abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_179311229
Omdat ik binnenkort ga verhuizen doe ik deze spullen weg voor een leuk prijsje.
Dit is een klein deel van de rest, waarvan ik het niet zonde vind om het weg te gooien.

Calvin Klein toilettas
Het grijze wat je op de foto ziet is stof, hij heeft een tijd in de hoek gelegen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
5 euro

FILA Vest oranje maat M
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
5 euro

Crocs geel
Originele Crocs maat ??? Op de onderkant staat M 8, W 10
Ik heb ze zelf gedragen terwijl ik maat 43 had.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10 euro

Willson squash racket + hoes
Iets zwaarder racket voor een harde slag.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10 euro

Adidas sportzwembroek maat 07/09
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
5 euro

Speedo sportzwembroek maat 07/08
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
5 euro


Ophalen in Woerden of verzendkosten koper :)

[ Bericht 15% gewijzigd door Roel20 op 23-05-2018 13:39:04 ]
Kaas
pi_179337164
Schoonheidssalon!

Edit: leuk die autocorrect, laat 'm gewoon staan 😉
Schopje!
Kaas
pi_179423031
Omheug
Kaas
  Moderator woensdag 12 september 2018 @ 22:16:36 #4
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_181869229
Dicht op verzoek
bedankt voor de TR! :9B
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')