abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 24 mei 2018 @ 07:20:50 #151
120423 Melting
on Radio 49!
pi_179350255
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 07:18 schreef cafca het volgende:
Goedemorgen livelink, Oscar en Melting :W
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 07:19 schreef MadMaster het volgende:
Het ontbijt mag doorkomen.
Geen oog dicht gedaan vannacht, maar verder so far, so good...

Goedemorgen... c_/
Als je vandaag naar huis mag, thuis dan maar goed uitrusten.

quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 07:19 schreef CindieY het volgende:
Goedemorgen :W
Goedemorgen deze morgen. :W
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  donderdag 24 mei 2018 @ 07:23:53 #152
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_179350268
Goedemorgen :W

MadMaster beterschap en hopelijk vandaag naar huis! :*
  donderdag 24 mei 2018 @ 07:23:55 #153
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_179350269
Mijn dochter heeft gisteren haar laatste examen gehad en gaat morgen met haar nichtje een weekje naar Mallorca. Ze vertrekt zometeen al naar haar nichtje, dus ik ben al sinds gisterenavond bezig haar te 'helpen' met het pakken van haar tas.
Dat gaat ongeveer zo:

Ik: Heb je hier aan gedacht?
Dochter: Ik heb helemaal geen kleding! (haar kast puilt uit)
Ik negeer als verstandige moeder die opmerking en ga opgewekt verder: onderbroeken, sokken, strandlaken, bikini, shirtjes, broekjes, toiletspullen, paspoort, id-kaart...
Dochter in dikke paniek nu: ik heb maar 1 bikini en maar 2 korte broekjes. Ik moet vandaag eerst kleren kopen!
Ik al wat geïrriteerder: dat zoek je zelf dan verder maar uit. Laten we nu eerst kijken wat je wel hebt.
Dochter: ik heb net gekeken en het wordt daar heel slecht weer. Ik heb te weinig lange broeken en vesten en zo.

enz. enz.

Nou ja, het eind van het liedje is dat ik natuurlijk toch op een gegeven moment gezegd heb dat ze een kast vol kleding heeft (fout!) en dat zij erachter komt dat juist haar lievelingsonderbroek nog in de wasmand zit en dat we vervolgens gezamenlijk wijselijk besloten hebben dat ik me er verder maar beter niet mee kan bemoeien en dat het wel goed zal komen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 24 mei 2018 @ 07:28:38 #154
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_179350299
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 07:23 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter heeft gisteren haar laatste examen gehad en gaat morgen met haar nichtje een weekje naar Mallorca. Ze vertrekt zometeen al naar haar nichtje, dus ik ben al sinds gisterenavond bezig haar te 'helpen' met het pakken van haar tas.
Dat gaat ongeveer zo:

Ik: Heb je hier aan gedacht?
Dochter: Ik heb helemaal geen kleding! (haar kast puilt uit)
Ik negeer als verstandige moeder die opmerking en ga opgewekt verder: onderbroeken, sokken, strandlaken, bikini, shirtjes, broekjes, toiletspullen, paspoort, id-kaart...
Dochter in dikke paniek nu: ik heb maar 1 bikini en maar 2 korte broekjes. Ik moet vandaag eerst kleren kopen!
Ik al wat geïrriteerder: dat zoek je zelf dan verder maar uit. Laten we nu eerst kijken wat je wel hebt.
Dochter: ik heb net gekeken en het wordt daar heel slecht weer. Ik heb te weinig lange broeken en vesten en zo.

enz. enz.

Nou ja, het eind van het liedje is dat ik natuurlijk toch op een gegeven moment gezegd heb dat ze een kast vol kleding heeft (fout!) en dat zij erachter komt dat juist haar lievelingsonderbroek nog in de wasmand zit en dat we vervolgens gezamenlijk wijselijk besloten hebben dat ik me er verder maar beter niet mee kan bemoeien en dat het wel goed zal komen.
:D _O-

Fijn dat ze de examens erop heeft zitten. Nu lekker genieten op Mallorca.
pi_179350321
Op Mallorca zijn ook winkels :+
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  donderdag 24 mei 2018 @ 07:31:06 #156
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_179350326
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 07:30 schreef spijkerbroek het volgende:
Op Mallorca zijn ook winkels :+
Ssttt :X
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_179350346
Goedemorgen allemaal :W
pi_179350358
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 07:31 schreef livelink het volgende:

[..]

