abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_180068827
registreer om deze reclame te verbergen
Hoi,

Helaas al de tweede maal dat ik iets bij Gearbest bestel en nog voordat de zending verzonden ik een lagere prijs zie..
Nou hebben ze een 72 uur prijsgarantie maar... die geldt niet voor de flash sales.
Natuurlijk is het artikel dat ik bestelde een flash sale ( net als de vorige keer ) dus helaas pindakaas.

Niet blij met Gearbest.
Zojuist ook een chat geopend maar die kunnen natuurlijk niks voor mij doen. De aanbieding verloopt over zo'n 11 uur staat er ( of de prijs stijgt weer ineens ) dus wat kan ik nu nog doen. Cancellen kan ws niet meer ( order packed staat er ) en nog een voor de lagere prijs bestellen is ook geen optie want dan zit ik met twee artikelen waarvan ik er maar 1 kan gebruiken.

Kan gearbest support Nederland hier naar kijken en mij helpen?

Het gaat om dit artikel: Xiaomi PHILIPS Zhirui 9290019202 Smart Bedside Lamp 100 - 240V - WHITE 269011201
Stepless Dimming
Ask a question
Flash Sale Price: 60.90 Discount : 23% OFF

Ik betaalde vanmiddag voor hetzelfde artikel 69.60 terwijl een paar uur later de prijs 60.90 is!

order number: 18062600948504226791

ps ik heb net een ticket aangemaakt waarin ik aangeef te willen cancellen. Hoop dat dit nog lukt en dat ik nog kans zie voor de lagere prijs opnieuw te bestellen.
Zo niet dan was dit mijn laatste Gearbest ervaring ( ondanks de vele jaren dat ik er met plezier heb besteld en altijd netjes en correct geholpen ben door de support afdeling )
pi_180070688
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 22:12 schreef lowo56 het volgende:
Hoi,

Helaas al de tweede maal dat ik iets bij Gearbest bestel en nog voordat de zending verzonden ik een lagere prijs zie..
Nou hebben ze een 72 uur prijsgarantie maar... die geldt niet voor de flash sales.
Natuurlijk is het artikel dat ik bestelde een flash sale ( net als de vorige keer ) dus helaas pindakaas.

Niet blij met Gearbest.
Zojuist ook een chat geopend maar die kunnen natuurlijk niks voor mij doen. De aanbieding verloopt over zo'n 11 uur staat er ( of de prijs stijgt weer ineens ) dus wat kan ik nu nog doen. Cancellen kan ws niet meer ( order packed staat er ) en nog een voor de lagere prijs bestellen is ook geen optie want dan zit ik met twee artikelen waarvan ik er maar 1 kan gebruiken.

Kan gearbest support Nederland hier naar kijken en mij helpen?

Het gaat om dit artikel: Xiaomi PHILIPS Zhirui 9290019202 Smart Bedside Lamp 100 - 240V - WHITE 269011201
Stepless Dimming
Ask a question
Flash Sale Price: 60.90 Discount : 23% OFF

Ik betaalde vanmiddag voor hetzelfde artikel 69.60 terwijl een paar uur later de prijs 60.90 is!

order number: 18062600948504226791

ps ik heb net een ticket aangemaakt waarin ik aangeef te willen cancellen. Hoop dat dit nog lukt en dat ik nog kans zie voor de lagere prijs opnieuw te bestellen.
Zo niet dan was dit mijn laatste Gearbest ervaring ( ondanks de vele jaren dat ik er met plezier heb besteld en altijd netjes en correct geholpen ben door de support afdeling )
Hallo,
Dit is helaas zeer spijtig en in de meeste gevallen doen we dit niet inderdaad bij flash deals. Wanneer het om geen flash sale gaat dan is het geen probleem, maar dit is nu niet het geval. Het is inderdaad een geval van helaas pindakaas vrees ik. Het gaat ook om een beetje geluk of pech hebben qua prijs met bestellen.
In de meeste gevallen lukt het niet meer om je order te annuleren als deze op packed staat. Dan zit je order namelijk al in de container om verzonden te worden.
Ik ga het in ieder navragen en voorleggen. Ik ga proberen het voor elkaar te krijgen en hopelijk lukt dat. Ik kan nu niks beloven en we zullen zien wat eruit komt.

Mocht je order al geannuleerd zijn laat het dan direct weten.

Update: zie bericht hieronder.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gearbest op 27-06-2018 09:37:31 ]
pi_180075275
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 22:12 schreef lowo56 het volgende:
Hoi,

Helaas al de tweede maal dat ik iets bij Gearbest bestel en nog voordat de zending verzonden ik een lagere prijs zie..
Nou hebben ze een 72 uur prijsgarantie maar... die geldt niet voor de flash sales.
Natuurlijk is het artikel dat ik bestelde een flash sale ( net als de vorige keer ) dus helaas pindakaas.

Niet blij met Gearbest.
Zojuist ook een chat geopend maar die kunnen natuurlijk niks voor mij doen. De aanbieding verloopt over zo'n 11 uur staat er ( of de prijs stijgt weer ineens ) dus wat kan ik nu nog doen. Cancellen kan ws niet meer ( order packed staat er ) en nog een voor de lagere prijs bestellen is ook geen optie want dan zit ik met twee artikelen waarvan ik er maar 1 kan gebruiken.

Kan gearbest support Nederland hier naar kijken en mij helpen?

Het gaat om dit artikel: Xiaomi PHILIPS Zhirui 9290019202 Smart Bedside Lamp 100 - 240V - WHITE 269011201
Stepless Dimming
Ask a question
Flash Sale Price: 60.90 Discount : 23% OFF

Ik betaalde vanmiddag voor hetzelfde artikel 69.60 terwijl een paar uur later de prijs 60.90 is!

order number: 18062600948504226791

ps ik heb net een ticket aangemaakt waarin ik aangeef te willen cancellen. Hoop dat dit nog lukt en dat ik nog kans zie voor de lagere prijs opnieuw te bestellen.
Zo niet dan was dit mijn laatste Gearbest ervaring ( ondanks de vele jaren dat ik er met plezier heb besteld en altijd netjes en correct geholpen ben door de support afdeling )
Goed nieuws. Je gaat een ticket ontvangen en het prijsverschil krijg je terug. Laat even weten als het afgerond is :)
pi_180075744
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2018 09:36 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Goed nieuws. Je gaat een ticket ontvangen en het prijsverschil krijg je terug. Laat even weten als het afgerond is :)
Super! Ik ben net wakker ( ziek thuis ) en zag idd een bericht van Gearbest ( van Mary Hou, Gearbest Customer Service ). Ze gaan de order versturen ( heb net het ok daarvoor gegeven ) en refunden daarna 10 USD.
Ze gaf wel aan dat de prijs nu weer op het oude peil staat ( zelfs een paar cent hoger ) dus het zal wel een glitch zijn geweest bij een prijsupdate. Als je goed kijkt was dit artikel eerst 69.60 en daarna 60.90. Zal er dus ws iets mis zijn gegaan aan hun kant bij een prijsverandering naar de huidige prijs van 69.99!
Heel erg bedankt voor de hulp in deze zaak en mijn vertrouwen in Gearbest is hersteld :)
  woensdag 27 juni 2018 @ 10:25:20 #80
478762 BCor
You don't need eyes to se
pi_180075898
hi - heb waarschijnlijk ook even je hulp nodig.

Op 15-6 een fijne Original Xiaomi Mi Robot Vacuum in Flash Sale gekocht.
Ordernummer: 18061500959502230405
Status: paid

Krijg de optie tot "Dispatch Faster", echter nog geen status update sinds de 15de...

Wat te doen?
...you need vision...
pi_180082056
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2018 10:11 schreef lowo56 het volgende:

[..]

Super! Ik ben net wakker ( ziek thuis ) en zag idd een bericht van Gearbest ( van Mary Hou, Gearbest Customer Service ). Ze gaan de order versturen ( heb net het ok daarvoor gegeven ) en refunden daarna 10 USD.
Ze gaf wel aan dat de prijs nu weer op het oude peil staat ( zelfs een paar cent hoger ) dus het zal wel een glitch zijn geweest bij een prijsupdate. Als je goed kijkt was dit artikel eerst 69.60 en daarna 60.90. Zal er dus ws iets mis zijn gegaan aan hun kant bij een prijsverandering naar de huidige prijs van 69.99!
Heel erg bedankt voor de hulp in deze zaak en mijn vertrouwen in Gearbest is hersteld :)
Graag gedaan en fijn dat het nu in orde. Wel een beetje geluk gehad met de $10 refund eigenlijk *O*

quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2018 10:25 schreef BCor het volgende:
hi - heb waarschijnlijk ook even je hulp nodig.

Op 15-6 een fijne Original Xiaomi Mi Robot Vacuum in Flash Sale gekocht.
Ordernummer: 18061500959502230405
Status: paid

Krijg de optie tot "Dispatch Faster", echter nog geen status update sinds de 15de...

Wat te doen?
Ik ga even navragen waarom deze not steeds niet verzonden is.
  vrijdag 29 juni 2018 @ 08:57:19 #82
478762 BCor
You don't need eyes to se
pi_180116586
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
Ik ga even navragen waarom deze not steeds niet verzonden is.
Reactie in account - "We are sorry to let you know it is back ordered now." - met opties om op te lossen...
...you need vision...
pi_180123083
Hallo,

Ik heb nu bijna een jaar geleden een Xiaomi Air 13 laptop van 800euro besteld bij Gearbest. Helaas begon na een paar maanden het scherm alleen nog maar groene pixels laten zien en was er verschrikkelijk veel last van backlight bleeding. Daarom heb ik de laptop opgestuurd naar Gearbest, die het gerepareerd heeft en 4 maanden geleden de laptop heeft teruggestuurd. Ik heb de laptop alleen nooit terug ontvangen en de Support op de site zelf reageert alleen met 'inquire local post office'. Totaal nutteloos dus. Ik zou graag een refund willen, want het pakket is gewoon weg. Heb het meerdere keren gevraagd voor een refund of resend, maar nooit reactie op gekregen. Ik ben er nu helemaal klaar mee en ga nooit meer iets bij Gearbest bestellen als ik geen refund krijg.
Rma nr: WRMA1801100438014366C
Order nr: W1707300752530945
pi_180124032
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 08:57 schreef BCor het volgende:

[..]

Reactie in account - "We are sorry to let you know it is back ordered now." - met opties om op te lossen...
Dat is jammer om te horen. Hopelijk duurt het niet te lang voordat deze alsnog verzonden gaat worden.

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 14:58 schreef Wouterr0 het volgende:
Hallo,

Ik heb nu bijna een jaar geleden een Xiaomi Air 13 laptop van 800euro besteld bij Gearbest. Helaas begon na een paar maanden het scherm alleen nog maar groene pixels laten zien en was er verschrikkelijk veel last van backlight bleeding. Daarom heb ik de laptop opgestuurd naar Gearbest, die het gerepareerd heeft en 4 maanden geleden de laptop heeft teruggestuurd. Ik heb de laptop alleen nooit terug ontvangen en de Support op de site zelf reageert alleen met 'inquire local post office'. Totaal nutteloos dus. Ik zou graag een refund willen, want het pakket is gewoon weg. Heb het meerdere keren gevraagd voor een refund of resend, maar nooit reactie op gekregen. Ik ben er nu helemaal klaar mee en ga nooit meer iets bij Gearbest bestellen als ik geen refund krijg.
Rma nr: WRMA1801100438014366C
Order nr: W1707300752530945
Dat is zeer vervelend om te horen. Heb je wel een tracking code gekregen waarmee ze het pakketje naar jou toe hebben verzonden?
Kan niet zijn dat deze zomaar weg is natuurlijk.
Heb je verder nog een ticketnummer waar de communicatie is verlopen?
Ik denk zelf dat het geen volledige refund gaat worden als ik dat ga kunnen regelen.
pi_180138211
Info:
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 21:40 schreef Gearbest het volgende:
[ link | afbeelding ]

Wij zijn een Chinese webshop en hopen ons Nederlandse publiek o.a. te bereiken door middel van het FOK forum. Hier worden producten toegelicht die op dit moment favoriet zijn onder de Nederlandse GearBest klanten. Ook kan men vragen stellen over desbetreffend product. Bovenal zijn we hier om jullie te helpen met problemen met betrekking tot de levering van producten of andere problemen.

Kijk ook op onze website voor al onze producten!

Wil je een probleem melden?
Voor het kunnen helpen dien je de volgende gegevens in te vullen.
- Orderdatum:
- Product:
- Ordernummer:
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode:
- Probleem:
- Voorkeur: Resend of Refund?


Hoi Niels van Gearbest,

Ik heb in mei mijn telefoon besteld en het blijkt nu dat hij heel hard hapert, zelfs als ik gewoon een simpel berichtje wil sturen. Hij wordt ook heel warm als hij gewoon in mijn zak zit. Ik denk dat het misschien een productie fout is.
Zou ik hem kunnen refunden of iets dergelijk ?

Info:
Orderdatum:04/05/2018
Product:ZTE Nubia Z17 Lite
Ordernummer:18050400900312128467
Tracking nummer: 7315024592
verzendmethode: DHL
Probleem: hier boven vermeld
Voorkeur: refund

Alvast bedankt.

[ Bericht 51% gewijzigd door Patron-Maurits op 01-07-2018 12:40:19 ]
pi_180176943
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 12:40 schreef Patron-Maurits het volgende:
Info:
Orderdatum:04/05/2018
Product:ZTE Nubia Z17 Lite
Ordernummer:18050400900312128467
Tracking nummer: 7315024592
verzendmethode: DHL
Probleem: hier boven vermeld
Voorkeur: refund
Hallo,
Ik ga het doorgeven. Echter het enige wat we aan kunnen bieden is een reparatie. Een refund is niet mogelijk, omdat het probleem pas na ruim 1,5 maand is en niet direct. Daarom kan het ook niet gaan om een productiefout. Zal ik een reparatie doorgeven?
pi_180184547
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 15:58 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Dat is jammer om te horen. Hopelijk duurt het niet te lang voordat deze alsnog verzonden gaat worden.

[..]

Dat is zeer vervelend om te horen. Heb je wel een tracking code gekregen waarmee ze het pakketje naar jou toe hebben verzonden?
Kan niet zijn dat deze zomaar weg is natuurlijk.
Heb je verder nog een ticketnummer waar de communicatie is verlopen?
Ik denk zelf dat het geen volledige refund gaat worden als ik dat ga kunnen regelen.
Ja, ik heb een tracking nummer maar die heeft al 3 maanden geen update meer gehad. DPD zegt dat ze niet weten waar het pakket is, dat die waarschijnlijk verdwenen is en dat ik contact moet opnemen met de verzender. Verder is het ticketnummer: T18060505080.
Ik heb de laptop echt ZSM nodig en ben hem al bijna 5 maanden kwijt in totaal. Kan je alsjeblieft regelen of ik ten minste een nieuwe laptop terug krijg? Want ik heb dit op geen enkele manier kunnen voorkomen en ben wel mijn geld kwijt... :N

[ Bericht 78% gewijzigd door Wouterr0 op 02-07-2018 21:44:54 ]
pi_180200017
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 23:16 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Hallo,
Ik ga het doorgeven. Echter het enige wat we aan kunnen bieden is een reparatie. Een refund is niet mogelijk, omdat het probleem pas na ruim 1,5 maand is en niet direct. Daarom kan het ook niet gaan om een productiefout. Zal ik een reparatie doorgeven?
Hallo,
Voor mij is dat goed, maar ik zal de retour kosten niet betalen sorry, ik kan er niet aan doen dat de gsm niet doet wat hij zou moeten doen.
Met Vriendelijke Groeten.
pi_180222931
quote:
15s.gif Op maandag 2 juli 2018 13:08 schreef Wouterr0 het volgende:

[..]

Ja, ik heb een tracking nummer maar die heeft al 3 maanden geen update meer gehad. DPD zegt dat ze niet weten waar het pakket is, dat die waarschijnlijk verdwenen is en dat ik contact moet opnemen met de verzender. Verder is het ticketnummer: T18060505080.
Ik heb de laptop echt ZSM nodig en ben hem al bijna 5 maanden kwijt in totaal. Kan je alsjeblieft regelen of ik ten minste een nieuwe laptop terug krijg? Want ik heb dit op geen enkele manier kunnen voorkomen en ben wel mijn geld kwijt... :N
Je zou inmiddels een ticket over moeten ontvangen hebben. Ik weet niet wat in het ticket staat dus hopelijk is het goed nieuws. Ik moet het eerst via de weg doen voordat ik verdere actie kan ondernemen.

quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 22:38 schreef Patron-Maurits het volgende:

[..]

Hallo,
Voor mij is dat goed, maar ik zal de retour kosten niet betalen sorry, ik kan er niet aan doen dat de gsm niet doet wat hij zou moeten doen.
Met Vriendelijke Groeten.
Je zou hier inmiddels een ticket over moeten hebben ontvangen. Helaas zal je zelf de kosten voor verzending moeten betalen. De verzendkosten terug naar jou betalen wij dan weer. Wij kunnen er ook niks aan doen dat de GSM niet doet wat er van verwacht wordt :) Dat ligt namelijk aan het toestel O-)
Ik kan nog kijken of het eventueel mogelijk is om naar Spanje te sturen. Hierdoor zijn de verzendkosten relatief laag ten opzichte van verzendkosten naar China.
pi_180243893
Kunnen jullie mij aan het DPD tracking nummer helpen zodat ik wat beter kan tracken?

Ordernr 18062500950508468909

Bedankt!
pi_180245385
[..]

Je zou hier inmiddels een ticket over moeten hebben ontvangen. Helaas zal je zelf de kosten voor verzending moeten betalen. De verzendkosten terug naar jou betalen wij dan weer. Wij kunnen er ook niks aan doen dat de GSM niet doet wat er van verwacht wordt :) Dat ligt namelijk aan het toestel O-)
Ik kan nog kijken of het eventueel mogelijk is om naar Spanje te sturen. Hierdoor zijn de verzendkosten relatief laag ten opzichte van verzendkosten naar China.
[/quote]

Ja, als het toestel is dan is het tog dus onder garantie ? Als een toestel nog geen 2 maand kan functioneren zoals het hoort dan moet de fabrikant er voor zorgen dat er een reparatie of een nieuw toestel kan geleverd worden, dat is wat garantie inhoud normaal gezien. Voor mij is Spanje goed maar ik ga niet betalen voor de verzend kosten als deze niet terug word vergoed. Maar dat zou ik tog niet echt snappen als dat niet mogelijk is,...

Mvg,

P.S. ik kan het bericht dat u gerapporteerd heeft niet meer wijzigen dat is de reden waarom ik het niet heb gedaan.
pi_180263506
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 20:51 schreef Preau. het volgende:
Kunnen jullie mij aan het DPD tracking nummer helpen zodat ik wat beter kan tracken?

Ordernr 18062500950508468909

Bedankt!
Je zou hier inmiddels een ticket over moeten ontvangen hebben in jou account. Je kan dit vinden onder het kopje "My Tickets".

quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 21:58 schreef Patron-Maurits het volgende:
[..]

Ja, als het toestel is dan is het tog dus onder garantie ? Als een toestel nog geen 2 maand kan functioneren zoals het hoort dan moet de fabrikant er voor zorgen dat er een reparatie of een nieuw toestel kan geleverd worden, dat is wat garantie inhoud normaal gezien. Voor mij is Spanje goed maar ik ga niet betalen voor de verzend kosten als deze niet terug word vergoed. Maar dat zou ik tog niet echt snappen als dat niet mogelijk is,...

Mvg,

P.S. ik kan het bericht dat u gerapporteerd heeft niet meer wijzigen dat is de reden waarom ik het niet heb gedaan.
Ik heb het doorgegeven en je zou hier inmiddels een ticket over ontvangen in jou account. Helaas zal je toch voor de verzendkosten moeten betalen. Dit staat ook in de garantievoorwaarden. De verzendkosten voor de verzending terug naar jou zijn voor onze rekening.
Dit staat ook in de voorwaarden en kan je terugvinden op deze pagina.
pi_180371070
Order No: 18062300924012519180

besteld op 23 juni.
Zou al op de post moeten zijn, staat nog steeds op packed. Heb nl. met priority line besteld (ook ter bescherming tegen douane en andere extra kosten)
Bij het product zelf staat nu ; Ship between: Aug 10 - Aug 14, Estimated Shipping Time: 35-40 business days

Ik wordt er niet echt meer vrolijk van.

edit ; krijg net bericht binnen dat hij op packed staat, maar dat is ook al 3 dagen zo.

[ Bericht 11% gewijzigd door maartend op 10-07-2018 11:37:33 ]
pi_180381636
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 10:27 schreef maartend het volgende:
18062300924012519180
Ik ga dit navragen hoe dit zit en waarom die nog niet verzonden is.
pi_180429440
Hallo,

Ik heb vraagje over het bestellen van een "Xiaomi Mi notebook pro" zonder douanekosten. Bij de levering uit Hong Kong zijn 3 shipping opties nl. EU Priority Line, EU Express and Expedited Shipping. Van deze laatste weet ik dit de kan op douanekosten bijna 100% is en ik deze niet moet nemen. Kan mij iemand helpen met de keuze tussen EU Priority Line en EU express.

Alvast bedankt,

Hans
pi_180433976
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 19:03 schreef hansvanbakel het volgende:
Hallo,

Ik heb vraagje over het bestellen van een "Xiaomi Mi notebook pro" zonder douanekosten. Bij de levering uit Hong Kong zijn 3 shipping opties nl. EU Priority Line, EU Express and Expedited Shipping. Van deze laatste weet ik dit de kan op douanekosten bijna 100% is en ik deze niet moet nemen. Kan mij iemand helpen met de keuze tussen EU Priority Line en EU express.

Alvast bedankt,

Hans
Hallo,
Sinds vandaag is er nieuwe douanekosten regeling van pas.
pi_180546758
Hoi! Ik twijfel nog tussen de Xiaomi Yi 4k en de Gitup Git 2 pro, maar ik zie dat de Yi nu in de aanbieding is bij jullie. De rose gold is echter uitverkocht: komt deze nog weer terug?
He who fucks nuns will later join the church.
~
the only heaven i'll be sent to
is when i'm alone with you
pi_180553447
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 22:15 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoi! Ik twijfel nog tussen de Xiaomi Yi 4k en de Gitup Git 2 pro, maar ik zie dat de Yi nu in de aanbieding is bij jullie. De rose gold is echter uitverkocht: komt deze nog weer terug?
De kleur Rose-Gold is inderdaad uitverkocht. Het lijkt er nog op dat deze terugkomt, maar de verwachting is wel dat dit nog vele weken zal duren... De Gitup Git 2 pro is ook uitverkocht en komt helaas helemaal niet meer terug in ons assortiment.
Hierbij de link naar de YI II International Version WiFi 4K Sports Action Camera.
  zaterdag 21 juli 2018 @ 02:46:03 #99
464490 VdBorght
Time will never be just right.
pi_180623496
Kan je even kijken naar order 18071300951017415021 en waarom het zo lang duurt vooralleer deze verzonden word?
pi_180625980
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 02:46 schreef VdBorght het volgende:
Kan je even kijken naar order 18071300951017415021 en waarom het zo lang duurt vooralleer deze verzonden word?
Ik ga het voor je navragen en zal het laten weten als ik meer weet. Je zal hier snel een ticket over ontvangen.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')