abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_180901935
registreer om deze reclame te verbergen
Bedankt Support. Mijn issue is opgelost.
pi_180912422
Nou dit weer... Onbegrijpelijk dat ze mijn oude toestel gewoon kwijt zijn en zelfs na 3x voorgelogen te zijn door support sturen ze geen vervangend toestel.
Ik voel me nu behoorlijk geschoffeerd, maar ik begrijp dat dat normaal is als je support uit China probeert te krijgen..

Kun je nog iets voor me betekenen of moet ik nu echt mijn tijd gaan besteden aan een slechte review? Ik denk dat ik geduldig genoeg ben geweest.

quote:
Dear ,

Thank you for your message.

We have refunded 95 USD on your GB wallet on Jul 26.

It is not possible to restore.

You can replace a new order when the item is available.

Thank you for your understanding.

If you have any further question, please feel free to contact us and submit a new ticket.

We look forward to having a cooperation again in the near future.

Best Regards

Senior Customer Service Agent
http://www.gearbest.com/
--> reply

quote:
Dear ,

What is so impossible? Maybe it is possible for your manager to send me a replacement phone?

I can't believe you guys lost my phone and think that's ok!
I sent it back for repair, not a half baked refund!
I'm not OK with the 95USD refund in store credit and don't see why I should be.


[ Bericht 14% gewijzigd door nagent op 03-08-2018 09:22:45 (beantwoord) ]
  CHI shopkeeper vrijdag 3 augustus 2018 @ 17:54:23 #128
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_180923401
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 18:22 schreef Kit72 het volgende:
Bedankt Support. Mijn issue is opgelost.
Super dat dit is opgelost.

quote:
13s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:16 schreef nagent het volgende:
Nou dit weer... Onbegrijpelijk dat ze mijn oude toestel gewoon kwijt zijn en zelfs na 3x voorgelogen te zijn door support sturen ze geen vervangend toestel.
Ik voel me nu behoorlijk geschoffeerd, maar ik begrijp dat dat normaal is als je support uit China probeert te krijgen..

Kun je nog iets voor me betekenen of moet ik nu echt mijn tijd gaan besteden aan een slechte review? Ik denk dat ik geduldig genoeg ben geweest.

[..]

--> reply

[..]

Huh je telefoon is helemaal niet kwijt, maar teruggestuurd naar de producent. Dat is wat ik doorkrijg dus weet niet waar het "kwijt zijn" ineens vandaan komt. Ik heb dit ook nergens zien staan.
Ik krijg steeds terug dat er niks meer mogelijk is. Dit komt mede doordat je de $95 geaccepteerd staat en dan ineens probeert terug te draaien voor een nieuwe telefoon. Dan kan ik helaas niks meer voor je betekenen op dit moment. Ik blijf het proberen alleen acht ik de kans klein....
Je hebt immers zwart op wit aangegeven dat je de $95 refund hebt geaccepteerd en dat maakt het voor mij super lastig om nog iets te kunnen regelen.
pi_180936674
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 17:54 schreef Gearbest het volgende:
Ik krijg steeds terug dat er niks meer mogelijk is. Dit komt mede doordat je de $95 geaccepteerd staat en dan ineens probeert terug te draaien voor een nieuwe telefoon.
Laat ik het nog een keer even uitzetten:

op 07/24/2018 02:35:06 CST wordt er gezegd, dat de telefoon niet te repareren is en dat de telefoon niet op voorraad is, dus ze kunnen het niet "resenden" .
quote:
After inspecting it carefully with our technicians, we regret to inform you that this item cannot be repaired.
...
The item is not in stock, so we can not resend it for you.
Dit is niet waar.. Artikel is gehele tijd nog te koop in de webshop.

quote:
According to link below, there still is 31 in stock.
https://www.gearbest.com/cell-phones/pp_647663.html?wid=1817324
It would be great if you can send me a replacement, if not please refund in full.
quote:
We offer repairing service within one year.
But your item can not been fixed.
We only can offer you partial refund.
...
Ik dacht nou jammer dan, dan repareer ik mijn oude telefoon zelf wel. Of mij dat lukt of niet lijkt me niet van toepassing. De telefoon is nog steeds mijn bezit.
In de voorwaarden staat immers dat na reparatie de telefoon gratis wordt terugverzonden, waaraan ik nu twijfel. Ik hoor graag de eerste persoon die zijn spullen ooit nog terug ziet na het te hebben opgestuurd ter reparatie...

Waar ik akkoord mee ben gegaan is: De $95 storecredit + mijn oude telefoon terug...

quote:
07/25/2018 03:35:25 CST
please refund to GB wallet, but I'd really like to have the phone back soon to see if it can be repaired elsewhere.
When can I expect it?
Waar vervolgens niet op ingegaan wordt. Raar wel een beetje...
Dus op 26-7 vraag ik nogmaals wanneer ik mijn telefoon terug kan verwachten.

Dan komt onderstaand antwoord:
quote:
Please note that the unfixed item can not been returned to you.
zonder dat uitgelegd wordt waarom. Op dit moment begint de moed me in de schoenen te zakken, maar ik blijf rustig en beleefd en vraag waarom:
quote:
Why can't the unfixed item be returned?
I really would like it back.
Krijg ik onderstaand antwoord:
quote:
Due to the accessory is not availble, so the item can not been fixed.
Geen idee wat hier bedoeld wordt, dus nog maar eens vragen.
quote:
What accessory is not available? I understand my phone can't fixed by you, but I do want the broken phone sent back to me.
Krijg ik deze reactie:
quote:
Sorry that we could not return the phone to you.
Due to we have sent it to our technical and they could not identify which one is yours.
Ja en nu? Schaakmat ofzo? Wie zijn fout is dat? Wie heeft zijn administratie nu niet op orde?
Of is het gebruikelijk dat alles wat ter reparatie binnenkomt in een grote bak gegooid wordt en nooit meer naar gekeken? We hebben het hier nog steeds over mijn eigendom.

Ik wist voordat ik het opstuurde precies wat er met het toestel aan de hand was en deze had nog zeker van nut geweest, maar niet getreurd dat ze hem kwijt zijn, maar weer opnieuw onderhandelen dan, want dat is wat een support afdeling hoort te doen :{

Ze gaan verder niet in op het feit dat ze mijn oude telefoon niet terug kunnen sturen, want dat is blijkbaar maar gezeur. Ze horen gewoon wat ze willen horen en verder niets.

quote:
For me the only good option here is to take your 95 USD storecredit back and send me a replacement phone, since it is still available for sale even though you told me twice that it wasn't.
Ik wijs ze hier ook nog even op het feit dat ze me gewoon onwaarheden hebben verteld.

quote:
https://www.gearbest.com/cell-phones/pp_647663.html?wid=1817324 129.99 USD
This item is not in stock now.
We expect to ship between Aug 29 - Sep 02.
You can buy the item when it is available.
Hierop stel ik voor dat ze hun storecredit terugnemen en inderdaad aan hun "free repair voorwaarde" voldoen door zoals normale bedrijven kosteloos een vervangend toestel te sturen.
Ik kan nog best even wachten.

Uiteindelijk zijn we beland bij onderstaand antwoord:
quote:
Please kindly note that the item has passed the 45 days money back guarantee and you used the item for a long time.
Sorry that we could not resend you a new one.
And you have agreed with the refund of 95 USD.
Ik weet dat 3 maanden een hele lange tijd is :6
Zo lang heeft mijn toestel goed gewerkt. En zo lang ben ik al bezig met de reparatie ervan.

Ik ben akkoord gegaan met een refund van 95$ en mijn oude telefoon terug.
Als dit niet mogelijk is, dan moet er m.i.opnieuw gekeken worden naar een passende oplossing.

Voor mij zijn dit:
1- 95USD$ store credit en mijn oude telefoon terug
2- Vervangend toestel dat ze al veel eerder hadden kunnen sturen.
3- Full refund.

Iedere andere oplossing is gewoon oplichterij in mijn ogen, maar ik laat me graag van een andere logica overtuigd worden.

quote:
How are you sorry you can't resend a new one? Isn't that what free repair is about?
If that's not what it is, then at least send me the old phone back.
It is still my property. You lost it, you find it.

Thank you.
Edit:
Nu weer een herhaling van zetten.
We hebben je 95$ storecredit gegeven en daar moet je het mee doen. Ergens anders wordt niet op ingegaan.
Ik ga deze arme supportmedewerker, die ik niet bij naam zal noemen, met rust laten, aangezien hij enkel uitvoert wat zijn criminele baas hem opdraagt en blijkbaar niet anders kan doen.

Zal er t.z.t. nog een review aan wijden, maar voor nu zou ik van mijn storecredit een leuke 2-din autoradio willen aanschaffen. Als je er een kan leveren zonder extra douanekosten, dan hou ik me aanbevolen. Bedankt voor je hulp in ieder geval.

[ Bericht 3% gewijzigd door nagent op 06-08-2018 10:07:33 (ben er klaar mee,) ]
  CHI shopkeeper maandag 6 augustus 2018 @ 11:14:51 #130
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_180977955
quote:
11s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 11:08 schreef nagent het volgende:

[..]

Laat ik het nog een keer even uitzetten:

op 07/24/2018 02:35:06 CST wordt er gezegd, dat de telefoon niet te repareren is en dat de telefoon niet op voorraad is, dus ze kunnen het niet "resenden" .

[..]

Dit is niet waar.. Artikel is gehele tijd nog te koop in de webshop.

[..]

[..]

Ik dacht nou jammer dan, dan repareer ik mijn oude telefoon zelf wel. Of mij dat lukt of niet lijkt me niet van toepassing. De telefoon is nog steeds mijn bezit.
In de voorwaarden staat immers dat na reparatie de telefoon gratis wordt terugverzonden, waaraan ik nu twijfel. Ik hoor graag de eerste persoon die zijn spullen ooit nog terug ziet na het te hebben opgestuurd ter reparatie...

Waar ik akkoord mee ben gegaan is: De $95 storecredit + mijn oude telefoon terug...

[..]

Waar vervolgens niet op ingegaan wordt. Raar wel een beetje...
Dus op 26-7 vraag ik nogmaals wanneer ik mijn telefoon terug kan verwachten.

Dan komt onderstaand antwoord:

[..]

zonder dat uitgelegd wordt waarom. Op dit moment begint de moed me in de schoenen te zakken, maar ik blijf rustig en beleefd en vraag waarom:

[..]

Krijg ik onderstaand antwoord:

[..]

Geen idee wat hier bedoeld wordt, dus nog maar eens vragen.

[..]

Krijg ik deze reactie:

[..]

Ja en nu? Schaakmat ofzo? Wie zijn fout is dat? Wie heeft zijn administratie nu niet op orde?
Of is het gebruikelijk dat alles wat ter reparatie binnenkomt in een grote bak gegooid wordt en nooit meer naar gekeken? We hebben het hier nog steeds over mijn eigendom.

Ik wist voordat ik het opstuurde precies wat er met het toestel aan de hand was en deze had nog zeker van nut geweest, maar niet getreurd dat ze hem kwijt zijn, maar weer opnieuw onderhandelen dan, want dat is wat een support afdeling hoort te doen :{

Ze gaan verder niet in op het feit dat ze mijn oude telefoon niet terug kunnen sturen, want dat is blijkbaar maar gezeur. Ze horen gewoon wat ze willen horen en verder niets.

[..]

Ik wijs ze hier ook nog even op het feit dat ze me gewoon onwaarheden hebben verteld.

[..]

Hierop stel ik voor dat ze hun storecredit terugnemen en inderdaad aan hun "free repair voorwaarde" voldoen door zoals normale bedrijven kosteloos een vervangend toestel te sturen.
Ik kan nog best even wachten.

Uiteindelijk zijn we beland bij onderstaand antwoord:

[..]

Ik weet dat 3 maanden een hele lange tijd is :6
Zo lang heeft mijn toestel goed gewerkt. En zo lang ben ik al bezig met de reparatie ervan.

Ik ben akkoord gegaan met een refund van 95$ en mijn oude telefoon terug.
Als dit niet mogelijk is, dan moet er m.i.opnieuw gekeken worden naar een passende oplossing.

Voor mij zijn dit:
1- 95USD$ store credit en mijn oude telefoon terug
2- Vervangend toestel dat ze al veel eerder hadden kunnen sturen.
3- Full refund.

Iedere andere oplossing is gewoon oplichterij in mijn ogen, maar ik laat me graag van een andere logica overtuigd worden.

[..]

Edit:
Nu weer een herhaling van zetten.
We hebben je 95$ storecredit gegeven en daar moet je het mee doen. Ergens anders wordt niet op ingegaan.
Ik ga deze arme supportmedewerker, die ik niet bij naam zal noemen, met rust laten, aangezien hij enkel uitvoert wat zijn criminele baas hem opdraagt en blijkbaar niet anders kan doen.

Zal er t.z.t. nog een review aan wijden, maar voor nu zou ik van mijn storecredit een leuke 2-din autoradio willen aanschaffen. Als je er een kan leveren zonder extra douanekosten, dan hou ik me aanbevolen. Bedankt voor je hulp in ieder geval.

Mijn excuses voor de late reactie. Ik moest eerst wat dingen navragen voor ik alles kon beantwoorden. Tevens wil ik je laten weten dat ik er zelf nog niet helemaal klaar mee ben. Ik kan nog een laatste stap ondernemen en die ga ik vandaag ik gang zetten. Hopelijk met succes en ik duim voor een goede afloop. Ik weet niet precies hoelang het duurt voordat ik antwoord hierop heb gekregen, maar laat je dit natuurlijk zo snel mogelijk weten :). Niet geschoten is altijd mis.

Het toestel was inderdaad niet te maken en een vervangend toestel was nog wel te koop. Helaas was er geen voorraad en zou deze pas weer een maand laten (eind augustus) op voorraad zijn. Vandaar jou argument van wel te koop en gaf support aan dat deze niet meer op voorraad was.
We hebben al menige telefoon of ander product gerepareerd en teruggestuurd. De vele topics van support op het FOK forums zijn daar ook het bewijs van. Al zal niet iedereen reageren als ze het product terug ontvangen hebben :'(
Ik heb tevens even nagevraagd hoe het nu precies zit met je toestel. Ze konden het niet maken en hebben het toen teruggestuurd naar de producent voor verder onderzoek. Hierbij wordt een formulier toegevoegd zonder jou persoonlijke gegevens (door privacy redenen). Zo weten wij en de product niet meer welk toestel van wie precies is. Daarom kunnen we niet meer achterhalen welk toestel van jou is. Wel is er een nummer toegevoegd dus zijn aan het kijken of we het zo bij de producent kunnen achterhalen.

Ik zou inderdaad soms graag meer willen doen dan er mogelijk is, maar soms zijn mijn handen inderdaad gebonden O-)
Ik kan je wel een link geven voor de autoradio (dan moet je me even de link geven). Dan moet je wel de bestelling plaatsen met de link + EU Priority Line als verzendmethode. Ik zou nog even wachten tot ik een definitief antwoord terug heb over je case/store credit.
pi_180997914
Is Priority Line hetzelfde als EU Priority Line? Want zie eigenlijk nooit de optie EU Priority line voor verzending.
  CHI shopkeeper dinsdag 7 augustus 2018 @ 14:27:07 #132
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_181005436
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 09:32 schreef sieben563 het volgende:
Is Priority Line hetzelfde als EU Priority Line? Want zie eigenlijk nooit de optie EU Priority line voor verzending.
Je ziet meestal Priority Line op de productpagina staan. Als je het product toevoegt aan je winkelmandje en het bestelproces verder doorloopt. Dan kom je uit op een pagina waar je je shipping address kan toevoegen/veranderen en coupon codes kan toevoegen. Op die pagina staat ook "Shipping Options". Daar kan je "EU Priority Line" kiezen als verzendmethode.
Mocht deze er niet tussen staan, maar enkel "EU Express" stuur ons dan een bericht dan gaan we dat speciaal in orde maken.
Hopelijk is dit zo duidelijk?
pi_181013619
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 14:27 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Je ziet meestal Priority Line op de productpagina staan. Als je het product toevoegt aan je winkelmandje en het bestelproces verder doorloopt. Dan kom je uit op een pagina waar je je shipping address kan toevoegen/veranderen en coupon codes kan toevoegen. Op die pagina staat ook "Shipping Options". Daar kan je "EU Priority Line" kiezen als verzendmethode.
Mocht deze er niet tussen staan, maar enkel "EU Express" stuur ons dan een bericht dan gaan we dat speciaal in orde maken.
Hopelijk is dit zo duidelijk?
Bedankt voor het duidelijke antwoord.
Nog 1 vraagje, het klopt toch dat ik met EU Priority Line normaal gezien geen douane kosten moeten betalen?
  CHI shopkeeper dinsdag 7 augustus 2018 @ 20:07:23 #134
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_181014109
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 19:47 schreef sieben563 het volgende:

[..]

Bedankt voor het duidelijke antwoord.
Nog 1 vraagje, het klopt toch dat ik met EU Priority Line normaal gezien geen douane kosten moeten betalen?
Bij gebruik van onze linken hier samen met EU Priority Line als verzendmethode niet nee. Mocht het toch voorkomen door n of andere reden. Dan betalen we deze volledig terug natuurlijk :)
pi_181014385
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 20:07 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Bij gebruik van onze linken hier samen met EU Priority Line als verzendmethode niet nee. Mocht het toch voorkomen door n of andere reden. Dan betalen we deze volledig terug natuurlijk :)
Wat bedoel je met "Bij gebruik van onze linken"?
  CHI shopkeeper dinsdag 7 augustus 2018 @ 20:32:50 #136
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_181014813
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 20:18 schreef sieben563 het volgende:

[..]

Wat bedoel je met "Bij gebruik van onze linken"?
De productlinken die we hier op FOK gebruiken. De linken bijvoorbeeld in dit topic:
CHI / [Gearbest] Gearbest's Coupons/Deals verzameling

Mocht je product er niet tussen staan of kan je het niet zo snel vinden. Stuur ons dan de link naar het product :)
pi_181025269
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 20:32 schreef Gearbest het volgende:

[..]

De productlinken die we hier op FOK gebruiken. De linken bijvoorbeeld in dit topic:
CHI / [Gearbest] Gearbest's Coupons/Deals verzameling

Mocht je product er niet tussen staan of kan je het niet zo snel vinden. Stuur ons dan de link naar het product :)
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 20:32 schreef Gearbest het volgende:

[..]

De productlinken die we hier op FOK gebruiken. De linken bijvoorbeeld in dit topic:
CHI / [Gearbest] Gearbest's Coupons/Deals verzameling

Mocht je product er niet tussen staan of kan je het niet zo snel vinden. Stuur ons dan de link naar het product :)
Kan je voor dit product: https://www.gearbest.com/(...)725.html?wid=1433363
Een link van jullie geven aub :)
Nog 1 vraagje ik wil graag de xiaomi mi band 3 kopen, ik zie dat hier ineens een internationale versie van is, wat is verschil? Gewoon de taal?

[ Bericht 3% gewijzigd door sieben563 op 08-08-2018 13:18:43 ]
  CHI shopkeeper woensdag 8 augustus 2018 @ 20:12:21 #138
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_181038774
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 09:34 schreef sieben563 het volgende:

[..]

[..]

Kan je voor dit product: https://www.gearbest.com/(...)725.html?wid=1433363
Een link van jullie geven aub :)
Nog 1 vraagje ik wil graag de xiaomi mi band 3 kopen, ik zie dat hier ineens een internationale versie van is, wat is verschil? Gewoon de taal?
Geen probleem.
Hierbij de link naar de ORICO Desktop Cable Organizer Silicone Cord Holder Clip.

Voor de Mi Band 3 is het grote verschil de taal inderdaad. Tevens is er een verschil met de tekst. Dat de internationale versie ook gewoon tekst afbeeld en niet gewoon de Chinese tekst (de taal dus :) )
pi_181048056
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 20:12 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Geen probleem.
Hierbij de link naar de ORICO Desktop Cable Organizer Silicone Cord Holder Clip.

Voor de Mi Band 3 is het grote verschil de taal inderdaad. Tevens is er een verschil met de tekst. Dat de internationale versie ook gewoon tekst afbeeld en niet gewoon de Chinese tekst (de taal dus :) )
Super bedankt voor al je hulp, nu is het echt het laatste voor ik bestel. Ik zie net dat bij de xiaomi mi band 3: https://www.gearbest.com/(...)849.html?wid=1349303
Niet de optie is voor EU priority line, alleen EU express, jij zei dat je dit kon regelen als ik iets stuurde :)

Alvast bedankt
  CHI shopkeeper donderdag 9 augustus 2018 @ 10:34:54 #140
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_181048534
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 10:02 schreef sieben563 het volgende:

[..]

Super bedankt voor al je hulp, nu is het echt het laatste voor ik bestel. Ik zie net dat bij de xiaomi mi band 3: https://www.gearbest.com/(...)849.html?wid=1349303
Niet de optie is voor EU priority line, alleen EU express, jij zei dat je dit kon regelen als ik iets stuurde :)

Alvast bedankt
Dat klopt inderdaad.
Hierbij de link van de Xiaomi Mi Band 3 Smart Bracelet Wristband (INTERNATIONAL VERSION).
Laat even weten als het gelukt is dan kan ik direct in orde maken ;)
pi_181049205
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 10:34 schreef Gearbest het volgende:
Dat klopt inderdaad.
Hierbij de link van de Xiaomi Mi Band 3 Smart Bracelet Wristband (INTERNATIONAL VERSION).
Laat even weten als het gelukt is dan kan ik direct in orde maken
Moet ik het dan gewoon bestellen met EU express en dan verander jij dit naar EU priority?
  CHI shopkeeper donderdag 9 augustus 2018 @ 11:14:56 #142
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_181049311
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 11:09 schreef sieben563 het volgende:

[..]

Moet ik het dan gewoon bestellen met EU express en dan verander jij dit naar EU priority?
Gewoon bestellen met EU Express (+6,54) in dit geval en dan dekken we deze voor EU Express voor deze verzending ;)
Moet je wel even laten weten als de bestelling afgerond is.
pi_181049529
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 11:14 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Gewoon bestellen met EU Express (+6,54) in dit geval en dan dekken we deze voor EU Express voor deze verzending ;)
Moet je wel even laten weten als de bestelling afgerond is.
Het is besteld, order number: 18080900976304225661

[ Bericht 4% gewijzigd door sieben563 op 09-08-2018 11:37:03 ]
  CHI shopkeeper donderdag 9 augustus 2018 @ 12:48:12 #144
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_181051390
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 11:24 schreef sieben563 het volgende:

[..]

Het is besteld, order number: 18080900976304225661
Yes het is in orde :)
pi_181051612
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 12:48 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Yes het is in orde :)
Top, bedankt voor de hulp.
Nu even wachten tot het er is :)
  CHI shopkeeper donderdag 9 augustus 2018 @ 13:35:56 #146
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_181052742
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 12:56 schreef sieben563 het volgende:

[..]

Top, bedankt voor de hulp.
Nu even wachten tot het er is :)
Alvast veel plezier ermee :)

quote:
11s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 11:08 schreef nagent het volgende:
Edit:
Nu weer een herhaling van zetten.
We hebben je 95$ storecredit gegeven en daar moet je het mee doen. Ergens anders wordt niet op ingegaan.
Ik ga deze arme supportmedewerker, die ik niet bij naam zal noemen, met rust laten, aangezien hij enkel uitvoert wat zijn criminele baas hem opdraagt en blijkbaar niet anders kan doen.

Zal er t.z.t. nog een review aan wijden, maar voor nu zou ik van mijn storecredit een leuke 2-din autoradio willen aanschaffen. Als je er een kan leveren zonder extra douanekosten, dan hou ik me aanbevolen. Bedankt voor je hulp in ieder geval.
Ik heb inmiddels heel wat gesprekken een positief bericht terug en ik denk zelf dat het redelijk positief is. Je zal er een ticket over ontvangen in je account, want er zijn namelijk 2 opties mogelijk. Het is in ieder geval al beter dan je nu hebt ben ik van mening. Graag even laten weten via het ticket waar je voorkeur naartoe gaat.
Hopelijk is het nu dan nog redelijk in orde gekomen?
pi_181057367
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 13:35 schreef Gearbest het volgende:
Ik heb inmiddels heel wat gesprekken een positief bericht terug en ik denk zelf dat het redelijk positief is. Je zal er een ticket over ontvangen in je account, want er zijn namelijk 2 opties mogelijk. Het is in ieder geval al beter dan je nu hebt ben ik van mening. Graag even laten weten via het ticket waar je voorkeur naartoe gaat.
Hopelijk is het nu dan nog redelijk in orde gekomen?
Ik zag het. Volgens mij moet dat goed komen.
Zodra ik het toestel binnen heb (ik ga voor optie 2), zal ik een eerlijke / goede review schrijven.
Bedankt ook vooral voor jouw inzet!
pi_181147327
We zijn weer een paar dagen verder. Helaas was hun voorgestelde alternatief, de Xiami Max refurb toch niet meer beschikbaar. Toen mocht ik zelf een refurb product kiezen van max 180$

Dus koos ik de Elephone S8 die toen voor 178$ in de sale was. Ten tijde van Gearbest's reactie was hij ineens 202$ geworden. Ze vroegen me dus om bij te betalen. Nu toch maar een andere gekozen.

Waar ik me nu nog een beetje zorgen om maak is de opmerking over het "terugbetalen" van de store credit. Ik zie de bui al hangen dat ze me niet de mogelijkheid geven om deze bestelling met store credit te betalen... is dat gebruikelijk?

quote:
R216639202 https://www.gearbest.com/(...)918.html?wid=1433363 205.78 USD

This item is in stock now.

But the price is higher than the original item you bought.

We can resend it for you, but you need to cover the difference price 30 USD at least.

You can to repay 95 USD to us.

So you have to cover SUM amount 125 USD.

We can send the invoice of payment to you via paypal.

Please confirm if we can go ahead.
quote:
When I looked, the Elephone S8 was at a lower price.. 178$ I believe.

But can I get this one instead?
https://www.gearbest.com/(...)558.html?wid=1433363
Listed at $155.91

Please make sure I can pay for this phone using my store credit.
Thank you.
  CHI shopkeeper maandag 13 augustus 2018 @ 20:39:58 #149
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_181161017
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 09:27 schreef nagent het volgende:
We zijn weer een paar dagen verder. Helaas was hun voorgestelde alternatief, de Xiami Max refurb toch niet meer beschikbaar. Toen mocht ik zelf een refurb product kiezen van max 180$

Dus koos ik de Elephone S8 die toen voor 178$ in de sale was. Ten tijde van Gearbest's reactie was hij ineens 202$ geworden. Ze vroegen me dus om bij te betalen. Nu toch maar een andere gekozen.

Waar ik me nu nog een beetje zorgen om maak is de opmerking over het "terugbetalen" van de store credit. Ik zie de bui al hangen dat ze me niet de mogelijkheid geven om deze bestelling met store credit te betalen... is dat gebruikelijk?

[..]

[..]

Wel weer vervelend dat het zo gelopen is. Ik ga in ieder geval wel doorgeven dat ze $95 van de order betaald gaat worden met store credit. Ik ga ervan uit dat dit eigenlijk geen probleem moet worden.
pi_181171751
Goedemorgen #Gearbest

Enig idee wanner men deze gaat versturen? https://www.gearbest.com/(...)ail&utm_campaign=ord
Had deze vorige week besteld met jou hulp. Toen stond er nog einde pre-sale op 16 augustus en waarschijnlijke verzending 20 augustus, maar nu is dat al veranderd naar einde pre-sale 31 augustus en waarschijnlijke verzending 3 september. Word dit niet vroeger naar mij verzonden? Vind ik wel spijtig dat ik zo lang ga moeten wachten.

Trouwens al super hard bedankt voor je hulp en wat je hier voor andere ook doet. Had ik dit maar eerder geweten dat jij hier van Gearbest op een forum zat. Want heb paar jaar geleden is problemen gehad met een order en via de support kreeg ik niet echt de beste hulp.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')