abonnement Unibet Coolblue
pi_179344001
Zijn er hier mensen met ervaring met anabolen? Ik weet dat het ongezond is maar vraag gewoon naar ervaringen.Is het echt zo gevaarlijk?
  woensdag 23 mei 2018 @ 22:01:48 #2
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_179345545
Los van het feit dat het ongezond is: wil je jezelf wel identificeren als iemand die anabolen nodig had om sterker en groter te worden?
pi_179345550
geen ervaringen maar wel veel gelachen om idioten die hun hart en balzak verkloten omdat ze belangrijk vinden wat anderen van hun denken.
pi_179345743
Ken een gast die dat deed. Buiten de typische kenmerken was zijn gemoedstoestand erg veranderd, zwaar opgefokt en had opeens een zware zeer luide stem. Nu gestopt en depressief. Was ook in notime op normaal gewicht...
AMG heten en dan een Volvo rijden...
pi_179345883
Ik vraag dit voor een vriend van me
U MAD?
pi_179347714
quote:
1s.gif Op woensdag 23 mei 2018 22:14 schreef -AMG- het volgende:
Ken een gast die dat deed. Buiten de typische kenmerken was zijn gemoedstoestand erg veranderd, zwaar opgefokt en had opeens een zware zeer luide stem. Nu gestopt en depressief. Was ook in notime op normaal gewicht...
Zo ken ik er ook eentje. Heel erg zonde.
pi_179347802
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 00:33 schreef Queller het volgende:

[..]

Zo ken ik er ook eentje. Heel erg zonde.
Ach stel je niet aan, die wordt wel weer blij toch?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_179347830
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 00:45 schreef ludovico het volgende:

Ach stel je niet aan, die wordt wel weer blij toch?
Ik stel me aan, dus je weet het antwoord blijkbaar zelf al.
pi_179347840
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 00:51 schreef Queller het volgende:

[..]

Ik stel me aan, dus je weet het antwoord blijkbaar zelf al.
Gaat het echt zo slecht? En je weet zeker dat het aan de anabolen ligt? Niet aan meerdere andere zaken?.. Lijkt mij dat je lichaam weer vanzelf shit gaat aanmaken dus dat de hormoonhuishouding weer normaal wordt namelijk.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_179347866
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 00:52 schreef ludovico het volgende:

Gaat het echt zo slecht? En je weet zeker dat het aan de anabolen ligt? Niet aan meerdere andere zaken?.. Lijkt mij dat je lichaam weer vanzelf shit gaat aanmaken dus dat de hormoonhuishouding weer normaal wordt namelijk.
Het ging echt heel slecht. Heeft hem maanden gekost om weer een beetje de oude te worden. Of ik het zeker weet dat het aan de middelen lag? Nee, dat weet niemand zeker. Maar het had er alle schijn van (en dat zijn zijn woorden; ik heb het niet bedacht). Hij was in zijn omgeving ook zeker niet de enige. Maar jij mag het zeggen...
pi_179347905
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 00:55 schreef Queller het volgende:

[..]

Het ging echt heel slecht. Heeft hem maanden gekost om weer een beetje de oude te worden. Of ik het zeker weet dat het aan de middelen lag? Nee, dat weet niemand zeker. Maar het had er alle schijn van (en dat zijn zijn woorden; ik heb het niet bedacht). Hij was in zijn omgeving ook zeker niet de enige. Maar jij mag het zeggen...
Nouja ik vond het "heel erg zonde" een tikkeltje definitief klinken... In de zin van dat die afgeschreven zou zijn.

Klopt wel dat die meuk met je hormonen fuckt... Ik zou het ook zeker niet doen... Nergens voor nodig tenzij je uitsmijter wilt worden o.i.d. en je werk bestaat uit eten en spieren kweken.

Voor de mooi een beetje bodybuilding heb je het niet voor nodig i.i.g.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_179348304
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 01:02 schreef ludovico het volgende:
Nouja ik vond het "heel erg zonde" een tikkeltje definitief klinken... In de zin van dat die afgeschreven zou zijn.

Op die manier. Zo was het niet bedoeld. Hij heeft er resultaat mee behaald, maar het is het niet waard geweest. Toen hij ermee stopte, was ie zo weer terug in normale proporties, maar hij heeft nog zeker een jaar nodig gehad om er geestelijk weer enigszins bovenop te komen en de schade (baan, relatie, vriendschappen) weer te gaan herstellen.
  donderdag 24 mei 2018 @ 02:59:15 #13
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_179348316
Gewoon synthol inspuiten. Werkt veel beter en sneller!
Maar vooral belangrijk: je ballen krimpen er niet van.
  donderdag 24 mei 2018 @ 10:11:03 #14
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_179352215
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 00:52 schreef ludovico het volgende:

[..]

Gaat het echt zo slecht? En je weet zeker dat het aan de anabolen ligt? Niet aan meerdere andere zaken?.. Lijkt mij dat je lichaam weer vanzelf shit gaat aanmaken dus dat de hormoonhuishouding weer normaal wordt namelijk.
Er zijn ook onderzoeken gedaan die in bepaalde gevallen depressie kunnen verlichten of laten verdwijnen door een beetje testosteron toe te dienen (waarschijnlijk aan mensen met een laag testosteron peil). Dus is het niet zo verwonderlijk dat je nadat je gestopt bent met anabolica, je hierdoor ook depressief voelt omdat je hormoonhuishouding hoogstwaarschijnlijk een all time low zal bereiken terwijl je net van een all time high komt (als je geen nakuur doet).
Daarom wordt er een nakuur gedaan nadat ze gestopt zijn, dit is een paar maanden nog medicijnen slikken die de hormoonhuishouding weer in de juiste richting sturen, zo win je waarschijnlijk veel tijd om alles terug enigzins op een normale manier te doen werken.
Na echt langdurig gebruik gebeurt het ook wel dat mensen aan de hormoonvervangingstherapie moeten voor de rest van hun leven.
  donderdag 24 mei 2018 @ 10:20:15 #15
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179352331
Ik heb liever Winny tabs ben bang voor naalden

Wel alleen in de winter want moet met festivalseizoen wel gewoon lekker kunnen zuipen natuurlijk
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_179354172
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 10:11 schreef kl1172 het volgende:

[..]

Er zijn ook onderzoeken gedaan die in bepaalde gevallen depressie kunnen verlichten of laten verdwijnen door een beetje testosteron toe te dienen (waarschijnlijk aan mensen met een laag testosteron peil). Dus is het niet zo verwonderlijk dat je nadat je gestopt bent met anabolica, je hierdoor ook depressief voelt omdat je hormoonhuishouding hoogstwaarschijnlijk een all time low zal bereiken terwijl je net van een all time high komt (als je geen nakuur doet).
Daarom wordt er een nakuur gedaan nadat ze gestopt zijn, dit is een paar maanden nog medicijnen slikken die de hormoonhuishouding weer in de juiste richting sturen, zo win je waarschijnlijk veel tijd om alles terug enigzins op een normale manier te doen werken.
Na echt langdurig gebruik gebeurt het ook wel dat mensen aan de hormoonvervangingstherapie moeten voor de rest van hun leven.
Ja dan ben je gewoon af..

Ik snap niet dat als je zulke drastische dingen doet dat je dat dan een beetje aanbeunt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 24 mei 2018 @ 12:14:46 #17
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_179354230
Zou het gewoon een keer proberen TS, wat kan er misgaan. *)
pi_179361139
quote:
10s.gif Op donderdag 24 mei 2018 10:20 schreef fathank het volgende:
Ik heb liever Winny tabs ben bang voor naalden

Wel alleen in de winter want moet met festivalseizoen wel gewoon lekker kunnen zuipen natuurlijk
Beter anavar want kun je goed doen met droogtrainen en is niet slecht voor de lever dus kun je gewoon tijdens Mysteryland zuipen en hard gaan op X
pi_179361356
De tijd zal het leren. Ook wat betreft hoe de organen er over 25 jaar erbij staan.
AMG heten en dan een Volvo rijden...
pi_179364196
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 00:52 schreef ludovico het volgende:

[..]

Gaat het echt zo slecht? En je weet zeker dat het aan de anabolen ligt? Niet aan meerdere andere zaken?.. Lijkt mij dat je lichaam weer vanzelf shit gaat aanmaken dus dat de hormoonhuishouding weer normaal wordt namelijk.
Hangt van de dosering en de duur van het anabolengebruik af. Genoeg anabolengebruikers die hun leven lang TRT nodig hebben.
pi_179366868
quote:
7s.gif Op donderdag 24 mei 2018 12:14 schreef Twiitch het volgende:
Zou het gewoon een keer proberen TS, wat kan er misgaan. *)
Genoeg helaas.
  donderdag 24 mei 2018 @ 23:56:23 #22
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_179368039
Goede reden om het dus niet te doen ;)
  vrijdag 25 mei 2018 @ 08:38:05 #23
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_179371829
Natty trainen :') wie hou je nou voor de gek. Gym = anabolen.

Je leeft maar 1 keer, wat boeit het nou dat je een paar keer in je leven je hormoonspiegel verstoord.
Deathlift or Die.
pi_179371928
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 08:38 schreef Ethanolic het volgende:
Natty trainen :') wie hou je nou voor de gek. Gym = anabolen.

Je leeft maar 1 keer, wat boeit het nou dat je een paar keer in je leven je hormoonspiegel verstoord.
Waarom je gezondheids riskeren als je recreationeel sport? Ik snap dat bodybuilders/acteurs/sporters etc die hun gezondheid riskeren deels wel omdat ze geld verdienen met hun lichaam/uiterlijk. Dat geld voor de recreationele fitnesser echter totaal niet.
  vrijdag 25 mei 2018 @ 08:57:28 #25
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_179372077
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 08:47 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Waarom je gezondheids riskeren als je recreationeel sport? Ik snap dat bodybuilders/acteurs/sporters etc die hun gezondheid riskeren deels wel omdat ze geld verdienen met hun lichaam/uiterlijk. Dat geld voor de recreationele fitnesser echter totaal niet.
Heeft Schwarzenegger anabolen gebruikt vroeger? Zomaar een vraag.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')