abonnement Unibet Coolblue
pi_179242600
Wegens recente discussies en onbegrip over en weer zit ik een beetje in een negatieve spiraal die ik wil doorbreken. Werd mij gesuggereerd een topic te openen zodat ik wat meer kan glimlachen.

Als er anderen zijn die hier ook weleens last van hebben hoor ik dit ook graag, zodat ik weet dat ik er niet alleen voor sta. Zou mij persoonlijk erg helpen als ik wist dat het niet de rest van de wereld tegen mij was.

Wie kan mij helpen?
pi_179242682
Wat zei de Engelse oorlogssoldaat die onder een boom zat?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_179242684
Under a tak
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator vrijdag 18 mei 2018 @ 15:29:36 #4
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_179242693
Als de discussie ging over dat het niet normaal is dat jij een nest vol jonge puppies hebt afgemaakt door ze de pens open te rijten met een slagersmes en die in de keeltjes van even zoveel babies heb geduwd waardoor die ook zijn gestikt (wat niet uitmaakte omdat je diezelfde babies tegelijkertijd ook in de hens hebt gezet voor het dramatische effect) en jij vindt het raar dat jouw sociale omgeving daar geen begrip voor heeft, dan vermoed ik zo maar dat je hier niet heel veel meer begrip gaat krijgen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_179242701
Hahaha oh ludachrist toch, wat een guitige knul ben je.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_179242718
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 15:29 schreef CoolGuy het volgende:
Als de discussie ging over dat het niet normaal is dat jij een nest vol jonge puppies hebt afgemaakt door ze de pens open te rijten met een slagersmes en die in de keeltjes van even zoveel babies heb geduwd waardoor die ook zijn gestikt (wat niet uitmaakte omdat je diezelfde babies tegelijkertijd ook in de hens hebt gezet voor het dramatische effect) en jij vindt het raar dat jouw sociale omgeving daar geen begrip voor heeft, dan vermoed ik zo maar dat je hier niet heel veel meer begrip gaat krijgen.
What... :? :X
pi_179242733
pi_179242754
Jaaaa, ik snap dat wel. Ik zat net een topic te lezen waar ik ook niet vrolijk van werd en voordat ik het weet interpreteer ik posts als leedvermaak. En mijn kiespijn helpt ook niet echt mee.

Mjah, ik weet niet of het helpt, maar hier voor jou een afbeelding van een vrouw met drie tieten:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator vrijdag 18 mei 2018 @ 15:32:16 #9
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_179242769
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 15:30 schreef Krollie het volgende:

[..]

What... :? :X
Oh, dat was om aan te geven dat de summiere info in de OP geen idee geeft over of het ontbreken van dat begrip bij de sociale omgeving van TS terecht of onterecht is, en we daar dus hier ook maar weinig mee kunnen :+
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 18 mei 2018 @ 15:32:23 #10
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_179242775
Dat kruisje rechtsbovenin helpt mij altijd goed als discussie hier me raakt.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  Moderator vrijdag 18 mei 2018 @ 15:32:38 #11
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_179242781
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 15:31 schreef Raskolnikow het volgende:
Jaaaa, ik snap dat wel. Ik zat net een topic te lezen waar ik ook niet vrolijk van werd en voordat ik het weet interpreteer ik posts als leedvermaak. En mijn kiespijn helpt ook niet echt mee.

Mjah, ik weet niet of het helpt, maar hier voor jou een afbeelding van een vrouw met drie tieten:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Total Recall!!
Breitling - Instruments for Professionals
pi_179243043
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 15:32 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Oh, dat was om aan te geven dat de summiere info in de OP geen idee geeft over of het ontbreken van dat begrip bij de sociale omgeving van TS terecht of onterecht is, en we daar dus hier ook maar weinig mee kunnen :+
Oh mijn hele post is enkel gebaseerd op de tip die ik hier kreeg:
R&P / Uiterlijk en het effect op sociale omgang.
pi_179243046
Hahaha😆❤
Tails tell tales
pi_179243077
Ik sta neutraal tegenover je, en dus niet negatief ^O^
  vrijdag 18 mei 2018 @ 15:49:44 #15
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_179243198
Leuk gedaan weer :D. Maar mooi geweest.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')