abonnement Unibet Coolblue
pi_179285971
Ik heb zojuist Netflix season 1 van the Mist met veel plezier gekeken. Groot gedeelte praktisch wezen Binge watchen. Het was weer een oudwertse serie waarbij je bij elke aflevering bij het einde meteen doorgaat naar de volgende.

Setting is niet erg ingewikkeld in eerste instantie. Een dorpje is gehuld in een mist dat alles dood dat er erin komt. Dit is een adaptie van het verhaal van Stepehn King. Echter, sommige worden wel gedood en sommige niet. En hoe komt de mist daar eigenlijk? Wat heeft het leger ermee te maken? Wat nu?

We komen er helaas nooit achter want seizoen 1 is 't laatste seizoen. Het vervolg is afgebroken helaas :(.. Ik heb deel 1 in elk geval met veel plezier gekeken en ik weet nu wel dat ik 't boek "the mist" van Stephen King erg tof vind _O_. Vond de losse film ook al erg mooi.
pi_179290709
niemand die the mist series keek?
pi_179293509
Ja, maar ik vond het stukken minder dan de film zelf, helaas.
Prijs de Heer.
pi_179295036
Oké weer eens serie die je niet hoeft te kijken.
Lijkt wel of netflix steeds meer serie laat komen omdat ze geen fatsoenlijke licenties kunnen komen.
Nog even en gooi netflix ook de deur uit .
  User die overal opduikt 2022 maandag 21 mei 2018 @ 01:42:01 #5
186611 Haags
pi_179295044
Ik ben na aflevering 5 ofzo afgehaakt. Matigjes
Zonder wrijving geen glans
pi_179299246
@TamVR
Ben ik (en velen) met je eens. De film is op zich veel beter. Aan de andere kant heb je bij de serie wel lekker veel afleveringen en qua thema komt het enigszins overeen. Ik heb de serie in elk geval met veel plezier gekeken

@Suikerbuijk, ja zuur idd heb 't al bij meerdere series gezien
pi_179307167
Bijzonder matige serie, jammer. De film was toch wel een stuk beter.
  vrijdag 25 mei 2018 @ 16:32:56 #8
441440 aquawoman
Bitch please
pi_179382618
Ik vond het wel een leuke serie. Ik vond alleen de laatste aflevering wel echt ruk. Als je deze leuk vindt zou ik je The Rain ook aanraden.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_179411119
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 16:32 schreef aquawoman het volgende:
Ik vond het wel een leuke serie. Ik vond alleen de laatste aflevering wel echt ruk. Als je deze leuk vindt zou ik je The Rain ook aanraden.
Ik heb the Rain ook gezien, erg goede serie. Ergens genoot ik echter meer van the mist. Komt er denk ik door dat ik het idee van zo'n mist en de monsters erin erg mooi vind. Bij the rain wordt het halverwege het seizoen wel duidelijk wat er aan de hand is en word het een beetje suf. Nog wel leuk om door te kijken maarja ik vond 't niet erg toen seizoen 1 was afgelopen.
pi_179420961
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 16:32 schreef aquawoman het volgende:
Ik vond het wel een leuke serie. Ik vond alleen de laatste aflevering wel echt ruk. Als je deze leuk vindt zou ik je The Rain ook aanraden.
The Rain vond ik wel een aanrader.

Natuurlijk is het moeilijk om steeds maar hoge kwaliteitsseries te leveren, maar hier was wel naar te kijken.
  Moderator maandag 4 juni 2018 @ 13:26:18 #11
382129 crew  Donna
pi_179599571
Ik vond het wel een leuke serie, The Mist.
pi_179814343
Ik heb 'm ook gezien, maar vond het matig. De acteurs vond ik minimaal spelen en het speelde zich grotendeels ook af in dat winkelcentrum waar ze in vast zaten. Beetje langdradig. Vond de effecten ed wel mooi en de verhaallijn was ook nog wel te doen
you only get one shot, do not miss your chance to blow
pi_180244207
Ik kijk nooit series die na 1 seizoen al stoppen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')