abonnement Unibet Coolblue
pi_179334604
Ze zeggen: "Als je op zoek gaat naar een vriendin, lukt het niet." Maarja, als ik thuis blijf zitten ontmoet ik ook niemand.

Ik heb geen idee wat de reden is dat ik nog niemand heb gevonden, en waarom ik überhaupt nog nooit een relatie heb gehad. Ik ben de 25 gepasseerd, heb een normale baan, zit bij een hardloopvereniging, heb Happn en Tinder geïnstalleerd, ga af en toe stappen met een vriend, en zit op een datingsite (funkyfish). Toch heb ik daar allemaal geen succes mee gehad.

Ik begin gewoon erg aan mezelf te twijfelen, en vraag me af of er iets is wat ik fout doe, of misschien heb ik gewoon dikke pech.

Wat denken jullie?
Het is wetenschappelijk bewezen dat een deuropening je dingen makkelijker laat vergeten
pi_179334711
Je moet iemand willen, omdat diegene perfect bij je aansluit. Niet om iemand te hebben.
  woensdag 23 mei 2018 @ 10:57:11 #3
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_179334714
quote:
Ze zeggen: "Als je op zoek gaat naar een vriendin, lukt het niet."
Vrouwen zeggen dat. Nooit naar vrouwen luisteren, die geloven bijna allemaal dat de ontmoeting met hun vriend 'toeval' was. Zoals een groot orakel ooit al zei: wie niet waagt blijft maagd.
pi_179334717
Het komt wel allemaal wel goed, zolang je maar zelfvertrouwen uitstraalt en niet wanhopig gaat worden.
  woensdag 23 mei 2018 @ 10:58:32 #5
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_179334734
quote:
10s.gif Op woensdag 23 mei 2018 10:57 schreef Nobu het volgende:

[..]

Vrouwen zeggen dat. Nooit naar vrouwen luisteren, die geloven bijna allemaal dat de ontmoeting met hun vriend 'toeval' was. Zoals een groot orakel ooit al zei: wie niet waagt blijft maagd.
Er is wel een groot verschil tussen gewoon op genoeg plaatsen dingen doen en je neus laten zien en heel actief 'op zoek' gaan.

Als je het niet-single-zijn als doel gaat zien dan kom je altijd van een koude kermis thuis.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_179334783
Komt wel goed.
  woensdag 23 mei 2018 @ 11:01:45 #7
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_179334785
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 10:58 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Er is wel een groot verschil tussen gewoon op genoeg plaatsen dingen doen en je neus laten zien en heel actief 'op zoek' gaan.

Als je het niet-single-zijn als doel gaat zien dan kom je altijd van een koude kermis thuis.
Welnee. Hoe meer vrouwen je benadert, hoe beter. Gewoon je kansen spreiden. Je moet alleen niet de indruk wekken dat je niet zonder vriendin zou kunnen.
  woensdag 23 mei 2018 @ 11:04:02 #8
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_179334811
quote:
7s.gif Op woensdag 23 mei 2018 11:01 schreef Nobu het volgende:

[..]

Welnee. Hoe meer vrouwen je benadert, hoe beter. Gewoon je kansen spreiden.
Dat ligt er maar net aan hoe je vrouwen benadert. Als je elke vrouw die je benadert direct ziet als een kans om je single-zijn te beëindigen dan komt dat veel te wanhopig binnen en word je overal afgewezen.

Als je ze benadert met "Je lijkt me wel een tof persoon, komende zondag een terrasje pakken?" zonder verdere verwachtingen dan heb je veel meer kans. Maar ga dan ook niet beteuterd doen als het niks wordt omdat zij jóu niks vindt. ;)
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_179334813
quote:
7s.gif Op woensdag 23 mei 2018 11:01 schreef Nobu het volgende:

[..]

Welnee. Hoe meer vrouwen je benadert, hoe beter. Gewoon je kansen spreiden. Je moet alleen niet de indruk wekken dat je niet zonder vriendin zou kunnen.
Dus eigenlijk voor alles gaan en hopen dat 1 in je verhaaltje trapt? Klinkt als een goede manier om een vriendin te zoeken.....
  woensdag 23 mei 2018 @ 11:06:58 #10
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_179334841
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 11:04 schreef Questular het volgende:

[..]

Dus eigenlijk voor alles gaan en hopen dat 1 in je verhaaltje trapt? Klinkt als een goede manier om een vriendin te zoeken.....
Alles wat ook maar enigszins interessant lijkt ja. Je hoeft er niet meteen mee te trouwen, als ze niet leuk is ga je gewoon door naar de volgende. Stukken efficiënter dan wachten op liefde op het eerste gezicht.
  woensdag 23 mei 2018 @ 11:11:42 #11
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_179334896
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 10:47 schreef OpenDeurIsOpen het volgende:
Ze zeggen: "Als je op zoek gaat naar een vriendin, lukt het niet." Maarja, als ik thuis blijf zitten ontmoet ik ook niemand.

Ik heb geen idee wat de reden is dat ik nog niemand heb gevonden, en waarom ik überhaupt nog nooit een relatie heb gehad. Ik ben de 25 gepasseerd, heb een normale baan, zit bij een hardloopvereniging, heb Happn en Tinder geïnstalleerd, ga af en toe stappen met een vriend, en zit op een datingsite (funkyfish). Toch heb ik daar allemaal geen succes mee gehad.

Ik begin gewoon erg aan mezelf te twijfelen, en vraag me af of er iets is wat ik fout doe, of misschien heb ik gewoon dikke pech.

Wat denken jullie?
Ben je lelijk? Heb je een introverte karakter? Hoe moeten wij weten waarom je faalt?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_179334906
quote:
7s.gif Op woensdag 23 mei 2018 11:01 schreef Nobu het volgende:

[..]

Welnee. Hoe meer vrouwen je benadert, hoe beter. Gewoon je kansen spreiden. Je moet alleen niet de indruk wekken dat je niet zonder vriendin zou kunnen.
Het kutte is dat je gewoon heel vaak een blauwtje loopt als je vrouwen benadert. Juist omdat ik mijn kansen spreid maakt het me ook niet zoveel uit als ze me afwijzen, maar nu begin ik toch wel een beetje te twijfelen, en vraag ik me af of ik iets kan verbeteren of niet.

quote:
1s.gif Op woensdag 23 mei 2018 11:11 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ben je lelijk? Heb je een introverte karakter? Hoe moeten wij weten waarom je faalt?
Weet ik ook niet zo goed :P Ik moest het gewoon even kwijt
Het is wetenschappelijk bewezen dat een deuropening je dingen makkelijker laat vergeten
  woensdag 23 mei 2018 @ 11:13:13 #13
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_179334923
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 11:12 schreef OpenDeurIsOpen het volgende:

[..]

Het kutte is dat je gewoon heel vaak een blauwtje loopt als je vrouwen benadert. Juist omdat ik mijn kansen spreid maakt het me ook niet zoveel uit als ze me afwijzen, maar nu begin ik toch wel een beetje te twijfelen, en vraag ik me af of ik iets kan verbeteren of niet.
Gewoon blijven proberen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  woensdag 23 mei 2018 @ 11:14:39 #14
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_179334944
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 11:12 schreef OpenDeurIsOpen het volgende:

[..]

Het kutte is dat je gewoon heel vaak een blauwtje loopt als je vrouwen benadert. Juist omdat ik mijn kansen spreid maakt het me ook niet zoveel uit als ze me afwijzen, maar nu begin ik toch wel een beetje te twijfelen, en vraag ik me af of ik iets kan verbeteren of niet.
Als je gewoon een normale vent bent die verzorgd is en zijn zaakjes voor elkaar heeft, dan is het (jammer genoeg) gewoon een kwestie van aantallen. Er zullen er 9.999 zijn met wie je niet matcht, maar er loopt er minstens 1 rond met wie het wel leuk klikt. Een standaard 'script' is er niet.

Troost je, vrouwen zitten met hetzelfde probleem. ;)
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  woensdag 23 mei 2018 @ 12:06:57 #15
33189 RM-rf
1/998001
pi_179335653
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 10:47 schreef OpenDeurIsOpen het volgende:
Ik begin gewoon erg aan mezelf te twijfelen, en vraag me af of er iets is wat ik fout doe, of misschien heb ik gewoon dikke pech.

Wat denken jullie?
Date je wel met andere vrouwen?
wat gebeurt er dan, breken die het contact af of jij?

Hoe vaak ben je verliefd op een dame geweest en wat doe je dan om contact te krijgen of je intersse kenbaar te maken?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_179337817
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 12:06 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Date je wel met andere vrouwen?
wat gebeurt er dan, breken die het contact af of jij?

Hoe vaak ben je verliefd op een dame geweest en wat doe je dan om contact te krijgen of je intersse kenbaar te maken?
Nee, zelfs dat niet. Het is gewoon dat ik vaak een blauwtje loop.
Het is wetenschappelijk bewezen dat een deuropening je dingen makkelijker laat vergeten
  woensdag 23 mei 2018 @ 14:16:50 #17
33189 RM-rf
1/998001
pi_179337884
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 14:13 schreef OpenDeurIsOpen het volgende:

[..]

Nee, zelfs dat niet. Het is gewoon dat ik vaak een blauwtje loop.
Op welke grond?

Al een vriend? Niet interessant? Zeg je iets verkeerds?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_179337911
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 14:13 schreef OpenDeurIsOpen het volgende:

[..]

Nee, zelfs dat niet. Het is gewoon dat ik vaak een blauwtje loop.
Heb je wel een penis van 32 cm?
  woensdag 23 mei 2018 @ 14:24:02 #19
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_179338024
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 14:18 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Heb je wel een penis van 32 cm?
Ik neem aan dat alle nieuwe leden nog steeds eerst langs Yvonne moeten om te laten zien dat ze fok-waardig zijn?
pi_179338112
quote:
1s.gif Op woensdag 23 mei 2018 14:16 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Op welke grond?

Al een vriend? Niet interessant? Zeg je iets verkeerds?
Geen idee, ik geef ze geen enquete naderhand.

Vooral op datingsites, maar ook Tinder sturen dames soms gewoon niks terug.

[ Bericht 4% gewijzigd door OpenDeurIsOpen op 23-05-2018 14:33:53 ]
Het is wetenschappelijk bewezen dat een deuropening je dingen makkelijker laat vergeten
  woensdag 23 mei 2018 @ 14:33:45 #21
33189 RM-rf
1/998001
pi_179338222
quote:
10s.gif Op woensdag 23 mei 2018 14:27 schreef OpenDeurIsOpen het volgende:

[..]

Geen idee, ik geef ze geen enquete naderhand.
Je hebt toch contact met ze?
Dan merk je toch ook waar het ongeveer misloopt?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_179338309
quote:
4s.gif Op woensdag 23 mei 2018 14:24 schreef Nobu het volgende:

[..]

Ik neem aan dat alle nieuwe leden nog steeds eerst langs Yvonne moeten om te laten zien dat ze fok-waardig zijn?
Vroeger gebeurde dat nog wel eens.
pi_179338546
Zoek het niet op online dating / Tinder. Daar geldt doorgaans de 80/20 regel (80% van de vrouwen is geïnteresseerd in maar 20% van de mannen).

Misschien eens overwegen salsales te volgen, of op een of andere vereniging waar veel vrouwen aan deelnemen (iets met kunst/cultuur ofzo).
pi_179339008
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 14:13 schreef OpenDeurIsOpen het volgende:

[..]

Nee, zelfs dat niet. Het is gewoon dat ik vaak een blauwtje loop.
Hoe vaak heb je al een blauwtje gelopen dan?
pi_179339024
Miss is je flirt techniek bagger.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_179339146
Post eens wat gesprekken van tinder hier dan.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  woensdag 23 mei 2018 @ 15:45:27 #27
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_179339279
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 14:13 schreef OpenDeurIsOpen het volgende:
Nee, zelfs dat niet. Het is gewoon dat ik vaak een blauwtje loop.
zoals eerder gevraagd, waar ging het precies mis 'in het proces'?

Tip: Lees wat boeken zoals Savoy - Magic Bullets. Kan geen kwaad je kennis in dit gebied te verrijken.

quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 15:35 schreef habitue het volgende:
Post eens wat gesprekken van tinder hier dan.
Dit kan confronterend zijn, maar wel slim inderdaad. Degene die serieus op je gesprekken reageren kunnen je tips 'n tricks geven over hoe je beter in de toekomst kan handelen.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  woensdag 23 mei 2018 @ 18:07:17 #28
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_179341854
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 10:47 schreef OpenDeurIsOpen het volgende:
Ze zeggen: "Als je op zoek gaat naar een vriendin, lukt het niet." Maarja, als ik thuis blijf zitten ontmoet ik ook niemand.

Ik heb geen idee wat de reden is dat ik nog niemand heb gevonden, en waarom ik überhaupt nog nooit een relatie heb gehad. Ik ben de 25 gepasseerd, heb een normale baan, zit bij een hardloopvereniging, heb Happn en Tinder geïnstalleerd, ga af en toe stappen met een vriend, en zit op een datingsite (funkyfish). Toch heb ik daar allemaal geen succes mee gehad.

Ik begin gewoon erg aan mezelf te twijfelen, en vraag me af of er iets is wat ik fout doe, of misschien heb ik gewoon dikke pech.

Wat denken jullie?
Ach, al die spreuken.
Maar iets anders, hoeveel vrouwen tref je bij dat hardlopen enz.

Doe dingen waar je veel vrouwen treft. Wandelen, dansen, veel meer mogelijkheden dan er hard aan voorbij rennen. Als ze je zouden willen, puur op je uiterlijk, dan zouden ze je niet eens kunnen inhalen.

Dus blijf lekker hardlopen maar doe daarnaast ook dingen waar ook vrouwen zijn. Misschien fitness, disco dansen,stijldansen, vereniging, praatgroep, natuur, iets met zielige hondjes. Korte cursusjes. Verjaardagsfeesten,
Dat moet je voor jezelf eens op een rijtje zetten. Wat zou je best wel leuk vinden en waar kun je vrouwen verwachten.
En je gaat richting 30 en dat is in je voordeel. Help het toeval en het geluk een handje door meer daar te zijn waar het kan gebeuren ....

En een glimlach op je gezicht geeft meteen een heel andere indruk.

Ik heb al enkele keren gehoord van leuke meiden dat ze me al vaker gezien hadden maar dat ik wat nors keek en ze een beetje bang voor me waren en daarom geen interesse hadden. Op een verjaarsdagfeest was ze ook en zo leerde ze me beter kennen en toen vond ze me heel aardig en leuk. Dus sindsdien heb ik altijd een big smile op mijn face.

Als ik je post zo lees dan leef je nogal een mannenleven.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  woensdag 23 mei 2018 @ 18:31:53 #29
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_179342214
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 11:12 schreef OpenDeurIsOpen het volgende:

[..]

Het kutte is dat je gewoon heel vaak een blauwtje loopt als je vrouwen benadert. Juist omdat ik mijn kansen spreid maakt het me ook niet zoveel uit als ze me afwijzen, maar nu begin ik toch wel een beetje te twijfelen, en vraag ik me af of ik iets kan verbeteren of niet.
[..]
Dus precies als 90 % van de mannen. Heel veel blauwtjes lopen. En zo leer je ook, en je komt in een leeftijd dat je steeds interessanter wordt. Vrouwen willen zelden een jong jongetje. Dus zeker tot 40 wordt het beter en beter. En jij rijper en ervarener. Dus nog interessanter als mens.

Het enige dat je echt fout kunt doen is je er depressief door laten maken.

Ik ken Tinder niet, Nooit gezien nooit gedaan. Maar ik heb veel nichtjes 23- 30 jaar en die eens gevraagd. Of dat nou echt zo sex gericht was.
Hun reactie was dat TOT HUN GROTE SPIJT daar toch wel wat van waar was. Tot hun spijt. Want ook zij wilden liefst een relatie, een vaste vriend etc. En maar heel zelden zat er op Tinder zo eentje tussen. Dus wees zo als je ook bent, en ook op Tinder of andere dating sites. Want wat jij wilt wil nagenoeg ieder volwassen en normaal denkend mens in de leeftijd van af een jaar of 25.. Een vaste relatie, iets opbouwen.

Je hebt een baan, bent slank (hardlopers met 30 kilo overgewicht heb je niet. Bent redelijk lang, want met korte pootjes kun je niet hardlopen dus lange benen dus ben je lang. Hebt een baan, nogal rustig en serieus, een baan, ook sociaal maar niet overdreven, zult ook wel geen zuiper zijn want die lopen ook niet zo hard maar zwalken.

Durf er zo 1000 euro op te zetten dat ook jij een vriendin krijgt en ook dat dat gewoon ieder moment kan gebeuren.
Dus .... meng je onder het (vrouw) volk en geef het geluk de kans dat je een leuke meid treft.

En denk eraan, maak een praatje, bied haar gerust een kop koffie aan want een vrouw vragen zullen we even gaan zitten dan bestellen we koffie kan en mag altijd. Daar is niks verkeerds aan of bij.

Wel verkeerd is als je zegt ... mag ik je effe op het toilet in je kXnt nXXkXn.

Succes, komt allemaal goed.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_179346841
Ik denk dat je de juiste personen aantrekt als je uitstraalt dat je gelukkig bent met jezelf. Dat je tevreden kunt zijn als single, en vervolgens in een relatie kan ontdekken dat dat ook leuk kan zijn. Als je uitstraalt dat je op zoek bent of niet gelukkig bent met je leven gaat het niet lukken.

Ieder zijn tijd, ik denk dat je gewoon de juiste persoon nog niet tegen bent gekomen. En wellicht straal je die wanhopigheid ook uit, dat helpt natuurlijk niet. Er is geen leeftijd waarop je een relatie MOET hebben of seks MOET hebben gehad. Iedereen heeft zijn eigen tempo, en ook als single kan je een leuk leven hebben.
pi_179346907
Ga een keer speeddaten. Dan zie je elkaar in ieder geval meteen in plaats dat online gedoe. Dan is de stap voor haar ook makkelijker om ja te zeggen als je een keer wat met haar wilt drinken of zo.

Het heeft bij mij in ieder geval wel tot een leuke date geleid, terwijl dat via online dating niet lukte.
pi_179347058
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 23:22 schreef DoubleDip het volgende:
Ik denk dat je de juiste personen aantrekt als je uitstraalt dat je gelukkig bent met jezelf. Dat je tevreden kunt zijn als single, en vervolgens in een relatie kan ontdekken dat dat ook leuk kan zijn. Als je uitstraalt dat je op zoek bent of niet gelukkig bent met je leven gaat het niet lukken.

Ieder zijn tijd, ik denk dat je gewoon de juiste persoon nog niet tegen bent gekomen. En wellicht straal je die wanhopigheid ook uit, dat helpt natuurlijk niet. Er is geen leeftijd waarop je een relatie MOET hebben of seks MOET hebben gehad. Iedereen heeft zijn eigen tempo, en ook als single kan je een leuk leven hebben.
En vooral ook niet naar vrouwelijke "tips" luisteren
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_179347081
Ik had me eerste vriendin toen ik 15 waa. Daar een relatie mee gehad tot me 19e. Dus pas om me 23 weer een nieuwe relatie. Tusssndoor was veel geneukt dat wel maar geen relatie
pi_179347307
Je spreekt al vrouwen aan in ieder geval zo te lezen, dat is al een goede eerste stap.

Heb je geen zusjes ofzo of andere vrouwen met kennis van jou die je feedback zouden kunnen geven op bijvoorbeeld je manier van kleden, kapsel, gedrag, manier van communiceren?

Herken me wel hierin hoor, ben zelf al 29 zelfs. Aan oppervlakkige aandacht van vrouwen geen gebrek (ben een aantrekkelijke dude om te zien, ja dat zeg ik zelf maar hoor ik ook van vrouwen, niet alleen mijn moeder :P ), maar ik ben te verlegen met vrouwen.

Zodra ik met vrouwen in contact kom, kan ik gewoon niet meer mijzelf zijn ofzo. Ik weet dat de verwachtingen van vrouwen van mij vrij hoog zijn, en voel me dan erg onder druk om daar ook aan te moeten voldoen, waardoor ik verlegen / ongemakkelijk etc. word.

Verder geen tips, maar lees wel graag mee :)
pi_179347379
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 23:52 schreef Jaume_I het volgende:
Je spreekt al vrouwen aan in ieder geval zo te lezen, dat is al een goede eerste stap.

Heb je geen zusjes ofzo of andere vrouwen met kennis van jou die je feedback zouden kunnen geven op bijvoorbeeld je manier van kleden, kapsel, gedrag, manier van communiceren?

Herken me wel hierin hoor, ben zelf al 29 zelfs. Aan oppervlakkige aandacht van vrouwen geen gebrek (ben een aantrekkelijke dude om te zien, ja dat zeg ik zelf maar hoor ik ook van vrouwen, niet alleen mijn moeder :P ), maar ik ben te verlegen met vrouwen.

Zodra ik met vrouwen in contact kom, kan ik gewoon niet meer mijzelf zijn ofzo. Ik weet dat de verwachtingen van vrouwen van mij vrij hoog zijn, en voel me dan erg onder druk om daar ook aan te moeten voldoen, waardoor ik verlegen / ongemakkelijk etc. word.

Verder geen tips, maar lees wel graag mee :)
Pics
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_179347530
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 23:58 schreef ludovico het volgende:

[..]

Pics
Nee natuurlijk niet :P Als ik niet anoniem had willen zijn had ik deze discussie net zo goed op Facebook kunnen voeren.
pi_179347566
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 00:12 schreef Jaume_I het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet :P Als ik niet anoniem had willen zijn had ik deze discussie net zo goed op Facebook kunnen voeren.
Stuur maar een linkje naar facebook dan.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_179348350
Dat speeddaten is de beste opmerking voor ts denk ik. De rest leest als vaag chinees gefilosofeer.
  dinsdag 29 mei 2018 @ 23:15:14 #39
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_179480446
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 23:52 schreef Jaume_I het volgende:
Je spreekt al vrouwen aan in ieder geval zo te lezen, dat is al een goede eerste stap.

Heb je geen zusjes ofzo of andere vrouwen met kennis van jou die je feedback zouden kunnen geven op bijvoorbeeld je manier van kleden, kapsel, gedrag, manier van communiceren?

Herken me wel hierin hoor, ben zelf al 29 zelfs. Aan oppervlakkige aandacht van vrouwen geen gebrek (ben een aantrekkelijke dude om te zien, ja dat zeg ik zelf maar hoor ik ook van vrouwen, niet alleen mijn moeder :P ), maar ik ben te verlegen met vrouwen.

