abonnement Unibet Coolblue
  CHI shopkeeper dinsdag 14 augustus 2018 @ 20:16:02 #151
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_181186684
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 09:11 schreef sieben563 het volgende:
Goedemorgen #Gearbest

Enig idee wanner men deze gaat versturen? https://www.gearbest.com/(...)ail&utm_campaign=ord
Had deze vorige week besteld met jou hulp. Toen stond er nog einde pre-sale op 16 augustus en waarschijnlijke verzending 20 augustus, maar nu is dat al veranderd naar einde pre-sale 31 augustus en waarschijnlijke verzending 3 september. Word dit niet vroeger naar mij verzonden? Vind ik wel spijtig dat ik zo lang ga moeten wachten.

Trouwens al super hard bedankt voor je hulp en wat je hier voor andere ook doet. Had ik dit maar eerder geweten dat jij hier van Gearbest op een forum zat. Want heb paar jaar geleden is problemen gehad met een order en via de support kreeg ik niet echt de beste hulp.
Fijn om te horen dat je mijn werk hier waardeert.
Heb je voor mij ook een ordernummer dan kan ik dat na gaan vragen. Het kan namelijk zijn dat de orderdatum opschuift met het plaatsen van het aantal orders. Het kan dus goed zijn dat je order wordt verzonden die aangegeven stond toen je de order plaatste.
pi_181187164
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 20:16 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Fijn om te horen dat je mijn werk hier waardeert.
Heb je voor mij ook een ordernummer dan kan ik dat na gaan vragen. Het kan namelijk zijn dat de orderdatum opschuift met het plaatsen van het aantal orders. Het kan dus goed zijn dat je order wordt verzonden die aangegeven stond toen je de order plaatste.
Hierbij mijn order nummer: Order No2: 18080900976304223325
pi_181197601
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 20:39 schreef Gearbest het volgende:
Ik ga ervan uit dat dit eigenlijk geen probleem moet worden.
Helaas, toch wel.

Ik heb een factuur gekregen in mijn mail via paypal:

quote:
payment@gearbest.com
INVOICE
Invoice #:18864
Invoice date:Aug 15, 2018
Due date:Aug 15, 2018
Amount due: $95.00

Description WRMA1808151207519333C
Nu snap ik, dat ik die 95$ store credit die ik straks overhoud ook aan iets anders kan besteden, maar ik weet niet of ik nu wel zin heb om weer 95$ te spenderen aan een refurb phone die net zo goed d.o.a. kan zijn en ik weet niet goed hoe in dit geval er omgegaan wordt met evt. douane kosten, aangezien ik geen shipping methode kan kiezen?

Feit blijft dat er weer niet wordt ingegaan op mijn herhaaldelijke verzoek of ik dit met store credit kan betalen en hierdoor voelt het een beetje "shady".

Kunnen ze me geen couponcode geven waarmee ik het toestel gewoon in de online winkel kan bestellen?

Kun je me laten weten of je iets kunt betekenen?
  CHI shopkeeper woensdag 15 augustus 2018 @ 19:26:14 #154
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_181210507
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 20:33 schreef sieben563 het volgende:

[..]

Hierbij mijn order nummer: Order No2: 18080900976304223325
Je zou hierover een bericht/ticket moeten ontvangen hebben in je account.

quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 09:53 schreef nagent het volgende:

[..]

Helaas, toch wel.

Ik heb een factuur gekregen in mijn mail via paypal:

[..]

Nu snap ik, dat ik die 95$ store credit die ik straks overhoud ook aan iets anders kan besteden, maar ik weet niet of ik nu wel zin heb om weer 95$ te spenderen aan een refurb phone die net zo goed d.o.a. kan zijn en ik weet niet goed hoe in dit geval er omgegaan wordt met evt. douane kosten, aangezien ik geen shipping methode kan kiezen?

Feit blijft dat er weer niet wordt ingegaan op mijn herhaaldelijke verzoek of ik dit met store credit kan betalen en hierdoor voelt het een beetje "shady".

Kunnen ze me geen couponcode geven waarmee ik het toestel gewoon in de online winkel kan bestellen?

Kun je me laten weten of je iets kunt betekenen?
Oke ik ga er weer meteen achteraan, want dat hebben ze mij niet zo vertelt.
Nee dat begrijp ik volledig dus eens even kijken wat ik nu weer terug krijg.
Zo'n soort coupon code bieden we helaas niet aan dus ga het gewoon zo proberen op te lossen. Ook dat die direct verzonden wordt met EU Priority Line.
pi_181211850
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 19:26 schreef Gearbest het volgende:
Je zou hierover een bericht/ticket moeten ontvangen hebben in je account.
Klopt, zal dus even wachten worden, maar dat is niet zo'n groot probleem opzich, gewoon beetje spijtig haha.
Bedankt voor de hulp.
  CHI shopkeeper woensdag 15 augustus 2018 @ 20:47:50 #156
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_181213015
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 20:11 schreef sieben563 het volgende:

[..]

Klopt, zal dus even wachten worden, maar dat is niet zo'n groot probleem opzich, gewoon beetje spijtig haha.
Bedankt voor de hulp.
Nee dat begrijp ik helemaal. Had anders ook gehoopt ;(
pi_181223285
Goedemorgen,

Ik heb van de week de Jumper Ezbook 3 Pro besteld.
Bij het bestellen heb ik wel gekozen voor Priority Line maar heb niks van EU gezien.

Het betreft Ordernummer: 18080900994407297030.
Zou je mij kunnen aangeven of ik aanmerking kom om de douanekosten te declareren indien ik deze krijg?

Daarnaast ben ik erg benieuwd wat de status is van de verzending.

Shippment Number:
EU15340001084536

Tracking Number:

CF510753905DE

Alvast bedankt voor je reactie.
  CHI shopkeeper donderdag 16 augustus 2018 @ 21:30:06 #158
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_181239272
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 09:35 schreef mstrik het volgende:
Goedemorgen,

Ik heb van de week de Jumper Ezbook 3 Pro besteld.
Bij het bestellen heb ik wel gekozen voor Priority Line maar heb niks van EU gezien.

Het betreft Ordernummer: 18080900994407297030.
Zou je mij kunnen aangeven of ik aanmerking kom om de douanekosten te declareren indien ik deze krijg?

Daarnaast ben ik erg benieuwd wat de status is van de verzending.

Shippment Number:
EU15340001084536

Tracking Number:

CF510753905DE

Alvast bedankt voor je reactie.
Ik heb het even nagevraagd en het zou inmiddels in orde moeten zijn. Je komt in aanmerking om eventuele douanekosten te declareren :)
pi_181248945
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 21:30 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik heb het even nagevraagd en het zou inmiddels in orde moeten zijn. Je komt in aanmerking om eventuele douanekosten te declareren :)
Super dat is goed nieuws. Fijn om te weten mocht dit het geval zijn.

Bedankt voor het uitzoeken.
  CHI shopkeeper vrijdag 17 augustus 2018 @ 19:47:07 #160
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_181260858
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 10:41 schreef mstrik het volgende:

[..]

Super dat is goed nieuws. Fijn om te weten mocht dit het geval zijn.

Bedankt voor het uitzoeken.
Graag gedaan :)

quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 09:53 schreef nagent het volgende:

[..]

Helaas, toch wel.

Ik heb een factuur gekregen in mijn mail via paypal
Is het inmiddels opgelost of nog niet? Kreeg door dat het in orde zou zijn dus graag nog een bevestiging anders ga ik er weer achteraan. Wil deze zaak even tot een goed einde brengen namelijk :)
pi_181264084
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 19:47 schreef Gearbest het volgende:
Is het inmiddels opgelost of nog niet?
Ik heb sinds de paypal factuur geen verdere berichten gekregen. Heb hem nog niet betaald.
Het is dus helaas niet in orde.

quote:
Thank you for your message.
We will arrange the item R215445401 to be resent and will send the invoice of payment 95 USD to you within 1-2 days.
Please note that.

After you have paid, please inform us.
Thank you for your support.
pi_181292446
Beste,

Enkele maanden geleden een Xiaomi Mi Mix 2 besteld (toen een flagship phone), bij ontvangst merkte ik dat als ik de telefoon neerlegde met een camera app geopend dat deze een vreemd geluid maakte.
In het begin wist ik niet wat het was en kwam het maar zelden voor.
Ondertussen heb ik ontdekt dat het de stabilisator is in de camera die enorm begint te trillen vanaf de telefoon een kleine 'tik' krijgt.
In het begin was het doenbaar.
Nu trilt de stabilisator vanaf ik de camera open heel hevig, dit maakt dan ook een heel schel geluid.
Ik heb de gsm reeds volledig gereset, gewiped, andere camera app gebruikt,... Maar geen resultaat.

De customer service van GearBest zei eerst allemaal standaard dingen zoals 'geef je EMEI code, doe een factory reset,...' echter helpen niks van deze dingen en ligt het volgens mij eerder aan de hardware dan de software? (defecte stabilisator?)

Tot op heden willen ze me een refund geven in de vorm van 'GearBest vouchers', dit voor 50USD. Wetende dat de telefoon 550euro heeft gekost en ik hem nog geen jaar heb is dit zeker niet wat ik verwacht had.
De camera is op dit moment dus nietmeer bruikbaar, een foto trekken waarbij de stabilisator razendsnel aan het trillen is geeft een heel wazig beeld, dat kan ik verzekeren.

Nu vraag ik me af of dit op een andere manier kan opgelost worden? In principe zou ik een volledige refund kunnen vragen vermoed ik? De gsm is waardeloos zonder camera helaas.


Met vriendelijke groeten,
Bernard Van de Vyver


- Orderdatum: +- 14-10-2017
- Product: Xiaomi Mi Mix 2
- Ordernummer: W1709200518284302
- Tracking nummer: RS992208159NL
- Verzendmethode: Europe Express
- Probleem: Camera stabilisator defect
- Voorkeur: Refund
pi_181294271
Hallo Gearbest, ik heb een RMA, en heb een adres doorgekregen in china. Ik stuur hem liever terug naar Spanje (zoals tegenwoordig kennelijk kan) vanwege verzendkosten. Gearbest gaf op mijn suggestie echter aan "we did not use that address now". Geen idee wat ze precies bedoelen of wat het probleem is van terugsturen naar Spanje, maar zou jij dit misschien kunnen fixen?

Het gaat om: Ticket: T18081800646
Order Number:W1709050929545964
RMA number is WRMA1808190947054973C
  CHI shopkeeper zondag 19 augustus 2018 @ 15:09:49 #164
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_181299249
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 22:07 schreef nagent het volgende:

[..]

Ik heb sinds de paypal factuur geen verdere berichten gekregen. Heb hem nog niet betaald.
Het is dus helaas niet in orde.

[..]

Oke dan ga ik er weer verder mee. Thanks voor de snelle update.

quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 09:33 schreef MrBernie94 het volgende:
Beste,

Enkele maanden geleden een Xiaomi Mi Mix 2 besteld (toen een flagship phone), bij ontvangst merkte ik dat als ik de telefoon neerlegde met een camera app geopend dat deze een vreemd geluid maakte.
In het begin wist ik niet wat het was en kwam het maar zelden voor.
Ondertussen heb ik ontdekt dat het de stabilisator is in de camera die enorm begint te trillen vanaf de telefoon een kleine 'tik' krijgt.
In het begin was het doenbaar.
Nu trilt de stabilisator vanaf ik de camera open heel hevig, dit maakt dan ook een heel schel geluid.
Ik heb de gsm reeds volledig gereset, gewiped, andere camera app gebruikt,... Maar geen resultaat.

De customer service van GearBest zei eerst allemaal standaard dingen zoals 'geef je EMEI code, doe een factory reset,...' echter helpen niks van deze dingen en ligt het volgens mij eerder aan de hardware dan de software? (defecte stabilisator?)

Tot op heden willen ze me een refund geven in de vorm van 'GearBest vouchers', dit voor 50USD. Wetende dat de telefoon 550euro heeft gekost en ik hem nog geen jaar heb is dit zeker niet wat ik verwacht had.
De camera is op dit moment dus nietmeer bruikbaar, een foto trekken waarbij de stabilisator razendsnel aan het trillen is geeft een heel wazig beeld, dat kan ik verzekeren.

Nu vraag ik me af of dit op een andere manier kan opgelost worden? In principe zou ik een volledige refund kunnen vragen vermoed ik? De gsm is waardeloos zonder camera helaas.

Met vriendelijke groeten,
Bernard Van de Vyver

- Orderdatum: +- 14-10-2017
- Product: Xiaomi Mi Mix 2
- Ordernummer: W1709200518284302
- Tracking nummer: RS992208159NL
- Verzendmethode: Europe Express
- Probleem: Camera stabilisator defect
- Voorkeur: Refund
Hallo Bernard,
Zeer vervelend om te horen natuurlijk. Een telefoon is dan inderdaad niet meer bruikbaar. Heb je dit toen ook meteen gemeld? Zo ja heb je hier ook het ticket nummer van.
Wanneer heb je de eerste melding hiervan gedaan (hoelang telefoon in gebruik) en kan je me daar ook het ticketnummer van geven.
Ik ga kijken wat de mogelijkheden zijn en ik vermoed dat je deze terug moet sturen. Ik ga er zelf vanuit dat een volledige refund niet aan de orde gaat zijn. Je hebt het toestel toch al enige tijd in gebruik, maar ik ga mijn best doen natuurlijk. Iets beter dan die $50 moet wel lukken denk ik zo.

quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 11:02 schreef M_V het volgende:
Hallo Gearbest, ik heb een RMA, en heb een adres doorgekregen in china. Ik stuur hem liever terug naar Spanje (zoals tegenwoordig kennelijk kan) vanwege verzendkosten. Gearbest gaf op mijn suggestie echter aan "we did not use that address now". Geen idee wat ze precies bedoelen of wat het probleem is van terugsturen naar Spanje, maar zou jij dit misschien kunnen fixen?

Het gaat om: Ticket: T18081800646
Order Number:W1709050929545964
RMA number is WRMA1808190947054973C
Ik ga het even navragen of het mogelijk is. Het is afhankelijk van het type product daarom dat ik niet direct ja of nee kan zeggen ;)
pi_181312606
quote:
Hallo Bernard,
Zeer vervelend om te horen natuurlijk. Een telefoon is dan inderdaad niet meer bruikbaar. Heb je dit toen ook meteen gemeld? Zo ja heb je hier ook het ticket nummer van.
Wanneer heb je de eerste melding hiervan gedaan (hoelang telefoon in gebruik) en kan je me daar ook het ticketnummer van geven.
Ik ga kijken wat de mogelijkheden zijn en ik vermoed dat je deze terug moet sturen. Ik ga er zelf vanuit dat een volledige refund niet aan de orde gaat zijn. Je hebt het toestel toch al enige tijd in gebruik, maar ik ga mijn best doen natuurlijk. Iets beter dan die $50 moet wel lukken denk ik zo.
Beste,

Neen dit heb ik toen niet gemeld omdat het toen amper tot niet voorkwam.
Het eerste ticket heb ik geopend op 30 juli over dit probleem. (T18073003966)

Ondertussen zijn ze in m'n ticket al tot 70USD aan het aanbieden.

Over terugsturen heb ik het met hen al gehad. Dit gaat me uiteindelijk meer geld kosten dan nodig (minstens 60eu verzending en dan bij het terugzenden maak ik nog kans op douanekosten), helaas heb ik dit verhaal al veel gelezen online :(

En het toestel heb ik nog geen jaar in gebruik, dit vind ik nu eerlijk gezegd toch helemaal niet zo lang :/ of is het normaal dat zo'n toestellen het binnen een jaar al kunnen begeven?

Ik heb een video staan vanop 6 juli waar het probleem duidelijk te zien en horen is, dit heb ik via mail doorgestuurd naar de customer service aangezien dit bestand groter was dan de 2 of 5Mb die de ticket service aankan.

Al bij al ben ik blij dat je wil helpen en ik hoop dat we samen tot de beste oplossing kunnen komen.


Met vriendelijke groeten,
Bernard Van de Vyver
pi_181321610
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 15:09 schreef Gearbest het volgende:

Ik ga het even navragen of het mogelijk is. Het is afhankelijk van het type product daarom dat ik niet direct ja of nee kan zeggen ;)
Ik heb net een positieve reactie gekregen van Gearbest, weet niet of dit vanwege jouw interventie was, maar in ieder geval bedankt voor het oppakken.
  CHI shopkeeper maandag 20 augustus 2018 @ 20:14:42 #167
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_181331038
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 14:24 schreef M_V het volgende:

[..]

Ik heb net een positieve reactie gekregen van Gearbest, weet niet of dit vanwege jouw interventie was, maar in ieder geval bedankt voor het oppakken.
Ja dat klopt. Die heb ik inderdaad ook teruggekregen dus fijn dat het nu in orde is :)

quote:
5s.gif Op maandag 20 augustus 2018 00:26 schreef MrBernie94 het volgende:

[..]

Beste,

Neen dit heb ik toen niet gemeld omdat het toen amper tot niet voorkwam.
Het eerste ticket heb ik geopend op 30 juli over dit probleem. (T18073003966)

Ondertussen zijn ze in m'n ticket al tot 70USD aan het aanbieden.

Over terugsturen heb ik het met hen al gehad. Dit gaat me uiteindelijk meer geld kosten dan nodig (minstens 60eu verzending en dan bij het terugzenden maak ik nog kans op douanekosten), helaas heb ik dit verhaal al veel gelezen online :(

En het toestel heb ik nog geen jaar in gebruik, dit vind ik nu eerlijk gezegd toch helemaal niet zo lang :/ of is het normaal dat zo'n toestellen het binnen een jaar al kunnen begeven?

Ik heb een video staan vanop 6 juli waar het probleem duidelijk te zien en horen is, dit heb ik via mail doorgestuurd naar de customer service aangezien dit bestand groter was dan de 2 of 5Mb die de ticket service aankan.

Al bij al ben ik blij dat je wil helpen en ik hoop dat we samen tot de beste oplossing kunnen komen.

Met vriendelijke groeten,
Bernard Van de Vyver
Oke bedankt voor de informatie. Het terugsturen naar ons kost inderdaad geld, maar ik kan het ook proberen te regelen om deze naar Spanje te laten sturen. Dit scheelt aanzienlijk veel in kosten voor jou.
Ik verwacht zelf dat deze niet echt te maken is, maar om tot een redelijk bedrag of een zelfde toestel terug te krijgen hebben we wel het defecte toestel nodig.
Ik ga het melden en kijken wat er mogelijk is. Ben je wel bereid om het eventueel naar Spanje te sturen of dat ook niet?
Het is natuurlijk niet normaal dat deze defect gaan op wat voor manier dan ook.
pi_181332804
quote:
Oke bedankt voor de informatie. Het terugsturen naar ons kost inderdaad geld, maar ik kan het ook proberen te regelen om deze naar Spanje te laten sturen. Dit scheelt aanzienlijk veel in kosten voor jou.
Ik verwacht zelf dat deze niet echt te maken is, maar om tot een redelijk bedrag of een zelfde toestel terug te krijgen hebben we wel het defecte toestel nodig.
Ik ga het melden en kijken wat er mogelijk is. Ben je wel bereid om het eventueel naar Spanje te sturen of dat ook niet?
Het is natuurlijk niet normaal dat deze defect gaan op wat voor manier dan ook.
Beste,

Ik heb zonet nog eens gekeken. Het toestel is uiteindelijk toegekomen bij mij op 26 oktober. (Dus dat is de eerste dag dat het toestel in gebruik is gegaan).

Ik had gisteren reeds het aanbod gekregen van GearBest om het toestel naar Spanje op te sturen, ik had dit toen eens bekeken via een postkantoor en daar zou dit alsook 60euro kosten (verzekerde zending, want ik wil geen toestel van 550euro verliezen).
Dus het opsturen naar Hong-Kong en Spanje kost me evenveel, wat ik vreemd vind maar het is dus wel degelijk zo, helaas.

Het repareren van het toestel lijkt me ook onmogelijk, ik repareer zelf iPhones en andere Apple toestellen, maar daar zijn dan ook enorm veel vervang stukken voor te vinden. Dat het toestel zou gerepareerd worden kan dus niet inderdaad.

Wat ik wel nog gezien heb is dat er ondertussen een upgrade van mijn gsm beschikbaar is. Xiaomi Mi Mix 2s.
Is het misschien mogelijk dat ze mij een mooie korting geven op dat toestel en dus een nieuw aankoop?
Mijn toestel heeft me 550 euro gekost, de Mi Mix 2s (upgrade) staat nu aan 490 euro zag ik. (flash sale momenteel)
Ik heb geen flauw idee of dit mogelijk is, maar ik stel het maar voor.

Link naar het toestel:
Xiaomi MI MIX 2S 4G Phablet 6GB RAM Global Version - BLACK https://gearbest.app.link/Zw1yn66gxP

Alleszins nogmaals bedankt voor de moeite.

Met vriendelijke groeten,
Bernard Van de Vyver
  CHI shopkeeper maandag 20 augustus 2018 @ 21:37:39 #169
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_181333952
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 21:01 schreef MrBernie94 het volgende:

[..]

Beste,

Ik heb zonet nog eens gekeken. Het toestel is uiteindelijk toegekomen bij mij op 26 oktober. (Dus dat is de eerste dag dat het toestel in gebruik is gegaan).

Ik had gisteren reeds het aanbod gekregen van GearBest om het toestel naar Spanje op te sturen, ik had dit toen eens bekeken via een postkantoor en daar zou dit alsook 60euro kosten (verzekerde zending, want ik wil geen toestel van 550euro verliezen).
Dus het opsturen naar Hong-Kong en Spanje kost me evenveel, wat ik vreemd vind maar het is dus wel degelijk zo, helaas.

Het repareren van het toestel lijkt me ook onmogelijk, ik repareer zelf iPhones en andere Apple toestellen, maar daar zijn dan ook enorm veel vervang stukken voor te vinden. Dat het toestel zou gerepareerd worden kan dus niet inderdaad.

Wat ik wel nog gezien heb is dat er ondertussen een upgrade van mijn gsm beschikbaar is. Xiaomi Mi Mix 2s.
Is het misschien mogelijk dat ze mij een mooie korting geven op dat toestel en dus een nieuw aankoop?
Mijn toestel heeft me 550 euro gekost, de Mi Mix 2s (upgrade) staat nu aan 490 euro zag ik. (flash sale momenteel)
Ik heb geen flauw idee of dit mogelijk is, maar ik stel het maar voor.

Link naar het toestel:
Xiaomi MI MIX 2S 4G Phablet 6GB RAM Global Version - BLACK https://gearbest.app.link/Zw1yn66gxP

Alleszins nogmaals bedankt voor de moeite.

Met vriendelijke groeten,
Bernard Van de Vyver
Ik heb even gekeken en het verzenden naar Spanje in niet zo duur. Ik heb gewoon even gekeken bij PostNL en daar kost verzenden naar Spanje vanuit Nederland ¤13 bij pakketten onder de 2kg. Wil je deze nog verzekerd verzenden (tot ¤500) dan kost het ¤18. Dat is toch wel een aanzienlijk verschil met ¤60 :). Ben je dan wel bereid dit te doen?
Ik ga er ook wel vanuit dat deze niet gemaakt kan worden, maar dit moet allemaal bevestigd en geverifieerd worden.
Tevens is het een maatregel om onszelf in te dekken door gevallen uit het verleden. Stel je krijgt volledige vergoeding nu en mag het defecte toestel houden. Iemand anders (een vriend bijvoorbeeld) koopt ondertussen hetzelfde toestel en meld hetzelfde probleem met bijvoorbeeld jou toestel. Dit hebben we in het verleden vaak gezien dus daarom dient het terug gestuurd te worden.
Ik kan je link niet openen op de laptop, maar neem aan dat dit het toestel is O-)
Ik ga eerst kijken wat er allemaal mogelijk is met en zonder terugsturen.
pi_181334875
quote:
Ik heb even gekeken en het verzenden naar Spanje in niet zo duur. Ik heb gewoon even gekeken bij PostNL en daar kost verzenden naar Spanje vanuit Nederland ¤13 bij pakketten onder de 2kg. Wil je deze nog verzekerd verzenden (tot ¤500) dan kost het ¤18. Dat is toch wel een aanzienlijk verschil met ¤60 :). Ben je dan wel bereid dit te doen?
Ik ga er ook wel vanuit dat deze niet gemaakt kan worden, maar dit moet allemaal bevestigd en geverifieerd worden.
Tevens is het een maatregel om onszelf in te dekken door gevallen uit het verleden. Stel je krijgt volledige vergoeding nu en mag het defecte toestel houden. Iemand anders (een vriend bijvoorbeeld) koopt ondertussen hetzelfde toestel en meld hetzelfde probleem met bijvoorbeeld jou toestel. Dit hebben we in het verleden vaak gezien dus daarom dient het terug gestuurd te worden.
Ik kan je link niet openen op de laptop, maar neem aan dat dit het toestel is O-)
Ik ga eerst kijken wat er allemaal mogelijk is met en zonder terugsturen.
Beste,

Vanuit België (waar ik woon) is het 40eu (had mis gekeken) via TNT, maar wil gerust kijken via nog een andere verzend dienst. Dit das gewoon de eerste die ik tegenkwam.

De link die jij doorstuurt is inderdaad het toestel dat ik bedoel.
Wat je zegt van het misbruik snap ik volledig. Helaas dat door mensen die er misbruik van maken het dan zo afloopt voor de rest. :'( Maar daar is nu niks aan te doen.
Wat zou het beste zijn dat je kan doen zonder het toestel te moeten opsturen?
Voor mij is het uiteraard makkelijker het niet te moeten verzenden enz. En dan is het probleem ook direct opgelost en moet in niet nog een maand of langer wachten op een herstelling/nieuw toestel.

Ik zit momenteel in mijn examenperiode en direct erna vertrek ik op reis. Ik zal het opsturen dus pas ten vroegste op 20 September kunnen doen.
Tot wanneer heb ik garantie om het te laten 'repareren'? Want ik denk dat ik m'n toestel wel rond die datum heb besteld al 1 jaar terug.


EDIT:
Zonet een antwoord gehad van GearBest. Het toestel dat ik aanhaalde om aan te kopen bieden ze me aan voor 430USD 🤔 Dus deze optie laat ik vallen :p

Het makkelijkste zou gewoon een gedeeltelijke refund zijn, maar geen idee hoe ver ze daarin kunnen gaan?

Is het interessant dat ik blijf reageren op mijn ticket of doe ik best alles via deze weg hier?

Met vriendelijke groeten,
Bernard Van de Vyver

[ Bericht 3% gewijzigd door MrBernie94 op 21-08-2018 10:33:15 (Antwoord van GearBest gekregen) ]
pi_181340682
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 15:09 schreef Gearbest het volgende:
Oke dan ga ik er weer verder mee.
quote:
How do I pay using store credit?
Kind regards
quote:
Gearbest Customer Support At 08/21/2018 11:48:18 CST

Thank you for your reply.
You have to complate the payment via paypal.
The GB wallet (store credit) is not suitable.
After you cpmpleted the payment, please inform us.
Thank you for your understanding.
Best Regards

GearBest Customer Service
Ze maken een grapje zeker? Pas na 4x besluiten ze mijn vraag te begrijpen en af te doen met "kan niet". Ik geloof daar niet zo in, vandaar ben ik ook niet zo happig om weer 95$ af te tikken.

quote:
Please make sure I can pay for this phone using my store credit.
quote:
How do I repay the 95USD storecredit?
quote:
Please send me the invoice to pay with 95USD storecredit.
Had jij nog iets gehoord van support of zal ik vragen of optie 1 nog op tafel ligt?
quote:
1) We can offer another 15 USD refund to your paypal account
Niet helemaal wat ik wil, maar er moet toch een keer een eind aan komen.
pi_181348658
Mijn pakket heeft momenteel de status: Customs clearance processing complete.
Wat houd dit precies in? Er stond voorheen ook dat hij Duitsland was, maar dit zie ik niet meer terug.

https://www.1tracking.net/detail/nums=CF510753905DE

Alvast bedankt
  CHI shopkeeper dinsdag 21 augustus 2018 @ 20:01:52 #173
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_181354458
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 22:08 schreef MrBernie94 het volgende:

[..]

Beste,

Vanuit België (waar ik woon) is het 40eu (had mis gekeken) via TNT, maar wil gerust kijken via nog een andere verzend dienst. Dit das gewoon de eerste die ik tegenkwam.

De link die jij doorstuurt is inderdaad het toestel dat ik bedoel.
Wat je zegt van het misbruik snap ik volledig. Helaas dat door mensen die er misbruik van maken het dan zo afloopt voor de rest. :'( Maar daar is nu niks aan te doen.
Wat zou het beste zijn dat je kan doen zonder het toestel te moeten opsturen?
Voor mij is het uiteraard makkelijker het niet te moeten verzenden enz. En dan is het probleem ook direct opgelost en moet in niet nog een maand of langer wachten op een herstelling/nieuw toestel.

Ik zit momenteel in mijn examenperiode en direct erna vertrek ik op reis. Ik zal het opsturen dus pas ten vroegste op 20 September kunnen doen.
Tot wanneer heb ik garantie om het te laten 'repareren'? Want ik denk dat ik m'n toestel wel rond die datum heb besteld al 1 jaar terug.

EDIT:
Zonet een antwoord gehad van GearBest. Het toestel dat ik aanhaalde om aan te kopen bieden ze me aan voor 430USD 🤔 Dus deze optie laat ik vallen :p

Het makkelijkste zou gewoon een gedeeltelijke refund zijn, maar geen idee hoe ver ze daarin kunnen gaan?

Is het interessant dat ik blijf reageren op mijn ticket of doe ik best alles via deze weg hier?

Met vriendelijke groeten,
Bernard Van de Vyver
Die optie is inderdaad een beetje te veer van het goede inderdaad. Ik ben zelf in afwachting van het antwoord dat ik krijg wat de mogelijkheden zijn hierin. Ik ga eens kijken wat de mogelijkheden zijn qua gedeeltelijke refund en wat de mogelijkheden zijn als het toestel terug gestuurd wordt. Als ik hierover meer weet laat ik het direct weten. Het is zeker nuttig om daarop nog te reageren, maar als er weinig nuttigs uit voorkomt zou ik het even laten rusten totdat ik meer weet hierover.

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 08:04 schreef nagent het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ze maken een grapje zeker? Pas na 4x besluiten ze mijn vraag te begrijpen en af te doen met "kan niet". Ik geloof daar niet zo in, vandaar ben ik ook niet zo happig om weer 95$ af te tikken.

[..]

[..]

[..]

Had jij nog iets gehoord van support of zal ik vragen of optie 1 nog op tafel ligt?

[..]

Niet helemaal wat ik wil, maar er moet toch een keer een eind aan komen.
Och god. Dit duurt inderdaad al meer dan lang genoeg. Ik krijg terug dat het in orde gemaakt wordt en dan zie ik jou bericht....
Er moet maar eens een einde aan komen dat ben ik helemaal met je eens, maar dan hopelijk nog wel een redelijk goed einde. Ik zou nog heel even wachten (je wacht al lang genoeg dat weet ik ;) ) voordat je naar optie 1 gaat vragen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 15:20 schreef mstrik het volgende:
Mijn pakket heeft momenteel de status: Customs clearance processing complete.
Wat houd dit precies in? Er stond voorheen ook dat hij Duitsland was, maar dit zie ik niet meer terug.

https://www.1tracking.net/detail/nums=CF510753905DE

Alvast bedankt
Ik weet niet of de tracking helemaal juist was. Ik krijg de melding "De opdrachtgegevens voor deze zending zijn door de afzender elektronisch aan DHL doorgegeven". Dit houdt in dat je pakketje verzonden is vanuit China of Hong Kong. Vanuit daar gebeurd de verzending door een andere maatschappij dan DHL. Het pakketje wordt dan in Duitsland geleverd en overgedragen aan DHL. Dan zal de tracking actief worden en duurt het ongeveer 3 dagen eer je het in huis hebt.
pi_181356375
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 20:01 schreef Gearbest het volgende:
Ik zou nog heel even wachten (je wacht al lang genoeg dat weet ik ;) ) voordat je naar optie 1 gaat vragen.
Wachten is gemakkelijk voor luie mensen als ik..je hoeft er immers niets voor te doen.
pi_181366407
Ik heb nu dus een RMA ontvangen van Gearbest voor verzending naar Spanje. In de aanwijzingen staat echter:

"1. Please send us the IMEI number of your item."

Wat wordt daarmee bedoeld? Het gaat om een Mi robot stofzuiger, en IMEIs gaan over telefoons. Bedoelt men het serienummer? Want volgens mij heeft hij niet eens een serienummer (ik kan hem in ieder geval nergens vinden), alleen een typenummer.
pi_181368024
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 10:08 schreef M_V het volgende:
Ik heb nu dus een RMA ontvangen van Gearbest voor verzending naar Spanje. In de aanwijzingen staat echter:

"1. Please send us the IMEI number of your item."

Wat wordt daarmee bedoeld? Het gaat om een Mi robot stofzuiger, en IMEIs gaan over telefoons. Bedoelt men het serienummer? Want volgens mij heeft hij niet eens een serienummer (ik kan hem in ieder geval nergens vinden), alleen een typenummer.
Volgens wat ik weet is een EMEI inderdaad een specifiek nummer van een telefoon, en heeft een stofzuiger dat helemaal niet 😂
pi_181370956
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 20:01 schreef Gearbest het volgende:

Ik weet niet of de tracking helemaal juist was. Ik krijg de melding "De opdrachtgegevens voor deze zending zijn door de afzender elektronisch aan DHL doorgegeven". Dit houdt in dat je pakketje verzonden is vanuit China of Hong Kong. Vanuit daar gebeurd de verzending door een andere maatschappij dan DHL. Het pakketje wordt dan in Duitsland geleverd en overgedragen aan DHL. Dan zal de tracking actief worden en duurt het ongeveer 3 dagen eer je het in huis hebt.
De tracking geeft inderdaad verschillende resultaten:

Number : CF510753905DE
Package status : In transit
Origin:Germany
2018-08-13 16:16:00 The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically

frist_vessel:
2018-08-20 16:00:00 Customs clearance processing complete.
2018-08-20 09:00:00 Parcel is in clearance.
2018-08-16 16:00:54 Parcel arrived at the airport.
2018-08-16 08:00:51 Departed Hongkong Sorting Centre.
2018-08-14 12:00:27 Arrived at Hongkong Sorting Centre.
2018-08-13 10:00:23 Sent to HongKong Sorting Centre.
2018-08-12 06:00:43 Departure in Location Warehouse Sorting Centre.
2018-08-12 02:24:54 Shipping Label Printed.
2018-08-12 02:24:52 Confirmed & Prepared For Packing.
2018-08-11 23:08:28 Order Created.

Als er Customs clearance processing complete staat is het dan al bekend of ik nog extra kosten krijg? Het lijkt mij juist van wel, anders was het vermoedelijk niet vermeld?

Groet,
  CHI shopkeeper woensdag 22 augustus 2018 @ 21:28:42 #178
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_181382717
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 13:24 schreef mstrik het volgende:

[..]

De tracking geeft inderdaad verschillende resultaten:

Number : CF510753905DE
Package status : In transit
Origin:Germany
2018-08-13 16:16:00 The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically

frist_vessel:
2018-08-20 16:00:00 Customs clearance processing complete.
2018-08-20 09:00:00 Parcel is in clearance.
2018-08-16 16:00:54 Parcel arrived at the airport.
2018-08-16 08:00:51 Departed Hongkong Sorting Centre.
2018-08-14 12:00:27 Arrived at Hongkong Sorting Centre.
2018-08-13 10:00:23 Sent to HongKong Sorting Centre.
2018-08-12 06:00:43 Departure in Location Warehouse Sorting Centre.
2018-08-12 02:24:54 Shipping Label Printed.
2018-08-12 02:24:52 Confirmed & Prepared For Packing.
2018-08-11 23:08:28 Order Created.

Als er Customs clearance processing complete staat is het dan al bekend of ik nog extra kosten krijg? Het lijkt mij juist van wel, anders was het vermoedelijk niet vermeld?

Groet,
Dit is gewoon volkomen normaal en gebeurd bij elk pakketje. Wordt meer gekeken naar voorwerpen die verboden zijn, zoals wapens, drugs of bepaalde accu's. Douanekosten komen pas eventueel bij DHL, omdat deze de eindbezorging doet. Nog geen reden tot zorgen dus.

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 21:09 schreef nagent het volgende:

[..]

Wachten is gemakkelijk voor luie mensen als ik..je hoeft er immers niets voor te doen.
Oke thanks.
Ik krijg inmiddels door dat de $95 store credit is omgezet tot een uitbetaling naar je PayPal account. Dit zou gebeurd moeten zijn binnen 56 uur. Dan kan je de invoice betalen en is het geregeld :)
Uiteindelijk dan toch nog goedgekomen.

quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 10:08 schreef M_V het volgende:
Ik heb nu dus een RMA ontvangen van Gearbest voor verzending naar Spanje. In de aanwijzingen staat echter:

"1. Please send us the IMEI number of your item."

Wat wordt daarmee bedoeld? Het gaat om een Mi robot stofzuiger, en IMEIs gaan over telefoons. Bedoelt men het serienummer? Want volgens mij heeft hij niet eens een serienummer (ik kan hem in ieder geval nergens vinden), alleen een typenummer.
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 11:21 schreef MrBernie94 het volgende:

[..]

Volgens wat ik weet is een EMEI inderdaad een specifiek nummer van een telefoon, en heeft een stofzuiger dat helemaal niet 😂
Dat klopt inderdaad :). Ik denk eerder dat ze de code op de sticker bedoelen onder de dust bin. Het kan ook zijn CMIT aan de onderkant van de cleaner.

[ Bericht 4% gewijzigd door Gearbest op 22-08-2018 21:49:31 ]
pi_181396725
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 21:28 schreef Gearbest het volgende:
Ik krijg inmiddels door dat de $95 store credit is omgezet tot een uitbetaling naar je PayPal account. Dit zou gebeurd moeten zijn binnen 56 uur. Dan kan je de invoice betalen en is het geregeld
Uiteindelijk dan toch nog goedgekomen.
Goeie omweg zo..
Ik zal hem bestellen zodra ik het geld op mijn PayPal heb.
Je had alles al geregeld mbt. shipping toch, zodat evt. douanekosten worden gedekt?
  CHI shopkeeper donderdag 23 augustus 2018 @ 18:10:41 #180
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_181403965
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 13:10 schreef nagent het volgende:

[..]

Goeie omweg zo..
Ik zal hem bestellen zodra ik het geld op mijn PayPal heb.
Je had alles al geregeld mbt. shipping toch, zodat evt. douanekosten worden gedekt?
Ja klopt. Beetje omslachtig, maar dan is het wel geregeld :)
Dat is normaal gezien geregeld, maar zou nogmaals reageren op het ticket om te vermelden dat je via EU Priority Line wilt laten verzenden. Dan heb je het zwart op wit staan. Daar gaat het mij meer om ;)
pi_181417785
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:10 schreef Gearbest het volgende:
maar zou nogmaals reageren op het ticket om te vermelden dat je via EU Priority Line wilt laten verzenden.
Zal ik doen, maar ik denk dat Gearbest weer terug gaat komen op de bestelling, zodra ik de rekening betaald heb, want volgens mij is het gekozen product alweer niet meer beschikbaar. Ik wacht even af.tot de 95USD op mijn PayPal is bijgeschreven.
pi_181419697
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 20:01 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Die optie is inderdaad een beetje te veer van het goede inderdaad. Ik ben zelf in afwachting van het antwoord dat ik krijg wat de mogelijkheden zijn hierin. Ik ga eens kijken wat de mogelijkheden zijn qua gedeeltelijke refund en wat de mogelijkheden zijn als het toestel terug gestuurd wordt. Als ik hierover meer weet laat ik het direct weten. Het is zeker nuttig om daarop nog te reageren, maar als er weinig nuttigs uit voorkomt zou ik het even laten rusten totdat ik meer weet hierover.

Toevallig nog iets vernomen hierover?
  CHI shopkeeper zaterdag 25 augustus 2018 @ 11:08:05 #183
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_181442235
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 09:38 schreef nagent het volgende:

[..]

Zal ik doen, maar ik denk dat Gearbest weer terug gaat komen op de bestelling, zodra ik de rekening betaald heb, want volgens mij is het gekozen product alweer niet meer beschikbaar. Ik wacht even af.tot de 95USD op mijn PayPal is bijgeschreven.
Dat zou kunnen al hoop ik wel echt van niet. Eerst die $95 afwachten in je PayPal account ;)

quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 11:06 schreef MrBernie94 het volgende:

[..]

Toevallig nog iets vernomen hierover?
Nog niks helaas. Ik ben nog steeds in afwachting hierover. Ik laat het direct weten als ik meer hierover weet.
pi_181494229
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 13:10 schreef nagent het volgende:
Dit zou gebeurd moeten zijn binnen 56 uur.
Er staat nog niks op de paypal rekening. Moet ik me al zorgen gaan maken?
pi_181501444
Hey @Gearbest

Heb jij nog 1 van die coupons voor de redmi S2 op deze pagina? https://www.gearbest.com/(...)AR-special-2814.html
Of hoe had ik hier aan kunnen komen?

Groetjes
Sieben
  CHI shopkeeper maandag 27 augustus 2018 @ 21:24:49 #186
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_181506097
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 11:48 schreef nagent het volgende:

[..]

Er staat nog niks op de paypal rekening. Moet ik me al zorgen gaan maken?
Als het er morgen avond nog niet opstaat ga ik er weer achteraan...

quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 18:03 schreef sieben563 het volgende:
Hey @Gearbest

Heb jij nog 1 van die coupons voor de redmi S2 op deze pagina? https://www.gearbest.com/(...)AR-special-2814.html
Of hoe had ik hier aan kunnen komen?

Groetjes
Sieben
Ik geloof dat dit een foutje was, want een telefoon voor ¤10 gaat hem niet worden ;)
De code geeft ook aan "This coupon has reached its maximum limit".
Op dit moment zijn alle coupon codes ervan verlopen helaas. De Redmi S2 is nu zo ook nog te koop voor een mooie prijs.
  CHI shopkeeper dinsdag 28 augustus 2018 @ 19:02:37 #187
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_181525699
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 11:48 schreef nagent het volgende:

[..]

Er staat nog niks op de paypal rekening. Moet ik me al zorgen gaan maken?
Staat het inmiddels op je PayPal?

quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 11:06 schreef MrBernie94 het volgende:

[..]

Toevallig nog iets vernomen hierover?
Ik heb inderdaad nieuws hierover. Ik weet niet of alles klopt, maar dit heb ik in ieder geval zo doorgekregen.
Je zou pas na 20 september het toestel kunnen retourneren en dit wou je in het begin absoluut niet doen. Toch hebben ze een refund van $70 aangeboden en dit vond je niet goed genoeg. Hierdoor ben je negatieve review(s) op andere websites gaan schrijven, terwijl eerder al werd gezegd dat je het toestel terug moet sturen om in aanmerking te komen voor een reparatie of aanbieding. Dit vind ik persoonlijk niet helemaal netjes als dit klopt mocht het kloppen O-) Zeker niet als je hebt gezien dat mensen hier op FOK! wel worden geholpen....maja niks aan te doen zeker.
Support heeft op de 26e nog een extra $100 aangeboden als het goed is. Verder krijg ik door dat als je deze terugstuurt en deze niet gemaakt kan worden. Dat ze een refurbished naar je toesturen.
Zoals ik eerder al zei moet je het toestel echt wel terugsturen om er meer uit te halen. De reden daarvoor heb ik vorige keer al gezegd. Ik heb meteen even voor je gekeken en voor het versturen van een verzekerd pakket van België naar Spanje kost bij PostNL zo'n ¤19.
Ik weet niet of alles klopt wat hierboven staat, maar dit is wat ik heb doorgekregen. Hopelijk is de aangeboden aanbieding van een refurbished toestel wel naar wens, want ik vermoed zelf dat het toch niet gemaakt kan worden.

quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 09:35 schreef mstrik het volgende:
Goedemorgen,

Ik heb van de week de Jumper Ezbook 3 Pro besteld.
Bij het bestellen heb ik wel gekozen voor Priority Line maar heb niks van EU gezien.

Het betreft Ordernummer: 18080900994407297030.
Zou je mij kunnen aangeven of ik aanmerking kom om de douanekosten te declareren indien ik deze krijg?

Daarnaast ben ik erg benieuwd wat de status is van de verzending.

Shippment Number:
EU15340001084536

Tracking Number:
CF510753905DE

Alvast bedankt voor je reactie.
Je pakketje zou inmiddels succesvol moeten zijn afgeleverd :)

[ Bericht 1% gewijzigd door Gearbest op 28-08-2018 19:22:28 ]
pi_181526260
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 19:02 schreef Gearbest het volgende:
Staat het inmiddels op je PayPal?
Nog niks, ook geen bericht, terwijl ze wel mijn 95USD storecredit al weggehaald hebben.
Maar ze mogen ook het toestel direct opsturen hoor. Ik snap de extra tussenstap niet zo, maar als het zo gaat dan is het zo natuurlijk.
  CHI shopkeeper dinsdag 28 augustus 2018 @ 20:06:01 #189
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_181527036
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 19:29 schreef nagent het volgende:

[..]

Nog niks, ook geen bericht, terwijl ze wel mijn 95USD storecredit al weggehaald hebben.
Maar ze mogen ook het toestel direct opsturen hoor. Ik snap de extra tussenstap niet zo, maar als het zo gaat dan is het zo natuurlijk.

Ah die stap dan wel weer. Dan ga ik eens navragen waar het blijft. Het is een beetje omslachtig, maar dan heb je wel gewoon netjes betaald. Denk dat het meer daarom gaat ;)
Ik ga er weer achteraan en dan hopelijk voor de laatste keer ;)
pi_181529251
Werken linkjes naar producten in de coupon thread ook als ze al een tijd geleden zijn geplaatst? Als ik deze link gebruik bijvoorbeeld en EU priority line kies, hoef ik dan gegarandeerd niet zelf invoerkosten te betalen?
  CHI shopkeeper dinsdag 28 augustus 2018 @ 21:57:06 #191
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_181530497
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 21:20 schreef DangerNoodlez het volgende:
Werken linkjes naar producten in de coupon thread ook als ze al een tijd geleden zijn geplaatst? Als ik deze link gebruik bijvoorbeeld en EU priority line kies, hoef ik dan gegarandeerd niet zelf invoerkosten te betalen?
Alle linkjes in het topic werken samen met de douanekosten regeling. Vergeet niet voor EU Priority Line als verzendmethode te kiezen ;)
pi_181532853
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 21:57 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Alle linkjes in het topic werken samen met de douanekosten regeling. Vergeet niet voor EU Priority Line als verzendmethode te kiezen ;)
Bedankt, heb het inmiddels besteld. Sorry als ik te paranoide ben, maar kan je bevestigen dat Order No: 18082800978316017119 in aanmerking komt?
pi_181536791
Beste kan ik hier terecht met klachten over gearbest? Het gaat over de afhandeling van mijn telefoon die gerepareerd zou worden. Ticketnummer: T18042415262
  CHI shopkeeper woensdag 29 augustus 2018 @ 19:33:39 #194
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_181554048
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 23:07 schreef DangerNoodlez het volgende:

[..]

Bedankt, heb het inmiddels besteld. Sorry als ik te paranoide ben, maar kan je bevestigen dat Order No: 18082800978316017119 in aanmerking komt?
Het zou in orde moeten zijn *O*

quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 07:28 schreef digtel het volgende:
Beste kan ik hier terecht met klachten over gearbest? Het gaat over de afhandeling van mijn telefoon die gerepareerd zou worden. Ticketnummer: T18042415262
Hallo,
Ja dat kan inderdaad. Helaas heb ik geen inzicht in de tickets dus je zult je verhaal helemaal opnieuw moeten doen. Dan pas kan ik je verder helpen O-)
Gelieve dit formulier even in te vullen.
Wil je een probleem melden?
Voor het kunnen helpen dien je de volgende gegevens in te vullen.
- Orderdatum:
- Product:
- Ordernummer:
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode:
- Probleem:
- Voorkeur: Resend of Refund?


quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 19:29 schreef nagent het volgende:

[..]

Nog niks, ook geen bericht, terwijl ze wel mijn 95USD storecredit al weggehaald hebben.
Maar ze mogen ook het toestel direct opsturen hoor. Ik snap de extra tussenstap niet zo, maar als het zo gaat dan is het zo natuurlijk.

Ik krijg door dat het in orde gemaakt wordt/is. Zou dus in orde moeten komen O-)

[ Bericht 18% gewijzigd door Gearbest op 29-08-2018 19:43:06 ]
pi_181557295
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 19:33 schreef Gearbest het volgende:
Ik krijg door dat het in orde gemaakt wordt/is
Schietgebedje...

edit:
Ik wacht het nog af tot morgenavond, maar als het er dan nog niet opstaat, dan trek ik weer aan de bel.

[ Bericht 11% gewijzigd door nagent op 30-08-2018 09:10:02 ]
pi_181566066
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 07:28 schreef digtel het volgende:
Beste kan ik hier terecht met klachten over gearbest? Het gaat over de afhandeling van mijn telefoon die gerepareerd zou worden. Ticketnummer: T18042415262
- Orderdatum:29-09-2017
- Product:Vernee Mars Pro 4G Phablet
- Ordernummer:W1709291309175849
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode:
- Probleem:Opgestuurd voor reparatie volume deed het niet meer. nadat hij is aangekomen hebben ze de telefoon terug gestuurd zonder te repareren, daarna hebben ze hem weer aangeboden en nu kan hij opeens niet meer gemaakt worden.
- Voorkeur: Resend of Refund? Ik wil graag een vergelijkbare telefoon weer want ik denk dat ze mijn telefoon namelijk kwijt zijn geraakt.
pi_181566904
Hallo,

Mijn order 18080200968201218477 is vrij lang onderweg en de tracking is niet meer geupdate sinds 18 augustus. Wat is de status hiervan?
pi_181569333
hoi waarom kan deze niet naar nederland verzonden worden
https://www.gearbest.com/(...)385.html?wid=1433363

EDIT 20:56
nu opeens wel naar nederland alleen out of stock ?
en via welke koerier gaat expedited shipping DHL Express ?

[ Bericht 22% gewijzigd door robinjoo1 op 30-08-2018 20:56:38 ]
  CHI shopkeeper donderdag 30 augustus 2018 @ 22:41:33 #199
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_181585964
quote:
12s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 21:12 schreef nagent het volgende:

[..]

Schietgebedje...

edit:
Ik wacht het nog af tot morgenavond, maar als het er dan nog niet opstaat, dan trek ik weer aan de bel.
Is goed. Voordat ik dan weer reactie terug heb ik het maandag, want weekend krijg ik weinig tot geen respons terug.

quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 06:50 schreef digtel het volgende:

[..]

- Orderdatum:29-09-2017
- Product:Vernee Mars Pro 4G Phablet
- Ordernummer:W1709291309175849
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode:
- Probleem:Opgestuurd voor reparatie volume deed het niet meer. nadat hij is aangekomen hebben ze de telefoon terug gestuurd zonder te repareren, daarna hebben ze hem weer aangeboden en nu kan hij opeens niet meer gemaakt worden.
- Voorkeur: Resend of Refund? Ik wil graag een vergelijkbare telefoon weer want ik denk dat ze mijn telefoon namelijk kwijt zijn geraakt.
Oke dat is wel weer vervelend. Ik denk niet dat ze de telefoon kwijt zijn, maar eerder dat deze teruggestuurd wordt naar de producent. Ik ga in ieder geval kijken wat ik kan doen. Ik kan niks beloven, maar ga mijn best doen zoals altijd :) Je zult wel even geduld moeten hebben, want het is bijna weekend en dit is geen gemakkelijk geval. Dan weet je dat alvast O-)

quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 08:57 schreef niek2000 het volgende:
Hallo,

Mijn order 18080200968201218477 is vrij lang onderweg en de tracking is niet meer geupdate sinds 18 augustus. Wat is de status hiervan?
Heb je voor mij ook een trackingnummer. Dan ga ik het voor je nakijken ook qua verzendmethode, want misschien is het gewoon normaal ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 11:16 schreef robinjoo1 het volgende:
hoi waarom kan deze niet naar nederland verzonden worden
https://www.gearbest.com/(...)385.html?wid=1433363

EDIT 20:56
nu opeens wel naar nederland alleen out of stock ?
en via welke koerier gaat expedited shipping DHL Express ?
Geen idee eigenlijk, maar soms kunnen spullen niet ingevoerd worden door bepaalde eisen die Nederland heeft voor producten of het mag niet binnen een land verscheept worden. Hier weet ik niet de reden voor.
Expedited shipping bij een China of HK warenhuis raad ik af. Je hebt hierbij bijna zeker douanekosten als je die verzendmethode kiest.
pi_181591370
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 22:41 schreef Gearbest het volgende:
Is goed. Voordat ik dan weer reactie terug heb ik het maandag, want weekend krijg ik weinig tot geen respons terug.

Geld was binnen en de rekening is betaald. Dit ook doorgegeven via ticketsysteem.
Nu maar weer afwachten of e.e.a. nog beschikbaar is en zo.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')