abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_182114664
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 19:42 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Is het 2018 of 2017 dat je het product ontvangen hebt?
Ik ga kijken wat er mogelijk is, maar je moet zeker een filmpje maken van het probleem. Ik verwacht dat je spoedig een ticket ontvangt om het probleem te melden.
Goedenavond!

Bedankt voor de reactie.

Excuus het product heb ik in 2018 besteld en 2018 ontvangen op wel de correcte datums alleen het eerste jaartal klopte niet. Aah top ben benieuwd! Het product deed dit direct vanuit de verpakking en ik heb inderdaad direct een filmpje van het kwaaltje gemaakt als bewijs. Waar zou ik deze moeten plaatsen? En hoe gaat dit nu verder? Is dat via dit forum of krijg ik een mail van gearbest met verdere info?
  dinsdag 25 september 2018 @ 12:23:12 #252
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_182122330
Hoi,

Ik heb onlangs de Vivo Nex S besteld. Smartphone nog niet ontvangen maar de prijs is inmiddels al goedkoper. Kan ik het verschil terugkrijgen? Lijkt me de normaalste zaak dat dat wel gebeurt.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_182125977
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 21:05 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Yes ik zie het. Ik ga het direct doorgeven :Y
Ik ontving net een email van Gearbest Support dat één van de items uit m'n bestelling niet meer op voorraad waren.

Nu kan ik kiezen uit wachten of een ander item. Ik heb voor wachten gekozen, maar ben wel benieuwd naar of ik nu ook moet wachten op de rest van de bestelling. Heb ze dit gevraagd in de reply, maar weet jij misschien hoe dat normaal gesproken gaat?
1 + 1 = blauw
  CHI shopkeeper dinsdag 25 september 2018 @ 17:41:26 #254
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_182127446
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 22:28 schreef Userforumfok het volgende:

[..]

Goedenavond!

Bedankt voor de reactie.

Excuus het product heb ik in 2018 besteld en 2018 ontvangen op wel de correcte datums alleen het eerste jaartal klopte niet. Aah top ben benieuwd! Het product deed dit direct vanuit de verpakking en ik heb inderdaad direct een filmpje van het kwaaltje gemaakt als bewijs. Waar zou ik deze moeten plaatsen? En hoe gaat dit nu verder? Is dat via dit forum of krijg ik een mail van gearbest met verdere info?
Je krijgt een mail van een ticket in je GB account . Dit kan je vinden onder het kopje My Tickets in je account. Verder zul je dan een link naar het filmpje in het ticket moeten zetten. Dan wordt het daar verder afgehandeld. Mocht je er dan toch niet uitkomen dan gaan we het via een andere weg proberen te regelen.

quote:
1s.gif Op dinsdag 25 september 2018 12:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hoi,

Ik heb onlangs de Vivo Nex S besteld. Smartphone nog niet ontvangen maar de prijs is inmiddels al goedkoper. Kan ik het verschil terugkrijgen? Lijkt me de normaalste zaak dat dat wel gebeurt.
Hallo,
Heb je een ordernummer en een eventueel tracking nummer als je order al verzonden is. Ik ga kijken wat ik kan doen, maar meestal is de prijs die je ervoor betaald geldig. Dat de prijs daarna daalt is een beetje pech. Ik ga in ieder geval kijken wat de mogelijkheden zijn als je me de gegevens geeft. Nee hebben we en ja kunnen we misschien krijgen O-)

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 16:23 schreef Kamina het volgende:

[..]

Ik ontving net een email van Gearbest Support dat één van de items uit m'n bestelling niet meer op voorraad waren.

Nu kan ik kiezen uit wachten of een ander item. Ik heb voor wachten gekozen, maar ben wel benieuwd naar of ik nu ook moet wachten op de rest van de bestelling. Heb ze dit gevraagd in de reply, maar weet jij misschien hoe dat normaal gesproken gaat?
Ik de meestal gevallen moet je waarschijnlijk wachten tot het product weer op voorraad is. Beste is even vermelden in het ticket dat de rest wel al verzonden mag worden.
In de meeste gevallen splitsen ze maximaal in 2 pakketten dus vrees dat je nog even moet wachten.
pi_182127758
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 17:41 schreef Gearbest het volgende:
Ik de meestal gevallen moet je waarschijnlijk wachten tot het product weer op voorraad is. Beste is even vermelden in het ticket dat de rest wel al verzonden mag worden.
In de meeste gevallen splitsen ze maximaal in 2 pakketten dus vrees dat je nog even moet wachten.
Geen probleem hoor, als ik haast had dan had ik het niet bij GB besteld. Wel had het fijn geweest als ik geïnformeerd had geweest.

Overigens kreeg ik dit bericht via email van Gearbest Support, maar in mijn account van de gewone webwinkel kon ik het bericht/ticket niet vinden. Keek ik verkeerd?
1 + 1 = blauw
  CHI shopkeeper dinsdag 25 september 2018 @ 18:07:21 #256
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_182127936
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 17:56 schreef Kamina het volgende:

[..]

Geen probleem hoor, als ik haast had dan had ik het niet bij GB besteld. Wel had het fijn geweest als ik geïnformeerd had geweest.

Overigens kreeg ik dit bericht via email van Gearbest Support, maar in mijn account van de gewone webwinkel kon ik het bericht/ticket niet vinden. Keek ik verkeerd?
Super dan is het goed. Ja dat had ik ook wel verwacht. Een berichtje hierover had je wel mogen ontvangen inderdaad.
Ook niet als je inlogt op de website op je laptop/PC. Vervolgens onder het kopje "My Tickets". Dan zou daar toch je ticket tevoorschijn moeten komen.
  dinsdag 25 september 2018 @ 19:23:07 #257
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_182129274
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 17:41 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Je krijgt een mail van een ticket in je GB account . Dit kan je vinden onder het kopje My Tickets in je account. Verder zul je dan een link naar het filmpje in het ticket moeten zetten. Dan wordt het daar verder afgehandeld. Mocht je er dan toch niet uitkomen dan gaan we het via een andere weg proberen te regelen.

[..]

Hallo,
Heb je een ordernummer en een eventueel tracking nummer als je order al verzonden is. Ik ga kijken wat ik kan doen, maar meestal is de prijs die je ervoor betaald geldig. Dat de prijs daarna daalt is een beetje pech. Ik ga in ieder geval kijken wat de mogelijkheden zijn als je me de gegevens geeft. Nee hebben we en ja kunnen we misschien krijgen O-)

[..]

Ik de meestal gevallen moet je waarschijnlijk wachten tot het product weer op voorraad is. Beste is even vermelden in het ticket dat de rest wel al verzonden mag worden.
In de meeste gevallen splitsen ze maximaal in 2 pakketten dus vrees dat je nog even moet wachten.
Volgens mij heet dat 'klantenservice'. Als ik iets bij een bedrijf koop en de prijsstelling verandert onverwijld terwijl ik het product nog niet eens in bezit heb dan geeft 9/10 webshops dat verschil terug. Zou het eventueel ook gewoon kunnen weigeren :*. Nee, ga er wel vanuit dat je een oplossing kunt bieden.

Ordernummer:18090700917902595327
Track and trace:CF511164896DE
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_182130074
quote:
Ik heb deze nog wel.
Gebruik de link van de Xiaomi Mi 8 (wit) samen met coupon code: GBMPMI8128
Dan kom je uit op een prijs van ¤362,04

Of deze Xiaomi Mi 8 (blauw) samen met coupon code: GBMPMI864
Dan kom je uit op een prijs van ¤344,84

Verder zijn er geen verdere coupon codes meer beschikbaar.
De witte besteld, bedankt
  CHI shopkeeper dinsdag 25 september 2018 @ 21:25:53 #259
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_182131746
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 september 2018 19:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Volgens mij heet dat 'klantenservice'. Als ik iets bij een bedrijf koop en de prijsstelling verandert onverwijld terwijl ik het product nog niet eens in bezit heb dan geeft 9/10 webshops dat verschil terug. Zou het eventueel ook gewoon kunnen weigeren :*. Nee, ga er wel vanuit dat je een oplossing kunt bieden.

Ordernummer:18090700917902595327
Track and trace:CF511164896DE
Het gaat ook meer om de besteldatum. De bestelling is al ruim 10 dagen geleden geplaatst dus ga kijken wat ik kan doen. Bij 1-3 dagen is het geen probleem, maar nu is het inderdaad wel al iets langer. Je zou het inderdaad kunnen weigeren, maar dan betaal je ook een klein deel voor de verzending zelf. Zo zei ik eerder al nee hebben we en ja kunnen we misschien krijgen. Ik ga er in ieder geval achteraan en kijken wat er te regelen valt c_/
  dinsdag 25 september 2018 @ 21:37:24 #260
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_182132060
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 21:25 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Het gaat ook meer om de besteldatum. De bestelling is al ruim 10 dagen geleden geplaatst dus ga kijken wat ik kan doen. Bij 1-3 dagen is het geen probleem, maar nu is het inderdaad wel al iets langer. Je zou het inderdaad kunnen weigeren, maar dan betaal je ook een klein deel voor de verzending zelf. Zo zei ik eerder al nee hebben we en ja kunnen we misschien krijgen. Ik ga er in ieder geval achteraan en kijken wat er te regelen valt c_/
Doet er niet toe toch? Ik kies er niet voor omdat ding nog niet in bezit te hebben. Het heeft een tijd geduurd voordat het verzonden werd en nog niet ontvangen. Als er dan een prijswijziging volgt dan vind ik het niet meer dan netjes dat de klant het verschil terugkrijgt.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_182132456
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 18:07 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Super dan is het goed. Ja dat had ik ook wel verwacht. Een berichtje hierover had je wel mogen ontvangen inderdaad.
Ook niet als je inlogt op de website op je laptop/PC. Vervolgens onder het kopje "My Tickets". Dan zou daar toch je ticket tevoorschijn moeten komen.
Daar staat ie! Ik had het nog niet geopend, maar zag helaas ook niet zo'n notificatie-icoontje ervan. Wel bij een bericht in promotie. :P

quote:
1s.gif Op dinsdag 25 september 2018 19:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Volgens mij heet dat 'klantenservice'. Als ik iets bij een bedrijf koop en de prijsstelling verandert onverwijld terwijl ik het product nog niet eens in bezit heb dan geeft 9/10 webshops dat verschil terug. Zou het eventueel ook gewoon kunnen weigeren :*. Nee, ga er wel vanuit dat je een oplossing kunt bieden.

Ordernummer:18090700917902595327
Track and trace:CF511164896DE
Dat vind ik echt onzin, zeker met een sterk veranderende markt als in China en de bijbehorende verzendtijden.

quote:
1s.gif Op dinsdag 25 september 2018 21:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Doet er niet toe toch? Ik kies er niet voor omdat ding nog niet in bezit te hebben. Het heeft een tijd geduurd voordat het verzonden werd en nog niet ontvangen. Als er dan een prijswijziging volgt dan vind ik het niet meer dan netjes dat de klant het verschil terugkrijgt.
Je kan voor snellere verzending kiezen, dus ja, daar kies je zelf voor.

Maar ik zou sowieso je toon matigen met in gedachten: nee heb je, ja kan je krijgen.
1 + 1 = blauw
  dinsdag 25 september 2018 @ 21:56:16 #262
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_182132590
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 21:51 schreef Kamina het volgende:

[..]

Daar staat ie! Ik had het nog niet geopend, maar zag helaas ook niet zo'n notificatie-icoontje ervan. Wel bij een bericht in promotie. :P

[..]

Dat vind ik echt onzin, zeker met een sterk veranderende markt als in China en de bijbehorende verzendtijden.

[..]

Je kan voor snellere verzending kiezen, dus ja, daar kies je zelf voor.

Maar ik zou sowieso je toon matigen met in gedachten: nee heb je, ja kan je krijgen.
Wie de fuck ben jij om je hiermee te bemoeien. Het gaat jou ten eerste helemaal niks aan. Ten tweede heb ik je niet gevraagd om je mening te verkondigen, en ten derde heet jij geen Gearbest support. En ik ga al helemaal niet mijn toon matigen voor een snotneus als jij.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_182133901
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 september 2018 21:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Wie de fuck ben jij om je hiermee te bemoeien. Het gaat jou ten eerste helemaal niks aan. Ten tweede heb ik je niet gevraagd om je mening te verkondigen, en ten derde heet jij geen Gearbest support. En ik ga al helemaal niet mijn toon matigen voor een snotneus als jij.
Plaats het dan niet openbaar en stuur een privébericht.
1 + 1 = blauw
pi_182141157
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 18:07 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Super dan is het goed. Ja dat had ik ook wel verwacht. Een berichtje hierover had je wel mogen ontvangen inderdaad.
Ook niet als je inlogt op de website op je laptop/PC. Vervolgens onder het kopje "My Tickets". Dan zou daar toch je ticket tevoorschijn moeten komen.
Hoi! Het resterende deel van m'n bestelling wordt vandaag verscheept. :)
1 + 1 = blauw
pi_182145263
Fijn dat op de site de Xiaomi M365 European version in de actie is. Alleen deze is niet te verzenden naar Nederland.
Kun je kijken of hier iets aan te doen is?
Ctrl + W
Echte mannen eten geen honing. Die kauwen op bijen.
pi_182155658
[quote]0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 17:41 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Je krijgt een mail van een ticket in je GB account . Dit kan je vinden onder het kopje My Tickets in je account. Verder zul je dan een link naar het filmpje in het ticket moeten zetten. Dan wordt het daar verder afgehandeld. Mocht je er dan toch niet uitkomen dan gaan we het via een andere weg proberen te regelen.


Helemaal toppie! Heb inderdaad een Ticket ontvangen en ze zullen zo spoedig mogelijk nu via het technische team gaan beoordelen wat er gebeuren gaat, dus afwachten nu. In ieder geval bedankt en ik zal jullie op de hoogte houden wanneer ik er toch niet uitkom of wanneer het is opgelost naar wens!
  CHI shopkeeper donderdag 27 september 2018 @ 19:49:54 #267
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_182169943
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 september 2018 12:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hoi,

Ik heb onlangs de Vivo Nex S besteld. Smartphone nog niet ontvangen maar de prijs is inmiddels al goedkoper. Kan ik het verschil terugkrijgen? Lijkt me de normaalste zaak dat dat wel gebeurt.
Je zou hier een ticket over ontvangen moeten hebben als het goed is.

quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 11:53 schreef Kamina het volgende:

[..]

Hoi! Het resterende deel van m'n bestelling wordt vandaag verscheept. :)
Super. Dat is dan helemaal in orde *O*

quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 15:48 schreef Timminater het volgende:
Fijn dat op de site de Xiaomi M365 European version in de actie is. Alleen deze is niet te verzenden naar Nederland.
Kun je kijken of hier iets aan te doen is?
Ik heb het ook gezien inderdaad, maar helaas kan ik er niks aan veranderen. Het is blijkbaar maar verzending naar enkele landen... :N

quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 23:08 schreef Userforumfok het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 25 september 2018 17:41 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Je krijgt een mail van een ticket in je GB account . Dit kan je vinden onder het kopje My Tickets in je account. Verder zul je dan een link naar het filmpje in het ticket moeten zetten. Dan wordt het daar verder afgehandeld. Mocht je er dan toch niet uitkomen dan gaan we het via een andere weg proberen te regelen.

Helemaal toppie! Heb inderdaad een Ticket ontvangen en ze zullen zo spoedig mogelijk nu via het technische team gaan beoordelen wat er gebeuren gaat, dus afwachten nu. In ieder geval bedankt en ik zal jullie op de hoogte houden wanneer ik er toch niet uitkom of wanneer het is opgelost naar wens!
Super! Dan hopen we dat alles in orde komt en als het niet in orde komt dan moet je het me direct laten weten O-)
  donderdag 27 september 2018 @ 19:52:51 #268
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_182169988
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 19:49 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Je zou hier een ticket over ontvangen moeten hebben als het goed is.

[..]

Super. Dat is dan helemaal in orde *O*

[..]

Ik heb het ook gezien inderdaad, maar helaas kan ik er niks aan veranderen. Het is blijkbaar maar verzending naar enkele landen... :N

[..]

Super! Dan hopen we dat alles in orde komt en als het niet in orde komt dan moet je het me direct laten weten O-)
Welk ticket?
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  CHI shopkeeper donderdag 27 september 2018 @ 19:56:55 #269
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_182170062
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 19:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Welk ticket?
In je account als het goed is. je moet inloggen op een laptop /PC. Vervolgens ga je naar "My Tickets". Daar zou je een nieuw ticket moeten zien. Als dit niet het geval is laat het dan even weten.
  donderdag 27 september 2018 @ 20:24:15 #270
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_182170615
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 19:56 schreef Gearbest het volgende:

[..]

In je account als het goed is. je moet inloggen op een laptop /PC. Vervolgens ga je naar "My Tickets". Daar zou je een nieuw ticket moeten zien. Als dit niet het geval is laat het dan even weten.
Staat niks, net gekeken.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zaterdag 29 september 2018 @ 21:42:43 #271
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_182212202
Ehm de UK plug adapter van de Vivo past niet in de EU converter. De middelste pin is te langwerpig. Of doe ik wat verkeerd?
https://m.gearbest.com/sa(...)362.html?wid=1433363

[ Bericht 89% gewijzigd door MisterJ.Lo op 30-09-2018 02:02:27 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  CHI shopkeeper zondag 30 september 2018 @ 10:37:19 #272
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_182222013
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 20:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Staat niks, net gekeken.
Ik heb wel doorgekregen dat support contact met je opneemt hierover. Je zal dus wel spoedig een ticket moeten gaan ontvangen.

quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 21:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ehm de UK plug adapter van de Vivo past niet in de EU converter. De middelste pin is te langwerpig. Of doe ik wat verkeerd?
https://m.gearbest.com/sa(...)362.html?wid=1433363
Deze zou eigenlijk moeten passen. Misschien eens goed doordrukken en het eventueel proberen met een andere converter...
  zondag 30 september 2018 @ 10:50:06 #273
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_182222295
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 10:37 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik heb wel doorgekregen dat support contact met je opneemt hierover. Je zal dus wel spoedig een ticket moeten gaan ontvangen.

[..]

Deze zou eigenlijk moeten passen. Misschien eens goed doordrukken en het eventueel proberen met een andere converter...
Nee het past niet, volgens mij ook geen type G verloopstekker. Je ziet ook duidelijk een verschil tussen die van Gearbest (qua opening) en deze:

Brennenstuhl_Reisstekker_-_Engeland_naar_Europa_Geaard_Type_G_1508530_K050801024_big.jpg
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_182224453
Beste Gearbest. Ik heb enkele maanden terug de Xiaomi Purifier gekocht. Hij heeft het prima gedaan, tot enkele dagen terug. De ventilator geeft bij hogere toeren een duidelijk tikkend geluid en als ik door het rooster aan de bovenkant kijk is de ventilator duidelijk in onbalans (hij wiebelt wat heen en weer). Wat nu? Eerste keer dat ik ooit iets met garantie moet doen namelijk.
  CHI shopkeeper dinsdag 2 oktober 2018 @ 21:04:42 #275
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_182280521
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 10:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Nee het past niet, volgens mij ook geen type G verloopstekker. Je ziet ook duidelijk een verschil tussen die van Gearbest (qua opening) en deze:

[ afbeelding ]
Ziet er inderdaad uit dat deze niet lijkt te gaan passen inderdaad. Dan hebben ze een verkeerde converter bij je pakketje gedaan. Helaas kan ik hier weinig aan doen als je deze niet zelf hebt besteld.

quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 12:36 schreef FreaZ het volgende:
Beste Gearbest. Ik heb enkele maanden terug de Xiaomi Purifier gekocht. Hij heeft het prima gedaan, tot enkele dagen terug. De ventilator geeft bij hogere toeren een duidelijk tikkend geluid en als ik door het rooster aan de bovenkant kijk is de ventilator duidelijk in onbalans (hij wiebelt wat heen en weer). Wat nu? Eerste keer dat ik ooit iets met garantie moet doen namelijk.
Oei dat is zeer vervelend. Wat is het ordernummer en de tracking nummer/ orderdatum van de Xiaomi Purifier. Waarschijnlijk zul je deze retour moeten sturen om te kijken of deze gemaakt kan worden.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')