abonnement Unibet Coolblue
pi_179345601




Voetbal Inside is een voetbalprogramma dat op maandag en vrijdag op RTL7 wordt uitgezonden, tussen 20:30 en 22:00. Het is een journalistiek hoogstaand programma waarin wedstrijden worden geanalyseerd, transfers worden besproken en de nodige rullevante anekdotes worden opgehaald. Voetbal Inside staat erom bekend altijd met respect over spelers, trainers en andere dorpsidioten uit de voetballerij te praten, dit in tegenstelling tot Studio Voetbal. In 2011 werden ze na tien jaar hard werken beloond met de hoogst haalbare TV-prijs in Nederland, een gouden cockring. Het programma wordt gesponsord, maar hier merk je nagenoeg niets van.

Deze OP wordt mede mogelijk gemaakt door Amstel Bier, Gillette, Toto & Vreemdgaan69.nl.

Hoofdrolspelers



Figuranten




Voorzitter van de fanclub en erelid van het topic



Onderdelen
Toto
De Toto wordt door Johan iedere vrijdaguitzending ingevuld tijdens het laatste kwartier, en vervolgens vullen duizenden kijkers hem in, exact het tegenovergestelde van wat Johan zegt. Maandag komt Genee terug op de resultaten, indien Johan alles goed heeft krijg hij sigaren en een kus van Escha, dit is echter nog maar een keer in de geschiedenis voorgekomen. Hij heeft wel één keer meer de Toto gewonnen dan Genee. Tegenwoordig doen ook van der Gijp, Genee en de kijker mee met de Toto om het allemaal wat spannender te maken.

Gillette Speler van de Week
Sinds het programma Voetbal Inside heet wordt er geen Gillette elftal van de week meer gekozen door journalisten. Tegenwoordig kiest het publiek de speler van de week, die vervolgens een schoen met een gouden veter krijgt. Simon Zijlemans mag iedere week de schoen uitreiken. Hij doet dat vaak op een grappig bedoelde manier, hoewel niemand erom moet lachen. Vrijwel altijd wint een Feyenoorder (tenzij Jan Boskamp geen Feyenoorder mag nomineren van de directie omdat een Ajacied moet winnen). Stemmen kan hier.

Danny Vera
Iedere week neemt Danny Vera de moedige taak op zich om een klassieker te coveren, en dit zo goed mogelijk te doen. Zelden faalt hij hierin. Wat heeft die man een stem, en wat is die band goed. Geen wonder dat hij een nummer één hit gehad heeft in Turkije.

Het programma van Fox Sports
Iedere week staat er een verslaggever (Hansie Hansie of lellebel Hélène) van Fox Sports (voorheen Eredivisie Live) klaar om te vertellen wat er op het programma staat. Zelfs als de lamme tegen de blinde speelt is de verslaggever verplicht om de wedstrijd aan te duiden met de term: "de topper". Daarna zien we een snel gemonteerd filmpje met muziek (woo oh oh ohh) en knotsgekke beelden van het afgelopen voetbalweekend. Om 19.00 uur ziet u Jan Boskamp op Joke Bruijs, exclusief op Fox Sports.

De App
Heeft u hem al gedownload? Nee? Dan zal Wilfred Genee u daar zo'n 40-45 keer per uitzending aan herinneren. Die app, die kunt u downloaden!

De Wandelgangen
Wilfred praat nog wat na met een gast die eigenlijk naar huis wil. Te volgen via de app (heeft u hem al?) en wwwvoetbalinsidepuntenel.

Wilfred breekt in
Genee meldt u brekend nieuws met briljant camerawerk van zijn dochter. Te zien op het Youtubekanaaltje van VI.

Rullevante links
Het VI-woordenboek
Bingokaarten van Johan, Wilfred, René en Boskamp
Oliver's kanaaltje met legendarische fragmenten
Sigaarblogcom met het laatste nieuws, MP4-linkjes en diepte-interviews met Escha.
Voetbal International GIFs (waarschuwing: modemkiller)
De oude OP, voor de nostalgici onder ons.
Het 1000ste topic, een mijlpaal voor ons VI Hooligans
Derksen & ..., topic voor het tv-programma waarin Johan voetbalpursenelleties interviewt.
De Betweters, voor fans van Hugo Borst en slechte woordgrappen.

In memoriam
Graag herdenken wij deze ex-figuranten die ooit rullevant waren voor Voetbal Inside, maar helaas het felbevochten gevecht om in de OP te komen verloren: Aad de Mos, Willem van Hanegem, Erik Dijkstra, Wouter Bos, Gerald Vanenburg, Jan-Jood van Gangelen, Marc van Hintum, Raoul Heertje, Mattijs Manders (Graydonmannetje), Manolevje, Royston Drenthe, Demen Bülbül, Jan 'gladjanus' Kooiemans, Sepp Blatter, Diego Maradona, Huub Stevens, Berdien de barmeid, de Kantineheld (Tibbe!), Knipping & van Duren, Thijs Slegers, Krabby, Simon Zwartkruis, Peter Wekking, Stef de Bont, Taco van der V., Emilio Schelvecchio, Sierd de Vos, Zanger Rinus, Dickie Advocaat, Tommie Beugelsdijk, Wim Kieft, Ashley Zaat, De vermakelijke hork, Koos Tompé, Bas Nijhuis, Joop Munsterman, John van Lottum, John Williams, Sylvana Simons, Arie Boomsma, Jelle Brandt Cortius, Bo van Spilbeeck de Gamma dug-out en Hans Kraay sr.

pi_179345606
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 21:58 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Daarover gesproken, weet iemand het filmpje waarin Wilfred zegt "Dat wordt zoeken mensen!"?

MaikelRonaldinhoGOD

0:40, quote van Johan overigens
pi_179345647
Escha kijkt ook Flodder (zie instagram stories).
  woensdag 23 mei 2018 @ 22:10:27 #4
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_179345673
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 22:05 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]


MaikelRonaldinhoGOD

0:40, quote van Johan overigens
Ah klasse ventje. Wereldgozer man.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_179345909
Kouwe Arie is vrij
pi_179347624
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 21:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Status ontkeen je in dit topic niet uit je werkplek maar uit hoeveel je de gouden koppel filmpjes uit je hoofd kent.
Ja dames en heren, hij is niet dood: Anton Heyboer!
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  donderdag 24 mei 2018 @ 06:01:12 #7
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_179349667
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 00:22 schreef De_Kraam het volgende:

[..]

Ja dames en heren, hij is niet dood: Anton Heyboer!
Je bent in vorm he? En keihard lachen om je eigen flauwe grapjes. Iedere hansworst kan zich scheren.
pi_179349700
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 06:01 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Je bent in vorm he? En keihard lachen om je eigen flauwe grapjes. Iedere hansworst kan zich scheren.
Trouwens er zit iets in je snor

1 april
  donderdag 24 mei 2018 @ 06:25:57 #9
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_179349711
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 06:24 schreef Max23 het volgende:

[..]

Trouwens er zit iets in je snor

1 april
Je bent zelden leuk, maar deze vind ik wel om te lachen.
pi_179350432
Een eend met een rode snavel, het is wat.
pi_179355908

Wilfred Genee: ‘Overstap naar Talpa TV is rond’

De overstap van de mannen van Voetbal Inside naar het Veronica van Talpa TV (voorheen SBS) is rond. De contracten zijn getekend. Dat heeft Wilfred Genee gezegd voor de camera van RTL Boulevard. Het duurde even voordat alles rond kon komen met John de Mol, omdat RTL dat tegenhield, aldus de presentator. “We mochten het contract rondmaken als we het WK zouden doen, nou we gaan het WK doen!“, zegt de presentator, wijzend op de nieuwe RTL 4-show VI Oranje Blijft Thuis.
VI Oranje Blijft Thuis is in juni te zien op het tijdstip van RTL Late Night. “Dat wordt echt een fantastisch feest. Vijf weken lang, zonder oranje een prachtig WK-programma maken. Dus we gaan er met een knal uit.”

De contracten met John de Mol zijn getekend. “Ja, het is rond. Ik ben er wel tevreden mee. Ik had graag, dat heb ik al eerder aangegeven, bij RTL gebleven. Zeker omdat RTL op het laatste moment met allerlei kansen kwam. Maar toen konden we niet meer terug.”

Nu focust Genee zich op Veronica. “Nu liggen daar wel heel veel kansen: de Champions League is naar Veronica gegaan en er zijn meer mogelijkheden voor mij.”

http://www.mediacourant.nl/

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
^O^ :D ^O^ :D ^O^ ^O^ :D ^O^ :D ^O^ ^O^ :D ^O^ :D ^O^ :D ^O^ :D ^O^ :D

[ Bericht 3% gewijzigd door Nober op 24-05-2018 14:03:09 ]
pi_179355997
Hoppa.
  donderdag 24 mei 2018 @ 14:51:50 #13
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_179356787
DagelijksVIgenot.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_179359814
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 06:25 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Je bent zelden leuk, maar deze vind ik wel om te lachen.
Ik weet het, ik ben leuker dan Frans Bauer
  donderdag 24 mei 2018 @ 17:22:28 #15
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179360236
Gaan mensen naar de talkshow van Wilfred kijken?
Oh.
pi_179361873
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 17:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gaan mensen naar de talkshow van Wilfred kijken?
Voor jou doe ik dat O+
-
  donderdag 24 mei 2018 @ 19:22:17 #17
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179362584
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 18:50 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Voor jou doe ik dat O+
Wtf
Oh.
pi_179365334
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wtf
Rustagh :N :N
-
pi_179366454
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 17:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gaan mensen naar de talkshow van Wilfred kijken?
Wanneer is dat?
pi_179366492
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 17:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gaan mensen naar de talkshow van Wilfred kijken?
Heeft ie al een excuses richting Baudet gemaakt?
pi_179366533
quote:
14s.gif Op donderdag 24 mei 2018 22:32 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Heeft ie al een excuses richting Baudet gemaakt?
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2018 18:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
wilfredgenee twitterde op vrijdag 18-05-2018 om 19:39:00 Dat is ook de kracht van @OzcanAkyol: verbinden. Net als @thierrybaudet, die al meerdere keren te gast was bij @BNRfridaymove, maar het format nog steeds niet kent. Op een gegeven moment ben je wel uitgepraat over een boek. Dan ben je ook nog de leider van @fvdemocratie https://t.co/gWaQEkglr6 reageer retweet
wilfredgenee twitterde op zaterdag 19-05-2018 om 15:33:31 Voor alle boze mensjes: Luister eerst even de hele aflevering van @BNRfridaymove af. Dan hoor je dat het boek in het blok ervoor is besproken. Maar bij deze nodig ik @thierrybaudet uit om volgende week co-host te zijn. Lees ik zijn boek en beloof geen politieke vragen te stellen. https://t.co/RiVS37R2Nt reageer retweet
Wilfred = mad
Boekje was al besproken, dat vraag je iemand wat omdat die toevallig politicus is en dan is hij pleite. Politici lopen altijd weg.
  donderdag 24 mei 2018 @ 22:42:19 #22
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179366648
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Wanneer is dat?
Wanneer hij officieel in dienst is bij Veronica gok ik.
Oh.
pi_179367131
Wel jammer dat Johan niet meer de opmerking kan maken dat Genee voor de centen naar Talpa ging. Nu gaat hij zelf mee.

(Beelden © Sigaarblog maar dat is er zorgvuldig afgeknipt.)
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_179371492
Hebben jullie je notes al ingezien?

Ik postte wel kwaliteit zeg, jeetje.
pi_179371600
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 07:58 schreef Wereldgozer het volgende:
Hebben jullie je notes al ingezien?

Ik postte wel kwaliteit zeg, jeetje.
Pics or it didn’t happen
-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')