Superquote:Op donderdag 17 mei 2018 19:48 schreef Aidenf het volgende:
[..]
Ik zie dat de bedragen inmiddels op me PayPal staan. Bedankt
Sorry voor de vertraging. Ik heb je zojuist nog een PM gestuurd en zal er maandag direct weer werk van gaan maken.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 10:57 schreef eddepetfokt het volgende:
Hoi Niels van Gearbest,
Jij zou mij maandag een oplossing geven voor het pakje dat nooit is aangekomen, maar helaas heb ik niets meer van je gehoord.
Ik hoor graag van je.
Oh ik zie dat hij gisteren mijn bericht niet heeft verstuurd. Natuurlijk is dit zeer vervelend allemaal, maar het lange wachten voor het product te gebruiken heeft geen goed gedaan.quote:Op zondag 20 mei 2018 01:43 schreef platgeslagenbever het volgende:
Support vraag voor het NL Gearbest team.
(order nummer etc. onder aan de post)
Ben al enkele jaren klant bij Gearbest en heb er erg veel gekocht, eigenlijk tevreden klant dus, ben zelfs affiliate geworden afgelopen jaar.
Heb echter nu toch echt een flink probleem met ze over een bestelling van een Xiaomi Mijia 4K mini action cam.
Camera heb ik een tijdje geleden besteld en keurig ontvangen, had er echter ook de speciale Gimbal voor besteld die pas erg laat binnen kwam dus camera tot die tijd niet gebruikt.
Toen alles binnen was ging ik alles uitproberen, echter de camera geeft steeds aan dat de battery leeg is en de cam gaat dan uit. Battery opladen heeft geen zin, hij blijft die melding geven.
Via omweg toch even werkend gekregen: als je de camera in de gimbal zet krijgt hij stroom vanuit de gimbal dus dan werkt het... even: na een paar minuten crasht de camera en kan ik enkel hard resetten door de battery er uit te halen. Zelfde met de camera verbonden via de USB poort, met én zonder SD er in, het werkt even maar crasht / loopt vast met een blank/wit scherm als gevolg.
Werkelijk alles heb ik geprobeerd: Camera naar factory reset - firmware update - 4 verschillende MicroSD kaarten gebruikt... noem maar op.
De camera heeft duidelijk corrupt flash memory op het board, het ding is gewoon met geen mogelijkheid fatsoenlijk werkend te krijgen.
(Ik weet waar ik mee bezig ben, ik heb 2 action cams van Sony, een Mobius en een Mobius mini, de Runcam2, een Firefly Q6 en 2 Turnigy 2K cams.
Probleem ruim een maand geleden gemeld bij Gearbest, duidelijk het probleem omschreven én een duidelijke video gemaakt van ruim 16 minuten (die ze geen één keer bekeken hebben). Duurde heel lang voor ik een reactie kreeg, moest toen nog aan hun "technical team" gestuurd worden en na lang wachten kreeg ik uiteindelijk het bericht dat ik de battery met een multi-meter moest testen.
Terwijl ik toch al duidelijke aan had gegeven dat het aan de cam zelf lag toch maar gedaan, zelf video van gemaakt die wederom niet door Gearbest is bekeken (viewcount op youtube) en weer wachten op een melding dus.
Eerst geven ze aan dat ik het terug moet sturen, ik heb daar geen zin in want het kost veel geld en tijd en heeft geen zin aangezien het board naar de kloten is. Tevens is de laadcontroller niet goed want de battery is zelfs over-charged geraakt... 4.8Volt voor Litium is gevaarlijk en zelfs illegaal om op te sturen, Na veel vijven en zessen kom ik niets verder... eerst wilden ze een refund van $15,- geven op de camera, gevraagd of dat een grapje was, en uiteindelijk kom ik niet verder dan een refund van 25 Dollar !%#@!$#
Ik wil geen (veel te lage) refund, ik wil een werkende camera want heb ruim 200,- uitgegeven inclusief de wel werkende gimbal (die alleen voor deze camera is)
Ik heb de refund geweigerd en nogmaals om een resend verzocht, desnoods ben ik bereid de verzendkosten voor Priority Direct te betalen.
Ongelooflijk, ik ben nu al 13 berichten verder in de ticket en ben het nu dus onderhand goed zat, ik hoop dat dit via het forum hier spoedig op te lossen is, anders ga ik dus echt compleet los op diverse andere fora's waar ik actief ben. (zeer actief op Tweakers en diverse andere tech forums, onder andre naam) Tevens open ik een Paypal case indien ik geen bevredigende oplossing krijg tegen eind volgende week.. heeft nu echt lang genoeg geduurd die hele flauwekul.
Excuseer mijn misschien wat onvriendelijk toon, hoop dat je dit begrijpt door de gehele situatie.
Heb bij Gearbest nu een paar keer problemen gehad, en ze doen soms erg moeilijk. Bij Banggood heb ik wat dat betreft een veel betere ervaring als het om service gaat!
Info:
Order: W1801041926097439
Ticket:T18041969678
- Orderdatum: Jan 05, 2018 02:26:09 AM
- Product: Xiaomi YDXJ01FM Mijia Mini 4K 30fps Action Camera International Edition - BLACK
- Ordernummer: W1801041926097439
- Tracking nummer (indien beschikbaar): Niet nodig want ontvangen
- Verzendmethode: Belgium Registered
- Probleem: Zie boven
- Voorkeur: Resend - een werkende camera !!
Hoor graag! Eventuele aanvullingen kunnen gegeven worden, youtube link naar video's kan ik posten zodra ik ze gedupliceerd heb.
Thanks!
Ik heb alweer iets beter nieuws. Je mag het product naar een magazijn in Spanje sturen. Dan zullen we een nieuw apparaat naar je toe sturen. Je ontvangt hier ook een ticket over met adresgegevens. Dit lijkt mij wel een goeie oplossingquote:Op zondag 20 mei 2018 01:43 schreef platgeslagenbever het volgende:
Support vraag voor het NL Gearbest team.
(order nummer etc. onder aan de post)
Ben al enkele jaren klant bij Gearbest en heb er erg veel gekocht, eigenlijk tevreden klant dus, ben zelfs affiliate geworden afgelopen jaar.
Heb echter nu toch echt een flink probleem met ze over een bestelling van een Xiaomi Mijia 4K mini action cam.
