abonnement Unibet Coolblue
pi_179369246
Ik heb hier SEX / Te grote oenis en flauwvallen een topic geopend en deze topic gaat over diezelfde vrouw alleen een ander onderwerp. ja echt en dit is maar één vrouw moet je eens bedenken wanneer je meer vrouwen gaat ondervragen naar hun rare sexcapades. gewoon f weird.

Dus diezelfde vrouw vertelde eens dat ze een fuckbuddy had die niet in haar kon klaarkomen. Dit gaat wederom niet om mij. Ze zei 'ja fuck hey dan denk ik ook van ligt het aan mij vond ie me niet aantrekkelijk genoeg'. Zijn er meer mannen die dit hebben of vrouwen die zoiets hebben meegemaakt. Zulke dingen zijn toch raar. Je zou er een apparte verzameltopic voor kunnen openen. Mijn vraag is uiteraard waarom kon jij (als man) of kon hij (als je vrouw bent) niet klaarkomen?

Mijn eerste ingeving is dat hij wilde voorkomen een kind te verwekken bij deze vrouw.
  vrijdag 25 mei 2018 @ 06:26:14 #2
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_179370959
Ik wil absoluut geen kind maar dat betekent niet dat er niet een oerinstinct in me ziet die het lekker vindt om helemaal tot aan de rand toe af te vullen.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  vrijdag 25 mei 2018 @ 07:25:23 #3
64781 bonke
pipo koeie
pi_179371226
misschien stinkt ze wel :)
pies on joe toe
pi_179371252
"Mijn eerste ingeving is dat hij wilde voorkomen een kind te verwekken bij deze vrouw."
wel een goeie reden opzich.
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_179371473
Bashen doen we hier niet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')