abonnement Unibet Coolblue
pi_182187754
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 16:20 schreef Poes. het volgende:

[..]

Gelukkig ;)

Deed het erg pijn? Of was het niet je eerste?
is mijn 3e

Sommige plekjes deden wel zeer..

Net gewassen en ingesmeerd met Bepanthen babyzalf
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_182187789
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2018 16:31 schreef Vicky het volgende:

[..]

is mijn 3e

Sommige plekjes deden wel zeer..

Net gewassen en ingesmeerd met Bepanthen babyzalf
Oh ja, jij had ook die voettattoo toch? Met de namen van je dochters :)

Ik wil er ook weer eentje :@ Maar ben aan het sparen voor andere noodzakelijkheden. Stom.
pi_182187893
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 16:32 schreef Poes. het volgende:

[..]

Oh ja, jij had ook die voettattoo toch? Met de namen van je dochters :)

Ik wil er ook weer eentje :@ Maar ben aan het sparen voor andere noodzakelijkheden. Stom.
klopt. En een schouderstuk

Ja het is niet goedkoop
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_182187948
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2018 16:35 schreef Vicky het volgende:

[..]

klopt. En een schouderstuk

Ja het is niet goedkoop
Ik zie het als een investering waar je de rest van je leven plezier van hebt :Y

Behalve voor die ene Brit die een voetbalclub slogan op z'n been had staan; You'll never walk alone.
Ironisch, meneer kreeg een ongeluk en een amputatie waardoor er alleen nog ''You'll never walk'' bleef staan _O-
pi_182193641
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2018 13:06 schreef Vicky het volgende:
[ afbeelding ]
O+
Tof!
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hč :(
  zondag 21 oktober 2018 @ 03:19:15 #206
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_182641845
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 16:37 schreef Poes. het volgende:

[..]

Ik zie het als een investering waar je de rest van je leven plezier van hebt :Y

Behalve voor die ene Brit die een voetbalclub slogan op z'n been had staan; You'll never walk alone.
Ironisch, meneer kreeg een ongeluk en een amputatie waardoor er alleen nog ''You'll never walk'' bleef staan _O-
_O-
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_182644144
16 november vervolg afspraak om nog een keer in te kleuren en eea bij te werken.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_182811665
Iemand ooit op een tattoo convention geweest? Ik wil graag komend weekend in Amsterdam, maar lees in de huisregels en het programma nogal verontrustende dingen. Wapens worden ingenomen... blijkbaar nemen mensen die mee naar zo'n expo? Ook is er een "soft erotic show", wat moet ik me daarbij voorstellen? Alleen vrouwenvlees, of gaan er ook mannen uit de kleren?
pi_182811686
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 17:38 schreef MariJee het volgende:
Hoe vind je de tatoeage-artiest die bij je past? In mijn woonplaats zitten er genoeg, maar qua stijl sluiten ze niet aan bij wat ik wil. In googlen ben ik niet goed, want ik zie door de bomen het bos niet. Hoe zijn jullie, tatoeagebezitters, aan de juiste artiest gekomen? Ben je speciaal op zoek gegaan naar iemand die aan jouw specifieke wensen voldoet, en hoe heb je die gevonden?
En iemand misschien nog antwoord op deze vraag? :)
  maandag 29 oktober 2018 @ 11:06:49 #210
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_182811917
Het zal wel meevallen op de conventie hoor, maar ze verwachten zo te lezen ook wat minder lieve jongens vanuit motorclubs. En het zal ook wel meevallen hoe heftig de erotische shows zijn, zal wel bij wat borsten blijven. (Sowieso als het 16+ toegankelijk is. :+ )

En hoe de artiest te vinden, ik was aan het rondklikken op instagram. Meestal staat er wel een berg tags onder de berichten, die kan je dan gebruiken om je zoektermen wat te verfijnen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_182811982
Dank je wel! ^O^
pi_182812250
Ik ga zaterdag naar de expo, ben ap een aantal keren bij een kleinere expo geweest dus ik ben benieuwd :)
  maandag 29 oktober 2018 @ 11:47:20 #213
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_182812496
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 10:49 schreef MariJee het volgende:

[..]

En iemand misschien nog antwoord op deze vraag? :)
Viaviavia. Mensen die ik ken die bij een bepaalde artiest zijn geweest, winacties die worden gedeeld op Facebook, mensen die een foto van hun eigen tattoo op facebook zetten, vrienden die een tattoo hebben laten zetten die goed is (of juist niet, dan weet je waar je niet naartoe moet), Pinterest.
De laatste twee tattoos die ik heb laten zetten zijn via een sphynxgroep op facebook, een lid daar deed een oproepje wie er ad-hoc door haar een tattoo wilde laten zetten van een sphynx. Haar werk bekeken en dat zat wel snor.

Dus bij mij in ieder geval niet een vaste tattoo-artiest of een vaste manier.
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_182815838
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 10:47 schreef MariJee het volgende:
Iemand ooit op een tattoo convention geweest? Ik wil graag komend weekend in Amsterdam, maar lees in de huisregels en het programma nogal verontrustende dingen. Wapens worden ingenomen... blijkbaar nemen mensen die mee naar zo'n expo? Ook is er een "soft erotic show", wat moet ik me daarbij voorstellen? Alleen vrouwenvlees, of gaan er ook mannen uit de kleren?
Dat soort dingen over wapens staan toch overal in huisregels? Ben er een aantal keer geweest en mij leek het er niet bepaald gevaarlijk :+
Geen idee wat ze met die erotische show gaan doen maar als je je er aan zou storen kan je gewoon een ander deel van de conventie bekijken zonder er last van te hebben.
Faka G
pi_182934306
Gisteren op de beurs in Amsterdam geweest, echt een hele leuke beurs waar je een dagje prima kunt rondlopen. Leuk om een 2-tal inkmaster deelnemers te zien en ik heb de volgende shop gevonden waar ik iets wil laten zetten:

http://heavenlymaidentattoo.com/
  zondag 4 november 2018 @ 18:18:48 #216
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_182941476
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 10:49 schreef MariJee het volgende:

[..]

En iemand misschien nog antwoord op deze vraag? :)
Ook viavia. Vind dat ze goed kan tattooëeren en we hebben hetzelfde gevoel voor humor. De klik was er meteen.
soooo, da's mooi!
pi_183087399
Ik wil volgend jaar toch de knoop doorhakken en m'n bovenarm opfleuren met La Catrina. Deze stijl zeg maar:
http://imgur.com/a/dS4J3v8

Maar ik zit nog heel erg met het budget wat ik er voor uit moet trekken. Het vaste uurtarief bij veel shops is 150 euro volgens mij maar ik heb geen idee hoe lang het zetten van zo'n piece als ik wil duurt. Vind het altijd lastig om daarover te beginnen bij de shops zelf.. Geld speelt an sich geen rol natuurlijk, kwaliteit boven kwantiteit. Maar soms zou een indicatie wel fijn zijn zodat je achteraf niet voor een verrassing komt te staan.

Hoopte zelf dat ik er met 1000 euro wel kom maar goed, spaarpotje de komende maanden nog maar even verder aanvullen :p

[ Bericht 3% gewijzigd door Blistering op 13-11-2018 06:40:45 ]
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_183098691
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2018 20:38 schreef Blistering het volgende:
Ik wil volgend jaar toch de knoop doorhakken en m'n bovenarm opfleuren met La Catrina. Deze stijl zeg maar:
http://imgur.com/a/dS4J3v8.jpg

Maar ik zit nog heel erg met het budget wat ik er voor uit moet trekken. Het vaste uurtarief bij veel shops is 150 euro volgens mij maar ik heb geen idee hoe lang het zetten van zo'n piece als ik wil duurt. Vind het altijd lastig om daarover te beginnen bij de shops zelf.. Geld speelt an sich geen rol natuurlijk, kwaliteit boven kwantiteit. Maar soms zou een indicatie wel fijn zijn zodat je achteraf niet voor een verrassing komt te staan.

Hoopte zelf dat ik er met 1000 euro wel kom maar goed, spaarpotje de komende maanden nog maar even verder aanvullen :p
Je foto doet het niet :( , hier niet iig.

De vraag die je hebt kan het makkelijkste beantwoord worden door de artiest / shop zelf. Als je met het idee een shop binnen stapt kunnen ze je een indicatie geven hoe lang ze daar mee bezig zijn en wat het uurtarief is. Speculeren helpt je niet verder natuurlijk, de meeste shops staan hier naar mijn weten gewoon voor open. Als je een idee hebt welke artiesten je kwalitatief goed vindt kan je natuurlijk ook een afspraak maken om je ideeën te bespreken :)
pi_183115709
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 12:39 schreef CrushNdie het volgende:

[..]

Je foto doet het niet :( , hier niet iig.

De vraag die je hebt kan het makkelijkste beantwoord worden door de artiest / shop zelf. Als je met het idee een shop binnen stapt kunnen ze je een indicatie geven hoe lang ze daar mee bezig zijn en wat het uurtarief is. Speculeren helpt je niet verder natuurlijk, de meeste shops staan hier naar mijn weten gewoon voor open. Als je een idee hebt welke artiesten je kwalitatief goed vindt kan je natuurlijk ook een afspraak maken om je ideeën te bespreken :)
Ah ja, die .jpg had er niet achter gemoeten :P

En thanks, zal dan toch eens gaan overleggen :)
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_183115750
Ik wil graag jullie advies. Ik wil een tribal boven m’n kont zetten. Is dat mooi bij mannen?
U MAD?
pi_183116790
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 06:41 schreef Blistering het volgende:

[..]

Ah ja, die .jpg had er niet achter gemoeten :P

En thanks, zal dan toch eens gaan overleggen :)
Die is wel erg mooi, ga er dan maar wel vanuit dat je minimaal 7/8 uur mag zitten :)
pi_183120513
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 06:52 schreef de_boswachter het volgende:
Ik wil graag jullie advies. Ik wil een tribal boven m’n kont zetten. Is dat mooi bij mannen?
Altijd doen
pi_183121249
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 06:52 schreef de_boswachter het volgende:
Ik wil graag jullie advies. Ik wil een tribal boven m’n kont zetten. Is dat mooi bij mannen?
gaat het erom of een ander het mooi vindt? Of dat je het zelf mooi vindt?

Ik heb schijt aan wat een ander van mijn tattoos vind en waar ik ze plaats.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_183121443
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 12:58 schreef Vicky het volgende:

[..]

gaat het erom of een ander het mooi vindt? Of dat je het zelf mooi vindt?

Ik heb schijt aan wat een ander van mijn tattoos vind en waar ik ze plaats.
Eens. Maar ben bang dat de alpha’s bij het voetbal me onder de douche uitschelden voor homo ;(
U MAD?
pi_183123427
Ben je ook.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')