Ssttt :X
sowwy :X
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_179350362
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 07:32 schreef Charlotte3 het volgende:
Goedemorgen allemaal :W
:W
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_179350399
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 07:23 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter heeft gisteren haar laatste examen gehad en gaat morgen met haar nichtje een weekje naar Mallorca. Ze vertrekt zometeen al naar haar nichtje, dus ik ben al sinds gisterenavond bezig haar te 'helpen' met het pakken van haar tas.
Dat gaat ongeveer zo:

Ik: Heb je hier aan gedacht?
Dochter: Ik heb helemaal geen kleding! (haar kast puilt uit)
Ik negeer als verstandige moeder die opmerking en ga opgewekt verder: onderbroeken, sokken, strandlaken, bikini, shirtjes, broekjes, toiletspullen, paspoort, id-kaart...
Dochter in dikke paniek nu: ik heb maar 1 bikini en maar 2 korte broekjes. Ik moet vandaag eerst kleren kopen!
Ik al wat geïrriteerder: dat zoek je zelf dan verder maar uit. Laten we nu eerst kijken wat je wel hebt.
Dochter: ik heb net gekeken en het wordt daar heel slecht weer. Ik heb te weinig lange broeken en vesten en zo.

enz. enz.

Nou ja, het eind van het liedje is dat ik natuurlijk toch op een gegeven moment gezegd heb dat ze een kast vol kleding heeft (fout!) en dat zij erachter komt dat juist haar lievelingsonderbroek nog in de wasmand zit en dat we vervolgens gezamenlijk wijselijk besloten hebben dat ik me er verder maar beter niet mee kan bemoeien en dat het wel goed zal komen.
Haha, echte meiden problemen ;)
pi_179350424
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 07:19 schreef MadMaster het volgende:
Het ontbijt mag doorkomen.
Geen oog dicht gedaan vannacht, maar verder so far, so good...

Goedemorgen... c_/
Beterschap! ^O^
  donderdag 24 mei 2018 @ 07:41:13 #162
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_179350430
Goedemorgen :W
  donderdag 24 mei 2018 @ 07:45:23 #163
120423 Melting
on Radio 49!
pi_179350469
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 07:23 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter heeft gisteren haar laatste examen gehad en gaat morgen met haar nichtje een weekje naar Mallorca. Ze vertrekt zometeen al naar haar nichtje, dus ik ben al sinds gisterenavond bezig haar te 'helpen' met het pakken van haar tas.
Dat gaat ongeveer zo:

Ik: Heb je hier aan gedacht?
Dochter: Ik heb helemaal geen kleding! (haar kast puilt uit)
Ik negeer als verstandige moeder die opmerking en ga opgewekt verder: onderbroeken, sokken, strandlaken, bikini, shirtjes, broekjes, toiletspullen, paspoort, id-kaart...
Dochter in dikke paniek nu: ik heb maar 1 bikini en maar 2 korte broekjes. Ik moet vandaag eerst kleren kopen!
Ik al wat geïrriteerder: dat zoek je zelf dan verder maar uit. Laten we nu eerst kijken wat je wel hebt.
Dochter: ik heb net gekeken en het wordt daar heel slecht weer. Ik heb te weinig lange broeken en vesten en zo.

enz. enz.

Nou ja, het eind van het liedje is dat ik natuurlijk toch op een gegeven moment gezegd heb dat ze een kast vol kleding heeft (fout!) en dat zij erachter komt dat juist haar lievelingsonderbroek nog in de wasmand zit en dat we vervolgens gezamenlijk wijselijk besloten hebben dat ik me er verder maar beter niet mee kan bemoeien en dat het wel goed zal komen.
_O-

Je moet maar zo denken; zo meteen eindelijk even rust. :+

Maar wel fijn dat ze de examenstress niet meer heeft. Wanneer krijgt ze de uitslag?
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  donderdag 24 mei 2018 @ 07:50:11 #164
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_179350522
quote:
4s.gif Op donderdag 24 mei 2018 07:45 schreef Melting het volgende:

[..]

