abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 22 mei 2018 @ 14:48:19 #51
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_179321472
Joe Deluzion, kun je ophouden met dit topic te kapen? Je hebt je eigen topic ook, waarom daar niet verder posten?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_179321716
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 14:48 schreef Samzz het volgende:
Joe Deluzion, kun je ophouden met dit topic te kapen? Je hebt je eigen topic ook, waarom daar niet verder posten?
Vooruit dan maar, omdat jij het vraagt.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
  dinsdag 22 mei 2018 @ 15:08:24 #53
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_179321883
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 15:02 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Vooruit dan maar, omdat jij het vraagt.
Top ^O^. Dan hebben anderen hier ook een kans.

Succes!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_179323090
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 23:14 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Nja zo zag ik eruit op mijn 33ste , mijn laatste foto voordat ik opeens in heel rap tempo begon af te takelen -.-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ja ik besef nu ook dat ik er toen bovengemiddeld uitzag.

Ik zit vol met extreem schuldgevoel nu.

Ik probeer er alles aan te doen om er weer zo uit te zien :') maar dat lukt niet meer

De collageen in mijn gezicht is verdwenen.
Met dat soort fotos kom je niet ver. Je ziet er idd prima uit, maar Jezus wat een slechte foto. Met dat soort foto's op dating sites kom je niet ver. Maar goed, het is een oude foto. Als je nu nog steeds van dat soort slechte foto's gebruikt, kom je niet ver.
pi_179324988
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 00:42 schreef luxerobots het volgende:

Maar een man die zichzelf überlelijk vindt, vinden vrouwen dus niet aantrekkelijk. Dan is dus niet je uiterlijk het probleem, maar je eigen instelling over je uiterlijk.
Nee, dat vind ik zelf juist wel aantrekkelijk, maar misschien ben ik hier een uitzondering in. Wat ik niet aantrekkelijk vind aan een man met bdd is niet dat hij zichzelf lelijk vind, dat is juist wel charmant, maar gebrek aan relativeringsvermogen en een obsessie met het uiterlijk. Maargoed dat is bij JaJammerJan veel extremer dan bij Deluzion, bij Deluzion vind ik zijn bdd daarom eerder aantrekkelijk dan afstotelijk . Toch heb ik liever een man met bdd dan een arrogante man. Zijn wel uitersten maarja.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_179327544
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 09:30 schreef Crooyzwans het volgende:
Wat ik voornamelijk heb gemerkt aan vrienden die ik heb zonder liefdesleven is dat ze aan een of meerdere van de volgende punten voldoen:
- Veel te kritisch naar vrouwen toe. De dames moeten aan zoveel punten voldoen, dat dat gewoon niet reëel is als ze zichzelf langs die dames zouden leggen.
- Weten zich geen enkele raad wanneer ze in contact zijn met vrouwen. Kunnen moeilijk gewoon een luchtig gesprek voeren over hun interesses of over alledaagse dingen zoals recent nieuws, het weer en ga zo maar door. En waar ze dan in de groep met mannen de beste opmerkingen kunnen maken, menen ze dat dat rond vrouwen niet kan en laten ze hun grappige zelf niet zien. Ze kunnen dus eigenlijk gewoon niet zichzelf zijn rond vrouwen en komen daardoor vaak in alles wat ze doen veel te geforceerd en gemaakt over.
- Pikken interesse nog niet op al probeert de dame in kwestie hen zo binnen te halen:
- Zijn veel te bang om een keer een blauwtje te lopen en zullen daardoor ook interesse nooit kenbaar maken al laat de dame in kwestie dat nog blijken zoals bij bovenstaande puntje.
- Plaatsen vrouwen op een voetstuk, waardoor de dames hen ook nooit als gelijkwaardig kunnen zien. En uiteindelijk wil niemand een voetveeg.

Vaak is het dan ook nog een combinatie van zaken:
Spreekt nooit vrouwen aan, en wanneer ie het doet is het direct bij de meest begeerde dame in de tent. Komt omdat ie nooit vrouwen aanspreekt half stotterend over met een rooie kop omdat hij haar veel te hoog plaatst. De meid laat blijken geen interesse te hebben. Druipt af met het idee: flikker toch op, dit gebeurd altijd als ik iemand aanspreek, ik doe het niet meer. Dan komt er een wat normalere meid langs die een gesprek aan knoopt, omdat ze interesse heeft. Reageert hij heel negatief, bijna afwijzend omdat hij het idee heeft in de maling genomen te worden. Wordt hem door mij of andere vriend duidelijk gemaakt dat ze oprecht interesse toonde. Denkt hij dat wij hem voor de gek houden zodat we weer kunnen lachen als ie afgewezen wordt. Totdat we de dag erop hem vertellen dat die meid echt oprecht interesse had, en het kost dan goed een tijd om hem ervan te overtuigen en dan slaat ie zichzelf weer voor de kop: hoe kon ie zo dom zijn.

En dit gebeurd dan goed zo een paar keer per jaar en ondertussen heeft ie nog nooit een enkele date gehad.

Dat is ook waarom ik er persoonlijk van overtuigd ben dat veel mannen het zichzelf in deze veel te moeilijk maken en zijzelf hun grootste struikelblok zijn en niet zozeer de eisen van de andere kant. En ik denk dat dat andersom bij de dames nog niet eens zo heel veel afwijkt van hoe dit bij de mannen is.
Mijn ervaring met online dating:

- Mannen van 30-40 jaar zijn heel kritisch, er staat: de vrouw moet lief, beleefd, spannend, spontaan, ambitieus, reislustig zijn, mooie ogen hebben, zelfstandig zijn, discussie's voeren, enz. Zelfs een werkgever heeft minder eisen, en daar krijg je nog geld van.

- mannen van 20-30 jaar zijn niet serieus; missen levenservaringen en levensvaardigheiden. Kunnen zich niet kwetsbaar opstellen, binding aangaan. Hoe ze zichzelf presenteren bij profiel is nonchalant, alsof er overal vrouwen voor het oprapen zijn.

- kleren die ze bejaard maken, bijv. iemand in de 20 met kleren aan waarbij ze 50 doen overkomen. En doe ook maar gelijk een metamorfose van hun haarkapsel. Deze groep hebben veelal een IT achtergrond.

- levensgenieters met overgewicht. Alarmbellen gaan gewoon af.

Dus tinder is nog geeneens een slecht idee, daar hebben mensen moderne kleren aan met goed haarkapsel denk ik.
  dinsdag 22 mei 2018 @ 20:49:19 #57
468655 LordHorusNL
Suck It, commie scum.
pi_179327978
Vandaag voor controle naar de tandarts gegaan, en daar heb ik een ontiegelijke hekel aan.

Niet dat naar de tandarts gaan zo erg is, maar elke keer als ik er kom werkt er weer een nieuwe assistente of mondhygiëniste waar je als man zo spontaan verliefd op zou worden *O*

Ik moet echt weer beginnen met daten -O-
pi_179328017
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 19:37 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ik zie daar wel behoorlijk wat herkenbare dingen in. Ook dat gesprekken met vreemden aanknopen en zo. Ik vind het altijd knap als mensen dat heel makkelijk kunnen. Heb ik wel het "geluk" dat ik dan wel vaak benaderd wordt maar zelf doen vind ik wel lastig.

Tja en weer op de rit krijgen. Kleine stappen nemen? Ik heb me aanmeld bij NMLK. Ken je dat? Misschien is dat wat? De groepjes zijn niet zo heel groot en best leuke activiteiten wel. De insteek is in eerste instantie niet daten of zo, hoewel ik hoor dat mensen elkaar dan toch weten te vinden. Zoals altijd wel ;)

Ik vind het een leuke insteek op zich en van daaruit wel verder zien. Nu nog even inschrijven op wat activiteiten :+
Dit soort dingen zijn inderdaad nog wel een hindernis die ik even moet overwinnen. Op dit moment heb ik het er nog niet voor over, wat misschien ook wel betekent dat mijn behoefte aan een relatie nog niet zo enorm heftig is.

Maar ik weet wel dat ik vroeg of laat toch écht wel iets moet gaan ondernemen om niet de treurige vrijgezelle veertiger te worden.

Toen ik 25 was dacht ik ''Ik ben nog zo jong, komt wel''. Toen ik 27 was, dacht ik hetzelfde. Ik ben nu 29 en dat is op zich nog steeds geen dramatische leeftijd om vrijgezel te zijn, maar wel een leeftijd waarop ik eens serieus moet gaan nadenken over een ''plan van aanpak''. Want alleen maar met mijn vrienden op een terras zitten, of zoals op zomerse avonden met vrienden (die zelf een relatie hebben) gaan racefietsen ofzo is allemaal hartstikke leuk, maar gaat natuurlijk niets opleveren.

Hoop stiekem ook nog een beetje dat vrouwen zelf misschien wat meer initiatief gaan tonen rond de 28-30. Ken wel een paar leuke die nog/weer vrijgezel zijn :)
  dinsdag 22 mei 2018 @ 22:32:25 #59
442280 Prisha
Moonshine!
pi_179329697
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 20:53 schreef Jaume_I het volgende:

[..]

Dit soort dingen zijn inderdaad nog wel een hindernis die ik even moet overwinnen. Op dit moment heb ik het er nog niet voor over, wat misschien ook wel betekent dat mijn behoefte aan een relatie nog niet zo enorm heftig is.

Maar ik weet wel dat ik vroeg of laat toch écht wel iets moet gaan ondernemen om niet de treurige vrijgezelle veertiger te worden.

Treurige ook nog eens dat is wel dramatisch :D dat zal toch loslopen :)
.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_179329893
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 22:32 schreef Prisha het volgende:

[..]

Treurige ook nog eens dat is wel dramatisch :D dat zal toch loslopen :)
.
Bedoel het niet beledigend naar eventuele vrijgezelle 40 plussers hoor :P

is meer vanuit mijn eigen belevingswereld beoordeeld. Een gezin is voor mij een wens, dus mocht dat op die leeftijd niet gelukt zijn, zou ik dat wel als een mislukking zien.

Staat los van het feit dat je natuurlijk ook geen gezinswens kunt hebben, dan is het een heel ander verhaal natuurlijk.
  dinsdag 22 mei 2018 @ 22:49:49 #61
442280 Prisha
Moonshine!
pi_179329961
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 22:44 schreef Jaume_I het volgende:

[..]

Bedoel het niet beledigend naar eventuele vrijgezelle 40 plussers hoor :P

is meer vanuit mijn eigen belevingswereld beoordeeld. Een gezin is voor mij een wens, dus mocht dat op die leeftijd niet gelukt zijn, zou ik dat wel als een mislukking zien.

Staat los van het feit dat je natuurlijk ook geen gezinswens kunt hebben, dan is het een heel ander verhaal natuurlijk.
zo las ik dat ook niet. Het klonk alleen zo dramatisch, krijg meteen hele trieste beelden voor me _O-

Ah als je een gezinswens hebt dan is het weer een ander verhaal. Ik wilde al zeggen, nog geen 30, hartstikke jong. Maar met een gezin in het achterhoofd gaat de klok in gedachten een beetje tikken misschien.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_179330044
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 22:49 schreef Prisha het volgende:

[..]

zo las ik dat ook niet. Het klonk alleen zo dramatisch, krijg meteen hele trieste beelden voor me _O-

Ah als je een gezinswens hebt dan is het weer een ander verhaal. Ik wilde al zeggen, nog geen 30, hartstikke jong. Maar met een gezin in het achterhoofd gaat de klok in gedachten een beetje tikken misschien.
Klopt :) vooral tegen de achtergrond dan mijn liefdesleven ergens in 2012 is opgehouden te bestaan tot nu toe.

Maargoed, ik vind het op zich niet erg om pas op wat latere leeftijd vader te worden. Alleen merk wel dat het eng snel gaat. Als je 25 ofzo bent, vindt niemand het raar dat je vrijgezel bent, vraagt niemand je naar kinderwens etc. Vier jaartjes later verwacht ''iedereen'' opeens dat je gesetteld bent, met kinderen bezig bent etc, zo niet ben je een laatbloeier of ga je de boot missen.

Terwijl ik me er niet meer aan toe voel dan toen ik 25 was ofzo. Komt tijd, komt raad :)
pi_179330321
Allemaal kinderen maken voor het vaderland, stelletje alles overdenkende, passieve millenials.
pi_179330388
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 20:21 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Mijn ervaring met online dating:

- Mannen van 30-40 jaar zijn heel kritisch, er staat: de vrouw moet lief, beleefd, spannend, spontaan, ambitieus, reislustig zijn, mooie ogen hebben, zelfstandig zijn, discussie's voeren, enz. Zelfs een werkgever heeft minder eisen, en daar krijg je nog geld van.

- mannen van 20-30 jaar zijn niet serieus; missen levenservaringen en levensvaardigheiden. Kunnen zich niet kwetsbaar opstellen, binding aangaan. Hoe ze zichzelf presenteren bij profiel is nonchalant, alsof er overal vrouwen voor het oprapen zijn.

- kleren die ze bejaard maken, bijv. iemand in de 20 met kleren aan waarbij ze 50 doen overkomen. En doe ook maar gelijk een metamorfose van hun haarkapsel. Deze groep hebben veelal een IT achtergrond.

- levensgenieters met overgewicht. Alarmbellen gaan gewoon af.

Dus tinder is nog geeneens een slecht idee, daar hebben mensen moderne kleren aan met goed haarkapsel denk ik.
En de mannen die niet aan die punten voldoen hebben de vrouwen geen interesse in 8)7
pi_179330522
Online dating werkt niet ondat je niet eenzaam half dronken in de kroeg zit en genoegen neemt met degene die er op dat moment is.
Je moet (er) uit!
pi_179331204
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 20:21 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Mijn ervaring met online dating:

- Mannen van 30-40 jaar zijn heel kritisch, er staat: de vrouw moet lief, beleefd, spannend, spontaan, ambitieus, reislustig zijn, mooie ogen hebben, zelfstandig zijn, discussie's voeren, enz. Zelfs een werkgever heeft minder eisen, en daar krijg je nog geld van.

- mannen van 20-30 jaar zijn niet serieus; missen levenservaringen en levensvaardigheiden. Kunnen zich niet kwetsbaar opstellen, binding aangaan. Hoe ze zichzelf presenteren bij profiel is nonchalant, alsof er overal vrouwen voor het oprapen zijn.

- kleren die ze bejaard maken, bijv. iemand in de 20 met kleren aan waarbij ze 50 doen overkomen. En doe ook maar gelijk een metamorfose van hun haarkapsel. Deze groep hebben veelal een IT achtergrond.

- levensgenieters met overgewicht. Alarmbellen gaan gewoon af.

Dus tinder is nog geeneens een slecht idee, daar hebben mensen moderne kleren aan met goed haarkapsel denk ik.
Ben het met jullie eens, maar wat ik nog het meest mis in de man is een interesse in de gevoelens van de vrouw, bijvoorbeeld de levensgeschiedenis en zo, dat interesseert ze vaak geen reet, als ik ga daten dan interesseert dat mij wel en stel ik er ook vragen over, maar die mannen zijn dan zelf vaak ook nog heel erg gereserveerd. En niet in de aantrekkelijke zin van, er valt nog iets te raden aan die gelaagde persoonlijkheid, nee, het is gewoon dat ze er geen zin in hebben. Want praten is saai en vrouwelijk. Daar staan ze boven. Dus ze willen iets doen. Alles staat in het teken van dingen doen. Snap ik ook wel, maar ik kan er niet tegen om dingen te doen met iemand in het kader van een date waar ik geen emotionele connectie mee heb, dan ga ik wel naar vriend(inn)en, of nog liever een ander onbekend maar verwachtingsloos persoon voor wie de afspraak niet een date is, dus voor mij persoonlijk is het niks. Vaak kan zoiets heel leuk zijn als je het dan toch doet. Maar ben voorlopig absoluut geen zin om uit mijn comfort zone te komen wat betreft dating. Dat ben je immers gelukkig ook aan niemand verplicht,

[ Bericht 1% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 23-05-2018 00:28:23 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_179331320
quote:
1s.gif Op woensdag 23 mei 2018 00:04 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ben het met jullie eens, maar wat ik nog het meest mis in de man is een interesse in de gevoelens van de vrouw, bijvoorbeeld de levensgeschiedenis en zo, dat interesseert ze vaak geen reet, als ik ga daten dan interesseert dat mij wel en stel ik er ook vragen over, maar die mannen zijn dan zelf vaak ook nog heel erg gereserveerd. En niet in de aantrekkelijke zin van, er valt nog iets te raden aan die gelaagde persoonlijkheid, nee, het is gewoon dat ze er geen zin in hebben. Want praten is saai en vrouwelijk. Daar staan ze boven. Dus ze willen iets doen. Alles staat in het teken van dingen doen. Snap ik ook wel, maar ik kan er niet tegen om dingen te doen met iemand in het kader van een date waar ik geen emotionele connectie mee heb, dan ga ik wel naar vriend(inn)en, dus voor mij persoonlijk is het niks. Vaak kan zoiets heel leuk zijn als je het dan toch doet. Maar ben voorlopig absoluut geen zin om uit mijn comfort zone te komen. Dat ben je immers gelukkig ook aan niemand verplicht,
Blabla la "wat ik mis in een man" want mannen zijn niet zo dat ze interesse hebben in gevoelens van de vrouw natuurlijk.

Mens... Je zit vol met negatieve vooroordelen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_179331392
quote:
1s.gif Op woensdag 23 mei 2018 00:15 schreef ludovico het volgende:

Blabla la "wat ik mis in een man" want mannen zijn niet zo dat ze interesse hebben in gevoelens van de vrouw natuurlijk.

Mens... Je zit vol met negatieve vooroordelen.
Vooroordelen? Het is gewoon mijn ervaring. Mag ik die niet delen?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_179331441
quote:
1s.gif Op woensdag 23 mei 2018 00:25 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Vooroordelen? Het is gewoon mijn ervaring. Mag ik die niet delen?
Mijn ervaring is dat het erg persoons afhankelijk is, niet echt perse een typisch kenmerk van mannen. Ook leeftijds afhankelijk eigenlijk, bijv. hoe jonger de persoon hoe slechter.

Zowel bij online dating zonder foto als in real life zonder make-up hebben mannen interesse in mij getoond. Zeg maar wat en waarom ik iets doe, waar ik van houd, heel attent met wanneer ik misschien honger ga krijgen enzo. Mij voorgesteld aan hun omgeving. De "perfecte" mannen zijn er wel zeg maar.
pi_179331489
quote:
1s.gif Op woensdag 23 mei 2018 00:04 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ben het met jullie eens, maar wat ik nog het meest mis in de man is een interesse in de gevoelens van de vrouw, bijvoorbeeld de levensgeschiedenis en zo, dat interesseert ze vaak geen reet, als ik ga daten dan interesseert dat mij wel en stel ik er ook vragen over, maar die mannen zijn dan zelf vaak ook nog heel erg gereserveerd. En niet in de aantrekkelijke zin van, er valt nog iets te raden aan die gelaagde persoonlijkheid, nee, het is gewoon dat ze er geen zin in hebben. Want praten is saai en vrouwelijk. Daar staan ze boven. Dus ze willen iets doen. Alles staat in het teken van dingen doen. Snap ik ook wel, maar ik kan er niet tegen om dingen te doen met iemand in het kader van een date waar ik geen emotionele connectie mee heb, dan ga ik wel naar vriend(inn)en, of nog liever een ander onbekend maar verwachtingsloos persoon voor wie de afspraak niet een date is, dus voor mij persoonlijk is het niks. Vaak kan zoiets heel leuk zijn als je het dan toch doet. Maar ben voorlopig absoluut geen zin om uit mijn comfort zone te komen wat betreft dating. Dat ben je immers gelukkig ook aan niemand verplicht,
Voor goede gesprekken zoek je maar een paar vriendinnen :{w
pi_179331521
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 00:25 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ja sorry zag het ook net. Geen idee wanneer JaJammerJan zich registreerde. Maar dan verbaast dit mij toch wel. Dat er meer mannen zijn tegenwoordig met bdd. Het wordt ook steeds erger met de alsmaar toenemende obsesie voor het uiterlijk in de maatschappij natuurlijk. Of door het internet wordt het gewoon bekender.
geregistreerd op: zondag 16 oktober 2011 @ 11:11
laatste bezoek: Verborgen
aantal posts: 4.103 (gemiddeld 2 per dag)

Ik ben hier al een tijd hoor. Een vraag voor jou, kan iemand die lelijk is BDD hebben? Ik denk van niet namelijk.

Ik was lelijk gedurende mijn hele jeugd, dat maakten de mensen om mij heen mij goed duidelijk.

Nu ben ik dat niet meer, heb ik gezien hoe groot het verschil is in hoe mensen je behandelen en wil ik mijn uiterlijk daarom alleen nog maar verder verbeteren. Ik neem geen genoegen meer met mijn huidige uiterlijk als het ook beter kan en ik dan nog beter behandeld wordt of langer in ieder geval als een gemiddeld persoon behandeld wordt). Dat is geen BDD, maar streven naar een beter leven.

Vandaag nog met een meid gesnapped die ik via tinder ontmoet heb. Toen ik lelijk was, 10 jaar geleden, werden er van mij hyvespagina's gemaakt door schoolgenoten om mijn uiterlijk belachelijk te maken. Dat is het verschil in levenskwaliteit. Niks BDD, ik was gewoon lelijk.

Om je uiterlijk geven, is niets anders dan om jezelf geven en ervoor zorgen dat je met de respect behandeld wordt die je verdient.
pi_179331548
quote:
1s.gif Op woensdag 23 mei 2018 00:31 schreef Yiwei het volgende:

Mijn ervaring is dat het erg persoons afhankelijk is, niet echt perse een typisch kenmerk van mannen. Ook leeftijds afhankelijk eigenlijk, bijv. hoe jonger de persoon hoe slechter.

Zowel bij online dating zonder foto als in real life zonder make-up hebben mannen interesse in mij getoond. Zeg maar wat en waarom ik iets doe, waar ik van houd, heel attent met wanneer ik misschien honger ga krijgen enzo. Mij voorgesteld aan hun omgeving. De "perfecte" mannen zijn er wel zeg maar.
Oh oké. Gelukkig maar. Dat online dating zonder foto klinkt wel interessant. Welke site was dat dan?

quote:
10s.gif Op woensdag 23 mei 2018 00:37 schreef Faxie het volgende:
Voor goede gesprekken zoek je maar een paar vriendinnen :{w
Dat doe ik toch ook? Denk je dat ik nog gesprekken ga voeren met mannen en mijn tijd wil verdoen met tegen een muur aan praten en achteraf bij zijn vrienden belachelijk gemaakt worden als dat zeikwijf? Nee dank je.

quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 00:40 schreef JaJammerJan het volgende:

geregistreerd op: zondag 16 oktober 2011 @ 11:11
laatste bezoek: Verborgen
aantal posts: 4.103 (gemiddeld 2 per dag)

Ik ben hier al een tijd hoor. Een vraag voor jou, kan iemand die lelijk is BDD hebben? Ik denk van niet namelijk.

Ik was lelijk gedurende mijn hele jeugd, dat maakten de mensen om mij heen mij goed duidelijk.

Nu ben ik dat niet meer, heb ik gezien hoe groot het verschil is in hoe mensen je behandelen en wil ik mijn uiterlijk daarom alleen nog maar verder verbeteren. Ik neem geen genoegen meer met mijn huidige uiterlijk als het ook beter kan en ik dan nog beter behandeld wordt of langer in ieder geval als een gemiddeld persoon behandeld wordt). Dat is geen BDD, maar streven naar een beter leven.

Vandaag nog met een meid gesnapped die ik via tinder ontmoet heb. Toen ik lelijk was, 10 jaar geleden, werden er van mij hyvespagina's gemaakt door schoolgenoten om mijn uiterlijk belachelijk te maken. Dat is het verschil in levenskwaliteit. Niks BDD, ik was gewoon lelijk.

Om je uiterlijk geven, is niets anders dan om jezelf geven en ervoor zorgen dat je met de respect behandeld wordt die je verdient.
Dat dacht ik natuurlijk ook, dat je geen BDD kunt hebben als je echt lelijk bent.
Maar het BDD workbook gaf aan van niet. Het gaat om de mate waarin je uiterlijk bepalend is voor je levensgeluk.
Je hebt wel gelijk dat veel mensen oppervlakkig zijn en dat dat het echte probleem is. Maar jij hebt dat opgelost door compleet tot die oppervlakkigheid te bekeren, nog erger dan het gemiddelde, is dat zoveel beter dan? Ik denk van niet maar oké. Je moet doen waar jij je goed bij voelt.
Aantrekkelijk worden gevonden is ook een soort macht. Zonder macht is de omgang met anderen vrij ondragelijk inderdaad, gezien het egoïsme dat iedereen van nature heeft.

[ Bericht 19% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 23-05-2018 00:51:04 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_179331550
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 00:45 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Oh oké. Gelukkig maar. Dat online dating zonder foto klinkt wel interessant. Welke site was dat dan?

[..]

Dat doe ik toch ook? Denk je dat ik nog gesprekken ga voeren met mannen en mijn tijd wil verdoen met tegen een muur aan praten en achteraf bij zijn vrienden belachelijk gemaakt worden als dat zeikwijf? Nee dank je.
Dan blijf je toch alleen :{w

Maar volgens mij kan je wel een goede beurt gebruiken :{w
pi_179331578
quote:
10s.gif Op woensdag 23 mei 2018 00:46 schreef Faxie het volgende:

Dan blijf je toch alleen :{w

Maar volgens mij kan je wel een goede beurt gebruiken :{w
Ja ik ben blij single en als dat tweede ooit zo zal zijn verzin ik het gewoon, daar heb ik de realiteit niet voor nodig

[ Bericht 1% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 23-05-2018 01:00:24 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_179334499
quote:
1s.gif Op woensdag 23 mei 2018 00:25 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Vooroordelen? Het is gewoon mijn ervaring. Mag ik die niet delen?
De negativiteit hallelujah, ik zit hier niet om jou klein te schoppen ofzo, ik hou je een spiegel voor, ik denk dat je een iets te dikke schedel hebt om jou dat met beleid kenbaar te maken.
Ervaring? Wat nou ervaring? Welke ervaring? Dit type gedachtegang komt alleen voor bij mensen die 0.0 in aanraking komen met het andere geslacht.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_179334818
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 00:45 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Dat dacht ik natuurlijk ook, dat je geen BDD kunt hebben als je echt lelijk bent.
Maar het BDD workbook gaf aan van niet. Het gaat om de mate waarin je uiterlijk bepalend is voor je levensgeluk.
Kan ik mij wel in vinden. Niet iedereen die lelijk is, krijgt natuurlijk BDD en er zijn ook genoeg gemiddeld uitziende mensen die BDD krijgen dus het ligt niet alleen aan uiterlijk.

quote:
Je hebt wel gelijk dat veel mensen oppervlakkig zijn en dat dat het echte probleem is. Maar jij hebt dat opgelost door compleet tot die oppervlakkigheid te bekeren, nog erger dan het gemiddelde, is dat zoveel beter dan? Ik denk van niet maar oké. Je moet doen waar jij je goed bij voelt.
Ik voel mij er niet goed bij, ik voel mij bedrogen, slecht en depressief hierover. Maar wat kan ik anders? Ik kan de samenleving niet veranderen, ik kan mensen niet minder oppervlakkig maken, dus dan maar aan mijzelf werken.
quote:
Aantrekkelijk worden gevonden is ook een soort macht. Zonder macht is de omgang met anderen vrij ondragelijk inderdaad, gezien het egoïsme dat iedereen van nature heeft.
Klopt, aantrekkelijkheid geeft macht, aanzien, status. Iets wat vrijwel iedereen fijn vindt.
pi_179336352
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 00:45 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Oh oké. Gelukkig maar. Dat online dating zonder foto klinkt wel interessant. Welke site was dat dan?
Op elk website is er de mogelijkheid om foto niet te uploaden, of later persoons gebonden vrij te geven.

Maar eerlijk is eerlijk: online dating is net zoals irl dating niet voor iedereen op elk moment geschikt. Bijv. je wordt zomaar geblokkeerd, of inhoud van reactie blijkt tegenovergestelde te zijn dan hoe diegene zichzelf presenteerde op profiel, enz. Er zijn brute verhalen, zowel van mannen als van vrouwen.

M.a.w. Iemand kan beter aan zoiets beginnen als diegene het aankan, zichzelf ingedekt met vrienden die je kunnen opvangen enz. Als iemand zich niet zo lekker in de vel zit, zou ik het zeker niet doen. Het heeft zeker invloed op de gemoedstoestand, want zoals irl dat er veel verschillende personen met allerlei combinaties rondlopen, zo is dat ook bij online dating. Er is nl. geen magische website waar alleen zulk of zulk mannen aanwezig zijn. Het is altijd blijven screenen.
pi_179343011
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 10:36 schreef ludovico het volgende:
De negativiteit hallelujah, ik zit hier niet om jou klein te schoppen ofzo, ik hou je een spiegel voor, ik denk dat je een iets te dikke schedel hebt om jou dat met beleid kenbaar te maken.
Ervaring? Wat nou ervaring? Welke ervaring? Dit type gedachtegang komt alleen voor bij mensen die 0.0 in aanraking komen met het andere geslacht.
Ervaring met 5 dates, waarvan slechts 2 tot relatie van paar weken hadden geleid, 2 tot friends with benefits waarvan bij de 1 de verliefdheid van mijn kant niet wederzijds was, en 1 tot niets, ik ben het ermee eens dat dut niet veel is, nu ik erover nadenk klopt het eigenlijk niet eens, want deze mannen wilden wel praten, en waren op zich wel geïnteresseerd in mijn gevoelens, maar achteraf denk ik dat ze deden alsof. Maar ik heb niet de meeste ervaring nee dus kan ook eigenlijk niet oordelen. Maarja, niemand heeft ervaring met een representatieve groep mannen of vrouwen die groot genoeg is en toch doen sommigen anderen ook generaliserende uitspraken.

quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 11:04 schreef JaJammerJan het volgende:

Kan ik mij wel in vinden. Niet iedereen die lelijk is, krijgt natuurlijk BDD en er zijn ook genoeg gemiddeld uitziende mensen die BDD krijgen dus het ligt niet alleen aan uiterlijk.

Ik voel mij er niet goed bij, ik voel mij bedrogen, slecht en depressief hierover. Maar wat kan ik anders? Ik kan de samenleving niet veranderen, ik kan mensen niet minder oppervlakkig maken, dus dan maar aan mijzelf werken.

Klopt, aantrekkelijkheid geeft macht, aanzien, status. Iets wat vrijwel iedereen fijn vindt.
Maar je zou je dan dus niet meer bedrogen voelen als een vrouw jou wel wil nu je knap bent terwijl ze je niet had gewild toen je lelijk was? Met zo iemand zou je nog wel samen kunnen leven?
Kun je niet op een andere manier aanzien/macht/status zoeken of wil je dat echt per se vanwege je uiterlijk en zo ja waarom dan?

quote:
1s.gif Op woensdag 23 mei 2018 12:55 schreef Yiwei het volgende:

Op elk website is er de mogelijkheid om foto niet te uploaden, of later persoons gebonden vrij te geven.

Maar eerlijk is eerlijk: online dating is net zoals irl dating niet voor iedereen op elk moment geschikt. Bijv. je wordt zomaar geblokkeerd, of inhoud van reactie blijkt tegenovergestelde te zijn dan hoe diegene zichzelf presenteerde op profiel, enz. Er zijn brute verhalen, zowel van mannen als van vrouwen.

M.a.w. Iemand kan beter aan zoiets beginnen als diegene het aankan, zichzelf ingedekt met vrienden die je kunnen opvangen enz. Als iemand zich niet zo lekker in de vel zit, zou ik het zeker niet doen. Het heeft zeker invloed op de gemoedstoestand, want zoals irl dat er veel verschillende personen met allerlei combinaties rondlopen, zo is dat ook bij online dating. Er is nl. geen magische website waar alleen zulk of zulk mannen aanwezig zijn. Het is altijd blijven screenen.
Dat klopt ja, alleen vragen mannen vaak snel een foto, was dat bij jou niet zo?
Je hebt wel gelijk, daarom date ik op dit moment ook niet meer. Je moet er altijd rekening mee houden dat het vaker misgaat dan succes oplevert. Vooral als je geblokkeerd wordt of iemand tegen je liegt is dat idd naar. Heb jij dat vaak meegemaakt?

[ Bericht 26% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 23-05-2018 19:36:35 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_179343264
quote:
1s.gif Op woensdag 23 mei 2018 12:55 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Op elk website is er de mogelijkheid om foto niet te uploaden, of later persoons gebonden vrij te geven.

Maar eerlijk is eerlijk: online dating is net zoals irl dating niet voor iedereen op elk moment geschikt. Bijv. je wordt zomaar geblokkeerd, of inhoud van reactie blijkt tegenovergestelde te zijn dan hoe diegene zichzelf presenteerde op profiel, enz. Er zijn brute verhalen, zowel van mannen als van vrouwen.

M.a.w. Iemand kan beter aan zoiets beginnen als diegene het aankan, zichzelf ingedekt met vrienden die je kunnen opvangen enz. Als iemand zich niet zo lekker in de vel zit, zou ik het zeker niet doen. Het heeft zeker invloed op de gemoedstoestand, want zoals irl dat er veel verschillende personen met allerlei combinaties rondlopen, zo is dat ook bij online dating. Er is nl. geen magische website waar alleen zulk of zulk mannen aanwezig zijn. Het is altijd blijven screenen.
En sommige meiden voelen zich heel slim, omdat ze een tijdje veel hebben gelezen en geschreven voor hun (pret) studie, dus je hebt er ook een gezellige grammar-nazi aan
pi_179343585
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 10:26 schreef scoobysnack74 het volgende:

Het is dan ook geen slecht idee om eens wat af te spreken met zijn alle. Alhoewel dat voor sommige misschien ook een drempel kan zijn.
Als jullie durven, dan durf ik ook! Ik kan me die drempel goed voorstellen: als je een hele reis maakt en je blijkt opgescheept te zitten met een of meerdere vreemde gozers die je niet prettig in de omgang vindt, of boosaardig gefrustreerde tantes, dan word je daar niet blij van.

Maar: misschien tref je toch iemand aan met wie je een goed gesprek kan hebben over van alles waar je in het dagelijks leven misschien niet zo goed over kan praten.

Ik zou zeggen: spreek wat op een centraal station (Rotterdam :+ ) af, drink wat koffie met elkaar en je merkt snel genoeg of je het leuk vind om met elkaar te praten.

quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 10:10 schreef Jaume_I het volgende:

[..]

Dit klinkt inderdaad best heftig... Bij mij gaat het echt om contact met vrouwen die potentieel relatiemateriaal zouden kunnen zijn, niet om vrienden/sociale contacten in het algemeen.

Wat doe je nu de hele dag dan? Werk je wel?
Hoe bedoel je? Mijn dag bestaat uit werken, sporten, muziek maken, koken, huishouden, internet..Wat brengt je op andere ideeën? :P

Ik vind het moeilijk te geloven dat je niet eens een keer een goed vriendschappelijk gesprek wil hebben, want het feit dat je op dit forum post, bewijst dat je toch behoefte hebt aan sociaal contact om hier over te praten. ;)

quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 10:48 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Kijk, dit is nou wijsheid! Wees blij dat er mensen zijn die "go for it!" zeggen. Wat heb je nou aan een kritische blik die mensen nog meer belemmeren. En om uit zo'n negatieve sfeer te komen, duurt ook weer een tijdje. Een kritische blik is niet automatisch relevant om zaken gedaan te krijgen.
Klopt, ik waardeer ook je positieve blik, juist omdat ik heel kritisch naar mezelf kijk, maar ik weet nog niet hoe verstandig en haalbaar het is om weer te gaan studeren.

Ik heb de afgelopen tijd iedere dag na mijn werk en in het weekend nog medische fysiologie (Guyton en Hall), farmacologie (Rang en Dale) anatomie (Gray voor studenten), en een boek over EBM gelezen, omdat ik de verkeerde studiekeuze heb gemaakt, maar niet de middelen had om alsnog Geneeskunde de studeren, anders had ik dit al lang gedaan. Ik heb de verkeerde studie wel afgemaakt en nu ik een aantal jaar heb gewerkt, heb ik wat geld gespaard om in ieder geval de bachelor te kunnen doen en met mijn werkervaring is het misschien mogelijk om nog een of twee dagen in de week ernaast te werken voor een mooi uurtarief.

Als ik toegelaten zou worden, dan betekent dat wel dat ik weer lange tijd arm zal zijn en mogelijk mijn kansen op een relatie verpest, omdat ik bang ben dat vrouwen niet blij worden van een wat oudere, arme student.

Ik kies liever voor liefde dan voor carrière, hoewel het me vooral leuk lijkt om bijvoorbeeld huisarts te worden, dan heb ik ook genoeg tijd om een goede vriend, man of zelfs vader te kunnen zijn. Als ik een fantastische relatie zou hebben, dan zou het minder uitmaken dat ik niet mijn droombaan heb.

Ik vind dit dus een heel moeilijke keuze.
pi_179343594
quote:
1s.gif Op woensdag 23 mei 2018 19:42 schreef L_ het volgende:

En sommige meiden voelen zich heel slim, omdat ze een tijdje veel hebben gelezen en geschreven voor hun (pret) studie, dus je hebt er ook een gezellige grammar-nazi aan
En dit is geen negativiteit? Als ik ook sommige ervoor zet dan mag ik wel mijn negatieve mening gebaseerd op beperkte ervaring geven?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_179343992
quote:
1s.gif Op woensdag 23 mei 2018 00:04 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ben het met jullie eens, maar wat ik nog het meest mis in de man is een interesse in de gevoelens van de vrouw, bijvoorbeeld de levensgeschiedenis en zo, dat interesseert ze vaak geen reet, als ik ga daten dan interesseert dat mij wel en stel ik er ook vragen over, maar die mannen zijn dan zelf vaak ook nog heel erg gereserveerd. En niet in de aantrekkelijke zin van, er valt nog iets te raden aan die gelaagde persoonlijkheid, nee, het is gewoon dat ze er geen zin in hebben. Want praten is saai en vrouwelijk. Daar staan ze boven. Dus ze willen iets doen. Alles staat in het teken van dingen doen. Snap ik ook wel, maar ik kan er niet tegen om dingen te doen met iemand in het kader van een date waar ik geen emotionele connectie mee heb, dan ga ik wel naar vriend(inn)en, of nog liever een ander onbekend maar verwachtingsloos persoon voor wie de afspraak niet een date is, dus voor mij persoonlijk is het niks. Vaak kan zoiets heel leuk zijn als je het dan toch doet. Maar ben voorlopig absoluut geen zin om uit mijn comfort zone te komen wat betreft dating. Dat ben je immers gelukkig ook aan niemand verplicht,
Misschien zijn het mijn droevige stemmingen van de laatste tijd, maar dit vind ik zo pijnlijk om te lezen. Die mannen zijn er wel, echt. Mijn grootste pijn op dit moment is nu juist dat ik contact heb verloren met iemand met wie ik op de eerste date lief en leed heb gedeeld, en zij met mij, en dat ik nu, jaren later nog steeds graag zou willen weten hoe het met haar gaat, hoe haar studie is gegaan, hoe werk is bevallen, of ze nog steeds zo zorgzaam is voor haar broers en allerlei persoonlijke dingen die ik hier niet ga schrijven. Ik had de eerste dates niet eens door hoe verliefd we waren, we waren zo druk met elkaar aan het praten en een hele dag leek in minuten voorbij te zijn.

Wat jou betreft vraag ik me af: hoe nu verder? Als je zo'n negatief beeld hebt van mannen, wil je dan nog wel nieuwe mannen ontmoeten? Dat lijkt me wel, omdat je toch iemand wil ontmoeten met wie je die emotionele band kan ontwikkelen. Als dat zo belangrijk voor je is dat je er zoveel over schrijft op dit forum, dan is het toch de moeite waard om er alles aan te doen om de speld in de hooiberg te vinden en de moeilijkheden daarbij te doorstaan? :)
  woensdag 23 mei 2018 @ 20:22:32 #83
442280 Prisha
Moonshine!
pi_179344064
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 19:59 schreef Drieklank het volgende:

.

Ik heb de verkeerde studie wel afgemaakt en nu ik een aantal jaar heb gewerkt, heb ik wat geld gespaard om in ieder geval de bachelor te kunnen doen en met mijn werkervaring is het misschien mogelijk om nog een of twee dagen in de week ernaast te werken voor een mooi uurtarief.

Als ik toegelaten zou worden, dan betekent dat wel dat ik weer lange tijd arm zal zijn en mogelijk mijn kansen op een relatie verpest, omdat ik bang ben dat vrouwen niet blij worden van een wat oudere, arme student.

Ik kies liever voor liefde dan voor carrière, hoewel het me vooral leuk lijkt om bijvoorbeeld huisarts te worden, dan heb ik ook genoeg tijd om een goede vriend, man of zelfs vader te kunnen zijn. Als ik een fantastische relatie zou hebben, dan zou het minder uitmaken dat ik niet mijn droombaan heb.

Ik vind dit dus een heel moeilijke keuze.
Wat?? Nee toch :o . Als het je droom is geef je dat toch niet op. Waarom kun je niet beiden hebben?
Dat vrouwen niet blij worden van een arme oudere student...nee toch, waarom dat, er zijn gradaties. Iemand die voor zijn droom aan het vechten is, op latere leeftijd omdat verkeerde keuzes zijn gemaakt....dat is juist bewonderenswaardig. Vind ik dan. Serieus.

Het zou zo vreselijk zonde zijn als je dit opgeeft vanwege dat ene denkbeeld dat waarschijnlijk niet eens geheel klopt.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_179344158
quote:
1s.gif Op woensdag 23 mei 2018 19:24 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Ervaring met 5 dates, waarvan slechts 2 tot relatie van paar weken hadden geleid, 2 tot friends with benefits waarvan bij de 1 de verliefdheid van mijn kant niet wederzijds was, en 1 tot niets, ik ben het ermee eens dat dut niet veel is, nu ik erover nadenk klopt het eigenlijk niet eens, want deze mannen wilden wel praten, en waren op zich wel geïnteresseerd in mijn gevoelens, maar achteraf denk ik dat ze deden alsof. Maar ik heb niet de meeste ervaring nee dus kan ook eigenlijk niet oordelen. Maarja,
quote:
Niemand heeft ervaring met een representatieve groep mannen of vrouwen die groot genoeg is en toch doen sommigen anderen ook generaliserende uitspraken.
Die zijn alleen niet zo doordrongen met negatieve wereldbeelden, sowieso, het meeste wat jij zegt is niet eens goed te toetsen, dat gaat over de bedoelingen van anderen.. Dat valt helemaal - zonder expliciet te vragen en dan nog kan er gelogen worden - niet vast te stellen.

Als je wel wat vaststelt zegt dat dan ook meer over jouw (JOU!) wereldbeeld () dan over de realiteit.

En dat dik gedrukte zegt ook genoeg.

Hou toch op met dat gezanik zou ik zeggen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_179344218
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 20:22 schreef Prisha het volgende:

[..]

Wat?? Nee toch :o . Als het je droom is geef je dat toch niet op. Waarom kun je niet beiden hebben?
Dat vrouwen niet blij worden van een arme oudere student...nee toch, waarom dat, er zijn gradaties. Iemand die voor zijn droom aan het vechten is, op latere leeftijd omdat verkeerde keuzes zijn gemaakt....dat is juist bewonderenswaardig. Vind ik dan. Serieus.

Het zou zo vreselijk zonde zijn als je dit opgeeft vanwege dat ene denkbeeld dat waarschijnlijk niet eens geheel klopt.
Hier sluit ik me bij aan. Het is normaal dat een mens in z'n leven meerdere malen van loopbaan switcht. Daarnaast heb ik ook vriendinnen die voor een vriend zijn gegaan die na x jaren afstuderen nog op kamers wonen wegens de moeilijke woningmarkt. Er zijn natuurlijk ook mensen die hier niet voor kiezen, echter lopen er van elk flavour mensen rond. Je hoeft er echt niet bang voor te zijn dat geen vrouw je wil.
pi_179344447
quote:
1s.gif Op woensdag 23 mei 2018 19:24 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

Dat klopt ja, alleen vragen mannen vaak snel een foto, was dat bij jou niet zo?
Je hebt wel gelijk, daarom date ik op dit moment ook niet meer. Je moet er altijd rekening mee houden dat het vaker misgaat dan succes oplevert. Vooral als je geblokkeerd wordt of iemand tegen je liegt is dat idd naar. Heb jij dat vaak meegemaakt?
Dat ergens iets mis gaat, is onvermijdelijk. Meeste ervaring irl, dus meestal merk ik hier dat mensen liegen enzo. Hoe dan ook, het is gewoon een proces dat je doorloopt. Achter elk succes verhaal gaat er natuurlijk x aantal keren anders dan verwacht. Dat hoort erbij.

Qua foto vrijgeven, mij interesseert het niet wanneer ze vragen. Als en wanneer ik foto wil vrijgeven, bepaal ik zelf. Als ik vind dat er geen kans van slagen is, dan geef ik de foto niet vrij. Bij andere al meteen bij eerste contact. Want een profiel dat geen foto heeft, tja hier wordt niet op geklikt. En berichten ontvangen kan je wel vergeten, want mensen denken bijv. Dat diegene obesitas dik is ofzo. En uiteraard teveel investering als je niet eens weet hoe diegene uitziet. Dus als ik zie dat iemand meermaals op mijn profiel is gekomen ondanks dat er geen foto is, dan weet ik al dat ik iets heb wat ze bevallen. Dan stuur ik gewoon bericht met foto erbij. Zo bepalen zij zelf ja/nee i.p.v. uit frustratie zoveel mogelijk vrouwen najagen en pas later afvragen of dit het is wat ze willen.
pi_179344480
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 20:17 schreef Drieklank het volgende:

Misschien zijn het mijn droevige stemmingen van de laatste tijd, maar dit vind ik zo pijnlijk om te lezen. Die mannen zijn er wel, echt. Mijn grootste pijn op dit moment is nu juist dat ik contact heb verloren met iemand met wie ik op de eerste date lief en leed heb gedeeld, en zij met mij, en dat ik nu, jaren later nog steeds graag zou willen weten hoe het met haar gaat, hoe haar studie is gegaan, hoe werk is bevallen, of ze nog steeds zo zorgzaam is voor haar broers en allerlei persoonlijke dingen die ik hier niet ga schrijven. Ik had de eerste dates niet eens door hoe verliefd we waren, we waren zo druk met elkaar aan het praten en een hele dag leek in minuten voorbij te zijn.

Wat jou betreft vraag ik me af: hoe nu verder? Als je zo'n negatief beeld hebt van mannen, wil je dan nog wel nieuwe mannen ontmoeten? Dat lijkt me wel, omdat je toch iemand wil ontmoeten met wie je die emotionele band kan ontwikkelen. Als dat zo belangrijk voor je is dat je er zoveel over schrijft op dit forum, dan is het toch de moeite waard om er alles aan te doen om de speld in de hooiberg te vinden en de moeilijkheden daarbij te doorstaan? :)
Oké bedankt voor het vertellen van je ervaring zodat ik weet dat er ook uitzonderingen zijn. Maar waarom had je het contact verloren dan?

Nee, ik hoef geen nieuwe mannen meer te ontmoeten. Voorlopig iig niet, maar ik heb het al geaccepteerd dat ik mijn leven lang single zal blijven. Ik heb maar met weinig mensen echt een emotionele band en ik heb geen zin om geforceerd te gaan doen alsof. Ik heb bij 4 mannen moeite gedaan wat op niets was uitgelopen, en 2 mannen hadden een keer moeite gedaan voor mij wat op niks was uitgelopen. Ik ben er helemaal klaar mee. Het is me de energie niet meer waard, die kan ik wel in betere dingen steken. Ben jaren kwijt geweest aan mannen, die er nu mede voor hebben gezorgd dat ik nu nog steeds in een stomme shit positie zit wat betreft mijn eigen ontwikkeling. Dat was niet helemaal hun schuld, ze hielden me weliswaar aan het lijntje maar ik was er zelf bij, maar dat ben ik gewoon echt zat. Ik kies voor mezelf. Ik kies nu eindelijk voor mijn eigen leven, en zelfs single heb ik amper tijd waarvan ik kan denken, dat is nou echt aan mezelf besteed. Werk , boodschappen, sociaal leven neemt al überhaupt alle tijd van iemand in.

quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 20:28 schreef ludovico het volgende:


Die zijn alleen niet zo doordrongen met negatieve wereldbeelden, sowieso, het meeste wat jij zegt is niet eens goed te toetsen, dat gaat over de bedoelingen van anderen.. Dat valt helemaal - zonder expliciet te vragen en dan nog kan er gelogen worden - niet vast te stellen.

Als je wel wat vaststelt zegt dat dan ook meer over jouw (JOU!) wereldbeeld () dan over de realiteit.

En dat dik gedrukte zegt ook genoeg.

Hou toch op met dat gezanik zou ik zeggen.
Ja ok ik zal geen algemene dingen meer over mannen zeggen begrepen

quote:
1s.gif Op woensdag 23 mei 2018 20:50 schreef Yiwei het volgende:

Dat ergens iets mis gaat, is onvermijdelijk. Meeste ervaring irl, dus meestal merk ik hier dat mensen liegen enzo. Hoe dan ook, het is gewoon een proces dat je doorloopt. Achter elk succes verhaal gaat er natuurlijk x aantal keren anders dan verwacht. Dat hoort erbij.

Qua foto vrijgeven, mij interesseert het niet wanneer ze vragen. Als en wanneer ik foto wil vrijgeven, bepaal ik zelf. Als ik vind dat er geen kans van slagen is, dan geef ik de foto niet vrij. Bij andere al meteen bij eerste contact. Want een profiel dat geen foto heeft, tja hier wordt niet op geklikt. En berichten ontvangen kan je wel vergeten, want mensen denken bijv. Dat diegene obesitas dik is ofzo. En uiteraard teveel investering als je niet eens weet hoe diegene uitziet. Dus als ik zie dat iemand meermaals op mijn profiel is gekomen ondanks dat er geen foto is, dan weet ik al dat ik iets heb wat ze bevallen. Dan stuur ik gewoon bericht met foto erbij. Zo bepalen zij zelf ja/nee i.p.v. uit frustratie zoveel mogelijk vrouwen najagen en pas later afvragen of dit het is wat ze willen.
Slim van je, als ik ooit nog zou gaan daten ga ik dat ook zo doen, bedankt voor de tip

[ Bericht 2% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 23-05-2018 21:01:25 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_179346694
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 20:53 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Ja ok ik zal geen algemene dingen meer over mannen zeggen begrepen
Het gaat niet om zeggen ik probeer tot je dikke schedel binnen te dringen. Dat gaat over jouw gedachtes niet over wat je al dan niet zegt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_179346706
quote:
1s.gif Op woensdag 23 mei 2018 19:24 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Maar je zou je dan dus niet meer bedrogen voelen als een vrouw jou wel wil nu je knap bent terwijl ze je niet had gewild toen je lelijk was? Met zo iemand zou je nog wel samen kunnen leven?
Dat is voor bijna iedere relatie zo, dat het niks geworden was als je lelijk was in plaats van aantrekkelijk. Maar ik kan die realiteit inderdaad nog niet verwerken, dit had ik moeten leren toen ik jong was en niet op deze manier achter moeten komen. Domme disney films en alle andere manieren waarop liefde neerzet wordt is onzin.

quote:
Kun je niet op een andere manier aanzien/macht/status zoeken of wil je dat echt per se vanwege je uiterlijk en zo ja waarom dan?
Ik bedoel, is het nou veel beter als een vrouw op mij valt door mijn aanzien/macht/status dan op mijn uiterlijk?

Is een gold-digger beter dan een vrouw die op je 'fuckboi'-uiterlijk valt? Iemand die geilt op de macht die je hebt, beter dan dat?

Ik weet het niet. Ik ben nu behalve mijn uiterlijk ook mijn persoonlijkheid om aan het vormen naar iets dat meer vrouwen aantrekt. (Luid, grote eigendunk, veel zelfvertrouwen, veel om jezelf geven, etc etc.)

Wat moet ik anders in het leven?
pi_179348361
'ik wil een lieve intelligente zorgzame attente man'

:r
pi_179348369
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 23:11 schreef JaJammerJan het volgende:


Wat moet ik anders in het leven?
Hoe lelijk was je eerst en hoe lang heb je gedaan over je verandering of 'looksmaxing'?
pi_179349530
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 23:10 schreef ludovico het volgende:
Het gaat niet om zeggen ik probeer tot je dikke schedel binnen te dringen. Dat gaat over jouw gedachtes niet over wat je al dan niet zegt.
Waarom wil je mijn gedachten veranderen als er nog zat vrouwen zijn die er niet zo over denken?

quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 23:11 schreef JaJammerJan het volgende:

Dat is voor bijna iedere relatie zo, dat het niks geworden was als je lelijk was in plaats van aantrekkelijk. Maar ik kan die realiteit inderdaad nog niet verwerken, dit had ik moeten leren toen ik jong was en niet op deze manier achter moeten komen. Domme disney films en alle andere manieren waarop liefde neerzet wordt is onzin.

Dat kun je niet controleren. Heb er zelf ook op een harde manier achter moeten komen dat uiterlijk belangrijk is. Ben ook gepest dat ik lelijk zou zijn oa door jongens en afgewezen door sommige mannen vanwege mijn uiterlijk. Maar dat zijn heel veel mensen, dus ik kan het achteraf relativeren. Dat soort mannen zijn gewoon geen mannen waar ik een relatie mee wil. Ik geloof best dat er mannen zijn die verder kunnen kijken dan het uiterlijk, aangezien ik niet in het hoofd van anderen kan kijken. Maar door sommige reacties hier ging ik daaraan twijfelen. Toch zou het me denk ik niet meer uitmaken, want ik hoef niet echt graag een relatie meer juist omdat het gedoemd is vaak om of oppervlakkig of platonisch te zijn. Waarom wil jij nog een relatie dan? Of waarom doe je dan niet zoals Yiwei en zet je je foto er gewoon niet bij?

quote:
Ik bedoel, is het nou veel beter als een vrouw op mij valt door mijn aanzien/macht/status dan op mijn uiterlijk?

Is een gold-digger beter dan een vrouw die op je 'fuckboi'-uiterlijk valt? Iemand die geilt op de macht die je hebt, beter dan dat?

Ik weet het niet. Ik ben nu behalve mijn uiterlijk ook mijn persoonlijkheid om aan het vormen naar iets dat meer vrouwen aantrekt. (Luid, grote eigendunk, veel zelfvertrouwen, veel om jezelf geven, etc etc.)

Wat moet ik anders in het leven?
Haha nee dat is niet beter nee. Golddiggers zijn er denk ik veel minder dan mannen denken, nu veel vrouwen een eigen baan hebben. Maar je hebt ze er altijd tussen zitten natuurlijk.
Ik bedoelde het meer in de zin van, dan kun je je ongezonde obsessie nog verdelen op een manier dat het je ook ander voordeel oplevert in plaats van dat je alleen maar bezig bent met je uiterlijk.
Want dat vind ik dus wel interessant, vaak worden vrouwen geacht om alleen maar decoratie te zijn en gaan ze er dus maatschappelijk gezien op achteruit omdat ze alleen maar met hun uiterlijk bezig zijn. Dat had ik helaas toen ik al die reclame vanuit de media zag voor wat het echt was: propaganda van mensen die je in een gewenste rol in de samenleving willen krijgen.
Nu krijgen mannen eindelijk ook bdd en beseffen ze zich wat vrouwen doormaken met al die zorgen om iets wat hen helemaal niet verder brengt in het leven, behalve dan macht bij oppervlakkige mensen op datinggebied.
Maar misschien heb je ook wel gelijk en heb je dan ook op andere manieren meer succes in het leven. Ik heb alleen het gevoel van niet, want stel je krijgt een baan alleen op basis van je uiterlijk dan moet je die natuurlijk ook nog zien vol te houden. Tenzij er banen zijn in Nederland die officieel normaal zijn maar eigenlijk prostitutie, secretaressewerk bij bepaald soort mensen of zo, maar dat weet ik niet.

quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 03:59 schreef PaintingOnWall het volgende:
'ik wil een lieve intelligente zorgzame attente man'

:r
Zelfs al zou dat niet zo zijn , waar ik niet over kan oordelen omdat ik niet in het hoofd van andere vrouwen kan kijken, dan zouden vrouwen dit iig wel willen voor een platonische relatie. Seks willen is sowieso al oppervlakkig, dus als mannen niet beoordeeld willen worden op oppervlakkige eigenschappen hadden ze maar een platonische relatie moeten nastreven.

[ Bericht 2% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 24-05-2018 14:12:01 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_179352133
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 23:11 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Dat is voor bijna iedere relatie zo, dat het niks geworden was als je lelijk was in plaats van aantrekkelijk. Maar ik kan die realiteit inderdaad nog niet verwerken, dit had ik moeten leren toen ik jong was en niet op deze manier achter moeten komen. Domme disney films en alle andere manieren waarop liefde neerzet wordt is onzin.

[..]

Ik bedoel, is het nou veel beter als een vrouw op mij valt door mijn aanzien/macht/status dan op mijn uiterlijk?

Is een gold-digger beter dan een vrouw die op je 'fuckboi'-uiterlijk valt? Iemand die geilt op de macht die je hebt, beter dan dat?

Ik weet het niet. Ik ben nu behalve mijn uiterlijk ook mijn persoonlijkheid om aan het vormen naar iets dat meer vrouwen aantrekt. (Luid, grote eigendunk, veel zelfvertrouwen, veel om jezelf geven, etc etc.)

Wat moet ik anders in het leven?
Wat een heerlijke kromme kijk op de wereld heb je toch ook O+
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 24 mei 2018 @ 11:10:47 #94
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_179353193
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 03:59 schreef PaintingOnWall het volgende:
'ik wil een lieve intelligente zorgzame attente man'

:r
Het eerste profiel waar ze een lakse, onverschillinge, onaardige lamlul met het iq van een visstick zoeken moet ik ook nog tegenkomen.
  donderdag 24 mei 2018 @ 11:32:05 #95
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_179353538
.

[ Bericht 97% gewijzigd door -Phineas- op 24-05-2018 11:37:11 ]
  donderdag 24 mei 2018 @ 11:33:53 #96
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_179353560
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 03:59 schreef PaintingOnWall het volgende:
'ik wil een lieve intelligente zorgzame attente man'

:r
Wie wil een gemene domme niet zorgzame en attente man dan? :? :’)

Hoewel dat “attente” vind ik zelf niet belangrijk. Wel een leuke bonuspunt :) Maar ook niet nodig/ niet teveel.


Edit: Wtf ik dacht dit de slowchat was. :’)
pi_179354247
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 05:41 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Waarom wil je mijn gedachten veranderen als er nog zat vrouwen zijn die er niet zo over denken?
Omdat die tekst van je zeer doet aan mijn ogen.

Ja ik kan ook het topic afsluiten natuurlijk.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 24 mei 2018 @ 12:35:12 #98
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_179354522
Als ik dit topic zo snel even doorlees, bestaat het vooral uit mafkezen met een raar wereldbeeld die de schuld van hun single zijn buiten zichzelf zoeken. Niet uit mensen die bewust single zijn, omdat ze druk zijn en een relatie niet in hun levensstijl past. Jammer dat het weer een gefrustreerde maagdentopic is geworden.
pi_179355108
quote:
9s.gif Op donderdag 24 mei 2018 12:35 schreef Gary_Oak het volgende:
Als ik dit topic zo snel even doorlees, bestaat het vooral uit mafkezen met een raar wereldbeeld die de schuld van hun single zijn buiten zichzelf zoeken. Niet uit mensen die bewust single zijn, omdat ze druk zijn en een relatie niet in hun levensstijl past. Jammer dat het weer een gefrustreerde maagdentopic is geworden.
Zitten ook wel normale singles hoor :) Het lijkt alsof je als single altijd maar of wanhopig moet zijn of zo idioot ''druk'' dat je geen zin/tijd hebt voor een relatie. Er zijn er zat die geen van beiden zijn, maar die gewoon niet tegen de juiste persoon aanlopen.

Al moet ik wel zeggen dat ik soms ook wel een beetje frustratie voel. Weer een stelletje dat een relatie krijgt, weer een meid die toenadering zoekt tot een ander en niet tot mij.

Je mag soms best even balen, maar het zelfmedelijden en de zwarte kijk naar de maatschappij die sommigen hier er op nahouden is wel echt treurig. Dat gaat je ook geen stap verder brengen. Sterker nog : het maakt je als mens denk ik alleen maar negatiever, norser en meer gesloten, waardoor het nog lastiger wordt om een relatie te beginnen of om je open te stellen voor iemand.
  donderdag 24 mei 2018 @ 13:18:25 #100
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_179355227
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 13:11 schreef Jaume_I het volgende:

[..]

Zitten ook wel normale singles hoor :) Het lijkt alsof je als single altijd maar of wanhopig moet zijn of zo idioot ''druk'' dat je geen zin/tijd hebt voor een relatie. Er zijn er zat die geen van beiden zijn, maar die gewoon niet tegen de juiste persoon aanlopen.

Al moet ik wel zeggen dat ik soms ook wel een beetje frustratie voel. Weer een stelletje dat een relatie krijgt, weer een meid die toenadering zoekt tot een ander en niet tot mij.

Je mag soms best even balen, maar het zelfmedelijden en de zwarte kijk naar de maatschappij die sommigen hier er op nahouden is wel echt treurig. Dat gaat je ook geen stap verder brengen. Sterker nog : het maakt je als mens denk ik alleen maar negatiever, norser en meer gesloten, waardoor het nog lastiger wordt om een relatie te beginnen of om je open te stellen voor iemand.
Nou ja, in mijn geval heb ik er geen energie en tijd voor, en ben ik de juiste persoon nog niet tegengekomen (ook niet achteraf van sommige mensen in mijn leven gedacht). Wel jammer dat die gefrustreerde maagden altijd de aandacht opeisen en het hardst schreeuwen. Begin er een beetje moe van te worden in R&P, naast dat het onaantrekkelijk is en ze daarmee hun single positie alleen maar verstevigen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')