abonnement Unibet Coolblue
pi_179436367
he;
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2018 22:29 schreef Moustachio het volgende:
Er lijkt nog totaal geen beweging in de transfermarkt te zitten. Ben benieuwd wat er na het WK staat te gebeuren. The calm before the storm.
messi is vandaag op het baekelandplein gespot
pi_179444395
Nu de Giro is afgelopen en ik mij toch ergens aan vast moet houden - en weer ruimte heb voor de ietwat minder belangrijke zaken van deze wereld - zal ik beloven jullie fascinerende posts terug te lezen (vooral die van onze genieën Scarface en PSVCVL bezorgen mij nu al onbeschrijfelijke voorvreugde).

Heil Peesjevee.
  maandag 28 mei 2018 @ 12:45:16 #278
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_179445079
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 22:36 schreef PSVCL het volgende:
he;

[..]

messi is vandaag op het baekelandplein gespot
Ach, je moeder heeft hem zien lopen?
pi_179445350
Paal dus waarschijnlijk naar PEC. Goeie ontwikkeling. Lammers mogelijk naar VVV. Hopen dat Rigo die zijstap ook gaat doen. Van Obispo vernam ik dat ze die toch langzaam richting basis willen pushen. Benieuwd hoe dat eruit gaat zien. Begin steeds meer te denken dat Cocu een ander soort tactiek wil gaan hanteren met drie achterin.
pi_179445459
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 12:59 schreef Lange_Lans het volgende:
Paal dus waarschijnlijk naar PEC. Goeie ontwikkeling. Lammers mogelijk naar VVV. Hopen dat Rigo die zijstap ook gaat doen. Van Obispo vernam ik dat ze die toch langzaam richting basis willen pushen. Benieuwd hoe dat eruit gaat zien. Begin steeds meer te denken dat Cocu een ander soort tactiek wil gaan hanteren met drie achterin.
Hoezo denk je dat?
pi_179445678
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 13:05 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Hoezo denk je dat?
Nergens op gebaseerd. Maar Cocu heeft er al eerder naar gehint. De twee backs die ze op het oog hebben en het gegeven dat ze willen dat Obispo aan het spelen komt. Dummy en Django op de flanken en dan Schwaab, Viergever en Obispo achterop. Bergwijn en Romero in de spits. Hendrix en Ramselaar op het middenveld. En hopelijk Pereiro op 10.
Ik ga er vanuit dat Lozano vertrekt.

Hersenspinsels. Niets anders.
pi_179445874
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 13:16 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Nergens op gebaseerd. Maar Cocu heeft er al eerder naar gehint. De twee backs die ze op het oog hebben en het gegeven dat ze willen dat Obispo aan het spelen komt. Dummy en Django op de flanken en dan Schwaab, Viergever en Obispo achterop. Bergwijn en Romero in de spits. Hendrix en Ramselaar op het middenveld. En hopelijk Pereiro op 10.
Ik ga er vanuit dat Lozano vertrekt.

Hersenspinsels. Niets anders.
Dat is niet te hopen, want dan is het scorend vermogen veel te laag
  maandag 28 mei 2018 @ 13:24:43 #283
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_179445888
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 12:59 schreef Lange_Lans het volgende:
Paal dus waarschijnlijk naar PEC. Goeie ontwikkeling. Lammers mogelijk naar VVV. Hopen dat Rigo die zijstap ook gaat doen. Van Obispo vernam ik dat ze die toch langzaam richting basis willen pushen. Benieuwd hoe dat eruit gaat zien. Begin steeds meer te denken dat Cocu een ander soort tactiek wil gaan hanteren met drie achterin.
Of met 5, meer in lijn met Koemans Oranje. Internationaal ook geen gekke keuze, denk ik.

En met Luckassen en Viergever heeft hij 2 CV's die een opbouwende rol kunnen vervullen. En de backs die in de interesse staan zijn zeer geschikt voor een 5-3-2.

Je stapt dan wel af van een 3- aanvallers systeem, of je zou een soort 3-4-3 moeten aandurven. Kan tegen de mindere goden wel, maar in Europa is het zelfmoord. De huidige selectie is echter breed genoeg om beide systemen goed te kunnen invullen.
  maandag 28 mei 2018 @ 13:26:42 #284
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_179445938
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 13:24 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Dat is niet te hopen, want dan is het scorend vermogen veel te laag
Als Hendrix-Ramselaar je blok op het middenveld is, dan maakt het niet uit hoe je scorend vermogen is.

Je komt dan namelijk helemaal niet aan aanvallen toe.
pi_179446312
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 13:16 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Nergens op gebaseerd. Maar Cocu heeft er al eerder naar gehint. De twee backs die ze op het oog hebben en het gegeven dat ze willen dat Obispo aan het spelen komt. Dummy en Django op de flanken en dan Schwaab, Viergever en Obispo achterop. Bergwijn en Romero in de spits. Hendrix en Ramselaar op het middenveld. En hopelijk Pereiro op 10.
Ik ga er vanuit dat Lozano vertrekt.

Hersenspinsels. Niets anders.
Klinkt leuk. Ik denk alleen n dat je op het middenveld iets tekort komt en dat je tegen kutclubjes veel aanvallender moet spelen. Ik blijf zeggen dat ik vind dat elk team teveel vanuit één tactiek speelt. Ik snap dat nooit.
pi_179446828
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 13:24 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Dat is niet te hopen, want dan is het scorend vermogen veel te laag
Weet ik niet. 433 is voorspelbaar en achterhaald. Heb je een 10 die veel aansluit en een type MVG op het middenveld denk ik dat je voldoende scorend vermogen hebt.
pi_179446860
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 13:45 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Klinkt leuk. Ik denk alleen n dat je op het middenveld iets tekort komt en dat je tegen kutclubjes veel aanvallender moet spelen. Ik blijf zeggen dat ik vind dat elk team teveel vanuit één tactiek speelt. Ik snap dat nooit.
Eens. Formaties zijn achterhaald. Maar met eerder genoemde heb je wel een hybride tactiek waarbij verdedigers kunnen inschuiven, middenvelders kunnen inzakken en middenvelders kunnen uitwijken naar buiten of naar midvoor. Veel moeilijker te verdedigen en weinig voorspelbaar.
pi_179446897
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 13:24 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Of met 5, meer in lijn met Koemans Oranje. Internationaal ook geen gekke keuze, denk ik.

En met Luckassen en Viergever heeft hij 2 CV's die een opbouwende rol kunnen vervullen. En de backs die in de interesse staan zijn zeer geschikt voor een 5-3-2.

Je stapt dan wel af van een 3- aanvallers systeem, of je zou een soort 3-4-3 moeten aandurven. Kan tegen de mindere goden wel, maar in Europa is het zelfmoord. De huidige selectie is echter breed genoeg om beide systemen goed te kunnen invullen.
3-4-3 met Angelino en Dumfries kan natuurlijk wel. Een beetje zoals Chelsea en Watford spelen. Steeds meer teams die zo een soort formatie hanteren.
pi_179447613
Als je 3 CVs hebt waarbij eentje moeiteloos inschuift als DM, dan kan het nog interessanter worden. Een spelletje waarbij CVs oog-in-oog met de keeper van de tegenstander staan, omdat de spits niet meeloopt, smullen. Popescu had dat wel in zich.

Enfin, zo lang we maar geen 433 spelen, ben ik tevreden.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  maandag 28 mei 2018 @ 15:55:18 #290
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_179448671
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 14:14 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

3-4-3 met Angelino en Dumfries kan natuurlijk wel. Een beetje zoals Chelsea en Watford spelen. Steeds meer teams die zo een soort formatie hanteren.
Dan speel je bijna 3-2-5 met die twee..
pi_179449021
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 15:55 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dan speel je bijna 3-2-5 met die twee..
Peter Bosz approves.
  maandag 28 mei 2018 @ 16:31:56 #292
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_179449333
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 16:15 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Peter Bosz approves.
Wie?
pi_179449921
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 12:14 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Nu de Giro is afgelopen en ik mij toch ergens aan vast moet houden - en weer ruimte heb voor de ietwat minder belangrijke zaken van deze wereld - zal ik beloven jullie fascinerende posts terug te lezen (vooral die van onze genieën Scarface en PSVCVL bezorgen mij nu al onbeschrijfelijke voorvreugde).

Heil Peesjevee.
Ik ben blij dat iemand mijn literaire schrijfsels op waarde weet te schatten. Al ben ik de afgelopen dagen ook wat minder actief hier. Veel rondgereden de laatste week. Van New Mexico naar Las Vegas en nu naar San Diego. Lekker naar t strand.
Land of the free. Home of the brave.
pi_179450136
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 13:16 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Nergens op gebaseerd. Maar Cocu heeft er al eerder naar gehint. De twee backs die ze op het oog hebben en het gegeven dat ze willen dat Obispo aan het spelen komt. Dummy en Django op de flanken en dan Schwaab, Viergever en Obispo achterop. Bergwijn en Romero in de spits. Hendrix en Ramselaar op het middenveld. En hopelijk Pereiro op 10.
Ik ga er vanuit dat Lozano vertrekt.

Hersenspinsels. Niets anders.
Wel erg aanvallend. Al is dat tegen 9 vd 10 Eredivisie ploegen geen probleem en aantrekkelijk om naar te kijken voor de verandering. Tegen Ajax en Feyenoord zul je toch anders moeten spelen wil je niet overlopen worden. Verwacht trouwens dat Pereiro wel vertrekt. Nog maar een jaar contract toch? En gaf ergens aan op zoek te zijn naar de volgende stap.
  maandag 28 mei 2018 @ 17:21:40 #295
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_179450445
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 16:59 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ik ben blij dat iemand mijn literaire schrijfsels op waarde weet te schatten. Al ben ik de afgelopen dagen ook wat minder actief hier. Veel rondgereden de laatste week. Van New Mexico naar Las Vegas en nu naar San Diego. Lekker naar t strand.
Ow leuk, op vakantie in de VS? Campertje gehuurd en de highlights af?
pi_179450571
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 17:21 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ow leuk, op vakantie in de VS? Campertje gehuurd en de highlights af?
Gewoon met onze SUV :) Soort van vakantie. We reizen veel rond voor ons werk en wonen nooit langer dan 3 maanden ergens op een vaste plek. Heb denk ik 75% van t land inmiddels gezien. Alleen de oostkust en Alaska heb ik nog niet helemaal gezien.
Land of the free. Home of the brave.
  maandag 28 mei 2018 @ 17:29:19 #297
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_179450587
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 17:28 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Gewoon met onze SUV :) Soort van vakantie. We reizen veel rond voor ons werk en wonen nooit langer dan 3 maanden ergens op een vaste plek. Heb denk ik 75% van t land inmiddels gezien. Alleen de oostkust en Alaska heb ik nog niet helemaal gezien.
Ow, je woont in de VS?
pi_179450645
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 17:29 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ow, je woont in de VS?
Ah. Ik dacht even dat je serieus interesse toonde in mn avonturen. Vorige week voor t eerst in mn leven de Grand Canyon gezien dat was prachtig. Daarna Las Vegas en tieten gezien bij een burlesque show. Nu San Diego, daarna highway 101 de westkust afrijden.
Land of the free. Home of the brave.
pi_179450692
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 16:59 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ik ben blij dat iemand mijn literaire schrijfsels op waarde weet te schatten. Al ben ik de afgelopen dagen ook wat minder actief hier. Veel rondgereden de laatste week. Van New Mexico naar Las Vegas en nu naar San Diego. Lekker naar t strand.
San Diego _O_ _O_
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  maandag 28 mei 2018 @ 17:57:45 #300
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_179451117
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 17:07 schreef Moustachio het volgende:

[..]

Wel erg aanvallend. Al is dat tegen 9 vd 10 Eredivisie ploegen geen probleem en aantrekkelijk om naar te kijken voor de verandering. Tegen Ajax en Feyenoord zul je toch anders moeten spelen wil je niet overlopen worden. Verwacht trouwens dat Pereiro wel vertrekt. Nog maar een jaar contract toch? En gaf ergens aan op zoek te zijn naar de volgende stap.
Contract tot 2020.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')