Hallo,quote:Op dinsdag 26 juni 2018 22:12 schreef lowo56 het volgende:
Hoi,
Helaas al de tweede maal dat ik iets bij Gearbest bestel en nog voordat de zending verzonden ik een lagere prijs zie..
Nou hebben ze een 72 uur prijsgarantie maar... die geldt niet voor de flash sales.
Natuurlijk is het artikel dat ik bestelde een flash sale ( net als de vorige keer ) dus helaas pindakaas.
Niet blij met Gearbest.
Zojuist ook een chat geopend maar die kunnen natuurlijk niks voor mij doen. De aanbieding verloopt over zo'n 11 uur staat er ( of de prijs stijgt weer ineens ) dus wat kan ik nu nog doen. Cancellen kan ws niet meer ( order packed staat er ) en nog een voor de lagere prijs bestellen is ook geen optie want dan zit ik met twee artikelen waarvan ik er maar 1 kan gebruiken.
Kan gearbest support Nederland hier naar kijken en mij helpen?
Het gaat om dit artikel: Xiaomi PHILIPS Zhirui 9290019202 Smart Bedside Lamp 100 - 240V - WHITE 269011201
Stepless Dimming
Ask a question
Flash Sale Price: ¤60.90 Discount : 23% OFF
Ik betaalde vanmiddag voor hetzelfde artikel ¤ 69.60 terwijl een paar uur later de prijs ¤ 60.90 is!
order number: 18062600948504226791
ps ik heb net een ticket aangemaakt waarin ik aangeef te willen cancellen. Hoop dat dit nog lukt en dat ik nog kans zie voor de lagere prijs opnieuw te bestellen.
Zo niet dan was dit mijn laatste Gearbest ervaring ( ondanks de vele jaren dat ik er met plezier heb besteld en altijd netjes en correct geholpen ben door de support afdeling )
Goed nieuws. Je gaat een ticket ontvangen en het prijsverschil krijg je terug. Laat even weten als het afgerond isquote:Op dinsdag 26 juni 2018 22:12 schreef lowo56 het volgende:
Hoi,
Helaas al de tweede maal dat ik iets bij Gearbest bestel en nog voordat de zending verzonden ik een lagere prijs zie..
Nou hebben ze een 72 uur prijsgarantie maar... die geldt niet voor de flash sales.
Natuurlijk is het artikel dat ik bestelde een flash sale ( net als de vorige keer ) dus helaas pindakaas.
Niet blij met Gearbest.
Zojuist ook een chat geopend maar die kunnen natuurlijk niks voor mij doen. De aanbieding verloopt over zo'n 11 uur staat er ( of de prijs stijgt weer ineens ) dus wat kan ik nu nog doen. Cancellen kan ws niet meer ( order packed staat er ) en nog een voor de lagere prijs bestellen is ook geen optie want dan zit ik met twee artikelen waarvan ik er maar 1 kan gebruiken.
Kan gearbest support Nederland hier naar kijken en mij helpen?
Het gaat om dit artikel: Xiaomi PHILIPS Zhirui 9290019202 Smart Bedside Lamp 100 - 240V - WHITE 269011201
Stepless Dimming
Ask a question
Flash Sale Price: ¤60.90 Discount : 23% OFF
Ik betaalde vanmiddag voor hetzelfde artikel ¤ 69.60 terwijl een paar uur later de prijs ¤ 60.90 is!
order number: 18062600948504226791
ps ik heb net een ticket aangemaakt waarin ik aangeef te willen cancellen. Hoop dat dit nog lukt en dat ik nog kans zie voor de lagere prijs opnieuw te bestellen.
Zo niet dan was dit mijn laatste Gearbest ervaring ( ondanks de vele jaren dat ik er met plezier heb besteld en altijd netjes en correct geholpen ben door de support afdeling )
Super! Ik ben net wakker ( ziek thuis ) en zag idd een bericht van Gearbest ( van Mary Hou, Gearbest Customer Service ). Ze gaan de order versturen ( heb net het ok daarvoor gegeven ) en refunden daarna 10 USD.quote:Op woensdag 27 juni 2018 09:36 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Goed nieuws. Je gaat een ticket ontvangen en het prijsverschil krijg je terug. Laat even weten als het afgerond is
Graag gedaan en fijn dat het nu in orde. Wel een beetje geluk gehad met de $10 refund eigenlijkquote:Op woensdag 27 juni 2018 10:11 schreef lowo56 het volgende:
[..]
Super! Ik ben net wakker ( ziek thuis ) en zag idd een bericht van Gearbest ( van Mary Hou, Gearbest Customer Service ). Ze gaan de order versturen ( heb net het ok daarvoor gegeven ) en refunden daarna 10 USD.
Ze gaf wel aan dat de prijs nu weer op het oude peil staat ( zelfs een paar cent hoger ) dus het zal wel een glitch zijn geweest bij een prijsupdate. Als je goed kijkt was dit artikel eerst 69.60 en daarna 60.90. Zal er dus ws iets mis zijn gegaan aan hun kant bij een prijsverandering naar de huidige prijs van 69.99!
Heel erg bedankt voor de hulp in deze zaak en mijn vertrouwen in Gearbest is hersteld
Ik ga even navragen waarom deze not steeds niet verzonden is.quote:Op woensdag 27 juni 2018 10:25 schreef BCor het volgende:
hi - heb waarschijnlijk ook even je hulp nodig.
Op 15-6 een fijne Original Xiaomi Mi Robot Vacuum in Flash Sale gekocht.
Ordernummer: 18061500959502230405
Status: paid
Krijg de optie tot "Dispatch Faster", echter nog geen status update sinds de 15de...
Wat te doen?
Reactie in account - "We are sorry to let you know it is back ordered now." - met opties om op te lossen...quote:Ik ga even navragen waarom deze not steeds niet verzonden is.
Dat is jammer om te horen. Hopelijk duurt het niet te lang voordat deze alsnog verzonden gaat worden.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 08:57 schreef BCor het volgende:
[..]
Reactie in account - "We are sorry to let you know it is back ordered now." - met opties om op te lossen...
Dat is zeer vervelend om te horen. Heb je wel een tracking code gekregen waarmee ze het pakketje naar jou toe hebben verzonden?quote:Op vrijdag 29 juni 2018 14:58 schreef Wouterr0 het volgende:
Hallo,
Ik heb nu bijna een jaar geleden een Xiaomi Air 13 laptop van 800euro besteld bij Gearbest. Helaas begon na een paar maanden het scherm alleen nog maar groene pixels laten zien en was er verschrikkelijk veel last van backlight bleeding. Daarom heb ik de laptop opgestuurd naar Gearbest, die het gerepareerd heeft en 4 maanden geleden de laptop heeft teruggestuurd. Ik heb de laptop alleen nooit terug ontvangen en de Support op de site zelf reageert alleen met 'inquire local post office'. Totaal nutteloos dus. Ik zou graag een refund willen, want het pakket is gewoon weg. Heb het meerdere keren gevraagd voor een refund of resend, maar nooit reactie op gekregen. Ik ben er nu helemaal klaar mee en ga nooit meer iets bij Gearbest bestellen als ik geen refund krijg.
Rma nr: WRMA1801100438014366C
Order nr: W1707300752530945
Hoi Niels van Gearbest,quote:Op zaterdag 19 mei 2018 21:40 schreef Gearbest het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wij zijn een Chinese webshop en hopen ons Nederlandse publiek o.a. te bereiken door middel van het FOK forum. Hier worden producten toegelicht die op dit moment favoriet zijn onder de Nederlandse GearBest klanten. Ook kan men vragen stellen over desbetreffend product. Bovenal zijn we hier om jullie te helpen met problemen met betrekking tot de levering van producten of andere problemen.
Kijk ook op onze website voor al onze producten!
Wil je een probleem melden?
Voor het kunnen helpen dien je de volgende gegevens in te vullen.
- Orderdatum:
- Product:
- Ordernummer:
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode:
- Probleem:
- Voorkeur: Resend of Refund?
Hallo,quote:Op zaterdag 30 juni 2018 12:40 schreef Patron-Maurits het volgende:
Info:
Orderdatum:04/05/2018
Product:ZTE Nubia Z17 Lite
Ordernummer:18050400900312128467
Tracking nummer: 7315024592
verzendmethode: DHL
Probleem: hier boven vermeld
Voorkeur: refund
Ja, ik heb een tracking nummer maar die heeft al 3 maanden geen update meer gehad. DPD zegt dat ze niet weten waar het pakket is, dat die waarschijnlijk verdwenen is en dat ik contact moet opnemen met de verzender. Verder is het ticketnummer: T18060505080.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 15:58 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Dat is jammer om te horen. Hopelijk duurt het niet te lang voordat deze alsnog verzonden gaat worden.
[..]
Dat is zeer vervelend om te horen. Heb je wel een tracking code gekregen waarmee ze het pakketje naar jou toe hebben verzonden?
Kan niet zijn dat deze zomaar weg is natuurlijk.
Heb je verder nog een ticketnummer waar de communicatie is verlopen?
Ik denk zelf dat het geen volledige refund gaat worden als ik dat ga kunnen regelen.
Hallo,quote:Op zondag 1 juli 2018 23:16 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Hallo,
Ik ga het doorgeven. Echter het enige wat we aan kunnen bieden is een reparatie. Een refund is niet mogelijk, omdat het probleem pas na ruim 1,5 maand is en niet direct. Daarom kan het ook niet gaan om een productiefout. Zal ik een reparatie doorgeven?
Je zou inmiddels een ticket over moeten ontvangen hebben. Ik weet niet wat in het ticket staat dus hopelijk is het goed nieuws. Ik moet het eerst via de weg doen voordat ik verdere actie kan ondernemen.quote:Op maandag 2 juli 2018 13:08 schreef Wouterr0 het volgende:
[..]
Ja, ik heb een tracking nummer maar die heeft al 3 maanden geen update meer gehad. DPD zegt dat ze niet weten waar het pakket is, dat die waarschijnlijk verdwenen is en dat ik contact moet opnemen met de verzender. Verder is het ticketnummer: T18060505080.
Ik heb de laptop echt ZSM nodig en ben hem al bijna 5 maanden kwijt in totaal. Kan je alsjeblieft regelen of ik ten minste een nieuwe laptop terug krijg? Want ik heb dit op geen enkele manier kunnen voorkomen en ben wel mijn geld kwijt...
Je zou hier inmiddels een ticket over moeten hebben ontvangen. Helaas zal je zelf de kosten voor verzending moeten betalen. De verzendkosten terug naar jou betalen wij dan weer. Wij kunnen er ook niks aan doen dat de GSM niet doet wat er van verwacht wordt Dat ligt namelijk aan het toestelquote:Op maandag 2 juli 2018 22:38 schreef Patron-Maurits het volgende:
[..]
Hallo,
Voor mij is dat goed, maar ik zal de retour kosten niet betalen sorry, ik kan er niet aan doen dat de gsm niet doet wat hij zou moeten doen.
Met Vriendelijke Groeten.
Je zou hier inmiddels een ticket over moeten ontvangen hebben in jou account. Je kan dit vinden onder het kopje "My Tickets".quote:Op woensdag 4 juli 2018 20:51 schreef Preau. het volgende:
Kunnen jullie mij aan het DPD tracking nummer helpen zodat ik wat beter kan tracken?
Ordernr 18062500950508468909
Bedankt!
Ik heb het doorgegeven en je zou hier inmiddels een ticket over ontvangen in jou account. Helaas zal je toch voor de verzendkosten moeten betalen. Dit staat ook in de garantievoorwaarden. De verzendkosten voor de verzending terug naar jou zijn voor onze rekening.quote:Op woensdag 4 juli 2018 21:58 schreef Patron-Maurits het volgende:
[..]
Ja, als het toestel is dan is het tog dus onder garantie ? Als een toestel nog geen 2 maand kan functioneren zoals het hoort dan moet de fabrikant er voor zorgen dat er een reparatie of een nieuw toestel kan geleverd worden, dat is wat garantie inhoud normaal gezien. Voor mij is Spanje goed maar ik ga niet betalen voor de verzend kosten als deze niet terug word vergoed. Maar dat zou ik tog niet echt snappen als dat niet mogelijk is,...
Mvg,
P.S. ik kan het bericht dat u gerapporteerd heeft niet meer wijzigen dat is de reden waarom ik het niet heb gedaan.
Ik ga dit navragen hoe dit zit en waarom die nog niet verzonden is.quote:
Hallo,quote:Op donderdag 12 juli 2018 19:03 schreef hansvanbakel het volgende:
Hallo,
Ik heb vraagje over het bestellen van een "Xiaomi Mi notebook pro" zonder douanekosten. Bij de levering uit Hong Kong zijn 3 shipping opties nl. EU Priority Line, EU Express and Expedited Shipping. Van deze laatste weet ik dit de kan op douanekosten bijna 100% is en ik deze niet moet nemen. Kan mij iemand helpen met de keuze tussen EU Priority Line en EU express.
Alvast bedankt,
Hans
De kleur Rose-Gold is inderdaad uitverkocht. Het lijkt er nog op dat deze terugkomt, maar de verwachting is wel dat dit nog vele weken zal duren... De Gitup Git 2 pro is ook uitverkocht en komt helaas helemaal niet meer terug in ons assortiment.quote:Op dinsdag 17 juli 2018 22:15 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoi! Ik twijfel nog tussen de Xiaomi Yi 4k en de Gitup Git 2 pro, maar ik zie dat de Yi nu in de aanbieding is bij jullie. De rose gold is echter uitverkocht: komt deze nog weer terug?
Ik ga het voor je navragen en zal het laten weten als ik meer weet. Je zal hier snel een ticket over ontvangen.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 02:46 schreef VdBorght het volgende:
Kan je even kijken naar order 18071300951017415021 en waarom het zo lang duurt vooralleer deze verzonden word?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |