abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_179406149
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 20:09 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zou niet weten waarom onze media hier iets mee zouden moeten doen. Al is het alleen al omdat je eerst hoor- en wederhoor moet plegen. En dat wordt lastig.
In principe kan je die vraag altijd stellen waar het geen evident groot of binnenlands nieuws betreft. Ik zou de vraag beantwoorden met "afgaande op wat men wél in het nieuws brengt, zou dit volgens de eigen standaard absoluut enige aandacht verdienen.''

En daarnaast, zoals ik al zei, omdat het zelf journalisten zijn bij wie alarmbellen af zouden moeten gaan bij het horen van de door de betreffende rechter gehanteerde terminologie en argumentatie. Dat en post #11.

'Hoor- en wederhoor' is geen absolute vereiste. Een onderzoekend/vragend stukje is altijd mogelijk, zoals ze zelf continue laten zien. Er is genoeg informatie beschikbaar om onderzoek of vragen op te baseren. En als dat niet klopt dan heb je nog altijd een paar basale feiten die gedeeld kunnen worden: de arrestatie, de gag-order en het verdwijnen van de nieuwsberichten.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2018 20:25:11 ]
pi_179406203
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 20:23 schreef LelijKnap het volgende:
'Hoor- en wederhoor' is geen absolute vereiste.
Voor serieuze media is dat het dus wel. Zeker in dit geval.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 26 mei 2018 @ 20:41:33 #28
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_179406616
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 20:23 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

In principe kan je die vraag altijd stellen waar het geen evident groot of binnenlands nieuws betreft. Ik zou de vraag beantwoorden met "afgaande op wat men wél in het nieuws brengt, zou dit volgens de eigen standaard absoluut enige aandacht verdienen.''

En daarnaast, zoals ik al zei, omdat het zelf journalisten zijn bij wie alarmbellen af zouden moeten gaan bij het horen van de door de betreffende rechter gehanteerde terminologie en argumentatie. Dat en post #11.

'Hoor- en wederhoor' is geen absolute vereiste. Een onderzoekend/vragend stukje is altijd mogelijk, zoals ze zelf continue laten zien. Er is genoeg informatie beschikbaar om onderzoek of vragen op te baseren. En als dat niet klopt dan heb je nog altijd een paar basale feiten die gedeeld kunnen worden: de arrestatie, de gag-order en het verdwijnen van de nieuwsberichten.
Er zijn al protesten vanwege de arrestatie van Tommy Robinson.


De media mag er vanwege het oordeel van de rechter niet over berichten;



We hebben het dus over een citizens journalist die wordt veroordeeld over het rapporteren over grooming bendes die meisjes vanaf 11 jaar hebben verkracht en mishandeld en de verordening van de rechter dat alle media outlets die hierover berichten gedwongen worden om alle berichtgeving te schrappen; zelfs in hun archief.

Als hierover je onverschillig bent of dit gedrag van de overheid vergoelijkt ben je absoluut tyrannie waard, is mijn mening..
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_179406723
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 20:41 schreef dellipder het volgende:
Als hierover je onverschillig bent of dit gedrag van de overheid vergoelijkt ben je absoluut tyrannie waard, is mijn mening..
Tsja, ik vind dat van figuren die een president steunen die de media bombardeert tot 'vijand van het volk' en dreigt met het intrekken van accreditaties.

Maar iets zegt mij dat jij geen problemen hebt met Trumps aversie jegens persvrijheid.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_179406746
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 20:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Voor serieuze media is dat het dus wel. Zeker in dit geval.
Het is een fictieve lijn die je trekt. Dat bewijst decennia aan dagelijkse 'korte' berichtgeving. Sowieso is het eigenlijk pas relevant wanneer je een partij wilt beschuldigen, waar in dat geval geen spraken van hoeft te zijn. Er zijn te constateren feitelijkheden die opgesomd kunnen worden met bijpassende vragen. Ik zal je meegeven dat de Volkskrant over het algemeen wat liever dieper graaft alvorens ze iets in de ether gooit maar dan zou je me mogen beloven dat een artikel aanstaande is.

[[ Als je weet-ik-veel-hoeveel-uren-aan-weet-ik-veel-hoeveel-honderd-woorden aan een godvergeten kutje als AF kan besteden, dan kan je dat ook zeker toewijden aan deze groteske toestand in het VK. ]]

VK/NRC terzijde, waar blijft de rest v.d. 'snelle feitjes/hapklare nieuwsberichten' kopieer- en plak-media, waaronder b.v. de NOS?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2018 20:51:54 ]
  zaterdag 26 mei 2018 @ 20:48:28 #31
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_179406813
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 20:45 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tsja, ik vind dat van figuren die een president steunen die de media bombardeert tot 'vijand van het volk' en dreigt met het intrekken van accreditaties.

Maar iets zegt mij dat jij geen problemen hebt met Trumps aversie jegens persvrijheid.
Je mixt twee verschillende onderwerpen met elkaar in de hoop dit af te doen als argument; dat is het niet. De media is de vierde macht die check and balances is voor de overheid die bestaat uit mensen zoals jij en ik. deze maatregelen tegen Tommy Robinson en de media die hierover willen berichten rieken enorm naar machtsmisbruik en dat tik ik aan.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_179406817
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 20:41 schreef dellipder het volgende:

[..]

Er zijn al protesten vanwege de arrestatie van Tommy Robinson.


De media mag er vanwege het oordeel van de rechter niet over berichten;

[ afbeelding ]

We hebben het dus over een citizens journalist die wordt veroordeeld over het rapporteren over grooming bendes die meisjes vanaf 11 jaar hebben verkracht en mishandeld en de verordening van de rechter dat alle media outlets die hierover berichten gedwongen worden om alle berichtgeving te schrappen; zelfs in hun archief.

Als hierover je onverschillig bent of dit gedrag van de overheid vergoelijkt ben je absoluut tyrannie waard, is mijn mening..
Jup, tijdens het schoonmaken gevolgd. Beetje suf deel van de demonstratie deel je wel :P.

Dit is overigens de man die de Volkskrant mag bellen voor 'hoor- en wederhoor':

SgtPeterAllen twitterde op vrijdag 25-05-2018 om 18:42:52 Today Judge Geoffrey Marson QC sentenced a man who may not be named to death in a secret trial that may not be reported on for an offence that may not be mentioned although it is suspected to be for exposing the extent of child abuse and grooming gangs in Britain. #tommyrobinson https://t.co/6swXu13xFB reageer retweet
''Neemt ie niet op, dan hoef je er niet over te schrijven. '' - Serieuze media.
pi_179406827
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 20:45 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Het is een fictieve lijn die je trekt. Dat bewijst decennia aan dagelijkse 'korte' berichtgeving. Sowieso is het eigenlijk pas relevant wanneer je een partij wilt beschuldigen, waar in dat geval geen spraken van hoeft te zijn. Er zijn te constateren feitelijkheden die opgesomd kunnen worden met bijpassende vragen. Ik zal je meegeven dat de Volkskrant over het algemeen wat liever dieper graaft alvorens ze iets in de ether gooien maar dan zou je me mogen beloven dat een artikel aanstaande is.

[[ Als je weet-ik-veel-hoeveel-uren-aan-weet-ik-veel-hoeveel-honderd-woorden aan een godvergeten kutje als AF kan besteden, dan kan je dat ook zeker toewijden aan deze groteske toestand in het VK. ]]

VK/NRC terzijde, waar blijft de rest v.d. 'snelle feitjes/hapklare nieuwsberichten' kopieer- en plak-media, waaronder b.v. de NOS?
Waar zou de NOS haar berichtgeving op moeten baseren? Die notoire lulkoek-website in de OP?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_179406849
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 20:48 schreef dellipder het volgende:

[..]

Je mixt twee verschillende onderwerpen met elkaar in de hoop dit af te doen als argument; dat is het niet. De media is de vierde macht die check and balances is voor de overheid die bestaat uit mensen zoals jij en ik. deze maatregelen tegen Tommy Robinson en de media die hierover willen berichten rieken enorm naar machtsmisbruik en dat tik ik aan.
Nee, ik kaart slechts jouw selectieve verontwaardiging aan. Je gebruikt ferme woorden. Daarom mijn reactie.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 26 mei 2018 @ 20:52:50 #35
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_179406904
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 20:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Waar zou de NOS haar berichtgeving op moeten baseren? Die notoire lulkoek-website in de OP?
Er gaat voldoende belastinggeld naar de NOS, zodat er geen zorgen zouden moeten zijn over een onpartijdige journalistiek onderzoek en berichtgeving over een nieuwsfeit.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_179406914
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 20:52 schreef dellipder het volgende:

[..]

Er gaat voldoende belastinggeld naar de NOS, zodat er geen zorgen zouden moeten zijn over een onpartijdige journalistiek onderzoek en berichtgeving over een nieuwsfeit.
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 26 mei 2018 @ 20:53:36 #37
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_179406920
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 20:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, ik kaart slechts jouw selectieve verontwaardiging aan. Je gebruikt ferme woorden. Daarom mijn reactie.
Inderdaad geen argument, maar ik val in herhaling bij jou.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zaterdag 26 mei 2018 @ 20:55:12 #38
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_179406954
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 20:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat is geen antwoord op mijn vraag.
Op de deskundigheid en expertise van een staatsomroep die jarenlange credentials heeft opgebouwd. Kun je dit werkelijk niet uit mijn bericht extraheren? Ik heb dan met jou te doen.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_179406968
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 20:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Waar zou de NOS haar berichtgeving op moeten baseren? Die notoire lulkoek-website in de OP?
Zijn ze het normaliter handig te gebruiken 'naar verluidt' vergeten?

Ze zouden kunnen mailen met collega's van de sites die hun berichtgeving hebben verwijderd.
birminghammail, mirror, dailyrecord, rt, etc.

Een IT-er uitleg laten geven dat er inderdaad nieuwsberichten verwijderd zijn.

Icm 'notice to press' - mocht je twijfelen aan de echtheid: zie uitleg IT-er.

En uiteraard, voor het geheel van het verhaal; de beelden van de arrestatie van TR.
pi_179407006
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 20:55 schreef dellipder het volgende:

[..]

Op de deskundigheid en expertise van een staatsomroep die jarenlange credentials heeft opgebouwd. Kun je dit werkelijk niet uit mijn bericht extraheren? Ik heb dan met jou te doen.
Die deskundigheid maakt dat de NOS niet zomaar nieuws overneemt van dubieuze nieuwssites.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_179407025
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 20:45 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tsja, ik vind dat van figuren die een president steunen die de media bombardeert tot 'vijand van het volk' en dreigt met het intrekken van accreditaties.

Maar iets zegt mij dat jij geen problemen hebt met Trumps aversie jegens persvrijheid.
Links/rechts,TR, Trump, moslims, msm, complotgekkies terzijde; wat vindt je als journalist van het concept 'gag-order'? Kunnen we daar zonder een #whataboutism antwoord op krijgen?
pi_179407050
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 20:55 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Zijn ze het normaliter handig te gebruiken 'naar verluidt' vergeten?

Ze zouden kunnen mailen met collega's van de sites die hun berichtgeving hebben verwijderd.
birminghammail, mirror, dailyrecord, rt, etc.

Een IT-er uitleg laten geven dat er inderdaad nieuwsberichten verwijderd zijn.

Icm 'notice to press' - mocht je twijfelen aan de echtheid: zie uitleg IT-er.

En uiteraard, voor het geheel van het verhaal; de beelden van de arrestatie van TR.
Zoiets kost tijd. Zeker in het weekend. Je gaat niet zomaar nieuws van anderen kopiëren. Zeker als de bronnen twijfelachtig zijn.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 26 mei 2018 @ 20:59:40 #43
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_179407056
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 20:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Die deskundigheid maakt dat de NOS niet zomaar nieuws overneemt van dubieuze nieuwssites.
Nee, ik verwacht van een staatsomroep dat ze zaken verifiëren; dat ze niet hebben gedaan. Dat ze de uitspraak van de rechter met het publiek overleggen, dat ze niet hebben gedaan en dat ze eigen onderzoek doen over een nieuwsfeit; dat ze niet hebben gedaan.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zaterdag 26 mei 2018 @ 21:01:52 #44
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_179407102
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 20:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zoiets kost tijd. Zeker in het weekend. Je gaat niet zomaar nieuws van anderen kopiëren. Zeker als de bronnen twijfelachtig zijn.
De rechterlijke stukken waar ik een een deel van heb gepost is publiekelijk toegankelijke informatie. Dit is een heel slap excuus en een disservice van de staatsomroep het publiek te informeren.
Onvoorstelbaar dat mensen dit gedrag van de overheid vergoeilijken, maar dit terzijde.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_179407119
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 20:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zoiets kost tijd. Zeker in het weekend. Je gaat niet zomaar nieuws van anderen kopiëren. Zeker als de bronnen twijfelachtig zijn.
Het probleem is niet tijd maar prioriteit. Zie de snelheid waarmee (circa elke 30 minuten een bericht) korte (ogenschijnlijke) knip/plak-werkjes op de voorpagina verschijnen.
pi_179407129
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 20:59 schreef dellipder het volgende:

[..]

Nee, ik verwacht van een staatsomroep dat ze zaken verifiëren; dat ze niet hebben gedaan. Dat ze de uitspraak van de rechter met het publiek overleggen, dat ze niet hebben gedaan en dat ze eigen onderzoek doen over een nieuwsfeit; dat ze niet hebben gedaan.
Ik verwacht betrouwbare journalistiek. Zomaar berichten overnemen van andere media is dat niet.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 26 mei 2018 @ 21:03:01 #47
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_179407131
Ik snap die hele reden van die rechtbank niet dat er niets over mag worden verslagen.

Maar goed, het is al duidelijk dat de hoge heren graag de moslims de boel willen laten overnemen.
pi_179407158
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 21:02 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Het probleem is niet tijd maar prioriteit. Zie de snelheid waarmee (circa elke 30 minuten een bericht) korte (ogenschijnlijke) knip/plak-werkjes op de voorpagina verschijnen.
Dat zijn dan ook geverifieerde berichten. Je gaat niet zomaar iets kopiëren. Zeker niet van dubieuze sites.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 26 mei 2018 @ 21:04:13 #49
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_179407163
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 21:02 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik verwacht betrouwbare journalistiek. Zomaar berichten overnemen van andere media is dat niet.
Genoeg belastinggeld beschikbaar om zelf onderzoek te doen, omdat er publiekelijk toegankelijke gerechtelijke stukken beschikbaar zijn.

Maar sommigen onder ons houden van een politiestaat, dit onderken ik.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_179407273
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 21:04 schreef dellipder het volgende:

[..]

Genoeg belastinggeld beschikbaar om zelf onderzoek te doen, omdat er publiekelijk toegankelijke gerechtelijke stukken beschikbaar zijn.
Geld is het probleem dan ook niet.

quote:
Maar sommigen onder ons houden van een politiestaat, dit onderken ik.
Ben je nu plots fan van vrije media?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')