Superquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 09:33 schreef nagent het volgende:
[..]
Geld was binnen en de rekening is betaald. Dit ook doorgegeven via ticketsysteem.
Nu maar weer afwachten of e.e.a. nog beschikbaar is en zo.
Beste,quote:[..]
Ik heb inderdaad nieuws hierover. Ik weet niet of alles klopt, maar dit heb ik in ieder geval zo doorgekregen.
Je zou pas na 20 september het toestel kunnen retourneren en dit wou je in het begin absoluut niet doen. Toch hebben ze een refund van $70 aangeboden en dit vond je niet goed genoeg. Hierdoor ben je negatieve review(s) op andere websites gaan schrijven, terwijl eerder al werd gezegd dat je het toestel terug moet sturen om in aanmerking te komen voor een reparatie of aanbieding. Dit vind ik persoonlijk niet helemaal netjes als dit klopt mocht het kloppen Zeker niet als je hebt gezien dat mensen hier op FOK! wel worden geholpen....maja niks aan te doen zeker.
Support heeft op de 26e nog een extra $100 aangeboden als het goed is. Verder krijg ik door dat als je deze terugstuurt en deze niet gemaakt kan worden. Dat ze een refurbished naar je toesturen.
Zoals ik eerder al zei moet je het toestel echt wel terugsturen om er meer uit te halen. De reden daarvoor heb ik vorige keer al gezegd. Ik heb meteen even voor je gekeken en voor het versturen van een verzekerd pakket van België naar Spanje kost bij PostNL zo'n ¤19.
Ik weet niet of alles klopt wat hierboven staat, maar dit is wat ik heb doorgekregen. Hopelijk is de aangeboden aanbieding van een refurbished toestel wel naar wens, want ik vermoed zelf dat het toch niet gemaakt kan worden.
Geen probleem. Nu is het me helemaal duidelijk. Ik dacht dat de review was geschreven nadat ik mee bezig was Je mag deze altijd aanpassen natuurlijk als alles in orde is gebracht.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 16:05 schreef MrBernie94 het volgende:
[..]
Beste,
Die review was in het begin geschreven toen ik hier nog niks had geschreven.
Wil deze gerust weghalen of aanpassen eens dit opgelost is. Ik ben altijd een tevreden klant geweest en zal dit waarschijnlijk ook wel blijven.
Het terugsturen ga ik inderdaad doen na de 20ste dan, aangezien dit het interessantste is wat ik kan doen.
Moet gewoon nog even kijken hoe dit in elkaar zit. Hebben de de doos enzovoort ook nodig of is het toestel alleen voldoende?
Met vriendelijke groeten,
Bernard Van de Vyver
Beste,quote:Geen probleem. Nu is het me helemaal duidelijk. Ik dacht dat de review was geschreven nadat ik mee bezig was Je mag deze altijd aanpassen natuurlijk als alles in orde is gebracht.
In het vervolg weet je waar je moet zijn als je een probleem of vraag hebt
Is goed. Het beste is de originele doos nemen als je deze nog hebt. Dan moet je het RMA formulier er ook bijdoen en ik zou ook je naam en ordernummer in de doos doen. Het pakketje verzenden met tracking code natuurlijk. Dan moet het helemaal in orde komen.
Super. Nu wachten totdat je deze in huis hebt.quote:Op zaterdag 1 september 2018 08:41 schreef nagent het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat hij onderweg is...
Nee dat snap ik helemaal. Dat zei ik ook alquote:Op zaterdag 1 september 2018 11:20 schreef MrBernie94 het volgende:
[..]
Beste,
De review pas ik sowieso aan indien alles in orde komt.
De originele doos van de smartphone heb ik nog, maar de verzenddoos niet.
Wat bedoel je met het RMA formulier? En waar kan ik deze vinden?
Ik zal sowieso een document printen waar al mijn informatie opstaat zodat ze alles hebben wat ze nodig hebben.
Heb je enig idee hoelang zo'n proces duurt vanaf ze m'n product ontvangen hebben? Qua beslissen dat een reparatie niet mogelijk is en een nieuw/refurbished toestel opsturen enz.
Met vriendelijke groeten,
Bernard Van de Vyver
Dat klopt inderdaad. Als je besteld met onze link samen met EU Priority Line als verzendmethode krijg je geen douanekosten. Mocht je deze wel krijgen dan stuur je ons de factuur en zullen we deze volledig terugbetalen op de door jou gebruikte betaalmethode.quote:Op zaterdag 1 september 2018 14:34 schreef appiee het volgende:
Beste Gearbest,
Ik zou graag de volgende bestelling willen plaatsen:
- Xiaomi Air Purifier Pro
- Prijs: ¤237 (+¤70 aan extra filters)
- Warehouse: CN-099
- Verzendwijze: Priority line (CN->UK->NL?)
- Verzekerd: Ja (nodig?)
Ik ben niet zo bekend met grotere bestellingen via Gearbest (en uit het buitenland in het algemeen).
Als ik via deze methode bestel, is dit dan met zeer laag risico op douaneheffingen?
Mochten er toch naheffingen komen, klopt het dat Gearbest deze zal vergoeden?
Kan ik hiervoor een link krijgen (indien nodig)?
Bedankt alvast!
Ik zie zelf staan dat deze tussen Ship between: Sep 20 - Sep 24 verstuurd gaat worden, maar ik ga navragen of het mogelijk is om deze sneller te laten verzenden.quote:Op zondag 2 september 2018 10:59 schreef Berndtvm het volgende:
- Orderdatum: 11 augustus
- Product:Xiaomi Mi 8 4G Phablet Global Edition
- Ordernummer:18081100959607344325
- Verzendmethode: EU priority line
- Probleem: waarom is deze nog niet verzonden en krijg ik van GB terug dat het nog 7-15 werkdagen zou duren voor deze verstuurd wordt?
Heel graag, duurt anders wel bizar lang...quote:Op zondag 2 september 2018 14:30 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Ik zie zelf staan dat deze tussen Ship between: Sep 20 - Sep 24 verstuurd gaat worden, maar ik ga navragen of het mogelijk is om deze sneller te laten verzenden.
Shippment Number: DP15345561242283quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:41 schreef Gearbest het volgende:
Heb je voor mij ook een trackingnummer. Dan ga ik het voor je nakijken ook qua verzendmethode, want misschien is het gewoon normaal
Ik verwacht gewoon dat je deze binnen enkele dagen kan verwachten. De tracking doet inderdaad een beetje raar, maar dit komt vaker voor. We wachten samen geduldig af en kijken wat er gebeurd.quote:Op maandag 3 september 2018 13:30 schreef niek2000 het volgende:
[..]
Shippment Number: DP15345561242283
Tracking Number: 5543839708
Ondertussen lijken er weer updates te zijn, maar de status updates zien er niet bepaald goed uit?
2018-09-01 05:49:00
Returned to Sender Dpd (nederland) B.v.
2018-09-01 05:49:00
Misloaded and Redirected Dpd (nederland) B.v.
2018-09-01 05:48:00
Confirmed at Depot Dpd (nederland) B.v.
Of kan ik binnen enkele dagen het pakketje verwachten?
Hallo Berndtvm,quote:Op maandag 3 september 2018 18:23 schreef Berndtvm het volgende:
Ik wil een Xiaomi Mi A2 Lite 4G Phablet Global Edition bestellen.
Welke warehouse option kan ik het best kiezen?
- HK
- fast-08
- fast-29
- CN-03
Shipping method EU priority line?
Vanochtend mail ontvangen dat de MI8 is verzonden. Hoelang duurt het normaal gesproken voor ik het ontvang?quote:Op zondag 2 september 2018 14:30 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Ik zie zelf staan dat deze tussen Ship between: Sep 20 - Sep 24 verstuurd gaat worden, maar ik ga navragen of het mogelijk is om deze sneller te laten verzenden.
Graag gedaan en fijn dat snel verzonden is na je bericht hierquote:Op dinsdag 4 september 2018 17:46 schreef Berndtvm het volgende:
[..]
Vanochtend mail ontvangen dat de MI8 is verzonden. Hoelang duurt het normaal gesproken voor ik het ontvang?
Dank voor je reactie!quote:Op zaterdag 1 september 2018 14:48 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad. Als je besteld met onze link samen met EU Priority Line als verzendmethode krijg je geen douanekosten. Mocht je deze wel krijgen dan stuur je ons de factuur en zullen we deze volledig terugbetalen op de door jou gebruikte betaalmethode.
Hierbij de link van de Xiaomi Pro Air Purifier for Home. Gebruik dan de EU Priority Line verzendmethode van ¤28,15. Dan gaat het helemaal goed komen
vandaag voor het eerst bij Gearbest besteld (bestelling voor mijn vriendin) maar klopt het dat Priority Line 0,0% kans heeft op inklaringsbelasting en als dat wel het geval is dat jullie het vergoeden?quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2018 09:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Tip bij Gearbest kost de Vivo Nex S global nu ¤550- euro inclusief verzending (Priority Line dus geen belasting) met een couponcode. Net eentje besteld voor mijn vriendin die nu van iOS naar Android over gaat. Dat is echt een hele mooie prijs .
Alvast bedanktquote:Op vrijdag 7 september 2018 10:44 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Thanks voor de tip, nu wordt het wel erg lastig hem niet te bestellen.
Welke couponcode heb je gebruikt?
Super om te horen. Alvast veel plezier ermeequote:Op donderdag 6 september 2018 21:17 schreef appiee het volgende:
[..]
Dank voor je reactie!
Bestelling is inmiddels onderweg, ben benieuwd
Hopen natuurlijk op een verzending zonder problemen...
Klopt, maar de prijs zal nog lager worden. Er is bij alle websites nog geen voorraad dus bij andere webwinkels ook een lokkertje door de prijs zoveel lager te zettenquote:Op vrijdag 7 september 2018 09:00 schreef Bartje1981 het volgende:
Ligt het aan mij of zet gearbest hier wel heel erg hoog in?:
https://www.gearbest.com/(...)=1433363#goodsDetail
Vergeleken met:
https://tradingshenzhen.c(...)pad+4+plus&results=5
en met:
https://www.geekbuying.co(...)GB-Black-402842.html
Dat klopt inderdaad als je onze linken gebruikt hier op FOK! samen met EU Priority Line als verzendmethode. Mocht je toch douanekosten krijgen dan zullen we deze volledig terugbetalenquote:Op vrijdag 7 september 2018 10:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
vandaag voor het eerst bij Gearbest besteld (bestelling voor mijn vriendin) maar klopt het dat Priority Line 0,0% kans heeft op inklaringsbelasting en als dat wel het geval is dat jullie het vergoeden?
Natuurlijk weet ik dat en deze is ook al gepost.quote:Op vrijdag 7 september 2018 10:49 schreef wolfrolf het volgende:
Hai Gearbest,
Weet jij toevallig wat de couponcode hiervan is?
[..]
[..]
Alvast bedankt
Excuus, niet gezien. Heel erg bedanktquote:Op vrijdag 7 september 2018 20:17 schreef Gearbest het volgende:
Natuurlijk weet ik dat en deze is ook al gepost.
Gebruik deze link van de Vivo NEX 4G Phablet Global Version met coupon code: GBMBPNEX
Dan kom je uit op een prijs van ¤554,88. Vergeet niet EU Priority Line als verzendmethode te kiezen.
Graag gedaan. Laat even weten als het gelukt is.quote:Op vrijdag 7 september 2018 20:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Excuus, niet gezien. Heel erg bedankt
Erg hard gaat het nog niet volgens mij, maar kun jij zien of verzendmethode enzo wel klopt, zodat ik straks niet weer invoerbtw hoef te betalen? Er staat SEPR als verzendmethode.quote:Op zaterdag 1 september 2018 08:41 schreef nagent het volgende:
Op vrijdag 31 augustus 2018 12:31 schreef Gearbest het volgende:
Nu nog wachten op de verzending
Het lijkt erop dat hij onderweg is...
Heb je wel al een tracking nummer gekregen? Zo ja, wat is deze dan?quote:Op maandag 10 september 2018 09:08 schreef Nukubu het volgende:
- Orderdatum: 29 augustus
- Ordernummer:18082900979107479227
- Verzendmethode: EU priority line
31 augustus mail gehad dat de bestelling verzonden is, maar status staat nog niet op shipped?
Heb je een ordernummer en een trackingnummer?quote:Op maandag 10 september 2018 14:22 schreef nagent het volgende:
[..]
Erg hard gaat het nog niet volgens mij, maar kun jij zien of verzendmethode enzo wel klopt, zodat ik straks niet weer invoerbtw hoef te betalen? Er staat SEPR als verzendmethode.
https://www.1tracking.net/detail?nums=Q1163067267XX
Bedankt!
Tracking/shipping nummer is CF510953420DEquote:Op maandag 10 september 2018 19:31 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Heb je wel al een tracking nummer gekregen? Zo ja, wat is deze dan?
[..]
Order nummer zal dan zijn: WRMA1808151207519333Cquote:Op maandag 10 september 2018 19:31 schreef Gearbest het volgende:
Heb je een ordernummer en een trackingnummer?
Met Q1163067267XX krijg ik zelf ook niet echt veel informatie. Als je enkel je tracking nummer hebt ga ik het via die weg proberen.
Je pakketje is toevallig in Duitsland aangekomen vandaag. De tracking heeft de volgende update gekregen "Feucht, Germany, The shipment has been processed in the parcel center".quote:Op maandag 10 september 2018 22:09 schreef Nukubu het volgende:
[..]
Tracking/shipping nummer is CF510953420DE
Top dan ga ik het navragen.quote:Op dinsdag 11 september 2018 10:07 schreef nagent het volgende:
[..]
Order nummer zal dan zijn: WRMA1808151207519333C
Betreft: R215445401
https://www.gearbest.com/(...)558.html?wid=1433363
Naar aanleiding van ticket
T18050104531
Order Number:W1801080528406871
Kan je iets zeggen over wat de prijs ongeveer gaat worden dan?quote:Klopt, maar de prijs zal nog lager worden. Er is bij alle websites nog geen voorraad dus bij andere webwinkels ook een lokkertje door de prijs zoveel lager te zetten
Helaas niet helemaal, maar ik zelf verwacht net iets boven de prijs waar andere webwinkels hem nu voor aanbieden. Dan komen er ook nog acties waar de prijs daar weer onder gaat.quote:Op donderdag 13 september 2018 12:04 schreef Bartje1981 het volgende:
[..]
Kan je iets zeggen over wat de prijs ongeveer gaat worden dan?
CF511045085DEquote:2018-09-06 18:13
The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically
Dat kan kloppen. Deze status blijft zo 2-3 weken staan.quote:Op vrijdag 14 september 2018 10:24 schreef FreaZ het volgende:
Niet om ongeduldig te lijken, maar ik zie ruim een week nadat de status op shipped is gegaan nog enkel dit:
[..]
CF511045085DE
Dat klopt inderdaad. Gaat goed komen verwacht ikquote:Op vrijdag 14 september 2018 16:20 schreef FreaZ het volgende:
Oh, dus er is geen tracking info voordat het in Duitsland aankomt? Dan wacht ik rustig af
Alle informatie lijkt te zijn bijgewerktquote:Op dinsdag 11 september 2018 10:07 schreef nagent het volgende:
[..]
Order nummer zal dan zijn: WRMA1808151207519333C
Betreft: R215445401
https://www.gearbest.com/(...)558.html?wid=1433363
Naar aanleiding van ticket
T18050104531
Order Number:W1801080528406871
Je kan de tracking goed volgen op deze site. Anders kan je de tracking code ook hier posten. Dan kijk ik het voor je na.quote:Op zaterdag 15 september 2018 09:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Op welke site kan het beste de tracking van mijn pakket volgen.
Een andere vraag is worden pakketjes door jullie van te voren opengemaakt voor inspectie of kan ik als gebruiker verwachten dat het factory sealed blijft.
Toestel is vrijdag binnengekomen! Wat een toptoestel! Eigenlijk beter dan mijn oorspronkelijke aankoop. Het heeft even geduurd, maar ik ben erg blij met de oplossing. Ontzettend bedankt!quote:Op zaterdag 15 september 2018 11:24 schreef Gearbest het volgende:
Alle informatie lijkt te zijn bijgewerkt
Laatste update is het volgende "2018-09-14 22:22:00Order customs cleared and lodged with local delivery agent".
Superquote:Op maandag 17 september 2018 12:05 schreef nagent het volgende:
[..]
Toestel is vrijdag binnengekomen! Wat een toptoestel! Eigenlijk beter dan mijn oorspronkelijke aankoop. Het heeft even geduurd, maar ik ben erg blij met de oplossing. Ontzettend bedankt!
Is het 2018 of 2017 dat je het product ontvangen hebt?quote:Op woensdag 19 september 2018 22:21 schreef Userforumfok het volgende:
- Orderdatum:01-09-2017 / Ontvangen op 19-09-2018
- Product: Nitecore NU10 rechargeable LED Headlamp Black
- Ordernummer: 18090100929301423485
- Tracking nummer: Delivered
- Verzendmethode: Standard
- Probleem: De hoofdlamp vertoont wat bugs met name dat wanneer je de lamp uitschakeld er na zo'n 3 seconden een lichte flits van de witte leds zichtbaar is dit gebeurt ook wanneer je de rode led uitschakeld of wanneer je de lamp uit lockout modus haalt. Nog een bug is wanneer je de lamp in de laagste lumen mode inschakeld dan kan je de middelste rode led inschakelen tegelijk met de witte lampen wat eigenlijk niet mogelijk hoort te zijn. Het hoort of de rode led of de witte leds te zijn.
- Voorkeur: Resend of Refund?
Mijn voorkeur gaat uit naar een Resend voor een goed werkend exemplaar.
Yes, helemaal goed gegaan. Gisteren ontvangen.quote:Op vrijdag 14 september 2018 19:54 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad. Gaat goed komen verwacht ik
Super. Daar heb ik inderdaad wel gelijk in. Ik ga het doorgeven als werkpuntje.quote:Op vrijdag 21 september 2018 12:50 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Yes, helemaal goed gegaan. Gisteren ontvangen.
Maar toch wel een flink kritiek punt op de verpakking. Er zat enkel een plastic zak om de telefoon heen met een label erop. Het is een wonder dat de verpakking slechts op een hoek licht ingedeukt is. De telefoon zelf heeft geen zichtbare schade, maar op z'n minst zou je toch wat foam erom verwachten o.i.d., toch?
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Hallo René,quote:Op zaterdag 22 september 2018 19:35 schreef Rened800 het volgende:
Hoi, ik wil graag een Xiaomi Mi 8 Global Version - BLACK 6+128GB bestellen. https://www.gearbest.com/(...)=1349303#goodsDetail icm code GBMPMI8128
Het valt me op dat de priority line verzending gratis is. Dit is toch de wijze van verzenden om douanekosten te voorkomen, en in het geval dat dit wel gebeurd dat de kosten worden vergoed?
Of moet ik dan een link van jou gebruiken? Als je even wilt mee kijken graag!
Groet René
Hallo Kamina,quote:Op zondag 23 september 2018 10:33 schreef Kamina het volgende:
Hoi, ik had een uitgebreide bestelling gedaan waarvan het verschepen in tweeën is gedeeld. Één deel is netjes op tijd aangekomen, maar het tweede deel moet ogenschijnlijk nog steeds verzonden worden. Hiervoor vind ik in my orders echter nog geen aparte verzending met tracker voor.
Wat nu?
Bedankt voor de snelle reactie Gearbest. Ik heb het ordernummer naar je PM-box gestuurd.quote:Op zondag 23 september 2018 14:43 schreef Gearbest het volgende:
Hallo Kamina,
Dat is wel vreemd inderdaad. Heb je voor mij het ordernummer voor de bestelling. Dan kan ik dit doorgeven en navragen, zodat er naar gekeken kan worden.
Yes ik zie het. Ik ga het direct doorgevenquote:Op zondag 23 september 2018 15:13 schreef Kamina het volgende:
[..]
Bedankt voor de snelle reactie Gearbest. Ik heb het ordernummer naar je PM-box gestuurd.
quote:Op zaterdag 22 september 2018 19:35 schreef Rened800 het volgende:
Hoi, ik wil graag een Xiaomi Mi 8 Global Version - BLACK 6+128GB bestellen. https://www.gearbest.com/(...)=1349303#goodsDetail icm code GBMPMI8128
Het valt me op dat de priority line verzending gratis is. Dit is toch de wijze van verzenden om douanekosten te voorkomen, en in het geval dat dit wel gebeurd dat de kosten worden vergoed?
Of moet ik dan een link van jou gebruiken? Als je even wilt mee kijken graag!
Groet René
WIl ik vanavond bestellen zie ik dat de code niet meer werkt en blijkbaar de aanbieding is verlopen. Flink balen. Kun jij hier misschien nog iets in betekenen zodat ik Mi8 toch nog voor ¤362,- kan kopen? Alvast bedankt voor het meedenken!quote:Op zondag 23 september 2018 14:43 schreef Gearbest het volgende:
Hallo René,
Je moet inderdaad onze link gebruiken of deze link van de Xiaomi Mi 8.
Dit samen met EU Priority Line als verzendmethode. Dan krijg je geen douanekosten. Mocht je toch douanekosten krijgen dan zullen we deze volledig aan je terugbetalen op de door jou gebruikte betaalmethode.
quote:
Gelieve niet te linken naar andere websites en ons gewoon de link van GearBest zelf te geven....quote:Op maandag 24 september 2018 16:52 schreef robinjoo1 het volgende:
kan ik deze voor 181 euro kopen en dan zonder douane kosten
Ik heb deze nog wel.quote:Op maandag 24 september 2018 20:31 schreef Rened800 het volgende:
[..]
[..]
WIl ik vanavond bestellen zie ik dat de code niet meer werkt en blijkbaar de aanbieding is verlopen. Flink balen. Kun jij hier misschien nog iets in betekenen zodat ik Mi8 toch nog voor ¤362,- kan kopen? Alvast bedankt voor het meedenken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |