abonnement Unibet Coolblue
pi_179242202
Wie o wie kan mij helpen dit insect te herkennen? Ik kom er bijna dagelijks wel 1 of 2 tegen in mijn huis en ben het ondertussen wel zat dus wie weet de naam van dit beestje, waar ze vandaan komen en wat ik eraan kan doen?

Het lijken een soort motten maar toch ook weer niet, ik kan nergens sporen vinden en heb ook geen last van gaten in kleding. Ze zitten bijna altijd op de rand tussen een muur en het plafond in de badkamer of een ander hoekje in de woonkamer, en laten zich erg makkelijk vangen.

Ik dank u vriendelijk!

  vrijdag 18 mei 2018 @ 15:06:27 #2
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_179242224
Foto doet het niet maar aan de hand van je beschrijving gok ik zilvervisjes.

Hmm nee toch niet.
And so is the past
pi_179242233
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 15:06 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Foto doet het niet maar aan de hand van je beschrijving gok ik zilvervisjes.
Excuus, nu wel als het goed is!
pi_179242272
Ik kan het niet goed zien op de foto, maar heeft dit beestje vleugels. Aan de houding en poten te zien doet het me denken aan een lid van de schietmotten familie, kokerjuffers zijn daarvan de bekendste (dat is dit duidelijk niet) maar er zijn vele andere soorten
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  vrijdag 18 mei 2018 @ 15:10:29 #5
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_179242285
Fruitmot.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_179242354
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 15:09 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik kan het niet goed zien op de foto, maar heeft dit beestje vleugels. Aan de houding en poten te zien doet het me denken aan een lid van de schietmotten familie, kokerjuffers zijn daarvan de bekendste (dat is dit duidelijk niet) maar er zijn vele andere soorten
Klopt, het beestje heeft vleugels en vliegt ook af en toe maar niet erg snel. Een schietmot heeft lange sprieten toch? Dat hebben ze juist niet, wel een rood achtige kop.
pi_179242410
Klopt, was me nog niet opgevallen. Dus geen sprietmot -O-
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_179242664
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 15:10 schreef KillemWieft het volgende:
Fruitmot.
Dat lijken ze mij ook niet, zo zien ze er niet uit.
pi_179243156
Zojuist nog één gevonden, nu in betere kwaliteit:

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')