abonnement Unibet Coolblue
pi_179302161
Een tijd geleden ben ik aan de praat geraakt met iemand die ik daarvoor een aantal keer gezien/gesproken had, maar eigenlijk niet zo goed kende. Sindsdien hebben we eigenlijk dagelijks contact. Hij laat duidelijk merken dat hij me wel ziet zitten, hij flirt veel en daagt me uit. Zegt dat hij snel een keer wil “daten” en zulks. Op zich allemaal prima, maar hij heeft een vriendin.

Ik heb hem duidelijk gemaakt hoe ik over de situatie denk - dat ik me bij hem op mijn gemak voel en hem ergens ook wel leuk vind maar dat ik, zolang hij een relatie heeft, niets van hem wil, omdat ik dat niet eerlijk vind tegenover zijn vriendin, en omdat ik me op dit moment niet aan iemand wil binden. Hij gaf aan dat te begrijpen maar zei ook dat een geheimpje wel moest kunnen. Nu had ik, voordat de hele situatie escaleerde, toegezegd om een keer een drankje te doen.

Het lijkt me gezellig om een drankje met hem te doen om bij te kletsen en gewoon een leuke avond te hebben, maar ergens heb ik daar toch gemengde gevoelens over. Het contact kan ik niet afkappen omdat we elkaar in de toekomst nog vaker zullen gaan zien. Ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat ik de eerste stap in deze situatie niet zal zetten, maar kan natuurlijk niet inschatten wat hij van plan is. De aandacht die hij me geeft vind ik echter dan wel weer fijn. Ik wil niet de reden zijn waardoor zijn relatie op het spel gezet wordt, maar eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik wel terug flirt. Zit ik fout? Ondanks dat ik aan niemand gebonden ben?

Waarom flirten mensen terwijl ze een partner hebben? Is dat omdat ze, na lang samenzijn, gewoon toe zijn aan iets nieuws of is het gewoon aandacht die hij in zijn huidige relatie niet krijgt? Heeft iemand tips of ervaring hoe met deze situatie om te gaan? Ik kan het oprecht goed met hem vinden en wil hem als vriend absoluut niet kwijt.
pi_179302236
Flirten is flirten, onschuldig meestal. Maar als hij je op ‘date’ vraagt is toch ander verhaal :')
Ik vind dat je fout zit als je gaat. Zoveel mannen op deze wereld, zoek lekker eentje die vrijgezel is joh
pi_179302309
quote:
7s.gif Op maandag 21 mei 2018 15:20 schreef Angel-Joy het volgende:
Flirten is flirten, onschuldig meestal. Maar als hij je op ‘date’ vraagt is toch ander verhaal :')
Ik vind dat je fout zit als je gaat. Zoveel mannen op deze wereld, zoek lekker eentje die vrijgezel is joh
Ik zie het zelf persoonlijk meer als een gezellig avondje bijkletsen, ik hecht dan ook meer waarde aan onze vriendschap dan iets anders. Voor mij is het dan ook absoluut geen "date". Vandaar mijn gemengde gevoelens.
  maandag 21 mei 2018 @ 15:26:18 #4
469637 VleesLollie
Vogeltjesdans:I am your father
pi_179302327
quote:
7s.gif Op maandag 21 mei 2018 15:20 schreef Angel-Joy het volgende:
Flirten is flirten, onschuldig meestal. Maar als hij je op ‘date’ vraagt is toch ander verhaal :')
Ik vind dat je fout zit als je gaat. Zoveel mannen op deze wereld, zoek lekker eentje die vrijgezel is joh
Moet ts toch gewoon zelf weten of ze de relatie van een ander kapot wil maken? Het leuke voor TS is , als TS dit wel doet en hij maakt de overstap naar haar, dat die vent het statistisch gezien vaker zal doen en TS eigenlijk haar eigen graf aan het graven is omdat hij ook haar zal gaan bedriegen _O-
It is nice to be important, but it's more important to be nice!
Respect to the man in the ice cream van!
pi_179302356
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 15:26 schreef VleesLollie het volgende:

[..]

Moet ts toch gewoon zelf weten of ze de relatie van een ander kapot wil maken? Het leuke voor TS is , als TS dit wel doet en hij maakt de overstap naar haar, dat die vent het statistisch gezien vaker zal doen en TS eigenlijk haar eigen graf aan het graven is omdat hij ook haar zal gaan bedriegen _O-
Moet ze idd zelf weten maar ze vraagt toch meningen van andere? Nou mijn mening is beter niet doen.
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 15:25 schreef bluedahlia het volgende:

[..]

Ik zie het zelf persoonlijk meer als een gezellig avondje bijkletsen, ik hecht dan ook meer waarde aan onze vriendschap dan iets anders. Voor mij is het dan ook absoluut geen "date". Vandaar mijn gemengde gevoelens.
Sure, ‘gezellig bijkletsen’, ‘vriendschap’. Als je het zelf maar gelooft.
Je weet wat zijn bedoelingen zijn, dus zoek maar vriendschap bij een ander man
  maandag 21 mei 2018 @ 15:28:27 #6
7152 Inbox4me
 Zo kijk ik altijd
pi_179302358
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 15:25 schreef bluedahlia het volgende:

[..]

Ik zie het zelf persoonlijk meer als een gezellig avondje bijkletsen, ik hecht dan ook meer waarde aan onze vriendschap dan iets anders. Voor mij is het dan ook absoluut geen "date". Vandaar mijn gemengde gevoelens.
Uh sure. Hij geeft aan dat hij je leuk vindt, wil een keer wat met je drinken maar hij heeft een vriendin.

"en hem ergens ook wel leuk vind maar dat ik, zolang hij een relatie heeft, niets van hem wil". Hij kan het water even testen, en gaat kijken wat het hem brengt. En na alle signalen die jij geeft en dingen die jij zegt zie je het niet als "date". Lijkt me sterk
Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden
pi_179302389
Ts wil gewoon bevestiging van andere mensen dat het okay is, terwijl ze zelf allang weet dat het niet okay is. Maar ik voorspel dat ze uiteindelijk als nog gaat. Dus ik vind het helemaal mooi ^O^
pi_179302420
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 15:28 schreef Inbox4me het volgende:

[..]

Uh sure. Hij geeft aan dat hij je leuk vindt, wil een keer wat met je drinken maar hij heeft een vriendin.

"en hem ergens ook wel leuk vind maar dat ik, zolang hij een relatie heeft, niets van hem wil". Hij kan het water even testen, en gaat kijken wat het hem brengt. En na alle signalen die jij geeft en dingen die jij zegt zie je het niet als "date". Lijkt me sterk
Zoals ik al zei wil ik me nergens aan binden, een scharrel zoek ik ergens anders wel, daar ga ik geen relatie voor verkloten. Had ik ook niet echt gewaardeerd als 't mij zou overkomen namelijk.
pi_179302429
Een geheimpje moet kunnen!!! :')

Die zoekt gewoon een neukertje om af en toe zijn zak te kunnen legen 8)7 :') :')
pi_179302450
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 15:34 schreef GM78 het volgende:
Een geheimpje moet kunnen!!! :')

Die zoekt gewoon een neukertje om af en toe zijn zak te kunnen legen 8)7 :') :')
Ja, en dat neukertje ben ik in ieder geval niet. Zo desperate ben ik nou ook weer niet. :')
pi_179302551
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 15:36 schreef bluedahlia het volgende:

[..]

Ja, en dat neukertje ben ik in ieder geval niet. Zo desperate ben ik nou ook weer niet. :')
Lekker negeren dus...
Die vent is duidelijk op zoek naar meer dan alleen vriendschap
  Moderator maandag 21 mei 2018 @ 16:16:53 #12
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_179303037
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 15:44 schreef GM78 het volgende:

[..]

Lekker negeren dus...
Die vent is duidelijk op zoek naar meer dan alleen vriendschap
TS ook, want 'ergens vind ze hem ook wel een beetje leuk', maar als ze ergens wat gaan drinken dan is dat vooral geen date. 8)7

Right, dus hij vindt haar leuk (voor een keer) en zij vind hem leuk, ze gaan samen ergens wat drinken maar dat is dan puur vriendschappelijk? Kom op zeg. TS, als je geen zin hebt in dit gedoe dan had je het contact wel afgekapt, immers, hij heeft een relatie.

Je vind het allemaal not done, maar ondertussen hou je dat contact wel in stand. OF je vind het niet kunnen, OF je kapt het af. Je zegt wel dat je het niet vindt kunnen, maar wat je doét is het contact in ieder geval niet afkappen.

Je weet zelf heus wel dat deze situatie niet zo hoort, dus wat is je doel van dit topic? Wat wil je horen? Dat je goed bezig bent en gewoon moet gaan? Of wat?
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 21 mei 2018 @ 16:26:08 #13
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_179303158
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 15:25 schreef bluedahlia het volgende:

[..]

Ik zie het zelf persoonlijk meer als een gezellig avondje bijkletsen, ik hecht dan ook meer waarde aan onze vriendschap dan iets anders. Voor mij is het dan ook absoluut geen "date". Vandaar mijn gemengde gevoelens.
Als jij beter slaapt door jezelf dit soort nonsens te vertellen moet je dat vooral doen. :')
pi_179303218
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 16:16 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

TS ook, want 'ergens vind ze hem ook wel een beetje leuk', maar als ze ergens wat gaan drinken dan is dat vooral geen date. 8)7

Right, dus hij vindt haar leuk (voor een keer) en zij vind hem leuk, ze gaan samen ergens wat drinken maar dat is dan puur vriendschappelijk? Kom op zeg. TS, als je geen zin hebt in dit gedoe dan had je het contact wel afgekapt, immers, hij heeft een relatie.

Je vind het allemaal not done, maar ondertussen hou je dat contact wel in stand. OF je vind het niet kunnen, OF je kapt het af. Je zegt wel dat je het niet vindt kunnen, maar wat je doét is het contact in ieder geval niet afkappen.

Je weet zelf heus wel dat deze situatie niet zo hoort, dus wat is je doel van dit topic? Wat wil je horen? Dat je goed bezig bent en gewoon moet gaan? Of wat?
Dit dus.

Het vriendschappelijk noemen terwijl hij duidelijk andere intenties heeft en jij nog een deur openhoudt voor meer dus eigenlijk heb je die intenties net zo goed. Kap het dan gewoon af.
pi_179303944
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 15:33 schreef bluedahlia het volgende:

[..]