_O-

Je moet maar zo denken; zo meteen eindelijk even rust. :+

Maar wel fijn dat ze de examenstress niet meer heeft. Wanneer krijgt ze de uitslag?
13 juni volgens mij. Maar we rekenen helemaal nergens op. We gaan er van uit dat ze gezakt is en als ze eventueel nog een herexamen mag doen is dat al meer dan dat we gehoopt hadden. Het ging heel slecht en ze kon zich helemaal niks veroorloven.

En nu zitten we alweer in de volgende stress-situatie, want het lijkt er op dat we voor volgend schooljaar geen school voor onze zoon hebben. Het houdt niet op, niet vanzelf.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 24 mei 2018 @ 07:55:05 #165
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_179350565
Wat een verhaal livelink _O-
  donderdag 24 mei 2018 @ 07:55:55 #166
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_179350575
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 07:50 schreef livelink het volgende:

[..]

13 juni volgens mij. Maar we rekenen helemaal nergens op. We gaan er van uit dat ze gezakt is en als ze eventueel nog een herexamen mag doen is dat al meer dan dat we gehoopt hadden. Het ging heel slecht en ze kon zich helemaal niks veroorloven.

En nu zitten we alweer in de volgende stress-situatie, want het lijkt er op dat we voor volgend schooljaar geen school voor onze zoon hebben. Het houdt niet op, niet vanzelf.
dit is niet om te lachen -O-
pi_179350580
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 07:50 schreef livelink het volgende:

[..]

13 juni volgens mij. Maar we rekenen helemaal nergens op. We gaan er van uit dat ze gezakt is en als ze eventueel nog een herexamen mag doen is dat al meer dan dat we gehoopt hadden. Het ging heel slecht en ze kon zich helemaal niks veroorloven.

En nu zitten we alweer in de volgende stress-situatie, want het lijkt er op dat we voor volgend schooljaar geen school voor onze zoon hebben. Het houdt niet op, niet vanzelf.
Pfff...wat een gedoe.

Je dochter kan het jaar wel gewoon overdoen volgend jaar?
  donderdag 24 mei 2018 @ 07:57:21 #168
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  donderdag 24 mei 2018 @ 07:58:05 #169
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_179350605
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 07:23 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter heeft gisteren haar laatste examen gehad en gaat morgen met haar nichtje een weekje naar Mallorca. Ze vertrekt zometeen al naar haar nichtje, dus ik ben al sinds gisterenavond bezig haar te 'helpen' met het pakken van haar tas.
Dat gaat ongeveer zo:

Ik: Heb je hier aan gedacht?
Dochter: Ik heb helemaal geen kleding! (haar kast puilt uit)
Ik negeer als verstandige moeder die opmerking en ga opgewekt verder: onderbroeken, sokken, strandlaken, bikini, shirtjes, broekjes, toiletspullen, paspoort, id-kaart...
Dochter in dikke paniek nu: ik heb maar 1 bikini en maar 2 korte broekjes. Ik moet vandaag eerst kleren kopen!
Ik al wat geïrriteerder: dat zoek je zelf dan verder maar uit. Laten we nu eerst kijken wat je wel hebt.
Dochter: ik heb net gekeken en het wordt daar heel slecht weer. Ik heb te weinig lange broeken en vesten en zo.

enz. enz.

Nou ja, het eind van het liedje is dat ik natuurlijk toch op een gegeven moment gezegd heb dat ze een kast vol kleding heeft (fout!) en dat zij erachter komt dat juist haar lievelingsonderbroek nog in de wasmand zit en dat we vervolgens gezamenlijk wijselijk besloten hebben dat ik me er verder maar beter niet mee kan bemoeien en dat het wel goed zal komen.
_O-

De rest is minder...
  † In Memoriam † donderdag 24 mei 2018 @ 08:00:58 #170
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_179350630
c_/ goedemorgen c_/
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  donderdag 24 mei 2018 @ 08:04:12 #171
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_179350656
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 07:56 schreef cafca het volgende:

[..]

Pfff...wat een gedoe.

Je dochter kan het jaar wel gewoon overdoen volgend jaar?
Ja, maar we kijken of het mogelijk is om haar op VAVO te krijgen om certificaten te halen. Haar huidige school gaf aan dat ze daar wel aan mee wilden werken.

En de school van mijn zoon zal ook wel weer goed komen. In het kort gezegd: hij zou de overstap maken van speciaal naar regulier onderwijs. Nu blijkt (niet zo verrassend) dat reguliere scholen niet graag kinderen afkomstig van het speciaal onderwijs willen hebben. Dus die zoektocht was een bijna onmogelijke. Tot ik vorige week een school vond die hem wel wilde aannemen. Zij hadden vaker kinderen aangenomen die afkomstig waren van zijn oude school en ze hadden daar goede ervaringen mee. Ik helemaal opgelucht, maar ze belden later terug dat er toch een probleem was omdat wij onder een ander samenwerkingsverband vallen en dat ze daarmee het risico lopen dat ze geen extra geld krijgen voor de begeleiding van mijn zoon.

Dus nu heb ik alsnog geen school, maar heeft zijn huidige school ook niet geregeld dat hij daar kan blijven, want dat moet ook via het samenwerkingsverband. Dus nu weet even niemand hoe het nu verder moet. Maar er vanuitgaande dat het samenwerkingsverband dat voor mijn zoon moet gaan betalen zo slim is om te bedenken dat speciaal onderwijs ongeveer 10x duurder is dan regulier onderwijs, hoop ik dat ons samenwerkingsverband ook zo slim is om te willen betalen voor de reguliere school die wij hebben gevonden.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_179350690
quote:
7s.gif Op donderdag 24 mei 2018 08:00 schreef just me het volgende:
c_/ goedemorgen c_/
Hoe is het daar, in het dierenbos? :)
pi_179350765
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 08:04 schreef livelink het volgende:

[..]

Ja, maar we kijken of het mogelijk is om haar op VAVO te krijgen om certificaten te halen. Haar huidige school gaf aan dat ze daar wel aan mee wilden werken.

En de school van mijn zoon zal ook wel weer goed komen. In het kort gezegd: hij zou de overstap maken van speciaal naar regulier onderwijs. Nu blijkt (niet zo verrassend) dat reguliere scholen niet graag kinderen afkomstig van het speciaal onderwijs willen hebben. Dus die zoektocht was een bijna onmogelijke. Tot ik vorige week een school vond die hem wel wilde aannemen. Zij hadden vaker kinderen aangenomen die afkomstig waren van zijn oude school en ze hadden daar goede ervaringen mee. Ik helemaal opgelucht, maar ze belden later terug dat er toch een probleem was omdat wij onder een ander samenwerkingsverband vallen en dat ze daarmee het risico lopen dat ze geen extra geld krijgen voor de begeleiding van mijn zoon.

Dus nu heb ik alsnog geen school, maar heeft zijn huidige school ook niet geregeld dat hij daar kan blijven, want dat moet ook via het samenwerkingsverband. Dus nu weet even niemand hoe het nu verder moet. Maar er vanuitgaande dat het samenwerkingsverband dat voor mijn zoon moet gaan betalen zo slim is om te bedenken dat speciaal onderwijs ongeveer 10x duurder is dan regulier onderwijs, hoop ik dat ons samenwerkingsverband ook zo slim is om te willen betalen voor de reguliere school die wij hebben gevonden.
Gelukkig gaan procedures voor het belang van het kind }:|
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  † In Memoriam † donderdag 24 mei 2018 @ 08:15:45 #174
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_179350772
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 08:06 schreef Charlotte3 het volgende:

[..]

Hoe is het daar, in het dierenbos? :)
Het weer is lekker, kabouters smikkelen van hun ontbijt, daarna rustig richting luipaarden 🤔
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  donderdag 24 mei 2018 @ 08:17:41 #175
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_179350782
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 08:15 schreef just me het volgende:

[..]

Het weer is lekker, kabouters smikkelen van hun ontbijt, daarna rustig richting luipaarden 🤔
Dus dan mogen de luipaarden smikkelen van hun ontbijt?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')