abonnement Unibet Coolblue
pi_179350367
quote:
1s.gif Op woensdag 23 mei 2018 23:58 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik denk maar steeds dat wij daar te oud voor zijn!
niet te snel denken dat je ergens te oud voor bent.. dat is een self fulfilling prophecy ;)

Ik vind het geen 'bagger tienerserie'. Er valt wel het een en ander op aan te merken maar ik vind het idee goed en het is leuk/interessant om te kijken. Gewoon proberen dus :Y
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_179350596
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 07:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, dat dus! :o ipv dat je op zo'n deelkantoor denkt: we moeten ze even waarschuwen! Denken ze daar in termen van: hahahaha, we gaan die ondernemer even heel erg dwars zitten en wachten tot de dag dat het verlopen is en dan zeggen dat de boel dicht moet _O-

Is dat Nederlands beleid? Ik mag toch hopen van niet -O- Je bent wel een enorme lul/trut als je zoiets van te voren ziet aankomen en dan expres niet waarschuwt. Machtswellustelingen.
Pfff nou als ze voor ieder aflopend rijbewijs/ID bewijs een brief kunnen sturen, hadden ze hier ook wel even iets kunnen laten weten. De eigenaar had uiteraard (en dat zegt hij ook zelf) beter moeten opletten maar dan nog... :X
  donderdag 24 mei 2018 @ 08:03:12 #28
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_179350647
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 07:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, dat dus! :o ipv dat je op zo'n deelkantoor denkt: we moeten ze even waarschuwen! Denken ze daar in termen van: hahahaha, we gaan die ondernemer even heel erg dwars zitten en wachten tot de dag dat het verlopen is en dan zeggen dat de boel dicht moet _O-

Is dat Nederlands beleid? Ik mag toch hopen van niet -O- Je bent wel een enorme lul/trut als je zoiets van te voren ziet aankomen en dan expres niet waarschuwt. Machtswellustelingen.
Dat is geen beleid en het komt ook gewoon goed. Hoogstwaarschijnlijk kunnen ze vandaag gewoon open met een tijdelijke vergunning.
pi_179350723
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 07:57 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Pfff nou als ze voor ieder aflopend rijbewijs/ID bewijs een brief kunnen sturen, hadden ze hier ook wel even iets kunnen laten weten. De eigenaar had uiteraard (en dat zegt hij ook zelf) beter moeten opletten maar dan nog... :X
Ow...”onze” gemeente stuurt bijtijds een brief over verlengen van rijbewijs/id. En over apk krijg je ook bericht.

En...té moe om te typen. Morgen is de taak volbracht. Huis leeg. _O_ voor onszelve.

Heerlijk vrij ook voor Bloes & golfer en Kreator.

Toitoitoi FFT.
pi_179350739
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 08:10 schreef AnneX het volgende:

[..]

Ow...”onze” gemeente stuurt bijtijds een brief over verlengen van rijbewijs/id. En over apk krijg je ook bericht.

Ja precies, dat zeg ik :P

Pittige dagen voor jullie zo, fijn dat het einde daarvan in zicht is iig..
pi_179350745
Sorry sun.
Je hebt het goed.

Té moe om te lezen ook...
pi_179350757
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 08:12 schreef AnneX het volgende:
Sorry sun.
Je hebt het goed.

Té moe om te lezen ook...
:D :*
pi_179350802
AnneX :*

FFT, leuk! *O*

bluezz en golfer verkantie O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_179350813
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 23:56 schreef Lot_1 het volgende:
*O* lekker Bluezz!

2e seizoen van 13 reasons why begonnen. Moet er weer behoorlijk inkomen :o
Ik heb heel seizoen 1 voor een tweede keer gekeken, want m'n vriend had het nog niet gezien. Maar bij de eerste aflevering van het tweede seizoen haakte ik af.

Ik geef het nog wel een tweede kans, maar ik ben een beetje bang dat ze het beter bij 1 seizoen hadden kunnen houden.
pi_179350905
Ze zijn hier voor de deur heel druk met grondverzetwerk (riolering en hele bestrating is/wordt vernieuwd) en ik verdenk de shovel-chauffeur er van het vooral heel erg leuk te vinden om met zand te spelen :D
Maar zo te zien duurt het niet lang meer voor ons stukje stoep vernieuwd wordt en het asfalt er in kan *O*
pi_179351192
Goh.. Merelpappa van het nest loopt door de tuin met een halfwas jong wat gevoerd wil worden. Ik krijg het idee dat pappa met een 2e nest bezig is in de clematis. Dat hij daarom wat afwezig was. Nu combineert hij taken: hapje voor mamma op het nest brengen, hapje voor halfwas jong.. _O-

Wat een soap O+
pi_179351205
Bwehehe :D
Sterkheidsbaas van alles.
pi_179351263
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 08:10 schreef AnneX het volgende:

[..]

En...té moe om te typen. Morgen is de taak volbracht. Huis leeg. _O_ voor onszelve.

Slopend dit. Straks in het weekend geen afspraken en lekker niets doen met zn 2. :*
We have far more in common than that which devides us..
pi_179351529
_O- er was een kauwtje zo dom om ook wat eten te willen uit mijn tuin. Die werd vakkundig door merelpappa en één van de tortels de tuin uit gebonjourd :D Veren all over the place.

Ok, nu stop ik weer met jullie te vervelen met dierennieuws :P
pi_179351563
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 09:18 schreef Sunnythesun het volgende:
_O- er was een kauwtje zo dom om ook wat eten te willen uit mijn tuin. Die werd vakkundig door merelpappa en één van de tortels de tuin uit gebonjourd :D Veren all over the place.

Ok, nu stop ik weer met jullie te vervelen met dierennieuws :P
Nee, leuk juist!
Spoilers!
pi_179351567
Ik ga zo even lekker wandelen met Sally (als ze wil) en dan straks bij vriendinnetje nieuwe huis kijken. Potentieel nog even door de stad wandelen wat het vakantiegeld brand :')

Niet sporten. Want burpees :r
Sterkheidsbaas van alles.
pi_179351585
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 09:18 schreef Sunnythesun het volgende:
_O- er was een kauwtje zo dom om ook wat eten te willen uit mijn tuin.

kauwtje had trek in merelbabies
pi_179351591
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 09:18 schreef Sunnythesun het volgende:
_O- er was een kauwtje zo dom om ook wat eten te willen uit mijn tuin. Die werd vakkundig door merelpappa en één van de tortels de tuin uit gebonjourd :D Veren all over the place.

Ok, nu stop ik weer met jullie te vervelen met dierennieuws :P
Mij verveel je er niet mee hoor hou er wel van.. Ik kijk hier uit op een kleine vijver waar al 3 jaar een eendenstel woont, we wachten nu op het kroost. Heel het jaar zie je ze niet, en dan begin april t/m juni zijn ze er (ik ga er voor het gemak vanuit dat het altijd dezelfden zijn)
We have far more in common than that which devides us..
pi_179351637
Ik ben m'n voorraadkast aan het leeggooien. Zo fijn. O+
pi_179351886
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 09:22 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

kauwtje had trek in merelbabies
Nee, hij ging voor de meelwormen.. :)

Gelukkig verveel ik jullie er niet echt mee ;)
pi_179352320
Ik krijg echt opvallend veel mails van bedrijven die beweren hun privacyzaken op orde te hebben terwijl ik er al lang geen klant meer ben.
Spoilers!
  donderdag 24 mei 2018 @ 10:20:35 #47
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_179352335
Sowieso ook bergen die nu net voor de 25e een mailtje met een "u verklaart dat wij u mogen blijven mailen" knop erin...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_179352545
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 10:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik krijg echt opvallend veel mails van bedrijven die beweren hun privacyzaken op orde te hebben terwijl ik er al lang geen klant meer ben.
Hier ook, en ook op oude mailadressen
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 24 mei 2018 @ 11:08:33 #49
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_179353155
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 10:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik krijg echt opvallend veel mails van bedrijven die beweren hun privacyzaken op orde te hebben terwijl ik er al lang geen klant meer ben.
toch fijn om te weten :D
pi_179353706
En toch ben ik blij met de AVG. Het is goed voor de portemonnee en mijn persoonlijke ontwikkeling.

* Lucky_Strike typt nog maar eens een rapport over de AVG compliancy van haar klant
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')