Zoals ik al zei wil ik me nergens aan binden, een scharrel zoek ik ergens anders wel, daar ga ik geen relatie voor verkloten. Had ik ook niet echt gewaardeerd als 't mij zou overkomen namelijk.
Maar wel dat je vriend op date gaat met een wijf waar hijmee hij er lekker op los flirt? :')

Rot op joh.
  maandag 21 mei 2018 @ 17:14:20 #16
380218 Dr.Jan-Itor
Knifewrench!
pi_179304044
vraag me af of het zo zwart wit moet zijn zoals veel mensen zeggen. je zegt zelf dat je het niet vindt kunnen om met iemand te klooien die in een relatie zit, maar zolang jij het vriendschappelijk ziet is er van jouw kant niks aan de hand.
maar zodra hij wil daten en jullie afspraak dat karakter krijgt zou ik als ik jou was daar je grens trekken. als het bij een vriendschappelijke ontmoeting blijft en je hem dat ook duidelijk hebt gemaakt is er volgens mij niet zo veel aan de hand.
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_179304146
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 17:14 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
vraag me af of het zo zwart wit moet zijn zoals veel mensen zeggen. je zegt zelf dat je het niet vindt kunnen om met iemand te klooien die in een relatie zit, maar zolang jij het vriendschappelijk ziet is er van jouw kant niks aan de hand.
maar zodra hij wil daten en jullie afspraak dat karakter krijgt zou ik als ik jou was daar je grens trekken. als het bij een vriendschappelijke ontmoeting blijft en je hem dat ook duidelijk hebt gemaakt is er volgens mij niet zo veel aan de hand.
Hoe is dat vriendschappelijk als beide partijen andere intenties hebben?!
pi_179304184
quote:
10s.gif Op maandag 21 mei 2018 17:18 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Hoe is dat vriendschappelijk als beide partijen andere intenties hebben?!
Zolang hij in een relatie zit wil ik niets van hem, en dat heb ik hem ook duidelijk gemaakt.
pi_179304192
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 17:14 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
vraag me af of het zo zwart wit moet zijn zoals veel mensen zeggen. je zegt zelf dat je het niet vindt kunnen om met iemand te klooien die in een relatie zit, maar zolang jij het vriendschappelijk ziet is er van jouw kant niks aan de hand.
maar zodra hij wil daten en jullie afspraak dat karakter krijgt zou ik als ik jou was daar je grens trekken. als het bij een vriendschappelijke ontmoeting blijft en je hem dat ook duidelijk hebt gemaakt is er volgens mij niet zo veel aan de hand.
Dit idd. Maar goed, thanks voor jullie input in ieder geval.
pi_179304200
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 17:21 schreef bluedahlia het volgende:

[..]

Zolang hij in een relatie zit wil ik niets van hem, en dat heb ik hem ook duidelijk gemaakt.
Je wil niks van 'm maar je gaat wel daten. Uhu. Goed verhaal.
pi_179304218
Hou jezelf niet voor de gek. Zijn intenties zijn duidelijk (als jullie gaan afspreken ziet hij dat als date). Jij zegt dat niet te willen maar toch wil je het vriendschappelijk houden en heb dat gezegd tegen hem. Maar ga je er van uit dat hij niks doet omdat je dat aangaf ? Denk je echt dat hij de omgang tussen jullie puur platonisch ziet? Miss is hij sociaal wenselijk om je stiekem toch op een andere manier te kunnen fixen. Zou zijn vriendin weten dat jullie gaan afspreken? Jij wil gewoon ook meer van hem dat is duidelijk, anders spreek je toch niet met een bezet iemand af?
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_179304238
quote:
10s.gif Op maandag 21 mei 2018 15:30 schreef Angel-Joy het volgende:
Ts wil gewoon bevestiging van andere mensen dat het okay is, terwijl ze zelf allang weet dat het niet okay is. Maar ik voorspel dat ze uiteindelijk als nog gaat. Dus ik vind het helemaal mooi ^O^
Eens met bovenstaande.
  maandag 21 mei 2018 @ 17:24:44 #23
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_179304252
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 15:25 schreef bluedahlia het volgende:

[..]

Ik zie het zelf persoonlijk meer als een gezellig avondje bijkletsen, ik hecht dan ook meer waarde aan onze vriendschap dan iets anders. Voor mij is het dan ook absoluut geen "date". Vandaar mijn gemengde gevoelens.
En hij ziet het wel als date zo te lezen... Mja, je bent waarschijnlijk oud en wijs genoeg om de afweging te maken of de bijkomende drama het je waard is.
pi_179304257
quote:
9s.gif Op maandag 21 mei 2018 17:21 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je wil niks van 'm maar je gaat wel daten. Uhu.
Hij ziet het als "date", ik heb toegezegd een drankje te doen voordat deze hele situatie escaleerde. Natuurlijk weet ik ook wel dat hij me ziet zitten, maar ik heb hem ook duidelijk gemaakt hoe ik in deze situatie sta, en ook gezegd dat hij van mijn kant in ieder geval niets moet verwachten, want ik heb geen intenties in deze zolang hij in een relatie zit.
pi_179304284
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 17:25 schreef bluedahlia het volgende:

[..]

