abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Moderator zondag 20 mei 2018 @ 00:01:41 #201
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_179277146
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 23:58 schreef golfer het volgende:

[..]

Het programma gaat over de actualiteit van de afgelopen week. Vandaag was er bijvoorbeeld nogal een kleine gebeurtenis die de hele wereld over ging en daar kon ze dus niks over zeggen vanwege de opname gistermiddag.
Ach ja, ik had voor die tijd al genoeg gezien/gehoord over die trouwerij, heb het absoluut niet gemist :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 20 mei 2018 @ 00:11:44 #202
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_179277377
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 22:59 schreef Vanyel het volgende:
Vrouw vroeg pompen. Topkwaliteit muziek...
Jouw vrouw O+

Serieus zo'n lekker nummer dat, gaaaaaaaaaaaaaaaan _O_ ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 20 mei 2018 @ 00:13:48 #203
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_179277417
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2018 00:00 schreef Isabeau het volgende:
Curry of ketchup, maakt me niets uit. Gewoon twee verschillende smaken en niet echt een voorkeur. Waarom moet iedereen altijd zo zwart-wit denken.
Eensch! Ik zeg : friet speciaal met okonomiyakisaus! *O* *O* *O* *O* *O*



Of nou ja, frikandel speciaal mag ook.
Zolang het maar geen Duitse gehaktbal is. :r
pi_179277451
quote:
1s.gif Op zondag 20 mei 2018 00:13 schreef RobinOok het volgende:
Eensch! Ik zeg : friet speciaal met okonomiyakisaus! *O* *O* *O* *O* *O*

[ link | afbeelding ]
Nu heb ik zin in friet speciaal :9
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_179277698
quote:
1s.gif Op zondag 20 mei 2018 00:11 schreef Molo het volgende:

[..]

Jouw vrouw O+

Serieus zo'n lekker nummer dat, gaaaaaaaaaaaaaaaan _O_ ^O^
Ik vind handarbeid toch leuker.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_179277898
Ik kijk naar reviews online voor mandolines. Martijn vindt het apparaat waar ik naar kijk 'ideaal voor vrouwen'. Ik frons, want het is een rare aanbeveling. Heeft Martijn dat zelf niet door?

Iemand trouwens nog lyrisch over zijn of haar mandoline?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 20 mei 2018 @ 00:37:20 #207
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_179277973
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2018 00:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik kijk naar reviews online voor mandolines. Martijn vindt het apparaat waar ik naar kijk 'ideaal voor vrouwen'. Ik frons, want het is een rare aanbeveling. Heeft Martijn dat zelf niet door?

Iemand trouwens nog lyrisch over zijn of haar mandoline?
Ik gebruik de mijne regelmatig en heb tot nu toe geen ledematen verloren.
Heb deze:
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_179278100
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2018 00:37 schreef golfer het volgende:

Ik gebruik de mijne regelmatig en heb tot nu toe geen ledematen verloren.
Heb deze:
[ afbeelding ]
Ik wilde er eigenlijk wel graag een die je schuin neer kan zetten. Of is dit makkelijker te hanteren dan ik nu denk? Ik heb helemaal geen ervaring met zo'n ding.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 20 mei 2018 @ 00:43:40 #209
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_179278102
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2018 00:34 schreef Isabeau het volgende:
Iemand trouwens nog lyrisch over zijn of haar mandoline?
Mijne zou ik niet nog eens kopen.
Was niet eens een goedkope ook. }:|
pi_179278112
quote:
1s.gif Op zondag 20 mei 2018 00:43 schreef RobinOok het volgende:

Mijne zou ik niet nog eens kopen.
Was niet eens een goedkope ook. }:|
Duur is dus niet altijd beter. Neem ik mee 8-)

(welke heb je?)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 20 mei 2018 @ 00:49:26 #211
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_179278188
quote:
1s.gif Op zondag 20 mei 2018 00:24 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik vind handarbeid toch leuker.
Qua tekst wel, maar de beat is zo lekker in Pompen :9

Krantenwijk van Lil Kleine kan ik om die reden ook waarderen :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 20 mei 2018 @ 00:52:38 #212
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_179278247
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2018 00:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Duur is dus niet altijd beter. Neem ik mee 8-)

(welke heb je?)
Heb even online gezocht, maar kan hem niet vinden. Lang geleden gekocht bij de Bijenkorf. Hij is gelukkig wel mooi, wat helemaal rvs. Met zo'n schuin scheermesje erin. Geen puntvorm.
Maar snijdt soms niet goed. Bijvoorbeeld aubergine. Dan moet je extra vaart zetten. Of zo. Anders geen mooie snede, maar een afhangend velletje.

Ik weet niet ik anderen beter zijn.

*edit*

gevonden. Rösle is het merk. Volgens mij heb ik veel meer betaald dan die 54 euro, maar misschien ook niet. Hoe dan ook, niet goedkoop voor zo'n klein mesje:



http://www.cookandco.nl/k(...)mandoline-12-x-40-cm

[ Bericht 11% gewijzigd door RobinOok op 20-05-2018 01:50:26 ]
  Moderator zondag 20 mei 2018 @ 00:55:01 #213
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_179278280
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2018 00:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik kijk naar reviews online voor mandolines. Martijn vindt het apparaat waar ik naar kijk 'ideaal voor vrouwen'. Ik frons, want het is een rare aanbeveling. Heeft Martijn dat zelf niet door?

Iemand trouwens nog lyrisch over zijn of haar mandoline?
Borner
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zondag 20 mei 2018 @ 00:55:54 #214
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_179278301
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2018 00:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nu heb ik zin in friet speciaal :9
Bah, rauwe ui.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 20 mei 2018 @ 01:05:55 #215
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_179278407
quote:
1s.gif Op zondag 20 mei 2018 00:55 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Bah, rauwe ui.
Hoe moet jij toch ooit aan de vrouw met zoveel miemels?
Ik zou echt nooit voor jou willen koken, met zo'n enorme lussiknielijst.
pi_179278735
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2018 00:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik kijk naar reviews online voor mandolines. Martijn vindt het apparaat waar ik naar kijk 'ideaal voor vrouwen'. Ik frons, want het is een rare aanbeveling. Heeft Martijn dat zelf niet door?

Iemand trouwens nog lyrisch over zijn of haar mandoline?
Suf. ;) Moi. Denk ik dat Isa op zoek is naar een muziekinstrument a la mini.
Haha.

Deaud en moe en kapot van sjouwen en beslisingen nemen, ben ik vroeg gaan slapen en nu weer wakker, doch niet helder.

Ondanks voornemen om het níet te doen, toch bezig met kasten uitruimen en kleding inpakken/ wegdoen voor kringloop of naar Roemenië.
En streng zijn als wordt gevraagd of dit of dat voor ons ‘iets’ is.
Ëcht perzisch kleedje, B-) , prachtig glaswerk uit begin vorige eeuw “nog van oom Piet of van tante Willemien” geweest”.
Neen, huis en schuur en kasten zijn vol.
Grijze begrafenisauto: kost 164 euro extra...Lama. Denk daaraan als je die ziet rijden... 8)7
Voor 7 minuten vanaf huis naar kerk, over de dijk.

Flarden van koninklijke bruiloft gezien. Het was mooi.
Altijd opgelucht als een dergelijke massa gelegenheid voorbij is gegaan, zonder drama in deze barre tijden met schieten en aanslagen.

Wat een verhaal.
  zondag 20 mei 2018 @ 05:11:11 #217
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_179279023
Hoezo wakker?
Trouwen en rouwen... Gouden business. Schaamteloos bijna
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_179279052
Mijn moeder denkt geloof ik ook nog steeds dat ik wel alle 'oude spullen' ga overnemen die ooit van familie van die of gene kant is geweest. Ik wil er werkelijk niets van hebben. Wat moet ik er mee? Het ook in schoenendozen bewaren? Het ook overal neerzetten? Alsjeblieft niet zeg. Ik hecht er totaal geen waarde aan, zoals mijn moeder. Die bewaart al decennia lang vele koffie- en theepotten. Wat moet je er mee. Ik heb het wel eens gezegd, dat ik het niet moet, en dan moet ze huilen -O- Heel naar. Alleen geïnteresseerd in foto's.

Dus sterk blijven AnneX! Gewoon 'nee' blijven zeggen. Al ben jij thuis geloof ik niet De Verzamelaar :D Hij moet ook 'nee' zeggen natuurlijk.

Ik heb niets gezien van de bruiloft. Het interesseert me ook nul komma nul. De prins is geen kroonprins en de bruid een actrice die ik niet ken. Ik snap de hype dus ook niet echt. Meeste aanslagen zijn overigens op onverwachte momenten, alledaagse dingen. Grote gebeurtenissen zijn te streng beveiligd.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 20 mei 2018 @ 08:04:35 #219
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_179279220
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2018 06:31 schreef Isabeau het volgende:
Mijn moeder denkt geloof ik ook nog steeds dat ik wel alle 'oude spullen' ga overnemen die ooit van familie van die of gene kant is geweest. Ik wil er werkelijk niets van hebben. Wat moet ik er mee? Het ook in schoenendozen bewaren? Het ook overal neerzetten? Alsjeblieft niet zeg. Ik hecht er totaal geen waarde aan, zoals mijn moeder. Die bewaart al decennia lang vele koffie- en theepotten. Wat moet je er mee. Ik heb het wel eens gezegd, dat ik het niet moet, en dan moet ze huilen -O- Heel naar. Alleen geïnteresseerd in foto's.

Dus sterk blijven AnneX! Gewoon 'nee' blijven zeggen. Al ben jij thuis geloof ik niet De Verzamelaar :D Hij moet ook 'nee' zeggen natuurlijk.

Ik heb niets gezien van de bruiloft. Het interesseert me ook nul komma nul. De prins is geen kroonprins en de bruid een actrice die ik niet ken. Ik snap de hype dus ook niet echt. Meeste aanslagen zijn overigens op onverwachte momenten, alledaagse dingen. Grote gebeurtenissen zijn te streng beveiligd.
Moeilijk is dat, je wilt niets en je kunt ook niet tijdelijk iets kwijt. Hier staan wel wat dingen van mijn ouders of zelfs grootouders maar gewoon omdat ik er zelf iets mee heb en misschien ook wel zou kopen.
Maar het is jullie huis en daar bepalen jullie wat erin komt.

Wat vervelend dat je moeder zo reageert Isa, ik neem aan dat jij het liever tegen hasr zegt dan een vriendin die haar ouders verteld heeft dat er een paar grote containers gaan komen als zij er niet meer zijn.

Best lekker geslapen, had alleen wel wat langer gemogen. Maar geen uur lang liggen hoesten dus ik verklaar de verkoudheid voor over.

Vandaag lijkt het heerlijk weer te worden, geen plannen dus na al het schoonmaken gisteren, vandaag luieren.
We have far more in common than that which devides us..
pi_179279454
Ow fijn, om jullie ondersteuning nog even te lezen en daarmee vol te houden!

En ik lag zojuist te rekenen: lang geleden, dat ik 10 dagen ( gepland) doorwerkte achter elkaar en dan de compensatiedagen opnam... *O* :D :7
pi_179279458
Dat heeft even geduurd zeg, Kaatje :o Die verkoudheid. Maar fijn dat het over lijkt te zijn. Kan je genieten van nog twee vrije dagen O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_179279465
quote:
1s.gif Op zondag 20 mei 2018 08:40 schreef AnneX het volgende:
Ow fijn, om jullie ondersteuning nog even te lezen en daarmee vol te houden!

En ik lag zojuist te rekenen: lang geleden, dat ik 10 dagen ( gepland) doorwerkte achter elkaar en dan de compensatiedagen opnam... *O*
En hoe lang was je dan vrij?

(Jij hebt volgens mij ook wel héél weinig geslapen! Ben je niet enorm moe?)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 20 mei 2018 @ 08:48:46 #223
217702 Lonaa
Honger!
pi_179279502
Goedemorgen. :)

Er zijn best dingen/voorwerpen die ik van mijn opa en oma's of ouders zou willen hebben, als ze er niet meer zijn. Maar selectief en omdat ik het mooie dingen vind.

Vandaag is mijn zusje jarig, daar gaan we vanmiddag heen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_179279507
quote:
2s.gif Op zondag 20 mei 2018 08:48 schreef Lonaa het volgende:
Goedemorgen. :)

Er zijn best dingen/voorwerpen die ik van mijn opa en oma's of ouders zou willen hebben, als ze er niet meer zijn. Maar selectief en omdat ik het mooie dingen vind.

Vandaag is mijn zusje jarig, daar gaan we vanmiddag heen.
Heeft ze taart? *)

(ik heb geloof ik niets waarvan ik denk: Dát wil ik! :X Allemaal mijn smaak niet.)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 20 mei 2018 @ 08:53:23 #225
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_179279520
Ik heb gelukkig geen last van ouders die willen dat we veel bewaren. Mijn schoonmoeder spaart alles. Boeken, spaaracties van AH, Lego, Dobald Duck. Maar ze heeft zelf gezegd dat we maar een paar grote containers voor de deur moeten zetten als het zo ver is.

Mijn moeder is alvast aan het 'opruimen' voor als het zo ver is. Af en toe kan mijn vader iets redden zoals een doos dia's van rond mijn geboorte en de postzegels die hij en mijn opa jarenlang spaarden voor me.
Spoilers!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')