abonnement Unibet Coolblue
pi_179374627
Hallo allemaal, ik ben een zelfstandig schrijnwerker en werk momenteel erg veel aan mijn VW Multivan. Nu wil ik daar een werkbank installeren. Heeft iemand van u deze werkbank in de auto: https://www.sortimo.nl/bedrijfswageninrichting/oplossingen-voor-bedrijfswageninrichtingen/sortimo-workmo/? Ik hou van de functies en de look. Het is echter erg duur en ik weet de werkelijke kwaliteit van het product niet. Heeft iemand al ervaring met de fabrikant of het product? Of weet iemand een goedkoper alternatief? Als alternatief zou ik me kunnen voorstellen om zelf zo'n werkbank te bouwen vanwege mijn professionele kennis. Maar ik heb waarschijnlijk wat inbreng nodig ...
  vrijdag 25 mei 2018 @ 11:46:36 #2
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_179375308
Er is niemand die beter weet hoe hij zijn werkbankje ingedeeld wil hebben als jijzelf.

Ik zou 200% zelfbouwen.. Kant en klaar is het nooit helemaal, of je moet een vermogen willen neertellen voor maatwerk (en dat kun je dus zelf blijkbaar ook).
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Moderator vrijdag 25 mei 2018 @ 13:13:10 #3
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_179377596
Ik denk zomaar dat dit verkapte spam is.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_179381681
Hallo Sounddragon,
Bedankt voor je mening. Heb je zelf al zo'n werkbank gebouwd? Zo ja, heb je misschien een paar tips voor mij? Vooral met betrekking tot het materiaal en de kosten die ik zou moeten overwegen? Ik zou het ook erg handig vinden als de werkbank in hoogte verstelbaar was...
  vrijdag 25 mei 2018 @ 20:15:35 #5
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_179386975
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 13:13 schreef CoolGuy het volgende:
Ik denk zomaar dat dit verkapte spam is.
doe maar niet; als jij gaat denken, beginnen bij anderen de problemen.