteindelijk was Landis ook een saaie renner met een lage gunfactor die zonder dope geen deuk in een pakje boter had gereden, dus op dat vlak is die geen haar beter dan Froome.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_179418654
quote:
99s.gif Op zondag 27 mei 2018 10:39 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Ik vraag me af hoe men hier binnen 10/15 jaar op zal terugkijken. Want laat ons eerlijk zijn, iedereen herinnert zich nog Landis, wiens raid nog altijd als episch en memorabel wordt omschreven, ook al werd hij geschorst. Dat Pereiro Sio uiteindelijk die Tour, who gives a fuck buiten wat Spanjaarden. Benieuwd of er ook zo zal worden teruggekeken op de Giro.

Uiteindelijk was Landis ook een saaie renner met een lage gunfactor die zonder dope geen deuk in een pakje boter had gereden, dus op dat vlak is die geen haar beter dan Froome.
Kom op zeg een Froome is nog geen Landis, die laatste maakte consequent gebruik van doping en ging bewust over de grens heen, probleem met Sky is dat ze een wetenschap maken om binnen de mazen van de regelgeving op de grens van wat wel en niet mag te zitten. Met dat astma-medicijn zijn ze, waarschijnlijk door eigen fout, over die grens heen gegaan. Maar het is niet zo dat Froome consequent allerlei soorten doping zit te gebruiken. En als Sky bewust die grenzen opzoekt dan worden ze ook niet gepakt, je blijft er inmiddels onder, wat ook betekent dat er genoeg ploegen zijn die waarschijnlijk ook die grens opzoeken. Wellicht niet zo systematisch als Sky doet maar je kan Froome niet met Landis vergelijken.

Bovendien moeten we niet vergeten dat alle puzzelstukjes voor Froome gewoon op de juiste plek vielen. In de klim won hij niet zoveel tijd op de groep Dumoulin maar hij had geluk dat Lopez terugkwam waardoor Carapaz geen motief had om mee te werken, dat Pinot mechanische problemen kreeg, dat ze moesten wachten op Reichenbach, een triest slechte afdaling en vervolgens een meer dan matige samenwerking bij de achtervolgers. In de klimmetjes zelf was Froome echter niet veel sterker en ik denk dat dit gisteren ook wel duidelijk werd.

Wat dat betreft heeft Dumoulin in etappe 19 gewoon ook bijzonder veel pech gehad en heeft Froome gewonnen door het simpelweg te proberen niet per se door veel beter te zijn.
  zondag 27 mei 2018 @ 10:54:39 #134
220624 Chiappucci
Il Diavolo
pi_179418686
https://nos.nl/video/2233(...)de-gaten-houden.html

Volgens mij hebben de ondertitelaars bij de NOS echt de ballen verstand van wielrennen. :')

- Froome: "This Giro has been brutal, absolutely brutal."
- Vertaling: "Ja, het is een ontzettend zwaar jaar."

[ Bericht 0% gewijzigd door Chiappucci op 27-05-2018 11:05:22 ]
pi_179418769
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 10:50 schreef DeParo het volgende:

[..]

Kom op zeg een Froome is nog geen Landis, die laatste maakte consequent gebruik van doping en ging bewust over de grens heen, probleem met Sky is dat ze een wetenschap maken om binnen de mazen van de regelgeving op de grens van wat wel en niet mag te zitten. Met dat astma-medicijn zijn ze, waarschijnlijk door eigen fout, over die grens heen gegaan. Maar het is niet zo dat Froome consequent allerlei soorten doping zit te gebruiken. En als Sky bewust die grenzen opzoekt dan worden ze ook niet gepakt, je blijft er inmiddels onder, wat ook betekent dat er genoeg ploegen zijn die waarschijnlijk ook die grens opzoeken. Wellicht niet zo systematisch als Sky doet maar je kan Froome niet met Landis vergelijken.

Bovendien moeten we niet vergeten dat alle puzzelstukjes voor Froome gewoon op de juiste plek vielen. In de klim won hij niet zoveel tijd op de groep Dumoulin maar hij had geluk dat Lopez terugkwam waardoor Carapaz geen motief had om mee te werken, dat Pinot mechanische problemen kreeg, dat ze moesten wachten op Reichenbach, een triest slechte afdaling en vervolgens een meer dan matige samenwerking bij de achtervolgers. In de klimmetjes zelf was Froome echter niet veel sterker en ik denk dat dit gisteren ook wel duidelijk werd.

Wat dat betreft heeft Dumoulin in etappe 19 gewoon ook bijzonder veel pech gehad en heeft Froome gewonnen door het simpelweg te proberen niet per se door veel beter te zijn.
En als je EPO gebruikt maar onder de detecteerbare grens zit?

Froome won trouwens wel gewoon 1 minuut 45 bergop.
  zondag 27 mei 2018 @ 11:00:44 #136
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_179418772
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 10:54 schreef Chiappucci het volgende:
https://nos.nl/video/2233(...)de-gaten-houden.html

Volgens hebben de ondertitelaars bij de NOS echt de ballen verstand van wielrennen. :')

- Froome: "This Giro has been brutal, absolutely brutal."
- Vertaling: "Ja, het is een ontzettend zwaar jaar."
De NOS is gewoon hopeloos.

Gisteren meldde teletekst dat de aardbeving bij Stramproy (nabij Weert) in Zuid-Limburg had plaatsgevonden. Even op Google Maps kijken kunnen ze ook al niet daar. :')
pi_179418780
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 10:54 schreef Chiappucci het volgende:
https://nos.nl/video/2233(...)de-gaten-houden.html

Volgens hebben de ondertitelaars bij de NOS echt de ballen verstand van wielrennen. :')

- Froome: "This Giro has been brutal, absolutely brutal."
- Vertaling: "Ja, het is een ontzettend zwaar jaar."
Dit is niet eens verstand van wielrennen maar überhaupt geen Engels kunnen.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_179418798
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2018 11:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

En als je EPO gebruikt maar onder de detecteerbare grens zit?

Froome won trouwens wel gewoon 1 minuut 45 bergop.
EPO is volgens mij in zijn geheel verboden, dan zoek je de grenzen niet op want wat je doet mag per definitie al niet, dan zit je dus over de grens heen ondanks dat je gebruikt maakt van het falen van de controle.
  zondag 27 mei 2018 @ 11:06:10 #139
220624 Chiappucci
Il Diavolo
pi_179418858
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 11:01 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Dit is niet eens verstand van wielrennen maar überhaupt geen Engels kunnen.
Ze kunnen eigenlijk gewoon helemaal niets.
  zondag 27 mei 2018 @ 11:06:30 #140
220624 Chiappucci
Il Diavolo
pi_179418863
scvdw twitterde op zaterdag 26-05-2018 om 19:16:21 De Giro van Sam Oomen. Nooit buiten top-32. Doet niemand hem na. https://t.co/nxRdSMuIuD reageer retweet
Sam _O_
  Moderator zondag 27 mei 2018 @ 11:07:52 #141
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_179418887
Voor Oomen had de Giro nog wel een week langer mogen duren denk ik.

De nieuwe Krachtwijk.
pi_179418900
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 11:06 schreef Chiappucci het volgende:

[..]

Ze kunnen eigenlijk gewoon helemaal niets.
Mensen die nog volhardend wielrennen volgen bij de NOS, zijn samenvattend gewoon hersendood en willen zichzelf graag dom houden.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  zondag 27 mei 2018 @ 11:12:56 #143
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_179418955
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 11:06 schreef Chiappucci het volgende:
scvdw twitterde op zaterdag 26-05-2018 om 19:16:21 De Giro van Sam Oomen. Nooit buiten top-32. Doet niemand hem na. https://t.co/nxRdSMuIuD reageer retweet
Sam _O_
In het kader van nutteloze feitjes: los van de tijdrit in Jerusalem is een negende plek de allerhoogste klassering geweest van Pello. Hij sluit de Giro af als 6e. De nieuwe Haimar.
Put these foolish ambitions to rest.
  zondag 27 mei 2018 @ 11:16:03 #144
220624 Chiappucci
Il Diavolo
pi_179419005
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 11:12 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

In het kader van nutteloze feitjes: los van de tijdrit in Jerusalem is een negende plek de allerhoogste klassering geweest van Pello. Hij sluit de Giro af als 6e. De nieuwe Haimar.
Hij heeft een beetje hetzelfde gereden als Konrad en Bennett. Altijd net achter de toppers, maar wel een mooie top 10 klassering. Als je me trouwens voor de Giro had gezegd dat Pello Bilbao 6e zou worden, had ik je uitgelachen. Ik zag in hem meer een rittenkaper met een aardig eindschot heuvelop.
pi_179419027
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 11:02 schreef DeParo het volgende:

[..]

EPO is volgens mij in zijn geheel verboden, dan zoek je de grenzen niet op want wat je doet mag per definitie al niet, dan zit je dus over de grens heen ondanks dat je gebruikt maakt van het falen van de controle.
En het uitschrijven van medische attesten t.b.v. prestatiebevordering?
pi_179419181
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2018 11:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

En het uitschrijven van medische attesten t.b.v. prestatiebevordering?
Spijtig genoeg valt dat binnen de mazen van de regelgeving. En ik vind dat moreel onverantwoordelijk en zeker afkeurenswaardig. Maar het is toch anders. Overigens is het niet ondenkbaar dat Froome wel degelijk die astma heeft. Een groot deel van dit soort sporters heeft astma maar ze maken er vervolgens gretig gebruik van omdat ze weten dat het prestaties kan bevorderen dus.
pi_179419541
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 11:27 schreef DeParo het volgende:

[..]

Spijtig genoeg valt dat binnen de mazen van de regelgeving. En ik vind dat moreel onverantwoordelijk en zeker afkeurenswaardig. Maar het is toch anders. Overigens is het niet ondenkbaar dat Froome wel degelijk die astma heeft. Een groot deel van dit soort sporters heeft astma maar ze maken er vervolgens gretig gebruik van omdat ze weten dat het prestaties kan bevorderen dus.
Maar het uitschrijven van medische attesten t.b.v. prestatiebevordering is ook gewoon verboden. Dus in beide gevallen gebruik je middeltjes om harder te kunnen fietsen omdat je weet dat je ermee wegkomt.
pi_179419565
Jezus, not this shit again...
Jack does it in real time...
  zondag 27 mei 2018 @ 11:55:54 #149
40566 Ericr
Livewrong
pi_179419602
Wat ik bij het oh zo professionele Sky dan niet begrijp is hun disproportioneel aantal incidenten. Of ze zijn oliedom of ze zijn een stuk smeriger bezig dan andere ploegen. Zeker bij minder geoliede ploegen zou je toch minimaal een vergelijkbaar aantal incidenten verwachten als alle ploegen zich net zo gedragen als Sky.
  zondag 27 mei 2018 @ 11:57:18 #150
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_179419618
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2018 09:53 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Hij heeft compleet de anti-gunfactor. Maar één op één lijkt het me best een prima kerel.
Ik heb 'm met een paar andere journalisten mogen spreken in de Sky Hub en hoewel er niet veel tijd was, was Froome inderdaad wel heel aardig. In vergelijking met sommige andere renners vind ik hem eigenlijk een enorm open gezicht hebben.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')