abonnement Unibet Coolblue
pi_179237511


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.


groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin (Bitcoin.org / Bitcoin aanhangers)
/r/btc (Bitcoin.com / Bitcoin Cash aanhangers)

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 18 mei 2018 @ 11:11:52 #2
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179237532
Even cross posts vanuit laatste pagina:

Wacht maar tot na main net als VEN nog maar $0.04 waard is en wij opeens x100 VET hebben _O_

Alle Henk en Ingrids zien een goedkope penny coin in de top 10 staan en gaan los. TRX XRP XVG tactiek genot _O_ Ben eigenlijk wel echt benieuwd wat hun daadwerkelijke beredenering is. Hopelijk staat het in hun whitepaper.

Nu mag MzS wel gelijk krijgen met $12 EOY
pi_179237563
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 11:11 schreef Kyran het volgende:
Even cross posts vanuit laatste pagina:

Wacht maar tot na main net als VEN nog maar $0.04 waard is en wij opeens x100 VET hebben _O_

Alle Henk en Ingrids zien een goedkope penny coin in de top 10 staan en gaan los. TRX XRP XVG tactiek genot _O_ Ben eigenlijk wel echt benieuwd wat hun daadwerkelijke beredenering is. Hopelijk staat het in hun whitepaper.

Nu mag MzS wel gelijk krijgen met $12 EOY
XRP/TRX/XVG staan stuk voor stuk allemaal 4K aant eind vant jaar.
Lambo of Rekt
pi_179237575
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 11:13 schreef EggsTC het volgende:

[..]

XRP/TRX/XVG staan stuk voor stuk allemaal 4K aant eind vant jaar.
X in de naam. Dus klopt wel.
  vrijdag 18 mei 2018 @ 11:15:15 #5
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_179237603
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 11:11 schreef Kyran het volgende:
Henk en Ingrids
Ruwe schatting, ongeveer 90% hier bestaat uit Henk en Ingrids. :D
pi_179237641
Maargoed, zonder onzin even;
Hopelijk komt VEN (dan VET) de top 10 binnen dit jaar, maar voor nu zijn het alleen nog maar mooie verhalen erover, ik moet het allemaal nog zien. Als die hele implementatie goed gaat en dat mainnet correct draait met de partners die daadwerkelijk gebruik gaan maken van de functionaliteit, dan zie ik VEN/VET wel snel stijgen, maar laat ze het eerst maar voor elkaar krijgen. Ik had ook al verwacht dat LISK inmiddels richting de 100 gestaan zou hebben, maar uitstel uitstel uitstel doet de hele zooi geen goed.

m.a.w.; eerst zien dan geloven is wel nodig.
Lambo of Rekt
pi_179237645
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 11:15 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Ruwe schatting, ongeveer 90% hier bestaat uit Henk en Ingrids. :D
Meldt zich! Ik ben er vol trost een van, niet bang om een Henk te zijn.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 18 mei 2018 @ 11:17:48 #8
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179237673
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 11:16 schreef EggsTC het volgende:
Maargoed, zonder onzin even;
Hopelijk komt VEN (dan VET) de top 10 binnen dit jaar, maar voor nu zijn het alleen nog maar mooie verhalen erover, ik moet het allemaal nog zien. Als die hele implementatie goed gaat en dat mainnet correct draait met de partners die daadwerkelijk gebruik gaan maken van de functionaliteit, dan zie ik VEN/VET wel snel stijgen, maar laat ze het eerst maar voor elkaar krijgen. Ik had ook al verwacht dat LISK inmiddels richting de 100 gestaan zou hebben, maar uitstel uitstel uitstel doet de hele zooi geen goed.
Mee eens hoor. Alles ziet er goed uit en heb er veel vertrouwen in, maar niks is logisch in cryptowereld :P
pi_179237752
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 11:16 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Meldt zich! Ik ben er vol trost een van, niet bang om een Henk te zijn.
#henk
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_179237797
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 11:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

#henk
  vrijdag 18 mei 2018 @ 11:26:45 #11
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_179237894
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 11:16 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Meldt zich! Ik ben er vol trost een van, niet bang om een Henk te zijn.
Lol, hier een halve Henk.
pi_179237922
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 11:26 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Lol, hier een halve Henk.
Gat in sok -> Hele henk confirmed.
pi_179237939


Billboard op 5 minuten afstand van het huis van ome Warren :Y
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  vrijdag 18 mei 2018 @ 11:28:42 #14
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_179237942
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 11:16 schreef EggsTC het volgende:
Maargoed, zonder onzin even;
Hopelijk komt VEN (dan VET) de top 10 binnen dit jaar, maar voor nu zijn het alleen nog maar mooie verhalen erover, ik moet het allemaal nog zien. Als die hele implementatie goed gaat en dat mainnet correct draait met de partners die daadwerkelijk gebruik gaan maken van de functionaliteit, dan zie ik VEN/VET wel snel stijgen, maar laat ze het eerst maar voor elkaar krijgen. Ik had ook al verwacht dat LISK inmiddels richting de 100 gestaan zou hebben, maar uitstel uitstel uitstel doet de hele zooi geen goed.

m.a.w.; eerst zien dan geloven is wel nodig.
Ja man, dat geldt voor bijna alle munten waar we vorig jaar nog vol lof over waren. Hopen dat de zomer goed nieuws brengt. Of we krijgen dat 'vrouwen bloot, handel dood' gedoe in cryptoland.
  vrijdag 18 mei 2018 @ 11:29:04 #15
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_179237950
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 11:27 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Gat in sok -> Hele henk confirmed.
_O-
pi_179237959
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 11:28 schreef ITrade het volgende:
[ afbeelding ]

Billboard op 5 minuten afstand van het huis van ome Warren :Y
:') :') :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_179238045
Mensen moeten kappen met denken dat een IPO én een ICO houden binnen één bedrijf/project normaal is.
  vrijdag 18 mei 2018 @ 11:38:39 #18
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_179238121
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 11:35 schreef ChickenMan het volgende:
Mensen moeten kappen met denken dat een IPO én een ICO houden binnen één bedrijf/project normaal is.
Volgens mij kan dat ook niet echt lijkt mij? Een bedrijf wat de beurs op gaat, gaat niet een cryptomunt op de markt brengen. Andersom zie ik een ICO project/bedrijf niet (zo snel) naar de beurs gaan.
pi_179238158
Over +/- 10 jaar worden alle securities toch op een blockchain verhandeld. Dus dan maakt het niet meer uit.
pi_179238186
Mooie comeback van QSP vandaag.
Ven krabbelt wel weer terug, het nadeel van een coin waar zo'n momentum in zit is dat een minimale tegenslag ook meteen voor een flinke dip kan zorgen.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 18 mei 2018 @ 11:42:40 #21
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179238197
VeChain is niet beurs genoteerd en kan dus sowieso niet aan IPO doen.

VeChain heeft gewoon een ICO gedaan en daarna hebben twee grote bedrijven met interesse zich bij VeChain ingekocht. Het is gewoon een business deal. Er zijn geen aandelen, er is geen IPO, er is geen beurs notering.
pi_179238209
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 11:42 schreef Kyran het volgende:
VeChain is niet beurs genoteerd en kan dus sowieso niet aan IPO doen.

VeChain heeft gewoon een ICO gedaan en daarna hebben twee grote bedrijven met interesse zich bij VeChain ingekocht. Het is gewoon een business deal. Er zijn geen aandelen, er is geen IPO, er is geen beurs notering.
Een IPO is toch juist om beursgenoteerd te worden? :P

Maar ik verwacht ook geen IPO.
pi_179238210
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 11:07 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ok, dan zijn wij het toch eens :D

Want deze discussie kwam laatst naar voren toen mensen het raar vonden dat PWC en DNV GL geen tokens gekocht hadden (wat ze trouwens wel gedaan hebben :P), maar een "aandeel" VeChain, zodat ze mede-eigenaar werden. Toen werd er beweerd dat je beter tokens kon kopen, want dat kwam op hetzelfde neer ....

Dat probeerde ik te weerleggen :P (en denk JeSuisDropLul ook).
Jij vind dat wenselijk dan? Als het op deze manier gaat hebben de "bedrijven" achter de ico gewoon gratis geld zonder enige toezicht/restrictie. Uiteindelijk hebben zei en de mensen die speculeren er profijt van en gaat het andere miljarden dollars kosten.

Zo komt het dan wel heel dicht in de buurt van de omschrijving "rat poison"
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_179238212
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 11:42 schreef robbietobbie het volgende:
Mooie comeback van QSP vandaag.
Ven krabbelt wel weer terug, het nadeel van een coin waar zo'n momentum in zit is dat een minimale tegenslag ook meteen voor een flinke dip kan zorgen.
High risk, high reward.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 18 mei 2018 @ 11:44:42 #25
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179238231
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 11:43 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Een IPO is toch juist om beursgenoteerd te worden? :P

Maar ik verwacht ook geen IPO.
Ja goed, slecht verwoord. Er is gewoon geen sprake van IPO want VeChain gaat nooit naar de beurs het is nota bene een non-profit organisation, dus het kan niet eens.
pi_179238234
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 11:43 schreef ITrade het volgende:

[..]

Jij vind dat wenselijk dan? Als het op deze manier gaat hebben de "bedrijven" achter de ico gewoon gratis geld zonder enige toezicht/restrictie. Uiteindelijk hebben zei en de mensen die speculeren er profijt van en gaat het andere miljarden dollars kosten.

Zo komt het dan wel heel dicht in de buurt van de omschrijving "rat poison"
Bijna alle fondsen die ik spreek zijn het er ook over eens dat het niet slecht zou zijn als (een deel) van de IPO wetgeving op ICO's van toepassing wordt. Transparanter met funds omgaan, eventuele tegenstrijdige belangen melden, duidelijke disclosure regels etc etc.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 18 mei 2018 @ 11:48:10 #27
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179238287
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 11:43 schreef ITrade het volgende:

[..]

Jij vind dat wenselijk dan? Als het op deze manier gaat hebben de "bedrijven" achter de ico gewoon gratis geld zonder enige toezicht/restrictie. Uiteindelijk hebben zei en de mensen die speculeren er profijt van en gaat het andere miljarden dollars kosten.

Zo komt het dan wel heel dicht in de buurt van de omschrijving "rat poison"
Hoe bedoel je dit precies? Serieuze vraag, want ik snap je probleem niet echt.

Dat VeChain nu meer geld binnen krijgt klopt inderdaad, want zowel PWC als DNV GL gaan investeren, maar dit gebeurde eerder ook al met o.a. Breyer Capital. Wat is hier precies mis mee volgens jou? Waarom gaat het derden dan miljarden kosten? Waarom zouden bedrijven niet mogen investeren in een ander bedrijf waar ze veel van verwachten en waar ze denken gebruik van te kunnen maken om hun eigen service te verbeteren?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 18 mei 2018 @ 11:49:19 #28
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179238313
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 11:44 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Bijna alle fondsen die ik spreek zijn het er ook over eens dat het niet slecht zou zijn als (een deel) van de IPO wetgeving op ICO's van toepassing wordt. Transparanter met funds omgaan, eventuele tegenstrijdige belangen melden, duidelijke disclosure regels etc etc.
Daar ben ik het ook mee eens hoor. Al vaker geroepen dat er meer regulatie moet komen voor dit soort dingen, zodat alles transparant blijft.
pi_179238381
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 11:48 schreef Kyran het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dit precies? Serieuze vraag, want ik snap je probleem niet echt.

Dat VeChain nu meer geld binnen krijgt klopt inderdaad, want zowel PWC als DNV GL gaan investeren, maar dit gebeurde eerder ook al met o.a. Breyer Capital. Wat is hier precies mis mee volgens jou? Waarom gaat het derden dan miljarden kosten? Waarom zouden bedrijven niet mogen investeren in een ander bedrijf waar ze veel van verwachten en waar ze denken gebruik van te kunnen maken om hun eigen service te verbeteren?
Wat krijgen die partijen daar voor terug dan?

Een gezond crypto project had gezegd koop maar coins van ons als je wil investeren.

Maar goed. Ik val weer in herhaling.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 18 mei 2018 @ 11:57:40 #30
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179238472
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 11:53 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Wat krijgen die partijen daar voor terug dan?

Een gezond crypto project had gezegd koop maar coins van ons als je wil investeren.

Maar goed. Ik val weer in herhaling.
Meer invloed, inzicht en zeggenschap op/over het reilen en zeilen van VeChain als mede-eigenaar. Dat krijg je namelijk niet als je tokens koopt.
  † In Memoriam † vrijdag 18 mei 2018 @ 12:35:06 #31
230491 Zith
pls tip
pi_179239107
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 11:44 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ja goed, slecht verwoord. Er is gewoon geen sprake van IPO want VeChain gaat nooit naar de beurs het is nota bene een non-profit organisation, dus het kan niet eens.
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 11:48 schreef Kyran het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dit precies? Serieuze vraag, want ik snap je probleem niet echt.

Dat VeChain nu meer geld binnen krijgt klopt inderdaad, want zowel PWC als DNV GL gaan investeren, maar dit gebeurde eerder ook al met o.a. Breyer Capital. Wat is hier precies mis mee volgens jou? Waarom gaat het derden dan miljarden kosten? Waarom zouden bedrijven niet mogen investeren in een ander bedrijf waar ze veel van verwachten en waar ze denken gebruik van te kunnen maken om hun eigen service te verbeteren?
Volgens amerikaans recht / EU recht mogen non-profits geen aandelen verkopen (dus partijen mogen geen investeringen doen in ruil voor zeggenschap over de organizatie). Geen idee hoe dat in China is en hoe PwC dat precies technisch gedaan heeft hoor, wellicht mag het daar wel. Men mag doneren, maar niet in ruil voor (legaal) zeggenschap.

Of wellicht is er een Vechain foudnation (nonproft) en een Vechain Inc?

Zie bijv: http://smallbusiness.chro(...)sue-stock-65592.html

[ Bericht 1% gewijzigd door Zith op 18-05-2018 12:40:51 ]
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 18 mei 2018 @ 12:40:18 #32
163650 Greys
pi_179239184
JOEEEEEEE!

Ik kom even gillen dat ik jullie mis O+
En dat ik het hele cryptogebeuren schandelijk verwaarloosd heb de laatste weken (al heb ik niet het idee dat er in m'n blockfolio veel veranderd is dus wat dat betreft..) Ik moet er echt weer even inkomen. En weer even bijlezen.

Oh en aan het songfestival deed iemand mee die op m'n hond leek! _O-

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 18 mei 2018 @ 12:40:34 #33
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179239191
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 12:35 schreef Zith het volgende:

[..]

[..]

Volgens amerikaans recht / EU recht mogen non-profits geen equity verkopen (dus partijen mogen geen investeringen doen in ruil voor eigenschap). Geen idee hoe dat in China is en hoe PwC dat precies technisch gedaan heeft hoor, wellicht mag het daar wel. Men mag doneren, maar niet in ruil voor (legaal) zeggenschap.

Zie bijv: http://smallbusiness.chro(...)sue-stock-65592.html
Grappig dat je daar over begint, want ik was dit net aan het uitzoeken, want toen ik dat bericht aan het typen was dacht ik "hey volgens mij klopt hier iets niet".

Ik heb het zelf door elkaar gehaald zie ik. Zij hebben hun bedrijf opgedeeld in VeChain en VeChain Foundation als ik het goed begrijp, waarbij de Foundation non-profit is. Weinig over te vinden, dus ik zoek even door :P
  † In Memoriam † vrijdag 18 mei 2018 @ 12:41:26 #34
230491 Zith
pls tip
pi_179239211
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 12:40 schreef Kyran het volgende:
Had dit net in een edit toegevoegd als mogelijkheid :)
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_179239235
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 11:48 schreef Kyran het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dit precies? Serieuze vraag, want ik snap je probleem niet echt.

Dat VeChain nu meer geld binnen krijgt klopt inderdaad, want zowel PWC als DNV GL gaan investeren, maar dit gebeurde eerder ook al met o.a. Breyer Capital. Wat is hier precies mis mee volgens jou? Waarom gaat het derden dan miljarden kosten? Waarom zouden bedrijven niet mogen investeren in een ander bedrijf waar ze veel van verwachten en waar ze denken gebruik van te kunnen maken om hun eigen service te verbeteren?
Jij hebt je volgens mij ingelezen in Vechain dus je zal dit wel beter weten dan mij. Laten we als voorbeeld dus Vechain nemen, maar eigenlijk gaat het een beetje om ico's in het algemeen.

Bedrijven mogen best investeren daar gaat het niet om, ik kijk nu alleen vanuit de crypto kant (dus onze belangen).

Kijk wat houdt VeChain (bedrijf met aandeelhouders) straks tegen om bijvoorbeeld helemaal niet hun eigen blockchain te gebruiken maar een random blockchain (bitcoin, amazon blockchain, ibm blockchain, whatever)? Want uiteindelijk gaat dat bedrijf toch voor het bestaan van zichzelf en niet meer over hun blockchain. Want zoals je zei tokenhouders hebben geen enkel belang/verplichting. Dit geldt dan natuurlijk in twee richtingen.

Persoonlijk vind ik het idee van Ven wel goed, maar ik zou daar juist belang willen hebben in het moederbedrijf en niet in hun blockchain die misschien ooit een ROI gaat geven.

Dit is niet om VEN aan te vallen of om te zeggen dat hun slecht zijn maar over het algemeen in icoland.

Daarom denk ik dat er veel geld verloren gaat in de toekomst, de binnengehaalde ico funds worden geburned door het bedrijf (en wat dan, hoe komen ze aan nieuw geld?). Uiteindelijk blijven de hodlrs en speculeerders in blockchains zitten die uiteindelijk allemaal niet zoveel waard blijken te zijn.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_179239236
Greys is terug. Moooooeeen

  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 18 mei 2018 @ 12:44:45 #37
163650 Greys
pi_179239269
_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 18 mei 2018 @ 12:49:54 #38
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179239350
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 12:42 schreef ITrade het volgende:

[..]

Jij hebt je volgens mij ingelezen in Vechain dus je zal dit wel beter weten dan mij. Laten we als voorbeeld dus Vechain nemen, maar eigenlijk gaat het een beetje om ico's in het algemeen.

Bedrijven mogen best investeren daar gaat het niet om, ik kijk nu alleen vanuit de crypto kant (dus onze belangen).

Kijk wat houdt VeChain (bedrijf met aandeelhouders) straks tegen om bijvoorbeeld helemaal niet hun eigen blockchain te gebruiken maar een random blockchain (bitcoin, amazon blockchain, ibm blockchain, whatever)? Want uiteindelijk gaat dat bedrijf toch voor het bestaan van zichzelf en niet meer over hun blockchain. Want zoals je zei tokenhouders hebben geen enkel belang/verplichting. Dit geldt dan natuurlijk in twee richtingen.

Persoonlijk vind ik het idee van Ven wel goed, maar ik zou daar juist belang willen hebben in het moederbedrijf en niet in hun blockchain die misschien ooit een ROI gaat geven.

Dit is niet om VEN aan te vallen of om te zeggen dat hun slecht zijn maar over het algemeen in icoland.

Daarom denk ik dat er veel geld verloren gaat in de toekomst, de binnengehaalde ico funds worden geburned door het bedrijf (en wat dan, hoe komen ze aan nieuw geld?). Uiteindelijk blijven de hodlrs en speculeerders in blockchains zitten die uiteindelijk allemaal niet zoveel waard blijken te zijn.
Ah, nu snap ik je :D

Niemand kan VeChain tegenhouden als zij bepalen om niet hun eigen blockchain te gebruiken, maar over te stappen op een ander systeem wat veel beter werkt. Als dat gebeurt zit je lekker met je bags VET & THOR, maar dit is gewoon een risico voor alle crypto op dit moment. Er is geen regulatie, dus iedereen kan doen en laten wat hij/zij wil, zonder dat daar op dit moment (ernstige) consequenties aan verbonden zijn (zie BitConnect).

Er zijn volgens mij maar een handjevol crypto's waar je echt een aandeel hebt in het moederbedrijf en niet alleen maar eigenaar bent van een token met of zonder waarde.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 18 mei 2018 @ 12:50:08 #39
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179239354
welcome back Greys :)
pi_179239391
He bah een topic vol met mods :r
pi_179239404
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 12:49 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ah, nu snap ik je :D

Niemand kan VeChain tegenhouden als zij bepalen om niet hun eigen blockchain te gebruiken, maar over te stappen op een ander systeem wat veel beter werkt. Als dat gebeurt zit je lekker met je bags VET & THOR, maar dit is gewoon een risico voor alle crypto op dit moment. Er is geen regulatie, dus iedereen kan doen en laten wat hij/zij wil, zonder dat daar op dit moment (ernstige) consequenties aan verbonden zijn (zie BitConnect).

Er zijn volgens mij maar een handjevol crypto's waar je echt een aandeel hebt in het moederbedrijf en niet alleen maar eigenaar bent van een token met of zonder waarde.
Het geldt ook echt niet alleen voor VEN. Elk project heeft bijna een foundation en een for profit entiteit die het daadwerkelijk bouwt. Cardano met IOHK, ICON met theloop, NEO met Onchain, EOS met block.one en zo kan ik nog wel even doorgaan.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 18 mei 2018 @ 12:52:32 #42
163650 Greys
pi_179239406
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 12:52 schreef xminator het volgende:
He bah een topic vol met mods :r
JA GADVERRRRRRRRRRRRREDAMME
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_179239415
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 12:52 schreef Greys het volgende:

[..]

JA GADVERRRRRRRRRRRRREDAMME
Jij was toch fan van het ESF? Wat vond je van Waylon? :P
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 18 mei 2018 @ 12:53:41 #44
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179239438
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 12:52 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Jij was toch fan van het ESF? Wat vond je van Waylon? :P
Aan Greys vragen wat die van Waylon vindt _O-

De noob! :R
pi_179239457
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 12:53 schreef Kyran het volgende:

[..]

Aan Greys vragen wat die van Waylon vindt _O-

De noob! :R
:@

Hier weet ik echt niks vanaf.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 18 mei 2018 @ 12:56:12 #46
163650 Greys
pi_179239506
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 12:52 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Jij was toch fan van het ESF? Wat vond je van Waylon? :P
Waylon zelf vond ik te gek (z'n lied en hoe hij het zong). De dansers vond ik op z'n zachtst gezegd iets minder :P Maar ik waardeer het altijd wel als iemand risico durft te nemen. Ook als je daarmee op je bek kunt gaan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 18 mei 2018 @ 13:00:04 #47
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179239608
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 12:54 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

:@

Hier weet ik echt niks vanaf.
*;

Greys is een one (wo)man troll army voor Waylon. Kan Dotan jaloers op zijn.


Trouwens voor de no-lifers onder ons: https://cdn.vechain.com/vechain_ico_ideas_of_development_en.pdf

Vanaf pagina 45 wordt organisatie uitgelegd :D

LOL @ eerste pagina trouwens :D
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 18 mei 2018 @ 13:02:27 #48
163650 Greys
pi_179239668
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 13:00 schreef Kyran het volgende:

[..]

*;

Greys is een one (wo)man troll army voor Waylon. Kan Dotan jaloers op zijn.

NIETAS! _O-

Nou oke. Ik ben wel een fangirl. Maar niet zó. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_179239672
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 13:00 schreef Kyran het volgende:

[..]

*;

Greys is een one (wo)man troll army voor Waylon. Kan Dotan jaloers op zijn.

Trouwens voor de no-lifers onder ons: https://cdn.vechain.com/vechain_ico_ideas_of_development_en.pdf

Vanaf pagina 45 wordt organisatie uitgelegd :D

LOL @ eerste pagina trouwens :D
Eerste zin die ik lees; "always have a consistent pint of view".

Kenne nie eens engels gekke sjineezen. Als je dat even aan ze meldt, krijg je misschien wel VEN als reward :)
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 18 mei 2018 @ 13:03:37 #50
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179239707
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 13:02 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Eerste zin die ik lees; "always have a consistent pint of view".

Kenne nie eens engels gekke sjineezen. Als je dat even aan ze meldt, krijg je misschien wel VEN als reward :)
Hou mijn hart vast voor de 100 pagina's tellende whitepaper en de fouten die daar instaan :P
pi_179239749
Niks mis met een goeie pint of view overigens.

pi_179239754
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 12:52 schreef xminator het volgende:
He bah een topic vol met mods :r
Komt omdat moderen op Fok niet zoveel verdiend. Daarom zitten alle modjes in crypto.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 18 mei 2018 @ 13:06:22 #53
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179239801
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 13:04 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Komt omdat moderen op Fok niet zoveel verdiend. Daarom zitten alle modjes in crypto.
Godver :D
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 18 mei 2018 @ 13:07:49 #54
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179239844
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 13:04 schreef KappenBakken het volgende:
Niks mis met een goeie pint of view overigens.

[ afbeelding ]
Misschien ook maar één nemen om keel te ontsmetten .. leef al 5 dagen op vloeibaar sapjes, appelmoes en soep ... keelontsteking des doods ofzo , alsof je 100 scherpe dukaten hebt doorgeslikt.

Even wat sterke drank doorheen gooien als laatste redmiddel?
pi_179239873
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 13:06 schreef Kyran het volgende:

[..]

Godver :D
Jullie proberen allemaal nog iets van jullie leven te maken. Dat waardeer ik wel. :)
pi_179239899
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 13:07 schreef Kyran het volgende:

[..]

Misschien ook maar één nemen om keel te ontsmetten .. leef al 5 dagen op vloeibaar sapjes, appelmoes en soep ... keelontsteking des doods ofzo , alsof je 100 scherpe dukaten hebt doorgeslikt.

Even wat sterke drank doorheen gooien als laatste redmiddel?
Jenevertje, 3g melatonine, 1,5 gram GABA, advilletje 400 en lekker slapen gaan... Als je wakker wordt voel je je een stuk beter!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 18 mei 2018 @ 13:12:11 #57
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179239924


Fasten Your Seatbelts. Moon, confirmed.

Wat een trend, wat een genot, what can possibly go wrong.
pi_179239961
quote:
6s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 13:10 schreef Blaatje38 het volgende:

[..]

Jenevertje, 3g melatonine, 1,5 gram GABA, advilletje 400 en lekker slapen gaan... Als je wakker wordt voel je je een stuk beter!
Verkoop je ook coke?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 18 mei 2018 @ 13:15:48 #59
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179239973
quote:
6s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 13:10 schreef Blaatje38 het volgende:

[..]

Jenevertje, 3g melatonine, 1,5 gram GABA, advilletje 400 en lekker slapen gaan... Als je wakker wordt voel je je een stuk beter!
Keyword being "als"?
pi_179240192
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 13:07 schreef Kyran het volgende:
Even wat sterke drank doorheen gooien als laatste redmiddel?
Vodka gorgelen en/of zout water.

Succes
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_179240220
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 12:49 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ah, nu snap ik je :D

Niemand kan VeChain tegenhouden als zij bepalen om niet hun eigen blockchain te gebruiken, maar over te stappen op een ander systeem wat veel beter werkt. Als dat gebeurt zit je lekker met je bags VET & THOR, maar dit is gewoon een risico voor alle crypto op dit moment. Er is geen regulatie, dus iedereen kan doen en laten wat hij/zij wil, zonder dat daar op dit moment (ernstige) consequenties aan verbonden zijn (zie BitConnect).

Er zijn volgens mij maar een handjevol crypto's waar je echt een aandeel hebt in het moederbedrijf en niet alleen maar eigenaar bent van een token met of zonder waarde.
Het gaat om belangen. De belangen van coinhouders moeten hetzelfde zijn als de belangen van het bedrijf/project. Dat is bij het merendeel van projecten echt wel aanwezig.

Bij Vechain is dat dus niet het geval wat het eigenlijk een bizarre constructie maakt.
pi_179240230
Beterschap in ieder geval Kyran ^O^
pi_179240251
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 13:31 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Het gaat om belangen. De belangen van coinhouders moeten hetzelfde zijn als de belangen van het bedrijf/project. Dat is bij het merendeel van projecten echt wel aanwezig.

Bij Vechain is dat dus niet het geval wat het eigenlijk een bizarre constructie maakt.
pi_179240256
Oh Jezus ik probeerde te editten
pi_179240414
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 13:32 schreef ChickenMan het volgende:
Oh Jezus ik probeerde te editten
EN ZELFS DAT LUKT JE NIET :D
  vrijdag 18 mei 2018 @ 13:48:16 #66
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_179240595
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 12:40 schreef Greys het volgende:
JOEEEEEEE!

Ik kom even gillen dat ik jullie mis O+
En dat ik het hele cryptogebeuren schandelijk verwaarloosd heb de laatste weken (al heb ik niet het idee dat er in m'n blockfolio veel veranderd is dus wat dat betreft..) Ik moet er echt weer even inkomen. En weer even bijlezen.

Oh en aan het songfestival deed iemand mee die op m'n hond leek! _O-

[ afbeelding ][ afbeelding ]
Greysie!
  vrijdag 18 mei 2018 @ 13:48:35 #67
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_179240601
Dat oog. :D
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 18 mei 2018 @ 13:49:08 #68
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179240618
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 13:31 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Het gaat om belangen. De belangen van coinhouders moeten hetzelfde zijn als de belangen van het bedrijf/project. Dat is bij het merendeel van projecten echt wel aanwezig.

Bij Vechain is dat dus niet het geval wat het eigenlijk een bizarre constructie maakt.
Klopt, maar hier zijn ze altijd open en eerlijk over geweest. De belangen zijn inderdaad niet 1 op 1 en ik snap best dat dat sommigen afschrikt. Toch ben ik er van overtuigd dat dit een betere investering is dan vele andere coins waar de belangen wel 1 op 1 over te nemen zijn.

Ik vind het belangrijker dat ze eerlijk communiceren.

Edit: Daarnaast blijft het natuurlijk ook in belang van VeChain en de partners dat de prijs blijft stijgen :)
pi_179240718
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 13:12 schreef Kyran het volgende:
[ afbeelding ]

Fasten Your Seatbelts. Moon, confirmed.

Wat een trend, wat een genot, what can possibly go wrong.
Ik ken deze trends maar al te goed, geloof ik al vaker aangegeven dat ik hierop inspeel ;-)
Maar heb zo'n naar gevoel dit jaar... ik hoop dat dit gaat gebeuren, maar moet dan aan 2k14 denken :(
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 18 mei 2018 @ 13:55:26 #70
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179240751
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 13:53 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Ik ken deze trends maar al te goed, geloof ik al vaker aangegeven dat ik hierop inspeel ;-)
Maar heb zo'n naar gevoel dit jaar... ik hoop dat dit gaat gebeuren, maar moet dan aan 2k14 denken :(
Persoonlijk vind ik dit soort trends echt niks zeggen in een uiterst volatile en snel veranderende markt.
pi_179240754
Ben ik blij dat ik QSP bijgekocht heb.
+13%. Bam.
pi_179240786
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 13:55 schreef Kyran het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik dit soort trends echt niks zeggen in een uiterst volatile en snel veranderende markt.
Het werkt toch al 2/3 jaar goed voor me :P Zou niet weten waar je anders naar moet kijken, behalve general fud/nieuws wat verspreid wordt. Denk dat je ook niet naar iets kan kijken, juist vanwege de reden wat je aangeeft;
uiterst volatile en snel veranderende markt. :)
pi_179240833
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 12:42 schreef ITrade het volgende:

[..]

Jij hebt je volgens mij ingelezen in Vechain dus je zal dit wel beter weten dan mij. Laten we als voorbeeld dus Vechain nemen, maar eigenlijk gaat het een beetje om ico's in het algemeen.

Bedrijven mogen best investeren daar gaat het niet om, ik kijk nu alleen vanuit de crypto kant (dus onze belangen).

Kijk wat houdt VeChain (bedrijf met aandeelhouders) straks tegen om bijvoorbeeld helemaal niet hun eigen blockchain te gebruiken maar een random blockchain (bitcoin, amazon blockchain, ibm blockchain, whatever)? Want uiteindelijk gaat dat bedrijf toch voor het bestaan van zichzelf en niet meer over hun blockchain. Want zoals je zei tokenhouders hebben geen enkel belang/verplichting. Dit geldt dan natuurlijk in twee richtingen.

Persoonlijk vind ik het idee van Ven wel goed, maar ik zou daar juist belang willen hebben in het moederbedrijf en niet in hun blockchain die misschien ooit een ROI gaat geven.

Dit is niet om VEN aan te vallen of om te zeggen dat hun slecht zijn maar over het algemeen in icoland.

Daarom denk ik dat er veel geld verloren gaat in de toekomst, de binnengehaalde ico funds worden geburned door het bedrijf (en wat dan, hoe komen ze aan nieuw geld?). Uiteindelijk blijven de hodlrs en speculeerders in blockchains zitten die uiteindelijk allemaal niet zoveel waard blijken te zijn.
Daarom moeten mensen afstappen van het idee dat ze “investeren” in crypto. Dat doe je helemaal niet. Mensen die dan roepen dat ICO en IPO’s hetzelfde zijn hebben het dus ook niet begrepen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_179240896
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 13:53 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Ik ken deze trends maar al te goed, geloof ik al vaker aangegeven dat ik hierop inspeel ;-)
Maar heb zo'n naar gevoel dit jaar... ik hoop dat dit gaat gebeuren, maar moet dan aan 2k14 denken :(
Als het nu zeg maar 2k14 was dan gaan we dus nog eens 1000% + _O_
Vakman pur sang
  vrijdag 18 mei 2018 @ 14:07:46 #75
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_179240959
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 14:00 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Daarom moeten mensen afstappen van het idee dat ze “investeren” in crypto.
Dat snap ik niet. Ik zie het verschil niet tussen beleggen en crypto. Alleen is het laatste grilliger qua verloop. Als aandeelhouder heb je nog wat zeggenschap, maar verder vind ik geld steken in crypto wel degelijk investeren.
pi_179241013
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 14:07 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Dat snap ik niet. Ik zie het verschil niet tussen beleggen en crypto. Alleen is het laatste grilliger qua verloop. Als aandeelhouder heb je nog wat zeggenschap, maar verder vind ik geld steken in crypto wel degelijk investeren.
Dat mag je vinden, maar de definitie van investeren zoals ik hem hanteer:

“Met een investering wordt de kapitaalgoederenvoorraad uitgebreid, zoals bijvoorbeeld de bouw van een machine of fabriek door een bedrijf om producten te maken. De investering wordt terugverdiend door de producten te verkopen en in de verkoopprijs zijn de afschrijvingskosten van de machine inbegrepen.”

Heeft geld stoppen en hopen dat coin X of Z naar de maan gaat totaal niks te maken in mijn ogen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_179241017
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 14:00 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Mensen die dan roepen dat ICO en IPO’s hetzelfde zijn hebben het dus ook niet begrepen.
Jezus man _O-

Het hoeft niet meteen zo neerbuigend :P. Het gaat om welke regels er van toepassing zijn, niet of het hetzelfde is.
pi_179241020
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 14:07 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Dat snap ik niet. Ik zie het verschil niet tussen beleggen en crypto. Alleen is het laatste grilliger qua verloop. Als aandeelhouder heb je nog wat zeggenschap, maar verder vind ik geld steken in crypto wel degelijk investeren.
Misschien is speculeren een betere term.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_179241090
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 14:10 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Jezus man _O-

Het hoeft niet meteen zo neerbuigend :P. Het gaat om welke regels er van toepassing zijn, niet of het hetzelfde is.
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 09:54 schreef KappenBakken het volgende:
derekmagill twitterde op vrijdag 18-05-2018 om 03:41:53 “No matter how much your lawyer charges, your ICO will be classified as a security eventually.” - @JihanWu @RealCoinGeek https://t.co/0Ou8HAXKNq reageer retweet
Zijn er hier nog lui die blijven volhouden dat een ICO niet een IPO is? :P
Uhhhhh
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  vrijdag 18 mei 2018 @ 14:14:13 #80
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_179241099
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 14:10 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Dat mag je vinden, maar de definitie van investeren zoals ik hem hanteer:

“Met een investering wordt de kapitaalgoederenvoorraad uitgebreid, zoals bijvoorbeeld de bouw van een machine of fabriek door een bedrijf om producten te maken. De investering wordt terugverdiend door de producten te verkopen en in de verkoopprijs zijn de afschrijvingskosten van de machine inbegrepen.”

Heeft geld stoppen en hopen dat coin X of Z naar de maan gaat totaal niks te maken in mijn ogen.
Hmm ja, oké. Het geldt niet voor alle munten. MyTrackNet bijvoorbeeld, is wél een uitzondering op de regel. Wij geven geld en zij ontwikkelen een product wat straks ook echt te koop is.
pi_179241138
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 14:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

[..]

Uhhhhh
Vanuit een wettelijk perspectief. De regels van een IPO gaan ook gelden voor een ICO. Daar gaat het om :P.

Het is wel duidelijk dat je geen stukje van het eigen vermogen van een NV'tje koopt.
pi_179241161
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 14:14 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Hmm ja, oké. Het geldt niet voor alle munten. MyTrackNet bijvoorbeeld, is wél een uitzondering op de regel. Wij geven geld en zij ontwikkelen een product wat straks ook echt te koop is.
Investeren volgens Cambridge Dictionary; "the act of putting money, effort, time, etc. into something to make a profit or get an advantage, or the money, effort, time, etc. used to do this: "

Kan je crypto wel onder scharen. In hoeverre dat relevant is.
  vrijdag 18 mei 2018 @ 14:19:46 #83
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_179241209
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 14:17 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Investeren volgens Cambridge Dictionary; "the act of putting money, effort, time, etc. into something to make a profit or get an advantage, or the money, effort, time, etc. used to do this: "

Kan je crypto wel onder scharen. In hoeverre dat relevant is.
Jep, vrouwen ook. :P
  vrijdag 18 mei 2018 @ 14:23:57 #84
387249 exelletor
exelleren?
pi_179241300
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 14:07 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Dat snap ik niet. Ik zie het verschil niet tussen beleggen en crypto. Alleen is het laatste grilliger qua verloop. Als aandeelhouder heb je nog wat zeggenschap, maar verder vind ik geld steken in crypto wel degelijk investeren.
Meestal koop je bij crypto een product en geen aandeel.
  vrijdag 18 mei 2018 @ 14:25:13 #85
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_179241332
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 14:23 schreef exelletor het volgende:

[..]

Meestal koop je bij crypto een product en geen aandeel.
Neemt niet weg dat het beiden investeringen zijn.
  vrijdag 18 mei 2018 @ 14:29:12 #86
387249 exelletor
exelleren?
pi_179241416
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 14:25 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Neemt niet weg dat het beiden investeringen zijn.
Tja, als ik bij AH een brood koop, is het dan een investering?
pi_179241478
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 14:29 schreef exelletor het volgende:

[..]

Tja, als ik bij AH een brood koop, is het dan een investering?
Nee. Essentieel onderdeel van de definitie; to make a profit or get an advantage.

Als je het brood daarna 2 straten verderop voor het dubbele gaat verkopen wel.
  vrijdag 18 mei 2018 @ 14:32:39 #88
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_179241496
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 14:29 schreef exelletor het volgende:

[..]

Tja, als ik bij AH een brood koop, is het dan een investering?
Dat heeft verder niets met aandelen of crypto te maken. Het is op zijn hoogst een investering om je leven wat te rekken omdat je immers moet eten.
  vrijdag 18 mei 2018 @ 14:37:32 #89
387249 exelletor
exelleren?
pi_179241591
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 14:32 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Nee. Essentieel onderdeel van de definitie; to make a profit or get an advantage.

Als je het brood daarna 2 straten verderop voor het dubbele gaat verkopen wel.
Als ik een partij zooi in China bestel om hier door te verkopen, dan vind ik het geen investering. Nog belangrijker, de belastingdienst vindt het ook geen investering. Het is gewoon voorraad. Als ik een pand en inventaris aanschaf van waaruit ik mijn zooi ga verkopen, dan is het wel een investering.
pi_179241594
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 14:32 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Nee. Essentieel onderdeel van de definitie; to make a profit or get an advantage.

Als je het brood daarna 2 straten verderop voor het dubbele gaat verkopen wel.
En als ik ETH koop, ben ik dan aan het investeren?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  vrijdag 18 mei 2018 @ 14:40:18 #91
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179241635
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 11:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

#henk
Je suis Henk.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_179241725
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 14:37 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

En als ik ETH koop, ben ik dan aan het investeren?
Ja ik vind van wel. Wat je niet aan het doen bent is beleggen.
pi_179241762
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 14:37 schreef exelletor het volgende:

[..]

Als ik een partij zooi in China bestel om hier door te verkopen, dan vind ik het geen investering. Nog belangrijker, de belastingdienst vindt het ook geen investering. Het is gewoon voorraad. Als ik een pand en inventaris aanschaf van waaruit ik mijn zooi ga verkopen, dan is het wel een investering.
Hoe kom je erbij dat de BD dat niet als een investering ziet? :P
pi_179241788
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 14:44 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Ja ik vind van wel. Wat je niet aan het doen bent is beleggen.
Interessant. ETH is namelijk een utility coin die bij ons op kantoor bv gebruikt wordt voor smart contracts. Dat je ermee kunt investeren/speculeren is slechts een bijproduct imo.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_179241814
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 14:47 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Interessant. ETH is namelijk een utility coin die bij ons op kantoor bv gebruikt wordt voor smart contracts. Dat je ermee kunt investeren/speculeren is slechts een bijproduct imo.
Je kunt je investering ook consumeren. Ik denk alleen dat veruit de meest Ether holders het gewoon vasthouden in de hoop dat het meer waard wordt, een investering dus.

Laat ik het omdraaien, je kunt toch ook in een valuta investeren? Er zijn genoeg handelaren die erop gokken dat de Yen gaat stijgen ten opzichte van de Euro en dus Yen inkopen, of andersom.
pi_179242080
quote:
De partijen willen doodleuk 250 miljard euro aan staatsschulden doorstrepen, minder geld bijdragen aan de EU en het stabiliteits- en groeipact negeren, dat het begrotingstekort op maximaal 3 procent en de overheidsschuld op 60 procent stelt om de waarde van de euro te borgen.
quote:
De Europese Centrale Bank (ECB) heeft met het opkoopprogramma van schulden inmiddels 341 miljard euro aan Italiaanse staatsschulden verzameld.
BITCOIN IS DE BUBBEL!!!!!!!

:')
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_179242210
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 15:00 schreef ITrade het volgende:

[..]

[..]

BITCOIN IS DE BUBBEL!!!!!!!

:')
Waar gaat dit over? :@
pi_179242242
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 15:00 schreef ITrade het volgende:

[..]

[..]

BITCOIN IS DE BUBBEL!!!!!!!

:')
Daar kan ik ook altijd van genieten ja... Bankiers :') :') :')
pi_179242315
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 15:05 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Waar gaat dit over? :@
Italië zit in de shit (nogsteeds/alweer/whatever).

Het hele artikel is hier te vinden
NWS / Italiaanse plannen doen financiële markten sidderen

quote:
15s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 15:07 schreef Blaatje38 het volgende:

[..]

Daar kan ik ook altijd van genieten ja... Bankiers :') :') :')
En dan de politici die het allemaal geloven/in stand houden. :')
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_179242352
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 15:12 schreef ITrade het volgende:

[..]

Italië zit in de shit (nogsteeds/alweer/whatever).

Het hele artikel is hier te vinden
NWS / Italiaanse plannen doen financiële markten sidderen

[..]

En dan de politici die het allemaal geloven/in stand houden.
Dankje ^O^
pi_179242487
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 14:00 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Daarom moeten mensen afstappen van het idee dat ze “investeren” in crypto. Dat doe je helemaal niet. Mensen die dan roepen dat ICO en IPO’s hetzelfde zijn hebben het dus ook niet begrepen.
Ja klopt, maar in mijn ogen kan het een mooie middenweg zijn tussen schuld/crowdfunding en een IPO. Maar wel met enige regulatie maar ook rechten en plichten.

Nu zijn er zoveel mensen die iets begonnen zijn puur om die funds binnen te halen voor een zelf verzonnen probleem.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_179242910
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 15:20 schreef ITrade het volgende:

[..]

Ja klopt, maar in mijn ogen kan het een mooie middenweg zijn tussen schuld/crowdfunding en een IPO. Maar wel met enige regulatie maar ook rechten en plichten.

Nu zijn er zoveel mensen die iets begonnen zijn puur om die funds binnen te halen voor een zelf verzonnen probleem.
True.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_179242955
Ik heb best wat geinvesteerd in crypto.
Lambo of Rekt
pi_179243133
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 15:39 schreef EggsTC het volgende:
Ik heb best wat geinvesteerd in crypto.
Ik ook. We mogen er wezen.
  vrijdag 18 mei 2018 @ 15:48:58 #105
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179243182
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 15:39 schreef EggsTC het volgende:
Ik heb best wat geinvesteerd in crypto.
Ik heb laatst ge-asked waar ik in moest investen maar dat werd refused.

Nu zit ik in SEAL.

Ik ben volwassen.

Jonathan
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_179243200
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 15:48 schreef fathank het volgende:

[..]

Ik heb laatst ge-asked waar ik in moest investen maar dat werd refused.

Nu zit ik in SEAL.
Goeie investment voor de long term bradder, jij are gonna make it, lambo's everywhere in de future. Je know toch.

Jason. :{ 89
Lambo of Rekt
pi_179243247
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 12:40 schreef Greys het volgende:
JOEEEEEEE!

Ik kom even gillen dat ik jullie mis O+
En dat ik het hele cryptogebeuren schandelijk verwaarloosd heb de laatste weken (al heb ik niet het idee dat er in m'n blockfolio veel veranderd is dus wat dat betreft..) Ik moet er echt weer even inkomen. En weer even bijlezen.

Oh en aan het songfestival deed iemand mee die op m'n hond leek! _O-

[ afbeelding ][ afbeelding ]
Och och, ESF gaat weer bijna dicht en daar komt mevrouw weer aangekropen hoor... denk je dat we je dit vergeven? Vast wel :P
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 18 mei 2018 @ 15:56:04 #108
163650 Greys
pi_179243351
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 13:48 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Greysie!
:D w/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 18 mei 2018 @ 15:56:53 #109
163650 Greys
pi_179243369
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 15:52 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Och och, ESF gaat weer bijna dicht en daar komt mevrouw weer aangekropen hoor... denk je dat we je dit vergeven? Vast wel :P
Een mens mag hopen! :+

(ESF gaat trouwens al jaren niet meer dicht. Sorry :P )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_179243377
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 15:56 schreef Greys het volgende:

[..]

Een mens mag hopen! :+

(ESF gaat trouwens al jaren niet meer dicht. Sorry :P )
Oh, niet dicht? :D
pi_179243382
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 15:56 schreef Greys het volgende:

[..]

:D w/
Greys _O_
Lambo of Rekt
pi_179243393
Moet ik dat EFS kennen ergens van? Ik doe al een tijdje niet meer aan TV. Dus als het weer een remake van die infantiele kinderen uit Den Haag is, laat maar hangen.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 18 mei 2018 @ 15:59:29 #113
163650 Greys
pi_179243434
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 15:57 schreef Blaatje38 het volgende:
Moet ik dat EFS kennen ergens van? Ik doe al een tijdje niet meer aan TV. Dus als het weer een remake van die infantiele kinderen uit Den Haag is, laat maar hangen.
Eurovisie Song Festival :@

Ik ben fan. Al sinds Sandra Kim. :Y) Ach ieder z'n lol toch. Tis tamelijk onschuldig allemaal.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_179243478
Alleen mijn vrienden van de verkeerde kant hebben het over het ESF. Gelukkig is dat nu voorbij.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 18 mei 2018 @ 16:02:13 #115
163650 Greys
pi_179243493
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 15:57 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Oh, niet dicht? :D
Nee joh! Er wordt alweer volop gespeculeerd wie er volgend jaar moet, er komt als het goed is dit jaar nog een Asian Song Contest, Junior Songfestival etc. En dit jaar worden ook alweer vele nieuwe deelnemers voor volgend jaar bekend. Dus ze bleven openen en sluiten en sinds een paar jaar besparen ze zich de moeite maar omdat er het hele jaar door best veel gepost werd. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_179243497
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 16:01 schreef BadVlad het volgende:
Alleen mijn vrienden van de verkeerde kant hebben het over het ESF. Gelukkig is dat nu voorbij.
Jouw vrienden zijn NSB'er? :D
pi_179243579
anti-moon. nuff said
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 18 mei 2018 @ 16:06:10 #118
163650 Greys
pi_179243581
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 16:01 schreef BadVlad het volgende:
Alleen mijn vrienden van de verkeerde kant hebben het over het ESF. Gelukkig is dat nu voorbij.
Dat beeld heeft het ook nog wel. Snap ik best hoor, maar er kijken vier miljoen NL-ers en daar zitten ook heel veel hetero's tussen ;) Ook in het forum.
Net als het beeld 'Oostblokfeestje' terwijl al tien jaar amper meer winnaars van het Oostblok zijn en de kwaliteit van nummers echt mega omhoog is gegaan. Dit jaar was er zelfs metal!

Maar ik snap het beeld en dat zal ook nog wel heel lang zo blijven.

En ff eerlijk (en dan hou ik erover op, beloofd) maar ik hou bv niet echt van voetbal en ik kijk dan gewoon niet en dan heb ik er ook geen last van. Gewoon niet naar kijken dus, dan valt het wel mee met de schade die het brengt voor de niet-liefhebbers denk ik O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_179243610
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 16:02 schreef robbietobbie het volgende:

[..]

Jouw vrienden zijn NSB'er? :D
pi_179243640
Mijn broer...,
Vakman pur sang
pi_179243648
Even opgezocht...

pi_179243653
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 16:07 schreef BadVlad het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:@
Sowieso vette film dat
pi_179243659
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 16:09 schreef robbietobbie het volgende:

[..]

:@
Sowieso vette film dat
Film ja? Is dat niet een beetje overdreven?
pi_179243678
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 16:09 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Film ja? Is dat niet een beetje overdreven?
Ik heb het over de film waar zijn gifje vandaan komt :)
pi_179243689
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 16:10 schreef robbietobbie het volgende:

[..]

Ik heb het over de film waar zijn gifje vandaan komt :)
Oh ik dacht over dat NSB filmpje _O- _O-
pi_179243903
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 16:09 schreef robbietobbie het volgende:

[..]

:@
Sowieso vette film dat
welke is dat, die in die schuur dat ze gaan boksen? hoe heet die nou.....?
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 18 mei 2018 @ 16:25:22 #127
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179243985
Wel een mooie dit hoor. Eerste ICO op VeChain Blockchain

quote:
The ICO is hard capped at 30M USD. The exact ratio of VET to PLA tokens will be announced on May 25th. Plair Foundation has pledged to raise at least 80% of the tokens in VET.

Furthermore, the Foundation intends to hold VET throughout the project’s development and operational stage, and only utilize VET for funding in the event all other financial resources are exhausted.
Minstens 24 miljoen aan VET dat eerste ICO In gaat _O_ (even van uitgaande dat ze cap halen natuurlijk).

Sorry, moest even shillen :D
pi_179244172
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 16:25 schreef Kyran het volgende:
Wel een mooie dit hoor. Eerste ICO op VeChain Blockchain

[..]

Minstens 24 miljoen aan VET dat eerste ICO In gaat _O_ (even van uitgaande dat ze cap halen natuurlijk).

Sorry, moest even shillen :D
Is dit SEAL?
Lambo of Rekt
  vrijdag 18 mei 2018 @ 16:34:45 #129
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_179244207
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 16:22 schreef EggsTC het volgende:

[..]

welke is dat, die in die schuur dat ze gaan boksen? hoe heet die nou.....?
This is the end, geniale film :7
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 18 mei 2018 @ 16:37:20 #130
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
  vrijdag 18 mei 2018 @ 16:53:29 #131
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_179244631
Roooooood
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 18 mei 2018 @ 17:11:49 #132
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179244992
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 16:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Roooooood
Het is wel echt pijnlijk ja. April was leuk, maar mei mag snel afgelopen zijn :P
  vrijdag 18 mei 2018 @ 17:13:16 #133
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_179245012
"Go away in may, come back in september"
Gaat dat nu ook in cryptoland van toepassing zijn?
pi_179245147
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 11:11 schreef Kyran het volgende:
Even cross posts vanuit laatste pagina:

Wacht maar tot na main net als VEN nog maar $0.04 waard is en wij opeens x100 VET hebben _O_

Alle Henk en Ingrids zien een goedkope penny coin in de top 10 staan en gaan los. TRX XRP XVG tactiek genot _O_ Ben eigenlijk wel echt benieuwd wat hun daadwerkelijke beredenering is. Hopelijk staat het in hun whitepaper.

Nu mag MzS wel gelijk krijgen met $12 EOY
maarre, dit staat al vast, of ...?
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 18 mei 2018 @ 17:24:20 #135
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179245227
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 17:19 schreef EggsTC het volgende:

[..]

maarre, dit staat al vast, of ...?
Dat van x100? Volgens de berichten is dat gisteren gezegd tijdens VeChain meeting in NYC.
pi_179245238
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 17:19 schreef EggsTC het volgende:

[..]

maarre, dit staat al vast, of ...?
Die x 100, ja.
Is tijdens de meetup in NY op de pp slide voorbij gekomen

Vandaag is tevens begonnen met het Alpha testen en het bug bounty program
pi_179245268
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 17:24 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dat van x100? Volgens de berichten is dat gisteren gezegd tijdens VeChain meeting in NYC.
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 17:24 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Die x 100, ja.
Is tijdens de meetup in NY op de pp slide voorbij gekomen

Vandaag is tevens begonnen met het Alpha testen en het bug bounty program
Ik voorspel zomaar dat dit dé goden-zet van het jaar is _O_

SUNNY, YESTERDAY MY LIFE WAS FILLED WITH VENNNNNNN O+
Lambo of Rekt
pi_179245623
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 16:25 schreef Kyran het volgende:
Wel een mooie dit hoor. Eerste ICO op VeChain Blockchain

[..]

Minstens 24 miljoen aan VET dat eerste ICO In gaat _O_ (even van uitgaande dat ze cap halen natuurlijk).

Sorry, moest even shillen :D
Ik vind het jammer dat elk platform nu een ICO platform wordt. ICON bijvoorbeeld ook, die begonnen en waren volledig gericht op interoperabilities. Nu hebben ze een ICONest wat ICO's moet vereenvoudigen. VEN was volgens mij een supply chain platform, nu komen er ICO's. WAN nog zo'n voorbeeld. Ik snap niet waarom. Los van het feit dat de bedragen die met ICO's opgehaald worden echt helemaal nergens op slaan.
pi_179246452
quote:
😍😍😍😍😍😎🤗

cpchain lifting off
pi_179246542
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 18:38 schreef Predator38 het volgende:

[..]

😍😍😍😍😍😎🤗

cpchain lifting off

Hoop het voor je!
pi_179246814
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 18:38 schreef Predator38 het volgende:

[..]

😍😍😍😍😍😎🤗

cpchain lifting off

Waarom? 🙈
Vakman pur sang
pi_179247330
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 18:55 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Waarom? 🙈
Hij vind die post leuk snap je.
pi_179247345
When moon sir? When Lambo?
Heyeyeey bitconeeeeeect.
12¤maxeoy
Is het al.waves maand?
Sunnysuckysucky5$
Bierrrr!
Universa hahajajajahahaaa
Vakman pur sang
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 18 mei 2018 @ 20:15:18 #144
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179248124
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 17:46 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Ik vind het jammer dat elk platform nu een ICO platform wordt. ICON bijvoorbeeld ook, die begonnen en waren volledig gericht op interoperabilities. Nu hebben ze een ICONest wat ICO's moet vereenvoudigen. VEN was volgens mij een supply chain platform, nu komen er ICO's. WAN nog zo'n voorbeeld. Ik snap niet waarom. Los van het feit dat de bedragen die met ICO's opgehaald worden echt helemaal nergens op slaan.
Eerlijk antwoord, ik snap het ook niet, maar wel goud voor mij als token holder.

Het lijkt wel een makkelijke manier om geld te verdienen voor de projecten. De bedragen die worden opgehaald zijn inderdaad ook belachelijk.
pi_179248125
Stukjes uit de vechain meetup van gister

quote:
Next, Kevin spoke. This was a short update on authority nodes and the mainnet. He mentioned that most projects have masternodes as basically a marketing tool, they aren't that meaningful or necessary. VeChain's authority masternodes are essential to the ecosystem. You can not become a authority node if you can not meaningfully contribute to growing the ecosystem. There is no room for negotiation on this. They aren't interested in having random people running validating authority nodes for profit and nothing else. As far as the application process, they received over 100 applications and are expecting more (authority node application and monitoring process will be ongoing to make sure VeChain has the best authority nodes possible and that each node is continuing to fulfill all of its obligations). As far as the applicant pool, they were about 71% enterprise, 29% individual. About 52% China, 23% America, then a mix of HK, Singapore, Japan, and others.
quote:
Someone asked about how the authority nodes will be monitored. Kevin explained there will be a dedicated team for this. They are serious about having the highest quality authority nodes and holding them to the standards they expect. There will be a quarterly review process, and any issues will be brought to the Steering Committee, which may decide to remove/replace an authority nodeholder if they aren't contributing and keeping their promises.
quote:
I don't remember what the exact question was, but it was noted at this point that although the private, consortium chain is an Ethereum fork, the mainnet was built from scratch and is not an Ethereum fork. They did intentionally use the Ethereum Virtual Machine, though, so that Ethereum dApps can be easily ported over to VeChain. It sounds like they definitely expect this to happen quite a bit. They also talked about how they went through the web3 libraries and 80% will be able to work directly with VeChain. They want interoperability, compatibility, and ultimately, an easy transition for Ethereum developers and dApps.
quote:
Someone asked about them building out their own IoT business or letting others do the IoT work. Sunny talked about how he believes IoT is the way to connect blockchain to the physical world. Their was a story not worth sharing about why they initially acquired an IoT team, but he gave this example: when Apple first released the app store and the ability to develop, nobody knew how or used it. So, Apple built the apps themselves and basically showed everybody what was possible and how to do it by example. So too will VeChain take this approach. They are partnering with IoT manufacturers and developing some of their own IoT solutions, and they'll continue to do this, but that point isn't to dominate IoT. They are showing the world by example what can be done in terms of IoT on the VeChain platform, and they ultimately want anyone to be able to create their own value and their own IoT solutions on their blockchain. Anyone who wants to do so will be able to.
quote:
They also mentioned that although they're talking to ledger, etc. they are developing their own hardware wallet. Kevin explained this is essential for enterprises serving as authority nodes or holding large amounts of VET. They aren't going online and ordering a ledger and setting it up. VeChain needs to be able to provide this service and assurance for them, and they will.
quote:
Question about Breyer and Draper relationships. Draper is invested in many cryptocurrency projects and many companies, has tons of connections, and he gives VeChain a way of talking to all of those projects/companies. Breyer was the one who set them up with the research team at a Chinese university, he was the link to circle to discuss fiat onramps, etc. The connections these guys bring are tremendous. I should note here that in a small group conversation with Kevin during the networking portion after the speeches, which was initiated by /u/GarzyWarzy (perhaps he can elaborate further), he confirmed that Breyer and Draper are both meaningfully invested in tokens, not just equity of the technology portion of the company.
_O_ _O_ _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2018 20:15:30 ]
pi_179248140
quote:
99s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 20:15 schreef Dimachaerus het volgende:
Stukjes uit de vechain meetup van gister

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

_O_ _O_ _O_
:')
pi_179248148
quote:
99s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 20:15 schreef Dimachaerus het volgende:
Stukjes uit de vechain meetup van gister

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

_O_ _O_ _O_
Dit soort shit mag in het VEN topic.
pi_179248156
*niet doen*

[ Bericht 96% gewijzigd door Evenstar op 18-05-2018 20:45:52 ]
pi_179248174
dingen uit een meetup posten.
Gewoon 3x :')

[ Bericht 61% gewijzigd door Evenstar op 18-05-2018 20:46:12 ]
  vrijdag 18 mei 2018 @ 20:18:53 #150
61320 TwztId
ja toch..
pi_179248183
Godverdomme met al dat non stop VEN gelul hier ben ik in de war geraakt met de topics, heb een hele dag in dat VEN topic gezeten denkende dat het de SC was..

Vond het al zo raar dat het langzamer ging dan normaal :')
  † In Memoriam † vrijdag 18 mei 2018 @ 20:20:28 #151
230491 Zith
pls tip
pi_179248210
Heren, wisten jullie dat er ook een VEN topic is? Waarom moet dit allemaal in de SC (omdat het kan?)
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  vrijdag 18 mei 2018 @ 20:21:37 #152
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_179248222
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 17:13 schreef DrSnuggle het volgende:
"Go away in may, come back in september"
Gaat dat nu ook in cryptoland van toepassing zijn?
Het is niet eens van toepassing op de beurs...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 18 mei 2018 @ 20:29:23 #153
131603 Afwazig
Serious business
pi_179248345
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 20:20 schreef Zith het volgende:
Heren, wisten jullie dat er ook een VEN topic is? Waarom moet dit allemaal in de SC (omdat het kan?)
Ik ben ook wel een beetje klaar met dat geshill van andere coins ten tijde van een WAVESMAAND ja.
pi_179248646
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 20:29 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Ik ben ook wel een beetje klaar met dat geshill van andere coins ten tijde van een WAVESMAAND ja.
Kut waves.
Kom eens met iets nieuws, sjeesh.
Saaie shit.
  vrijdag 18 mei 2018 @ 20:59:58 #155
131603 Afwazig
Serious business
pi_179248853
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 20:47 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Kut waves.
Kom eens met iets nieuws, sjeesh.
Saaie shit.
Tijd dat Gulden weer eens goed wordt geshilled hier. POW2 jatog.
pi_179249021
quote:
99s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 20:15 schreef Dimachaerus het volgende:
Stukjes uit de vechain meetup van gist

_O_ _O_ _O_
Het is al gelul over niks, maar is hier niet het VEN topic voor?
Vakman pur sang
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 18 mei 2018 @ 21:32:22 #157
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179249437
Zo, lekker zuur weer als er iets over VEN wordt gepost. Negeer het gewoon. Het is niet alsof SC prachtige gesprekken oplevert tot nu toe en dat VEN nieuws het onderbreekt ofzo ... Lijkt wel of sommige mensen een bot hebben dat ze een seintje krijgen als er iets over VEN wordt gepost ofzo :P

Het was best nuttige informatie. Misschien inderdaad handiger om inderdaad ook (of alleen maar) in VEN topic te posten, want hier gaat het verloren, maar man man man doe niet zo zuur joh.

Verder eens met Afwazig voor de verandering. Niet mei Wavesmaand proberen te kapen.
  vrijdag 18 mei 2018 @ 21:42:29 #158
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_179249602
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 20:59 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Tijd dat Gulden weer eens goed wordt geshilled hier. POW2 jatog.
Is dat ondertussen al uit, of nog STEEDS niet :D
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_179249604
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 20:29 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Ik ben ook wel een beetje klaar met dat geshill van andere coins ten tijde van een WAVESMAAND ja.
Dat is toch pas volgende maand?
pi_179249755
WAVES HAHAHAHAHhahhhNEXTGENERATINO 1k TPSahhaajajaaaaa

scam icos LOL

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2018 21:49:52 ]
pi_179249899
Waves :')
Stratis, 10x beter. allang ingehaald erdoor, en heb er mijn profits op.
pi_179249902
Bier voor allen! Proost!
  vrijdag 18 mei 2018 @ 22:51:52 #163
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_179251042
Mijn piedpipercoin airdrop verkocht voor 0.4 ETH _O- Snel verpatsen die shit voordat mensen doorkrijgen dat het een 4chan scamcoin is en geen promo vanuit HBO zelf :P

Dat was wel heel erg easy money :D Geen idee welke idioten zoveel geld neerleggen voor een waardeloze funcoin, maargoed.

Heb het maar omgezet in Tron. Ook een scamcoin, maar die zal wel gaan pompen met het mainnet, als zelfs Verge stijgt met waardeloos nieuws, moet Tron dit ook kunnen
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_179251061
quote:
3s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 22:51 schreef Rossdale het volgende:
Mijn piedpipercoin airdrop verkocht voor 0.4 ETH _O- Snel verpatsen die shit voordat mensen doorkrijgen dat het een 4chan scamcoin is en geen promo vanuit HBO zelf :P

Dat was wel heel erg easy money :D Geen idee welke idioten zoveel geld neerleggen voor een waardeloze funcoin, maargoed.

Heb het maar omgezet in Tron. Ook een scamcoin, maar die zal wel gaan pompen met het mainnet, als zelfs Verge stijgt met waardeloos nieuws, moet Tron dit ook kunnen
Te vroeg verkocht joh, deze gaat nog wel 10x. Market cap is nog maar 900k.
  vrijdag 18 mei 2018 @ 22:53:43 #165
61320 TwztId
ja toch..
pi_179251073
quote:
3s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 22:51 schreef Rossdale het volgende:
Mijn piedpipercoin airdrop verkocht voor 0.4 ETH _O- Snel verpatsen die shit voordat mensen doorkrijgen dat het een 4chan scamcoin is en geen promo vanuit HBO zelf :P

Dat was wel heel erg easy money :D Geen idee welke idioten zoveel geld neerleggen voor een waardeloze funcoin, maargoed.

Heb het maar omgezet in Tron. Ook een scamcoin, maar die zal wel gaan pompen met het mainnet, als zelfs Verge stijgt met waardeloos nieuws, moet Tron dit ook kunnen
Dezelfde mensen die coins kopen als Doge en Verge..
  vrijdag 18 mei 2018 @ 22:53:48 #166
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_179251079
Lisk down, Waves up. Mijn voorspelling voor dit jaar dat Waves Lisk in gaat halen komt uiteraard uit.
  vrijdag 18 mei 2018 @ 23:01:10 #167
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_179251228
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 22:53 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Te vroeg verkocht joh, deze gaat nog wel 10x. Market cap is nog maar 900k.
Hoop het voor je :P
Please sir. When moon? When Mustang?
  vrijdag 18 mei 2018 @ 23:42:44 #168
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179252304
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 20:20 schreef Zith het volgende:
Heren, wisten jullie dat er ook een VEN topic is? Waarom moet dit allemaal in de SC (omdat het kan?)
Omdat het kan ja. Want het is nou eenmaal een sc. En daar mag alles.

Net een lekker bitterballetje gehad. Speciaalbiertjes erbij. Ik ben matig volwassen.

Jozef
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_179252711
VEN :')

In een coin zitten met zulke partnerships, marketing, ontwikkelingen en perspectief :') :')

Sunny Lu :') :') :')

WAVES _O_

Geen ontwikkelingen, radiostilte, maar wel duizenden shitcoins op de DEX _O_ _O_

Sasha _O_ _O_ _O_ wat een charisma
pi_179252800
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 23:56 schreef kthxbye het volgende:
VEN :')

In een coin zitten met zulke partnerships, marketing, ontwikkelingen en perspectief :') :')

Sunny Lu :') :') :')

WAVES _O_

Geen ontwikkelingen, radiostilte, maar wel duizenden shitcoins op de DEX _O_ _O_

Sasha _O_ _O_ _O_ wat een charisma
Tsar of all Shitcoins.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_179252911
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 23:56 schreef kthxbye het volgende:
VEN :')

In een coin zitten met zulke partnerships, marketing, ontwikkelingen en perspectief :') :')

Sunny Lu :') :') :')

WAVES _O_

Geen ontwikkelingen, radiostilte, maar wel duizenden shitcoins op de DEX _O_ _O_

Sasha _O_ _O_ _O_ wat een charisma
Lekker langs die dijtjes van de Sas laten glibberen! Een dukaat van formaat, dat Waves! _O_
pi_179252983
Ik heb alles inmiddels geïnvesteerd in een saffraanplantage.

Saffraan is duur!
pi_179253008
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 21:56 schreef pnxsinned het volgende:
Waves :')
Stratis, 10x beter. allang ingehaald erdoor, en heb er mijn profits op.
DEZE MAN, WAT EEN GODT , PNX JINXED _O_
Lambo of Rekt
pi_179253013
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 23:56 schreef kthxbye het volgende:
VEN :')

In een coin zitten met zulke partnerships, marketing, ontwikkelingen en perspectief :') :')

Sunny Lu :') :') :')

WAVES _O_

Geen ontwikkelingen, radiostilte, maar wel duizenden shitcoins op de DEX _O_ _O_

Sasha _O_ _O_ _O_ wat een charisma
quote:
He noted that technology is not blockchain's biggest obstacle, it's adoption. He talked about how, although some people will tell him to "get lost or something" he doesn't really believe in full decentralization.

You can't just come in with totally new, radical technology outside the existing framework and replace everything that exists from the outside. You have to start within the existing framework, show people what's possible, and then change the system from the inside out.
geen decentralisatie?? Ahahahh shitcoin
pi_179253057
het is elke maand wavesmaand, zie koers hahahahah. nuff said
pi_179253066
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 00:06 schreef iloveshitcoins het volgende:
het is elke maand wavesmaand, zie koers hahahahah. nuff said
je naam spreekt boekdelen _O_
Lambo of Rekt
pi_179253100
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 00:05 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]


[..]

geen decentralisatie?? Ahahahh shitcoin
Hahahaha VEN :')

niet eens om de hoek zitten bij het kantoor van de broer van de CEO die bij Deloitte werkt :') :')

SEAL _O_

steenkolen Engels met allerlei wazige beweringen en over the top bio' s, een overbodige coin die alle records gaat breken _O_ _O_

pnxsinned _O_ _O_ _O_ het fok crypto orakel
pi_179253142
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 00:07 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Hahahaha VEN :')

niet eens om de hoek zitten bij het kantoor van de broer van de CEO die bij Deloitte werkt :') :')

SEAL _O_

steenkolen Engels met allerlei wazige beweringen en over the top bio' s, een overbodige coin die alle records gaat breken _O_ _O_

pnxsinned _O_ _O_ _O_ het fok crypto orakel
kthxbye
pi_179253184
MaGNeT _O_

Vergane cryptoglorie _O_ _O_

Zie hier wat miljoenen met je doen, investeren in echte toppers als Waves, Lisk, en Universajajajahahahahahaha _O_ _O_ _O_
pi_179253245
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 00:10 schreef kthxbye het volgende:
MaGNeT _O_

Vergane cryptoglorie _O_ _O_

Zie hier wat miljoenen met je doen, investeren in echte toppers als Waves, Lisk, en Universajajajahahahahahaha _O_ _O_ _O_
UNIVERSAAAAAAAAAAA HAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAA
Lambo of Rekt
pi_179253282
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 00:10 schreef kthxbye het volgende:
MaGNeT _O_

Vergane cryptoglorie _O_ _O_

Zie hier wat miljoenen met je doen, investeren in echte toppers als Waves, Lisk, en Universajajajahahahahahaha _O_ _O_ _O_
jij gaat je billen nog branden, omdat jij niet genoeg UNIVERSAAAAAAA HAHAHAAAAAA JAJAJAJA hebt.
Lambo of Rekt
pi_179253290
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 00:10 schreef kthxbye het volgende:
MaGNeT _O_

Vergane cryptoglorie _O_ _O_

Zie hier wat miljoenen met je doen, investeren in echte toppers als Waves, Lisk, en Universajajajahahahahahaha _O_ _O_ _O_
wat een cryptogod dit.
Lambo of Rekt
pi_179253296
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 00:10 schreef kthxbye het volgende:
MaGNeT _O_

Vergane cryptoglorie _O_ _O_

Zie hier wat miljoenen met je doen, investeren in echte toppers als Waves, Lisk, en Universajajajahahahahahaha _O_ _O_ _O_
_O________________
Lambo of Rekt
pi_179253310
Jaaaaaaaaahaahahahahahàaaaaaaaaaa
pi_179253318
:B
  zaterdag 19 mei 2018 @ 00:16:39 #186
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179253368
Niet allin op OBCTAFGJjK :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_179253385
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 00:14 schreef EggsTC het volgende:

[..]

wat een cryptogod dit.
multimiljonair kunnen zijn door slimme investeringen te doen in o. a. Chinacoins maar stug blijven volhouden op de echte kwaliteitscoins als PIVX, WABES, LSIKKK EN JNIVERSAAABABLALAALAHAHAHAHAHAHA

_O_
pi_179253431
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 00:17 schreef kthxbye het volgende:

[..]

multimiljonair kunnen zijn door slimme investeringen te doen in o. a. Chinacoins maar stug blijven volhouden op de echte kwaliteitscoins als PIVX, WABES, LSIKKK EN JNIVERSAAABABLALAALAHAHAHAHAHAHA

_O_
Heb je je fiets al afbetaald jongen?
pi_179253446
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 00:18 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Heb je je fiets al afbetaald jongen?
Zijn batavus is duurder dan jouw huis _O_
Lambo of Rekt
pi_179253470
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 00:19 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Zijn batavus is duurder dan jouw huis _O_
2 TIENTJES VOOR EEN SCHUUR

FRYSLAN BOPPE

_O_
pi_179253481
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 00:19 schreef kthxbye het volgende:

[..]

2 TIENTJES VOOR EEN SCHUUR

FRYSLAN BOPPE

_O_
JASON... FREDDY EN

Jason

:{ 4324233252
Lambo of Rekt
pi_179253494
Alkebulancash _O_

Karel anker

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2018 00:20:53 ]
pi_179253499
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 00:20 schreef EggsTC het volgende:

[..]

JASON... FREDDY EN

Jason

:{ 4324233252
DOOS KNAAGDIEREN ERBIJ EN RENTENIEREN MAAR

_O_
pi_179253545
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 00:20 schreef kthxbye het volgende:

[..]

DOOS KNAAGDIEREN ERBIJ EN RENTENIEREN MAAR

_O_
IN JAPAN DOOR JE FUCKING KRIPTO, WAT EEN GODT DIT, EOS SHILLEN ALLES
Lambo of Rekt
pi_179253579
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 00:20 schreef kthxbye het volgende:

[..]

DOOS KNAAGDIEREN ERBIJ EN RENTENIEREN MAAR

_O_
Weet je wat ik deze week op mijn werk heb gedaan?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_179253616
HEB JE NOU DIE TENX KAART AL OPGEBRUIKT, XTHXBYE??1
Lambo of Rekt
pi_179253631

wat een godentrack.

israel, rothschilds met dik veel btc, alles.
Lambo of Rekt
pi_179253655
kthxbye zat toch in Cripple ofzo?
pi_179253679
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 00:25 schreef MaGNeT het volgende:
kthxbye zat toch in Cripple ofzo?
TRON, DIK IN DE TRON
Lambo of Rekt
pi_179253698
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 00:26 schreef EggsTC het volgende:

[..]

TRON, DIK IN DE TRON
Tot z’n oren in de sTRONt _O_
pi_179254232
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 00:27 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Tot z’n oren in de sTRONt _O_
:')
Lambo of Rekt
pi_179254474
HEBBEN WE HIER NOG GOEIE SEAL GASTEN?
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 19 mei 2018 @ 01:09:12 #203
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179254823
3 pagina's totale onzin, lekker hoor ;) kleuters!


Moest verdomme nog lachen ook ... :(
  Eindredactie Games zaterdag 19 mei 2018 @ 01:09:53 #204
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_179254842
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 00:54 schreef EggsTC het volgende:
HEBBEN WE HIER NOG GOEIE SEAL GASTEN?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_179254999
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 00:27 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Tot z’n oren in de sTRONt _O_
IK POETS AL WEKEN MN TANDEN NIET MEER WANT IK BEN ALL INOP DENTACOIN JAJAHAHAGAHAHA LIG JE DAAR BIJ DE TANDARTS SCHUIFT IE INEENS EEN STALEN CRYPTO IN JE MUIL

_O_ _O_ DENTACOINNN
pi_179255011
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 00:23 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Weet je wat ik deze week op mijn werk heb gedaan?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat zeg ik!! ONDERUIT OP DE BANK ENW AT BEVERS AAN JE LATEN KNAGEN

_O_ WAT EEN LEEEVENNNN _O_
pi_179255047
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 00:24 schreef EggsTC het volgende:
HEB JE NOU DIE TENX KAART AL OPGEBRUIKT, XTHXBYE??1
en weer serieus:

nee, die kunnen er maar niet uitkomen met regulators :')

kreeg die kaart eindelijk binnen op m'n NL adres, zit er geen activatiecode bij. Ik mailen, hebben ze dat gezeik en zijn alle kaarten niet meer bruikbaar. Ik ga mn PAY ook maar eens dumpen denkik zo.
pi_179255132
quote:
4s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 01:09 schreef Oscar. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
LEKKERPIK, GAAT DIT WAT WAARD WORDEN?/!?!?!?!?

quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 01:19 schreef kthxbye het volgende:

[..]

en weer serieus:

nee, die kunnen er maar niet uitkomen met regulators :')

kreeg die kaart eindelijk binnen op m'n NL adres, zit er geen activatiecode bij. Ik mailen, hebben ze dat gezeik en zijn alle kaarten niet meer bruikbaar. Ik ga mn PAY ook maar eens dumpen denkik zo.
WAT EEN GODTDTDTT DIT GAAT MOEHOEHOEHOEHEOHEOHOEHOEOHEOEN, JIJ GAAT NOG GEKKER DAN EEN ALEXANDERGODTJE IN RUSLAND, JIJ GAAT ZE PAKKEN KEREL, JIJ GAAT MOEHOEHOEHOEHOEHEN, ALS IK SACHA MAG GELOVEN HEB JIJ 1 WAVE, STUUR IK JOU ZO MEE NAAR DE MAAN, MET DIKKE RAKETTEN, OOK ZONDER DAT, KEIHARD MOEHOEHOEHEOOHEEN.

JIJ POETST JE TANDEN MET STRONTTTTTT
Lambo of Rekt
pi_179255153
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 01:09 schreef Kyran het volgende:
3 pagina's totale onzin, lekker hoor ;) kleuters!

Moest verdomme nog lachen ook ... :(
oke oke ;(

wanneer is de ICX tokenswap ;(
Lambo of Rekt
  zaterdag 19 mei 2018 @ 01:25:49 #210
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179255167
Goed topic dit
pi_179255172
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 01:23 schreef EggsTC het volgende:

[..]

LEKKERPIK, GAAT DIT WAT WAARD WORDEN?/!?!?!?!?

[..]

WAT EEN GODTDTDTT DIT GAAT MOEHOEHOEHOEHEOHEOHOEHOEOHEOEN, JIJ GAAT NOG GEKKER DAN EEN ALEXANDERGODTJE IN RUSLAND, JIJ GAAT ZE PAKKEN KEREL, JIJ GAAT MOEHOEHOEHOEHOEHEN, ALS IK SACHA MAG GELOVEN HEB JIJ 1 WAVE, STUUR IK JOU ZO MEE NAAR DE MAAN, MET DIKKE RAKETTEN, OOK ZONDER DAT, KEIHARD MOEHOEHOEHEOOHEEN.

JIJ POETST JE TANDEN MET STRONTTTTTT
2 FLESSEN WODKA OPGEGETEN HAHAHA EN NOG EEN BORD BORJST ERACHTERAAN HAJAJAJAJAJA DE MINISTER HEEFT ZN BROEK BINNENSTEBUITEN AAMGETROKKEN HAHAHAJAJAJAJA UNIBERSAAAAAA
pi_179255177
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 01:26 schreef kthxbye het volgende:

[..]

2 FLESSEN WODKA OPGEGETEN HAHAHA EN NOG EEN BORD BORJST ERACHTERAAN HAJAJAJAJAJA DE MINISTER HEEFT ZN BROEK BINNENSTEBUITEN AAMGETROKKEN HAHAHAJAJAJAJA UNIBERSAAAAAA
EN JE VROUWTJE EN DIE DUKATEN DAN?!!!

WEL RESPECT DAT JE GLAS EET

PICS VAN JE CHINESE ASIAN SUPER DUPER JAPANESE CHICKS WITH DICKS TROUWENS
Lambo of Rekt
pi_179255221
quote:
13s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 01:26 schreef EggsTC het volgende:

[..]

EN JE VROUWTJE EN DIE DUKATEN DAN?!!!

WEL RESPECT DAT JE GLAS EET

PICS VAN JE CHINESE ASIAN SUPER DUPER JAPANESE CHICKS WITH DICKS TROUWENS
VAN HET WEEKEND EENTJE UIT SINGAPORE EN DAN WEER TERUG OP DE JAPANNERTJES HOOR JAJAJAJAHAHAHAHAHAHAA SPANKCHAINNNNNNN ALL IN OP DE SPLETENNN
pi_179255236
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 01:29 schreef kthxbye het volgende:

[..]

VAN HET WEEKEND EENTJE UIT SINGAPORE EN DAN WEER TERUG OP DE JAPANNERTJES HOOR JAJAJAJAHAHAHAHAHAHAA SPANKCHAINNNNNNN ALL IN OP DE SPLETENNN
MAAR JE VERGEET DE PIX
Lambo of Rekt
pi_179255253
quote:
9s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 01:29 schreef EggsTC het volgende:

[..]

MAAR JE VERGEET DE PIX
NOHOMO BRO GEEN PIK VOOR MIJN
  zaterdag 19 mei 2018 @ 01:31:25 #216
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179255269
Universa?
pi_179255293
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 01:31 schreef leolinedance het volgende:
Universa?
HAHAHAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAA
Lambo of Rekt
pi_179255309
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 01:31 schreef leolinedance het volgende:
Universa?


Autocorrect :')
pi_179255310
JJAAAAAAAAAHHHAAAAAAAAAAA
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_179255313
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 01:33 schreef kthxbye het volgende:

[..]

[ [url= https://i.imgur.com/9c2bsOp.jpg]afbeelding[/url] ]

Autocorrect :')
lekkerpik
Lambo of Rekt
pi_179255316
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 01:33 schreef m.k het volgende:
JJAAAAAAAAAHHHAAAAAAAAAAA
JIJ ZIT OOK DIK IN DE UNIVERSA TOCH
Lambo of Rekt
pi_179255320
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 01:33 schreef kthxbye het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Autocorrect :')
fok op je telefoon _O- wat een god deze man
Lambo of Rekt
pi_179255325
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 01:33 schreef EggsTC het volgende:

[..]

JIJ ZIT OOK DIK IN DE UNIVERSA TOCH
VIES DIK JAAAAAA nee valt wel mee, maar heb er wel een paar voor de lol
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_179255339
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 01:34 schreef EggsTC het volgende:

[..]

fok op je telefoon _O- wat een god deze man
BINNENKORT GEEN TELEFOON MEER NODIG ALLES OP. DE UNIBEDAAA BLOCKCHAINN HAHAHAHA 2318656892569839863286289628628891916764619191919191666666666666669 TRANSAXTIEZ PER SSEOCNDEN GISTETEN NOG GETEST
pi_179255352
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 01:34 schreef m.k het volgende:

[..]

VIES DIK JAAAAAA nee valt wel mee, maar heb er wel een paar voor de lol
ZIJ IS VIESSSSSSSSSSSSSS PATRICK
Lambo of Rekt
pi_179255360
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 01:35 schreef kthxbye het volgende:
2318656892569839863286289628628891916764619191919191666666666666669
Jason

:{ 2318656892569839863286289628628891916764619191919191666666666666669
Lambo of Rekt
pi_179255365
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 01:36 schreef EggsTC het volgende:

[..]

ZIJ IS VIESSSSSSSSSSSSSS PATRICK
NEE UNIVERSSSAAAAJJJAAAAHAHAAAAAAA
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_179255371
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 01:36 schreef m.k het volgende:

[..]

NEE UNIVERSSSAAAAJJJAAAAHAHAAAAAAA
12usdeoymax
Lambo of Rekt
pi_179255374
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 01:36 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Jason

:{ 2318656892569839863286289628628891916764619191919191666666666666669
what are the numbers Mason
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_179255391
hoeveel?
Lambo of Rekt
  zaterdag 19 mei 2018 @ 01:38:12 #231
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179255393
Ik ga nu 800 miljoenmiljard universas kopen jullie hebben me overtuigd
pi_179255404
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 01:38 schreef leolinedance het volgende:
Ik ga nu 800 miljoenmiljard universas kopen jullie hebben me overtuigd
haha, niet 800K miljoen miljard miljard miljard jasons in je pocket hebben :')
Lambo of Rekt
pi_179255426
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 01:38 schreef EggsTC het volgende:

[..]

haha, niet 800K miljoen miljard miljard miljard jasons in je pocket hebben :')
inderdaad
800000000000000000000000000000000000000
Lambo of Rekt
pi_179255429
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 01:40 schreef EggsTC het volgende:

[..]

inderdaad
800000000000000000000000000000000000000
jezelf quoten :')
Lambo of Rekt
pi_179255449
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 01:40 schreef EggsTC het volgende:

[..]

jezelf quoten :')
Classic :')
Vakman pur sang
pi_179255462
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 01:41 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Classic :')
Dus jij zegt dat ethereum classic de goeie koin is ?
Lambo of Rekt
pi_179255475
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 01:41 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dus jij zegt dat ethereum classic de goeie koin is ?
All in gegaan, bedankt ^O^
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_179255482
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 01:42 schreef m.k het volgende:

[..]

All in gegaan, bedankt ^O^
np, ik ook all in. op eth classic, duizend miljoen miljard gekocht.
Lambo of Rekt
pi_179255483
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 01:41 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dus jij zegt dat ethereum classic de goeie koin is ?
Nononono its a scam!!!!
Vakman pur sang
pi_179255484
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 01:43 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Nononono its a scam!!!!
wtf, net all in gegaan, :(
Lambo of Rekt
pi_179255500
Gaan met die 🍌
Vakman pur sang
pi_179255506
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 01:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Gaan met die 🍌
moehoehoehoen
Lambo of Rekt
pi_179255517
Lospedrosa wat doe je me aannn!!11! :(
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_179255526
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 01:44 schreef EggsTC het volgende:

[..]

moehoehoehoen
Dat mag je niet zeggen 😡

- Predator38 @2018
Vakman pur sang
pi_179255547
quote:
16s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 01:45 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Dat mag je niet zeggen 😡
wat dan wel? hebben we nog moehoehoehoen coins?
Lambo of Rekt
pi_179255628
Voor je nachtrust, deze.... of voor je psychedelische uiteinden, ook goed

Lambo of Rekt
pi_179255646
luister aandachtig, het kan je in een bepaalde staat brengen, no joke here.
Lambo of Rekt
pi_179255785
Een pixelregen van rood groen en blauw, als je snapt wat ik zeg hier, heb ik respect. ;)

Solo topic zo.
Lambo of Rekt
pi_179255901
$250 miljoen tether gegenereerd.
pi_179255961
Leuke airdrop dat PiedPiperCoin, inmiddels al $250 waard :D
pi_179255962
EggsTC _O_

dronken shitposten thuis op een vrijdagavond _O_
pi_179255963
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 02:53 schreef kthxbye het volgende:
EggsTC _O_

dronken shitposten thuis op een vrijdagavond _O_
Ja wacht maar morgenavond, dat wordt nog veel gekker, ik zal je vast een presale geven;


whooooop, booomshacka

En jij snapte de pixelrain niet of wel :9
Lambo of Rekt
pi_179255977
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 02:54 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja wacht maar morgenavond, dat wordt nog veel gekker, ik zal je vast een presale geven;


whooooop, booomshacka

En jij snapte de pixelrain niet of wel :9
geen idee wat dit moet betekenen maar _O_
pi_179255980
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 03:02 schreef kthxbye het volgende:

[..]

geen idee wat dit moet betekenen maar _O_
ja als ik video's kan uplaoden hier naartoe morgen, dan zie je swa... dat wordt een UNIVERSAAAAAAAAAAAAAAA HAHAHA JAAAAAA

De pixelrain zal alleen de ekte ekte kunnen herkennen, ik denk misschien dimmak of leolinedance, verder niemand. :7
Lambo of Rekt
pi_179256135
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 02:54 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja wacht maar morgenavond, dat wordt nog veel gekker, ik zal je vast een presale geven;


whooooop, booomshacka

En jij snapte de pixelrain niet of wel :9
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_179256370
GROENNNNNN :D
  zaterdag 19 mei 2018 @ 06:37:01 #257
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_179256386
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 06:22 schreef pnxsinned het volgende:
GROENNNNNN :D
Straks is het minstens zo groen als het onkruid op de stoep hier. _O_
pi_179256429
JAAAAAAAAAA _O_
Lambo of Rekt
pi_179256432
:D hahahaha pnx jinxed !
Lambo of Rekt
  zaterdag 19 mei 2018 @ 09:00:28 #260
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_179257298
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 07:09 schreef EggsTC het volgende:
:D hahahaha pnx jinxed !
Lol, ben je nou helemaal niet naar je nest gegaan, of heb je heel kort geslapen?
  zaterdag 19 mei 2018 @ 09:05:03 #261
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_179257352
Eggs is ondertussen in Wonderland met Agneton.
  zaterdag 19 mei 2018 @ 09:18:11 #262
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_179257573
Laatste 4 pagina van dit topic zijn wel een achtbaan van emoties.
Hmz...
pi_179257778
Morguh😵, had me een weirde droom over pixelregens...
Vakman pur sang
pi_179257918
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 00:06 schreef EggsTC het volgende:

[..]

je naam spreekt boekdelen _O_
ilovewaves
pi_179257957
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 07:09 schreef EggsTC het volgende:
:D hahahaha pnx jinxed !
Wtf heb jij vannacht gedaan :D
pi_179258036
DANCING IN THE DARKKKK
  zaterdag 19 mei 2018 @ 10:22:56 #267
131603 Afwazig
Serious business
pi_179258317
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 09:54 schreef iloveshitcoins het volgende:

[..]

ilovewaves
Het is bijna weer Wavesmaand gelukkig.
pi_179258349
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 10:22 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Het is bijna weer Wavesmaand gelukkig.

Verder, kut waves. :D
pi_179258356
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 09:00 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Lol, ben je nou helemaal niet naar je nest gegaan, of heb je heel kort geslapen?
_O- nee was ff wat water drinken.
Lambo of Rekt
pi_179258377
Weer een vechain dump, waarom!!??
Vakman pur sang
pi_179258414
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 02:53 schreef kthxbye het volgende:
EggsTC _O_

dronken shitposten thuis op een vrijdagavond _O_
Zwaar misselijkmakende post overigens dit, want we weten allebei waarom jij dit post.

Nu interesseert het mij helemaal geen tyfus, maar dat weet jij niet vantevoren, andere user zou hier goed mee kunnen zitten.

Jij hebt al je credits verspild, ^O^ ........ voor zover je die nog had.
Lambo of Rekt
pi_179258432
Ik mis denk ik iets.
Naja.... Koffie Eggs? :D
pi_179258438
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 10:28 schreef pnxsinned het volgende:
Ik mis denk ik iets.
Naja.... Koffie Eggs? :D
Jep, lekkermen, wel kater :D
Lambo of Rekt
  zaterdag 19 mei 2018 @ 10:30:03 #274
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_179258446
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 10:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Weer een vechain dump, waarom!!??
Is een shitcoin.

Beter investeren in trx, xrp en universa.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_179258448
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 10:29 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Jep, lekkermen, wel kater :D
Anti kater koffie!
Verse bonen alles!
  zaterdag 19 mei 2018 @ 10:34:40 #276
131603 Afwazig
Serious business
pi_179258517
quote:
Niet all-in op Waves zijn :')
pi_179258563
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 10:34 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Niet all-in op Waves zijn :')
Ik doe enkel aan goden coins mee.
Deze valt er niet onder.
pi_179258576
Lambo of Rekt
  zaterdag 19 mei 2018 @ 10:39:45 #279
131603 Afwazig
Serious business
pi_179258590
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 10:38 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Ik doe enkel aan goden coins mee.
Deze valt er niet onder.
Ik koop enkel dips en verkoop de top. Flink ingezet op bitconnect zojuist. BTFD
  zaterdag 19 mei 2018 @ 10:51:01 #280
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_179258730
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 10:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Weer een vechain dump, waarom!!??
Zodat ik er net nog wat extra kon kopen voordat het white paper gereleased wordt :)
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_179258836
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 10:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Weer een vechain dump, waarom!!??
:')
pi_179258837
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 10:51 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Zodat ik er net nog wat extra kon kopen voordat het white paper gereleased wordt :)
Ohja goed plan!
Vakman pur sang
pi_179258861


[ Bericht 69% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2018 11:01:15 ]
pi_179258925
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 11:00 schreef Dimachaerus het volgende:

Ah, zo dus :+
Lambo of Rekt
  zaterdag 19 mei 2018 @ 11:08:46 #285
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_179258971
Tijd is rijp dat ze eens wat partnerships aangaan bij de coins waar de verwachtingen hoog van zijn, maar tot op heden tegenvallen.

Voeg LSK en Waves samen, hernoem je coins naar Lives en je hebt een hit. :7

:')
pi_179259019
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 11:08 schreef hodlwave het volgende:
Tijd is rijp dat ze eens wat partnerships aangaan bij de coins waar de verwachtingen hoog van zijn, maar tot op heden tegenvallen.

Voeg LSK en Waves samen, hernoem je coins naar Lives en je hebt een hit. :7

:')
_O_
Lambo of Rekt
  zaterdag 19 mei 2018 @ 11:12:43 #287
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_179259020
Dat whitepaper verhaal is púre discriminatie!

Wat nou als er een negroïde type met een coin komt. :@

Ik ga direct wat extra BLK inslaan. :7

:')
  zaterdag 19 mei 2018 @ 11:13:38 #288
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_179259033
Verveel me een beetje de tandjes.
pi_179259062
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 11:13 schreef hodlwave het volgende:
Verveel me een beetje de tandjes.
Hoezo :7
Lambo of Rekt
pi_179259074
kben gaar. Pff.
Nog een koffie dan maar.
pi_179259088
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 11:17 schreef pnxsinned het volgende:
kben gaar. Pff.
Nog een koffie dan maar.
Ik heb al 2 XL op , word ik een beetje rillerig van, nu ist ff genoeg :+
Lambo of Rekt
pi_179259098
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 11:18 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik heb al 2 XL op , word ik een beetje rillerig van, nu ist ff genoeg :+
Heb je de nacht overgeslagen?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_179259109
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 11:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Heb je de nacht overgeslagen?
nein, daar word ik te oud voor. Trek ik niet meer zo goed
Lambo of Rekt
  zaterdag 19 mei 2018 @ 11:23:50 #294
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_179259143
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 11:15 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Hoezo :7
Was om 08.45 al terug van boodschappen doen en de tuin is voor en achter ook klaar. Verder niets meer te doen. :D

Ga je vanavond naar een GOA optreden, of heb ik dat niet goed gelezen?
pi_179259144
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 11:19 schreef EggsTC het volgende:

[..]

nein, daar word ik te oud voor. Trek ik niet meer zo goed
Pussy ben je ook.
pi_179259150
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 11:23 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Was om 08.45 al terug van boodschappen doen en de tuin is voor en achter ook klaar. Verder niets meer te doen. :D

Ga je vanavond naar een GOA optreden, of heb ik dat niet goed gelezen?
Ik heb nog een achtertuin wat gedaan kan worden. :+
pi_179259159
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 11:23 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Was om 08.45 al terug van boodschappen doen en de tuin is voor en achter ook klaar. Verder niets meer te doen. :D

Ga je vanavond naar een GOA optreden, of heb ik dat niet goed gelezen?
Denk het, is van bepaalde zaken nog afhankelijk. Kom je ook wel ns op goa's? Voor mij alweer lang geleden de laatste keer.
Lambo of Rekt
pi_179259161
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 11:19 schreef EggsTC het volgende:

[..]

nein, daar word ik te oud voor. Trek ik niet meer zo goed
Welkom terug in de mensen wereld.
Jij bent volwassen.

-Los
https://goo.gl/6L1JH4
Hoe typ je een Kwadraat ? (²) - Hoe je typt
Vakman pur sang
pi_179259162
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 11:24 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Pussy ben je ook.
Ja jij bent wel doorgegaan he, jinxed.
Lambo of Rekt
pi_179259171
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 11:25 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja jij bent wel doorgegaan he, jinxed.
Nee, ik ben wijs geworden, en ga op tijd slapen :P
pi_179259177
en dicht :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')