abonnement Unibet Coolblue
pi_179298438
Beste dames, heren,

Ik vroeg me af of iemand toevallig weet hoe ik een dame kan ontmoeten die ook intiem wil zijn met mij. Want ik ben namelijk biologisch een man maar ik kleed me dagelijks als vrouw alleen ik twijfel nog over de seksuele onderwerpen. Er zijn genoeg mogelijkheden als je geld hebt om overal voor te betalen maar ik heb een bijstandsuitkering en kan mij dat niet permitteren.
Heeft iemand enige idee hoe ik dit kan vinden?

mvg Nieuw_fok08
pi_179298450
Aan het einde van de regenboog. Naast de pot met goud.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_179298524
Fetlife? Of andere fora

Voor de rest geldt voor jou wat voor ons allemaal geldt- je voelsprieten gebruiken in het leven...
  maandag 21 mei 2018 @ 11:52:30 #4
469637 VleesLollie
Vogeltjesdans:I am your father
pi_179299111
Hoe oud ben je TS?
It is nice to be important, but it's more important to be nice!
Respect to the man in the ice cream van!
pi_179299173
ik ben 28, bijna 29
pi_179299244
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 11:52 schreef VleesLollie het volgende:
Hoe oud ben je TS?
ik ben 28, bijna 29 :)
pi_179299282
Nieuw_fok01 t/m 07 waren al vergeven of wat is dit?! 8)7
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Moderator maandag 21 mei 2018 @ 12:08:46 #8
441859 crew  Lenny77
pi_179299305
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 10:58 schreef Nieuw_fok08 het volgende:
Beste dames, heren,

Ik vroeg me af of iemand toevallig weet hoe ik een dame kan ontmoeten die ook intiem wil zijn met mij. Want ik ben namelijk biologisch een man maar ik kleed me dagelijks als vrouw alleen ik twijfel nog over de seksuele onderwerpen. Er zijn genoeg mogelijkheden als je geld hebt om overal voor te betalen maar ik heb een bijstandsuitkering en kan mij dat niet permitteren.
Heeft iemand enige idee hoe ik dit kan vinden?

mvg Nieuw_fok08
Wil je dan sex als man of als vrouw?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Redactie Frontpage maandag 21 mei 2018 @ 12:14:30 #9
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_179299369
Ga naar een prostituee die ook ambigue mensen wil afwerken.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_179299720
Het lijkt me wel ingewikkeld. Alsof het al niet moeilijk genoeg is een partner te vinden met wie je goed matched.

Ik ken ook een paar mannen die zich hebben laten ombouwen tot vrouw, maar zijn wel lesbisch. Hoe moeilijk kan je het maken voor jezelf. Het is bijna een garantie voor ongeluk.

Nou weet ik dat je het niet voor het uitzoeken hebt wat voor geaardheid je hebt, maar veranderen van geslacht vind ik totaal uit de tijd. Accepteer jezelf gewoon hoe je bent. Een vrouw in een mannenlichaam. Er zijn genoeg vrouwen die daar geen enkel probleem mee hebben. Maar als je er een probleem van gaat maken wordt het heel ingewikkeld.

Weet natuurlijk niet of dit ook voor ts geldt. Ben maar aan het freewheelen...

Op zich is er niets mis mee om je te kleden als vrouw. Zijn er in de bdsm community geen contact-avonden?
pi_179300034
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 12:08 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Wil je dan sex als man of als vrouw?
Als man omdat ik biologisch nog wel een man ben
pi_179300196
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 12:45 schreef ray-xxx het volgende:
Het lijkt me wel ingewikkeld. Alsof het al niet moeilijk genoeg is een partner te vinden met wie je goed matched.

Ik ken ook een paar mannen die zich hebben laten ombouwen tot vrouw, maar zijn wel lesbisch. Hoe moeilijk kan je het maken voor jezelf. Het is bijna een garantie voor ongeluk.

Nou weet ik dat je het niet voor het uitzoeken hebt wat voor geaardheid je hebt, maar veranderen van geslacht vind ik totaal uit de tijd. Accepteer jezelf gewoon hoe je bent. Een vrouw in een mannenlichaam. Er zijn genoeg vrouwen die daar geen enkel probleem mee hebben. Maar als je er een probleem van gaat maken wordt het heel ingewikkeld.

Weet natuurlijk niet of dit ook voor ts geldt. Ben maar aan het freewheelen...

Op zich is er niets mis mee om je te kleden als vrouw. Zijn er in de bdsm community geen contact-avonden?
Het ligt wel ingewikkelder dan dat hoor, sommige mensen kunnen niet anders dat te veranderen als geslacht. Volgens mij moet je je er eerst meer in verdiepen om er beter over te kunnen oordelen. Je kunt toch nooit weten hoe anderen zich voelen, ik kan het toch ook niet voor jou of iemand anders voelen?
Ik ben het in ieder geval nog aan het uitzoeken en ben er al langer dan 10 jaar mee bezig dus mijn keuze is weloverwogen.
Het is geen garantie voor ongeluk, sommige mensen worden er gelukkiger door en kunnen ook prima een relatie krijgen, maar dat is heel verschillend per persoon, dat kun je niet over 1 kam scheren.
Het is trouwens juist moeilijk om ertussen in te leven, waar moet je naar de wc, en zwemmen, heb je daar al aan gedacht? Vrouwen weten juist niet wat ze eigenlijk van iemand als mij moeten verwachten, veel mensen kijken je raar aan omdat ze niet weten of je man of vrouw bent,
Als je dat dagelijks mee maakt dan spreek ik graag verder met je.
Ik weet niet of er bdsm community zijn, ik ben geen ster in googelen
pi_179300521
Begrijp ik het goed, je bent dus biologisch een man, maar je kleed je als vrouw en ik neem aan dat je een vrouw wil worden.en je zoekt een vrouw voor seks?
pi_179300652
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 13:28 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Begrijp ik het goed, je bent dus biologisch een man, maar je kleed je als vrouw en ik neem aan dat je een vrouw wil worden.en je zoekt een vrouw voor seks?
Dat begrijp je inderdaad goed :)
Ik twijfel alleen nog of ik echt het traject in ga met hormonen en operaties et cetera.
Het is nogal een belangrijke beslissing en heb nu net een belangrijk gesprek gehad waarin ik uiteindelijk het nu moet gaan beslissen dus alles komt nu wel heel erg dichtbij.
pi_179301997
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 13:35 schreef Nieuw_fok08 het volgende:

[..]

Dat begrijp je inderdaad goed :)
Ik twijfel alleen nog of ik echt het traject in ga met hormonen en operaties et cetera.
Het is nogal een belangrijke beslissing en heb nu net een belangrijk gesprek gehad waarin ik uiteindelijk het nu moet gaan beslissen dus alles komt nu wel heel erg dichtbij.
Oke, ik ben hoofdzakelijk mannen tegen gekomen die dat wel erg aantrekkelijk vonden, met of zonder operatie. Vrouwen minder, vaak hoor je dat als er al een relatie is, dat de vrouwen meer een zusterlijke vriendschap krijgen dan een passionele relatie. Maar goed, heb veel gezien, maar natuurlijk nog niet alles, wie weet zijn er speciale fora/chatrooms waar mensen in contact kunnen komen en wie weet leer je daar iemand kennen.
  Moderator maandag 21 mei 2018 @ 14:58:59 #16
441859 crew  Lenny77
pi_179302021
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 13:28 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Begrijp ik het goed, je bent dus biologisch een man, maar je kleed je als vrouw en ik neem aan dat je een vrouw wil worden.en je zoekt een vrouw voor seks?
Maar als in lesbische sex dan en niet als in penetratie van de andere vrouw door jou zelf?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_179303339
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 14:58 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Maar als in lesbische sex dan en niet als in penetratie van de andere vrouw door jou zelf?
Dat zoek ik inderdaad ja :)
pi_179303433
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 14:56 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Oke, ik ben hoofdzakelijk mannen tegen gekomen die dat wel erg aantrekkelijk vonden, met of zonder operatie. Vrouwen minder, vaak hoor je dat als er al een relatie is, dat de vrouwen meer een zusterlijke vriendschap krijgen dan een passionele relatie. Maar goed, heb veel gezien, maar natuurlijk nog niet alles, wie weet zijn er speciale fora/chatrooms waar mensen in contact kunnen komen en wie weet leer je daar iemand kennen.
Dankjewel voor je reactie :) Het is allemaal complex ja, ik ben in het verleden ook wel mannen tegen gekomen die het interessant vinden maar dat zoek ik inderdaad niet.
Ik moet het allemaal nog goed uitzoeken voor mezelf en ik hoop dat ik nog wat meer tips kan krijgen op dit forum van mensen zodat ik weer wat verder kom :)
  Moderator maandag 21 mei 2018 @ 19:27:01 #19
441859 crew  Lenny77
pi_179306712
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 16:37 schreef Nieuw_fok08 het volgende:

[..]

Dat zoek ik inderdaad ja :)
Lesbische sex dus?
Ik kan niet zo goed volgen, sorry :@
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_179312101
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 19:27 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Lesbische sex dus?
Ik kan niet zo goed volgen, sorry :@
Inderdaad lesbische sex :)
  dinsdag 22 mei 2018 @ 07:42:47 #21
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_179315136
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 13:06 schreef Nieuw_fok08 het volgende:

[..]

Als man omdat ik biologisch nog wel een man ben
Je zult biologisch altijd een man blijven.
pi_179315441
Ik werk als verpleegkundige op een afdeling waar ook genderdysforie behandelt. Dus man naar vrouw en vrouw naar man. Ik vind het altijd heftige operaties. Kunnen redelijk wat complicaties optreden en pijn etc. Ik vraag mij altijd af of het het waard is. Want technisch gezien ben je kerngezond en laat je je opereren. Ik heb een man naar vrouw patiënt na een half jaar gezien. Ik moet zeggen dat ik onder de indruk was gezien hoe mooi het was geworden. Maar de weg ernaar toe is zwaar en lang. Dus denk er goed over na of je dit echt wil. Maar dat weet jezelf ook natuutlijk;) succes
pi_179315446
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 07:42 schreef VarkensHart het volgende:

[..]

Je zult biologisch altijd een man blijven.
Jaaa dat begrijp ik ook, maar als ik aan de hormonen ga en de operatie krijg dan zie je daar niet veel meer van en lijk ik biologisch een vrouw.
pi_179315459
Is er geen dating site voor mensen die trans zijn? Anders gouden idee man!
pi_179315476
Dat is weer nieuw. Een transgender die voor de heteroseksueel is. Zo leer je nog eens wat.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_179315486
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 08:33 schreef jeroen1989 het volgende:
Ik werk als verpleegkundige op een afdeling waar ook genderdysforie behandelt. Dus man naar vrouw en vrouw naar man. Ik vind het altijd heftige operaties. Kunnen redelijk wat complicaties optreden en pijn etc. Ik vraag mij altijd af of het het waard is. Want technisch gezien ben je kerngezond en laat je je opereren. Ik heb een man naar vrouw patiënt na een half jaar gezien. Ik moet zeggen dat ik onder de indruk was gezien hoe mooi het was geworden. Maar de weg ernaar toe is zwaar en lang. Dus denk er goed over na of je dit echt wil. Maar dat weet jezelf ook natuutlijk;) succes
Voor sommige mensen is dit de beste optie en het is zo mooi dat het kan, ik ben blij dat het zo kan. Maar ik weet natuurlijk dat het geen gemakkelijke weg zal worden, dat moet je ervoor over hebben en dat heb je er ook voor over als je helemaal achter je eigen keuze staat :)
Ik wil daarom nog alles onderzoeken en er wel de tijd voor nemen, maarja ik ben er ook al langer dan 10 jaar mee bezig, dus je kunt niet zeggen dat ik het de aandacht geef die het nodig heeft :)
  woensdag 23 mei 2018 @ 07:41:41 #27
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_179333213
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 08:34 schreef Nieuw_fok08 het volgende:

[..]

Jaaa dat begrijp ik ook, maar als ik aan de hormonen ga en de operatie krijg dan zie je daar niet veel meer van en lijk ik biologisch een vrouw.
Je kunt beter naar de psychiater, die kan je van deze gekke gedachtes afhelpen.

En ja, ik weet dat dit volledig tegen de maatschappelijke correctheid wbt transgenders ingaat maar daar heb ik schijt aan. Mijn mening
pi_179335115
quote:
1s.gif Op woensdag 23 mei 2018 07:41 schreef VarkensHart het volgende:

[..]

Je kunt beter naar de psychiater, die kan je van deze gekke gedachtes afhelpen.

En ja, ik weet dat dit volledig tegen de maatschappelijke correctheid wbt transgenders ingaat maar daar heb ik schijt aan. Mijn mening
Graag oordelen/mening geven als je ergens verstand van hebt in de toekomst
  woensdag 23 mei 2018 @ 14:49:06 #29
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_179338446
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 11:29 schreef Nieuw_fok08 het volgende:

[..]

Graag oordelen/mening geven als je ergens verstand van hebt in de toekomst
Doe ik lekker niet :6
pi_179339167
Ik vind het ook in mijn persoonlijke mening niks. Maarja ik voel dat niet zo, zoals hun dat voelen. Maar ik wordt er kriegelich van als de minderheidsgroepen zich constant in het uiterste moeten uiten. Het constant op deze manier uitdragen zal juist de weerstand van de maatschappij oproepen. En verder kosten die operaties ook idioot veel geld. Maarja we zijn gelukkig een welvarend land.
  Moderator woensdag 23 mei 2018 @ 17:06:07 #31
441859 crew  Lenny77
pi_179340771
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 15:36 schreef jeroen1989 het volgende:
Ik vind het ook in mijn persoonlijke mening niks. Maarja ik voel dat niet zo, zoals hun dat voelen. Maar ik wordt er kriegelich van als de minderheidsgroepen zich constant in het uiterste moeten uiten. Het constant op deze manier uitdragen zal juist de weerstand van de maatschappij oproepen. En verder kosten die operaties ook idioot veel geld. Maarja we zijn gelukkig een welvarend land.
Hoezo uiterste uiten?
En welke weerstand? Dan toch alleen maar bij enkelen.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_179342073
quote:
1s.gif Op woensdag 23 mei 2018 07:41 schreef VarkensHart het volgende:

[..]

Je kunt beter naar de psychiater, die kan je van deze gekke gedachtes afhelpen.

En ja, ik weet dat dit volledig tegen de maatschappelijke correctheid wbt transgenders ingaat maar daar heb ik schijt aan. Mijn mening
Goed zo poes! You tell em guuuurl!

[ Bericht % gewijzigd door Flogging op 24-05-2018 22:02:20 ]
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 24 mei 2018 @ 22:02:55 #33
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_179365988
Opgeschoond, graag ontopic en kappen met op de man spelen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')