Hij ziet het als "date", ik heb toegezegd een drankje te doen voordat deze hele situatie escaleerde. Natuurlijk weet ik ook wel dat hij me ziet zitten, maar ik heb hem ook duidelijk gemaakt hoe ik in deze situatie sta, en ook gezegd dat hij van mijn kant in ieder geval niets moet verwachten, want ik heb geen intenties in deze zolang hij in een relatie zit.
Maar toch wel afspreken wat voor signaal geef je dan af?
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_179304314
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 17:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]

Maar toch wel afspreken wat voor signaal geef je dan af?
Ik heb meerdere malen duidelijk aangegeven dat, mochten we inderdaad afspreken, dit voor mij puur vriendschappelijk is, dus hij zou moeten weten hoe ik erover denk.
pi_179304320
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 17:25 schreef bluedahlia het volgende:

[..]

Hij ziet het als "date", ik heb toegezegd een drankje te doen voordat deze hele situatie escaleerde. Natuurlijk weet ik ook wel dat hij me ziet zitten, maar ik heb hem ook duidelijk gemaakt hoe ik in deze situatie sta, en ook gezegd dat hij van mijn kant in ieder geval niets moet verwachten, want ik heb geen intenties in deze zolang hij in een relatie zit.
Ja, dat is wat je zegt terwijl je met je gedrag iets heel anders laat zien. Dus hij gaat denken dat als hij maar effort levert het wel goedkomt.

Echt, doe niet zo naïef. :')
  maandag 21 mei 2018 @ 17:29:29 #28
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_179304331
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 17:25 schreef bluedahlia het volgende:

[..]

Hij ziet het als "date", ik heb toegezegd een drankje te doen voordat deze hele situatie escaleerde. Natuurlijk weet ik ook wel dat hij me ziet zitten, maar ik heb hem ook duidelijk gemaakt hoe ik in deze situatie sta, en ook gezegd dat hij van mijn kant in ieder geval niets moet verwachten, want ik heb geen intenties in deze zolang hij in een relatie zit.
Beloof je ons plechtig regelmatig updates te geven over de voortgang?
pi_179304351
quote:
10s.gif Op maandag 21 mei 2018 17:29 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Beloof je ons plechtig regelmatig updates te geven over de voortgang?
Haha, uiteraard.
pi_179304376
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 17:28 schreef bluedahlia het volgende:

[..]

Ik heb meerdere malen duidelijk aangegeven dat, mochten we inderdaad afspreken, dit voor mij puur vriendschappelijk is, dus hij zou moeten weten hoe ik erover denk.
Sure puur vriendschappelijk. Je spreekt jezelf wel erg tegen, want net gaf je aan je hebt behoefte aan een fuckbuddy ook.

Maarja

Hij is niet de enige man met een lul hoor

I’m just saying
  maandag 21 mei 2018 @ 17:31:55 #31
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_179304379
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 17:28 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ja, dat is wat je zegt terwijl je met je gedrag iets heel anders laat zien. Dus hij gaat denken dat als hij maar effort levert het wel goedkomt.

Echt, doe niet zo naïef. :')
Dit. TS loopt 'm zo lekker aan te moedigen, dit gaat echt zo'n gemiep opleveren.

Ik kan in dit geval ook echt geen medelijden met haar hebben als dit verkeerd gaat.
pi_179304393
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 17:28 schreef bluedahlia het volgende:

[..]

Ik heb meerdere malen duidelijk aangegeven dat, mochten we inderdaad afspreken, dit voor mij puur vriendschappelijk is, dus hij zou moeten weten hoe ik erover denk.
En wat zei hij toen jij dat zei?
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_179304409
O nvm hij vond het een geheimpje. Dat zegt toch alles al ts? Als iemand zoiets zegt?
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_179304445
quote:
10s.gif Op maandag 21 mei 2018 17:31 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Sure puur vriendschappelijk. Je spreekt jezelf wel erg tegen, want net gaf je aan je hebt behoefte aan een fuckbuddy ook.

Maarja

Hij is niet de enige man met een lul hoor

I’m just saying
Ja, maar een fuckbuddy vind ik ook wel ergens anders, daar hoef ik geen bezette gast voor.
pi_179304456
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 17:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]

En wat zei hij toen jij dat zei?
Dat 'ie daar begrip voor had. Heb ook duidelijk gezegd niet aan geheimpjes of whatever te doen.
pi_179304525
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 17:36 schreef bluedahlia het volgende:

[..]

Ja, maar een fuckbuddy vind ik ook wel ergens anders, daar hoef ik geen bezette gast voor.
Dat is mijn punt dus.
Kap gewoon contact met hem af, het gaat nergens heen. Kan ik je nu al vertellen. Zoek lekker een ander fuckbuddy en focus je daar op. Vriendschap zogenaamd :')
pi_179304536
quote:
10s.gif Op maandag 21 mei 2018 17:39 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Dat is mijn punt dus.
Kap gewoon contact met hem af, het gaat nergens heen. Kan ik je nu al vertellen. Zoek lekker een ander fuckbuddy en focus je daar op. Vriendschap zogenaamd :')
eens
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_179304547
Nog één keer dan!!!

Die vent is gewoon op zoek naar een kut die hij mag gebruiken als opvangbakje voor zijn kwakje.

Zelfs als hij de relatie met zijn huidige vriendin zou verbreken, kun je hem gezien zijn huidige gedrag nooit kunnen vertrouwen.

De wereld zit vol met vrijgezellen mannen die een leuke vrouw zoeken. Dus waarom in godsnaam zitten klotten met eentje die al bezet is en duidelijk niet te vertrouwen is :?
  maandag 21 mei 2018 @ 17:40:54 #39
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_179304559
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 17:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
O nvm hij vond het een geheimpje. Dat zegt toch alles al ts? Als iemand zoiets zegt?
Een geheimpje ook... De sleaze druipt er van af zo.
pi_179304597
quote:
10s.gif Op maandag 21 mei 2018 17:40 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Een geheimpje ook... De sleaze druipt er van af zo.
heel integer :P
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_179304673
Deze man wil niet bijkletsen, maar gewoon seks.

Als het om een "vriendschappelijk" contact zou gaan, dan zou hij gewoon zijn vriendin meenemen.
  maandag 21 mei 2018 @ 18:40:07 #42
380218 Dr.Jan-Itor
Knifewrench!
pi_179305754
quote:
10s.gif Op maandag 21 mei 2018 17:18 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Hoe is dat vriendschappelijk als beide partijen andere intenties hebben?!
als dat voor hem ook duidelijk is kan je toch vriendschappelijk contact hebben?
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
  maandag 21 mei 2018 @ 18:44:44 #43
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_179305850
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 18:40 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:

[..]

als dat voor hem ook duidelijk is kan je toch vriendschappelijk contact hebben?
Zou je je kunnen voorstellen dat met het beeld wat door TS van deze man geschetst wordt, hij waarschijnlijk niet iemand is die zich iets van gemaakte afspraken aantrekt?
pi_179305871
Je hecht waarde aan jullie vriendschap, zeg je? Jullie hebben geen vriendschap, je kent hem nauwelijks. :')

Je kutje kriebelt of je geniet gewoon van de aandacht van een bezette man. Als dit het niet is, dan ga je wel met méér intenties dan enkel bijkletsen met hem afspreken.

Wees eerlijk tegen jezelf in plaats van jezelf wijs te maken dat je geen relatiestoker bent. Als je met hem afspreekt, ben je dat namelijk gewoon. Welke smoesjes je voor jezelf ook bedenkt.
pi_179305911
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 18:44 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Zou je je kunnen voorstellen dat met het beeld wat door TS van deze man geschetst wordt, hij waarschijnlijk niet iemand is die zich iets van gemaakte afspraken aantrekt?
En dat TS dit dondersgoed weet. Als ze eerlijk zou zijn, is het óf niet afspreken, óf gewoon fucking toegeven dat je het niet erg vindt om te stoken in een relatie. Zo simpel is het.
pi_179306285
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 18:40 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:

[..]

als dat voor hem ook duidelijk is kan je toch vriendschappelijk contact hebben?
Met alles wat je in dit topic leest lijkt je dat een reële optie, ja? Kom op man.
pi_179306342
TS is toch duidelijk geweest? Misschien té duidelijk zelfs, omdat ze heeft aangegeven de persoon in kwestie aantrekkelijk te vinden. Maar óók dat ze niks met hem wil, omdat hij een relatie heeft. Dan zou je haar hoogstens naïviteit kunnen aanrekenen, maar "stoken in een relatie"? Nee.

Dat haar 'date' meer in gedachten heeft dan 'een drankje' lijkt duidelijk. Dat hij niet lijkt te luisteren naar de grenzen die ze aangeeft lijkt ook duidelijk.

De vraag die rest voor mij is waarom je dan eigenlijk met hem wil afspreken TS?
pi_179306885
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 19:10 schreef Lápiz het volgende:
TS is toch duidelijk geweest?
Je bent niet duidelijk als je iets zegt maar je daar niet echt naar gedraagt.
pi_179306948
Zegt wel veel over je eigenwaarde als je genoegen neemt met iemands geheimpje te zijn.
pi_179307130
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 15:13 schreef bluedahlia het volgende:
Een tijd geleden ben ik aan de praat geraakt met iemand die ik daarvoor een aantal keer gezien/gesproken had, maar eigenlijk niet zo goed kende. Sindsdien hebben we eigenlijk dagelijks contact. Hij laat duidelijk merken dat hij me wel ziet zitten, hij flirt veel en daagt me uit. Zegt dat hij snel een keer wil “daten” en zulks. Op zich allemaal prima, maar hij heeft een vriendin.

Ik heb hem duidelijk gemaakt hoe ik over de situatie denk - dat ik me bij hem op mijn gemak voel en hem ergens ook wel leuk vind maar dat ik, zolang hij een relatie heeft, niets van hem wil, omdat ik dat niet eerlijk vind tegenover zijn vriendin, en omdat ik me op dit moment niet aan iemand wil binden. Hij gaf aan dat te begrijpen maar zei ook dat een geheimpje wel moest kunnen. Nu had ik, voordat de hele situatie escaleerde, toegezegd om een keer een drankje te doen.

Het lijkt me gezellig om een drankje met hem te doen om bij te kletsen en gewoon een leuke avond te hebben, maar ergens heb ik daar toch gemengde gevoelens over. Het contact kan ik niet afkappen omdat we elkaar in de toekomst nog vaker zullen gaan zien. Ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat ik de eerste stap in deze situatie niet zal zetten, maar kan natuurlijk niet inschatten wat hij van plan is. De aandacht die hij me geeft vind ik echter dan wel weer fijn. Ik wil niet de reden zijn waardoor zijn relatie op het spel gezet wordt, maar eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik wel terug flirt. Zit ik fout? Ondanks dat ik aan niemand gebonden ben?

Waarom flirten mensen terwijl ze een partner hebben? Is dat omdat ze, na lang samenzijn, gewoon toe zijn aan iets nieuws of is het gewoon aandacht die hij in zijn huidige relatie niet krijgt? Heeft iemand tips of ervaring hoe met deze situatie om te gaan? Ik kan het oprecht goed met hem vinden en wil hem als vriend absoluut niet kwijt.
Jij bent duidelijk geweest en het is aan hem om dat te respecteren. Doet hij dat niet, dan is afkappen toch het beste.

Maar met hem een drankje doen moet prima kunnen.
pi_179307355
quote:
15s.gif Op maandag 21 mei 2018 19:38 schreef Mojo.jojo het volgende:
Zegt wel veel over je eigenwaarde als je genoegen neemt met iemands geheimpje te zijn.
Klopt, gelukkig doe ik niet aan geheimpjes en ben ik daar duidelijk in geweest.
  FOK!fotograaf maandag 21 mei 2018 @ 20:01:40 #52
364681 over_hedge
pi_179307380
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 15:13 schreef bluedahlia het volgende:
. Hij gaf aan dat te begrijpen maar zei ook dat een geheimpje wel moest kunnen. Nu had ik, voordat de hele situatie escaleerde, toegezegd om een keer een drankje te doen.
Lijkt mij een reden om sowieso nooit wat met hem te beginnen... Al was hij nu vrijgezel. Hoe de fuck moet je hem ooit gaan vertrouwen
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_179307645
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 20:01 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Lijkt mij een reden om sowieso nooit wat met hem te beginnen... Al was hij nu vrijgezel. Hoe de fuck moet je hem ooit gaan vertrouwen
Dus dat. Dat zegt-ie eenmaal in een relatie met jou ook.
pi_179307755
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 15:36 schreef bluedahlia het volgende:

[..]

Ja, en dat neukertje ben ik in ieder geval niet. Zo desperate ben ik nou ook weer niet. :')
Kap het dan maar af, want dat is wel zijn intentie. Vriendschap tussen verschillende seksen is een utopie (uitzonderingen daargelaten)
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_179307863
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 20:19 schreef Ridocar het volgende:

Vriendschap tussen verschillende seksen is een utopie (uitzonderingen daargelaten)
Wat een onzin zeg!
pi_179307886
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 20:24 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg!
In dit geval iig sowieso.
pi_179308024
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 17:21 schreef bluedahlia het volgende:

[..]

Zolang hij in een relatie zit wil ik niets van hem, en dat heb ik hem ook duidelijk gemaakt.
Dus als hij niet in een relatie zou zitten zou je wel romantisch geïnteresseerd zijn? Hoe kan je dan nu spreken over vriendschap?

Een vriendschap is geen kwestie van 'bij gebrek aan een romantische relatie'.
"Pools are perfect for holding water"
pi_179308089
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 20:31 schreef probeer het volgende:

[..]

Dus als hij niet in een relatie zou zitten zou je wel romantisch geïnteresseerd zijn? Hoe kan je dan nu spreken over vriendschap?

Een vriendschap is geen kwestie van 'bij gebrek aan een romantische relatie'.
Bedoel meer als fuckbuddy, een relatie met iemand die zich zo in een relatie gedraagt hoef ik sowieso niet.
  maandag 21 mei 2018 @ 20:42:39 #59
380218 Dr.Jan-Itor
Knifewrench!
pi_179308330
quote:
9s.gif Op maandag 21 mei 2018 19:08 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Met alles wat je in dit topic leest lijkt je dat een reële optie, ja? Kom op man.
je moet inderdaad vrij goed gelovig zijn als je zo'n gast er later op vertrouwt dat hij het niet ziet als date. maar dat mag ts wat mij betreft zelf inschatten.
ik geef een aantal voorwaarden zeg maar.
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_179308333
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 20:33 schreef bluedahlia het volgende:

[..]

Bedoel meer als fuckbuddy, een relatie met iemand die zich zo in een relatie gedraagt hoef ik sowieso niet.
Ok.

Dus als hij niet in een relatie zou zitten zou je wel romantisch seksueel geïnteresseerd zijn? Hoe kan je dan nu spreken over vriendschap?

Een vriendschap is geen kwestie van 'bij gebrek aan een romantische seksuele relatie'.
"Pools are perfect for holding water"
pi_179308361
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 20:42 schreef probeer het volgende:

[..]

Ok.

Dus als hij niet in een relatie zou zitten zou je wel romantisch seksueel geïnteresseerd zijn? Hoe kan je dan nu spreken over vriendschap?

Een vriendschap is geen kwestie van 'bij gebrek aan een romantische seksuele relatie'.
Waarom zou je als fuckbuddies geen vriendschap kunnen hebben? Genoeg mensen die ik ken waarbij dat prima samengaat.
  maandag 21 mei 2018 @ 20:45:30 #62
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_179308388
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 20:33 schreef bluedahlia het volgende:

[..]

