abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 21 mei 2018 @ 21:23:12 #76
442280 Prisha
Moonshine!
pi_179309278
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 21:19 schreef Urb het volgende:

[..]

Heb er wellicht nog een nieuwe liggen, op huidige werk mag ie denk niet om dus vergeet hem telkens.
Waarom mag dat niet op werk, te gevaarlijk met apparatuur?

Ik lees dat om de pols in elk geval niet nauwkeurig is omdat die de beweging van het bovenlichaam meet. Eentje aan de broekriem zou het best zijn als je ze echt voor afstanden wilt gebruiken.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_179309401
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 21:23 schreef Prisha het volgende:

[..]

Waarom mag dat niet op werk, te gevaarlijk met apparatuur?

Ik lees dat om de pols in elk geval niet nauwkeurig is omdat die de beweging van het bovenlichaam meet. Eentje aan de broekriem zou het best zijn als je ze echt voor afstanden wilt gebruiken.
Neem aan dat het onder horloges/sieraden valt iig, zal met blijven haken te maken hebben en risico op in ketels vallen.

Geen idee mbt nauwkeurigheid. De eerste versie had ik eerst en toen was het gegeven "hier" denk nog vrij nieuw en inmiddels zullen er idd wellicht betere gadgets zijn. Vond het iig wel geinig apparaatje.
Oja aflezen was wel via app maar dat lijkt me standaard?
Wat ik wel geinig vond is dat ie je slaapritme bv ook in de gaten hield, zelfs de remslaap, diepe slaap enzo, en zat ook een wekkerfunctie op meen ik.

[ Bericht 1% gewijzigd door Urb op 21-05-2018 21:34:49 ]
  maandag 21 mei 2018 @ 21:34:58 #78
442280 Prisha
Moonshine!
pi_179309510
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 21:29 schreef Urb het volgende:

[..]

Neem aan dat het onder horloges/sieraden valt iig, zal met blijven haken te maken hebben en risico op in ketels vallen.

Geen idee mbt nauwkeurigheid. De eerste versie had ik eerst en toen was het denk nog vrij nieuw en inmiddels zullen er idd wellicht betere gadgets zijn. Vond het iig wel geinig apparaatje.
Oja aflezen was wel via app maar dat lijkt me standaard?
Wat ik wel geinig vond is dat ie je slaapritme bv ook in de gaten hield, zelfs de remslaap, diepe slaap enzo, en zat ook een wekkerfunctie op meen ik.
Ah ja, als die om je pols zit wel idd.

De activity trackers hebben geen app nodig zag ik.
Dat van die slaapritme is iets wat voor mij idd wel handig is. Kan ook weer met een app. Wat kan tegenwoordig niet met een app ;)

Ik moet nog wat meer onderzoek doen als ik wat wakkerder ben.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_179309594
Ahja idd.
Zombie run app ook tijdje gebruikt, maar da's dan weer net wat anders. :D
pi_179309659
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 21:34 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ah ja, als die om je pols zit wel idd.

De activity trackers hebben geen app nodig zag ik.
Dat van die slaapritme is iets wat voor mij idd wel handig is. Kan ook weer met een app. Wat kan tegenwoordig niet met een app ;)

Ik moet nog wat meer onderzoek doen als ik wat wakkerder ben.
Zou wel leuk zijn als wij hier in de SC mee kunnen kijken naar de stappen die jij zet en de dromen die je droomt.
pi_179309696
quote:
14s.gif Op maandag 21 mei 2018 20:38 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

:Y

[ afbeelding ]
_O- nice
TEAM BAKSTEEN
pi_179309734
quote:
4s.gif Op maandag 21 mei 2018 21:43 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Zou wel leuk zijn als wij hier in de SC mee kunnen kijken naar de stappen die jij zet en de dromen die je droomt.
Ik droomde laatst dat m’n moeder ging trouwen in een adidaspak. Een normaal mens heeft nare dromen na het verliezen van een dierbare, ik krijg dit :? Oh well, not complaining. :D
TEAM BAKSTEEN
pi_179309804
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 21:47 schreef TillyB het volgende:

[..]

Ik droomde laatst dat m’n moeder ging trouwen in een adidaspak. Een normaal mens heeft nare dromen na het verliezen van een dierbare, ik krijg dit :? Oh well, not complaining. :D
:D Wat voor kleur? Ik zag laatst een vrouw in een knalrode met witte strepen.
pi_179309931
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 21:50 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

:D Wat voor kleur? Ik zag laatst een vrouw in een knalrode met witte strepen.
Echt een hele lelijke, vaal zwart met soort van beige-gelig. -O-
TEAM BAKSTEEN
pi_179310014
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 21:56 schreef TillyB het volgende:

[..]

Echt een hele lelijke, vaal zwart met soort van beige-gelig. -O-
Nou, vrolijke boel zal dat geweest zijn op de bruiloft. :{
pi_179310166
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 21:59 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Nou, vrolijke boel zal dat geweest zijn op de bruiloft. :{
_O- Het was een drama maar meer op een soort grappige manier dan deprimerend. Ze zouden mijn dromen op Netflix moeten zetten.
TEAM BAKSTEEN
pi_179310306
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 22:07 schreef TillyB het volgende:

[..]

_O- Het was een drama maar meer op een soort grappige manier dan deprimerend. Ze zouden mijn dromen op Netflix moeten zetten.
Of nog een topic op FOK!
pi_179310349
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 22:07 schreef TillyB het volgende:

[..]

_O- Het was een drama maar meer op een soort grappige manier dan deprimerend. Ze zouden mijn dromen op Netflix moeten zetten.
:Y From dusk tilly dawn.
pi_179310757
_O- Vooral m’n droom over een date met Willibrord Frequin kan ik de wereld niet onthouden.
TEAM BAKSTEEN
pi_179310889
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 22:32 schreef TillyB het volgende:
_O- Vooral m’n droom over een date met Willibrord Frequin kan ik de wereld niet onthouden.
:D

Wat zou de betekenis daarvan zijn?
pi_179311127
quote:
10s.gif Op maandag 21 mei 2018 22:38 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

:D

Wat zou de betekenis daarvan zijn?
Stiekeme fangirl :@ Nee is wel heel raar, meestal kan ik het wel herleiden dat ik in ieder geval aan iets gedacht heb of op internet/tv voorbij is gekomen, maar waar Willibrord vandaan kwam.. :? Jaren niet gezien of aan gedacht.
TEAM BAKSTEEN
pi_179311267
Hoe is het met jouw nachtrust eigenlijk, Scrut?
TEAM BAKSTEEN
pi_179311272
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 22:49 schreef TillyB het volgende:

[..]

Stiekeme fangirl :@ Nee is wel heel raar, meestal kan ik het wel herleiden dat ik in ieder geval aan iets gedacht heb of op internet/tv voorbij is gekomen, maar waar Willibrord vandaan kwam.. :? Jaren niet gezien of aan gedacht.
Misschien omdat Willibrord altijd in een lange wollen jas en een rode neus van de kou/drank in beeld was. Verlangen naar de kou.

Benieuwd wat Recce van je droom vindt, die is er veel beter in om de vrouwen in de SC te beledigen.
pi_179311308
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 22:57 schreef TillyB het volgende:
Hoe is het met jouw nachtrust eigenlijk, Scrut?
Mjah, de laatste dagen niet zo best. En dan ook vervelende dromen, dat is echt niet leuk wakker worden.
pi_179311381
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 22:57 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Misschien omdat Willibrord altijd in een lange wollen jas en een rode neus van de kou/drank in beeld was. Verlangen naar de kou.

Benieuwd wat Recce van je droom vindt, die is er veel beter in om de vrouwen in de SC te beledigen.
:o Goeie, wat zou ie toch goed bij me passen eigenlijk!
TEAM BAKSTEEN
pi_179311386
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 22:59 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Mjah, de laatste dagen niet zo best. En dan ook vervelende dromen, dat is echt niet leuk wakker worden.
Balen -O- kan je daarna dan wel weer in slaap komen? Sowieso gaan slapen lijkt me geen fijn vooruitzicht.
TEAM BAKSTEEN
pi_179311470
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 23:03 schreef TillyB het volgende:

[..]

:o Goeie, wat zou ie toch goed bij me passen eigenlijk!
"Hé! Vind jij dat normaal al die internetplaatjes van die mensen posten? Vind jij dat normaal? Op Instagram mensen bespieden? Vind je dat normaal? Waarom doe je dat? Zou je het leuk vinden als iemand anders dat bij jou deed? Of bij je familie?"
pi_179311533
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 23:03 schreef TillyB het volgende:

[..]

Balen -O- kan je daarna dan wel weer in slaap komen? Sowieso gaan slapen lijkt me geen fijn vooruitzicht.
Nou ja, gaan slapen is een soort van routine toch? Je wacht tot het laat genoeg is en dan ga je naar bed.

Als ik wakker word na zo'n droom slaap ik soms direct weer in, maar dan gaat het door. Dus dan ga ik er maar uit.
pi_179311549
quote:
10s.gif Op maandag 21 mei 2018 23:07 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

"Hé! Vind jij dat normaal al die internetplaatjes van die mensen posten? Vind jij dat normaal? Op Instagram mensen bespieden? Vind je dat normaal? Waarom doe je dat? Zou je het leuk vinden als iemand anders dat bij jou deed? Of bij je familie?"
_O- Ik hóór 'm gewoon. Die date in die droom ging ook rampzalig, alleen maar tegen elkaar lopen schreeuwen. Ook dat past wel bij me eigenlijk, damn we zijn echt voor elkaar gemaakt Willy en ik.
TEAM BAKSTEEN
pi_179311596
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 23:10 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Nou ja, gaan slapen is een soort van routine toch? Je wacht tot het laat genoeg is en dan ga je naar bed.

Als ik wakker word na zo'n droom slaap ik soms direct weer in, maar dan gaat het door. Dus dan ga ik er maar uit.
True, maar ik denk dat ik het slapen zo lang mogelijk uit zou stellen en er tegenop zou gaan zien als die toestand een tijdje aanhoudt. Heeft het niets met blowen te maken? Sinds je dat vape ding hebt?
TEAM BAKSTEEN
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')