Kun je op de grond komen met je voeten nu dan?quote:Op maandag 21 mei 2018 22:42 schreef Anne het volgende:
Voor wie niet op mijn Facebook kan neuzen. Ik heb 'm!
[ afbeelding ]
SD moest hem in eerste instantie wel klaarzetten op straat, want ik durfde niet zo goed nog.
Maar eenmaal rijdend; nice! Ik moet wel even het bochtenwerk opnieuw leren, maar ik voel wel dat dit mijn brommertje gaat worden.
In Nijmegen stonden we bij het (rode) stoplicht en kwam er een auto naast me staan (terwijl ie nog minstens 3 meter naar voren kon). Hij knikken en duimpje omhoog. Ik terugknikken.. Toen kregen wij groen, dus ik wilde rijden... maar toen liet ik hem afslaan.. Mweheheh . Koppeling pakt een beetje sneller dan dat ik gewend ben.
Als ze schuin genoeg gaat zeker.quote:Op maandag 21 mei 2018 22:56 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kun je op de grond komen met je voeten nu dan?
Nice, mooi ding! En je went er snel genoeg aan hoor, dan kan je iedereen eruit trekken bij een stoplicht.quote:Op maandag 21 mei 2018 22:42 schreef Anne het volgende:
Voor wie niet op mijn Facebook kan neuzen. Ik heb 'm!
[ afbeelding ]
SD moest hem in eerste instantie wel klaarzetten op straat, want ik durfde niet zo goed nog.
Maar eenmaal rijdend; nice! Ik moet wel even het bochtenwerk opnieuw leren, maar ik voel wel dat dit mijn brommertje gaat worden.
In Nijmegen stonden we bij het (rode) stoplicht en kwam er een auto naast me staan (terwijl ie nog minstens 3 meter naar voren kon). Hij knikken en duimpje omhoog. Ik terugknikken.. Toen kregen wij groen, dus ik wilde rijden... maar toen liet ik hem afslaan.. Mweheheh . Koppeling pakt een beetje sneller dan dat ik gewend ben.
Jij hebt nog een extra val beugel? Was die standaard ?quote:Op maandag 21 mei 2018 22:42 schreef Anne het volgende:
Voor wie niet op mijn Facebook kan neuzen. Ik heb 'm!
[ afbeelding ]
SD moest hem in eerste instantie wel klaarzetten op straat, want ik durfde niet zo goed nog.
Maar eenmaal rijdend; nice! Ik moet wel even het bochtenwerk opnieuw leren, maar ik voel wel dat dit mijn brommertje gaat worden.
In Nijmegen stonden we bij het (rode) stoplicht en kwam er een auto naast me staan (terwijl ie nog minstens 3 meter naar voren kon). Hij knikken en duimpje omhoog. Ik terugknikken.. Toen kregen wij groen, dus ik wilde rijden... maar toen liet ik hem afslaan.. Mweheheh . Koppeling pakt een beetje sneller dan dat ik gewend ben.
mijn 750 loopt 1 op 16, mijn 1000 deed 1 op 10, mijn 1300 doet 1 op 14, Anne dr Alp ongeveer 1 op 20 (rustige rijstijl) en d'r nieuwe (400 cc) zou 1 op 23 doen volgens de vorige eigenaar.quote:Op maandag 21 mei 2018 22:43 schreef br00djekaas54321 het volgende:
Hmm, begrepen. Dat ik geen motor heb mag duidelijk zijn, maar ik had altijd het idee dat ook met meer dan 500cc (i.c.m. een rustige rijstijl) 1 op 25 wel realistisch was. (Geen idee waar ik dat vandaan haal)
Dat duurder valt dus wel mee, vaak is 't allemaal wel met een touwtje of een tie wrap op te lossen.quote:Op maandag 21 mei 2018 23:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
mijn 750 loopt 1 op 16, mijn 1000 deed 1 op 10, mijn 1300 doet 1 op 14, Anne dr Alp ongeveer 1 op 20 (rustige rijstijl) en d'r nieuwe (400 cc) zou 1 op 23 doen volgens de vorige eigenaar.
Maar.. Bij een motor is brandstofverbruik niet echt heel spannend, je onderhoud is veel intensiever en duurder als bij een auto. Belangrijk ook, want over het algemeen is iets wat stuk gaat aan een motor ook meteen een cruciaal onderdeel. Iets stuk, betekent ook vaak meteen: niet (veilig) kunnen rijden. Veiligheid is een dingetje met motorrijden; op je bek gaan doet zeer enzo.
Of wd40quote:Op maandag 21 mei 2018 23:35 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dat duurder valt dus wel mee, vaak is 't allemaal wel met een touwtje of een tie wrap op te lossen.
ik kachel er op een rit van 100km makkelijk een kwartier vanaf hoor. Zeker in de spits met veel linkshangers en een stukje snelwegparkeerplaatsquote:Op maandag 21 mei 2018 22:56 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dan moet je echt wel hard rijden...ik had net 10 min eraf gereden op 350 km,
Ja oke hier in de polderquote:Op maandag 21 mei 2018 23:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik kachel er op een rit van 100km makkelijk een kwartier vanaf hoor. Zeker in de spits met veel linkshangers en een stukje snelwegparkeerplaats
Als ik normaal doe, moet ik met de motor 10 minuten vroeger de deur uit als dat ik met de auto ga.
tip: kijk eens bij ome Ali.quote:Op maandag 21 mei 2018 23:04 schreef Geerd het volgende:
Ik wil morgen nog even bellen voor zo een radiateur bescherming, die kost 70/80 nieuwe radiateur 460 ofzo
nee, zat erop, tailpackje ook, en de handguards.quote:Op maandag 21 mei 2018 23:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jij hebt nog een extra val beugel? Was die standaard ?
Uhmzz iets met 2 linker handen, ik wil gewoon rijden.quote:
Beter !quote:Op maandag 21 mei 2018 23:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
nee, zat erop, tailpackje ook, en de handguards.
Was van iemand van KTM Nederland.
Hier in Limbabwe hebben ze het linkshangen ook uitgevonden, en ik kom regelmatig in de randstad.. Met de auto doe ik braaf mee, met de motor gebruik ik de rest van de ruimte. Op een ritje Utrecht in de ochtendspits pak ik makkelijk 100 auto's rechts denk ik, zónder enig risico te nemen of gek te doen.quote:
dude, dat zit er echt binnen 10 minuten op. 2 of 3 boutjes M5 of 6 meestal.quote:Op maandag 21 mei 2018 23:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uhmzz iets met 2 linker handen, ik wil gewoon rijden.
ik heb hem naar huis gereden, en ondanks dat ik er nét niet helemaal geweldig op pas, is het best een grappig dingetje om op te rijden. Als je een beetje went is het een geinig gooi- en smijtding.quote:Op maandag 21 mei 2018 23:24 schreef KneusTeun het volgende:
Gratz anne! Ik vond de 690 ook een prachtig hooligan apparaat 😁
En wat woonwerk verkeer betreft ben ik sneller lopend naar mijn werk dan dat ik mijn motorkleding aan heb 👌
Daarintegen neem ik hem wel eens mee om met een omweg naar huis te gaan.
Ik kan vrij weinigquote:Op maandag 21 mei 2018 23:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
dude, dat zit er echt binnen 10 minuten op. 2 of 3 boutjes M5 of 6 meestal.
Zou meteen al die milieumeuk eraf slopen. Andere demper. Open luchtfilter. Andere mapping.quote:Op maandag 21 mei 2018 23:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik heb hem naar huis gereden, en ondanks dat ik er nét niet helemaal geweldig op pas, is het best een grappig dingetje om op te rijden. Als je een beetje went is het een geinig gooi- en smijtding.
Mwja kan er eigenlijk niks aan merken..in zijn 2 3 en 4 gaat die nog steeds omhoogquote:Op dinsdag 22 mei 2018 00:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zou meteen al die milieumeuk eraf slopen. Andere demper. Open luchtfilter. Andere mapping.
Bij m'n 690 maakte dat echt een wereld van verschil.
dat kun jij echt.quote:
Ga ik niet over, is van Anne. Zal ws ook in onderhoud blijven, of iig de eerstvolgende keer, bij de vorige eigenaar. Aan een Akra wordt gewerkt, mapping ga IK niet aankomen. We hebben 'connecties' richting KTM, dus er kan veel gerommeld worden, maar dat is niet aan mij om te beslissen. Laten we eerst maar eens zien dat Anne zich lekker gaat voelen op het ding. Dan kunnen we altijd gaan modden en sleutelen.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 00:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zou meteen al die milieumeuk eraf slopen. Andere demper. Open luchtfilter. Andere mapping.
Bij m'n 690 maakte dat echt een wereld van verschil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |