dat ja en dan is daar ook altijd personeels tekort en veel newbies en dus kwaliteit die gewoon kut is...quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:16 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
dat is wel herkenbaar ja, moeten ze ineens de helft van de wijken om 9 uur hebben voor een bepaald depot, terwijl het eigenlijk pas om 12:00 klaar hoeft te zijn. Maar de wijken die altijd al om 09:00 klaar moeten zijn moeten dat nu natuurlijk nog steeds. Moet er weer met mensen geschoven worden, vervolgens zijn die mensen zelf te laat klaar met de wijken die ze eigenlijk moesten doen, chaos alom.
Industriewijken zijn ook de enige wijken waarvoor ik weiger zonder opleiding. Naast veel zoeken zijn er vaak ook veel afspraken over waar de post wordt afgegeven e.d. Zo zie je nu overigens ook steeds vaker dat dat soort dingen bij bedrijven al op de buitenbrievenbus wordt aangegeven. Terwijl dat vroeger gewoon de kennis van de postbode was.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:13 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
ik vind het ook niet nodig hoor, maar soms zijn er wel wijken die toch echt lastig zijn. Als je een hele lastige wijk hebt waar al 4 uur voor staat, dan was het toch wel handig geweest als je een keer met iemand mee kon lopen. Zeker industriewijken kunnen soms best lastig zijn, als je eerst al die kantoren rond moet fietsen op zoek naar de brievenbus kost dat wel erg veel tijd.
Maar het overgrote deel is in principe inderdaad prima te doen zonder opleiding.
ging bij ons naar een fietswijk of 14 een kleine maand terug...geloof dat er nu nog 1 ja ja EEN van over is... allemaal weer naar autowijken.... heeft wat gekost die grap en als die electrische sta karren.... staan nu allemaal in depot niks te doen..... gaat weer 175 FTE in personeel (geldtechnisch gezien ik bedoel) landelijk want wel had kunnen worden aangenomen ipv na 23 maanden erjuit.... im snap het echt niet somsquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:21 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Dit komt dan omdat ze bij het omzetten van autowijk naar fietswijk niet veel aan de tijd hebben gedaan.
nou, nee, dat valt dus echt tegen. Die gebouwen zijn vaak erg groot, veel deuren en zo, probeer dan de brievenbus maar eens snel te vinden. Ook geregeld slecht aangegeven qua nummering, afspraken inderdaad die je dan niet kent etc.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:22 schreef liedetector het volgende:
ik denk nl dat wanneer die kut wijken waar hij het net over heeft goed gezet worden het allemaal wel meevalt, maar bij ons ook van die kut industriewijken die uit 4 rode bakken komen en een deek chauffeur en deel weer neit etc... en dingen die samen gevoegd moeten worden (kortom kenniswijken) slecht gezet worden het op straat ook kut is....
tuurlijk ook (maar als een voorbereider oo niet weet dat een gedeelte post bak 3 aan tas 2 op die die specifieke bundel toegevoegd moet worden...) dan vind je dat adres ook nooit meer dus... los van de brievenbus plek etcquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:26 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
nou, nee, dat valt dus echt tegen. Die gebouwen zijn vaak erg groot, veel deuren en zo, probeer dan de brievenbus maar eens snel te vinden. Ook geregeld slecht aangegeven qua nummering, afspraken inderdaad die je dan niet kent etc.
Klinkt redelijk normaal ja, voor PostNL.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:23 schreef dewoudt het volgende:
Is dit normaal? Herkenbaar voor andere mensen?
Tot je een ingewikkelde nummering tegenkomt, zoals ik laatst. Was blij dat ik de nummers van die straat van te voren allemaal opgezocht had, zodat ik niet voor Jan met de korte achternaam allerlei adressen aan ging doen waar ik die dag niet heen zou hoeven.quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:57 schreef Yreal het volgende:
Ben toch gekke henkie niet? De app geeft op de kaart aan waar je moet zijn
Niet voor alle routes is er een kaart beschikbaar.quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:57 schreef Yreal het volgende:
Ben toch gekke henkie niet? De app geeft op de kaart aan waar je moet zijn
Mijn telefoon lijkt ook een stuk leger bij thuiskomst. Wat voor een knuppels werken er bij die makers van die appquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:49 schreef V__L_N het volgende:
Hebben jullie ook dat sinds de laatste update je telefoon zo snel leeg loopt?
Kan nu nog maar 1 a 2 dagen met een batterij. Eerst 3 of 4...
de codes zijn onleesbaar bij de Douglas kaartenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:49 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
dat naar de adressen kijken gaat wel over, althans, bij ons kijkt vrijwel niemand daar meer naar inmiddels.
En ja, de chaos herken ik wel, dat was bij ons ook zo in het begin. Maar dat is eigenlijk altijd wel bij een grote verandering. En zeker in dit geval, omdat je zo gewend bent om het op een bepaalde manier te doen, dan duurt het even voor je hier goed mee uit de voeten kunt. Maar na een paar weken voelde het eigenlijk wel weer normaal (op alle problemen met ongecodeerde post na dan).
niet alleen bij die.....quote:Op woensdag 6 juni 2018 16:21 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
de codes zijn onleesbaar bij de Douglas kaarten
jep, dat is wel een groot probleem, een zwarte codeerregel op een zwarte achtergrond, een codeerregel die precies door de tekst heen staat gedrukt waardoor het onleesbaar is. Wij werken alweer een maand of 8 met de codeerregel, maar dat is nog niet beter geworden, en ik zie dat ook niet snel gebeuren.quote:Op woensdag 6 juni 2018 16:21 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
de codes zijn onleesbaar bij de Douglas kaarten
Ah gelukkig...quote:Op woensdag 6 juni 2018 16:12 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Mijn telefoon lijkt ook een stuk leger bij thuiskomst. Wat voor een knuppels werken er bij die makers van die app
Hitte, kampioenen, eigen huis magazine, tijdschriften, chauffeur met autopech en een extra wijk. Postvest lag echter nog steeds in de knekelput op het depot. Ik respecteer de eeuwige grafrust.quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:00 schreef Thomas-sama het volgende:
Was vandaag niet te harden die hitte, laat staan als we straks nog een vest om moeten.....
Ik heb even voor je gekeken hoe het zit. Ik heb zelf namelijk net mijn contract verlengd.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:40 schreef tntster het volgende:
Bij ons loopt in september het telefoonabbonement af. We krijgen nu al bericht dat we kunnen verlengen. Ga je die overlappende maanden dubbel betalen of gaat de nieuwe dan pas in september in? Zelfs hollands nieuwe aan de lijn gehad, die weten het niet🙈
Op de site staat bij het bestellen dat het ingaat per orderbevestiging en als ik inlog op mijn hollandsnieuwe en verleng staat er dat het pas in september start. Ook de prijs van het abonnement scheelt wanneer ik via de postnl link bestel of via mijn eigen hollandsnieuwe op verlengen klik.
is dat ff omslachtig zeg? wat als mensen (denk oudere postbodes) al blij zijn dat ze 1 mailaccount hebben?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 14:17 schreef Rafierafie het volgende:
Gebruik een ander e-mailadres dan degene waar je huidige abonnement op geregistreerd staat. Uiteindelijk krijg je je bevestiging alsnog gewoon op het e-mailadres dat al bij ze bekend is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |