abonnement Unibet Coolblue
pi_179307834
quote:
Vroeger waren het loverboys, nu zijn het grootschalige netwerken van criminele bendes die jonge meisjes prostitueren. Het gaat voornamelijk om Marokkanen, Turken, Antillianen en Roma. “Het leeuwendeel heeft een migratieachtergrond.” Naast mensenhandel houden de bendes zich ook bezig met onder meer drugs- en wapenhandel. De politie lijkt geen controle te krijgen over het probleem.

Alsmaar vaker en alsmaar op jongere leeftijd worden meisjes slachtoffer van zogenaamde loverboys en belanden ze in de prostitutie. De zogenaamde loverboys – waarbij jonge meisjes verliefd worden op iemand die hen vervolgens prostitueert – veranderen echter meer en meer in grootschalige bedrijven die zich inlaten met economische mensenhandel, kinderprostitutie, chantage en afpersing. Het Nederlandse Algemeen Dagblad trok op onderzoek.

Het fenomeen van loverboys bestaat al langer. Daarbij zijn het veelal pooiers die jonge kwetsbare meisjes proberen verliefd te maken door ze een luxueuze levensstijl te beloven en tal van cadeaus te kopen voor de meisjes. Wanneer het vertrouwen van de meisjes is gewonnen, worden ze vervolgens in de prostitutie geduwd. Vroeger ging het om een proces van enkele maanden, tegenwoordig nog van slechts een week tot twee weken. Daardoor kunnen ook meer meisjes gerekruteerd worden. Vorig jaar ging het om minstens 1.400 minderjarige slachtoffers.

Nu wordt een andere strategie gebruikt, die sneller en efficiënter is. Men probeert zo snel mogelijk seks te hebben met het meisje, om ze vervolgens te kunnen chanteren met de beelden die men ervan maakt. “Het verliefde en lief doen hoeft niet eens meer”, aldus Esmee Huijps van de politie. “Het meisje heeft veel sneller dan vroeger seks met zo’n loverboy of een vriend. Daar wordt dan een filmpje of een foto van gemaakt en onmiddellijk is het meisje chantabel.”

“We willen van de term loverboy af, Het zijn mensenhandelaren”

Steeds vaker gaat het ook om grootschalige netwerken van mensenhandelaars, in de meeste gevallen buitenlandse netwerken. “Deze mensenhandelaren zijn meestal Marokkanen, Turken, Antillianen en Roma. Het leeuwendeel heeft een migratieachtergrond. Het is zelden een ‘Henk of Ingrid’. Dit is lucratieve handel: ze verdienen soms tot 800 euro per dag op een meisje”, vertelt Gideon van Aartsen, oprichter van Watch Nederland. “We willen van de term loverboy af, het zijn mensenhandelaren.”

De netwerken erachter houden zich naast mensenhandel ook bezig met tal van andere criminele activiteiten. “Ze zijn in veel gevallen onderdeel van een groter netwerk dat zich ook bezighoudt met wapen- of drugshandel”, klinkt het. “Deze jongens worden vaak aangestuurd door een hardere, criminele schil. Daar komen doorgewinterde criminelen om de hoek kijken, met vaak een onlinenetwerk voor klantenwerving. Het gaat van liquidaties via drugs tot prostitutie van minderjarigen.”

Op dit moment wordt slechts 1 op de 10 minderjarige slachtoffers van gedwongen prostitutie geholpen. Omdat de politie geen greep lijken te krijgen op het probleem, zijn er verschillende hulporganisaties die hier zelf onderzoek naar voeren. Zo richtten het Centrum tegen Kinderhandel en Mensenhandel samen met hulporganisatie Fier en Terre des Hommes de organisatie ‘Watch Nederland’ op, een bedrijf dat dagelijks bezig is met het ontmaskeren van pooiers en mensenhandelaars.

Dagelijks krijgt Watch Nederland meldingen binnen van onder meer familieleden of docenten over zaken die de politie niet behandelde of zelfs niet kent. “Wij onderzoeken onder meer hoeveel slachtoffers een loverboy maakt, waar de kinderen te koop worden aangeboden en waar de meisjes verborgen worden gehouden. Soms worden privédetectives ingeschakeld om op locatie te observeren. Als een zaak goed genoeg onderbouwd is, dragen we het dossier over aan de autoriteiten.”

https://sceptr.net/2018/0(...).WwLcQFuZ8Ro.twitter
Per dag 800 euro verdienen aan een enkel Nederlands meisje. Op Europese bodem. Daar hadden de slavendrijvers van de islamitische hoogtijdagen alleen van kunnen dromen. Gelukkig weet de politie geen greep te krijgen op de situatie. Ze schijnen eindelijk te kunnen genieten de afnemende criminaliteit.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2018 20:26:30 ]
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 21 mei 2018 @ 20:24:43 #2
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_179307869
800 euro per dag? Dat is best een goed loon voor een minderjarige. Al is het soort werk niet iets voor minderjarigen natuurlijk.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_179307919
quote:
6s.gif Op maandag 21 mei 2018 20:24 schreef Nikonlover het volgende:
800 euro per dag? Dat is best een goed loon voor een minderjarige. Al is het soort werk niet iets voor minderjarigen natuurlijk.
Dat krijgen zij niet he. :')
Verder vraag ik me toch echt af waar de ouders/familie zijn in dit soort gevallen. :{
  maandag 21 mei 2018 @ 20:27:01 #4
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_179307930
Benieuwd hoe dit rechtgeluld gaat worden hier, kan zelf niks bedenken.

Ieder slachtoffer is er 1 teveel natuurlijk, maar 1400 per jaar hee...zitten we mooi mee opgescheept met dat kutvolk. En geen enkel uitzicht op verbetering, dus volgend jaar zal het wel het dubbele zijn.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 21 mei 2018 @ 20:28:02 #5
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_179307953
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 20:26 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Dat krijgen zij niet he. :')
Verder vraag ik me toch echt af waar de ouders/familie zijn in dit soort gevallen. :{
Zullen de ouders/familie er wel vanaf weten? Ik denk dat veel meisjes het goed verborgen houden ivm schaamte.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 21 mei 2018 @ 20:28:32 #6
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_179307963
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 20:26 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Dat krijgen zij niet he. :')
Verder vraag ik me toch echt af waar de ouders/familie zijn in dit soort gevallen. :{
Je bedoelt vast niet de ouders van dat tuig of wel? Hoe krijg je het uit je strot.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_179307970
quote:
6s.gif Op maandag 21 mei 2018 20:24 schreef Nikonlover het volgende:
800 euro per dag? Dat is best een goed loon voor een minderjarige. Al is het soort werk niet iets voor minderjarigen natuurlijk.
Het loon is niet voor de minderjarige.
pi_179307995
quote:
6s.gif Op maandag 21 mei 2018 20:28 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Zullen de ouders/familie er wel vanaf weten? Ik denk dat veel meisjes het goed verborgen houden ivm schaamte.
Als dit dag in dag uit speelt, moet je dat als naaste familie toch wel meekrijgen lijkt me.

quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 20:28 schreef Tyr80 het volgende:

[..]

Je bedoelt vast niet de ouders van dat tuig of wel?
Nee.
  maandag 21 mei 2018 @ 20:31:13 #9
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_179308030
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 20:29 schreef Hamzoef het volgende:
Nee.
Dit hele land gaat naar de knoppen door jouw broeders, doordat jullie een cultuur hebben van 'op straat opgevoed worden' die we hier niet kennen, en dan durf je de schuld te leggen bij de ouders van de meisjes. Hypocriet much?
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_179308074
Beetje jammer aan dit topic dat TS het waarschijnlijk geen fuck boeit dat er vrouwen worden verhandeld. Hij vindt het erg dat het door allochtonen wordt gedaan :').
pi_179308121
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 20:29 schreef Hamzoef het volgende:

Nee.
Waarom niet eigenlijk ? Waarom grijpen de ouders van Loverboy 2.0 niet in ?
pi_179308126
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 20:26 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Dat krijgen zij niet he. :')
Verder vraag ik me toch echt af waar de ouders/familie zijn in dit soort gevallen. :{
Ik zag kortgeleden een docu waaruit bleek dat wat betreft puber-prostitutie de afkomst heel divers is. Rijk, arm, gebroken familie, normale gezinssituatie,etc. Maar dat was breder; ging met name over 'vrijwillige minderjarige prostituees', ten minste tot zoverre dat ze het zelf -en uit zichzelf- deden/opzochten, dus ik weet niet waar die data en die van deze casussen wel/niet overeenkomen. Ik denk wel dat de 'uitgebuite prostituees' -niet in de zin van minderjarige die hierin terecht komen allemaal op fundamenteel niveau 'slachtoffer' ofwel 'uitgebuit' zijn, maar die gechanteerd etc worden- voornamelijk kinderen van gebroken gezinnen zijn. Vaak zonder vader, etc. Dat verhaal.
pi_179308129
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 20:31 schreef Tyr80 het volgende:

[..]

Dit hele land gaat naar de knoppen door jouw broeders, doordat jullie een cultuur hebben van 'op straat opgevoed worden' die we hier niet kennen, en dan durf je de schuld te leggen bij de ouders van de meisjes. Hypocriet much?
Uh, nee. Ik leg de schuld niet expliciet bij de ouders neer. Ik vraag me enkel af waar zij zijn in dit plaatje.
pi_179308133
Tja, we (burgers en overheid) zijn hier veel te soft voor misdadigers. Keihard aanpakken en afschrikwekkend straffen is de enige oplossing.
pi_179308143
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 20:32 schreef Desmosedici het volgende:
Beetje jammer aan dit topic dat TS het waarschijnlijk geen fuck boeit dat er vrouwen worden verhandeld. Hij vindt het erg dat het door allochtonen gebeurt :').
"Willen we meer of minder vrouwenhandel" ?
pi_179308172
Waarom moet alles op fok een allochtonen/autochtonen discussie worden? Alsof alleen allochtonen meisjes hoereren. Tig jaar geleden toen zij hier niet waren deden de autochtonen het. Boehoe.
  maandag 21 mei 2018 @ 20:36:52 #17
198365 Morendo
The Real Deal
pi_179308185
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 20:26 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Dat krijgen zij niet he. :')
Verder vraag ik me toch echt af waar de ouders/familie zijn in dit soort gevallen. :{
In de moskee of bij een Erdogan-bijeenkomst in Sarajevo.
Die Lebenslust bringt dich um.
  maandag 21 mei 2018 @ 20:40:11 #18
198365 Morendo
The Real Deal
pi_179308273
Oh ouders, familie van het slachtoffer bedoelde je.....
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_179308320
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 20:36 schreef lijstmetsambal het volgende:
Waarom moet alles op fok een allochtonen/autochtonen discussie worden? Alsof alleen allochtonen meisjes hoereren. Tig jaar geleden toen zij hier niet waren deden de autochtonen het. Boehoe.
Omdat islamitische allochtonen (en vanwege verstandig inzicht de Antillianen ed ook) niet islamitische maar -voornamelijk- autochtone meisjes hoereren.
pi_179308419
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 20:34 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Uh, nee. Ik leg de schuld niet expliciet bij de ouders neer. Ik vraag me enkel af waar zij zijn in dit plaatje.
Het is typerend dat het de eerste vraag is die bij je op komt maar je hebt wel een punt; met de teloorgang van het gezin - en samenhorigheid in de omgeving - zijn westerse meisjes een makkelijk doelwit. Dat moslims daar gebruik van maken kunnen we ze niet kwalijk nemen: het is nou eenmaal een bevolkingsgroep die wat betreft gedrag en functioneren langs een andere meetlat gemeten dient te worden.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2018 20:48:29 ]
  maandag 21 mei 2018 @ 20:48:11 #21
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_179308451
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 20:36 schreef lijstmetsambal het volgende:
Waarom moet alles op fok een allochtonen/autochtonen discussie worden? Alsof alleen allochtonen meisjes hoereren. Tig jaar geleden toen zij hier niet waren deden de autochtonen het. Boehoe.
En omdat moslim pimps vanuit hun geloof een intrinsieke neiging hebben om zo dicht mogelijk bij de leeftijd van 9 te komen.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_179308658
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 20:48 schreef Tyr80 het volgende:

[..]

En omdat moslim pimps vanuit hun geloof een intrinsieke neiging hebben om zo dicht mogelijk bij de leeftijd van 9 te komen.
Maria was ook erg jong, booeieee. Je had toen andere mentaliteit.
pi_179308674
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 20:42 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Omdat islamitische allochtonen (en vanwege verstandig inzicht de Antillianen ed ook) niet islamitische maar -voornamelijk- autochtone meisjes hoereren.
Dat is pertinent ONZIN. Ze doen het ook bij islamitische.
  maandag 21 mei 2018 @ 20:58:49 #24
198365 Morendo
The Real Deal
pi_179308695
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 20:57 schreef lijstmetsambal het volgende:

[..]

Dat is pertinent ONZIN. Ze doen het ook bij islamitische.
Riiiiight. Tuurlijk!!!!
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_179308714
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 20:57 schreef lijstmetsambal het volgende:

[..]

Dat is pertinent ONZIN. Ze doen het ook bij islamitische.
Ahuh, tijdens de after-bid uurtjes in moskee!
  maandag 21 mei 2018 @ 21:01:57 #26
455560 Logic91
Always stay rational
pi_179308791
Fucking hell. Rotherham praktijken in Nederland... :{
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
pi_179308852
quote:
10s.gif Op maandag 21 mei 2018 20:58 schreef Morendo het volgende:

[..]

Riiiiight. Tuurlijk!!!!
Ik ken er een paar ;( Ik ontkwam omdat ik niet mooi was.

Maar even serieus, je hebt ze. Maar men is er niet open over. Het is nml een schande, Nederlanders zijn er opener over.
  maandag 21 mei 2018 @ 21:05:28 #28
455560 Logic91
Always stay rational
pi_179308897
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 20:31 schreef Tyr80 het volgende:

[..]

Dit hele land gaat naar de knoppen door jouw broeders, doordat jullie een cultuur hebben van 'op straat opgevoed worden' die we hier niet kennen, en dan durf je de schuld te leggen bij de ouders van de meisjes. Hypocriet much?
Hoezo zijn het ''zijn broeders''? Wie bedoel je met jullie?
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
pi_179308926
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 21:05 schreef Logic91 het volgende:

[..]

Hoezo zijn het ''zijn broeders''? Wie bedoel je met jullie?
De gemiddelde fokker ziet islamieten volgens mij als 1 geheel, 1 gemeenschap.
pi_179308973
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 20:35 schreef rutger05 het volgende:
Tja, we (burgers en overheid) zijn hier veel te soft voor misdadigers. Keihard aanpakken en afschrikwekkend straffen is de enige oplossing.
De politie zou veel ellende kunnen voorkomen door alle mannen preventief te arresteren als die zonder aantrekkelijk vrouw reizen. Want de mannen die in hun jeugd zijn afgewezen door aantrekkelijke meisjes zijn slecht en hebben geen interessante hobby's.
pi_179309180
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 20:36 schreef lijstmetsambal het volgende:
Waarom moet alles op fok een allochtonen/autochtonen discussie worden? Alsof alleen allochtonen meisjes hoereren. Tig jaar geleden toen zij hier niet waren deden de autochtonen het. Boehoe.
Nee, nee, die vlieger gaat helaas niet op.

Hoe meer allochtonen, hoe meer gedwongen prostitutie.

De wrange vruchten van ongebreidelde immigratie.
pi_179309203
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 21:18 schreef Bivox.Silentic het volgende:

[..]

Nee, nee, die vlieger gaat helaas niet op.

Hoe meer allochtonen, hoe meer gedwongen prostitutie.

De wrange vruchten van ongebreidelde immigratie.
Allochtonen? Welke?
pi_179309259
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 20:34 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Uh, nee. Ik leg de schuld niet expliciet bij de ouders neer. Ik vraag me enkel af waar zij zijn in dit plaatje.
Je bent weer eens te dom om te schijten.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  maandag 21 mei 2018 @ 21:51:55 #34
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_179309835
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 20:26 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Dat krijgen zij niet he. :')
Verder vraag ik me toch echt af waar de ouders/familie zijn in dit soort gevallen. :{
Het zijn vaak probleemmeisjes uit achterstandsgezinnen. Dus waar de ouders toch al weinig controle hebben.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_179309906
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 20:32 schreef Desmosedici het volgende:
Beetje jammer aan dit topic dat TS het waarschijnlijk geen fuck boeit dat er vrouwen worden verhandeld. Hij vindt het erg dat het door allochtonen wordt gedaan :').
Beetje hypocriet om daar dan weer over te beginnen i.p.v. on topic te gaan, tenzij het je niet boeit natuurlijk...

Ot:
Walgelijke zaak en dit moet een veel hogere prioriteit krijgen. :{ Vraag mijnook af waarom dit nunpas naar buiten komt terwijl de politie dus al weet dat zij er geen grip op kan krijgen...

[ Bericht 0% gewijzigd door FlippingCoin op 21-05-2018 22:23:52 ]
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_179310011
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 21:51 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het zijn vaak probleemmeisjes uit achterstandsgezinnen. Dus waar de ouders toch al weinig controle hebben.
Of meisjes die weglopen uit instellingen. :Y

Het zijn ook niet enkel de daders met een migratieachtergrond, ook de slachtoffers hebben vaak een migratieachtergrond.
pi_179310033
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 20:42 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Omdat islamitische allochtonen (en vanwege verstandig inzicht de Antillianen ed ook) niet islamitische maar -voornamelijk- autochtone meisjes hoereren.
Dat is zeker niet waar. :N
pi_179310094


[ Bericht 25% gewijzigd door Jeanne_Darc op 21-05-2018 22:20:36 ]
pi_179310522
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 22:00 schreef Physsic het volgende:

[..]

Dat is zeker niet waar. :N
Tegenwoordig ook Nigeriaanse meisjes idd. Maar daar zitten vooral Nigeriaanse mafia-pooiers achter die met de laatste M-zee stromingen meegekomen zijn.
pi_179310771
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 20:35 schreef rutger05 het volgende:
Tja, we (burgers en overheid) zijn hier veel te soft voor misdadigers. Keihard aanpakken en afschrikwekkend straffen is de enige oplossing.
Als er een voorbeeld zou zijn waarbij ik keihard zou pleiten voor Sharia-straffen is het wel voor pooiers, moordenaars en drugshandelaren.
pi_179310862
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 21:06 schreef lijstmetsambal het volgende:

[..]

De gemiddelde fokker ziet islamieten volgens mij als 1 geheel, 1 gemeenschap.
Alleen op een negatieve manier. Hamzoef komt op mij over als een rechtschapen persoon en goede burger, maar daar kunnen natuurlijk geen conclusies voor zijn hele bevolkingsgroep uit getrokken worden.
"Pools are perfect for holding water"
pi_179311036
Waarom zijn jullie zo generaliserend met halve informatie? Bijna alles wat ik op fok lees is beargumenteerd met onderbuik gevoel en halve artikelen.
  maandag 21 mei 2018 @ 22:46:53 #43
475986 Briqq
Worth fighting for
pi_179311092
Triest hoor, lekker álle allochtonen en moslims generaliseren om een topic op te zetten en een groot probleem (minderjarige gedwongen prostitutie) te reduceren tot 'maar hullie de migranten' :N . Als TS oprecht empathie zou voelen richting de slachtoffers zou hij zich constructiever opstellen, in plaats van verbale diarree rond te gooien w/ .
pi_179311168
quote:
10s.gif Op maandag 21 mei 2018 22:46 schreef Briqq het volgende:
Triest hoor, lekker álle allochtonen en moslims generaliseren om een topic op te zetten en een groot probleem (minderjarige gedwongen prostitutie) te reduceren tot 'maar hullie de migranten' :N . Als TS oprecht empathie zou voelen richting de slachtoffers zou hij zich constructiever opstellen, in plaats van verbale diarree rond te gooien w/ .
Mijn vader heeft geen chickies voor hem werken, hoor. We doen het niet allemaal. Dat mag wel benadrukt worden. Net als dat het een leugen is dat ze dit niet doen bij islamitische vrouwen.
  maandag 21 mei 2018 @ 23:00:58 #45
475986 Briqq
Worth fighting for
pi_179311341
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 22:51 schreef lijstmetsambal het volgende:

[..]

Mijn vader heeft geen chickies voor hem werken, hoor. We doen het niet allemaal. Dat mag wel benadrukt worden. Net als dat het een leugen is dat ze dit niet doen bij islamitische vrouwen.
Het is haast alsof moslims ook mensen zijn met gebreken en onderlinge verschillen. Hopelijk beseffen mensen als TS dit ook eens een keer (buiten hun ene islamitische kennis 'die niet zo is als de rest'). ^O^

Volgens sommige mensen hier proberen 'de moslims' eensgezind onze blonde meisjes te prostitueren, om een of andere 'omvolking' te bewerkstelligen. Ik weet niet wat absurder is: de theorie zelf of het feit dat ze willen geloven in dit sprookje 8)7 .
pi_179311452
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 23:00 schreef Briqq het volgende:

[..]

Het is haast alsof moslims ook mensen zijn met gebreken en onderlinge verschillen. Hopelijk beseffen mensen als TS dit ook eens een keer (buiten hun ene islamitische kennis 'die niet zo is als de rest'). ^O^

Volgens sommige mensen hier proberen 'de moslims' eensgezind onze blonde meisjes te prostitueren, om een of andere 'omvolking' te bewerkstelligen. Ik weet niet wat absurder is: de theorie zelf of het feit dat ze willen geloven in dit sprookje 8)7 .
Ik ken de voorbeelden van bijv Turkse of Marokkaanse meisjes die zijn gevallen voor een loverboy. Als iemand denkt dat deze mannen zo gewetensvol zijn om geen misbruik te maken van "labiele islamitische meisjes": je bent dom! Not a single fuck is given. Geld is geld.
pi_179311534
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 23:07 schreef lijstmetsambal het volgende:

[..]

Ik ken de voorbeelden van bijv Turkse of Marokkaanse meisjes die zijn gevallen voor een loverboy. Als iemand denkt dat deze mannen zo gewetensvol zijn om geen misbruik te maken van "labiele islamitische meisjes": je bent dom! Not a single fuck is given. Geld is geld.
Ik hoor nooit dat het islamitische meisjes zijn. Is de redenatie niet van, die Westerse meiden zijn ongelovigen, dus dan mag het, dat zijn gewoon varkens, ooit gelezen in een boek over loverboys, dat zei zo'n pooier. En de moslimmeisje komen vaak uit een grote familie, en daar moet je niet meer fucken, ook al zijn de ouders afwezig in het geheel. Dat werkt afschrikwekkend.
pi_179311566
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 23:10 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Ik hoor nooit dat het islamitische meisjes zijn.
En toch kan ik je nu a la minute meerdere verhalen en bronnen geven dat ook moslim meiden niet worden bespaard.
pi_179311572
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 23:10 schreef Jeanne_Darc het volgende:

[..]

Ik hoor nooit dat het islamitische meisjes zijn. Is de redenatie niet van, die Westerse meiden zijn ongelovigen, dus dan mag het, dat zijn gewoon varkens, ooit gelezen in een boek over loverboys, dat zei zo'n pooier. En de moslimmeisje komen vaak uit een grote familie, en daar moet je niet meer fucken, ook al zijn de ouders afwezig in het geheel. Dat werkt afschrikwekkend.
Dus omdat jij het niet hoort, bestaat het niet? Haha, goede beredenering.
pi_179311576
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 20:27 schreef Tyr80 het volgende:
Benieuwd hoe dit rechtgeluld gaat worden hier, kan zelf niks bedenken.
Ouwehoer toch niet. Er is niemand hier die dit recht gaat lullen.
  maandag 21 mei 2018 @ 23:14:20 #51
475986 Briqq
Worth fighting for
pi_179311637
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 23:10 schreef Jeanne_Darc het volgende:

[..]

Ik hoor nooit dat het islamitische meisjes zijn. Is de redenatie niet van, die Westerse meiden zijn ongelovigen, dus dan mag het, dat zijn gewoon varkens, ooit gelezen in een boek over loverboys, dat zei zo'n pooier. En de moslimmeisje komen vaak uit een grote familie, en daar moet je niet meer fucken, ook al zijn de ouders afwezig in het geheel. Dat werkt afschrikwekkend.
Ach kom toch uit dat droomwereldje. Ik snap het, het is makkelijk om in 'wij versus zij' te denken, maar besef dat die loverboys gewoon tuig zijn die ieder kwetsbaar meisje pakken, ongeacht afkomst.
pi_179311676
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 23:14 schreef Briqq het volgende:

[..]

Ach kom toch uit dat droomwereldje. Ik snap het, het is makkelijk om in 'wij versus zij' te denken, maar besef dat die loverboys gewoon tuig zijn die ieder kwetsbaar meisje pakken, ongeacht afkomst.
Kom eens met een bron op de proppen dan.
pi_179311702
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 23:16 schreef Jeanne_Darc het volgende:

[..]

Kom eens met een bron op de proppen dan.
quote:
door Rob Hirdes en Roy Touker

4 MEI 2004 - ZWOLLE/APELDOORN - Steeds meer minderjarige islamitische meisjes worden de laatste tijd slachtoffer van loverboys. Ze richten zich speciaal op deze moslima‘s omdat ze gemakkelijk met hun geloof zijn te chanteren.

Dat zegt hulpverlener Han Siemelink van de stichting Olde Vechte. De loverboys dreigen de meisjes hun familie in te zullen lichten als ze uit de prostitutie stappen. ‘Op die manier zetten ze hun slachtoffers volkomen klem‘, aldus Siemelink. ‘Seks voor het huwelijk is volgens de Islam nu eenmaal verboden. Meisjes die dat verbod overtreden, worden in de regel door de familie verstoten.‘

BRANDMERK

Het komt volgens hem ook steeds vaker voor dat meisjes als het ware worden gebrandmerkt doordat loverboys hun initialen op hen laten tatoeëren. Meestal gebeurt dat in de nek of in de schaamstreek. ‘Die tatoeage is bedoeld als een soort eigendomsbewijs òmdat de meisjes vaak in het - illegale - prostitutiecircuit rouleren.‘

Siemelink, die zich namens de in Ommen gevestigde stichting Olde Vechte heeft ontfermd over een aantal gevluchte slachtoffers, schat hun aantal op zo‘n tweeduizend. Hij baseert dat aantal op gegevens van bureaus Jeugdzorg en van GGD‘s, maar vreest tegelijk dat hier slechts sprake is van het topje van de ijsberg.

SCHUILPAATS

Vanuit de stichting Olde Vechte bestaan plannen om tegen het einde van dit jaar een meldpunt in het leven te roepen, dat zich specifiek op gevluchte slachtoffers van loverboys richt.

De meisjes, van wie sommigen nog maar dertien jaar zijn, wordt vandaaruit een schuiladres en begeleiding geboden. Die bestaat onder andere uit een weerbaarheidscursus.

SLACHTOFFERS

Zeker vijftig Flevolandse jongeren zijn in 2002 en 2003 slachtoffer geworden van loverboys. Dat is de uitkomst van een onderzoek van het Advies- en Meldpunt Kindermishandeling (AMK).

Loverboys maakten de afgelopen twee jaar in Flevoland de meeste slachtoffers (twintig) in Almere. Lelystad en de Noordoostpolder/Urk komen op de tweede plaats met elk tien slachtoffers. In Dronten en Zeewolde komt de problematiek ook voor, maar in mindere mate. Het AMK pleit voor een speciaal telefoonnummer om melding te maken van dit probleem.
pi_179311738
Hoe zou het met Mehmet en Murat gaan.
  maandag 21 mei 2018 @ 23:19:22 #55
475986 Briqq
Worth fighting for
pi_179311742
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 23:16 schreef Jeanne_Darc het volgende:

[..]

Kom eens met een bron op de proppen dan.
Doe eens je ongelijk toegeven dan, na post #53 gelezen te hebben. Of vind je dit een 'linkse' bron en strookt dat niet met je wereldbeeld?
pi_179311770
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 23:19 schreef lijstmetsambal het volgende:
Hoe zou het met Mehmet en Murat gaan.
_O_
pi_179311773
quote:
14s.gif Op maandag 21 mei 2018 23:17 schreef Triggershot het volgende:
, die zich namens de in Ommen gevestigde stichting Olde Vechte heeft ontfermd over een aantal gevluchte slachtoffers, schat hun aantal op zo‘n tweeduizend. Hij baseert dat aantal op gegevens van bureaus Jeugdzorg en van GGD‘s, maar vreest tegelijk dat hier slechts sprake is van het topje van de ijsberg.

Triest.
pi_179311818
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 23:19 schreef Briqq het volgende:

[..]

Doe eens je ongelijk toegeven dan, na post #53 gelezen te hebben. Of vind je dit een 'linkse' bron en strookt dat niet met je wereldbeeld?
Wat kinderachtig zeg. Wil je gelijk hebben? Dan krijg je van mij gelijk.
  maandag 21 mei 2018 @ 23:23:06 #59
475986 Briqq
Worth fighting for
pi_179311823
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 23:20 schreef Jeanne_Darc het volgende:

[..]

Triest.
Zeker triest. Ben je het nu overtuigd van het feit dat loverboys allemaal stukken tuig zijn die minderjarige meisjes van alle afkomsten dwingen tot prostitutie? Of denk je dat ze een soort seksjihad ondernemen en hun 'vrome zusters' met rust laten?
pi_179311837
Islamitische chickies zijn makkelijker. Je zorgt voor beelden en ze zijn zo de jouwe.

Familie/eer boven alles.
  maandag 21 mei 2018 @ 23:24:45 #61
475986 Briqq
Worth fighting for
pi_179311857
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 23:22 schreef Jeanne_Darc het volgende:

[..]

Wat kinderachtig zeg. Wil je gelijk hebben? Dan krijg je van mij gelijk.
Kinderachtig is feiten ontkennen op basis van je onderbuik. In ieder geval fijn dat je de moeite hebt genomen om de bronnen te lezen, nog even los van het gevoelige onderwerp. Jammer dat je het 'kinderachtig' vindt dat iemand je aanspreekt als je onzin loopt te verkondigen.
pi_179311960
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 23:24 schreef Briqq het volgende:

[..]

Kinderachtig is feiten ontkennen op basis van je onderbuik. In ieder geval fijn dat je de moeite hebt genomen om de bronnen te lezen, nog even los van het gevoelige onderwerp. Jammer dat je het 'kinderachtig' vindt dat iemand je aanspreekt als je onzin loopt te verkondigen.
Kinderachtig is perse je gelijk willen hebben. Dat is allemaal ego. Als het jouw ego streelt om mij als onderbuik en zonder feitenkennis weg te zetten, dan zegt dat wat over jou.

[ Bericht 3% gewijzigd door Jeanne_Darc op 22-05-2018 14:23:49 ]
pi_179311979
Dit gaat echt nergens over.
pi_179311984
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 23:33 schreef Triggershot het volgende:
Dit gaat echt nergens over.
Ga jij er eens over.
pi_179312003
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 23:33 schreef lijstmetsambal het volgende:

[..]

Ga jij er eens over.
Ik ga er juist aan onder.
pi_179312031
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 23:10 schreef Jeanne_Darc het volgende:

[..]

Ik hoor nooit dat het islamitische meisjes zijn. Is de redenatie niet van, die Westerse meiden zijn ongelovigen, dus dan mag het, dat zijn gewoon varkens, ooit gelezen in een boek over loverboys, dat zei zo'n pooier. En de moslimmeisje komen vaak uit een grote familie, en daar moet je niet meer fucken, ook al zijn de ouders afwezig in het geheel. Dat werkt afschrikwekkend.
Islamitische meisjes zijn daardoor ook automatisch makkelijk(er) te chanteren met een iets te sexy foto of iets te seksueel getint berichtje dat ze eerder heeft gestuurd. Want stel je voor dat een van de broers of de vader die foto te zien krijgt. Daar rust in veel gevallen nóg erger een taboe op en daar kan misbruik van worden gemaakt.
pi_179312042
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 20:32 schreef Desmosedici het volgende:
Beetje jammer aan dit topic dat TS het waarschijnlijk geen fuck boeit dat er vrouwen worden verhandeld. Hij vindt het erg dat het door allochtonen wordt gedaan :').
Wellicht vindt hij het prachtig... Kan hij weer kankeren op buitenlanders .
TT = nepnieuws.
Dat doen allochtonen helemaal niet massaal.
pi_179312072
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 23:37 schreef Physsic het volgende:

[..]

Islamitische meisjes zijn daardoor ook automatisch makkelijk(er) te chanteren met een iets te sexy foto of iets te seksueel getint berichtje dat ze eerder heeft gestuurd. Want stel je voor dat een van de broers of de vader die foto te zien krijgt. Daar rust in veel gevallen nóg erger een taboe op en daar kan misbruik van worden gemaakt.
Paar jaar geleden had je een video online van een moslima die een neger aan het pijpen was. Dat meissie heeft het lastig gehad kan ik je vertellen.

Het gaat niet om getinte foto's. Moslima's zijn ook mensen van vlees en bloed en maken ook geile filmpjes of pijpen weleens op snapchat. Jullie beeld klopt gewoon niet echt.
pi_179312091
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 23:38 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Wellicht vindt hij het prachtig... Kan hij weer kankeren op buitenlanders .
TT = nepnieuws.
Dat doen allochtonen helemaal niet massaal.
Is familie business. We hebben allemaal wel een autochtoons meiske dat ons huishouden geld bijelkaar werkt :)
pi_179312143
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 23:41 schreef lijstmetsambal het volgende:

[..]

Is familie business. We hebben allemaal wel een autochtoons meiske dat ons huishouden geld bijelkaar werkt :)
wat zeg je nou..... jij dwingt een vrouw tot prostitutie... ?
pi_179312188
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 23:44 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

wat zeg je nou..... jij dwingt een vrouw tot prostitutie... ?
Sarcasme is je onbekend?
pi_179312200
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 23:38 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Wellicht vindt hij het prachtig... Kan hij weer kankeren op buitenlanders .
TT = nepnieuws.
Dat doen allochtonen helemaal niet massaal.
Plaats dan ook even een, op zn minst 14 jaar oude, nieuwsbericht dat autochtonen zich ook op zn minst evenveel schuldig hieraan maken.

^O^
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_179312210
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 23:47 schreef lijstmetsambal het volgende:

[..]

Sarcasme is je onbekend?
Wat zeg je nou? iedereen in jouw familie profiteren van een seksslavin ?
pi_179312236
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 23:48 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Plaats dan ook even een, op zn minst 14 jaar oude, nieuwsbericht dat autochtonen zich ook op zn minst evenveel schuldig hieraan maken.

^O^
Nederlanders zijn wel uitgespeeld op dat gebied.
pi_179312237
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 23:48 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Plaats dan ook even een, op zn minst 14 jaar oude, nieuwsbericht dat autochtonen zich ook op zn minst evenveel schuldig hieraan maken.

^O^
ahhhhh op die haatzaaiende toer...... autochtonen zijn engelen en allochtonen zijn massaal pooiers ?
pi_179312291
Niks mis met jonge meisjes verleiden. 16+ is legaal.
pi_179312312
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 21:55 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Beetje hypocriet om daar dan weer over te beginnen i.p.v. on topic te gaan, tenzij het je niet boeit natuurlijk...

Ot:
Walgelijke zaak en dit moet een veel hogere prioriteit krijgen. :{ Vraag mijnook af waarom dit nunpas naar buiten komt terwijl de politie dus al weet dat zij er geen grip op kan krijgen...
Hier valt niet inhoudelijk op in te gaan omdat voor TS het probleem vooral is dat het allochtonen zijn (zie topic titel). Al waren het autochtonen die het deden boeide het hem werkelijk waar geen flikker (of in ieder geval geen topic). Wat betreft loverboys, ze mogen van mij allemaal levenslang krijgen.
pi_179312349
Goed, inmiddels is duidelijk dat islamitische mannen niet alleen blanke ongelovigen hoereren, ze doen het ook bij islamitische.

Topic dicht dan maar?
pi_179312356
Om hoeveel gevallen gaat het per jaar volgens officiële cijfers?
"Pools are perfect for holding water"
pi_179312363
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 23:50 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

ahhhhh op die haatzaaiende toer...... autochtonen zijn engelen en allochtonen zijn massaal pooiers ?
Raar nieuwsbericht.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_179312504
quote:
14s.gif Op maandag 21 mei 2018 23:17 schreef Triggershot het volgende:

[..]

[..]

Niets dan een anomalie. Het is geen toeval dat je 'm in 2004 moest vinden. Kijk maar naar de eilanders nabij. Slachtoffers vrijwel altijd niet-islamitisch, daders vrijwel altijd islamitisch. Wat overigens niet hetzelfde is als 'blank'. Ook bruine Sikh-meisjes gaan over de toonbank van de pooiers van de jihad.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-05-2018 00:16:02 ]
pi_179312536
quote:
10s.gif Op maandag 21 mei 2018 22:46 schreef Briqq het volgende:
Triest hoor, lekker álle allochtonen en moslims generaliseren
Fake feit in een post waarin je oproept om vooral constructief te zijn. De schaamteloze schijnheiligheid is weer eens onbegrensd.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-05-2018 00:13:08 ]
pi_179312565
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 00:09 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Niets dan een anomalie. Het is geen toeval dat je 'm in 2004 moest vinden. Kijk maar naar de eilanders nabij. Slachtoffers vrijwel altijd niet-islamitisch, daders vrijwel altijd islamitisch. Wat overigens niet hetzelfde is 'blank'. Ook bruine Sikh-meisjes gaan over de toonbank van de pooiers van de jihad.
Het boeit je werkelijk waar geen ene moer dat die vrouwen geprostitueerd worden he smeerlap? Het is je puur te doen om Islam te bashen. "Marokkanen, Turken, Antillianen en Roma". Antillianen en Roma zijn sowieso geen moslims. Maar dat boeit je niets. Het is gewoon weer je Islam bash topic. Zielig mannetje :')
pi_179312600
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 00:15 schreef Desmosedici het volgende:

[..]

Het boeit je werkelijk waar geen ene moer dat die vrouwen geprostitueerd worden he smeerlap? Het is je puur te doen om Islam te bashen. "Marokkanen, Turken, Antillianen en Roma". Antillianen en Roma zijn sowieso geen moslims. Maar dat boeit je niets. Het is gewoon weer je Islam bash topic. Zielig mannetje :')
Wat betreft de keuze voor niet-islamitische meisjes ging het over vooral de islamitische daders (en Antillianen die wel oppassen), waarna het voorbeeld uit het VK tevoorschijn kwam: daar waar het inderdaad vooral een kwestie is van (Pakistaanse) moslims. Zoveel Antillianen, Turken en Mocro's zitten daar niet. Ik hoop dat je zodoende een beetje leert begrijpend lezen. Dat je bloeddruk niet voor niets nieuwe hoogtes bereikt ^O^ .

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-05-2018 00:20:25 ]
pi_179312671
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 00:09 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Niets dan een anomalie. Het is geen toeval dat je 'm in 2004 moest vinden. Kijk maar naar de eilanders nabij. Slachtoffers vrijwel altijd niet-islamitisch, daders vrijwel altijd islamitisch. Wat overigens niet hetzelfde is als 'blank'. Ook bruine Sikh-meisjes gaan over de toonbank van de pooiers van de jihad.
Mijn reactie was volgens mij geen wedstrijdje, allochtonen/autochtonen zijn (even) erg(er) of moslima's zijn (nog) zielig(er). Als je iets recenters wilt waarin moslim jongeren ook moslima's het leven zuur maken, chanteren en bedreigen dan zijn daar genoeg voorbeelden van hoor. U vraagt wij draaien.
pi_179312677
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 23:40 schreef lijstmetsambal het volgende:

[..]

Paar jaar geleden had je een video online van een moslima die een neger aan het pijpen was. Dat meissie heeft het lastig gehad kan ik je vertellen.

Het gaat niet om getinte foto's. Moslima's zijn ook mensen van vlees en bloed en maken ook geile filmpjes of pijpen weleens op snapchat. Jullie beeld klopt gewoon niet echt.
'Jullie beeld'? Ik heb het toch ook over sexy foto's in mijn post.
  dinsdag 22 mei 2018 @ 01:35:45 #87
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_179313364
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 20:57 schreef lijstmetsambal het volgende:

[..]

Maria was ook erg jong, booeieee. Je had toen andere mentaliteit.
Het leeftijdsverschil tussen Maria en Jozef was wel veel kleiner dan tussen Aisha en Mohammed. Bovendien was Maria maagd gebleven.

Dus, jammer voor je, hoe je ook je best doet, er valt niets, maar dan ook niets positiefs te vertellen over de islam, zelfs niet door te zeggen dat in andere godsdiensten ook wel eens fouten worden gemaakt
Non possumus non loqui
pi_179313519
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 21:03 schreef lijstmetsambal het volgende:

[..]

Ik ken er een paar ;( Ik ontkwam omdat ik niet mooi was.

Maar even serieus, je hebt ze. Maar men is er niet open over. Het is nml een schande, Nederlanders zijn er opener over.
Tuurlijk heb je ze. Maar onder die monsters die het het een goed idee vinden die meisjes te laten verkrachten, is de gedachtegang niet: oh we moeten niet discrimineren. Nederlandse meisjes zijn toch al hoeren want rokje en hoofddoek ontbreekt. Ook andere minderheden zijn kwetsbaar en worden uitgebuit; zo pragmatisch is het dan weer wel.

Mensen die dit doen mogen ze van mij ophangen. Mag je de doodstraf weer voor invoeren.
pi_179315210
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 00:12 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Fake feit in een post waarin je oproept om vooral constructief te zijn. De schaamteloze schijnheiligheid is weer eens onbegrensd.
Nee hoor, het klopt gewoon wat hij zegt. De enige reden dat jij dit topic opent is om je strijd tegen moslims en migranten weer een podium te geven. Het is eerder schaamteloze schijnheiligheid dat je jouw ranzige agenda probeert te verbloemen.
pi_179315259
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 23:12 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ouwehoer toch niet. Er is niemand hier die dit recht gaat lullen.
Integendeel. Er werd in een van de eerste posts al meteen geprobeerd naar de ouders te wijzen.
pi_179315373
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 08:02 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Integendeel. Er werd in een van de eerste posts al meteen geprobeerd naar de ouders te wijzen.
Als je je afvraagt waar de ouders zijn (om in te grijpen) dan is dat geen rechtlullen.
  dinsdag 22 mei 2018 @ 08:25:17 #92
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_179315395
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 08:22 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Als je je afvraagt waar de ouders zijn (om in te grijpen) dan is dat geen rechtlullen.
Als dat het eerste is wat je erover wilt zeggen, echt dus wel he.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_179315419
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 08:25 schreef Tyr80 het volgende:

[..]

Als dat het eerste is wat je erover wilt zeggen, echt dus wel he.
Nee. Als je zegt: "Die jongens kunnen er niks aan doen want het ligt aan de opvoeding" dan is dat rechtlullen, maar dat wordt hier niet gezegd.
pi_179315421
Door niemand.
pi_179315562
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 20:34 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Waarom niet eigenlijk ? Waarom grijpen de ouders van Loverboy 2.0 niet in ?
Misschien omdat die wel meerderjarig is?

Ik snap de vraag namelijk wel. Niet zo zeer omdat daar de schuldvraag ligt, maar wel omdat daar preventie begint.
pi_179315596
quote:
10s.gif Op maandag 21 mei 2018 20:58 schreef Morendo het volgende:

[..]

Riiiiight. Tuurlijk!!!!
Lijkt mij dat dit soort bendes voor winstmaximalisatie gaan hoor. Dus ja, afkomst zal ze werkelijk aan hun reet roesten.
pi_179315611
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 08:22 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Als je je afvraagt waar de ouders zijn (om in te grijpen) dan is dat geen rechtlullen.
Als je eerste reactie als een bepaalde bevolkingsgroep negatief in het nieuws komt standaard "maar waar zijn die en die dan ? Waarom grijpen die niet in ?" is zit daar dus geen enkele "deflectie" gedachte achter ? Het is altijd een oprechte wens om iets tot de bodem uit te zoeken en het volledig te begrijpen ?

Ok. Fair enough. Maar ik ga hier toch een bingokaart van maken.

[ Bericht 5% gewijzigd door Kassamiep op 22-05-2018 09:03:30 ]
pi_179315639
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 20:35 schreef rutger05 het volgende:
Tja, we (burgers en overheid) zijn hier veel te soft voor misdadigers. Keihard aanpakken en afschrikwekkend straffen is de enige oplossing.
Ondanks talloze onderzoeken waaruit blijkt dat zgn afschrikwekkende straffen niks helpen?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 22 mei 2018 @ 08:58:02 #99
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_179315680
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 20:48 schreef Tyr80 het volgende:

En omdat moslim pimps vanuit hun geloof een intrinsieke neiging hebben om zo dicht mogelijk bij de leeftijd van 9 te komen.
:')
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_179315704
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 01:35 schreef Knip het volgende:

[..]

Het leeftijdsverschil tussen Maria en Jozef was wel veel kleiner dan tussen Aisha en Mohammed. Bovendien was Maria maagd gebleven.

Dus, jammer voor je, hoe je ook je best doet, er valt niets, maar dan ook niets positiefs te vertellen over de islam, zelfs niet door te zeggen dat in andere godsdiensten ook wel eens fouten worden gemaakt
Jozef was een jaar of 80 en Maria minderjarig. Daarna is ze flink van bil gegaan, dus seks is er geweest.

Hou gewoon maar op met doen alsof het aan de Islam ligt. De laatste 50 jaar komen verhalen naar boven van verkrachtende nonnen en priesters die minderjarigen dwongen tot abortussen, of waren die ook moslim. Stop maar gewoon.
  dinsdag 22 mei 2018 @ 09:01:23 #101
34027 devlinmr
Trolivier
pi_179315708
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 00:18 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Wat betreft de keuze voor niet-islamitische meisjes ging het over vooral de islamitische daders (en Antillianen die wel oppassen), waarna het voorbeeld uit het VK tevoorschijn kwam: daar waar het inderdaad vooral een kwestie is van (Pakistaanse) moslims. Zoveel Antillianen, Turken en Mocro's zitten daar niet. Ik hoop dat je zodoende een beetje leert begrijpend lezen. Dat je bloeddruk niet voor niets nieuwe hoogtes bereikt ^O^ .
Tja, en die Noren kunnen er ook wat van
https://www.elsevierweekb(...)ten-verdacht-404040/
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 22 mei 2018 @ 09:17:36 #102
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_179315902
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 20:26 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Dat krijgen zij niet he. :')
Verder vraag ik me toch echt af waar de ouders/familie zijn in dit soort gevallen. :{
Je ziet toch regelmatig van die berichtjes in de media (en social media) waar tienermeisjes al een paar dagen niet zijn thuis gekomen en opsporing wordt verzocht. Ik stel me dan vaak voor dat dat dit soort meisjes betreft.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_179315922
Mag gewoon van allah, niets aan de hand dus.

Kijk maar naar de gouden eeuw van de islam, 1,5miljoen blanke slaven, roven, moorden, kennis stelen en vernietigen.. en dat was dan zogenaamd de islam op zn best.

Minder minder..veel minder.
pi_179315988
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 09:19 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Mag gewoon van allah, niets aan de hand dus.

Kijk maar naar de gouden eeuw van de islam, 1,5miljoen blanke slaven, roven, moorden, kennis stelen en vernietigen.. en dat was dan zogenaamd de islam op zn best.

Minder minder..veel minder.
Volgens mij waren jouw voorouders ook niet super lief. Iets met landje pik etc. Doe eens niet zo schijnheilig mensen. Je kan niet wijzen zonder naar je eigen geschiedenis te kijken.
pi_179316092
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 09:24 schreef lijstmetsambal het volgende:

[..]

Volgens mij waren jouw voorouders ook niet super lief. Iets met landje pik etc. Doe eens niet zo schijnheilig mensen. Je kan niet wijzen zonder naar je eigen geschiedenis te kijken.
Tuurlijk kan dat wel. Ik hoor Marokkanen die boos zijn wegens de bombardementen op medemoslims in Palestina daar ook nooit aan toevoegen dat het natuurlijk niet in verhouding staat tot de Moorse slavenhandel bijvoorbeeld.
pi_179316130
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 09:31 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Tuurlijk kan dat wel. Ik hoor Marokkanen die boos zijn wegens de bombardementen op medemoslims in Palestina daar ook nooit aan toevoegen dat het natuurlijk niet in verhouding staat tot de Moorse slavenhandel bijvoorbeeld.
Ooohhh maar zij doen dittttt gedrag weer.

We all did bad shit. Punt. De blanken hebben vroeger gespeeld voor duivel. Nu zijn het kleurlingen. Time changes ;)
pi_179316165
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 09:35 schreef lijstmetsambal het volgende:

[..]

Ooohhh maar zij doen dittttt gedrag weer.
Precies. We moeten ons toch aanpassen ?
pi_179316209
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 09:37 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Precies. We moeten ons toch aanpassen ?
Wie is we en waarom doe je alsof jij een hele groep vertegenwoordigt.
pi_179316215
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 09:19 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Mag gewoon van allah, niets aan de hand dus.

Kijk maar naar de gouden eeuw van de islam, 1,5miljoen blanke slaven, roven, moorden, kennis stelen en vernietigen.. en dat was dan zogenaamd de islam op zn best.

Minder minder..veel minder.
Gelukkig zijn er geen Europeanen geweest die zich hier schuldig aan gemaakt hebben.
pi_179316511
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 20:23 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Per dag 800 euro verdienen aan een enkel Nederlands meisje. Op Europese bodem. Daar hadden de slavendrijvers van de islamitische hoogtijdagen alleen van kunnen dromen. Gelukkig weet de politie geen greep te krijgen op de situatie. Ze schijnen eindelijk te kunnen genieten de afnemende criminaliteit.
Zwarte Piet is slavernij.

Tja, waar ligt als activist je prioriteit als concrete slavernij het van een folkore figuur wint.
pi_179316527
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 10:05 schreef Elzies het volgende:

[..]

Zwarte Piet is slavernij.
Zwarte Piet is een Islamitisch-Moorse kinderrover. Die is overwonnen door de Christelijke Nicolaas ;)
pi_179316592
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 02:08 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Tuurlijk heb je ze. Maar onder die monsters die het het een goed idee vinden die meisjes te laten verkrachten, is de gedachtegang niet: oh we moeten niet discrimineren. Nederlandse meisjes zijn toch al hoeren want rokje en hoofddoek ontbreekt. Ook andere minderheden zijn kwetsbaar en worden uitgebuit; zo pragmatisch is het dan weer wel.

Mensen die dit doen mogen ze van mij ophangen. Mag je de doodstraf weer voor invoeren.
In de EU van nu lijkt het erop dat dit achterlijk volk, als je enig intelligentie bezit doe je dit niet, beschermt wordt.
De doodstraf invoeren voor bepaalde misdaden lijkt mij een goed iets, een gevangenis straf schrikt dit tuig niet af, sterker nog ze lachen de 'ongelovigen' uit.
pi_179316939
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 09:24 schreef lijstmetsambal het volgende:

[..]

Volgens mij waren jouw voorouders ook niet super lief. Iets met landje pik etc. Doe eens niet zo schijnheilig mensen. Je kan niet wijzen zonder naar je eigen geschiedenis te kijken.
Het verschil is dat wij dat gedrag hebben laten varen en anders zijn gaan leven.

Vanuit de Islam speelt het 1400 jaar later nog steeds.
Enorm verschil.
  dinsdag 22 mei 2018 @ 10:39:33 #114
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_179316972
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 09:24 schreef lijstmetsambal het volgende:

[..]

Volgens mij waren jouw voorouders ook niet super lief. Iets met landje pik etc. Doe eens niet zo schijnheilig mensen. Je kan niet wijzen zonder naar je eigen geschiedenis te kijken.
Lul niet zo dom. Het gaat om het hier en nu, het verleden is geweest. We kijken wat er nu gebeurt en daar hebben we het nu over. Niet wat er 200 of meer jaar geleden heeft plaatsgevonden ....................
"Hoka Hey!"
pi_179317414
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 10:39 schreef matspontius het volgende:

[..]

Lul niet zo dom. Het gaat om het hier en nu, het verleden is geweest. We kijken wat er nu gebeurt en daar hebben we het nu over. Niet wat er 200 of meer jaar geleden heeft plaatsgevonden ....................
Niet mee eens, tenminste qua islam is het verstandig te kijken wat er nou concreet veranderd is in de afgelopen 1400 jaar.

Eigenlijk niets.
pi_179317441
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 10:37 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Het verschil is dat wij dat gedrag hebben laten varen en anders zijn gaan leven.

Vanuit de Islam speelt het 1400 jaar later nog steeds.
Enorm verschil.
We? Jij misschien. Er zijn nog zat anderen die dagelijks moorden en heeeel apart niet islamitisch zijn.
Wereldvreemd much?
pi_179317493
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 10:39 schreef matspontius het volgende:

[..]

Lul niet zo dom. Het gaat om het hier en nu, het verleden is geweest. We kijken wat er nu gebeurt en daar hebben we het nu over. Niet wat er 200 of meer jaar geleden heeft plaatsgevonden ....................
Niets er van, je geschiedenis heeft je hier gebracht. Al dat moorden dat jouw voorouders hebben gedaan hebben nu nog gevolgen. Ik hecht er geen waardeoordeel aan, maar je kan het niet ontkennen en negeren en roepen gebeurd is gebeurd.
  dinsdag 22 mei 2018 @ 11:12:52 #118
117098 Hathor
Effe niet
pi_179317552
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 11:10 schreef lijstmetsambal het volgende:

[..]

Niets er van, je geschiedenis heeft je hier gebracht. Al dat moorden dat jouw voorouders hebben gedaan hebben nu nog gevolgen. Ik hecht er geen waardeoordeel aan, maar je kan het niet ontkennen en negeren en roepen gebeurd is gebeurd.
Van wie ben jij nou weer een kloon?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 22 mei 2018 @ 11:13:33 #119
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_179317575
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 11:10 schreef lijstmetsambal het volgende:

[..]

Niets er van, je geschiedenis heeft je hier gebracht. Al dat moorden dat jouw voorouders hebben gedaan hebben nu nog gevolgen. Ik hecht er geen waardeoordeel aan, maar je kan het niet ontkennen en negeren en roepen gebeurd is gebeurd.
Wie zegt dat ik het negeer? Het is bekend maar heeft niets met dit topic te maken. Je haalt er allerlei flauwekul bij de dit huidige probleem verdoezelt. Het al omvattende probleem is het totale gebrek aan respect voor vrouwen bij dit soort culturen en dat is de essentie van dit topic ......
"Hoka Hey!"
pi_179317612
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 11:12 schreef Hathor het volgende:

[..]

Van wie ben jij nou weer een kloon?
Omdat ik recht voor zijn raap ben ben ik een kloon?

Ga eens in op wat ik zeg?
pi_179317648
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 11:13 schreef matspontius het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik het negeer? Het is bekend maar heeft niets met dit topic te maken. Je haalt er allerlei flauwekul bij de dit huidige probleem verdoezelt. Het al omvattende probleem is het totale gebrek aan respect voor vrouwen bij dit soort culturen en dat is de essentie van dit topic ......
Pardon? Men begon zelf dat de islam al sinds bestaan een en al moordpartij is. Ik breng daar graag wat nuance in, immers alle geloven/rassen konden er toen wat van
pi_179317677
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 11:14 schreef lijstmetsambal het volgende:

[..]

Omdat ik recht voor zijn raap ben ben ik een kloon?

Ga eens in op wat ik zeg?
Is standaard hier, en die Mats gaat je zomeneteenneen trol noemen die doet alsof hij een moslim is, maar niet is.

Zeer vermakelijk.
  dinsdag 22 mei 2018 @ 11:19:11 #123
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_179317747
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 11:16 schreef lijstmetsambal het volgende:

[..]

Pardon? Men begon zelf dat de islam al sinds bestaan een en al moordpartij is. Ik breng daar graag wat nuance in, immers alle geloven/rassen konden er toen wat van
Zal allemaal wel maar dat is niet de essentie van dit topic. Je begrijp er maar weinig van ..............
"Hoka Hey!"
  dinsdag 22 mei 2018 @ 11:20:50 #124
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_179317794
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 11:17 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Is standaard hier, en die Mats gaat je zomeneteenneen trol noemen die doet alsof hij een moslim is, maar niet is.

Zeer vermakelijk.
Ga je nou met opzet slecht Nederlands schrijven om zo te doen voorkomen dat je een Marokkaanse bent? Het gaat echt wel de verkeerde kant op met je, Pinokkio ..............
"Hoka Hey!"
pi_179317874
Mission accomplished. De discussie gaat niet meer over moslims die in kinderen handelen maar over iets anders.

High Five. Goed gedaan.
  dinsdag 22 mei 2018 @ 11:24:28 #126
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_179317900
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 11:23 schreef Kassamiep het volgende:
Mission accomplished. De discussie gaat niet meer over moslims die in kinderen handelen maar over iets anders.

High Five. Goed gedaan.
Precies, dat is de essentie waar het in dit topic over gaat!
"Hoka Hey!"
  Eindredactie Games dinsdag 22 mei 2018 @ 11:26:48 #127
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_179317961
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 11:23 schreef Kassamiep het volgende:
Mission accomplished. De discussie gaat niet meer over moslims die in kinderen handelen maar over iets anders.

High Five. Goed gedaan.
Nice, hebben we toch nog een topic in NWS dat niet over moslims gaat.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_179317969
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 11:08 schreef lijstmetsambal het volgende:

[..]

We? Jij misschien. Er zijn nog zat anderen die dagelijks moorden en heeeel apart niet islamitisch zijn.
Wereldvreemd much?
Niet structureel vs structureel als in een vast ding / fundament aan de basis van die moorden.

Over wereldvreemd gesproken.
pi_179318001
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 11:26 schreef 2dope het volgende:

[..]

Nice, hebben we toch nog een topic in NWS dat niet over moslims gaat.
Ik zit eigenlijk nog steeds met smart te wachten op een reek "goed nieuws" topics.
Moslim redt baby van aanstormende trein. Moslim helpt oude buurvrouw met boodschappen. Moskee helpt met herstel lokale kinderboerderij.

Dat soort nieuws. Is er vast wel. Toch?

Maar dit topic gaat dus over kinderhandel.
  dinsdag 22 mei 2018 @ 11:29:07 #130
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_179318009
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 11:28 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Ik zit eigenlijk nog steeds met smart te wachten op een reek "goed nieuws" topics.
Moslim redt baby van aanstormende trein. Moslim helpt oude buurvrouw met boodschappen. Moskee helpt met herstel lokale kinderboerderij.

Dat soort nieuws. Is er vast wel. Toch?

Maar dit topic gaat dus over kinderhandel.
_O- 8)7
"Hoka Hey!"
pi_179318074
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 23:58 schreef lijstmetsambal het volgende:
Goed, inmiddels is duidelijk dat islamitische mannen niet alleen blanke ongelovigen hoereren, ze doen het ook bij islamitische.

Topic dicht dan maar?
Onder het mom: zolang ze maar iedereen gelijk behandelen is alles goed? Misschien kunnen we ze nog een prijs geven.
pi_179318148
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 11:10 schreef lijstmetsambal het volgende:

[..]

Niets er van, je geschiedenis heeft je hier gebracht. Al dat moorden dat jouw voorouders hebben gedaan hebben nu nog gevolgen. Ik hecht er geen waardeoordeel aan, maar je kan het niet ontkennen en negeren en roepen gebeurd is gebeurd.
Hoe sneu ben je als je je achter de geschiedenis moet verschuilen? Het toppunt van ja maar hunnie.
pi_179318156
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 11:19 schreef matspontius het volgende:

[..]

Zal allemaal wel maar dat is niet de essentie van dit topic. Je begrijp er maar weinig van ..............
Begrijpt. Ben je allochtoon?
pi_179318188
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 11:27 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Niet structureel vs structureel als in een vast ding / fundament aan de basis van die moorden.

Over wereldvreemd gesproken.
Want jij weet wat er op de wereld gebeurt? Of weet je wat er voor een deel gebeurt en ligt dat ook nog eens aan de agenda van de media?
  dinsdag 22 mei 2018 @ 12:14:39 #135
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_179318769
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 11:36 schreef lijstmetsambal het volgende:

[..]

Begrijpt. Ben je allochtoon?
De term sarcasme is jou niet bekend?
"Hoka Hey!"
pi_179318777
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 12:14 schreef matspontius het volgende:

[..]

De term sarcasme is jou niet bekend?
Tuuuuuuurrrrrlijk
  dinsdag 22 mei 2018 @ 12:15:51 #137
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_179318790
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 12:15 schreef lijstmetsambal het volgende:

[..]

Tuuuuuuurrrrrlijk
Blijkbaar niet want anders reageer je niet zo dom ................
"Hoka Hey!"
pi_179318804
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 12:15 schreef matspontius het volgende:

[..]

Blijkbaar niet want anders reageer je niet zo dom ................
Voor want hoort een komma. Kinderachtig, he? Net als jouw opmerking naar anderen. Stay ontopic bro.
  dinsdag 22 mei 2018 @ 12:20:47 #139
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_179318872
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 20:26 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Dat krijgen zij niet he. :')
Verder vraag ik me toch echt af waar de ouders/familie zijn in dit soort gevallen. :{
Alletwee aan het werk om dr veel te dure hypotheek te betalen, zou mijn vermoeden zijn.
pi_179318943
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 20:26 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Dat krijgen zij niet he. :')
Verder vraag ik me toch echt af waar de ouders/familie zijn in dit soort gevallen. :{
Idd, waar zijn die ouders en familie van de daders 8)7
Fatsoenlijk opvoeden en een correctie vanuit de eigen gemeenschap is totaal afwezig.
pi_179318947
TS, in het originele artikel ligt de nadruk op iets heel anders dan in de OP..
https://www.ad.nl/binnenl(...)-verleiden~acc20330/
Heb je bewust een gekleurde bron genomen en/of 1 zin uit het artikel gelicht?
dag
pi_179319007
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 12:25 schreef Peter het volgende:
TS, in het originele artikel ligt de nadruk op iets heel anders dan in de OP..
https://www.ad.nl/binnenl(...)-verleiden~acc20330/
Heb je bewust een gekleurde bron genomen en/of 1 zin uit het artikel gelicht?
Dit staat duidelijk in jouw gelinkte artikel.

quote:
Deze mensenhandelaren zijn meestal Marokkanen, Turken, Antillianen en Roma. Het leeuwendeel heeft een migratieachtergrond. Het is zelden een 'Henk of Ingrid'. Dit is lucratieve handel: ze verdienen soms tot 800 euro per dag op een meisje.''
pi_179319044
Vorig jaar ging het om minstens 1.400 minderjarige slachtoffers.

Moslims leven in 1439, zou het dan toch echt afgestemd zijn op de jihad. De hoeveelheid slachtoffers.
  dinsdag 22 mei 2018 @ 12:32:00 #144
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_179319085
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 12:16 schreef lijstmetsambal het volgende:

[..]

Voor want hoort een komma. Kinderachtig, he? Net als jouw opmerking naar anderen. Stay ontopic bro.
Je snapt de essentie niet he of wil deze niet snappen .................. In plaats daarvan ga je op deze kinderlijke wijze reageren. Blijf maar uit alle macht dit soort gedrag verdoezelen, dan komen we wel ergens :N Staat de komma nu wel goed?
"Hoka Hey!"
pi_179319091
Er gaat zoveel geld naar de EU en we zijn niet eens bereid en in staat om dit soort zaken aan te pakken.... Tijd dat we het geld anders gaan verdelen en wat mij betreft nog meer belasting gaan heffen aan de rijken der aarde.
pi_179319095
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 12:29 schreef Triggershot het volgende:
Vorig jaar ging het om minstens 1.400 minderjarige slachtoffers.

Moslims leven in 1439, zou het dan toch echt afgestemd zijn op de jihad. De hoeveelheid slachtoffers.
Lol. Altijd die moslims weer.
  dinsdag 22 mei 2018 @ 12:34:34 #147
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_179319126
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 12:32 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Lol. Altijd die moslims weer.
Gek, ik had die link met moslims niet direct gelegd totdat een aantal idioten hier deze groep weer uit alle macht gaat lopen verdedigen. Volgens mij gaat het helemaal niet om moslims maar meer om bepaalde bevolkingsgroepen. En dat zal natuurlijk weer racistisch zijn ......................

In het topic staat toch ook allochtonen, geen moslims. Of is dat 1 pot nat?
"Hoka Hey!"
pi_179319186
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 12:34 schreef matspontius het volgende:

[..]

Gek, ik had die link met moslims niet direct gelegd totdat een aantal idioten hier deze groep weer uit alle macht gaat lopen verdedigen. Volgens mij gaat het helemaal niet om moslims maar meer om bepaalde bevolkingsgroepen. En dat zal natuurlijk weer racistisch zijn ......................

In het topic staat toch ook allochtonen, geen moslims. Of is dat 1 pot nat?
Oh maar volgens jou ben ik geen Marokkaanse. Reageer gewoon niet meer op mijn berichten.
  dinsdag 22 mei 2018 @ 12:47:39 #149
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_179319319
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 12:38 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Oh maar volgens jou ben ik geen Marokkaanse. Reageer gewoon niet meer op mijn berichten.
Dat maak ik zelf wel uit Pinokkio
"Hoka Hey!"
  dinsdag 22 mei 2018 @ 12:48:40 #150
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_179319338
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 12:47 schreef matspontius het volgende:

[..]

Dat maak ik zelf wel uit Pinokkio. En reageer eens inhoudelijk i.p.v. die eeuwige verdedigende houding van je :r
"Hoka Hey!"
pi_179319389
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 12:34 schreef matspontius het volgende:

[..]

Gek, ik had die link met moslims niet direct gelegd totdat een aantal idioten hier deze groep weer uit alle macht gaat lopen verdedigen. Volgens mij gaat het helemaal niet om moslims maar meer om bepaalde bevolkingsgroepen. En dat zal natuurlijk weer racistisch zijn ......................

In het topic staat toch ook allochtonen, geen moslims. Of is dat 1 pot nat?
Dan lees je selectief want in de OP linkt ts het al direct aan Islamieten wat hij in een aantal posts later nog eens herhaalt. Dus rara-politiepet waar men op stuurt in dit topic.
pi_179319454
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 12:34 schreef matspontius het volgende:

[..]

Gek, ik had die link met moslims niet direct gelegd totdat een aantal idioten hier deze groep weer uit alle macht gaat lopen verdedigen. Volgens mij gaat het helemaal niet om moslims maar meer om bepaalde bevolkingsgroepen. En dat zal natuurlijk weer racistisch zijn ......................

In het topic staat toch ook allochtonen, geen moslims. Of is dat 1 pot nat?
Ze hebben het zelf heus ook wel door.
pi_179319637
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 12:27 schreef Klepper272 het volgende:

[..]

Dit staat duidelijk in jouw gelinkte artikel.

[..]

En de hele rest van het artikel gaat daar niet meer over..
dag
pi_179319658
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 20:42 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Omdat islamitische allochtonen (en vanwege verstandig inzicht de Antillianen ed ook) niet islamitische maar -voornamelijk- autochtone meisjes hoereren.
Waar in de artikelen wordt het geloof van de daders genoemd? :?
dag
  dinsdag 22 mei 2018 @ 13:09:05 #155
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_179319693
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 12:51 schreef Tem het volgende:

[..]

Dan lees je selectief want in de OP linkt ts het al direct aan Islamieten wat hij in een aantal posts later nog eens herhaalt. Dus rara-politiepet waar men op stuurt in dit topic.
Zucht, het artikel, het artikel! Niet wat de topic starter ervan vind ........
"Hoka Hey!"
pi_179319868
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 13:09 schreef matspontius het volgende:

[..]

Zucht, het artikel, het artikel! Niet wat de topic starter ervan vind ........
Leuk en aardig maar jij doet de claim dat mensen in dit topic het erbij haalden terwijl dat gewoon onderdeel van de OP is. Niet zo gek dat men daar dan vragen over gaat stellen.
pi_179320143
Ondertussen gaat het toch echt over "allochtone meisjes worden ook verhandeld". En niet over "autochtonen verhandelen ook".

Dat eerste schijnt tegenwoordig een nuancerende uitspraak te zijn... Dat tweede gelooft niemand meer.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')