Camera heb ik een tijdje geleden besteld en keurig ontvangen, had er echter ook de speciale Gimbal voor besteld die pas erg laat binnen kwam dus camera tot die tijd niet gebruikt.
Toen alles binnen was ging ik alles uitproberen, echter de camera geeft steeds aan dat de battery leeg is en de cam gaat dan uit. Battery opladen heeft geen zin, hij blijft die melding geven.
Via omweg toch even werkend gekregen: als je de camera in de gimbal zet krijgt hij stroom vanuit de gimbal dus dan werkt het... even: na een paar minuten crasht de camera en kan ik enkel hard resetten door de battery er uit te halen. Zelfde met de camera verbonden via de USB poort, met én zonder SD er in, het werkt even maar crasht / loopt vast met een blank/wit scherm als gevolg.
Werkelijk alles heb ik geprobeerd: Camera naar factory reset - firmware update - 4 verschillende MicroSD kaarten gebruikt... noem maar op.
De camera heeft duidelijk corrupt flash memory op het board, het ding is gewoon met geen mogelijkheid fatsoenlijk werkend te krijgen.
(Ik weet waar ik mee bezig ben, ik heb 2 action cams van Sony, een Mobius en een Mobius mini, de Runcam2, een Firefly Q6 en 2 Turnigy 2K cams.
Probleem ruim een maand geleden gemeld bij Gearbest, duidelijk het probleem omschreven én een duidelijke video gemaakt van ruim 16 minuten (die ze geen één keer bekeken hebben). Duurde heel lang voor ik een reactie kreeg, moest toen nog aan hun "technical team" gestuurd worden en na lang wachten kreeg ik uiteindelijk het bericht dat ik de battery met een multi-meter moest testen.
Terwijl ik toch al duidelijke aan had gegeven dat het aan de cam zelf lag toch maar gedaan, zelf video van gemaakt die wederom niet door Gearbest is bekeken (viewcount op youtube) en weer wachten op een melding dus.
Eerst geven ze aan dat ik het terug moet sturen, ik heb daar geen zin in want het kost veel geld en tijd en heeft geen zin aangezien het board naar de kloten is. Tevens is de laadcontroller niet goed want de battery is zelfs over-charged geraakt... 4.8Volt voor Litium is gevaarlijk en zelfs illegaal om op te sturen, Na veel vijven en zessen kom ik niets verder... eerst wilden ze een refund van $15,- geven op de camera, gevraagd of dat een grapje was, en uiteindelijk kom ik niet verder dan een refund van 25 Dollar !%#@!$#
Ik wil geen (veel te lage) refund, ik wil een werkende camera want heb ruim 200,- uitgegeven inclusief de wel werkende gimbal (die alleen voor deze camera is)
Ik heb de refund geweigerd en nogmaals om een resend verzocht, desnoods ben ik bereid de verzendkosten voor Priority Direct te betalen.
Ongelooflijk, ik ben nu al 13 berichten verder in de ticket en ben het nu dus onderhand goed zat, ik hoop dat dit via het forum hier spoedig op te lossen is, anders ga ik dus echt compleet los op diverse andere fora's waar ik actief ben. (zeer actief op Tweakers en diverse andere tech forums, onder andre naam) Tevens open ik een Paypal case indien ik geen bevredigende oplossing krijg tegen eind volgende week.. heeft nu echt lang genoeg geduurd die hele flauwekul.
Excuseer mijn misschien wat onvriendelijk toon, hoop dat je dit begrijpt door de gehele situatie.
Heb bij Gearbest nu een paar keer problemen gehad, en ze doen soms erg moeilijk. Bij Banggood heb ik wat dat betreft een veel betere ervaring als het om service gaat!
Info:
Order: W1801041926097439
Ticket:T18041969678
- Orderdatum: Jan 05, 2018 02:26:09 AM
- Product: Xiaomi YDXJ01FM Mijia Mini 4K 30fps Action Camera International Edition - BLACK
- Ordernummer: W1801041926097439
- Tracking nummer (indien beschikbaar): Niet nodig want ontvangen
- Verzendmethode: Belgium Registered
- Probleem: Zie boven
- Voorkeur: Resend - een werkende camera !!
Hoor graag! Eventuele aanvullingen kunnen gegeven worden, youtube link naar video's kan ik posten zodra ik ze gedupliceerd heb.
Thanks!
Thanks! Dat is in ieder geval al een goede oplossing.quote:Op woensdag 23 mei 2018 09:44 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Ik heb alweer iets beter nieuws. Je mag het product naar een magazijn in Spanje sturen. Dan zullen we een nieuw apparaat naar je toe sturen. Je ontvangt hier ook een ticket over met adresgegevens. Dit lijkt mij wel een goeie oplossing
Graag gedaanquote:Op donderdag 24 mei 2018 01:15 schreef platgeslagenbever het volgende:
[..]
Thanks! Dat is in ieder geval al een goede oplossing.
Sorry ook voor de late reactie, heb het erg druk gehad met werk en kan dus soms wat langer duren.
Uiteraard snap ik dat het lange wachten het er allemaal niet makkelijker op heeft gemaakt, de cam is begin Januari al besteld en op de 23e ontvangen. Toen had ik gewoon meteen de cam grondig moeten testen, maar heb ik helaas niet gedaan. Ondertussen zat ik ook op de gimbal te wachten die ik bij BG had besteld, en die bestelling heeft er gewoon lang over gedaan. Je weet als geen ander dat leveringen soms erg lang kunnen duren.
Na die periode heb ik het gewoon erg druk gehad (ben kleine zelfstandige) en ben er simpelweg niet eerder aan toe gekomen. Ik gebruik dit soort cams voornamelijk voor mijn modelvlieg hobby, en het seizoen daar voor start ook pas in April / Mei.
Ik snap best dat ze daar wat moeilijk over doen, blijft echter wel gewoon een feit dat ik simpelweg 100,- Euro heb betaald voor een camera die simpelweg gewoon kapot was toen ik 'm kreeg. Ik heb er daadwerkelijk nog geen 5 minuten video mee kunnen maken!
Nee ik ben er niet mee van een berg af gesprongen, het heet dan wel een "action" cam maar ben al op een leeftijd dat ik al blij ben dat ik af en toe nog wat "aktie" tussen de lakens mee mag maken. En als je dan met zo'n cam aan komt zetten dan beginnen ze direct al te gillen!
