abonnement Unibet Coolblue
  maandag 21 mei 2018 @ 20:55:01 #1
475718 Aansteker707
Voor al uw vuurgenot.
pi_179308610
Ja, dat dus. Soms laat je ze gewoon zo vrij de wereld in, en dan ineens 'dat had ik toch beter niet kunnen doen', 'ik had het anders aan moeten pakken', of 'het spijt me, vergeef me'

Hebben jullie dat eens gehad, waarom?
Ik produceer één van de vijf elementen, en wel de meest explosieve! Watch out!
pi_179308689
Ja op een begrafenis bij de koffie en thee achteraf, had verwacht dat het een zachte zou zijn.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_179308759
Was een keer dat ik met een lift naar beneden moest. Lift kwam aan, allemaal mensen er in en zo, ik er in, maar ik hield het niet meer en ik liet een enorme roffelende knoflookbonenwind in de lift.
Toen zag ik plotseling dat de lift naar boven ging en ik moest naar beneden. En een lucht!
Dus ik zei, ik moet naar beneden en in stapte snel weer uit en de deuren sloten.

Die koppen van die gasten. Met geen pen te beschrijven.

[ Bericht 4% gewijzigd door Sigaartje op 21-05-2018 21:07:23 ]
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_179308997
Edit: verhaal klopte niet helemaal, gecorrigeerd.

Maar wat ik allemaal meemaak in mijn leven, man, man
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_179309256
Ja.
Dacht een klein windje te laten.
Had ik beter niet kunnen doen, want de dunne stront was met geen mogelijkheid meer binnen te houden.
De hele weg naar de wc bleef het maar stromen. Zo mijn broekspijpen uit, met een heel spoor tot gevolg.
Gelukkig gebeurde het thuis.
Mijn broek en onderbroek maar uitgetrokken in de wc, de boel zo goed en zo kwaad als het ging een beetje schoongemaakt en onder de douche en in de verschoning (Nou ja, vuil goed wat nog in de wasmand zat, want je weet wat nog gaat komen).
Daarna het vuile goed en het slagveld opgeruimd.

Ervoor en erna nog geen krampje gehad. Helemaal spontaan.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_179309328
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 21:22 schreef marc0871 het volgende:
Ja.
Dacht een klein windje te laten.
Had ik beter niet kunnen doen, want de dunne stront was met geen mogelijkheid meer binnen te houden.
De hele weg naar de wc bleef het maar stromen. Zo mijn broekspijpen uit, met een heel spoor tot gevolg.
Gelukkig gebeurde het thuis.
Mijn broek en onderbroek maar uitgetrokken in de wc, de boel zo goed en zo kwaad als het ging een beetje schoongemaakt en onder de douche en in de verschoning (Nou ja, vuil goed wat nog in de wasmand zat, want je weet wat nog gaat komen).
Daarna het vuile goed en het slagveld opgeruimd.

Ervoor en erna nog geen krampje gehad. Helemaal spontaan.
Marc de lopende giertank :7
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_179309537
Jazeker. Dat je denkt een klein onschuldig piepje te laten, maar het blijkt meer een warme zucht met een meur alsof je net de poorten naar de hel geopend hebt.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  maandag 21 mei 2018 @ 21:52:32 #8
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_179309851
Jazeker. Dacht ik er eentje te laten waardoor mijn collega's iets minder dichtbij me zouden blijven staan, was er niets te ruiken. Dat spijt me nog altijd.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_179309872
Die kleine piepjes zijn levensgevaarlijk qua aroma's.
Met een lichte prikkeling van de anus, puur vanwege de hitte.

Snif snif...oh valt wel mee...

SNIF :r :r
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_179310635
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 21:09 schreef Sigaartje het volgende:

Maar wat ik allemaal meemaak in mijn leven, man, man
:D
pi_179310715
Schijten op openbare toiletten, heerlijk.
Meestal pak ik dan een deur waarvan ik weet dat deze net bezet is geweest of wacht ik even totdat er een potje vrij komt. Niets lekkerders dan een warme bril tegen je eigen billen aan voelen plakken.
U MAD?
  maandag 21 mei 2018 @ 22:32:48 #12
380218 Dr.Jan-Itor
Knifewrench!
pi_179310764
zondagochtend, zaterdag kebab gehad, ik stink mezelf dan m'n bed uit.
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_179310892
Scheten moet je met overtuiging de wereld in brengen, niet een beetje lafjes laten vliegen.
pi_179311938
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 22:30 schreef de_boswachter het volgende:
Schijten op openbare toiletten, heerlijk.
Meestal pak ik dan een deur waarvan ik weet dat deze net bezet is geweest of wacht ik even totdat er een potje vrij komt. Niets lekkerders dan een warme bril tegen je eigen billen aan voelen plakken.
En dan maar hopen dat ze geen 'drukvfout' hebben gemaakt.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_179317717
Ik was op vakantie en liet er eentje waaien met de gedachte dat de geur binnen enkele seconden wel weg zou zijn. Niet dus! :D De geur bleef zeker 10 minuten hangen. :o :@
pi_179318239
Ik ben trots op elke scheet, zelfs als er poep mee komt. Ik zie ze allemaal als mijn kindjes O+
  dinsdag 22 mei 2018 @ 11:46:04 #17
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_179318313
Ik dacht uit de kroeg een scheet te laten op fiets, ik erbij staan voor extra kracht.

Alleen scheet ik mijn hele broek vol, dus de hele weg staand moeten fietsen.

:Y
Dying whore's cancer heater!!!!!!
  dinsdag 22 mei 2018 @ 11:46:57 #18
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_179318328
Twee keer. één keer in de eerste week op mijn nieuwe werk dacht ik bij een algemene bijeenkomst in de kantine een klein pufje te laten die ik achteraf had kunnen verkopen aan Syrië als chemisch wapen. Het was ook zo al omvattend dat het niet meer te ontkennen was dat ik het was, ik stond daar precies in een steeds wijder wordend leegstaand middelpunt in een toch wel drukke kantine.

Tweede keer was onder de douche, geen grote spijt maar wel een beetje walging toen ik de halfzachte drol door het douchputje moest drukken met mijn teen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 22 mei 2018 @ 13:14:30 #19
186611 Haags
pi_179319768
Wie niet,
Zonder wrijving geen glans
  dinsdag 22 mei 2018 @ 13:33:03 #20
475718 Aansteker707
Voor al uw vuurgenot.
pi_179320055
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 11:46 schreef Rozevla het volgende:
Ik dacht uit de kroeg een scheet te laten op fiets, ik erbij staan voor extra kracht.

Alleen scheet ik mijn hele broek vol, dus de hele weg staand moeten fietsen.

:Y
_O-
Ik produceer één van de vijf elementen, en wel de meest explosieve! Watch out!
pi_179329477
een goede scheet dient op de pot gelaten te worden. die fungeert als perfecte klankast.
zeven acht vlees vannacht
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')