abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_179798850
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 22:24 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Dat is wel vreemd dan. Ik vermoed dat het een bug moet zijn denk ik dan.
Kan je mij nog het ordernummer geven. Dan ga ik dit even doorgeven.
Dat is Order No: W1712080817068763
pi_179799303
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 09:18 schreef glsf het volgende:

[..]

Dat is Order No: W1712080817068763
Ik heb het nagevraagd en ons support team ziet het ticket wel. Ik heb ze gevraagd om een nieuw ticket te sturen. Dit hebben ze ook gedaan. Als het goed is moet je nu dus een nieuw ticket ontvangen hebben.
In het oude ticket hebben ze gevraagd om een video te maken van het probleem :)
pi_179799516
Ik heb gisteren mijn bestelling binnengekregen: twee muggenvallen.
En daarvan werkt als een zonnetje, de andere is helaas DOA: Het ventilatortje dat de mugjes naar binnen zou moeten zuigen draait niet.

- Orderdatum: 12 mei 2018
- Product: HNW - 018 Electric Mosquito Killer Lamp LED Bug Zapper
- Ordernummer: 18051200959805027461
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode: Netherlands Registered
- Probleem: Het ventilatortje dat de mugjes naar binnen zou moeten zuigen draait niet.
- Voorkeur: Resend
pi_179799662
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 10:02 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik heb het nagevraagd en ons support team ziet het ticket wel. Ik heb ze gevraagd om een nieuw ticket te sturen. Dit hebben ze ook gedaan. Als het goed is moet je nu dus een nieuw ticket ontvangen hebben.
In het oude ticket hebben ze gevraagd om een video te maken van het probleem :)
Ik heb nog geen nieuw ticket ontvangen en is ook niet zichtbaar in het lijstje (https://support.gearbest.com/ticket/ticket/ticket-list). Ik gebruik hetzelfde login account waarmee de order is gekocht.

[ Bericht 2% gewijzigd door glsf op 15-06-2018 11:10:20 ]
pi_179804085
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 10:30 schreef glsf het volgende:

[..]

Ik heb nog geen nieuw ticket ontvangen en is ook niet zichtbaar in het lijstje (https://support.gearbest.com/ticket/ticket/ticket-list). Ik gebruik hetzelfde login account waarmee de order is gekocht.
Nu nog steeds niet? Ze hebben weer opnieuw verzonden.

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 10:19 schreef SummerBreeze het volgende:
Ik heb gisteren mijn bestelling binnengekregen: twee muggenvallen.
En daarvan werkt als een zonnetje, de andere is helaas DOA: Het ventilatortje dat de mugjes naar binnen zou moeten zuigen draait niet.

- Orderdatum: 12 mei 2018
- Product: HNW - 018 Electric Mosquito Killer Lamp LED Bug Zapper
- Ordernummer: 18051200959805027461
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode: Netherlands Registered
- Probleem: Het ventilatortje dat de mugjes naar binnen zou moeten zuigen draait niet.
- Voorkeur: Resend
Oke ik ga dit doorgeven. Je ontvangt hier snel een ticket over en dan zal je waarschijnlijk een video moeten maken van het probleem.
pi_179804501
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 15:04 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Oke ik ga dit doorgeven. Je ontvangt hier snel een ticket over en dan zal je waarschijnlijk een video moeten maken van het probleem.
dank je wel alvast. Ik ga het in de gaten houden. Filmpje is inmiddels ook gemaakt, hoewel het erg lastig om het euvel (het niet draaien van een interne ventilator) in beeld te brengen
pi_179805624
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 15:04 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Nu nog steeds niet? Ze hebben weer opnieuw verzonden.

Nee helaas. Ik krijg ook geen email zoals de eerste keer.

[ Bericht 0% gewijzigd door glsf op 15-06-2018 16:52:09 ]
pi_179820499
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 16:19 schreef glsf het volgende:

[..]

Nee helaas. Ik krijg ook geen email zoals de eerste keer.
Oke dan ga ik het weer melden.
pi_179821665
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 15:04 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Nu nog steeds niet? Ze hebben weer opnieuw verzonden.

[..]

Oke ik ga dit doorgeven. Je ontvangt hier snel een ticket over en dan zal je waarschijnlijk een video moeten maken van het probleem.
Geen ticket te vinden in mijn account. :{
pi_179825744
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 11:12 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Geen ticket te vinden in mijn account. :{
Nee dit klopt. Daar het tijdsverschil waren mijn collega's niet meer te bereiken. Mijn collega's in China werken niet in het weekend. Je zal dus maandag/dinsdag een ticket hierover ontvangen.
pi_179867808
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 11:12 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Geen ticket te vinden in mijn account. :{
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 16:19 schreef glsf het volgende:

[..]

Nee helaas. Ik krijg ook geen email zoals de eerste keer.
Nu wel een ticket ontvangen?
pi_179877319
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 11:34 schreef Gearbest het volgende:

[..]

[..]

Nu wel een ticket ontvangen?
Ja nu wel. Bedankt.
Nu nog een video maken van iets in het donker.
pi_179885243
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 11:34 schreef Gearbest het volgende:

[..]


[..]

Nu wel een ticket ontvangen?
Jup, dank
pi_179893916
Hoi Gearbest,

Ik heb een aantal vragen;
Ik heb o.a. dit besteld: https://www.gearbest.com/e-liquid/pp_285079.html?wid=1433363
Dit merk is er in verschillende smaken en nicotine sterktes. Verkopen jullie slechts die sterktes die op de website staan aangegeven en zitten ze niet in jullie assortiment of zijn ze uitverkocht?
Die bestelling van de liquids die ik heb gedaan waren slechts 2 mogelijkheden van verscheping; expedited a 20-30 euro of via ongeregistreerde belgische post, vrijwel gratis. Waarom is er geen betaalbare geregistreerde mogelijkheid?
Laatste vraag; als ik een tablet koop, welke verzendwijze moet ik kiezen om de invoerrechten te omzeilen?

Alvast bedankt!
pi_179897854
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 19:09 schreef glsf het volgende:

[..]

Ja nu wel. Bedankt.
Nu nog een video maken van iets in het donker.
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 23:13 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Jup, dank
Super :)

quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 13:20 schreef moetdatzolang het volgende:
Hoi Gearbest,

Ik heb een aantal vragen;
Ik heb o.a. dit besteld: https://www.gearbest.com/e-liquid/pp_285079.html?wid=1433363
Dit merk is er in verschillende smaken en nicotine sterktes. Verkopen jullie slechts die sterktes die op de website staan aangegeven en zitten ze niet in jullie assortiment of zijn ze uitverkocht?
Die bestelling van de liquids die ik heb gedaan waren slechts 2 mogelijkheden van verscheping; expedited a 20-30 euro of via ongeregistreerde belgische post, vrijwel gratis. Waarom is er geen betaalbare geregistreerde mogelijkheid?
Laatste vraag; als ik een tablet koop, welke verzendwijze moet ik kiezen om de invoerrechten te omzeilen?

Alvast bedankt!
Hallo,
We verkopen slechts de producten die op onze website staan. Als de producten uitverkocht zien kan je ze nog wel bekijken, maar helaas niet meer kopen op dat moment.
Dat hangt van het type product af. Bij bijna alle producten heb je deze mogelijkheid wel, maar bij dit type product is besloten om dit niet te doen. Waarom weet ik ook niet.
Als je een tablet wilt kopen moet je kiezen voor Priority Line als verzendmethode om de eventuele douanekosten volledig terug te krijgen. Als je weet welk product je wilt dan kan ik kijken of er nog eventuele coupon code mogelijk is :)
pi_179904066
Hoi Gearbest.

Ik heb wel een via priority besteld en gelukkig nog nooit extra hoeven betalen.... Ik overweeg nu een oneplus te kopen, klopt het dat als ik via priority bestel en er toch kosten overheen komen dat jullie deze vergoeden?
pi_179916581
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 20:25 schreef s.schelhaas het volgende:
Hoi Gearbest.

Ik heb wel een via priority besteld en gelukkig nog nooit extra hoeven betalen.... Ik overweeg nu een oneplus te kopen, klopt het dat als ik via priority bestel en er toch kosten overheen komen dat jullie deze vergoeden?
Hallo,
Dit klopt inderdaad. Ik kan je een link geven, zodat we sneller kunnen regelen bij eventuele douanekosten. Je moet dan inderdaad wel met Priority Line bestellen als verzendmethode. Als je aangeeft welk specifiek product van OnePlus dan ga ik kijken of er nog een coupon code mogelijk is :)
pi_179918207
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 16:20 schreef Gearbest het volgende:

[..]


[..]

Dank voor je antwoord.
Waar ik een oogje op had, de voyo i5 tablet is uit het assortiment gehaald. Ook de voyo i7 notebook. Komt er een nieuw model?
De voyo i7 tablet is een heel mooi ding, maar $ 702 is me veels te duur.
pi_179924147
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 11:45 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Hallo,
Dit klopt inderdaad. Ik kan je een link geven, zodat we sneller kunnen regelen bij eventuele douanekosten. Je moet dan inderdaad wel met Priority Line bestellen als verzendmethode. Als je aangeeft welk specifiek product van OnePlus dan ga ik kijken of er nog een coupon code mogelijk is :)
Bedankt. Het ging om de 6 black. Helaas heb ik net de actie gemist. Heb je nog een alternatief?
pi_179933655
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:54 schreef moetdatzolang het volgende:

[..]

Dank voor je antwoord.
Waar ik een oogje op had, de voyo i5 tablet is uit het assortiment gehaald. Ook de voyo i7 notebook. Komt er een nieuw model?
De voyo i7 tablet is een heel mooi ding, maar $ 702 is me veels te duur.
De Voyo i5 is inderdaad uit het assortiment gehaald. De VOYO i7 Notebook is ook al uitverkocht en komt niet meer op voorraad. Ik verwacht dat er een nieuw model van komt.
Ja de tablet is mooi, maar wel duur vergeleken met andere modellen die je voor die prijs kan halen...

quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 16:53 schreef s.schelhaas het volgende:

[..]

Bedankt. Het ging om de 6 black. Helaas heb ik net de actie gemist. Heb je nog een alternatief?
De OnePlus 6 4G Phablet Global Release is nog steeds in de flash sale. Hij is zelfs lager dan dat ik laatst heb gepost :)
Gebruik coupon code: GBNLJUNE100-3

Dan is de prijs is 467,23 (Inclusief Priority Line verzending)

Of had je een andere versie in gedachten?
pi_179988587
Edit: sorry... Eerst kijken dan past zeiken...
pi_179989186
Hoi,

Ik heb vorige week een telefoon besteld en deze staat nog steeds op Not Shipped. Ik wil via deze weg vragen of alles goed gaat :)

Orderdatum: 14 juni 2018
Order nummer: 18061400969812484162
Product: xiaomi redmi 5a https://m.gearbest.com/cell-phones/pp_1142115.html?wid=1349303
Verzendmethode: EU priority Line
pi_179990716
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 13:28 schreef groninge01 het volgende:
Hoi,

Ik heb vorige week een telefoon besteld en deze staat nog steeds op Not Shipped. Ik wil via deze weg vragen of alles goed gaat :)

Orderdatum: 14 juni 2018
Order nummer: 18061400969812484162
Product: xiaomi redmi 5a https://m.gearbest.com/cell-phones/pp_1142115.html?wid=1349303
Verzendmethode: EU priority Line
Ik ga dit eens navragen :)
pi_180014504
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 14:58 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik ga dit eens navragen :)
Hoi,

Ik heb inmiddels ook bericht van support gekregen. Item not in stock. Dus ik ga wachten maar ik weet in ieder geval waarom het iets langer duurt.

Bedankt!
pi_180040326
quote:
1s.gif Op zondag 24 juni 2018 16:06 schreef groninge01 het volgende:

[..]

Hoi,

Ik heb inmiddels ook bericht van support gekregen. Item not in stock. Dus ik ga wachten maar ik weet in ieder geval waarom het iets langer duurt.

Bedankt!
Oke ja zag nu ook dat het pas eind van de maand / begin van volgende maand verzonden zullen worden _O_
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')