En uiteraard ben ik heel goed op de hoogte dat ze bij CS constant tickets krijgen van figuren die ofwel misschien de boel proberen te tillen, ofwel ze zijn te stom / A-tecnish om een product fatsoenlijk te gebruiken.
Ik weet echter prima met zo'n cam om te gaan, en merk echt wel als er iets goed fout mee is. Dat heb ik ook duidelijk in een video laten zien, dat dat ding steeds compleet over de rooien ging.
Zie ook snapshot van mijn collectie action cams, voornamelijk de kleine (vanwege aerodynamica) plaats ik op RC vliegtuigen om arial footage op te nemen. Indien ik crash zou een camera kapot kunnen gaan, ik heb sommigen echter al jaren en ze werken nog allemaal perfect.
[ afbeelding ]
Hoop dat ik zo een beetje duidelijk heb kunnen maken en dat mijn verhaal gewoon oprecht is.
Het gaat er ook niet om om zonder enige extra kosten een nieuwe cam te krijgen, het aanbod wat ik echter in eerste instantie gekregen heb sloeg gewoon nergens op.
Waarom ik het niet graag naar China wil gaan sturen heeft gewoon een reden: Het is mijns inziens gewoon nutteloos want dat ding gaat gegarandeerd toch de prullenbak in. Daarnaast bestel ik gewoon ERG veel (soms vaak cheapo i.v.m. RC hobby) electronica bij o.a. BG, Gearbest, Hobbyking, Ali en nog wat anderen. Ik heb echt al heel vaak mee gemaakt dat spullen DOA zijn, en mijn ervaring is gewoon dat ik als vaste klant nog nooit spullen terug heb moeten sturen. Echt al een keer of tien mee gemaakt dus, ook bij Gearbest had ik laatst een Aqara IP cam die met geen mogelijkheid te installeren viel. Gewoon een complete refund gekregen zonder dat ik het ding terug moest sturen.
En ik wil ook geen "gerepareerde" camera (als het al mogelijk is) omdat ik gewoon voor een nieuwe betaald heb. Ik heb een RC 2.4Ghz zender van bijna 400,- gehad die na 9 maanden corrupt flash memory had, gewoon een complete nieuwe zender ontvangen. En zo hoort het.
Zeker bij spullen voor RC / modelbouw koop je vaak dingen die slechte quality control hebben of dat er dingen missen, dat los je dan gewoon zelf op, daar is de prijs ook naar. Goedkope dingen die niet werken maak ik me nooit druk om, die gooi ik zelf direct weg en bestel gewoon opnieuw. Het grote verschil in prijs wat we hebben door in China te bestellen maakt dat goed.
In dit geval dus vind ik het een andere zaak, als ik een camera van dik 100,- Euro koop, en zeker van een merk als Xiaomi; dan verwacht ik gewoon dat het ding werkt. Zo niet ga ik me druk lopen maken
In ieder geval fijn dat ik mijn ei / lang verhaal even in het Nederlands heb kunnen doen, prima service wat dat betreft.. moet toch eens vaker ook op Fok gaan rondtuffen !
Ik stuur de camera morgen direct op (had de ticket al gezien) en wacht wel af.
Dank in ieder geval voor je moeite!
Ik herinner met deze zaak nog wel inderdaad, want dat is nog niet zo heel lang geleden.quote:Op donderdag 24 mei 2018 06:52 schreef Erikplons het volgende:
Betreft een supportverzoek waarover we eerder in #8 informatie hebben uitgewisseld. Het gaat over een zending aan GB voor reparatie van een laptop Air 13 inch. Data:
- Orderdatum: 19-8-2017
- Product: Xiaomi Air 13 Notebook Fingerprint
- Ordernummer: W1708190343549752
- Ticket:T18031704145
- Tracking nummer : CC074933795NL (nummer van reparatiezending Nederland-Hongkong)
- Verzendmethode: PostNL, aangetekend pakketpost
- Probleem: GB inmiddels tot 2 keer toe verkeerde adres
- Voorkeur: Oorspronkelijk dat GB logisch nadenkt en laptop gewoon ophaalt bij Honkong Post, inmiddels na weken van als maar lang elkaar heen praten wil ik dat GB mij direct een vervangende laptop stuurt want dit kan zo niet langer doorgaan.
Ter herinnering:
25 maart heb ik mijn laptop (tracknummer CC074933795NL) voor reparatie teruggestuurd naar Hongkong, naar het door GB verstrekte adres. Na een mand bleek zending nog niet te zijn aangekomen en bij navraag gaf GB toe mij het verkeerde adres gegeven te hebben.
In strijd met mijn logica weigerde GB toen de meest praktisch oplossing, namelijk dat zij contact opnemen met Honkong Post met de vraag naar een pick-up locatie waar GB dan het pakket zou kunnen ophalen. Wat GB bij herhaling teruggaf was dat ik Post NL moest bewegen om de adreswijziging door te voeren bij Hong Kong Post. Daar heb ik in totaal 4 pogingen aan gewaagd, de eerste 3x was de reactie van PostNL dat dat buiten Europa onmogelijk voor hen was, totdat ik een 4e keer een medewerker trof die kennelijk wel een adreswijziging heeft kunnen doorvoeren. Want wat blijkt, Track&Trace laat zien dat pakket vorige week vrijdag 18 mei uiteindelijk in Hong Kong (inmiddels 2 maanden later) is bezorgd. Dus ik neem contact op met GB en nu, na weer een paar dagen onzinnige vragen te hebben uitgewisseld, komt deze ochtend het bericht waarin staat dat het pakket bij GB onvindbaar is en dat ik me weer tot PostNL moet wenden om weer een ander, nieuw adres doorgevoerd te krijgen. Bij mij is de maat vol, en ik vermoed bij PostNL ook. Zij hebben immers afgeleverd op het hiervoor gewijzigde adres. Nu verwacht GB van mij dat ik aan PostNL ga vragen of ze zo vriendelijk zijn om aan aan Hong Kong Post te vragen het pakket weer terug te halen, het dan terug te sturen naar Nederland zodat ik het dan weer opnieuw kan sturen naar Hong Kong naar dat derde, nieuwe adres dat ze me vandaag stuurde.
Ik leg je de situatie weer opnieuw voor met mijn bescheiden hoop dat jij hierin mogelijk iet skunt betekenen. Misschien is het invoelbaar dat ik inmiddels genoeg heb van de wijze waarop de klantenservice van GB met deze zaak meent te moeten omgaan. De ene sorry volgt de andere sorry op, maar ondertussen komt met niet tot enig oplossingsgericht handelen. Mijn laatste strohalm ben jij, voordat ik me weer als gekke Henkie moet gaan storten in de bureaucratie van PostNL; ook geen pretje gebleken tot nu toe
Overigens wat betreft adressen, dit is het adres dat ik op geleide van GB door PostNL moest laten doorvoeren en waar het pakket waarschijnlijk nu door Hong Kong Post is bezorgd
FAO: ??(DZ)
Attn: Order number
Address:?????????2???????1?D? D Room, 1st Floor, Wo Fung Industrial Building, 2 Yee Wo Street, Fanling, New Territories, Hong Kong
Tel:95829813
(excuses maar tekstverwerker verandert de chinese tekens in vraagtekens)
Dat moet dus weer worden teruggehaald en dan moet ik volgens bericht deze ochtend het opnieuw worden gestuurd naar :
FAO: ang shanghong(DZ)
Address:WORKSHOP D ON 1/F WO FUNG INDUSTRIAL BUILDING NO. 2 YIP WO STREET FANLING NEW TERRITORIES, HK
Tel:95829813
Ik kan geen Chinees, maar ik heb de indruk dat beide adressen nauwelijks van elkaar verschillen, in elk geval zijn de telefoonnummer gelijk. Moet in dat geval nu al makkelijk op te lossen zijn. Maar niet voor GB, en we zijn gezien de doorlooptijd van retourzendingen zijn we zo weer een half jaar verder.
Wederom dank voor je bereidheid om te bemiddelen. Ik heb inmiddels binnen het ticket op de site van GB duidelijk gemaakt dat ik de conversatie met betreffende persoon daar stop. Het is gebleken dat een dergelijk niveau van langs elkaar heen praten voor mij toch echt te hoog gegrepen is. Ik vaar liever op het antwoord waar jij mee terugkomt.quote:Op donderdag 24 mei 2018 20:08 schreef Gearbest het volgende:
[..]
[..]
Ik herinner met deze zaak nog wel inderdaad, want dat is nog niet zo heel lang geleden.
Nu verder op je verhaal vind ik de vragen heel raar om nogmaals adres te wijzigen, want je pakketje is immers al bezorgd... Heel vreemd al zeg ik het zelf. Kan natuurlijk niet zijn dat je pakketje ineens weg is. Het zou toch ergens in dat gebouw moeten zijn. Ik begrijp je frustratie dan ook volkomen.
Ik ga er dan ook direct achter vragen en hopelijk kunnen we dit gaan oplossen...
Ik heb nu weer een nieuw ticket AT180525003223 waarin wordt aangegeven dat ik mijn pakket moet ophalen bij de DPD. Ik neem aan dat ik dat kan negeren, dit is vast een geautomatiseerde melding? DPD heeft niks meer van zich laten horen en de tracking van de DPD zegt nog steeds niks nieuws.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 11:21 schreef dumb_8 het volgende:
Ik kan voor je een resend klaarzetten die op 27 mei verzonden zal worden. Helaas kan ik er niet voor zorgen dat dit versneld wordt... Gelieve dit even te laten weten dan ga ik ervoor zorgen dat de resend op 27 mei verzonden gaat worden?
Dit moet je gewoon negeren, want dat is denk ik gewoon een automatisch bericht.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 08:59 schreef dumb_8 het volgende:
[..]
Ik heb nu weer een nieuw ticket AT180525003223 waarin wordt aangegeven dat ik mijn pakket moet ophalen bij de DPD. Ik neem aan dat ik dat kan negeren, dit is vast een geautomatiseerde melding? DPD heeft niks meer van zich laten horen en de tracking van de DPD zegt nog steeds niks nieuws.
Ze geven nu aan in dat ticket:quote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:39 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Dit moet je gewoon negeren, want dat is denk ik gewoon een automatisch bericht.
Ik heb erg het gevoel dat ik aan het lijntje gehouden wordt. Kan je nog even nakijken of er nog steeds een resend staat voor de 27e? Ik kan de DPD wel weer bellen (maandag pas) maar die hebben mij al eerder verteld dat ik geen info van ze krijg als ontvanger.quote:I have checked that we had contacted the shipping company to solve this order issue .
We had been informed on May 24 again that the package was still in your local area ,so they wanted customer to contact the local DPD as soon as possible to collect the package .
..
But could you please contact them and know the newest information and tell us it ?
Ik heb nog steeds staan dat de resend geregeld gaat worden (zal morgen gebeuren doordat het nu nog weekend is). Zou het zelf gek vinden als dit dan niet gebeurd.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 09:48 schreef dumb_8 het volgende:
[..]
Ze geven nu aan in dat ticket:
[..]
Ik heb erg het gevoel dat ik aan het lijntje gehouden wordt. Kan je nog even nakijken of er nog steeds een resend staat voor de 27e? Ik kan de DPD wel weer bellen (maandag pas) maar die hebben mij al eerder verteld dat ik geen info van ze krijg als ontvanger.
Dat is inderdaad zeer vervelend. Al helemaal vervelend dat het nog ontvangen is door UPS als ik de tracking zo zie. Het was een bestelling uit een GW warenhuis? Ik ga in ieder geval vragen waar de printer blijft.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 15:02 schreef babipanghang het volgende:
Beste Gearbest,
Bij deze een vraagje namens mijn broer. Hij heeft bij julie een 3D printer besteld.
Helaas is hij, als autist, moeilijk in staat om te wachten als hij eenmaal het idee heeft dat zijn pakketje waarschijnlijk zou moeten aankomen (hoe hij aan het idee komt weet ik niet). Ik begrijp dat jullie een policy hebben van "na 2 maanden gaan we kijken", maar ik hoop dat jullie toch wat meer inzage willen geven:
- Orderdatum: 26-04-2018
- Product: JGAURORA A5 Updated Large Printing Size 3D Printer
- Ordernummer:18042500910503253369
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 1Z9456WX6848083172 (UPS)
- Verzendmethode:UPS
- Probleem:UPS tracker geeft sinds 10-05-2018 aan "Bestelling verwerkt, klaar voor UPS", maar verder geen voortgang. Autistische broer wordt daar nerveus van. Betekent deze status dat het warenhuis de printer heeft aangemeld, maar nog niet overgedragen aan UPS? Zo ja, enig idee wanneer dat dan gaat gebeuren?
