Fijn om te horen dat je mijn werk hier waardeert.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 09:11 schreef sieben563 het volgende:
Goedemorgen #Gearbest
Enig idee wanner men deze gaat versturen? https://www.gearbest.com/(...)ail&utm_campaign=ord
Had deze vorige week besteld met jou hulp. Toen stond er nog einde pre-sale op 16 augustus en waarschijnlijke verzending 20 augustus, maar nu is dat al veranderd naar einde pre-sale 31 augustus en waarschijnlijke verzending 3 september. Word dit niet vroeger naar mij verzonden? Vind ik wel spijtig dat ik zo lang ga moeten wachten.
Trouwens al super hard bedankt voor je hulp en wat je hier voor andere ook doet. Had ik dit maar eerder geweten dat jij hier van Gearbest op een forum zat. Want heb paar jaar geleden is problemen gehad met een order en via de support kreeg ik niet echt de beste hulp.
Hierbij mijn order nummer: Order No2: 18080900976304223325quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 20:16 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat je mijn werk hier waardeert.
Heb je voor mij ook een ordernummer dan kan ik dat na gaan vragen. Het kan namelijk zijn dat de orderdatum opschuift met het plaatsen van het aantal orders. Het kan dus goed zijn dat je order wordt verzonden die aangegeven stond toen je de order plaatste.
Helaas, toch wel.quote:Op maandag 13 augustus 2018 20:39 schreef Gearbest het volgende:
Ik ga ervan uit dat dit eigenlijk geen probleem moet worden.
Nu snap ik, dat ik die 95$ store credit die ik straks overhoud ook aan iets anders kan besteden, maar ik weet niet of ik nu wel zin heb om weer 95$ te spenderen aan een refurb phone die net zo goed d.o.a. kan zijn en ik weet niet goed hoe in dit geval er omgegaan wordt met evt. douane kosten, aangezien ik geen shipping methode kan kiezen?quote:payment@gearbest.com
INVOICE
Invoice #:18864
Invoice date:Aug 15, 2018
Due date:Aug 15, 2018
Amount due: $95.00
Description WRMA1808151207519333C
Je zou hierover een bericht/ticket moeten ontvangen hebben in je account.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 20:33 schreef sieben563 het volgende:
[..]
Hierbij mijn order nummer: Order No2: 18080900976304223325
Oke ik ga er weer meteen achteraan, want dat hebben ze mij niet zo vertelt.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 09:53 schreef nagent het volgende:
[..]
Helaas, toch wel.
Ik heb een factuur gekregen in mijn mail via paypal:
[..]
Nu snap ik, dat ik die 95$ store credit die ik straks overhoud ook aan iets anders kan besteden, maar ik weet niet of ik nu wel zin heb om weer 95$ te spenderen aan een refurb phone die net zo goed d.o.a. kan zijn en ik weet niet goed hoe in dit geval er omgegaan wordt met evt. douane kosten, aangezien ik geen shipping methode kan kiezen?
Feit blijft dat er weer niet wordt ingegaan op mijn herhaaldelijke verzoek of ik dit met store credit kan betalen en hierdoor voelt het een beetje "shady".
Kunnen ze me geen couponcode geven waarmee ik het toestel gewoon in de online winkel kan bestellen?
Kun je me laten weten of je iets kunt betekenen?
Klopt, zal dus even wachten worden, maar dat is niet zo'n groot probleem opzich, gewoon beetje spijtig haha.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:26 schreef Gearbest het volgende:
Je zou hierover een bericht/ticket moeten ontvangen hebben in je account.
Nee dat begrijp ik helemaal. Had anders ook gehooptquote:Op woensdag 15 augustus 2018 20:11 schreef sieben563 het volgende:
[..]
Klopt, zal dus even wachten worden, maar dat is niet zo'n groot probleem opzich, gewoon beetje spijtig haha.
Bedankt voor de hulp.
Ik heb het even nagevraagd en het zou inmiddels in orde moeten zijn. Je komt in aanmerking om eventuele douanekosten te declarerenquote:Op donderdag 16 augustus 2018 09:35 schreef mstrik het volgende:
Goedemorgen,
Ik heb van de week de Jumper Ezbook 3 Pro besteld.
Bij het bestellen heb ik wel gekozen voor Priority Line maar heb niks van EU gezien.
Het betreft Ordernummer: 18080900994407297030.
Zou je mij kunnen aangeven of ik aanmerking kom om de douanekosten te declareren indien ik deze krijg?
Daarnaast ben ik erg benieuwd wat de status is van de verzending.
Shippment Number:
EU15340001084536
Tracking Number:
CF510753905DE
Alvast bedankt voor je reactie.
Super dat is goed nieuws. Fijn om te weten mocht dit het geval zijn.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 21:30 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Ik heb het even nagevraagd en het zou inmiddels in orde moeten zijn. Je komt in aanmerking om eventuele douanekosten te declareren
Graag gedaanquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:41 schreef mstrik het volgende:
[..]
Super dat is goed nieuws. Fijn om te weten mocht dit het geval zijn.
Bedankt voor het uitzoeken.
Is het inmiddels opgelost of nog niet? Kreeg door dat het in orde zou zijn dus graag nog een bevestiging anders ga ik er weer achteraan. Wil deze zaak even tot een goed einde brengen namelijkquote:Op woensdag 15 augustus 2018 09:53 schreef nagent het volgende:
[..]
Helaas, toch wel.
Ik heb een factuur gekregen in mijn mail via paypal
Ik heb sinds de paypal factuur geen verdere berichten gekregen. Heb hem nog niet betaald.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 19:47 schreef Gearbest het volgende:
Is het inmiddels opgelost of nog niet?
quote:Thank you for your message.
We will arrange the item R215445401 to be resent and will send the invoice of payment 95 USD to you within 1-2 days.
Please note that.
After you have paid, please inform us.
Thank you for your support.
Oke dan ga ik er weer verder mee. Thanks voor de snelle update.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 22:07 schreef nagent het volgende:
[..]
Ik heb sinds de paypal factuur geen verdere berichten gekregen. Heb hem nog niet betaald.
Het is dus helaas niet in orde.
[..]
Hallo Bernard,quote:Op zondag 19 augustus 2018 09:33 schreef MrBernie94 het volgende:
Beste,
Enkele maanden geleden een Xiaomi Mi Mix 2 besteld (toen een flagship phone), bij ontvangst merkte ik dat als ik de telefoon neerlegde met een camera app geopend dat deze een vreemd geluid maakte.
In het begin wist ik niet wat het was en kwam het maar zelden voor.
Ondertussen heb ik ontdekt dat het de stabilisator is in de camera die enorm begint te trillen vanaf de telefoon een kleine 'tik' krijgt.
In het begin was het doenbaar.
Nu trilt de stabilisator vanaf ik de camera open heel hevig, dit maakt dan ook een heel schel geluid.
Ik heb de gsm reeds volledig gereset, gewiped, andere camera app gebruikt,... Maar geen resultaat.
De customer service van GearBest zei eerst allemaal standaard dingen zoals 'geef je EMEI code, doe een factory reset,...' echter helpen niks van deze dingen en ligt het volgens mij eerder aan de hardware dan de software? (defecte stabilisator?)
Tot op heden willen ze me een refund geven in de vorm van 'GearBest vouchers', dit voor 50USD. Wetende dat de telefoon 550euro heeft gekost en ik hem nog geen jaar heb is dit zeker niet wat ik verwacht had.
De camera is op dit moment dus nietmeer bruikbaar, een foto trekken waarbij de stabilisator razendsnel aan het trillen is geeft een heel wazig beeld, dat kan ik verzekeren.
Nu vraag ik me af of dit op een andere manier kan opgelost worden? In principe zou ik een volledige refund kunnen vragen vermoed ik? De gsm is waardeloos zonder camera helaas.
Met vriendelijke groeten,
Bernard Van de Vyver
- Orderdatum: +- 14-10-2017
- Product: Xiaomi Mi Mix 2
- Ordernummer: W1709200518284302
- Tracking nummer: RS992208159NL
- Verzendmethode: Europe Express
- Probleem: Camera stabilisator defect
- Voorkeur: Refund
Ik ga het even navragen of het mogelijk is. Het is afhankelijk van het type product daarom dat ik niet direct ja of nee kan zeggenquote:Op zondag 19 augustus 2018 11:02 schreef M_V het volgende:
Hallo Gearbest, ik heb een RMA, en heb een adres doorgekregen in china. Ik stuur hem liever terug naar Spanje (zoals tegenwoordig kennelijk kan) vanwege verzendkosten. Gearbest gaf op mijn suggestie echter aan "we did not use that address now". Geen idee wat ze precies bedoelen of wat het probleem is van terugsturen naar Spanje, maar zou jij dit misschien kunnen fixen?
Het gaat om: Ticket: T18081800646
Order Number:W1709050929545964
RMA number is WRMA1808190947054973C
Beste,quote:Hallo Bernard,
Zeer vervelend om te horen natuurlijk. Een telefoon is dan inderdaad niet meer bruikbaar. Heb je dit toen ook meteen gemeld? Zo ja heb je hier ook het ticket nummer van.
Wanneer heb je de eerste melding hiervan gedaan (hoelang telefoon in gebruik) en kan je me daar ook het ticketnummer van geven.
Ik ga kijken wat de mogelijkheden zijn en ik vermoed dat je deze terug moet sturen. Ik ga er zelf vanuit dat een volledige refund niet aan de orde gaat zijn. Je hebt het toestel toch al enige tijd in gebruik, maar ik ga mijn best doen natuurlijk. Iets beter dan die $50 moet wel lukken denk ik zo.
Ik heb net een positieve reactie gekregen van Gearbest, weet niet of dit vanwege jouw interventie was, maar in ieder geval bedankt voor het oppakken.quote:Op zondag 19 augustus 2018 15:09 schreef Gearbest het volgende:
Ik ga het even navragen of het mogelijk is. Het is afhankelijk van het type product daarom dat ik niet direct ja of nee kan zeggen
Ja dat klopt. Die heb ik inderdaad ook teruggekregen dus fijn dat het nu in orde isquote:Op maandag 20 augustus 2018 14:24 schreef M_V het volgende:
[..]
Ik heb net een positieve reactie gekregen van Gearbest, weet niet of dit vanwege jouw interventie was, maar in ieder geval bedankt voor het oppakken.
Oke bedankt voor de informatie. Het terugsturen naar ons kost inderdaad geld, maar ik kan het ook proberen te regelen om deze naar Spanje te laten sturen. Dit scheelt aanzienlijk veel in kosten voor jou.quote:Op maandag 20 augustus 2018 00:26 schreef MrBernie94 het volgende:
[..]
Beste,
Neen dit heb ik toen niet gemeld omdat het toen amper tot niet voorkwam.
Het eerste ticket heb ik geopend op 30 juli over dit probleem. (T18073003966)
Ondertussen zijn ze in m'n ticket al tot 70USD aan het aanbieden.
Over terugsturen heb ik het met hen al gehad. Dit gaat me uiteindelijk meer geld kosten dan nodig (minstens 60eu verzending en dan bij het terugzenden maak ik nog kans op douanekosten), helaas heb ik dit verhaal al veel gelezen online
En het toestel heb ik nog geen jaar in gebruik, dit vind ik nu eerlijk gezegd toch helemaal niet zo lang :/ of is het normaal dat zo'n toestellen het binnen een jaar al kunnen begeven?
Ik heb een video staan vanop 6 juli waar het probleem duidelijk te zien en horen is, dit heb ik via mail doorgestuurd naar de customer service aangezien dit bestand groter was dan de 2 of 5Mb die de ticket service aankan.
Al bij al ben ik blij dat je wil helpen en ik hoop dat we samen tot de beste oplossing kunnen komen.
Met vriendelijke groeten,
Bernard Van de Vyver
Beste,quote:Oke bedankt voor de informatie. Het terugsturen naar ons kost inderdaad geld, maar ik kan het ook proberen te regelen om deze naar Spanje te laten sturen. Dit scheelt aanzienlijk veel in kosten voor jou.
Ik verwacht zelf dat deze niet echt te maken is, maar om tot een redelijk bedrag of een zelfde toestel terug te krijgen hebben we wel het defecte toestel nodig.
Ik ga het melden en kijken wat er mogelijk is. Ben je wel bereid om het eventueel naar Spanje te sturen of dat ook niet?
Het is natuurlijk niet normaal dat deze defect gaan op wat voor manier dan ook.
Ik heb even gekeken en het verzenden naar Spanje in niet zo duur. Ik heb gewoon even gekeken bij PostNL en daar kost verzenden naar Spanje vanuit Nederland ¤13 bij pakketten onder de 2kg. Wil je deze nog verzekerd verzenden (tot ¤500) dan kost het ¤18. Dat is toch wel een aanzienlijk verschil met ¤60 . Ben je dan wel bereid dit te doen?quote:Op maandag 20 augustus 2018 21:01 schreef MrBernie94 het volgende:
[..]
