abonnement Unibet Coolblue
pi_179305084
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 18:01 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik heb er niet naar gevraagd. Heb het eerder meegemaakt, maar zo blatant als in dit bedrijf niet hoor.
Verder mag ik er niets over zeggen.
We hebben ook wel eens een vrijdagmiddagborrel na vijven op het werk, maar de grote baas bepaalt dat en die gooit dan een krat bier neer en hij komt er gezellig bij zitten. Meestal snijden we dan een homp kaas en een worst in stukken.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_179305094
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 18:05 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

We hebben ook wel eens een vrijdagmiddagborrel na vijven op het werk, maar de grote baas bepaalt dat en die gooit dan een krat bier neer en hij komt er gezellig bij zitten. Meestal snijden we dan een homp kaas en een worst in stukken.
Ja, maar dit ligt wrs toch anders, vermoed ik, maar het kan...
I´m back.
  maandag 21 mei 2018 @ 18:06:56 #78
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_179305115
Overigens zouden de liberalen ook eens kunnen uitzoeken of ongesteldheid bij vrouwen ook een negatieve invloed heeft op de economie en de samenleving als geheel. Zo ja, dan valt te overwegen het doorslikken van de pil te verplichten, of in ieder geval een moreel appel te doen op de dochters van Denemarken. Alles voor de economie, jatog!11!
We have always been at war with Eastasia.
pi_179305123
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 18:03 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Ik vind het opvallend dat de Islam precies de regels wil volgen van de Koran en dat er totaal geen moderniteiten bij komen kijken.
Dit is een goed voorbeeld.
Tegenwoordig hebben we tabellen waarin op de seconde staat wanneer het nieuwe maan is. Dan zou de Ramadan dus moeten beginnen. Maar nee, een paar geestelijken moeten een dun sikkeltje zien in Saoedi Arabie. Dan is het nieuwe maan.

In de Bijbel wordt in het Oude Testament de vrouw onderdrukt. Maar de tijden zijn gelukkig beter geworden en de vrouw hoort gelijk te zijn aan de man. Als je nu met Oude Testamentswetten aan komt dat kan echt niet meer.
Ja, Ali B zijn huid werd ook vol gescholden door zijn mede-moslims toen hij moebarak riep, begreep ik, omdat de ene groep een andere aanvang aanneemt dan de andere groep moslims.

Tja...

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 21-05-2018 18:31:27 ]
I´m back.
  † In Memoriam † maandag 21 mei 2018 @ 18:08:41 #80
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_179305142
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 16:39 schreef Xa1pt het volgende:
Laten we dan ook een beetje consequent zijn en mensen verplicht monitoren. Mensen die niet ontbijten mogen niet aan het werk. Dan zit je tenslotte ook al snel meer dan 12 uur zonder voedsel. Mensen die ontwenningsverschijnselen hebben van bepaalde medicatie of drugs moeten verplicht vrij nemen. En hetzelfde geldt voor mensen die een keer chagrijnig zijn of afvallen, onder onderhoudsniveau eten of eten volgens IF methode.
Wat een manke vergelijking. :')
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
  † In Memoriam † maandag 21 mei 2018 @ 18:10:28 #81
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_179305179
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 18:06 schreef -XOR- het volgende:
Overigens zouden de liberalen ook eens kunnen uitzoeken of ongesteldheid bij vrouwen ook een negatieve invloed heeft op de economie en de samenleving als geheel. Zo ja, dan valt te overwegen het doorslikken van de pil te verplichten, of in ieder geval een moreel appel te doen op de dochters van Denemarken. Alles voor de economie, jatog!11!
Ik weet niet hoever jij op de hoogte bent, maar dat is een lichaamsfunctie.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_179305186
quote:
2s.gif Op maandag 21 mei 2018 18:08 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Wat een manke vergelijking. :')
Want?
  † In Memoriam † maandag 21 mei 2018 @ 18:12:13 #83
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_179305217
quote:
9s.gif Op maandag 21 mei 2018 18:10 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Want?
Onder andere omdat daar geen religieuze gedachte achter zit.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_179305233
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 17:34 schreef torentje het volgende:

[..]

Inderdaad, ik zie het ook in mijn omgeving slechts mannen zonder een aantrekkelijke vrouw. Er is geen leven. Troosteloos en depressief is de sfeer. Goed dat jij daar de juiste woorden voor gaf.
Precies. Ik heb het gewoon een een keer op mijn dooie gemak geobserveerd en het contrast met het centrum is enorm. Echt een totaal andere sfeer als je in beide wijken rondloopt. De relaxte houding tussen man en vrouw is er niet. Mannen en vrouwen mijden elkaar, zo zijn de religieuze 'wetten'. En als Westerse vrouw ben je een vreemde diersoort. Zo loop ik er niet 'vrij' rond, maar constant aangekeken en soms met boze blikken, alsof ze je maar niks vinden. En weinig leuks te beleven. Een paar winkeltjes en dat is het wel (Groente, vis, Oosterse kleding). Geen vrijheid om te daten, te seksen, te drinken. Je kunt niet experimenteren om erachter te komen wie je bent en wat je wilt. Het is allemaal zo gaar. Niks mag. Het lijkt wel een strenge opvoeding, verstikkend op en duur. Jezelf zijn is geen ruimte voor en dat maakt mensen doods. Daar kan je niet gelukkig van worden.
pi_179305252
quote:
9s.gif Op maandag 21 mei 2018 18:10 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Want?
Bij schoolkinderen zou je dat wel moeten monitoren, kan duiden op grote problemen in dat gezin, voor volwassenen betekent dat eigen inzicht, vrije keuze wrs. Ontbijt dan hè.
Verder zijn er medicijnen die invloed hebben op iemands functioneren idd, ook dat wordt overgelaten aan de verantwoordelijkheid van degene die dit gebruikt en er zijn bijsluiters en uitleg bij de apotheek om iemand erop te attenderen.
Alcohol en drugs is anders, die worden niet geduld, ook het onder invloed daarvan wordt niet geduld, sommige werkgevers controleren daar ook op.
I´m back.
  † In Memoriam † maandag 21 mei 2018 @ 18:17:54 #86
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_179305325
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 18:13 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Bij schoolkinderen zou je dat wel moeten monitoren, kan duiden op grote problemen in dat gezin, voor volwassenen betekent dat eigen inzicht, vrije keuze wrs. Ontbijt dan hè.
Verder zijn er medicijnen die invloed hebben op iemands functioneren idd, ook dat wordt overgelaten aan de verantwoordelijkheid van degene die dit gebruikt en er zijn bijsluiters en uitleg bij de apotheek om iemand erop te attenderen.
Alcohol en drugs is anders, die worden niet geduld, ook het onder invloed daarvan wordt niet geduld, sommige werkgevers controleren daar ook op.
Uiteindelijk eten we toch wel hoor, we gaan ons echt niet uithongeren. :Y) c_/

En dit, vraag me af waar Xa het vandaan haalt dat dat zomaar kan. 8)7
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_179305327
quote:
14s.gif Op maandag 21 mei 2018 18:12 schreef Jeanne_Darc het volgende:

[..]

Precies. Ik heb het gewoon een een keer op mijn dooie gemak geobserveerd en het contrast met het centrum is enorm. Echt een totaal andere sfeer als je in beide wijken rondloopt. De relaxte houding tussen man en vrouw is er niet. Mannen en vrouwen mijden elkaar, zo zijn de religieuze 'wetten'. En als Westerse vrouw ben je een vreemde diersoort. Zo loop ik er niet 'vrij' rond, maar constant aangekeken en soms met boze blikken, alsof ze je maar niks vinden. En weinig leuks te beleven. Een paar winkeltjes en dat is het wel (Groente, vis, Oosterse kleding). Geen vrijheid om te daten, te seksen, te drinken. Je kunt niet experimenteren om erachter te komen wie je bent en wat je wilt. Het is allemaal zo gaar. Niks mag. Het lijkt wel een strenge opvoeding, verstikkend op en duur. Jezelf zijn is geen ruimte voor en dat maakt mensen doods. Daar kan je niet gelukkig van worden.
Dat is toch verschrikkelijk?
Kijk in onze samenleving lopen genoeg geschifte kerels rond die hun handjes niet thuis kunnen houden, maar een vrouw moet zich toch vrij kunnen bewegen binnen in een samenleving met de kleding die ze zelf wenst?
Natuurlijk moet iedereen zelf weten als je een hoofddoek wilt dragen. Helemaal geen probleem. Maar dat het gedwongen wordt omdat anders mannen zich niet kunnen gedragen, dat is een totaal omgekeerde wereld.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_179305366
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 18:05 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, maar dit ligt wrs toch anders, vermoed ik, maar het kan...
Ja dat zal best wel, maar de baas bij ons organiseert het. Ik denk als je dit soort praktijken doet daar buiten om, dat je dan een enorm probleem hebt bij ons.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_179305369
quote:
14s.gif Op maandag 21 mei 2018 18:12 schreef Jeanne_Darc het volgende:

[..]

Precies. Ik heb het gewoon een een keer op mijn dooie gemak geobserveerd en het contrast met het centrum is enorm. Echt een totaal andere sfeer als je in beide wijken rondloopt. De relaxte houding tussen man en vrouw is er niet. Mannen en vrouwen mijden elkaar, zo zijn de religieuze 'wetten'. En als Westerse vrouw ben je een vreemde diersoort. Zo loop ik er niet 'vrij' rond, maar constant aangekeken en soms met boze blikken, alsof ze je maar niks vinden. En weinig leuks te beleven. Een paar winkeltjes en dat is het wel (Groente, vis, Oosterse kleding). Geen vrijheid om te daten, te seksen, te drinken. Je kunt niet experimenteren om erachter te komen wie je bent en wat je wilt. Het is allemaal zo gaar. Niks mag. Het lijkt wel een strenge opvoeding, verstikkend op en duur. Jezelf zijn is geen ruimte voor en dat maakt mensen doods. Daar kan je niet gelukkig van worden.
Ja, ik ben het wel eens met wat je hier schrijft idd. Dat lijkt me het grote makken van deze cultuur als die tot het uiterste wordt voortgezet. Beetje de kern van de westerse cultuur die ontbreekt eigenlijk. De (vrije) liefde tussen man en vrouw of andere mogelijkheden qua sekse in de romantische liefde die zorgt biologisch gezien voor allerlei vormen van verbinding, een soort antidepressivicum ook.

[ Bericht 3% gewijzigd door Ryan3 op 21-05-2018 18:32:42 ]
I´m back.
pi_179305384
Het enorme probleem is dat moslims puur de Koran volgen en hun eigen verstand uitschakelen. Alles wat daarin staat gedicteerd wordt opgevolgd. Daarom is er zoveel ellende.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_179305390
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 18:20 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Ja dat zal best wel, maar de baas bij ons organiseert het. Ik denk als je dit soort praktijken doet daar buiten om, dat je dan een enorm probleem hebt bij ons.
Ik heb er niet naar gevraagd, maar het alleen geregistreerd, was er voor iets anders, iets technisch. Maar goed, het zouden left-overs kunnen zijn geweest van een vrimibo idd.
I´m back.
pi_179305457
Ja, nou, goed, culturen veranderen nou eenmaal. En migratie is van alle tijden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2018 18:24:02 ]
pi_179305469
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 18:21 schreef Sigaartje het volgende:
Het enorme probleem is dat moslims puur de Koran volgen en hun eigen verstand uitschakelen. Alles wat daarin staat gedicteerd wordt opgevolgd. Daarom is er zoveel ellende.
Klopt, door de generatie-op-generatie doorgegeven nogal straffe claims van dit geloof, gebeurt dat, uitschakelen van iedere vorm van empirisme. Ergens wel sneu toch.
Ik bedoel, het vrije leven zonder een religie is ook moeilijk en gaat ook niet altijd goed (veel romans, films, liedjes gaan daarover), maar valt toch wel te prevaleren boven religies en zeker deze religie.
I´m back.
pi_179305567
Lekker populistische stellingname. Doet het goed de laatste tijd.
pi_179305595
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 16:39 schreef Xa1pt het volgende:

Laten we dan ook een beetje consequent zijn en mensen verplicht monitoren. Mensen die niet ontbijten mogen niet aan het werk. Dan zit je tenslotte ook al snel meer dan 12 uur zonder voedsel. Mensen die ontwenningsverschijnselen hebben van bepaalde medicatie of drugs moeten verplicht vrij nemen. En hetzelfde geldt voor mensen die een keer chagrijnig zijn of afvallen, onder onderhoudsniveau eten of eten volgens IF methode.
Niks conseuquent. Inconsequent want 'moslims' willen toch altijd dat er voor hun uitzonderingen worden gemaakt? Dat is ook bewust afscheidend en inconsequent bezig zijn, en dus mag er in deze ook inconsequent jegens hen worden gehandeld.
  maandag 21 mei 2018 @ 18:32:20 #96
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_179305613
Wat een hetze weer van die bende Deense Dorknopers. :').
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_179305621
Ik moet helemaal niks! Da's het mooie van leven in een vrij land.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 21 mei 2018 @ 18:33:45 #98
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_179305642
Mensen die een argument als “het schaadt de productiviteit” gebruiken, gun ik sowieso de kanker aan hun voetzolen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_179305660
quote:
10s.gif Op maandag 21 mei 2018 18:33 schreef Ringo het volgende:
Mensen die een argument als “het schaadt de productiviteit” gebruiken, gun ik sowieso de kanker aan hun voetzolen.
Mwaoh, als 'veiligheid op het werk' in het geding zou zijn, zou ik er niet zo stellig op reageren als jij doet.
I´m back.
pi_179305677
quote:
14s.gif Op maandag 21 mei 2018 18:24 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Klopt, door de generatie-op-generatie doorgegeven nogal straffe claims van dit geloof, gebeurt dat, uitschakelen van iedere vorm van empirisme. Ergens wel sneu toch.
Ik bedoel, het vrije leven zonder een religie is ook moeilijk en gaat ook niet altijd goed (veel romans, films, liedjes gaan daarover), maar valt toch wel te prevaleren boven religies en zeker deze religie.
Ik vind dat je moet nadenken wat je doet en waarom je het doet.
In een goed blaadje komen van Allah, want oh, wat ben ik weer fanatiek voor u, vind ik geen reden.
Wel een reden is om jezelf te trainen dat je die lekkere roomsoes of gehaktbal eens een keer laat staan. En dat je geld geeft aan mensen die dat nodig hebben.

Waarom doen ze een sluier om? Omdat Mohammed dat heeft geschreven. Waarom eet je palmhout? Omdat de profeet dat heeft aangeraden.
Sorry, maar dan denk je zelf niet na. Hier zijn geen palmen en het is misschien vreselijk duur om die zooi te importeren. Met het gevolg dat je weinig geld over houdt. Denk dan na en doe het niet. Voordeel wel: je hebt geen geld meer om eten te kopen, dus die ramadan zit wel goed en op naar de 7200 maagden.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')