- Voorkeur: Resend (maar is denk ik niet nodig)
Heel hartelijk dank!!!! _/-\o_
Ze hebben nu aangegeven dat de resend eraan komt (over 2-4 dagen zou dit bekend moeten worden). Bedankt zover.quote:Op zondag 27 mei 2018 17:38 schreef Gearbest het volgende:
Ik heb nog steeds staan dat de resend geregeld gaat worden (zal morgen gebeuren doordat het nu nog weekend is). Zou het zelf gek vinden als dit dan niet gebeurd.
Laten we hopen dat je snel een nieuwe tracking code ontvangt danquote:Op maandag 28 mei 2018 12:03 schreef dumb_8 het volgende:
[..]
Ze hebben nu aangegeven dat de resend eraan komt (over 2-4 dagen zou dit bekend moeten worden). Bedankt zover.
Je kan me via een PM een privé bericht sturen.quote:Op maandag 28 mei 2018 10:35 schreef Oemassia het volgende:
Hoi,
Kan ik ook iemand van GearBest privé wat vragen.? Gaat om een defect robot stofzuiger wat al anderhalf maand kapot is en ik nog steeds niet weet waar ik aan toe ben.?
Ik heb bericht terug gekregen dat het in totaal ongeveer 30 tot 40 werkdagen kan duren. Nog even geduld dus. Al snap ik dat het heel lastig voor te stellen is.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 15:02 schreef babipanghang het volgende:
Beste Gearbest,
Bij deze een vraagje namens mijn broer. Hij heeft bij julie een 3D printer besteld.
Helaas is hij, als autist, moeilijk in staat om te wachten als hij eenmaal het idee heeft dat zijn pakketje waarschijnlijk zou moeten aankomen (hoe hij aan het idee komt weet ik niet). Ik begrijp dat jullie een policy hebben van "na 2 maanden gaan we kijken", maar ik hoop dat jullie toch wat meer inzage willen geven:
- Orderdatum: 26-04-2018
- Product: JGAURORA A5 Updated Large Printing Size 3D Printer
- Ordernummer:18042500910503253369
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 1Z9456WX6848083172 (UPS)
- Verzendmethode:UPS
- Probleem:UPS tracker geeft sinds 10-05-2018 aan "Bestelling verwerkt, klaar voor UPS", maar verder geen voortgang. Autistische broer wordt daar nerveus van. Betekent deze status dat het warenhuis de printer heeft aangemeld, maar nog niet overgedragen aan UPS? Zo ja, enig idee wanneer dat dan gaat gebeuren?
- Voorkeur: Resend (maar is denk ik niet nodig)
Heel hartelijk dank!!!! _/-\o_
Ik meen zelf dat het wel bij elk product tot maximaal 30% van het bedrag moet zijn (niet aanbiedingsprijs). Je kan maar het maximaal aantal punten inzetten dat je hebt. Dit zal die ook aangeven dus als je 2500 punten hebt. Dan zal die ook aangeven dat je maximaal 2500 punten kunt gebruiken terwijl je bijvoorbeeld 5000 zou kunnen gebruiken mocht je deze hebben.quote:Op maandag 28 mei 2018 15:30 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Beste gearbest,
Even een vraagje. Ik wil een computer bij jullie kopen, er staat dat ik tot 30% van de aankoopprijs af kan krijgen door de gearbest points te gebruiken.
Nu probeerde ik dat uit bij deze: https://www.gearbest.com/(...)188.html?wid=1433363 (niet definitieve aankoop, had wat moeite om te vinden hoe ik de punten kon gebruiken dus probeerde even gewoon uit), maar toen zag ik dat ik tot 2500 punten kan gebruiken wat gelijk staat aan 43 euro korting.
Zelf zou ik denken dat als ik deze zou doen ik 30% van de 465 euro af zou kunnen krijgen (als ik genoeg punten zou hebben), dus ongeveer 140 euro korting in dat geval. Maar het verschilt dus per product hoeveel kortingspercentage je kan krijgen met je punten? Het is niet standaard maximaal 30% dus?
Alvast bedankt
quote:Op maandag 28 mei 2018 17:15 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Ik meen zelf dat het wel bij elk product tot maximaal 30% van het bedrag moet zijn (niet aanbiedingsprijs). Je kan maar het maximaal aantal punten inzetten dat je hebt. Dit zal die ook aangeven dus als je 2500 punten hebt. Dan zal die ook aangeven dat je maximaal 2500 punten kunt gebruiken terwijl je bijvoorbeeld 5000 zou kunnen gebruiken mocht je deze hebben.
Ik heb het even random getest bij wat goedkope producten.
Ik heb het even getest met dit product en dan kan ik 26GB punten inzetten wat overeenkomt met ¤0,44 (30% van de orderwaarde).
Bij dit product kan ik ook weer 72 GB punten inzetten met een waarde van ¤1,23 (30%)
Inmiddels een vervolgbericht ontvangen binnen het betreffende ticket. In ben blij met dit bericht omdat ik 2 maanden heb moeten wachten op een poging tot nemen van stappen richting een oplossing. Kennelijk beschouwt men de laptop als verloren en worden mij 2 opties geboden: (1) terugstorten van het aankoopbedrag, of (2) laten versturen van een nieuwe laptop door bijbetalen van 100 USD. Een voor mij wat wonderlijke manier van oplossen van een probleem waar ik part nog deel aan heb. Het tenminste 1 maal en mogelijk 2 maal verstrekken van verkeerde informatie over retouradres, of mogelijk kwijtraken van de laptop binnen burelen van Gearbest, zijn zaken die niet mij maar uitsluitend Geabest zijn aan te rekenen. In elk geval beschik ik over een afschrift dat laat zien dat PostNL/Hong Kong Post laptop heeft afgeleverd op het in tweede instantie door Gearbest opgegeven adres. Bijkomend probleem is dat ik nu door al dat getalm dringend op zoek moet naar een vervangende laptop, want heb er een nodig voor mijn trip van 5 weken naar buitenland (vertrek 9 juni). Over schadeloos stellen gesproken? Ik heb daarom binnen het ticket geantwoord met de wedervraag of zij dit tegen die achtergrond inderdaad een "fair offer" beschouwen. Ik ben benieuwd naar het antwoord. En mocht dat "ja" zijn, dan weet ik voortaan met wie ik van doen heb.quote:Op donderdag 24 mei 2018 22:06 schreef Erikplons het volgende:
[..]
Wederom dank voor je bereidheid om te bemiddelen. Ik heb inmiddels binnen het ticket op de site van GB duidelijk gemaakt dat ik de conversatie met betreffende persoon daar stop. Het is gebleken dat een dergelijk niveau van langs elkaar heen praten voor mij toch echt te hoog gegrepen is. Ik vaar liever op het antwoord waar jij mee terugkomt.
Dan is het wel vreemd inderdaad. Ik heb zelf niet zoveel punten op het account staan dus kan het niet testen voor dit product. Ik ga er eens navraag over doenquote:Op maandag 28 mei 2018 19:10 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb wel meer dan 2500 punten vandaar mijn vraag. Heb geen haast om een antwoord te krijgen trouwens ofzo, ga misschien zelfs pas over een maand ofzo bestellen, maar als je hier nog even naar zou willen kijken ergens een keertje dan graag
Ik heb inderdaad hetzelfde aangegeven, zoals je hierboven al zegt. Het 2 keer geven van een verkeerd adres (al lijken het 2e en 3e adres wel op elkaar). Ik heb verzocht het pakketje te vinden en anders met een passende oplossing te komen in de vorm van geld terug of een dezelfde laptop opnieuw verzenden.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 06:21 schreef Erikplons het volgende:
[..]
Inmiddels een vervolgbericht ontvangen binnen het betreffende ticket. In ben blij met dit bericht omdat ik 2 maanden heb moeten wachten op een poging tot nemen van stappen richting een oplossing. Kennelijk beschouwt men de laptop als verloren en worden mij 2 opties geboden: (1) terugstorten van het aankoopbedrag, of (2) laten versturen van een nieuwe laptop door bijbetalen van 100 USD. Een voor mij wat wonderlijke manier van oplossen van een probleem waar ik part nog deel aan heb. Het tenminste 1 maal en mogelijk 2 maal verstrekken van verkeerde informatie over retouradres, of mogelijk kwijtraken van de laptop binnen burelen van Gearbest, zijn zaken die niet mij maar uitsluitend Geabest zijn aan te rekenen. In elk geval beschik ik over een afschrift dat laat zien dat PostNL/Hong Kong Post laptop heeft afgeleverd op het in tweede instantie door Gearbest opgegeven adres. Bijkomend probleem is dat ik nu door al dat getalm dringend op zoek moet naar een vervangende laptop, want heb er een nodig voor mijn trip van 5 weken naar buitenland (vertrek 9 juni). Over schadeloos stellen gesproken? Ik heb daarom binnen het ticket geantwoord met de wedervraag of zij dit tegen die achtergrond inderdaad een "fair offer" beschouwen. Ik ben benieuwd naar het antwoord. En mocht dat "ja" zijn, dan weet ik voortaan met wie ik van doen heb.
Je pakketje is vandaag verzonden met tracking nummer: RF546101485SGquote:Op maandag 28 mei 2018 12:03 schreef dumb_8 het volgende:
[..]
Ze hebben nu aangegeven dat de resend eraan komt (over 2-4 dagen zou dit bekend moeten worden). Bedankt zover.
Ik wil hier tenslotte nog de tekst aan toevoegen die ik aan de klantenservice via het betreffende ticket heb geantwoord op hun voorstel de boel af te handelen (met daarin te veel passages met excuses voor mijn ongemak en te vaak wegduiken achter zogenaamde regels).quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:46 schreef Erikplons het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 29 mei 2018 09:51 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad hetzelfde aangegeven, zoals je hierboven al zegt. Het 2 keer geven van een verkeerd adres (al lijken het 2e en 3e adres wel op elkaar). Ik heb verzocht het pakketje te vinden en anders met een passende oplossing te komen in de vorm van geld terug of een dezelfde laptop opnieuw verzenden.
Wat ik nu door heb gekregen. Ze hebben de laptop wel ontvangen en dat deze helaas niet te maken meer is voor 9 juni. Tevens is de laptop een half jaar in gebruik en hierdoor is de 45 dagen volledig geld terug garantie voorbij. De andere keuze is wachten op de reparatie wat minimaal 2 weken duurt.
Ik vrees zelf dat 9 juni niet haalbaar zal zijn om een nieuw laptop te ontvangen vanuit een China of Hong Kong warenhuis. Ik zou zelf kiezen voor de reparatie, want dat was ook de initiële bedoeling.
[..]
Allereerst hartelijk dank voor je bemiddeling en we zijn inderdaad een stap verder dan eerder. En inderdaad was reparatie mijn initiële opzet. Maar door verstrekken van verkeerde informatie, eindeloos getalm en optrekken van ronduit irritante rookgordijnen door de klantenservice, zit ik dus op 9 juni zonder laptop en moet ik vanwege GB in Nederland een laptop kopen,. Daardoor ben ik in alle denkbare scenario's uiteindelijk slechter af dan wanneer GB zich betamelijk had gedragen en verantwoordelijkheid had genomen voor waar ze aantoonbaar steken liet vallen. Dat geldt ook heden nog, immers DHL bezorgd graag binnen een week bij mij een laptop uit China of Hong Kong. Maar GB schuift de lasten liever eenzijdig door naar mij.
Voor mij rest het zoveel mogelijk beperken van mijn schade. En daar reken ik de keuze reparatie dus niet toe. Ik eindig dan immers met 2 laptops; één die ik nog voor 9-6 aanschaffen moet en daar voegt zich dan later die gerepareerde laptop uit Hong Kong aan toe. Het eindigt voor mij dus als een soort van "jammer maar helaas". Maar niet voordat ik je nogmaals dank voor je poging tot bemiddelen. Vriendelijke groet.
En plotseling blijkt dat customer service ook snel handelen kan. Ter compensatie biedt men mij nu een refund van 922.29 USD Hoe ze bij een dergelijk precies bedrag komen is me een raadsel, maar ik kan er mee leven. Het leidt in elk geval niet tot de situatie dat alle schade/kosten als gevolg van hun nalatigheid, eenzijdig bij mij komen te rusten.quote:Op woensdag 30 mei 2018 06:46 schreef Erikplons het volgende:
[..]
