abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  woensdag 23 mei 2018 @ 21:28:41 #1
440166 Sigaartje
Zeeuws intellect
pi_179345033
registreer om deze reclame te verbergen
Post hier je dromen van vannacht!

Laatste post uit vorige deel:

quote:
10s.gif Op zondag 25 oktober 2015 09:08 schreef SeLang het volgende:
Ik droomde dat ik drugs ging kopen via termijncontracten op de beurs. Maar opeens zakte de prijs van 5.000 naar 25 omdat ze een goedkopere plant gingen gebruiken voor de drugs. Toen moest ik kiezen tussen geld terug of 20x zoveel drugs. Toen was er opeens een zeer geefbaar blond meisje dat mij opeens begon te zoenen. Zij had alleen een badjas aan en n van haar tietjes rolde steeds naar buiten.

Toen werd ik wakker -O-
Huh? 2015? (dit doetie automatisch hoor)

Maar terug naar de echte laatste poster
Helemaal a la Iwanius:

360.jpg

De laatste post was van Iwanius.

Ik droomde dat ik "rood" was op FOK! en toen gelijk de zogenaamde "Iwanius doctrine" kon invoeren. D.w.z. kwaliteitscrew aanstellen, haters onmiddelijk verbannen inclusief klonen van FOK! zodat het een gezwellig acclimatiseringsforum wordt met alleen gelijkgezinden. Een 'puur' forum dus. })

[ Bericht 9% gewijzigd door Sigaartje op 23-05-2018 21:38:58 ]
Ik worstel en ik kom
  woensdag 23 mei 2018 @ 21:33:58 #2
440166 Sigaartje
Zeeuws intellect
pi_179345102
Deze had ik ook gepost in het geluksmoment van de dag.

Vannacht gedroomd dat ik zweefde door helder blauw water met prachtige rustige muziek en beneden me een lichtgekleurde zandbodem. Toen ik opdook met mijn hoofd uit het water zag ik stralende diepblauwe tropenlucht en een intens gelukgevoel drong in me en ik voelde: alles is goed, maak je nergens zorgen om.

Zoals jullie weten ben ik een professioneel hobbydromer.
Ik worstel en ik kom
pi_179345246
Dat ik vermoord werd.
  dinsdag 12 juni 2018 @ 20:24:10 #4
399061 kuolema
vermaledijd
pi_179751396
Het lijkt alsof mijn emoties in mijn dromen sterker zijn dan gebruikelijk in het echt. Herkent iemand dat?

[ Bericht 64% gewijzigd door kuolema op 12-06-2018 20:33:21 ]
Why are you wearing that stupid man suit?
  woensdag 20 juni 2018 @ 13:43:39 #5
399061 kuolema
vermaledijd
pi_179919229
Vorige week had ik Ariel waspoeder gehaald omdat het in de aanbieding was, drie pakken voor 10 euro. De daaropvolgende nacht droomde ik dat de normale prijs lager was dan dat, namelijk 9 euro en nog iets en dat ik dus te veel had betaald. Heel saaie droom :')
Why are you wearing that stupid man suit?
  zondag 1 juli 2018 @ 23:23:18 #6
478810 Jarko12
Ng Ying Kungfu is mijn passie
pi_180177090
Ik droomde laatst dat ik mijn zwarte band in de vechtsport ng ying kungfu haalde. Maar dat ik kan ik voorlopig alleen maar dromen nog.
  maandag 2 juli 2018 @ 11:12:58 #7
476677 DatDitKanJoh
Dat wist ik heel nie!
pi_180182746
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 20:24 schreef kuolema het volgende:
Het lijkt alsof mijn emoties in mijn dromen sterker zijn dan gebruikelijk in het echt. Herkent iemand dat?

Soms minder dan normaal maar soms zeker ook zeker meer. Ik denk dat het komt omdat je in het echt toch meer inhoud dan in een droom. Daar doe ik ook wel eens veel gekkere dingen die ik in het echt niet zou doen.
  maandag 2 juli 2018 @ 11:19:12 #8
476677 DatDitKanJoh
Dat wist ik heel nie!
pi_180182821
Ik droomde dat ik reed in een Mercedes A bonke ding om naar de sloop te gaan om een zooi oude banden in te laden met iemand. Die tweede persoon (ik ken hem niet maar kwam wel bekend voor) stond geleund tegen het dashboard (hoe dat kan weet ik niet maargoed, dromen) tegen mij te lullen. We reden er naartoe over het frame van een half afgebouwd flatgebouw.
Eenmaal aangekomen achterklep geopend en vol gas die banden ingeladen.

Toen de auto vol was ben ik weg gaan vliegen. Dat vliegen gaat alleen niet zo soepel als een Superman of Peter Pan zou doen. Nee, ik moet fladderen om omhoog te gaan en een soort van duikvluchten maken om voorwaarts te gaan. Het fladderen wilt alleen niet altijd werken en bochten maken wilt ook al niet lukken. Ik had er bijna geen controle over en op een gegeven moment ga ik veel te hard door een te strakke duikvlucht. Ik wijk af naar boven toe om een boom te vermijden en 'val' omhoog met extreem veel kriebels in mijn buik.
Daar schrok ik toen ook wel wakker van.

Ik weet dat ik meer had gedroomd maar ik weet niet meer wat het was.
  dinsdag 10 juli 2018 @ 09:48:10 #9
476677 DatDitKanJoh
Dat wist ik heel nie!
pi_180370547
Nou, ik gooi er nog maar een levendige droom doorheen:

Ik weet niet of ik een docu aan het kijken was of wat maar er waren een man en een vrouw op een strand bergen aan het opgraven. Dat deden zij door stenen te vinden wat de toppen zouden zijn van de bergen. Vervolgens ging de man op de knien en duwde voorzichtig het zand opzij met een soort van waaier om te kijken of er daadwerkelijk een berg onder die steen was. Omdat het water er ook op stroomde en dus daardoor elke keer weer zand op kwam zette de man iets meer kracht waarop de vrouw snauwde: "voorzichtig! straks beschadig je het nog!"

Vervolgens kwam ik zonder overgang of logica ('t is een droom h) in een soort grot terecht met allemaal mensen onder het bloed. Ik vond het vrij normaal en had het idee dat ik erbij hoorde. Er lagen ook dode mensen op de grond waar waarschijnlijk het bloed vandaan kwam. Er stond verderop een vrouw met open armen en iedereen om mij heen ging met een opgeluchte gevoel de vrouw omarmen. Alsof er een strijd is geweest en zij hebben gewonnen en die vrouw een soort van messias was. Ik liep achter de meute aan en gaf aan n van de mensen een schouderklop alsof ik zei: ga maar vieren dat het is gelukt, ik moet nog even wat doen.
Ik liep verder en zag om de hoek een man in een kooi met uitgestrekte arm rijken naar een stuk rauw vlees. (Dit lijkt op een Walking Dead scne en die doden en die in de kooi lijken mij zombies, ik heb alleen echt al heel lang geen Walking Dead gekeken maargoed...)

Door een stukje verder te hebben gelopen kwam ik in een betonnen vierkante kamer uit waar een stale tafel stond met daarop een open liggend leeg boek met een staal lolliestokje er naast. De kamer was pikkedonker op de lamp die de tafel bescheen na. Er was nog een klein raampje hoog in een hoek waar amper licht doorheen kwam en een gang die zeer slecht verlicht was.
Ik was met dat lolliestokje aan het schudden alsof er iets moest gebeuren; alsof het in iets moest veranderen met een enkele stevige zwaai.
Opeens hoorde ik zware stappen langzaam mijn kant op komen vanuit de slecht verlichte gang en de "feestende menigte" hoorde ik ook niet meer. Hoe dichterbij hij kwam hoe meer lichten er ui waren. Ik vraag nog een paar keer: "Hallo? Wie is daar? Hallo!?" Ik raak in paniek en begin harder met dat stokje te zwaaien maar het wilde maar niet veranderen (in wat weet ik niet). De stappen werden steeds dreigender en kwam steeds dichter bij de betonnen kamer in waar ik in vast stond.
Toen ik een glimp opving van de schoen van de persoon viel het licht uit in de kamer zelf en voelde ik een kille grote hand op mijn schouder en schrok ik met angst en kippevel over mijn rug wakker.

Dit was wel een zeer levendige droom en herinner mij vrij veel details dus vandaar dat ik m maar even neerplemp.

TL;DR: Droom was eng en schrok wakker.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')