abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 22 mei 2018 @ 22:32:50 #26
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_179329704
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 07:50 schreef MCH het volgende:

[..]

Wat zij je baas toen je er naar vroeg?
Dat hij van mening was dat het in mijn huidige baan niet nodig was en er een tekort aan schermen was
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_179329877
Op het werk heb ik er maar 2. Op zich niet zo heel erg. Thuis heb ik er 3, wat ik wel een stuk fijner vind. Ik gebruik i3 en dan geef ik wel de voorkeur aan meerdere schermen ipv workspaces.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
  dinsdag 22 mei 2018 @ 22:52:46 #28
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_179330006
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 22:06 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik zag bijvoorbeeld met mail, dat de mail op het andere scherm werd geopend en zij het weer terug zetten. Weet niet zo snel een beter voorbeeld, viel me op dat ze nogal vaak aan het heen en weer schuiven waren.

Voor thuis vond ik het wel handig. Op 1 scherm gamen en op de andere FOK!ken of iets anders :')
Dat onthouden van windows werkt idd soms niet.

Verder is alttabben minder werk dan je hoofd draaien, iig een verwaarloosbaar verschil. Alttabben is alleen minder gebruiksvriendelijk/voorspelbaar (not sure hoe te verwoorden).

Zelf vond ik alttab nogal irritant op een meer-schermen-opstelling. Als je zonder alt-tab kan, dan hebben meerdere schermen mijn voorkeur, anders een enkel scherm (tenzij soms met dingen overtypen).
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
pi_179330102
Op dit moment gebruik ik vaak 2 schermen maar hopelijk snel weer terug naar 3
pi_179334749
Op het werk heb ik 2 schermen. Op mijn rechterscherm staat mijn mail altijd open. Op linker scherm het ERP systeem en desnoods browser. Het komt regelmatig voor dat ik browser en ERP tegelijk moet gebruiken, dan schuif ik de browser gewoon even naar het andere scherm. Kan fijn en flexibel zijn zo.

Thuis heb ik een 21:9 ultra widescreen met 3440 x 1440 resolutie. Had ik de keuze gehad dan had ik die op het werk ook. Toch makkelijk meerdere schermen naast elkaar en niet die vervelende rand in het midden.
pi_179344361
quote:
Had ik de keuze gehad dan had ik die op het werk ook. Toch makkelijk meerdere schermen naast elkaar en niet die vervelende rand in het midden.
Ik vind het wel fijn dat het afgekaderd is.. dat is ook meteen het enige dat mij er van weerhoudt om mijn twee schermen te vervangen met één widescreen.

Ben bang dat ik niet kan wennen aan een andere manier van schermen indelen en dat ik dan zit met een scherm van een paar honderd euro waar ik verder niets meer mee doe :')
pi_179361630
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 15:18 schreef Tomodachi het volgende:

Ik zie steeds meer werkplekken werken met 2 schermen. Hoe ervaren jullie dit? Is het echt beter dan werken met 1 scherm?
Werken met twee schermen heeft alleen zin als je het echt nodig hebt voor e.e.a. En dat kan voor een ieder verschillend zijn. Heb je het niet nodig dan is werken op 1 groot scherm meer dan voldoende.
pi_179361778
quote:
15s.gif Op donderdag 24 mei 2018 18:39 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Werken met twee schermen heeft alleen zin als je het echt nodig hebt voor e.e.a. En dat kan voor een ieder verschillend zijn. Heb je het niet nodig dan is werken op 1 groot scherm meer dan voldoende.
Afdeling open deuren belde aan, ze willen je bericht terug :')
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')