Bedoel meer als fuckbuddy, een relatie met iemand die zich zo in een relatie gedraagt hoef ik sowieso niet.
Maar bij gebrek aan fuck buddy optie zie je een vriendschap nog wel zitten?

Waarom in vredesnaam?

Ik heb zelf iig liever geen mensen in mijn vriendenkring die hun partner bedonderen zonder ook maar iets van gene of wat dan ook. Zit toch iets niet lekker bij zo'n persoon lijkt me.
pi_179308464
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 20:44 schreef bluedahlia het volgende:

[..]

Waarom zou je als fuckbuddies geen vriendschap kunnen hebben? Genoeg mensen die ik ken waarbij dat prima samengaat.
Omdat hij een kutmoraal erop na lijkt te willen houden met jou als potentiële nieuwe schoenen voor hij de oude weg flikkert. Prima, als jouw morele kompas daar op aansluit, maar laten we niet doen alsof deze gemeenschappelijke basis vriendschap is.

Inb4 it just happened :'( :9~ ;(
pi_179308594
Dit gaat veel verder dan flirten en dat weet je zelf ook wel.
:{w
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_179308933
TVP.. Ik ga dit topic nog doorlezen.. Ik moet binnenkort naar een trouwerij van een koppel waarvan de vrouw een tijd geleden op een feestje wel heel erg opzichtig haar tieten in mijn rug drukte..

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2018 21:07:14 ]
pi_179308987
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 20:48 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Omdat hij een kutmoraal erop na lijkt te willen houden met jou als potentiële nieuwe schoenen voor hij de oude weg flikkert. Prima, als jouw morele kompas daar op aansluit, maar laten we niet doen alsof deze gemeenschappelijke basis vriendschap is.

Inb4 it just happened :'( :9~ ;(
Ja, dit dus. Wel lekker hypocriet volhouden dat je zelf echt principes hebt, maar die vervolgens totaal achterwege laten bij het sluiten van vriendschappen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_179309103
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 19:59 schreef bluedahlia het volgende:

[..]

Klopt, gelukkig doe ik niet aan geheimpjes en ben ik daar duidelijk in geweest.
Bel dan even zijn vriendin op en vraag of ze er geen bezwaar tegen heeft als hij en jij even "een drankje doen".
pi_179309120
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 20:19 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Kap het dan maar af, want dat is wel zijn intentie. Vriendschap tussen verschillende seksen is een utopie (uitzonderingen daargelaten)
Dat klopt, maar vrouwen hebben er alle belang bij dit feit te blijven ontkennen. Hoe meer "vrienden", hoe beter.
pi_179309388
'Het maakt voor onze vriendschap helemaal niets uit hoe een vriend mij ziet, het maakt alleen maar uit hoe ik die vriend zie.'

Totaal bizar, zo'n kijk op vriendschap.
"Pools are perfect for holding water"
pi_179309463
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 20:31 schreef probeer het volgende:

[..]

Dus als hij niet in een relatie zou zitten zou je wel romantisch geïnteresseerd zijn? Hoe kan je dan nu spreken over vriendschap?

Een vriendschap is geen kwestie van 'bij gebrek aan een romantische relatie'.
Dat kan toch ontstaan?

Ik vind het eigenlijk een rare gedachte dat je met iemand met wie je een relatie kan hebben niet ook bevriend kan raken.
  maandag 21 mei 2018 @ 21:40:23 #71
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_179309605
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 21:31 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat kan toch ontstaan?

Ik vind het eigenlijk een rare gedachte dat je met iemand met wie je een relatie kan hebben niet ook bevriend kan raken.
Ja dát is ook niet raar. Dikke maatjes willen worden met iemand die duidelijk je wil neuken terwijl je dat zelf (zogezegd) niet ziet zitten is daarintegen wel raar.
pi_179310106
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 21:31 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat kan toch ontstaan?

Ik vind het eigenlijk een rare gedachte dat je met iemand met wie je een relatie kan hebben niet ook bevriend kan raken.
Goed punt. Onhandig verwoord van mijn kant.

Maarja .. Als beiden eigenlijk meer willen dan alleen vriendschap (waarbij er eentje nog wel de realisatie heeft dat dat er nu niet in zit. Dat dan wel weer) is het imo een vriendschap onder valse voorwendselen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_179310139
quote:
13s.gif Op maandag 21 mei 2018 21:28 schreef probeer het volgende:
'Het maakt voor onze vriendschap helemaal niets uit hoe een vriend mij ziet, het maakt alleen maar uit hoe ik die vriend zie.'

Totaal bizar, zo'n kijk op vriendschap.
Nogal egocentrisch ja, maar dat beeld had ik toch al na de OP.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_179310227
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 15:13 schreef bluedahlia het volgende:
Hij gaf aan dat te begrijpen maar zei ook dat een geheimpje wel moest kunnen
Walgelijk. Het moment dat ik dit van iemand zou weten zou ik er meteen mee stoppen, eventueel zelfs dit (als ik tekst heb) naar de vriendin sturen en lekker gedag zwaaien.

quote:
Het lijkt me gezellig om een drankje met hem te doen om bij te kletsen en gewoon een leuke avond te hebben, maar ergens heb ik daar toch gemengde gevoelens over. Het contact kan ik niet afkappen omdat we elkaar in de toekomst nog vaker zullen gaan zien.
Wedden dat dat kan?

quote:
Ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat ik de eerste stap in deze situatie niet zal zetten, maar kan natuurlijk niet inschatten wat hij van plan is. De aandacht die hij me geeft vind ik echter dan wel weer fijn.
Hij zegt letterlijk "een geheimpje", HALLO. Ja leuk die aandacht, en straks pik jij hem van haar af en doet hij precies hetzelfde met jou. Hoe naief kan je zijn?

quote:
Ik wil niet de reden zijn waardoor zijn relatie op het spel gezet wordt, maar eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik wel terug flirt. Zit ik fout? Ondanks dat ik aan niemand gebonden ben?
Ja, je zit fout. Dat je hier nog over moet nadenken.
Juist.
pi_179310232
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 22:05 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Nogal egocentrisch ja, maar dat beeld had ik toch al na de OP.
Als je zo blind bent voor de ander (en diens wensen / verwachtingen / opvattingen) vind ik dat je ook niet eens van een echte vriendschap kan spreken. Dat is namelijk een wisselwerking tussen twee mensen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_179310280
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 21:31 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat kan toch ontstaan?

Ik vind het eigenlijk een rare gedachte dat je met iemand met wie je een relatie kan hebben niet ook bevriend kan raken.
Zijn relatie is dan ook niet het probleem, want anders zou hij daar wel aan werken of het uitgemaakt hebben. Maar nee, hij geeft het kennelijk ook gewoon toe dat ie in ts d'r broekje wil en steekt daar dagelijks energie in. Dan is het een probleem dat zijn gedrag naar ts voor haar verwarrend is. Ze voelt zich er niet helemaal senang bij en loopt hier te verdedigen dat zij heus wel duidelijk is geweest (vriendschap ja!), maar dat is hij ook (dagelijks zelfs) en dan zitten ze niet op één lijn.

Ts, beter ga je beslissen of je die ongebonden yolovrouw bent die zegt we gaan ervoor of trek je een echte grens. Eentje waarbij je niet tolereert dat ie zo flirt en met je wil daten enzo en consequenties hangt aan aanhoudend uitdagend gedrag dat jouw vriendschappelijke grens overgaat. Hij is vast niet de enige waar je aandacht van kan krijgen en als hij echt vriendschap met je zou willen, zou hij jouw (niet die van zijn vriendin/relatie) grenzen toch ook kunnen respecteren ipv lekker speels te blijven kijken tot hoe ver hij kan blijven gaan?
pi_179310384
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 22:10 schreef probeer het volgende:

[..]

Als je zo blind bent voor de ander (en diens wensen / verwachtingen / opvattingen) vind ik dat je ook niet eens van een echte vriendschap kan spreken. Dat is namelijk een wisselwerking tussen twee mensen.
Dat ook zeker.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_179310821
Dit wordt neuken!
  dinsdag 22 mei 2018 @ 00:30:50 #79
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_179312726
Tvp voor als TS zich toch laat volyoghurten door deze onbetrouwbare casanova. En om haar username te herinneren voor als ze over drie jaar een topic opent over hoe ze is bedrogen door haar vriend.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_179316859
Ik denk dat flirten in een relatie gewoon moet kunnen.
In dit geval keur ik het daarentegen wel af om de volgende 2 redenen:
1. Hij is er niet eerlijk over naar zijn partner.
2. Dit is niet gewoon flirten, maar duidelijk meer dan dat daar jullie ook al een vriendschap hebben en hij duidelijk naar meer op zoek is dan enkel flirtgedrag.
pi_179319360
Ik heb er gisteravond een punt achter gezet en aangegeven dat het gedrag van ons beiden niet door de beugel kon. Hij gaf aan dit jammer te vinden maar wel te begrijpen. Heb 'm ook verwijderd van whatsapp en socials just to be safe.

Thanks all!
pi_179319733
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 15:13 schreef bluedahlia het volgende:
Hij gaf aan dat te begrijpen maar zei ook dat een geheimpje wel moest kunnen.
Op dat moment had ik gezegd dat ik een gruwelijke hekel had aan geheimpjes en dat hij maar lekker geheimpjes moest doen met zijn partner.
Was je meteen goed duidelijk en klaar geweest
  dinsdag 22 mei 2018 @ 20:11:18 #83
7152 Inbox4me
 Zo kijk ik altijd
pi_179327396
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 12:49 schreef bluedahlia het volgende:
Ik heb er gisteravond een punt achter gezet en aangegeven dat het gedrag van ons beiden niet door de beugel kon. Hij gaf aan dit jammer te vinden maar wel te begrijpen. Heb 'm ook verwijderd van whatsapp en socials just to be safe.

Thanks all!
Bedankt voor je update, en ik denk een verstandige keuze :)
Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden
pi_179327505
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 15:25 schreef bluedahlia het volgende:

[..]

Ik zie het zelf persoonlijk meer als een gezellig avondje bijkletsen, ik hecht dan ook meer waarde aan onze vriendschap dan iets anders. Voor mij is het dan ook absoluut geen "date". Vandaar mijn gemengde gevoelens.
Forget it. Hij wil in je broekje.
Whatever...
pi_179328117
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 20:18 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Forget it. Hij wil in je broekje.
Ach, misschien heeft hij wel groot gelijk. ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')