Beste,
Ik heb zonet nog eens gekeken. Het toestel is uiteindelijk toegekomen bij mij op 26 oktober. (Dus dat is de eerste dag dat het toestel in gebruik is gegaan).
Ik had gisteren reeds het aanbod gekregen van GearBest om het toestel naar Spanje op te sturen, ik had dit toen eens bekeken via een postkantoor en daar zou dit alsook 60euro kosten (verzekerde zending, want ik wil geen toestel van 550euro verliezen).
Dus het opsturen naar Hong-Kong en Spanje kost me evenveel, wat ik vreemd vind maar het is dus wel degelijk zo, helaas.
Het repareren van het toestel lijkt me ook onmogelijk, ik repareer zelf iPhones en andere Apple toestellen, maar daar zijn dan ook enorm veel vervang stukken voor te vinden. Dat het toestel zou gerepareerd worden kan dus niet inderdaad.
Wat ik wel nog gezien heb is dat er ondertussen een upgrade van mijn gsm beschikbaar is. Xiaomi Mi Mix 2s.
Is het misschien mogelijk dat ze mij een mooie korting geven op dat toestel en dus een nieuw aankoop?
Mijn toestel heeft me 550 euro gekost, de Mi Mix 2s (upgrade) staat nu aan 490 euro zag ik. (flash sale momenteel)
Ik heb geen flauw idee of dit mogelijk is, maar ik stel het maar voor.
Link naar het toestel:
Xiaomi MI MIX 2S 4G Phablet 6GB RAM Global Version - BLACK https://gearbest.app.link/Zw1yn66gxP
Alleszins nogmaals bedankt voor de moeite.
Met vriendelijke groeten,
Bernard Van de Vyver
Beste,quote:Ik heb even gekeken en het verzenden naar Spanje in niet zo duur. Ik heb gewoon even gekeken bij PostNL en daar kost verzenden naar Spanje vanuit Nederland ¤13 bij pakketten onder de 2kg. Wil je deze nog verzekerd verzenden (tot ¤500) dan kost het ¤18. Dat is toch wel een aanzienlijk verschil met ¤60 . Ben je dan wel bereid dit te doen?
Ik ga er ook wel vanuit dat deze niet gemaakt kan worden, maar dit moet allemaal bevestigd en geverifieerd worden.
Tevens is het een maatregel om onszelf in te dekken door gevallen uit het verleden. Stel je krijgt volledige vergoeding nu en mag het defecte toestel houden. Iemand anders (een vriend bijvoorbeeld) koopt ondertussen hetzelfde toestel en meld hetzelfde probleem met bijvoorbeeld jou toestel. Dit hebben we in het verleden vaak gezien dus daarom dient het terug gestuurd te worden.
Ik kan je link niet openen op de laptop, maar neem aan dat dit het toestel is
Ik ga eerst kijken wat er allemaal mogelijk is met en zonder terugsturen.
quote:
quote:How do I pay using store credit?
Kind regards
Ze maken een grapje zeker? Pas na 4x besluiten ze mijn vraag te begrijpen en af te doen met "kan niet". Ik geloof daar niet zo in, vandaar ben ik ook niet zo happig om weer 95$ af te tikken.quote:Gearbest Customer Support At 08/21/2018 11:48:18 CST
Thank you for your reply.
You have to complate the payment via paypal.
The GB wallet (store credit) is not suitable.
After you cpmpleted the payment, please inform us.
Thank you for your understanding.
Best Regards
GearBest Customer Service
quote:Please make sure I can pay for this phone using my store credit.
quote:How do I repay the 95USD storecredit?
Had jij nog iets gehoord van support of zal ik vragen of optie 1 nog op tafel ligt?quote:Please send me the invoice to pay with 95USD storecredit.
Niet helemaal wat ik wil, maar er moet toch een keer een eind aan komen.quote:1) We can offer another 15 USD refund to your paypal account
Die optie is inderdaad een beetje te veer van het goede inderdaad. Ik ben zelf in afwachting van het antwoord dat ik krijg wat de mogelijkheden zijn hierin. Ik ga eens kijken wat de mogelijkheden zijn qua gedeeltelijke refund en wat de mogelijkheden zijn als het toestel terug gestuurd wordt. Als ik hierover meer weet laat ik het direct weten. Het is zeker nuttig om daarop nog te reageren, maar als er weinig nuttigs uit voorkomt zou ik het even laten rusten totdat ik meer weet hierover.quote:Op maandag 20 augustus 2018 22:08 schreef MrBernie94 het volgende:
[..]
