Onzin! Hoe kom je hier bij? Heb je bewijs??????quote:Op zaterdag 26 mei 2018 06:33 schreef Mr.Ping het volgende:
Als het uiterlijk niet zo belangrijk is dan zou ik voor een Japanner gaan.
Wat je beter niet kan kopen zijn auto's met een THP motor (Peugeot, Citroën) of een TSI / TFSI motor (Audi, Volkswagen, Seat, Skoda).
De laatste 10 jaar hebben heel veel merken last van dure motorproblemen.
Onzinquote:Op zaterdag 26 mei 2018 08:33 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Onzin! Hoe kom je hier bij? Heb je bewijs??????
Serieus?? Is jouw bron écht een filmpje van Radar met een autotuner?quote:Op zaterdag 26 mei 2018 08:38 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Onzin
Was het maar waar!
Er is genoeg te vinden over deze VAG-blunder.
filmpje erbij
Op Autoweek is ook genoeg te vinden, maar dat weet jij ook wel.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 08:49 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Serieus?? Is jouw bron écht een filmpje van Radar?
Ik dacht je komt met bewijsstukken van Autoweek ofzo.
Ik rij al 7 jaar een 14 tsi, en peil elke maand (zoals het hoort bij elke auto) olie en ja er moet wel íets bij maar niet echt noemenswaardig.
hij verliest dus gewoon olie.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 08:49 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ik rij al 7 jaar een 14 tsi, en peil elke maand (zoals het hoort bij elke auto) olie en ja er moet wel íets bij maar niet echt noemenswaardig.
Je zou een goede VW-verkoper zijn. Die weten ook van niets en doen of hun neus bloedt.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 08:49 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Serieus?? Is jouw bron écht een filmpje van Radar met een autotuner?
Ik dacht je komt met bewijsstukken van Autoweek ofzo.
Ik rij al 7 jaar een 14 tsi, en peil elke maand (zoals het hoort bij elke auto) olie en ja er moet wel íets bij maar niet echt noemenswaardig.
ik zit al op de 160.000 en volgens de garage is de motor nog in topconditie.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 09:38 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Je zou een goede VW-verkoper zijn. Die weten ook van niets en doen of hun neus bloedt.
De 1.4 heeft er minder last van dan de 1.8 en 2.0 maar vroeg of laat slibt het dicht. Veel snelweg kilometers of korte ritjes hebben daar uiteraard ook invloed op.
Gemiddeld gaat het tot een ton goed.
Dat zegt elke garagist tot ie op een dag onverwacht niet meer in topconditie is.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 10:05 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
ik zit al op de 160.000 en volgens de garage is de motor nog in topconditie.
Dat je maandelijks je olie moet bijvullen is echt niet normaal. Mijn auto is ruim 30 jaar oud. Helemaal afgetrapt. Ik peil jaarlijks en hoef nooit bij te vullen.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 08:49 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Serieus?? Is jouw bron écht een filmpje van Radar met een autotuner?
Ik dacht je komt met bewijsstukken van Autoweek ofzo.
Ik rij al 7 jaar een 14 tsi, en peil elke maand (zoals het hoort bij elke auto) olie en ja er moet wel íets bij maar niet echt noemenswaardig.
Ja behalve dat je maandelijks de olie bij moet vullen ____!quote:Op zaterdag 26 mei 2018 10:05 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
ik zit al op de 160.000 en volgens de garage is de motor nog in topconditie.
Je rijdt een tweetakt?quote:Op zaterdag 26 mei 2018 10:26 schreef autoknutselaar het volgende:
[..]
Dat je maandelijks je olie moet bijvullen is echt niet normaal. Mijn auto is ruim 30 jaar oud. Helemaal afgetrapt. Ik peil jaarlijks en hoef nooit bij te vullen.
Nee hoor. Ik weet niet hoor dat je iedere maand olie bij moet voegen lijkt me echt niet normaal.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 10:30 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je rijdt een tweetakt?
Een Kia Carens heeft overigens de wegligging van een slappe vaatdoek.
Alleen Peugeot/Renault in dat budget dusquote:Op zaterdag 26 mei 2018 03:01 schreef Metalfrost het volgende:
https://www.gaspedaal.nl/(...)000&srt=df-a&trns=15
Bij de 1.4 hing het er geloof ik nogal vanaf welke uitvoering je had, hoe meer vermogen hoe makkelijker er problemen optreden. Die ene met turbo én compressor was kennelijk echt een ramp. Praat je niet eens alleen over op termijn zwaar olieverbruik, maar ook het bekende probleem met de oprekkende distributiekettingen, en de waterpomp was kwetsbaar. De 2.0 had dat alles trouwens ook flink, en zowel in FSI als T(F)SI vorm komt daar ook nog catastrofale koolstofopbouw bij.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 09:38 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Je zou een goede VW-verkoper zijn. Die weten ook van niets en doen of hun neus bloedt.
De 1.4 heeft er minder last van dan de 1.8 en 2.0 maar vroeg of laat slibt het dicht. Veel snelweg kilometers of korte ritjes hebben daar uiteraard ook invloed op.
Gemiddeld gaat het tot een ton goed.
En die groep TFSI-eigenaren, wiens blokken vanaf dag 1 ongeveer 1 ltr op de 1000km verbruiken en een class action suit zijn begonnen tegen Pon, die gewoon zijn middelvinger opsteekt?quote:Op zaterdag 26 mei 2018 08:49 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Serieus?? Is jouw bron écht een filmpje van Radar met een autotuner?
Ik dacht je komt met bewijsstukken van Autoweek ofzo.
Ik rij al 7 jaar een 14 tsi, en peil elke maand (zoals het hoort bij elke auto) olie en ja er moet wel íets bij maar niet echt noemenswaardig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |