abonnement Unibet Coolblue
pi_179363071
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 19:40 schreef LCMS het volgende:

[..]

ow, voor niks depressief geworden
Hahahaha maar echt

Faxie je bent ook niet lelijk ofzo. Waarom allemaal zo laag zelfbeeld
pi_179363111
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 19:35 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Was een leuk grapje geweest als ik niet had bedoeld dat je ze juist eerder uit je lijst moet mikken.
Ow maar dat deed ik wel altijd hoor. Maar dat mocht niet van sommigen hier.
pi_179363131
quote:
7s.gif Op donderdag 24 mei 2018 19:40 schreef Deuce92 het volgende:
Tijdje geleden, maar ik meen me te herinneren dat Sonic best een mooiboy is.
Heb jij nou ooit foto gepost op fok? Of herinner ik het verkeerd
pi_179363138
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 19:37 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Volg je eigen advies op
Ik ben verassend optimistisch. Zou je weten als je me zou daten.
pi_179363140
Ik heb ook wel eens foto's van Faxie gezien. Keurig aan de goede kant van het midden.

Vond het echt een gevalletje leuk voor de een, voor de ander weer totaal niet. Zoals de meeste mensen dus.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_179363159
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 19:38 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Ja en die waren niet bepaald lelijk
Wacht we hebben het over dezelfde he? Crackhoer en eczeemhoofd?
pi_179363183
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 19:42 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ow maar dat deed ik wel altijd hoor. Maar dat mocht niet van sommigen hier.
Je wekte op mij iig regelmatig de indruk dat je het dus wel blijft en blijft proberen.


Ik zou trouwens niet weten waarom iemand je anders zou adviseren :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_179363202
quote:
10s.gif Op donderdag 24 mei 2018 19:41 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Hahahaha maar echt

Faxie je bent ook niet lelijk ofzo. Waarom allemaal zo laag zelfbeeld
Niet knap genoeg dat iemand via Tinder me alsnog wil daten ook al zou ik aangeven alleen te willen neuken
pi_179363258
quote:
10s.gif Op donderdag 24 mei 2018 19:45 schreef Faxie het volgende:

[..]

Niet knap genoeg dat iemand via Tinder me alsnog wil daten ook al zou ik aangeven alleen te willen neuken
Klopt :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_179363288
quote:
10s.gif Op donderdag 24 mei 2018 19:45 schreef Faxie het volgende:

[..]

Niet knap genoeg dat iemand via Tinder me alsnog wil daten ook al zou ik aangeven alleen te willen neuken
Facepalm

Gewoon in je eigen league blijven en goeie vrouw zoeken. Volgens mij wil je altijd vrouwen out of your league
pi_179363330
Dit is dus de grap.

Hoe weet je nou echt dat iemand uit je league is? :p
  donderdag 24 mei 2018 @ 19:52:24 #87
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_179363347
quote:
7s.gif Op donderdag 24 mei 2018 19:22 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Dat had ik de laatste keer bij Tinder, na weken swipen. Ik pak even een touw.
is niet goed hoor...
Ik heb 1 foto en precies 0 letters profieltekst. En aantal matches >0
pi_179363348
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 19:51 schreef Yasmin23 het volgende:
Dit is dus de grap.

Hoe weet je nou echt dat iemand uit je league is? :p
Zelfkennis.
pi_179363363
quote:
10s.gif Op donderdag 24 mei 2018 19:52 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Zelfkennis.
Maar wat nou als iemand waarvan je denkt dat die uit je leguea is toch naar rechts swiped? :P
pi_179363377
Maar out of your league draait ook om inkomen, persoonlijkheid, uitstraling etc dus idd moeilijk te zeggen. Maar weet bijna zeker faxie valt op te mooie vrouwen
pi_179363396
quote:
10s.gif Op donderdag 24 mei 2018 19:53 schreef Angel-Joy het volgende:
Maar out of your league draait ook om inkomen, persoonlijkheid, uitstraling etc dus idd moeilijk te zeggen. Maar weet bijna zeker faxie valt op te mooie vrouwen
Ja geef em groot gelijk.
pi_179363428
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 19:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb ook wel eens foto's van Faxie gezien. Keurig aan de goede kant van het midden.

Vond het echt een gevalletje leuk voor de een, voor de ander weer totaal niet. Zoals de meeste mensen dus.
Klopt
pi_179363451
quote:
10s.gif Op donderdag 24 mei 2018 19:53 schreef Angel-Joy het volgende:
Maar out of your league draait ook om inkomen, persoonlijkheid, uitstraling etc dus idd moeilijk te zeggen. Maar weet bijna zeker faxie valt op te mooie vrouwen
Nou nee. No offence, maar ik zou jou naar links swipen.
pi_179363513
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 18:44 schreef twiFight het volgende:

[..]

Ik begrijp, zoals regelmatig bij jou, niet meer welk punt je probeert te maken.

Die user zegt "ik heb 0 matches, dat is vast omdat ik lelijk ben". Jij reageert via een andere quote met "0 matches is raar, er is vast wat aan de hand" en uiteindelijk kom je terug tot "als je lelijk bent is er wat met je aan de hand dus dan snap je wel dat iemand 0 matches heeft".

Maar dat was precies het punt dat hij maakte :{
Ik ben binnen komen vallen zonder die eerste post te zien over lelijk en zag alleen dat hij zich af vroeg hoe je aan 0 matches komt
quote:
Je begint ook meerdere malen erover dat "dat niets zegt over de datingmarkt". Naast dat die user daar zelf ook niet over begint en ik mij dus afvraag waarom jij dat er bij betrekt, zegt het dus over de datingmarkt dat je als je lelijk bent je geen matches krijgt. Dat is voor jou ongetwijfeld niet boeiend, maar voor iemand die 0 matches krijgt door zijn uiterlijk dus wel.
en dat was omdat het gesprek zich verder ontwikkelde en al weer dezelfde riedel in ging zoals gewoonlijk hier: het ligt aan de datingmarkt, mensen zijn er te vluchtig en oppervlakkig in etc en dat pakte ik maar alvast even op

Ik bedoel dus met 'het ligt niet aan de datingmarkt' dat het niet automatisch betekend dat mensen geen tijd meer stoppen in elkaar en daten etc als ze geen lelijke mensen/mensen die ze niet leuk lijken willen daten

Het is niet alsof er een groepje mensen is dat jou actief buiten loopt te sluiten en als je er niet tussen komt zou je eens kunnen kijken naar waarom jij er steeds niet tussen komt ipv lopen zuren op de mensen die zich ondertussen wel vermaken
pi_179363530
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 19:56 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nou nee. No offence, maar ik zou jou naar links swipen.
Hoezo no offence? Als je haar naar links swiped, omdat je haar te mooi vindt is dat toch juist een compliment?
pi_179363538
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 19:56 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nou nee. No offence, maar ik zou jou naar links swipen.
Hoe is dit relevant aan wat ik zei? :+
Ben niet offended verder hoor.
Ik zeg alleen heb t gevoel dat je vrouwen uit jouw league minder snel zou daten dan vrouw out of your league
pi_179363544
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 19:51 schreef Yasmin23 het volgende:
Dit is dus de grap.

Hoe weet je nou echt dat iemand uit je league is? :p
Ik ervaar dat nooit zo eigenlijk, je ziet meer qua type/uiterlijk dat diegene gewoon niet bij je past. Ik zie dat dan niet als 'out of my league'.
pi_179363557
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 20:00 schreef LCMS het volgende:

[..]

Ik ervaar dat nooit zo eigenlijk, je ziet meer qua type/uiterlijk dat diegene gewoon niet bij je past. Ik zie dat dan niet als 'out of my league'.
Ja omdat die persoon toch te mooi is?
  donderdag 24 mei 2018 @ 20:02:04 #99
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_179363581
De foto's die ik heb gezien van vrouwen die Faxie niet afwijst, kan ik heel goed inkomen.
Zou zeggen dat Faxie uit hun league is.

Paar van de vrouwen die Faxie wel zou doen zijn in zijn league, paar zijn uit zijn league.
Toch kunnen ze allemaal betere mannen dan Faxie.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_179363616
Alsof er tegenwoordig zoveel goeie mannen zijn. Beetje knappe guy van mijn leeftijd is vaak fuckboy. :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')