abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 22 mei 2018 @ 00:16:37 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_179312576
Verwarde mannen? Kdacht juist... eindelijk eens een dag zonder terreur... niet dus.

quote:
Gemaskerde mannen schieten met kalasjnikovs in Marseille: één gewonde

In de Zuid-Franse stad Marseille hebben gemaskerde mannen vanuit drie auto’s met kalasjnikovs het vuur geopend op een groepje jongeren. Daarbij zou slechts één lichtgewonde zijn gevallen.



De schietpartij vond plaats rond 17 uur, schrijft de krant La Provence. Volgens de tv-zender France 3 zouden de gemaskerde mannen in de lucht hebben geschoten met de bedoeling te intimideren. Het regende licht op het moment van de feiten, waardoor er niet veel volk op straat zou zijn geweest. De gerechtelijke politie heeft een onderzoek geopend.

https://m.hln.be/nieuws/b(...)en-gewonde~a864f5ce/
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_179312950
Het gaat weer lekker :')

Welkom in West Europa waar alle burgers continue gevaar lopen en kunnen omkomen door aanslagen en waar de overheid je geen reet interesseert en ze je gewoon dood laten gaan maar ondertussen wel elke aangespoelde zandneger in een AZC zetten onder het mom van oorlogsvluchtelingen die dus dit soort aanslagen plegen en het is ook niet de eerste keer het scheelde niet veel of het was weer 3 dagen rouwen en een zielig lulverhaaltje van ik noem een Rutte macron of Merkel.

Deze wereld :')
pi_179312976
Tevens Nikonlover :')
pi_179313000
Krakaka
pi_179313227
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 00:48 schreef Hersenlozedebiel het volgende:
Het gaat weer lekker :')

Welkom in West Europa waar alle burgers continue gevaar lopen en kunnen omkomen door aanslagen en waar de overheid je geen reet interesseert en ze je gewoon dood laten gaan maar ondertussen wel elke aangespoelde zandneger in een AZC zetten onder het mom van oorlogsvluchtelingen die dus dit soort aanslagen plegen en het is ook niet de eerste keer het scheelde niet veel of het was weer 3 dagen rouwen en een zielig lulverhaaltje van ik noem een Rutte macron of Merkel.

Deze wereld :')
je doet je naam eer aan
pi_179313289
Wat een beginnelingen. In battlefield schiet ik met een AK noobs keihard door de muur. 360 Noscope uiteraard.
Conscience do cost.
  dinsdag 22 mei 2018 @ 01:27:39 #7
168739 Red_85
'echt wel'
pi_179313329
Sprayen met 3 ak's en maar 1 iemand raken. Beetje Mikhail Kalashnikov voor lul zetten....
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_179314754
Fijne Ramadan toegewenst iedereen :*
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_179314783
Potverdorie, het lijkt Amsterdam wel waar liquidaties ook bij de orde van de dag horen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_179314795
'Gewoon' bendegeweld. Geen terreur.

Staat ook in het bericht:
quote:
in de lucht hebben geschoten met de bedoeling te intimideren
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_179314880
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 06:41 schreef Resistor het volgende:
in de lucht hebben geschoten met de bedoeling te intimideren
Die kogels komen ook weer naar beneden, het verbaast me eigenlijk dat er zelden iemand door geraakt wordt.
Racist
pi_179315217
Toch wel fijn om te weten dat zulke types met zulke wapens vrij over straat lopen, ondertussen krijgen wij een proces verbaal als je uit eigen veiligheid een busje pepperspray in de auto hebt liggen.
  dinsdag 22 mei 2018 @ 07:58:41 #13
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_179315235
Verdomme, wilde volgende week naar Marseille...hoewel, wellicht de veiligste plek om te zijn de komende tijd...
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_179315307
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 07:56 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Toch wel fijn om te weten dat zulke types met zulke wapens vrij over straat lopen, ondertussen krijgen wij een proces verbaal als je uit eigen veiligheid een busje pepperspray in de auto hebt liggen.
Ja want als je wordt aangehouden met een Kalasjnikov mag je na sorry zeggen altijd gewoon verder lopen.
  dinsdag 22 mei 2018 @ 08:25:15 #15
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_179315394
Criminelen die criminelen doden.
pi_179315457
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 07:56 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Toch wel fijn om te weten dat zulke types met zulke wapens vrij over straat lopen, ondertussen krijgen wij een proces verbaal als je uit eigen veiligheid een busje pepperspray in de auto hebt liggen.
ja moet je maar een ak in je auto leggen. Wat doe je uberhaupt met pepperspray
  dinsdag 22 mei 2018 @ 08:35:54 #17
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_179315462
Ziet er ook uit als een gezellige buurt op die foto's.
pi_179316114
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 08:10 schreef koemleit het volgende:

[..]

Ja want als je wordt aangehouden met een Kalasjnikov mag je na sorry zeggen altijd gewoon verder lopen.
Ik kan me een opmerking van een jonge Noord-Afrikaan herinneren toen iemand met een machinegeweer werd betrapt. Hij zei: "mag dat niet? iedereen hier in de buurt heeft zo'n ding in de gangkast staan".
Lijkt me reden genoeg diezelfde dag nog het leger een razzia in die wijk uit te laten voeren en alle huizen van nok tot kruipruimte door te zoeken.
Racist
pi_179316281
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 09:33 schreef Toga het volgende:

[..]

Ik kan me een opmerking van een jonge Noord-Afrikaan herinneren toen iemand met een machinegeweer werd betrapt. Hij zei: "mag dat niet? iedereen hier in de buurt heeft zo'n ding in de gangkast staan".
Lijkt me reden genoeg diezelfde dag nog het leger een razzia in die wijk uit te laten voeren en alle huizen van nok tot kruipruimte door te zoeken.
Waar en wanneer was dit?
pi_179316384
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 07:56 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Toch wel fijn om te weten dat zulke types met zulke wapens vrij over straat lopen, ondertussen krijgen wij een proces verbaal als je uit eigen veiligheid een busje pepperspray in de auto hebt liggen.
Pleit niet voor niets voor een ver verruimde wapenwet.

Als de overheid niet meer in staat is zijn burgers te beschermen dan heeft diezelfde burger het legale recht zich te mogen beschermen met een vuurwapen.

Het is dan van de zotte dat diezelfde burger in dezelfde criminele vijver moet gaan vissen om aan een vuurwapen te komen.
pi_179316418
Marseille :{w
pi_179316423
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 06:41 schreef Resistor het volgende:
'Gewoon' bendegeweld. Geen terreur.

Staat ook in het bericht:

[..]

Yip. Nog slecht gemikt ook.
Whatever...
  dinsdag 22 mei 2018 @ 09:59:03 #23
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_179316434
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 09:55 schreef Elzies het volgende:
Als de overheid niet meer in staat is zijn burgers te beschermen dan heeft diezelfde burger het legale recht zich te mogen beschermen met een vuurwapen.
De overheid is veel te bang dat die wapens vervolgens tegen hunzelf worden gebruikt.
pi_179316493
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 09:59 schreef Woelwater het volgende:

[..]

De overheid is veel te bang dat die wapens vervolgens tegen hunzelf worden gebruikt.
Daarvoor pleit ik het niet.

Je kunt geen samenleving volhouden waar criminelen met automatische vuurwapens iedere week in de openbare ruimte vrij spel hebben en waar de politie niet meer bij machte is er iets tegen te doen.

Dan moet er iets veranderen. Of je vult het aan met militairen op straat die vrij spel krijgen in een hardere aanpak. Of je verruimt de wapenwet zodat de burger zichzelf kan beschermen.

Dat hoeft heus niet te betekenen dat je ineens alle vuurwapens in de supermarkt kunt kopen, maar louter lid kunnen worden van een dure schietvereniging is wel het andere uiterste. En zelfs dan kunnen kwaadwillende erbij zoals we zagen bij die Tristan van der V.

Nogmaals, anders gaan burgers het uiteindelijk toch illegaal aanschaffen.
pi_179316600
V_of_Europe twitterde op dinsdag 22-05-2018 om 00:31:30 Just another day in France.. Some Kalashnikov shooting in Marseille https://t.co/oUDDzSAUut reageer retweet
Beelden in de tweet
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')