Beste,
Vanuit België (waar ik woon) is het 40eu (had mis gekeken) via TNT, maar wil gerust kijken via nog een andere verzend dienst. Dit das gewoon de eerste die ik tegenkwam.
De link die jij doorstuurt is inderdaad het toestel dat ik bedoel.
Wat je zegt van het misbruik snap ik volledig. Helaas dat door mensen die er misbruik van maken het dan zo afloopt voor de rest. Maar daar is nu niks aan te doen.
Wat zou het beste zijn dat je kan doen zonder het toestel te moeten opsturen?
Voor mij is het uiteraard makkelijker het niet te moeten verzenden enz. En dan is het probleem ook direct opgelost en moet in niet nog een maand of langer wachten op een herstelling/nieuw toestel.
Ik zit momenteel in mijn examenperiode en direct erna vertrek ik op reis. Ik zal het opsturen dus pas ten vroegste op 20 September kunnen doen.
Tot wanneer heb ik garantie om het te laten 'repareren'? Want ik denk dat ik m'n toestel wel rond die datum heb besteld al 1 jaar terug.
EDIT:
Zonet een antwoord gehad van GearBest. Het toestel dat ik aanhaalde om aan te kopen bieden ze me aan voor 430USD 🤔 Dus deze optie laat ik vallen :p
Het makkelijkste zou gewoon een gedeeltelijke refund zijn, maar geen idee hoe ver ze daarin kunnen gaan?
Is het interessant dat ik blijf reageren op mijn ticket of doe ik best alles via deze weg hier?
Met vriendelijke groeten,
Bernard Van de Vyver
Och god. Dit duurt inderdaad al meer dan lang genoeg. Ik krijg terug dat het in orde gemaakt wordt en dan zie ik jou bericht....quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 08:04 schreef nagent het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ze maken een grapje zeker? Pas na 4x besluiten ze mijn vraag te begrijpen en af te doen met "kan niet". Ik geloof daar niet zo in, vandaar ben ik ook niet zo happig om weer 95$ af te tikken.
[..]
[..]
[..]
Had jij nog iets gehoord van support of zal ik vragen of optie 1 nog op tafel ligt?
[..]
Niet helemaal wat ik wil, maar er moet toch een keer een eind aan komen.
Ik weet niet of de tracking helemaal juist was. Ik krijg de melding "De opdrachtgegevens voor deze zending zijn door de afzender elektronisch aan DHL doorgegeven". Dit houdt in dat je pakketje verzonden is vanuit China of Hong Kong. Vanuit daar gebeurd de verzending door een andere maatschappij dan DHL. Het pakketje wordt dan in Duitsland geleverd en overgedragen aan DHL. Dan zal de tracking actief worden en duurt het ongeveer 3 dagen eer je het in huis hebt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 15:20 schreef mstrik het volgende:
Mijn pakket heeft momenteel de status: Customs clearance processing complete.
Wat houd dit precies in? Er stond voorheen ook dat hij Duitsland was, maar dit zie ik niet meer terug.
https://www.1tracking.net/detail/nums=CF510753905DE
Alvast bedankt
Wachten is gemakkelijk voor luie mensen als ik..je hoeft er immers niets voor te doen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:01 schreef Gearbest het volgende:
Ik zou nog heel even wachten (je wacht al lang genoeg dat weet ik ) voordat je naar optie 1 gaat vragen.
Volgens wat ik weet is een EMEI inderdaad een specifiek nummer van een telefoon, en heeft een stofzuiger dat helemaal niet 😂quote:Op woensdag 22 augustus 2018 10:08 schreef M_V het volgende:
Ik heb nu dus een RMA ontvangen van Gearbest voor verzending naar Spanje. In de aanwijzingen staat echter:
"1. Please send us the IMEI number of your item."
Wat wordt daarmee bedoeld? Het gaat om een Mi robot stofzuiger, en IMEIs gaan over telefoons. Bedoelt men het serienummer? Want volgens mij heeft hij niet eens een serienummer (ik kan hem in ieder geval nergens vinden), alleen een typenummer.
De tracking geeft inderdaad verschillende resultaten:quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:01 schreef Gearbest het volgende:
Ik weet niet of de tracking helemaal juist was. Ik krijg de melding "De opdrachtgegevens voor deze zending zijn door de afzender elektronisch aan DHL doorgegeven". Dit houdt in dat je pakketje verzonden is vanuit China of Hong Kong. Vanuit daar gebeurd de verzending door een andere maatschappij dan DHL. Het pakketje wordt dan in Duitsland geleverd en overgedragen aan DHL. Dan zal de tracking actief worden en duurt het ongeveer 3 dagen eer je het in huis hebt.
Dit is gewoon volkomen normaal en gebeurd bij elk pakketje. Wordt meer gekeken naar voorwerpen die verboden zijn, zoals wapens, drugs of bepaalde accu's. Douanekosten komen pas eventueel bij DHL, omdat deze de eindbezorging doet. Nog geen reden tot zorgen dus.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 13:24 schreef mstrik het volgende:
[..]
De tracking geeft inderdaad verschillende resultaten:
Number : CF510753905DE
Package status : In transit
Origin:Germany
2018-08-13 16:16:00 The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically
frist_vessel:
2018-08-20 16:00:00 Customs clearance processing complete.
2018-08-20 09:00:00 Parcel is in clearance.
2018-08-16 16:00:54 Parcel arrived at the airport.
2018-08-16 08:00:51 Departed Hongkong Sorting Centre.
2018-08-14 12:00:27 Arrived at Hongkong Sorting Centre.
2018-08-13 10:00:23 Sent to HongKong Sorting Centre.
2018-08-12 06:00:43 Departure in Location Warehouse Sorting Centre.
2018-08-12 02:24:54 Shipping Label Printed.
2018-08-12 02:24:52 Confirmed & Prepared For Packing.
2018-08-11 23:08:28 Order Created.
Als er Customs clearance processing complete staat is het dan al bekend of ik nog extra kosten krijg? Het lijkt mij juist van wel, anders was het vermoedelijk niet vermeld?
Groet,
Oke thanks.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:09 schreef nagent het volgende:
[..]
Wachten is gemakkelijk voor luie mensen als ik..je hoeft er immers niets voor te doen.
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 10:08 schreef M_V het volgende:
Ik heb nu dus een RMA ontvangen van Gearbest voor verzending naar Spanje. In de aanwijzingen staat echter:
"1. Please send us the IMEI number of your item."
Wat wordt daarmee bedoeld? Het gaat om een Mi robot stofzuiger, en IMEIs gaan over telefoons. Bedoelt men het serienummer? Want volgens mij heeft hij niet eens een serienummer (ik kan hem in ieder geval nergens vinden), alleen een typenummer.
Dat klopt inderdaad . Ik denk eerder dat ze de code op de sticker bedoelen onder de dust bin. Het kan ook zijn CMIT aan de onderkant van de cleaner.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 11:21 schreef MrBernie94 het volgende:
[..]
Volgens wat ik weet is een EMEI inderdaad een specifiek nummer van een telefoon, en heeft een stofzuiger dat helemaal niet 😂
Goeie omweg zo..quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:28 schreef Gearbest het volgende:
Ik krijg inmiddels door dat de $95 store credit is omgezet tot een uitbetaling naar je PayPal account. Dit zou gebeurd moeten zijn binnen 56 uur. Dan kan je de invoice betalen en is het geregeld
Uiteindelijk dan toch nog goedgekomen.
Ja klopt. Beetje omslachtig, maar dan is het wel geregeldquote:Op donderdag 23 augustus 2018 13:10 schreef nagent het volgende:
[..]
Goeie omweg zo..
Ik zal hem bestellen zodra ik het geld op mijn PayPal heb.
Je had alles al geregeld mbt. shipping toch, zodat evt. douanekosten worden gedekt?
Zal ik doen, maar ik denk dat Gearbest weer terug gaat komen op de bestelling, zodra ik de rekening betaald heb, want volgens mij is het gekozen product alweer niet meer beschikbaar. Ik wacht even af.tot de 95USD op mijn PayPal is bijgeschreven.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:10 schreef Gearbest het volgende:
maar zou nogmaals reageren op het ticket om te vermelden dat je via EU Priority Line wilt laten verzenden.
Toevallig nog iets vernomen hierover?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:01 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Die optie is inderdaad een beetje te veer van het goede inderdaad. Ik ben zelf in afwachting van het antwoord dat ik krijg wat de mogelijkheden zijn hierin. Ik ga eens kijken wat de mogelijkheden zijn qua gedeeltelijke refund en wat de mogelijkheden zijn als het toestel terug gestuurd wordt. Als ik hierover meer weet laat ik het direct weten. Het is zeker nuttig om daarop nog te reageren, maar als er weinig nuttigs uit voorkomt zou ik het even laten rusten totdat ik meer weet hierover.
Dat zou kunnen al hoop ik wel echt van niet. Eerst die $95 afwachten in je PayPal accountquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 09:38 schreef nagent het volgende:
[..]
Zal ik doen, maar ik denk dat Gearbest weer terug gaat komen op de bestelling, zodra ik de rekening betaald heb, want volgens mij is het gekozen product alweer niet meer beschikbaar. Ik wacht even af.tot de 95USD op mijn PayPal is bijgeschreven.
Nog niks helaas. Ik ben nog steeds in afwachting hierover. Ik laat het direct weten als ik meer hierover weet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 11:06 schreef MrBernie94 het volgende:
[..]
Toevallig nog iets vernomen hierover?
Er staat nog niks op de paypal rekening. Moet ik me al zorgen gaan maken?quote:Op donderdag 23 augustus 2018 13:10 schreef nagent het volgende:
Dit zou gebeurd moeten zijn binnen 56 uur.
Als het er morgen avond nog niet opstaat ga ik er weer achteraan...quote:Op maandag 27 augustus 2018 11:48 schreef nagent het volgende:
[..]
Er staat nog niks op de paypal rekening. Moet ik me al zorgen gaan maken?
Ik geloof dat dit een foutje was, want een telefoon voor ¤10 gaat hem niet wordenquote:Op maandag 27 augustus 2018 18:03 schreef sieben563 het volgende:
Hey @Gearbest
Heb jij nog 1 van die coupons voor de redmi S2 op deze pagina? https://www.gearbest.com/(...)AR-special-2814.html
Of hoe had ik hier aan kunnen komen?
Groetjes
Sieben
Staat het inmiddels op je PayPal?quote:Op maandag 27 augustus 2018 11:48 schreef nagent het volgende:
[..]
Er staat nog niks op de paypal rekening. Moet ik me al zorgen gaan maken?
Ik heb inderdaad nieuws hierover. Ik weet niet of alles klopt, maar dit heb ik in ieder geval zo doorgekregen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 11:06 schreef MrBernie94 het volgende:
[..]
Toevallig nog iets vernomen hierover?
Je pakketje zou inmiddels succesvol moeten zijn afgeleverdquote:Op donderdag 16 augustus 2018 09:35 schreef mstrik het volgende:
Goedemorgen,
Ik heb van de week de Jumper Ezbook 3 Pro besteld.
Bij het bestellen heb ik wel gekozen voor Priority Line maar heb niks van EU gezien.
Het betreft Ordernummer: 18080900994407297030.
Zou je mij kunnen aangeven of ik aanmerking kom om de douanekosten te declareren indien ik deze krijg?
Daarnaast ben ik erg benieuwd wat de status is van de verzending.
Shippment Number:
EU15340001084536
Tracking Number:
CF510753905DE
Alvast bedankt voor je reactie.
Nog niks, ook geen bericht, terwijl ze wel mijn 95USD storecredit al weggehaald hebben.quote:
Ah die stap dan wel weer. Dan ga ik eens navragen waar het blijft. Het is een beetje omslachtig, maar dan heb je wel gewoon netjes betaald. Denk dat het meer daarom gaatquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:29 schreef nagent het volgende:
[..]
Nog niks, ook geen bericht, terwijl ze wel mijn 95USD storecredit al weggehaald hebben.
Maar ze mogen ook het toestel direct opsturen hoor. Ik snap de extra tussenstap niet zo, maar als het zo gaat dan is het zo natuurlijk.
Alle linkjes in het topic werken samen met de douanekosten regeling. Vergeet niet voor EU Priority Line als verzendmethode te kiezenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:20 schreef DangerNoodlez het volgende:
Werken linkjes naar producten in de coupon thread ook als ze al een tijd geleden zijn geplaatst? Als ik deze link gebruik bijvoorbeeld en EU priority line kies, hoef ik dan gegarandeerd niet zelf invoerkosten te betalen?
Bedankt, heb het inmiddels besteld. Sorry als ik te paranoide ben, maar kan je bevestigen dat Order No: 18082800978316017119 in aanmerking komt?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:57 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Alle linkjes in het topic werken samen met de douanekosten regeling. Vergeet niet voor EU Priority Line als verzendmethode te kiezen
Het zou in orde moeten zijnquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:07 schreef DangerNoodlez het volgende:
[..]
Bedankt, heb het inmiddels besteld. Sorry als ik te paranoide ben, maar kan je bevestigen dat Order No: 18082800978316017119 in aanmerking komt?
Hallo,quote:Op woensdag 29 augustus 2018 07:28 schreef digtel het volgende:
Beste kan ik hier terecht met klachten over gearbest? Het gaat over de afhandeling van mijn telefoon die gerepareerd zou worden. Ticketnummer: T18042415262
Ik krijg door dat het in orde gemaakt wordt/is. Zou dus in orde moeten komenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:29 schreef nagent het volgende:
[..]
Nog niks, ook geen bericht, terwijl ze wel mijn 95USD storecredit al weggehaald hebben.
Maar ze mogen ook het toestel direct opsturen hoor. Ik snap de extra tussenstap niet zo, maar als het zo gaat dan is het zo natuurlijk.
Schietgebedje...quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:33 schreef Gearbest het volgende:
Ik krijg door dat het in orde gemaakt wordt/is
- Orderdatum:29-09-2017quote:Op woensdag 29 augustus 2018 07:28 schreef digtel het volgende:
Beste kan ik hier terecht met klachten over gearbest? Het gaat over de afhandeling van mijn telefoon die gerepareerd zou worden. Ticketnummer: T18042415262
Is goed. Voordat ik dan weer reactie terug heb ik het maandag, want weekend krijg ik weinig tot geen respons terug.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:12 schreef nagent het volgende:
[..]
Schietgebedje...
edit:
Ik wacht het nog af tot morgenavond, maar als het er dan nog niet opstaat, dan trek ik weer aan de bel.
Oke dat is wel weer vervelend. Ik denk niet dat ze de telefoon kwijt zijn, maar eerder dat deze teruggestuurd wordt naar de producent. Ik ga in ieder geval kijken wat ik kan doen. Ik kan niks beloven, maar ga mijn best doen zoals altijd Je zult wel even geduld moeten hebben, want het is bijna weekend en dit is geen gemakkelijk geval. Dan weet je dat alvastquote:Op donderdag 30 augustus 2018 06:50 schreef digtel het volgende:
[..]
- Orderdatum:29-09-2017
- Product:Vernee Mars Pro 4G Phablet
- Ordernummer:W1709291309175849
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode:
- Probleem:Opgestuurd voor reparatie volume deed het niet meer. nadat hij is aangekomen hebben ze de telefoon terug gestuurd zonder te repareren, daarna hebben ze hem weer aangeboden en nu kan hij opeens niet meer gemaakt worden.
- Voorkeur: Resend of Refund? Ik wil graag een vergelijkbare telefoon weer want ik denk dat ze mijn telefoon namelijk kwijt zijn geraakt.
Heb je voor mij ook een trackingnummer. Dan ga ik het voor je nakijken ook qua verzendmethode, want misschien is het gewoon normaalquote:Op donderdag 30 augustus 2018 08:57 schreef niek2000 het volgende:
Hallo,
Mijn order 18080200968201218477 is vrij lang onderweg en de tracking is niet meer geupdate sinds 18 augustus. Wat is de status hiervan?
Geen idee eigenlijk, maar soms kunnen spullen niet ingevoerd worden door bepaalde eisen die Nederland heeft voor producten of het mag niet binnen een land verscheept worden. Hier weet ik niet de reden voor.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 11:16 schreef robinjoo1 het volgende:
hoi waarom kan deze niet naar nederland verzonden worden
https://www.gearbest.com/(...)385.html?wid=1433363
EDIT 20:56
nu opeens wel naar nederland alleen out of stock ?
en via welke koerier gaat expedited shipping DHL Express ?
Geld was binnen en de rekening is betaald. Dit ook doorgegeven via ticketsysteem.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:41 schreef Gearbest het volgende:
Is goed. Voordat ik dan weer reactie terug heb ik het maandag, want weekend krijg ik weinig tot geen respons terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |