abonnement Unibet Coolblue
  zondag 20 mei 2018 @ 19:47:01 #26
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_179289496
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2018 17:09 schreef Isabeau het volgende:
Toch wel fijn dat vrijwel iedereen het over dit onderwerp eens is O+
Nu mensen als TS nog duidelijk maken dat je dat echt niet moet doen, mensen verklikken.
Juist, laat mensen hun eigen fouten maken.
  † In Memoriam † zondag 20 mei 2018 @ 19:51:32 #27
137949 Disana
pi_179289586
Niet mee bemoeien, het is jouw zaak niet en je wil niet dat er door jou vervelende gevolgen optreden.
pi_179481493
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2018 19:51 schreef Disana het volgende:
Niet mee bemoeien, het is jouw zaak niet en je wil niet dat er door jou vervelende gevolgen optreden.
Dit idd. Niet aan beginnen
In God we trust; The rest we monitor
  woensdag 30 mei 2018 @ 01:03:06 #29
33189 RM-rf
1/998001
pi_179481554
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2018 02:10 schreef Idonkana het volgende:
Moet ik het gewoon toegeven of niet.
toegeven?

jij bent degene met wie die ander geneukt heeft?

zo nee, houd je er verder buiten, tenzij er een direkte vraag naar gesteld wordt (implicerend dat de ander er dus sowieso van weet)

zo ja, ... ontken ontken ontken, zelfs als het bewijs niet te ontwijken is.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_179482874
quote:
15s.gif Op zondag 20 mei 2018 02:12 schreef Gutz het volgende:
Wat heb jij met hun privéleven te maken? Niks lijkt mij...
Dan hadden ze het prive moeten houden lijkt me. Als je mij ergens van op de hoogte stelt, is het ook een onderdeel van mijn leven geworden.

Alleen verklikken zonder iets te kunnen bewijzen zal weinig nut hebben, en wellicht tegen je werken.

Ik zou de kennis wel heel goed in m'n achterhoofd houden voor wanneer het van pas kan komen, lees; als ze jou iets proberen te flikken.
pi_179484238
In GTST gisteren had het verklikken wel zin dus ik zeg doen
pi_179484270
Als je die collega die niet vreemdgegaan is een beetje mag, zou ik het zeggen, evt. via anonieme email om te voorkomen dat jij de schuld krijgt.

Al die gewetenloze mensen hier die vinden dat je niets moet zeggen om de lieve vrede te bewaren :r Je kan hier wel iemand die je goed kent een grote dienst bewijzen door te voorkomen dat diegene verder opgelicht wordt. Wie weet wordt diegene anders nog jaren bedrogen, met jouw medeweten. Zijn mensen dat al niet meer bereid voor elkaar te doen?

Zeg je ook niks als een vriend of collega een huis wil kopen waarvan je weet dat het dak op instorten staat?

[ Bericht 8% gewijzigd door Fokpop op 30-05-2018 08:11:12 ]
pi_179497013
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 08:03 schreef Fokpop het volgende:
Als je die collega die niet vreemdgegaan is een beetje mag, zou ik het zeggen, evt. via anonieme email om te voorkomen dat jij de schuld krijgt.

Al die gewetenloze mensen hier die vinden dat je niets moet zeggen om de lieve vrede te bewaren :r Je kan hier wel iemand die je goed kent een grote dienst bewijzen door te voorkomen dat diegene verder opgelicht wordt. Wie weet wordt diegene anders nog jaren bedrogen, met jouw medeweten. Zijn mensen dat al niet meer bereid voor elkaar te doen?

Zeg je ook niks als een vriend of collega een huis wil kopen waarvan je weet dat het dak op instorten staat?
Heeft niks met gewetenloosheid te maken.
En je vergelijking met het huis raakt kant noch wal natuurlijk :?

Tis al eerder gezegd, snitches get stitches.
Alius aliud dicit
  Vis een optie? woensdag 30 mei 2018 @ 21:04:33 #34
70532 loveli
N
pi_179497726
Team eerlijk hier. Als je het zelf zou willen weten als je bedrogen werd, hou het voor een ander ook niet geheim.

Ben ook bij het team dat werk en prive niet mengt, maar daar is het voor beide teamleiders wat laat voor.
crap in = crap out
  woensdag 30 mei 2018 @ 21:06:50 #35
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_179497765
Ik zou subtiel waarschuwen voor diegene.
  woensdag 30 mei 2018 @ 22:02:54 #36
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_179498782
Ik zou zelf graag willen dat ik ingelicht wordt als mijn partner er blijkbaar niet de ballen voor heeft. Maakt me dan even niet uit wie het tegen me zegt. Lijkt me ergens ook meer dan logisch. Vreemdgangers beschermen vind ik gewoon lafjes, helemaal als je zogenaamd vrienden bent met degene die dus een partner heeft die vreemdgaat.

Op die manier kan hij of zij zelf de keuze maken of de relatie doorzetten zin heeft of niet. Als je het niet vertelt maken jij en haar partner de keuze voor haar eigenlijk. Voor hetzelfde geld denkt zij dat ze de beste relatie ooit heeft, terwijl dat niets meer is dan een illusie. Ze heeft het recht om dat te weten.

Er is maar een uitzondering in mijn ogen: als je het wil vertellen om die relatie te saboteren/zelf kans te maken. Dan mag je lekker je smoel houden.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_179502088
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 22:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik zou zelf graag willen dat ik ingelicht wordt als mijn partner er blijkbaar niet de ballen voor heeft. Maakt me dan even niet uit wie het tegen me zegt. Lijkt me ergens ook meer dan logisch. Vreemdgangers beschermen vind ik gewoon lafjes, helemaal als je zogenaamd vrienden bent met degene die dus een partner heeft die vreemdgaat.

Op die manier kan hij of zij zelf de keuze maken of de relatie doorzetten zin heeft of niet. Als je het niet vertelt maken jij en haar partner de keuze voor haar eigenlijk. Voor hetzelfde geld denkt zij dat ze de beste relatie ooit heeft, terwijl dat niets meer is dan een illusie. Ze heeft het recht om dat te weten.

Er is maar een uitzondering in mijn ogen: als je het wil vertellen om die relatie te saboteren/zelf kans te maken. Dan mag je lekker je smoel houden.
Jij blijft toch altijd blij dus wat heb je eraan?

Relaties gaan zoals eerder gezegd tussen twee personen en deze twee personen zoeken het maar lekker zelf uit. Als er iets illegaals plaatsvindt moet zoiets worden gemeld bij de politie, maar vreemdgaan is niet illegaal.

Het is hooguit vervelend maar als jij hier min of meer al aangeeft dat jouw sirenes afgaan dan snap ik in principe wel dat iemand die een relatie met je heeft vreemd zou gaan. Je hebt dan gewoon een te kort aan eigenwaarde en legt de bal niet bij jezelf.

Ik zou wel verrast zijn maar het persoonlijk niet wereldschokkend vinden als mn vriendin zou vreemdgaan. Ze is nooit mijn "bezit" geweest en ik kan haar ook niet claimen als zodanig. Wel zou het mogelijk tot een breuk lijden maar dan zouden we 't wel als volwassen op een nette manier uitspreken en verder met ons leven gaan.

Het is mooi dat je een bepaalde periode van je leven met een ander kan delen en daar moet je blij om zijn, maar er is geen enkele manier om zoiets tot het graf aan toe te verzegelen.

Bovendien zou het topic vreemdgaan ook een ver van je bed show zijn in een relatie waarin het goed zit. Zelfs het 'wat nou als..' komt dan nooit boven.

[ Bericht 5% gewijzigd door Beathoven op 31-05-2018 01:13:07 ]
pi_179502146
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 07:58 schreef MCH het volgende:
In GTST gisteren had het verklikken wel zin dus ik zeg doen
Dit is een goede samenvatting. Hoewel het credo 'snitches get stitches' altijd van toepassing zou moeten zijn, is dit natuurlijk prachtig materiaal waar je op de werkvloer nog weken plezier van hebt. Dan doe je al je collega's waarschijnlijk nog een dienst ook, niet te vergeten de respectievelijke partners.

Je hoeft niet te snitchen, maar kennis is macht. Help het toeval.
  Vis een optie? donderdag 31 mei 2018 @ 07:29:41 #39
70532 loveli
N
pi_179504209
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2018 01:02 schreef Beathoven het volgende:
Relaties gaan zoals eerder gezegd tussen twee personen en deze twee personen zoeken het maar lekker zelf uit.
Mja, omdat 1 van die 2 iets met nummer 3 heeft gedaan en dat persoon 4 daar inmiddels ook weet van heeft (vermoedelijk 5, 6 en 7 ook), is het geen kwestie meer van 2 personen.
crap in = crap out
pi_179504657
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2018 07:29 schreef loveli het volgende:

[..]

Mja, omdat 1 van die 2 iets met nummer 3 heeft gedaan en dat persoon 4 daar inmiddels ook weet van heeft (vermoedelijk 5, 6 en 7 ook), is het geen kwestie meer van 2 personen.
Jawel, het blijft tussen die twee en die twee lossen het onderling maar op.

En het is geen misdaad.

Ik bemoei me niet met de relaties van mn vrienden.
pi_179504738
Normaal zou ik het zeggen, maar aangezien het om collega's gaat zou ik gewoon lekker je mond houden. Komt vanzelf wel eens uit.
pi_179505302
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2018 01:02 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Jij blijft toch altijd blij dus wat heb je eraan?

Relaties gaan zoals eerder gezegd tussen twee personen en deze twee personen zoeken het maar lekker zelf uit. Als er iets illegaals plaatsvindt moet zoiets worden gemeld bij de politie, maar vreemdgaan is niet illegaal.

Het is hooguit vervelend maar als jij hier min of meer al aangeeft dat jouw sirenes afgaan dan snap ik in principe wel dat iemand die een relatie met je heeft vreemd zou gaan. Je hebt dan gewoon een te kort aan eigenwaarde en legt de bal niet bij jezelf.

Ik zou wel verrast zijn maar het persoonlijk niet wereldschokkend vinden als mn vriendin zou vreemdgaan. Ze is nooit mijn "bezit" geweest en ik kan haar ook niet claimen als zodanig. Wel zou het mogelijk tot een breuk lijden maar dan zouden we 't wel als volwassen op een nette manier uitspreken en verder met ons leven gaan.

Het is mooi dat je een bepaalde periode van je leven met een ander kan delen en daar moet je blij om zijn, maar er is geen enkele manier om zoiets tot het graf aan toe te verzegelen.

Bovendien zou het topic vreemdgaan ook een ver van je bed show zijn in een relatie waarin het goed zit. Zelfs het 'wat nou als..' komt dan nooit boven.
Ben je wel eens bedrogen terwijl je diep van diegene hield?

Dat is iets meer dan 'vervelend', ook al is het niet je eigendom.

Hoogverraad is naar en erg pijnlijk. Vond het nog erger aanvoelen dan rouwen.


Zou het zelf wel willen weten zodat ik inderdaad zelf de keuze kan maken of ik de joker mij nog langer voor lul zou laten zetten.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2018 09:13:46 ]
pi_179505839
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2018 02:54 schreef nijnja het volgende:
Ik zou denk ik niets doen.

Het 'netst' zou denk ik zijn
Tegen diegene zeggen dat je het weet en vindt dat hij/zij het zelf moet vertellen.
Haha nee. Het netst zou zijn om gewoon je bek te houden en je niet te bemoeien met andermans privézaken. De white knight uithangen levert je uiteindelijk helemaal niks op. Integendeel vaak zelfs.
  Moderator donderdag 31 mei 2018 @ 10:08:55 #44
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_179506156
Misschien kun jij wel doorstromen naar teamleider als er een vertrekt
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  Vis een optie? donderdag 31 mei 2018 @ 10:10:54 #45
70532 loveli
N
pi_179506184
Anderman houdt zelf z'n privezaken niet privé.
crap in = crap out
  donderdag 31 mei 2018 @ 10:13:28 #46
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179506227
Trek er een salarisverhoging uit.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_179506239
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2018 08:27 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Jawel, het blijft tussen die twee en die twee lossen het onderling maar op.

En het is geen misdaad.

Ik bemoei me niet met de relaties van mn vrienden.
Dan moet een van die twee zijn vuile zaakjes maar iets discreter aanpakken hoor. Als je andere mensen daar ongewild in meeneemt is dit nu eenmaal een risico, maar ook alleen als je het niet oplost met je partner en die als enige nog steeds van niks weet.
  donderdag 31 mei 2018 @ 10:15:35 #48
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_179506256
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 09:42 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Haha nee. Het netst zou zijn om gewoon je bek te houden en je niet te bemoeien met andermans privézaken. De white knight uithangen levert je uiteindelijk helemaal niks op. Integendeel vaak zelfs.
haha oke. Goed van jou dat je een eigen mening hebt.
Ga ook respectvol om met de mening van een ander 14.gif
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  donderdag 31 mei 2018 @ 10:36:16 #49
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_179506594
Typisch dat zoveel mensen ervoor kiezen om niks te zeggen. Uiteindelijk is dat doen en niks zeggen terwijl je het weet misschien nog wel erger.
pi_179506622
:7 Afpersen
I may be wrong, but it's highly unlikely.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')