abonnement Unibet Coolblue
pi_179286658
quote:
1s.gif Op zondag 20 mei 2018 16:47 schreef VeX- het volgende:

[..]

Jij bent zelf een vrouw, dat telt niet.
:D
  zondag 20 mei 2018 @ 16:49:55 #77
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_179286690
quote:
1s.gif Op zondag 20 mei 2018 16:42 schreef VeX- het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Gek he, iemand met een sterke mening? Fijn dat jullie ook argumenten geven ipv alleen een oneliner (dus niet).

En ook heel veelzeggend dat jullie mijn vraag niet beantwoorden. Geeft niet, ik weet het antwoord namelijk al. Iedereen wil liever nieuw speelgoed dan iets dat vaker door anderen is gebruikt. Tenzij je een cuck bent. :')
Iemand die een waslijst gehad heeft mag me dan wel onzeker maken, maar ik heb er liever wel een die weet wat hij doet. Geen zin eerst instructies te geven.

quote:
1s.gif Op zondag 20 mei 2018 16:47 schreef VeX- het volgende:

[..]

Jij bent zelf een vrouw, dat telt niet.
Owwwww ipv onzekere maagd had ik moeten zeggen hypocriet gespot. Kan ook.

[ Bericht 0% gewijzigd door Elpis op 20-05-2018 17:05:32 (typo) ]
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  zondag 20 mei 2018 @ 16:52:57 #78
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_179286757
Mij maakt het niets uit. Vind hoe we overeen komen wel belangrijk. Ook op seksueel gebied. Bij iemand die heel conservatief is op het gebied van seks is de kans klein dat het goed overeen komt. Maar ook daarvoor moet ik iemand toch eerst kennen om het te weten, wat cijfertjes over de hoeveelheid bedpartners zijn daarvoor niet voldoende.

Ik ben wel uit ervaring wat voorzichtiger met de meer (seksueel) conservatieve mensen, want die hebben regelmatig wel wat tegen op mijn visie op seksualiteit. En dat gaat dan helaas vaak wel wat verder dan een we passen niet bij elkaar voor een relatie, maar even goede vrienden.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zondag 20 mei 2018 @ 17:02:44 #79
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_179286965
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2018 16:49 schreef Elpis het volgende:

[..]

Iemand die een waslijst gehad heeft mag me dan wel onzeker maken, maar ik heb er liever wel geen een die weet wat hij doet. Geen zin eerst instructies te geven.

[..]

Owwwww ipv onzekere maagd had ik moeten zeggen hypocriet gespot. Kan ook.
Helemaal niet hypocriet. Dat is gewoon de natuurlijke stand van zaken. Vrouwen horen puur te blijven voor de juiste man. Mannen mogen op jacht tot ze de juiste vrouw hebben gevonden. En als je na de jacht dan toch een goede vrouw vind (dat ze puur gebleven zijn, normen en waarden hebben en niet hebben rondgeslet) dan weet je dat je een ware goeie hebt die trouw blijft. Ja, ik weet dat dat gek klinkt voor de vrouwen tegenwoordig maar zo was het wel altijd.

Heb mn vraag aangepast en beantwoord mn vraag nu eens?

quote:
Maar stel je man neemt je op kledingshoppen en hij zegt dat je nieuwe schoenen mag, dan wil je toch ook dat hij nieuwe schoenen haalt en niet afgedankte tweedehansjes?
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2018 16:48 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

:D
Ook voor jouw deze vraag.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_179287043
quote:
1s.gif Op zondag 20 mei 2018 17:02 schreef VeX- het volgende:

Ook voor jouw deze vraag.
:@ Ik denk dat je je vraag even anders moet stellen
  zondag 20 mei 2018 @ 17:07:50 #81
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_179287079
quote:
1s.gif Op zondag 20 mei 2018 17:02 schreef VeX- het volgende:

[..]

Helemaal niet hypocriet. Dat is gewoon de natuurlijke stand van zaken. Vrouwen horen puur te blijven voor de juiste man. Mannen mogen op jacht tot ze de juiste vrouw hebben gevonden. En als je na de jacht dan toch een goede vrouw vind (dat ze puur gebleven zijn, normen en waarden hebben en niet hebben rondgeslet) dan weet je dat je een ware goeie hebt die trouw blijft. Ja, ik weet dat dat gek klinkt voor de vrouwen tegenwoordig maar zo was het wel altijd.

Heb mn vraag aangepast en beantwoord mn vraag nu eens?

Het zal je verbazen hoeveel 2e hands hier in huis is.
Schoenen dan weer liever niet, want schoenen gaan naar voeten staan en man heeft al moeilijke voeten.

O wacht het zijn schoenen voor mij. Die ik mag. Van mijn eigen geld.
2e hands pumps ed vind ik prima hoor, maar dan wel als ik ze doorgeschoven krijg van familie.
Ik betaal daar niet voor.

Verder:


[ Bericht 8% gewijzigd door Elpis op 20-05-2018 17:18:55 ]
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  zondag 20 mei 2018 @ 17:13:39 #82
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_179287198
quote:
1s.gif Op zondag 20 mei 2018 16:47 schreef VeX- het volgende:

[..]

Jij bent zelf een vrouw, dat telt niet.

Maar stel je man neemt je op kledingshoppen en hij zegt dat je nieuwe schoenen mag, dan will je toch ook dat hij nieuwe schoenen haalt en niet afgedankte tweedehansjes?
Prrrrr
  zondag 20 mei 2018 @ 17:15:53 #83
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_179287253
quote:
1s.gif Op zondag 20 mei 2018 17:02 schreef VeX- het volgende:

[..]

Helemaal niet hypocriet. Dat is gewoon de natuurlijke stand van zaken. Vrouwen horen puur te blijven voor de juiste man. Mannen mogen op jacht tot ze de juiste vrouw hebben gevonden. En als je na de jacht dan toch een goede vrouw vind (dat ze puur gebleven zijn, normen en waarden hebben en niet hebben rondgeslet) dan weet je dat je een ware goeie hebt die trouw blijft. Ja, ik weet dat dat gek klinkt voor de vrouwen tegenwoordig maar zo was het wel altijd.

Heb mn vraag aangepast en beantwoord mn vraag nu eens?

[..]


[..]

Ook voor jouw deze vraag.
Jouw hele verhaal is 1 grote zoals de waard is verhaaltje. Ik raad elke vrouw die van het enkel seks bij serieuze en duurzame relatie is aan met een grote boog om mannen zoals jij heen te lopen.

Mannen zoals jij zijn verdomd onbetrouwbaar, met hun ik ben een man dus dat is zo anders.
Die vrouwen doen er goed aan een man te vinden die hetzelfde denkt over seks en niet alleen voor de ander, maar ook voor zichzelf.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_179287352
quote:
1s.gif Op zondag 20 mei 2018 16:42 schreef VeX- het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Gek he, iemand met een sterke mening? Fijn dat jullie ook argumenten geven ipv alleen een oneliner (dus niet).

En ook heel veelzeggend dat jullie mijn vraag niet beantwoorden. Geeft niet, ik weet het antwoord namelijk al. Iedereen wil liever nieuw speelgoed dan iets dat vaker door anderen is gebruikt. Tenzij je een cuck bent. :')
quote:
1s.gif Op zondag 20 mei 2018 00:06 schreef VeX- het volgende:
Vrouwen horen zich te bewaren voor de juiste man zodat ze alleen die man optimaal kunnen dienen. Een vrouw die al volgeblaft is is bij voorbaat niet trouw aan een man en is dus al gebruikt geweest en dus een slet.
Dit is gewoonweg niet waar.
quote:
1s.gif Op zondag 20 mei 2018 00:06 schreef VeX- het volgende:
En erger nog, pure maagdelijke vrouwen vind je steeds minder vanwege de heersende moraal dat vrouwen maar rond moeten zooien. Ze beinvloeden anderen waardoor je als man haast wel moet kiezen voor de damaged goods.
Dat moeten ze niet, daar kiezen ze zelf voor.
  zondag 20 mei 2018 @ 17:25:52 #85
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_179287434
quote:
1s.gif Op zondag 20 mei 2018 17:02 schreef VeX- het volgende:

[..]

Helemaal niet hypocriet. Dat is gewoon de natuurlijke stand van zaken. Vrouwen horen puur te blijven voor de juiste man. Mannen mogen op jacht tot ze de juiste vrouw hebben gevonden. En als je na de jacht dan toch een goede vrouw vind (dat ze puur gebleven zijn, normen en waarden hebben en niet hebben rondgeslet) dan weet je dat je een ware goeie hebt die trouw blijft. Ja, ik weet dat dat gek klinkt voor de vrouwen tegenwoordig maar zo was het wel altijd.

Heb mn vraag aangepast en beantwoord mn vraag nu eens?

[..]


[..]

Ook voor jouw deze vraag.
Neanderthaler :') .
Om terug te gaan naar de vraag van de ts, het boeit mij helemaal niets hoeveel kerels mijn vrouw voor mij heeft gehad. Zolang ze mij maar trouw blijft.
  zondag 20 mei 2018 @ 18:21:52 #86
416931 yats
(non) Average Joe
pi_179288200
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2018 16:34 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Dit is ontopic. Mijn overtuiging is zo dat een gemiddelde vrouw heel makkelijk aan veel sekspartners kan komen, terwijl dat voor een gemiddelde man niet zo is. Of een vrouw of man dus veel sekspartners heeft gehad, heeft verschillende redenen/oorzaken en dus ook andere oordelen van anderen.
Gast, lul nou niet zo dom. Ik ben het prototype gemiddelde man en heb niet te klagen over mijn seksleven of het aantal bedpartners tot nu toe. Het is dat ik nu in een monogame relatie zit en ik niet aan vreemdgaan doe maar als ik het zou willen zou ik vrij eenvoudig met andere vrouwen seks kunnen hebben. Gewoon jezelf zijn en niet een of andere klapjostie is meer dan voldoende!
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_179288633
quote:
1s.gif Op zondag 20 mei 2018 18:21 schreef yats het volgende:

[..]

Gast, lul nou niet zo dom. Ik ben het prototype gemiddelde man en heb niet te klagen over mijn seksleven of het aantal bedpartners tot nu toe. Het is dat ik nu in een monogame relatie zit en ik niet aan vreemdgaan doe maar als ik het zou willen zou ik vrij eenvoudig met andere vrouwen seks kunnen hebben. Gewoon jezelf zijn en niet een of andere klapjostie is meer dan voldoende!
Een gemiddelde man kan onbetaalde seks krijgen wanneer hij dat zou willen?

_O- _O- _O-
pi_179288698
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2018 18:49 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Een gemiddelde man kan onbetaalde seks krijgen wanneer hij dat zou willen?

_O- _O- _O-

Ja in de echte wereld wel, in jouw wereld niet
  zondag 20 mei 2018 @ 18:58:46 #89
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_179288773
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 20:55 schreef halfway het volgende:

[..]

Dat zijn er 4 teveel, maar ik ben dan ook van de oude stempel.
Eens met dit
pi_179288815
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2018 18:49 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Een gemiddelde man kan onbetaalde seks krijgen wanneer hij dat zou willen?

_O- _O- _O-

Je moet er natuurlijk wel een beetje moeite voor doen. "Hoi, neuken?" werkt niet zo goed.
  zondag 20 mei 2018 @ 19:08:18 #91
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_179288894
quote:
1s.gif Op zondag 20 mei 2018 19:02 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Je moet er natuurlijk wel een beetje moeite voor doen. "Hoi, neuken?" werkt niet zo goed.
Op Tinder wel :D
Maar ja dat zijn dan ook de afgelikte boterhammen ! Zowel mannelijk als vrouwelijk!
Sweet but not that sweet !
pi_179288932
quote:
1s.gif Op zondag 20 mei 2018 17:15 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Jouw hele verhaal is 1 grote zoals de waard is verhaaltje. Ik raad elke vrouw die van het enkel seks bij serieuze en duurzame relatie is aan met een grote boog om mannen zoals jij heen te lopen.

Mannen zoals jij zijn verdomd onbetrouwbaar, met hun ik ben een man dus dat is zo anders.
Die vrouwen doen er goed aan een man te vinden die hetzelfde denkt over seks en niet alleen voor de ander, maar ook voor zichzelf.
Zo is dat. Het is echt bizar dat er nog steeds mannen rond lopen die denken dat ze meer rechten hebben dan een vrouw. Waarop baseerd iemand het... want op grond van zijn domheid schat ik hem juist veel lager in dan de gemiddelde persoon in NL. Goddank...
pi_179289460
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2018 18:53 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Ja in de echte wereld wel, in jouw wereld niet
Deze echte wereld?


Blijf de feiten maar ontkennen _O-
  zondag 20 mei 2018 @ 19:53:35 #94
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_179289617
Totaal geen problemen mee. Ten eerste denk ik dan dat ze een hoop trucjes kent en ten tweede is de honger naar gevarieerde pik al gestild. Denk bij een 'net' meisje weleens dat die weleens de drang kan hebben om iets nieuws te proberen.
  zondag 20 mei 2018 @ 20:16:54 #95
416931 yats
(non) Average Joe
pi_179290091
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2018 18:49 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Een gemiddelde man kan onbetaalde seks krijgen wanneer hij dat zou willen?

_O- _O- _O-

Ik heb nergens gezegd 'wanneer hij dat zou willen'. Dat maak jij er zelf van, net als dat jij op meer plekken dingen zelf invult zonder dat ze gezegd zijn. Maar een beetje gemiddelde man die zich gewoon normaal gedraagt ipv als een of andere klapjostie heeft echt geen probleem met iemand te vinden om af en toe seks mee te hebben, mits dat je doel is.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_179291346
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2018 19:45 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Deze echte wereld?
[ afbeelding ]

Blijf de feiten maar ontkennen _O-
Nou ja, als ik jou en sommigen op internet bezig zie en hoe jullie in het leven staan zullen jullie wel voor die piek zorgen, de mannen die ik ken weten heus wel hoe ze een vrouw moeten vinden. Zelfs mijn contact gestoorde zwager wist weer een vriendin te vinden en die gromt alleen maar wat binnenmonds
pi_179291610
Het enkele feit dat iemand in het verleden veel - wat is 'veel'? - bedpartners heeft gehad zou voor mijn geen bezwaar zijn om met iemand te daten. Ik ben het met Fem_LittleLady eens dat die informatie sec niet zoveel over iemand zegt. Veel interessanter is het om te weten waarom iemand hiervoor koos. Er gaan nooit bedpartners af; er kunnen er slechts bijkomen. Stel dat iemand als tiener heel actief was, maar daarna een paar jaar een monochame relatie heeft gehad. Wat zeggen die 25 bedpartners dan? Niets. En omgekeerd: stel dat iemand na het beëindigen van een relatie zin had in casual seks. Dat kan juist een teken van kracht zijn. Iemand is nieuwsgierig en gaat gewoon op onderzoek uit. Stoer! Ik geef toe dat ik mij er onzeker door zou voelen. Toch vind ik het ook aantrekkelijk. Maar als een vrouw veel bedpartners zoekt om bevestiging te zoeken vanwege haar eigen onzekerheid, staat dat daten wel weer in de weg. In dat geval ligt de reden om geen relatie met iemand te willen niet zozeer in het aantal bedpartners, maar in iemands voorkomen / karakter / persoonlijkheid. Kortom: uiteindelijk is datgene dat maakt dat je n bedpartners hebt belangrijker dan het exacte aantal.
  zondag 20 mei 2018 @ 23:24:08 #98
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_179293142
quote:
14s.gif Op zondag 20 mei 2018 19:53 schreef Gary_Oak het volgende:
Totaal geen problemen mee. Ten eerste denk ik dan dat ze een hoop trucjes kent en ten tweede is de honger naar gevarieerde pik al gestild. Denk bij een 'net' meisje weleens dat die weleens de drang kan hebben om iets nieuws te proberen.
:Y
Sweet but not that sweet !
  maandag 21 mei 2018 @ 02:02:00 #99
25175 suijkerbuijk
suijkerbuijk
pi_179295208
Vrouwen meer gezeur dan wat anders.
3x ex vrouwen gehad .
Kost me meer koppijn en poen dan een relatie.
Misschien niet de juiste ontmoet maar totaal geen interessen meer in.
Hoer is goed koop en geen gezijk achteraf .
Zelfs een slet kan je nog achteraf koppijn krijgen als je ze mee neemt naar huis.
Dan kon ze weer eens langskomen en bla bla bla.

Nope ik ben 40 en het bevalt me zo wel goed.
Wilde vroeger wel kinderen maar in deze tijd blij dat ik ze niet heb.

Dus ts kies welke leven je wilt.
Hoeveel zij of jij geneukt heb maak geen zak uit.
Gebruik rubbers en laat elkaar testen op ziekte als je een relatie wilt beginnen.
pi_179295920
quote:
1s.gif Op zondag 20 mei 2018 23:24 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:

[..]

:Y
Net meisje gespot :P

Het zou mij echt niks uitmaken hoeveel partners ze gehad heeft maar ik ben denk ik niet representatief want ondanks dat wij een uitstekende relatie hebben heeft zij nog steeds af en toe seks met andere mannen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')