Ik wil hier tenslotte nog de tekst aan toevoegen die ik aan de klantenservice via het betreffende ticket heb geantwoord op hun voorstel de boel af te handelen (met daarin te veel passages met excuses voor mijn ongemak en te vaak wegduiken achter zogenaamde regels).
I don't accept your apologize as long as you refuses to take any responsibility for the damage caused by mistakes and ongoing delays based on action only you are responsible for.
And you justify the situation you put me in, just by refering to your so called "rules". But what you remain to forget is that the application of these rules should remain congruent with rules of higer order, such as moral desency and fairness (distribution of costs and benefits given the distribution of responsibilities). I explain you the consequences of the options you left me when taken in mind that I urgently need a laptop at June 9th (already known by you for weeks):
1. You send me a new laptop and I pay you the 100 USD. This implies some kind of express shipment in order to arrive at my address before June 9th. The goal is reach at the expense of costs I need to take responsibility for, comprising of: the extra 100 USD you ask me to pay by Paypal, costs for express shipment, in that case quite probably costs involved with customs duties, and the extra 110 USD for purchasing the new laptop (the price difference between one I initially bought (680USD) and the price for the new one (790 USD)). Against my expenses, which will be arround 350 USD in total, you earn the profit of selling me a laptop for a second time. And you expect me to accept this as a fair offer, including your apologize????????????
2. You refund 680 USD and I have to buy a new laptop in my home town in order to be sure to have it available before June 9th. In that case I have to add a more or less comparable amount of USD (around 350-450) to the refund of the Xiaomi Air I had whitch, unfortunately, cannot be repaired in time because of ...... (I don't have to repeat this).
You cal this decent customer service and a fair distribution of costs and benefits given the distribution of responsibilities involved that causes this situation?
Graag gedaan. Dit was het beste wat ik eruit kon halen nu helaas. Ik had het graag nog beter gezien, maar helaas kon ik niet meer regelen. Ze geven ook bij mij aan dat er gewoon reparatie mogelijk is...quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:46 schreef Erikplons het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 29 mei 2018 09:51 schreef Gearbest het volgende:
[..]
[..]
Allereerst hartelijk dank voor je bemiddeling en we zijn inderdaad een stap verder dan eerder. En inderdaad was reparatie mijn initiële opzet. Maar door verstrekken van verkeerde informatie, eindeloos getalm en optrekken van ronduit irritante rookgordijnen door de klantenservice, zit ik dus op 9 juni zonder laptop en moet ik vanwege GB in Nederland een laptop kopen,. Daardoor ben ik in alle denkbare scenario's uiteindelijk slechter af dan wanneer GB zich betamelijk had gedragen en verantwoordelijkheid had genomen voor waar ze aantoonbaar steken liet vallen. Dat geldt ook heden nog, immers DHL bezorgd graag binnen een week bij mij een laptop uit China of Hong Kong. Maar GB schuift de lasten liever eenzijdig door naar mij.
Voor mij rest het zoveel mogelijk beperken van mijn schade. En daar reken ik de keuze reparatie dus niet toe. Ik eindig dan immers met 2 laptops; één die ik nog voor 9-6 aanschaffen moet en daar voegt zich dan later die gerepareerde laptop uit Hong Kong aan toe. Het eindigt voor mij dus als een soort van "jammer maar helaas". Maar niet voordat ik je nogmaals dank voor je poging tot bemiddelen. Vriendelijke groet.
Dat is wel weer vervelend om te horen. Wanneer heb je deze ontvangen (tracking nummer)? Ik hoop niet meer dan 7 dagen geleden? Ik ga het in ieder geval doorgeven en kijken wat er mogelijk is. Je zal hier snel een ticket over ontvangen in je account. In de meeste gevallen zal je een video moeten maken waarin duidelijk te zien is dat het product niet meer werkt.quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:26 schreef qltel het volgende:
Ik heb op 11 april een lampje besteld. Ordernummer W1804110055331237. Heeft het 1 of 2x goed gedaan en nu doet hij het niet meer. Aangezien het een solar-lamp is heb ik 'm de afgelopen dagen goed in de zon gelegd, maar dat is het probleem niet. Heb ik hier garantie op? Besteldatum was 11 april.
Oh ja, dat is wel meer dan 7 dagen geleden. Dat tracking-nummer,is dat het shipping-nummer? Da's TV2000003475quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:45 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Dat is wel weer vervelend om te horen. Wanneer heb je deze ontvangen (tracking nummer)? Ik hoop niet meer dan 7 dagen geleden? Ik ga het in ieder geval doorgeven en kijken wat er mogelijk is. Je zal hier snel een ticket over ontvangen in je account. In de meeste gevallen zal je een video moeten maken waarin duidelijk te zien is dat het product niet meer werkt.
Oke dat is goed. Ik ga kijken wat ik dan ga kunnen regelen. Je hebt sws garantie, maar ga kijken of ik dit nog kan doorlaten als een DOA.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:46 schreef qltel het volgende:
[..]
Oh ja, dat is wel meer dan 7 dagen geleden. Dat tracking-nummer,is dat het shipping-nummer? Da's TV2000003475
Okee, super. Ik wacht rustig af.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:06 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Oke dat is goed. Ik ga kijken wat ik dan ga kunnen regelen. Je hebt sws garantie, maar ga kijken of ik dit nog kan doorlaten als een DOA.
Nee klopt. Dat is de moeite niet inderdaadquote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:58 schreef qltel het volgende:
[..]
Okee, super. Ik wacht rustig af.
Aan garantie heb ik niet zoveel als ik het lampje terug moet sturen. Heel het ding kostte $4,nogwat dus de porto terug is meer..
Nog niks op terug helaas. Alleen dat normaal wel tot 30% moet gaan. Voor dit product niet dus ben bezig om ze dat duidelijk te maken. Soms lastigquote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:15 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Beste gearbest, heb je nog terugkoppeling gekregen over het aantal points /30%?
Onder Priority Line staan 2 verzendmogelijkheden. Maakt het uit welke van de 2 je kiest om aan bovenstaande te voldoen?quote:Kies je toch voor een China/Hong Kong warenhuis en de waarde (orderwaarde + verzendkosten) ligt boven de ¤22. Kies dan voor Priority Line. Met deze verzendmethode sluit je douanekosten uit, want wij vergoeden de douanekosten.
Je kan het beste kiezen voor EU Priority Linequote:Op zaterdag 2 juni 2018 00:20 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Onder Priority Line staan 2 verzendmogelijkheden. Maakt het uit welke van de 2 je kiest om aan bovenstaande te voldoen?
En ik merkte net dat ik niet kan afrekenen in CNY. Ik kan wel die valuta op de site kiezen, maar jullie lijken die valuta voor elke betaaloptie te hebben geblokkeerd? Klopt dat?
Alvast bedankt weer
Je zou inmiddels een ticket in je account moeten hebben ontvangen. Hopelijk lukt het via die weg. Mocht het niet lukken laat het dan direct weten.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:58 schreef qltel het volgende:
[..]
Okee, super. Ik wacht rustig af.
Aan garantie heb ik niet zoveel als ik het lampje terug moet sturen. Heel het ding kostte $4,nogwat dus de porto terug is meer..
Het beste kost geld Vandaar ook mijn vraag. Dat het langer duurt maakt mij niet zoveel uit. Is die optie van jou ook noodzakelijk om de eventuele douanekosten terug te krijgen of kun je ook voor de tragere priority line kiezen?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 09:29 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Je kan het beste kiezen voor EU Priority Line
Niet dat ik weet, want als ik CNY gebruik dan kan ik gewoon betalen met elke betalingsmethode.
Dat is natuurlijk jammer om te horen, maar deze is wel helaas noodzakelijk (in plaats van de andere keuze EU Express).quote:Op zaterdag 2 juni 2018 09:51 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Het beste kost geld Vandaar ook mijn vraag. Dat het langer duurt maakt mij niet zoveel uit. Is die optie van jou ook noodzakelijk om de eventuele douanekosten terug te krijgen of kun je ook voor de tragere priority line kiezen?
Ik krijg met CNY de opmerking dat de Creditcard of Paypal deze valuta niet accepteert. Gisteren nog gechat met de bank en die zeggen dat de webwinkel daar dan waarschijnlijk voor heeft gekozen? Maar als het bij jou wel lukt en bij mij niet? Paypal, Mastercard, niks werkt?
Hallo,quote:Op maandag 4 juni 2018 14:20 schreef Sme4gle het volgende:
16 Mei een Creality CR10s besteld, ik kreeg 19 mei een mailtje dat deze op de post was gezet.
Echter zie ik op UPS als ik mijn tracking nummer check dat deze nog steeds niet bij UPS is aangekomen en dat alleen het label is geprint. Hoe zit dit?
Mijn ordernummer is 18051600961007470908
- Orderdatum: 16 Mei
- Product: Creality CR10S
- Ordernummer: 18051600961007470908
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 1Z9456WX6846312301
- Verzendmethode: Railway Priority
- Probleem: Volgens UPS is alleen het label uitgeprint, maar het pakketje nog niet verzonden.
- Voorkeur: Refund
Het zou inderdaad gewoon 30% moeten zijn van de orderwaarde (buiten de korting om). Mocht je gaan bestellen en het lukt niet om 30% via GB points korting te krijgen. Laat het me dan direct weten. Dan gaan we zorgen dat dit wel in orde gaat komen, want zou wel gewoon mogelijk moeten zijn.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:15 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Beste gearbest, heb je nog terugkoppeling gekregen over het aantal points /30%?
Dat is vervelend om te horen. Heb je voor mij ook nog de order datum en het tracking nummer? Dan ga ik een ticket voor je laten aanmaken. Je dient dan een filmpje te maken waarbij duidelijk te zien is dat het helemaal niks doet.quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:20 schreef shadax het volgende:
Beste gearbest,
Ik heb vandaag order 18052100910506499448 ontvangen, maar hij lijkt DOA. (Het auto'tje doet helemaal niets). Kun je hier wat aan doen?
Alvast bedankt
Sorry, ik was te snel met mijn klacht. Ik had hem zelf nog niet gezien en heb net even het plastic dingetje tussen de batterijen verwijderd. Nu doet hij het een stuk beter.quote:Op woensdag 6 juni 2018 16:16 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Dat is vervelend om te horen. Heb je voor mij ook nog de order datum en het tracking nummer? Dan ga ik een ticket voor je laten aanmaken. Je dient dan een filmpje te maken waarbij duidelijk te zien is dat het helemaal niks doet.
Hahhaha dat kan gebeuren he. Fijn dat die nu in ieder geval wel weer goed werktquote:Op woensdag 6 juni 2018 20:23 schreef shadax het volgende:
[..]
Sorry, ik was te snel met mijn klacht. Ik had hem zelf nog niet gezien en heb net even het plastic dingetje tussen de batterijen verwijderd. Nu doet hij het een stuk beter.
Ik heb gisteren de resend kunnen afhalen bij een postnl pickup locatie. Er was de 7e juni al een poging gedaan om af te leveren, maar ik was hier verder niet van op de hoogte. Gelukkig brengt postnl het dan tenminste naar een pickup in de buurt. Overigens is de resend rechtstreeks via Singapore Post naar Amsterdam gegaan, maar geen duane kosten, en dat in 9 dagen.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:51 schreef Gearbest het volgende:
Je pakketje is vandaag verzonden met tracking nummer: RF546101485SG
Fijn om te horen dat je resend aan is gekomen. Heel veel plezier ermee en fijn dat ik je hierbij heb kunnen helpenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 09:00 schreef dumb_8 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de resend kunnen afhalen bij een postnl pickup locatie. Er was de 7e juni al een poging gedaan om af te leveren, maar ik was hier verder niet van op de hoogte. Gelukkig brengt postnl het dan tenminste naar een pickup in de buurt. Overigens is de resend rechtstreeks via Singapore Post naar Amsterdam gegaan, maar geen duane kosten, en dat in 9 dagen.
Hartelijk bedankt voor je ondersteuning, ik ben weer blij!
Dat is wel vreemd dan. Ik vermoed dat het een bug moet zijn denk ik dan.quote:Op donderdag 14 juni 2018 19:24 schreef glsf het volgende:
Ik heb support een email gestuurd over een probleempje omdat ik geen ticket kan aanmaken.
Krijg nu een email terug:
Thank you very much for contacting our Support Center. Our customer service staff has recently responded to your query.
To review the latest updates and progress for ticket E180614000195 along with previous support ticket(s), please go https://support.gearbest.com .
Maar ik zie dat ticket dus helemaal niet. Mijn oude tickets zie ik wel.
Dus hoe kan ik dan zien wat hun antwoord was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |