abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  CHI shopkeeper maandag 10 september 2018 @ 19:31:26 #226
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_181822810
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 09:08 schreef Nukubu het volgende:
- Orderdatum: 29 augustus
- Ordernummer:18082900979107479227
- Verzendmethode: EU priority line

31 augustus mail gehad dat de bestelling verzonden is, maar status staat nog niet op shipped?
Heb je wel al een tracking nummer gekregen? Zo ja, wat is deze dan?

quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 14:22 schreef nagent het volgende:

[..]

Erg hard gaat het nog niet volgens mij, maar kun jij zien of verzendmethode enzo wel klopt, zodat ik straks niet weer invoerbtw hoef te betalen? Er staat SEPR als verzendmethode.

https://www.1tracking.net/detail?nums=Q1163067267XX

Bedankt!
Heb je een ordernummer en een trackingnummer?
Met Q1163067267XX krijg ik zelf ook niet echt veel informatie. Als je enkel je tracking nummer hebt ga ik het via die weg proberen.
  maandag 10 september 2018 @ 22:09:17 #227
476357 Nukubu
Op=op, weg=weg!
pi_181827034
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 19:31 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Heb je wel al een tracking nummer gekregen? Zo ja, wat is deze dan?

[..]

Tracking/shipping nummer is CF510953420DE
pi_181833835
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 19:31 schreef Gearbest het volgende:
Heb je een ordernummer en een trackingnummer?
Met Q1163067267XX krijg ik zelf ook niet echt veel informatie. Als je enkel je tracking nummer hebt ga ik het via die weg proberen.
Order nummer zal dan zijn: WRMA1808151207519333C

Betreft: R215445401
https://www.gearbest.com/(...)558.html?wid=1433363
Naar aanleiding van ticket
T18050104531
Order Number:W1801080528406871
  CHI shopkeeper dinsdag 11 september 2018 @ 19:22:33 #229
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_181842945
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 22:09 schreef Nukubu het volgende:

[..]

Tracking/shipping nummer is CF510953420DE
Je pakketje is toevallig in Duitsland aangekomen vandaag. De tracking heeft de volgende update gekregen "Feucht, Germany, The shipment has been processed in the parcel center".
Het zal dus niet lang meer duren voordat die bij jou thuis bezorgd gaat worden.

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 10:07 schreef nagent het volgende:

[..]

Order nummer zal dan zijn: WRMA1808151207519333C

Betreft: R215445401
https://www.gearbest.com/(...)558.html?wid=1433363
Naar aanleiding van ticket
T18050104531
Order Number:W1801080528406871
Top dan ga ik het navragen.
pi_181876894
quote:
Klopt, maar de prijs zal nog lager worden. Er is bij alle websites nog geen voorraad dus bij andere webwinkels ook een lokkertje door de prijs zoveel lager te zetten ;)


Kan je iets zeggen over wat de prijs ongeveer gaat worden dan?
Music was my first love, and it will be my last.
  CHI shopkeeper donderdag 13 september 2018 @ 19:39:34 #231
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_181885071
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 12:04 schreef Bartje1981 het volgende:

[..]

Kan je iets zeggen over wat de prijs ongeveer gaat worden dan?
Helaas niet helemaal, maar ik zelf verwacht net iets boven de prijs waar andere webwinkels hem nu voor aanbieden. Dan komen er ook nog acties waar de prijs daar weer onder gaat.
pi_181896118
registreer om deze reclame te verbergen
Niet om ongeduldig te lijken, maar ik zie ruim een week nadat de status op shipped is gegaan nog enkel dit:

quote:
2018-09-06 18:13
The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically
CF511045085DE
  CHI shopkeeper vrijdag 14 september 2018 @ 13:12:43 #233
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_181898654
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 10:24 schreef FreaZ het volgende:
Niet om ongeduldig te lijken, maar ik zie ruim een week nadat de status op shipped is gegaan nog enkel dit:

[..]

CF511045085DE
Dat kan kloppen. Deze status blijft zo 2-3 weken staan.
Het vervoeren van China naar Duitsland wordt gedaan door een ander vervoerbedrijf en zal in Duitsland afgegeven worden aan DHL. Dus je pakketje van DHL begint pas in Duitsland. Hierdoor duurt het 2-3 weken voordat de status verandert. Er is dus nog niks aan de hand ;)
pi_181901582
Oh, dus er is geen tracking info voordat het in Duitsland aankomt? Dan wacht ik rustig af :)
  CHI shopkeeper vrijdag 14 september 2018 @ 19:54:25 #235
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_181905551
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 16:20 schreef FreaZ het volgende:
Oh, dus er is geen tracking info voordat het in Duitsland aankomt? Dan wacht ik rustig af :)
Dat klopt inderdaad. Gaat goed komen verwacht ik :)
  zaterdag 15 september 2018 @ 09:37:07 #236
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_181915999
Op welke site kan ik het beste de tracking van mijn pakket volgen.

Een andere vraag is: worden pakketjes door jullie van te voren opengemaakt voor inspectie of kan ik als gebruiker verwachten dat het factory sealed blijft.

[ Bericht 28% gewijzigd door MisterJ.Lo op 15-09-2018 11:35:26 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  CHI shopkeeper zaterdag 15 september 2018 @ 11:24:11 #237
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_181917195
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 10:07 schreef nagent het volgende:

[..]

Order nummer zal dan zijn: WRMA1808151207519333C

Betreft: R215445401
https://www.gearbest.com/(...)558.html?wid=1433363
Naar aanleiding van ticket
T18050104531
Order Number:W1801080528406871
Alle informatie lijkt te zijn bijgewerkt ;)
Laatste update is het volgende "2018-09-14 22:22:00Order customs cleared and lodged with local delivery agent".

quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 09:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Op welke site kan het beste de tracking van mijn pakket volgen.

Een andere vraag is worden pakketjes door jullie van te voren opengemaakt voor inspectie of kan ik als gebruiker verwachten dat het factory sealed blijft.

Je kan de tracking goed volgen op deze site. Anders kan je de tracking code ook hier posten. Dan kijk ik het voor je na.
De pakketjes worden door ons niet opengemaakt. Je kan verwachten dat de pakketjes factory sealed blijven. Al helemaal zeker bij telefoons en dergelijke.
pi_181960803
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 11:24 schreef Gearbest het volgende:
Alle informatie lijkt te zijn bijgewerkt
Laatste update is het volgende "2018-09-14 22:22:00Order customs cleared and lodged with local delivery agent".

Toestel is vrijdag binnengekomen! Wat een toptoestel! Eigenlijk beter dan mijn oorspronkelijke aankoop. Het heeft even geduurd, maar ik ben erg blij met de oplossing. Ontzettend bedankt!
  CHI shopkeeper dinsdag 18 september 2018 @ 19:30:11 #239
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_181990296
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 12:05 schreef nagent het volgende:

[..]

Toestel is vrijdag binnengekomen! Wat een toptoestel! Eigenlijk beter dan mijn oorspronkelijke aankoop. Het heeft even geduurd, maar ik ben erg blij met de oplossing. Ontzettend bedankt!
Super :)
Fijn om te horen dat alles werkt en het uiteindelijk toch nog goed is gekomen *O*
pi_182016286
- Orderdatum:01-09-2017 / Ontvangen op 19-09-2018
- Product: Nitecore NU10 rechargeable LED Headlamp Black
- Ordernummer: 18090100929301423485
- Tracking nummer: Delivered
- Verzendmethode: Standard
- Probleem: De hoofdlamp vertoont wat bugs met name dat wanneer je de lamp uitschakeld er na zo'n 3 seconden een lichte flits van de witte leds zichtbaar is dit gebeurt ook wanneer je de rode led uitschakeld of wanneer je de lamp uit lockout modus haalt. Nog een bug is wanneer je de lamp in de laagste lumen mode inschakeld dan kan je de middelste rode led inschakelen tegelijk met de witte lampen wat eigenlijk niet mogelijk hoort te zijn. Het hoort of de rode led of de witte leds te zijn.
- Voorkeur: Resend of Refund?
Mijn voorkeur gaat uit naar een Resend voor een goed werkend exemplaar.
  CHI shopkeeper donderdag 20 september 2018 @ 19:42:07 #241
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_182033056
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 22:21 schreef Userforumfok het volgende:
- Orderdatum:01-09-2017 / Ontvangen op 19-09-2018
- Product: Nitecore NU10 rechargeable LED Headlamp Black
- Ordernummer: 18090100929301423485
- Tracking nummer: Delivered
- Verzendmethode: Standard
- Probleem: De hoofdlamp vertoont wat bugs met name dat wanneer je de lamp uitschakeld er na zo'n 3 seconden een lichte flits van de witte leds zichtbaar is dit gebeurt ook wanneer je de rode led uitschakeld of wanneer je de lamp uit lockout modus haalt. Nog een bug is wanneer je de lamp in de laagste lumen mode inschakeld dan kan je de middelste rode led inschakelen tegelijk met de witte lampen wat eigenlijk niet mogelijk hoort te zijn. Het hoort of de rode led of de witte leds te zijn.
- Voorkeur: Resend of Refund?
Mijn voorkeur gaat uit naar een Resend voor een goed werkend exemplaar.
Is het 2018 of 2017 dat je het product ontvangen hebt?
Ik ga kijken wat er mogelijk is, maar je moet zeker een filmpje maken van het probleem. Ik verwacht dat je spoedig een ticket ontvangt om het probleem te melden.
pi_182045738
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 19:54 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Dat klopt inderdaad. Gaat goed komen verwacht ik :)
Yes, helemaal goed gegaan. Gisteren ontvangen.

Maar toch wel een flink kritiek punt op de verpakking. Er zat enkel een plastic zak om de telefoon heen met een label erop. Het is een wonder dat de verpakking slechts op een hoek licht ingedeukt is. De telefoon zelf heeft geen zichtbare schade, maar op z'n minst zou je toch wat foam erom verwachten o.i.d., toch?

zoqetxM1_t.jpg cTxtNxIJ_t.jpg g3DPFLg7_t.jpg
pi_182069076
Hoi, ik wil graag een Xiaomi Mi 8 Global Version - BLACK 6+128GB bestellen. https://www.gearbest.com/(...)=1349303#goodsDetail icm code GBMPMI8128

Het valt me op dat de priority line verzending gratis is. Dit is toch de wijze van verzenden om douanekosten te voorkomen, en in het geval dat dit wel gebeurd dat de kosten worden vergoed?

Of moet ik dan een link van jou gebruiken? Als je even wilt mee kijken graag!

Groet Ren
pi_182078803
Hoi, ik had een uitgebreide bestelling gedaan waarvan het verschepen in tween is gedeeld. n deel is netjes op tijd aangekomen, maar het tweede deel moet ogenschijnlijk nog steeds verzonden worden. Hiervoor vind ik in my orders echter nog geen aparte verzending met tracker voor.

Wat nu?
1 + 1 = blauw
  CHI shopkeeper zondag 23 september 2018 @ 14:43:07 #245
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_182083348
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 12:50 schreef FreaZ het volgende:

[..]

Yes, helemaal goed gegaan. Gisteren ontvangen.

Maar toch wel een flink kritiek punt op de verpakking. Er zat enkel een plastic zak om de telefoon heen met een label erop. Het is een wonder dat de verpakking slechts op een hoek licht ingedeukt is. De telefoon zelf heeft geen zichtbare schade, maar op z'n minst zou je toch wat foam erom verwachten o.i.d., toch?

[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Super. Daar heb ik inderdaad wel gelijk in. Ik ga het doorgeven als werkpuntje.

quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 19:35 schreef Rened800 het volgende:
Hoi, ik wil graag een Xiaomi Mi 8 Global Version - BLACK 6+128GB bestellen. https://www.gearbest.com/(...)=1349303#goodsDetail icm code GBMPMI8128

Het valt me op dat de priority line verzending gratis is. Dit is toch de wijze van verzenden om douanekosten te voorkomen, en in het geval dat dit wel gebeurd dat de kosten worden vergoed?

Of moet ik dan een link van jou gebruiken? Als je even wilt mee kijken graag!

Groet Ren
Hallo Ren,
Je moet inderdaad onze link gebruiken of deze link van de Xiaomi Mi 8.
Dit samen met EU Priority Line als verzendmethode. Dan krijg je geen douanekosten. Mocht je toch douanekosten krijgen dan zullen we deze volledig aan je terugbetalen op de door jou gebruikte betaalmethode.

quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2018 10:33 schreef Kamina het volgende:
Hoi, ik had een uitgebreide bestelling gedaan waarvan het verschepen in tween is gedeeld. n deel is netjes op tijd aangekomen, maar het tweede deel moet ogenschijnlijk nog steeds verzonden worden. Hiervoor vind ik in my orders echter nog geen aparte verzending met tracker voor.

Wat nu?
Hallo Kamina,
Dat is wel vreemd inderdaad. Heb je voor mij het ordernummer voor de bestelling. Dan kan ik dit doorgeven en navragen, zodat er naar gekeken kan worden.
pi_182083869
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 14:43 schreef Gearbest het volgende:
Hallo Kamina,
Dat is wel vreemd inderdaad. Heb je voor mij het ordernummer voor de bestelling. Dan kan ik dit doorgeven en navragen, zodat er naar gekeken kan worden.
Bedankt voor de snelle reactie Gearbest. Ik heb het ordernummer naar je PM-box gestuurd.
1 + 1 = blauw
  CHI shopkeeper zondag 23 september 2018 @ 21:05:45 #247
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_182091425
quote:
14s.gif Op zondag 23 september 2018 15:13 schreef Kamina het volgende:

[..]

Bedankt voor de snelle reactie Gearbest. Ik heb het ordernummer naar je PM-box gestuurd.
Yes ik zie het. Ik ga het direct doorgeven :Y
pi_182106406
hoi gearbest zag deze laptop voorbij komen
*edit* Gaarne geen andere webshops linken

kan ik deze voor 181 euro kopen en dan zonder douane kosten

[ Bericht 42% gewijzigd door HeatWave op 25-09-2018 17:58:52 ]
pi_182111516
quote:
Op zaterdag 22 september 2018 19:35 schreef Rened800 het volgende:

Hoi, ik wil graag een Xiaomi Mi 8 Global Version - BLACK 6+128GB bestellen. https://www.gearbest.com/(...)=1349303#goodsDetail icm code GBMPMI8128

Het valt me op dat de priority line verzending gratis is. Dit is toch de wijze van verzenden om douanekosten te voorkomen, en in het geval dat dit wel gebeurd dat de kosten worden vergoed?

Of moet ik dan een link van jou gebruiken? Als je even wilt mee kijken graag!

Groet Ren
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 14:43 schreef Gearbest het volgende:
Hallo Ren,
Je moet inderdaad onze link gebruiken of deze link van de Xiaomi Mi 8.
Dit samen met EU Priority Line als verzendmethode. Dan krijg je geen douanekosten. Mocht je toch douanekosten krijgen dan zullen we deze volledig aan je terugbetalen op de door jou gebruikte betaalmethode.

quote:
WIl ik vanavond bestellen zie ik dat de code niet meer werkt en blijkbaar de aanbieding is verlopen. Flink balen. Kun jij hier misschien nog iets in betekenen zodat ik Mi8 toch nog voor 362,- kan kopen? Alvast bedankt voor het meedenken!
  CHI shopkeeper maandag 24 september 2018 @ 22:18:57 #250
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_182114407
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 16:52 schreef robinjoo1 het volgende:

kan ik deze voor 181 euro kopen en dan zonder douane kosten
Gelieve niet te linken naar andere websites en ons gewoon de link van GearBest zelf te geven....
Je moet onze link gebruiken hier op het FOK Forum samen met EU Priority Line als verzendmethode, maar eerst even je cookies van je browser verwijderen of de link openen in een incognitoscherm. Anders werkt het niet.

Gebruik dan dus deze link van de Jumper EZBOOK 3 PRO Notebook samen met EU Priority Line (+2,24) als verzendmethode. Dan krijg je geen douanekosten. Mocht je deze toch krijgen dan betalen we deze volledig terug op de door jou gebruikte betaalmethode.

quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 20:31 schreef Rened800 het volgende:

[..]

[..]

WIl ik vanavond bestellen zie ik dat de code niet meer werkt en blijkbaar de aanbieding is verlopen. Flink balen. Kun jij hier misschien nog iets in betekenen zodat ik Mi8 toch nog voor 362,- kan kopen? Alvast bedankt voor het meedenken!
Ik heb deze nog wel.
Gebruik de link van de Xiaomi Mi 8 (wit) samen met coupon code: GBMPMI8128
Dan kom je uit op een prijs van 362,04

Of deze Xiaomi Mi 8 (blauw) samen met coupon code: GBMPMI864
Dan kom je uit op een prijs van 344,84

Verder zijn er geen verdere coupon codes meer beschikbaar.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')