abonnement Unibet Coolblue
pi_179273598
Hallo allemaal,

Mijn vraag is:
Als ik een film op dvd of bluray heb, en ik wil deze in een bedrijf afspelen voor een man of 30. Hoe regel ik dat dit legaal is?

Ik wil een movie night organiseren
pi_179274150
In hoeverre is een bedrijf openbaar?

Als je gewoon je klep houdt, is het voldoende legaal.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_179274583
Bruna of brain bellen.
En dan een licentie kopen voor die film.

Wettelijk gezien mag je een film met maximaal 7 mensen kijken in vrienden/gezin verband.

Persoonlijk?
Bedrijf wat gesloten is mag hun niet zomaar op bedrijfs pand en grond komen zonder politie en gerechte bevel.
Doen ze dat toch gelijk aanklagen voor vrede breuk en zonder toestemming eigen gebeid komen.
pi_179980357
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 21:38 schreef Jordy-B het volgende:
In hoeverre is een bedrijf openbaar?

Als je gewoon je klep houdt, is het voldoende legaal.
snap ik. maar in dit pand worden ook concerten georganiseerd. horeca vergunning is er ook.
pi_179980377
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 21:59 schreef suijkerbuijk het volgende:
Bruna of brain bellen.
En dan een licentie kopen voor die film.

Wettelijk gezien mag je een film met maximaal 7 mensen kijken in vrienden/gezin verband.

Persoonlijk?
Bedrijf wat gesloten is mag hun niet zomaar op bedrijfs pand en grond komen zonder politie en gerechte bevel.
Doen ze dat toch gelijk aanklagen voor vrede breuk en zonder toestemming eigen gebeid komen.
Het is een pand waar op dit soort avonden ook uitsmijters staan. filmavonden zijn er nog nooit georganiseerd. Dit zal de eerste keer zijn.
pi_179980420
quote:
Het gaat om wat meer onbekendere zuid-amerikaanse films die ik heb meegenomen uit zuid amerika. online zijn ze te downloaden op best hoge kwaliteit maarja. ik wil geen gezeik
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 23 juni 2018 @ 00:25:06 #8
39237 crew  H_T
2733
pi_179980509
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 00:21 schreef dubbeldip het volgende:

[..]

Het gaat om wat meer onbekendere zuid-amerikaanse films die ik heb meegenomen uit zuid amerika. online zijn ze te downloaden op best hoge kwaliteit maarja. ik wil geen gezeik
Ook Videma verwijst naar Filmservice. Denk dus dat je bij hun moet zijn.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_179980547
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 00:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Ook Videma verwijst naar Filmservice. Denk dus dat je bij hun moet zijn.
dank je. ik zal contact met hun opnemen voor advies
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')