Zodra ik met vrouwen in contact kom, kan ik gewoon niet meer mijzelf zijn ofzo. Ik weet dat de verwachtingen van vrouwen van mij vrij hoog zijn, en voel me dan erg onder druk om daar ook aan te moeten voldoen, waardoor ik verlegen / ongemakkelijk etc. word.

Verder geen tips, maar lees wel graag mee :)
Wat jij schrijft over eisen van vrouwen, daar weet jij niks van. Dat neem jij aan. En dat geldt hooguit voor een deel van de vrouwen. En dromen over zijn toekomstige partner doet iedereen, vandaar die prins op het witte paard. En in het echte leven komt men dan iemand tegen die redelijk leuk en aardig is, en vooral, die op een lijn zit met jou qua toekomst wensen etc.

Dus stop met veronderstellen want:
-het klopt hooguit voor een deel van de vrouwen
-vrouwen dromen nog meer dan mannen, en dat zie jij als harde eisen, harde criteria. Echt niet!
-Door zo te denken over vrouwen maak je jezelf onzeker, iets wijs, maak je jezelf gek. En dat werkt contra productief.

Als jij een redelijk leuk uiterlijk hebt en je bent ook nog het type dat naar zijn zussen en moeder luistert, beetje normaal en serieus is dan vind jij beslist een partner. En ook meerdere! Dus .... komt goed!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_182259270
Ik heb de eerste stap geprobeerd te maken: me aanmelden bij een dansschool. Helaas waren ze juist vorige maand met een nieuwe cursus gestart, de volgende is pas in januari.

Ook zeggen ze dat het 'het beste is om zelf voor een danspartner te zorgen'. Ik dacht juist dat er juist zo'n behoefte aan mannelijke danspartners was... :S
Maar als ik op een zondagavond naar het vrije dansen zou gaan, was er misschien iets te regelen.
Het is wetenschappelijk bewezen dat een deuropening je dingen makkelijker laat vergeten
pi_182259446
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 19:28 schreef OpenDeurIsOpen het volgende:
Ik heb de eerste stap geprobeerd te maken: me aanmelden bij een dansschool. Helaas waren ze juist vorige maand met een nieuwe cursus gestart, de volgende is pas in januari.

Ook zeggen ze dat het 'het beste is om zelf voor een danspartner te zorgen'. Ik dacht juist dat er juist zo'n behoefte aan mannelijke danspartners was... :S
Maar als ik op een zondagavond naar het vrije dansen zou gaan, was er misschien iets te regelen.
Hou toch op met die onzin joh.

Het maakt werkelijk geen bal uit wat je doet zolang je maar zelfvertrouwen hebt en weet hoe je met vrouwen moet praten. Leer praten met vrouwen, oefen daarop. Kweek zelfvertrouwen door van je zelf te gaan houden. Wanner je die twee hebt zullen er genoeg zijn.

Ik zag funkyfish staan, zit er een religieuze achtergrond achter?
pi_182260012
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 19:37 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Hou toch op met die onzin joh.

Het maakt werkelijk geen bal uit wat je doet zolang je maar zelfvertrouwen hebt en weet hoe je met vrouwen moet praten. Leer praten met vrouwen, oefen daarop. Kweek zelfvertrouwen door van je zelf te gaan houden. Wanner je die twee hebt zullen er genoeg zijn.

Ik zag funkyfish staan, zit er een religieuze achtergrond achter?
Welke onzin? Ik kreeg dat als antwoord in de mail.

Funkyfish is meer uit gewoonte, maar daar lopen volgens mij veel dames rond die het geloof wel heel erg serieus nemen.

[ Bericht 7% gewijzigd door OpenDeurIsOpen op 01-10-2018 22:34:51 ]
Het is wetenschappelijk bewezen dat een deuropening je dingen makkelijker laat vergeten
  maandag 1 oktober 2018 @ 21:38:31 #43
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_182262121
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 11:12 schreef OpenDeurIsOpen het volgende:

[..]

Het kutte is dat je gewoon heel vaak een blauwtje loopt als je vrouwen benadert. Juist omdat ik mijn kansen spreid maakt het me ook niet zoveel uit als ze me afwijzen, maar nu begin ik toch wel een beetje te twijfelen, en vraag ik me af of ik iets kan verbeteren of niet.

Wat gebeurt er precies bij het blauwtje lopen? Wijzen ze je bot af? Of is het meer een friendzone verhaal?

En wat voor type vrouwen probeer je doorgaans?
  maandag 1 oktober 2018 @ 22:10:30 #44
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_182262830
Man, het moment dat jij je een vrouw treft en je bind, zou je wensen dat je nog vrijgezel was.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_182263410
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 21:38 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Wat gebeurt er precies bij het blauwtje lopen? Wijzen ze je bot af? Of is het meer een friendzone verhaal?

En wat voor type vrouwen probeer je doorgaans?
Botte afwijzing. Het meeste is via internet, dus daar is dat logisch.
Ook twee keer een poging gewaagd bij twee verschillende meiden die in mijn hardloopgroep kwamen lopen (omdat ik ze echt leuk vond). Bij de een pas na een half jaar, de ander al na volgens mij 2 maanden.

Ik ben ook een paar keer met een vriend wezen stappen, dat had ook niks opgeleverd.
Het is wetenschappelijk bewezen dat een deuropening je dingen makkelijker laat vergeten
  maandag 1 oktober 2018 @ 22:38:30 #46
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_182263584
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 22:31 schreef OpenDeurIsOpen het volgende:

[..]

Botte afwijzing. Het meeste is via internet, dus daar is dat logisch.
Ook twee keer een poging gewaagd bij twee verschillende meiden die in mijn hardloopgroep kwamen lopen (omdat ik ze echt leuk vond). Bij de een pas na een half jaar, de ander al na volgens mij 2 maanden.

Ik ben ook een paar keer met een vriend wezen stappen, dat had ook niks opgeleverd.
Heb je wel gesprekken met ze? Of willen ze gewoon niks met je te maken hebben?
pi_182264026
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 22:38 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Heb je wel gesprekken met ze? Of willen ze gewoon niks met je te maken hebben?
Jawel, op funkyfish zeggen ze soms na het eerste berichtje vriendelijk dat ze niet geinteresseerd zijn, Op tinder word ik gewoon genegeerd. Bij die van hardlopen heb ik natuurlijk wel gesprekken, maar eentje kwam opeens niet meer opdagen en de ander zei gewoon nee.
Het is wetenschappelijk bewezen dat een deuropening je dingen makkelijker laat vergeten
  maandag 1 oktober 2018 @ 23:12:02 #48
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_182264241
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 23:00 schreef OpenDeurIsOpen het volgende:

[..]

Jawel, op funkyfish zeggen ze vriendelijk dat ze niet geinteresseerd zijn, Op tinder word ik gewoon genegeerd. Bij die van hardlopen heb ik natuurlijk wel gesprekken.
Het zal er vermoedelijk aan liggen dat je een soort beeld van jezelf meegeeft dat vrouwen afstoot, ongeacht of het klopt.

Over het algemeen zijn het mannen die saai en niet zelfverzekerd overkomen degenen die het heel moeilijk hebben. En ook hoe je overkomt op foto's is heel belangrijk. Je hoeft geen fotomodel te zijn maar je moet wel de indruk maken dat je je mannetje staat en een beetje verzorgd zijn.

Kun je voorbeelden van berichtjes die je stuurt PM'en? Wellicht kan ik eens zien of je daar fouten maakt.
pi_182264396
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 22:10 schreef M1stral het volgende:
Man, het moment dat jij je een vrouw treft en je bind, zou je wensen dat je nog vrijgezel was.
Als je af en toe keer wat te neuken hebt is het niet zo erg nee lijkt mij
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 09:47:10 #50
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_182268801
Niet te hard proberen, dan ga je je kutter voelen. Maar blijf het wel soepel proberen, hecht er njet te veel waarde aan, zie blauwtjes als een voordeel, als dat logisch klinkt. Je hebt nog wel tijd, vergelijk jezelf niet te veel met andere. Als je jezelf kent, wees jezelf en kom niet wanhopig over, wees ook niet de Nice Guy want Nice guys finish last

[ Bericht 9% gewijzigd door warp995 op 02-10-2018 10:06:54 ]
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 10:28:47 #51
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_182269346
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 19:28 schreef OpenDeurIsOpen het volgende:
Ik heb de eerste stap geprobeerd te maken: me aanmelden bij een dansschool. Helaas waren ze juist vorige maand met een nieuwe cursus gestart, de volgende is pas in januari.

Ook zeggen ze dat het 'het beste is om zelf voor een danspartner te zorgen'. Ik dacht juist dat er juist zo'n behoefte aan mannelijke danspartners was... :S
Maar als ik op een zondagavond naar het vrije dansen zou gaan, was er misschien iets te regelen.
Dansen is een leuke sociale bezigheid, maar ga niet met een mindset van ik wil chicks scoren. Zie het als een leuke sociale bezigheid waar je ook je sociale skills kan oppoetsen.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 10:49:48 #52
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_182269731
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 10:28 schreef Zihuatanejo het volgende:

[..]

Dansen is een leuke sociale bezigheid, maar ga niet met een mindset van ik wil chicks scoren. Zie het als een leuke sociale bezigheid waar je ook je sociale skills kan oppoetsen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_182270971
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 10:28 schreef Zihuatanejo het volgende:

[..]

Dansen is een leuke sociale bezigheid, maar ga niet met een mindset van ik wil chicks scoren. Zie het als een leuke sociale bezigheid waar je ook je sociale skills kan oppoetsen.
Op de een of andere manier ruiken ze de mannen die daar alleen maar komen voor de vrouwen ook al van een kilometer afstand, soort zesde zintuig :P
pi_182271308
Ik ga ook meestal naar de club met de mindset: plezier > vrouwen. Meestal als ik het naar m'n zin heb komen de vrouwen vanzelf wel en anders had ik alsnog een leuke avond.
pi_182271666
Wel raar eigenlijk. Je bezoekt DE datingmarkt van de Westerse mens (uitgaan dus), maar je moet vooral niet de mindset hebben daar een partner aan de haak te slaan 8)7

Hoe zien de fokkertjes hierboven de online datingmarkt dan!? Moet je op Tinder of een datingsite ook vooral niet het idee hebben dat je daar komt voor seks danwel een relatie!??

Maar ik geef toe, zeker voor een man is het essentieel om uit te stralen dat je zogenaamd gewoon je ding doet en totaal niet op zoek bent. Anders kom je al heel snel wanhopig of iig 'vragend' (smekend) over op vrouwen en dat is de ultieme afknapper voor hen. Hetzelfde als een lelijk wijf voor een man.

Niet in need zijn impliceert dat je makkelijk aan een vrouw kunt komen en dat kan alleen maar als je interessant/aantrekkelijk bent voor vrouwen. Resultaat: niet in need = aantrekkelijk.
Vervelend genoeg werkt die psychologie in een relatie nog steeds zo. Als je als man laat blijken dat je haar heel erg nodig hebt en dat je wereld instort als je haar kwijtraakt, juist dan zakt haar interesse voor jou als een plumpudding in elkaar. Wat mij betreft een bijzonder kutte psychologische dynamica want ik word vaak erg verliefd op je en dan wil ik het liefst all out gaan...

[ Bericht 9% gewijzigd door Puntenjager op 02-10-2018 15:51:40 ]
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 13:47:59 #56
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_182272554
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 23:20 schreef Geerd het volgende:

[..]

Als je af en toe keer wat te neuken hebt is het niet zo erg nee lijkt mij
Daar heb je dan geen relatie voor nodig.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_182273108
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 10:57 schreef LCMS het volgende:
Het komt wel allemaal wel goed, zolang je maar zelfvertrouwen uitstraalt en niet wanhopig gaat worden.
Fout. Uiterlijk is super belangrijk. Doe maar eens een avondje Tinderen / Happenen met foto's van superknappe kerels. Tientallen matches.

De waarheid is hard. Vrouwen van tegenwoordig hebben geen mannen meer 'nodig', behalve dan voor kinderen krijgen. De overheid beschermt en onderhoudt ze. Of ze hebben zelf een goede baan. Er is 'vermaak' genoeg, op TV, hun smartphone, etc.

Als 'normale' man met gewoon een fatsoenlijke baan en gemiddelde looks kom je bijna niet meer aan de bak. Ja over 10 jaar wel, als TS 35 is. Dan kan hij waarschijnlijk heel veel vrouwtjes krijgen die nog even snel een gezinnentje denken te stichten.

Je zult anno 2018 gewoon interessant, stoer, knap, gespierd, ambitieus, rijk en vooral spannend moeten zijn. Elke vrouw wordt op haar telefoon overladen door mannelijke aandacht. Elke keer als ze inloggen op Facebook, Instagram, Whatsapp, etc staan er weer vele mannen klaar om haar alles te geven wat ze wil.

Zie daar nog maar eens bovenuit te springen. Het advies is dan ook om zowel je uiterlijk als je leven te gaan 'maximaliseren'. Ga naar de sportschool, eet goed, koop goed zittende kleding, etc. En word ambitieus, heb een badboy-mentaliteit en zorg dat je opvalt en een vrouw iets te bieden hebt.

Elke week zien we op Fok dezelfde topics voorbij komen. En ik ken ook een aantal mannen in het echte leven waar vrij weinig mis mee is. In ieder geval niet meer dan met de gemiddelde vrouw. Maar een man waar 'weinig mis mee is' is in 2018 gewoon niet meer genoeg. Helaas. Deal met de feiten en haal óf alles uit de kast, of geef het op en werk aan jezelf.

Waarschijnlijk dat je over 10 jaar de opgebruikte en wanhopige vrouwen die het eind van hun vruchtbaarheid en schoonheidstijdperk naderen, voor het oprapen hebt.

Of je gaat naar een niet-Westers land natuurlijk.
pi_182274260
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 14:20 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Fout. Uiterlijk is super belangrijk. Doe maar eens een avondje Tinderen / Happenen met foto's van superknappe kerels. Tientallen matches.

De waarheid is hard. Vrouwen van tegenwoordig hebben geen mannen meer 'nodig', behalve dan voor kinderen krijgen. De overheid beschermt en onderhoudt ze. Of ze hebben zelf een goede baan. Er is 'vermaak' genoeg, op TV, hun smartphone, etc.

Als 'normale' man met gewoon een fatsoenlijke baan en gemiddelde looks kom je bijna niet meer aan de bak. Ja over 10 jaar wel, als TS 35 is. Dan kan hij waarschijnlijk heel veel vrouwtjes krijgen die nog even snel een gezinnentje denken te stichten.

Je zult anno 2018 gewoon interessant, stoer, knap, gespierd, ambitieus, rijk en vooral spannend moeten zijn. Elke vrouw wordt op haar telefoon overladen door mannelijke aandacht. Elke keer als ze inloggen op Facebook, Instagram, Whatsapp, etc staan er weer vele mannen klaar om haar alles te geven wat ze wil.

Zie daar nog maar eens bovenuit te springen. Het advies is dan ook om zowel je uiterlijk als je leven te gaan 'maximaliseren'. Ga naar de sportschool, eet goed, koop goed zittende kleding, etc. En word ambitieus, heb een badboy-mentaliteit en zorg dat je opvalt en een vrouw iets te bieden hebt.

Elke week zien we op Fok dezelfde topics voorbij komen. En ik ken ook een aantal mannen in het echte leven waar vrij weinig mis mee is. In ieder geval niet meer dan met de gemiddelde vrouw. Maar een man waar 'weinig mis mee is' is in 2018 gewoon niet meer genoeg. Helaas. Deal met de feiten en haal óf alles uit de kast, of geef het op en werk aan jezelf.

Waarschijnlijk dat je over 10 jaar de opgebruikte en wanhopige vrouwen die het eind van hun vruchtbaarheid en schoonheidstijdperk naderen, voor het oprapen hebt.

Of je gaat naar een niet-Westers land natuurlijk.
Zoals gebruikelijk weer een spot on analyse van hoe het werkelijk zit. Ik ben niet anders van je gewend.

Je stipt het al aan, maar een van de belangrijkste aspecten is de transparantie en de grootte van de 'markt'. De relatie- of datingmarkt welteverstaan.

Je peergroup of sociale horizon1 is zelden veel groter dan zeg 1000 mensen. De helft daarvan valt voor de meeste mensen per defintie af, want hetero. Ruwweg dezelfde leeftijd maakt daar 500 * 10% = 50 van. Doorgaans is enige compatibiliteit qua aantrekkelijkheid en sociale klasse ook wel een voorwaarde voor succes. Als 20% daaraan voldoet kom je op 50 * 20% = 10 man of vrouw uit. Als je daar nog een keer de mensen vanaf haalt die niet beschikbaar zijn omdat ze in een relatie zitten kom je op slechts 2 of 3 potentiele kandidaten uit.

Zo klein is je daadwerkelijk visvijver normaal gesproken dus. Uiteraard is je peergroup vaak al een voorselectie uit de gehele populatie. Neem bijvoorbeeld een school. Een redelijk deel van de leerlingen valt daar al in de juiste leeftijdscategorie voor elkaar. Maar nog steeds zal je vijver of relatiemarkt niet extreem groot zijn. Hooguit een keer 10 of 20 man/vrouw.

Met zo'n beperkt aantal opties, is het onmogelijk voor een vrouw om al te kieskeurig te zijn en 99% van de mannen die wel degelijk in haar league zitten af te wijzen (tenzij ze geen seks of meer wil natuurlijk).

Als je echter actief uitgaat in een grote stad of bijvoorbeeld studeert en aan van alles en nog wat meedoet, dan is je visvijver makkelijk 10 keer zo groot. Tinder maakt er minstens een factor 100 van.
Dan is het opeens geen enkel probleem meer om buitengewoon kieskeurig te zijn. Met uitgaan in een (grote) stad is het een kwestie van naar een ander toko verkassen of wachten op het volgende weekend en met Tinder is het slechts 1 swipe naar links. Een schier onuitputtelijke aanvoer van opties. Hierdoor is het niet meer dan logisch dat een vrouw jou niet kiest. Met grote waarschijnlijkheid kan ze met een paar swipes al beter krijgen. Zo hard is het gewoon. Tevens maken die grote aantallen het noodzakelijk dat ze in 99% van de gevallen nee zegt. Anders moet ze met 5 kerels per dag neuken.

Zie hier de dynamica en de problemen van een te grote en te goed werkende (transparante) relatiemarkt.

1 Met sociale horizon bedoel ik de groep mensen met wie je in contact komt danwel in contact zou kunnen komen. Bijna letterlijk de mensen die je tegenkomt/ziet in je leven. Of het nou op school, je werk, je sportvereniging of de kroeg is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Puntenjager op 02-10-2018 16:24:58 ]
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 15:33:26 #59
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_182274379
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 14:20 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Fout. Uiterlijk is super belangrijk. Doe maar eens een avondje Tinderen / Happenen met foto's van superknappe kerels. Tientallen matches.

De waarheid is hard. Vrouwen van tegenwoordig hebben geen mannen meer 'nodig', behalve dan voor kinderen krijgen. De overheid beschermt en onderhoudt ze. Of ze hebben zelf een goede baan. Er is 'vermaak' genoeg, op TV, hun smartphone, etc.

Als 'normale' man met gewoon een fatsoenlijke baan en gemiddelde looks kom je bijna niet meer aan de bak. Ja over 10 jaar wel, als TS 35 is. Dan kan hij waarschijnlijk heel veel vrouwtjes krijgen die nog even snel een gezinnentje denken te stichten.

Je zult anno 2018 gewoon interessant, stoer, knap, gespierd, ambitieus, rijk en vooral spannend moeten zijn. Elke vrouw wordt op haar telefoon overladen door mannelijke aandacht. Elke keer als ze inloggen op Facebook, Instagram, Whatsapp, etc staan er weer vele mannen klaar om haar alles te geven wat ze wil.

Zie daar nog maar eens bovenuit te springen. Het advies is dan ook om zowel je uiterlijk als je leven te gaan 'maximaliseren'. Ga naar de sportschool, eet goed, koop goed zittende kleding, etc. En word ambitieus, heb een badboy-mentaliteit en zorg dat je opvalt en een vrouw iets te bieden hebt.

Elke week zien we op Fok dezelfde topics voorbij komen. En ik ken ook een aantal mannen in het echte leven waar vrij weinig mis mee is. In ieder geval niet meer dan met de gemiddelde vrouw. Maar een man waar 'weinig mis mee is' is in 2018 gewoon niet meer genoeg. Helaas. Deal met de feiten en haal óf alles uit de kast, of geef het op en werk aan jezelf.

Waarschijnlijk dat je over 10 jaar de opgebruikte en wanhopige vrouwen die het eind van hun vruchtbaarheid en schoonheidstijdperk naderen, voor het oprapen hebt.

Of je gaat naar een niet-Westers land natuurlijk.
De spijker op zijn kop
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 16:01:57 #60
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_182274894
Ah daar zijn de incels om TS te vergiftigen met leugens.

Trap er niet in als je wilt dat je leven nog leuk wordt
pi_182275312
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 16:01 schreef Hexagon het volgende:
Ah daar zijn de incels om TS te vergiftigen met leugens.

Trap er niet in als je wilt dat je leven nog leuk wordt
Ignoramus is also in da house *O*



[ Bericht 10% gewijzigd door Puntenjager op 02-10-2018 16:36:19 ]
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_182275445
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 16:01 schreef Hexagon het volgende:
Ah daar zijn de incels om TS te vergiftigen met leugens.

Trap er niet in als je wilt dat je leven nog leuk wordt
Even serieus, wat is er "incel", "vergiftigend" en "leugen" aan het advies van matigeuser om je zo aantrekkelijk mogelijk te maken voor een vrouw!??

Of aan de analyse dat het bij een transparante en grote markt erg makkelijk is om een betere optie te vinden voor een vrouw!?

[ Bericht 4% gewijzigd door Puntenjager op 02-10-2018 16:37:47 ]
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 16:38:53 #63
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_182275577
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 16:31 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Even serieus, wat is er "incel", "vergiftigend" en "leugen" aan het advies van matigeuser om je zo aantrekkelijk mogelijk te maken voor een vrouw!??

Als het bij dat advies gebleven was.

Maar er staat gewoon pertintente bullshit in zoals deze:

quote:
Als 'normale' man met gewoon een fatsoenlijke baan en gemiddelde looks kom je bijna niet meer aan de bak
En als matigeuser graag zijn leven verneukt door in die incel onzin te gaan geloven is het prima. Maar ik heb liever niet dat hij TS erin mee trekt.
pi_182275619
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 15:27 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Zoals gebruikelijk weer een spot on analyse van hoe het werkelijk zit. Ik ben niet anders van je gewend.

Je stipt het al aan, maar een van de belangrijkste aspecten is de transparantie en de grootte van de 'markt'. De relatie- of datingmarkt welteverstaan.

Je peergroup of sociale horizon1 is zelden veel groter dan zeg 1000 mensen. De helft daarvan valt voor de meeste mensen per defintie af, want hetero. Ruwweg dezelfde leeftijd maakt daar 500 * 10% = 50 van. Doorgaans is enige compatibiliteit qua aantrekkelijkheid en sociale klasse ook wel een voorwaarde voor succes. Als 20% daaraan voldoet kom je op 50 * 20% = 10 man of vrouw uit. Als je daar nog een keer de mensen vanaf haalt die niet beschikbaar zijn omdat ze in een relatie zitten kom je op slechts 2 of 3 potentiele kandidaten uit.

Zo klein is je daadwerkelijk visvijver normaal gesproken dus. Uiteraard is je peergroup vaak al een voorselectie uit de gehele populatie. Neem bijvoorbeeld een school. Een redelijk deel van de leerlingen valt daar al in de juiste leeftijdscategorie voor elkaar. Maar nog steeds zal je vijver of relatiemarkt niet extreem groot zijn. Hooguit een keer 10 of 20 man/vrouw.

Met zo'n beperkt aantal opties, is het onmogelijk voor een vrouw om al te kieskeurig te zijn en 99% van de mannen die wel degelijk in haar league zitten af te wijzen (tenzij ze geen seks of meer wil natuurlijk).

Als je echter actief uitgaat in een grote stad of bijvoorbeeld studeert en aan van alles en nog wat meedoet, dan is je visvijver makkelijk 10 keer zo groot. Tinder maakt er minstens een factor 100 van.
Dan is het opeens geen enkel probleem meer om buitengewoon kieskeurig te zijn. Met uitgaan in een (grote) stad is het een kwestie van naar een ander toko verkassen of wachten op het volgende weekend en met Tinder is het slechts 1 swipe naar links. Een schier onuitputtelijke aanvoer van opties. Hierdoor is het niet meer dan logisch dat een vrouw jou niet kiest. Met grote waarschijnlijkheid kan ze met een paar swipes al beter krijgen. Zo hard is het gewoon. Tevens maken die grote aantallen het noodzakelijk dat ze in 99% van de gevallen nee zegt. Anders moet ze met 5 kerels per dag neuken.

Zie hier de dynamica en de problemen van een te grote en te goed werkende (transparante) relatiemarkt.

1 Met sociale horizon bedoel ik de groep mensen met wie je in contact komt danwel in contact zou kunnen komen. Bijna letterlijk de mensen die je tegenkomt/ziet in je leven. Of het nou op school, je werk, je sportvereniging of de kroeg is.
Thanks Puntenjager.

Ja, jouw verhaal speelt ook zeker mee. Wanneer mensen niet meer afhankelijk zijn van hun directe omgeving wordt de concurrentie automatisch veel hoger.

En vrouwen daten nou eenmaal graag 'up'. Ofwel, een man die hoger op de (sociale / financiele / status) ladder staat dan zij zelf. En dat is natuurlijk wel lastiger doordat vrouwen zelf inmiddels ook allemaal werken. Daarbij hebben mannen een veel hogere seksdrive en neuken ook de allerknapste mannen wel eens een 'dikkerdje' voor de afwisseling.

Dat dikkerdje is daarna wel verneukt voor het leven. Hoe kan zij daarna nog ooit 'settelen voor less'? Die timmerman uit de straat die er gewoon normaal uitziet?
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 16:47:13 #65
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_182275710
Huillie huil het is allemaal de schuld van het feminisme natuurlijk :')
pi_182275905
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 16:47 schreef Hexagon het volgende:
Huillie huil het is allemaal de schuld van het feminisme natuurlijk :')
Nee niet alleen. De wereld is echter wel veranderd de laatste tijd. Mede door het feminisme, maar ook door het internet, de smartphone, de verhuizing naar de grote stad, de seksuele losse moraal, het vele reizen van de jeugd, de 'alles moet maar kunnen' mentaliteit, het afnemen van 'slut-shaming', etc. Allemaal hebben ze invloeden op hoe de datingmarkt eruit is komen te zien.

En dat heeft gewoon consequenties. De tijd dat de schilder uit het dorp trouwde met het kassameisje uit hetzelfde dorp op 23-jarige leeftijd en een gezin ging stichten en dat dat de standaard is, is gewoon voorbij.

En zowel mannen als vrouwen hebben hier op sommige fronten 'last' van. Heeft niets met 'incel' te maken. Ik zeg nergens dat TS het maar beter op kan geven en nooit geen vrouw meer zal krijgen.
In principe raad ik hem gewoon aan om zijn kansen te maximaliseren. Daar kun je het mijn inziens nooit mee oneens zijn.

Ik verklaar wel waarom er steeds meer mannen met hetzelfde probleem kampen. Ze kunnen maar niet aan de vrouw komen. Tegelijkertijd vragen vrouwen zich af waar 'alle goede mannen' zijn gebleven. Er is dus iets spaak gelopen.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 17:06:15 #67
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_182276024
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 16:59 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Nee niet alleen. De wereld is echter wel veranderd de laatste tijd. Mede door het feminisme, maar ook door het internet, de smartphone, de verhuizing naar de grote stad, de seksuele losse moraal, het vele reizen van de jeugd, de 'alles moet maar kunnen' mentaliteit, het afnemen van 'slut-shaming', etc. Allemaal hebben ze invloeden op hoe de datingmarkt eruit is komen te zien.

En dat heeft gewoon consequenties. De tijd dat de schilder uit het dorp trouwde met het kassameisje uit hetzelfde dorp op 23-jarige leeftijd en een gezin ging stichten en dat dat de standaard is, is gewoon voorbij.

En zowel mannen als vrouwen hebben hier op sommige fronten 'last' van. Heeft niets met 'incel' te maken. Ik zeg nergens dat TS het maar beter op kan geven en nooit geen vrouw meer zal krijgen.
In principe raad ik hem gewoon aan om zijn kansen te maximaliseren. Daar kun je het mijn inziens nooit mee oneens zijn.

Ik verklaar wel waarom er steeds meer mannen met hetzelfde probleem kampen. Ze kunnen maar niet aan de vrouw komen. Tegelijkertijd vragen vrouwen zich af waar 'alle goede mannen' zijn gebleven. Er is dus iets spaak gelopen.
Tja als ik om me heen kijk krijgt het gros van de mannen gewoon een vriendin en zijn die eeuwige maagden toch echt een minderheidsverschijnsel. Dus wellicht eens wat meer kijken naar je eigen gedrag in plaats van naar anderen te wijzen. Dan is een van die vrouwen waar je het over hebt van jou.
pi_182276283
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 23:00 schreef OpenDeurIsOpen het volgende:

[..]

Jawel, op funkyfish zeggen ze soms na het eerste berichtje vriendelijk dat ze niet geinteresseerd zijn, Op tinder word ik gewoon genegeerd. Bij die van hardlopen heb ik natuurlijk wel gesprekken, maar eentje kwam opeens niet meer opdagen en de ander zei gewoon nee.
Dus je hebt het eigenlijk maar bij 2 vrouwen geprobeerd lijkt het. Dat is natuurlijk veel te weinig.

Spreek veel meer vrouwen aan, dan word je er beter in.
pi_182346081
Is een versiercursus niks voor jou? Daar leren ze jou hoe je vrouwen versiert en zelfvezerkerder te worden. Ik heb dat op een documentaire gezien op televisie.
Life is not impossible.
pi_182347702
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 16:41 schreef matigeuser het volgende:

Thanks Puntenjager.

Ja, jouw verhaal speelt ook zeker mee. Wanneer mensen niet meer afhankelijk zijn van hun directe omgeving wordt de concurrentie automatisch veel hoger.

En vrouwen daten nou eenmaal graag 'up'. Ofwel, een man die hoger op de (sociale / financiele / status) ladder staat dan zij zelf. En dat is natuurlijk wel lastiger doordat vrouwen zelf inmiddels ook allemaal werken. Daarbij hebben mannen een veel hogere seksdrive en neuken ook de allerknapste mannen wel eens een 'dikkerdje' voor de afwisseling.

Dat dikkerdje is daarna wel verneukt voor het leven. Hoe kan zij daarna nog ooit 'settelen voor less'? Die timmerman uit de straat die er gewoon normaal uitziet?
Grappig hoe vrouwen eerst het verwijt wordt gemaakt dat vrouwen kieskeurig zijn en dan doodleuk wordt vermeld dat seksverslaafde mannen een dikkerdje neuken af en toe.
En dat moet moreel superieur zijn? Daar moeten vrouwen dan een voorbeeld aan nemen?
Geloof mij, als vrouwen zo worden als mannen gaan mannen ook wedr zeiken.
Ik was eerst niet serieus met mannen, gebruikte ze (dacht ik). Toen hoorde ik gezeik: wees wat romantischer, vind je me wel leuk? Enz.
Het is gewoon echt nooit goed.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_182364390
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 05:23 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Grappig hoe vrouwen eerst het verwijt wordt gemaakt dat vrouwen kieskeurig zijn en dan doodleuk wordt vermeld dat seksverslaafde mannen een dikkerdje neuken af en toe.
En dat moet moreel superieur zijn? Daar moeten vrouwen dan een voorbeeld aan nemen?
Geloof mij, als vrouwen zo worden als mannen gaan mannen ook wedr zeiken.
Ik was eerst niet serieus met mannen, gebruikte ze (dacht ik). Toen hoorde ik gezeik: wees wat romantischer, vind je me wel leuk? Enz.
Het is gewoon echt nooit goed.
Verschillende mensen verschillende behoeftes.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182366712
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 07:21 schreef ludovico het volgende:

Verschillende mensen verschillende behoeftes.
Misschien wel ja, als het echt onderzocht werd in anonieme enquete waar mannen om 1 of andere reden eerlijk op zouden antwoorden (in plaats van leugenachtig zoals vaak) dan ben ik benieuwd hoeveel er zouden antwoorden zoals hij, of dat hij gewoon deel uitmaakt van een minderheid.

Er wordt de aanname gedaan dat vrouwen een man in een betere positie willen, naast het feit dat dit lang niet voor alle vrouwen geldt maar de vrouwen waarvoor dit juist een afknapper is niet worden gehoord, wordt er even oppervlakkig geselecteerd op het uiterlijk van vrouwen.

Mannen zeggen dat ze bijna alle vrouwen willen, maar als ze de "lelijkere" dan alleen willen voor korte one nighg stand of met de gedachte dat het tijdelijk is bij gebrek aan beter, dan heeft een lelijke vrouw daar natuurlijk geen reet aan en had de man voor haar welzijn beter eerlijk kunnen zijn en direct toe kunnen geven dat ze tweede keuze is (vind ik zelf). Dus dat alles neuken wat los en vast is moreel superieur is aan kieskeurig zijn, daar ven ik het totaal niet mee eens.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_182370065
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 09:53 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Misschien wel ja, als het echt onderzocht werd in anonieme enquete waar mannen om 1 of andere reden eerlijk op zouden antwoorden (in plaats van leugenachtig zoals vaak) dan ben ik benieuwd hoeveel er zouden antwoorden zoals hij, of dat hij gewoon deel uitmaakt van een minderheid.

Er wordt de aanname gedaan dat vrouwen een man in een betere positie willen, naast het feit dat dit lang niet voor alle vrouwen geldt maar de vrouwen waarvoor dit juist een afknapper is niet worden gehoord, wordt er even oppervlakkig geselecteerd op het uiterlijk van vrouwen.

Mannen zeggen dat ze bijna alle vrouwen willen, maar als ze de "lelijkere" dan alleen willen voor korte one nighg stand of met de gedachte dat het tijdelijk is bij gebrek aan beter, dan heeft een lelijke vrouw daar natuurlijk geen reet aan en had de man voor haar welzijn beter eerlijk kunnen zijn en direct toe kunnen geven dat ze tweede keuze is (vind ik zelf). Dus dat alles neuken wat los en vast is moreel superieur is aan kieskeurig zijn, daar ven ik het totaal niet mee eens.
Het is inderdaad eerder immoreel, maar het werkt wel.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182378579
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 13:57 schreef ludovico het volgende:

Het is inderdaad eerder immoreel, maar het werkt wel.
Ja, het werkt voor de man dat hij seks krijgt en voor de vrouw dat ze zich laat gebruiken. En dan verbaasd zijn als vrouwen een hekel aan mannen krijgen? Denk je nou echt dat als de "lelijke" vrouw dit doorkrijgt ze zo zelfrespectloos zal zijn dat ze denkt "hij vond me maar laatste keus en ik bevredigde even snel z'n hormonale oprisping als een goedkoop fastfood menu voordat hij in z'n sterrenrestaurant echte bevrediging vond, maar ach ja hij was zo knap, ben echt blij dat ik even snel gebruikt mocht worden door zo'n sexy man met zoveel status".
Nee.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_182383164
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 14:20 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Fout. Uiterlijk is super belangrijk. Doe maar eens een avondje Tinderen / Happenen met foto's van superknappe kerels. Tientallen matches.

De waarheid is hard. Vrouwen van tegenwoordig hebben geen mannen meer 'nodig', behalve dan voor kinderen krijgen. De overheid beschermt en onderhoudt ze. Of ze hebben zelf een goede baan. Er is 'vermaak' genoeg, op TV, hun smartphone, etc.

Als 'normale' man met gewoon een fatsoenlijke baan en gemiddelde looks kom je bijna niet meer aan de bak. Ja over 10 jaar wel, als TS 35 is. Dan kan hij waarschijnlijk heel veel vrouwtjes krijgen die nog even snel een gezinnentje denken te stichten.

Je zult anno 2018 gewoon interessant, stoer, knap, gespierd, ambitieus, rijk en vooral spannend moeten zijn. Elke vrouw wordt op haar telefoon overladen door mannelijke aandacht. Elke keer als ze inloggen op Facebook, Instagram, Whatsapp, etc staan er weer vele mannen klaar om haar alles te geven wat ze wil.

Zie daar nog maar eens bovenuit te springen. Het advies is dan ook om zowel je uiterlijk als je leven te gaan 'maximaliseren'. Ga naar de sportschool, eet goed, koop goed zittende kleding, etc. En word ambitieus, heb een badboy-mentaliteit en zorg dat je opvalt en een vrouw iets te bieden hebt.

Elke week zien we op Fok dezelfde topics voorbij komen. En ik ken ook een aantal mannen in het echte leven waar vrij weinig mis mee is. In ieder geval niet meer dan met de gemiddelde vrouw. Maar een man waar 'weinig mis mee is' is in 2018 gewoon niet meer genoeg. Helaas. Deal met de feiten en haal óf alles uit de kast, of geef het op en werk aan jezelf.

Waarschijnlijk dat je over 10 jaar de opgebruikte en wanhopige vrouwen die het eind van hun vruchtbaarheid en schoonheidstijdperk naderen, voor het oprapen hebt.

Of je gaat naar een niet-Westers land natuurlijk.
Nog nooit zo'n onzin gelezen _O- Wel gelachen, dat dan weer wel.
Tenzij je bedoelt dat je een vrouw wel iets te bieden moet hebben, maar goed, dat lijkt me logisch. Altijd die verhaaltjes dat je Brad Pitt moet zijn... Tis wel vermakelijk, dat wel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')