abonnement Unibet Coolblue
pi_179237112
Tofik Dibi tweet dreigement niet-moslims: politie doet onderzoek

https://twitter.com/TofikDibi/status/996726628859482113/photo/1

Een werkelijk schokkende tweet. Dit is niet grappig en ik bespeur geen ironie of sarcasme. Ik hoop dat Dibi snel een bezoekje krijgt van de politie, op z'n minst voor een stevig vraaggesprek.

(Niet mijn OP)
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 18 mei 2018 @ 10:56:44 #2
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_179237167
Heeft hij al excuses aangeboden?

Of staat hij hier nog steeds vierkant achter en is hij niet verkeerd begrepen?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_179237180
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 10:35 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Relatief vind je Dibi dus wel sympathieker. Daarnaast zie ik de relevantie met op welke partij je zou stemmen niet zo.

Komt er op neer dat sommige mensen van jou op minder geduld en begrip kunnen rekenen op basis van hun politieke positie en anderen die misschien wel exact hetzelfde doen juist alle geduld en begrip krijgen.
Allemaal leuk en aardig, die aannames, maar ze zijn nergens op gebaseerd. Ik vind verder vrij weinig van die hele Dibi. Ben alleen van mening dat de ophef nergens op slaat, want het is overduidelijk bedoeld als grap.

quote:
Dat is menselijk. Ik denk wel dat het belangrijk is om te onderkennen. We hebben een jaar geleden die heksenjacht op Pepe the Frog posts gehad die een teken zouden zijn van allerhande bruinhemden. Bleken uiteindelijk ook gewoon trolls en edgy mensen te zijn die niks op hebben met fascisme, nazi-isme of blank-nationalisme.
Tsja, en daar vergis je je dus in. Pepe is inderdaad een troll-meme, maar hij wordt wel degelijk ook gebruikt door alt rechtse nazi's.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 18 mei 2018 @ 11:01:02 #4
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_179237261
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 10:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Allemaal leuk en aardig, die aannames, maar ze zijn nergens op gebaseerd. Ik vind verder vrij weinig van die hele Dibi. Ben alleen van mening dat de ophef nergens op slaat, want het is overduidelijk bedoeld als grap.
Ik vind het overduidelijk een grap, jij vind dat. Normale mensen vinden dat. Maar er zijn mensen die binnen de context van de materie geen humor meer kunnen zien op basis van de afzender.

Ik denk dat een hoop mensen die dit als grap zouden oormerken weer totaal 0 tolerantie hebben voor grappen van de andere kant.

En ja ik acht jou binnen die groep die hier van mag leren. Ookal ben je waarschijnlijk overtuigd dat dit een ding is waar ANDEREN van moeten leren...

quote:
[..]

Tsja, en daar vergis je je dus in. Pepe is inderdaad een troll-meme, maar hij wordt wel degelijk ook gebruikt door alt rechtse nazi's.
En plaatjes zoals dit worden weldegelijk onironisch geshared door extremistische moslims.

Now what.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  vrijdag 18 mei 2018 @ 11:03:52 #5
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_179237327
Wat een achterlijke TT.

Ik kan Dibi niet uitstaan. Door zijn hele homoverhaal heb ik geen respect voor hem en is mijn woede tegen de moslimgemeenschap nog meer gegroeid.

Maar dit is gewoon een onsmakelijke grap. Denk niet dat het serieus bedoelt is.

Ophef om niets dus.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_179237382
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 11:01 schreef SpecialK het volgende:

Ik denk dat een hoop mensen die dit als grap zouden oormerken weer totaal 0 tolerantie hebben voor grappen van de andere kant.
Aannames, beste jongen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_179237429
Leuk grapje Tofik, vooral voor al die nabestaanden van terreuracties.

Debiel.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  vrijdag 18 mei 2018 @ 11:08:32 #8
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_179237433
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 10:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tsja, en daar vergis je je dus in. Pepe is inderdaad een troll-meme, maar hij wordt wel degelijk ook gebruikt door alt rechtse nazi's.
Ja en Taylor Swift wordt door neo-nazi's ook vereerd als een of andere arische Godin. Moeten normale mensen (99,99% van haar fans) dan haar muziek maar boycotten? Die ''alt rechtse Nazi's'' van jou vormen ook een extreme minderheid, er zijn meer mensen die Pepe gebruiken als Trump-mascotte en/of meme dan als antisemitisch, racistisch icoon. De media heeft wel haar uiterste best gedaan om dat beeld te verdraaien, dus ik neem het je niet kwalijk dat je dat denkt.

Sowieso is ''alt-right'' een veel te brede term waar alles van libertarisch tot fascistisch onder wordt geschoven. Intellectuele luiheid.
  vrijdag 18 mei 2018 @ 11:12:30 #9
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_179237542
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 11:01 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik vind het overduidelijk een grap, jij vind dat. Normale mensen vinden dat. Maar er zijn mensen die binnen de context van de materie geen humor meer kunnen zien op basis van de afzender.

Ik denk dat een hoop mensen die dit als grap zouden oormerken weer totaal 0 tolerantie hebben voor grappen van de andere kant.

En ja ik acht jou binnen die groep die hier van mag leren. Ookal ben je waarschijnlijk overtuigd dat dit een ding is waar ANDEREN van moeten leren...

[..]

En plaatjes zoals dit worden weldegelijk onironisch geshared door extremistische moslims.

Now what.
Grappen mogen van mij alle kanten op. Of het nou tegen moslims, westerlingen, links of rechts is.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  vrijdag 18 mei 2018 @ 11:13:02 #10
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_179237554
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 11:12 schreef Dven het volgende:

[..]

Grappen mogen van mij alle kanten op. Of het nou tegen moslims, westerlingen, links of rechts is.
Van mij ook.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  vrijdag 18 mei 2018 @ 11:13:09 #11
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_179237559
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 11:08 schreef Montagui het volgende:
Leuk grapje Tofik, vooral voor al die nabestaanden van terreuracties.

Debiel.
Nou zeg, die zullen wel een avondje een potje hebben moeten janken omdat tofik een plaatje post

:')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  vrijdag 18 mei 2018 @ 11:13:44 #12
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_179237572
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 11:08 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ja en Taylor Swift wordt door neo-nazi's ook vereerd als een of andere arische Godin. Moeten normale mensen (99,99% van haar fans) dan haar muziek maar boycotten? Die ''alt rechtse Nazi's'' van jou vormen ook een extreme minderheid, er zijn meer mensen die Pepe gebruiken als Trump-mascotte en/of meme dan als antisemitisch, racistisch icoon. De media heeft wel haar uiterste best gedaan om dat beeld te verdraaien, dus ik neem het je niet kwalijk dat je dat denkt.

Sowieso is ''alt-right'' een veel te brede term waar alles van libertarisch tot fascistisch onder wordt geschoven. Intellectuele luiheid.
Taylor Swift als Arische Godin zien maakt mij opeens wat gevoeliger voor en positiever over neo-nazi's :o
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_179237606
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 11:08 schreef Montagui het volgende:
Leuk grapje Tofik, vooral voor al die nabestaanden van terreuracties.

Debiel.
Dus er mogen nooit meer grappen worden gemaakt over aanslagen? Omdat je dan mogelijk iemand kwetst?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 18 mei 2018 @ 11:19:07 #14
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_179237705
quote:
15s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 11:15 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dus er mogen nooit meer grappen worden gemaakt over aanslagen? Omdat je dan mogelijk iemand kwetst?
Dit komt binnen als een bom
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  vrijdag 18 mei 2018 @ 11:19:28 #15
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_179237713
Onee, nabestaanden van bomaanslagen gekwetst door het woordje bom te gebruiken :'( :'( :'(

Sorry Montagui ;(
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_179237722
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 11:12 schreef Dven het volgende:

[..]

Grappen mogen van mij alle kanten op. Of het nou tegen moslims, westerlingen, links of rechts is.
Van mij ook.

Maar ga jij maar in een shirt met een mohammed spotprent door een moslim wijk lopen. ^O^ :W
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  vrijdag 18 mei 2018 @ 11:20:53 #17
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_179237749
quote:
15s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 11:19 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Van mij ook.

Maar ga jij maar in een shirt met een mohammed spotprent door een moslim wijk lopen. ^O^ :W
Goed verhaal weer hans.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_179237772
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 11:20 schreef Dven het volgende:

[..]

Goed verhaal weer hans.
Doe dan! :Y Gewoon doen! *O*
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  vrijdag 18 mei 2018 @ 11:24:38 #19
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_179237844
quote:
15s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 11:21 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Doe dan! :Y Gewoon doen! *O*
Ik zie geen reden waarom ik uberhaupt een mohammedspotprent zou willen hebben in mijn collectie. Laat staan als T-shirt. Laat staan dat ik er ook nog eens vrijwillig mee ga rondlopen :{

Verder zie ik de relevantie in dit topic daar ook niet in, behalve dat jij zoals altijd weer een beetje op moslims wil kankeren. Vermoeiende act.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_179238105
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 11:24 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik zie geen reden waarom ik uberhaupt een mohammedspotprent zou willen hebben in mijn collectie.
Voor anderen is dat weer ''humor'' voor te lachen. Leuk toch, want humor ''kan alle kanten op'', zo denk jij.
quote:
Laat staan als T-shirt. Laat staan dat ik er ook nog eens vrijwillig mee ga rondlopen :{
Waarom niet, wat kan jou nou gebeuren? *; Mes in je nek door een verwarde man? Nee toch!
quote:
Verder zie ik de relevantie in dit topic daar ook niet in, behalve dat jij zoals altijd weer een beetje op moslims wil kankeren. Vermoeiende act.
Ik ''kanker'' ( :') ) niet op moslims, maar feitelijk op vermoeiende en achterlijke (jouw woorden :Y ) gasten zoals jou.

En het is relevant, daar het een moslim betreft die de tweet plaatste, juist die religie die predikt dat mensen die roepen ''dat humor alle kanten op mag gaan'' bestraft dienen te worden.

DOE DAN.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_179238205
quote:
15s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 11:37 schreef SpaceOddity het volgende:

Ik ''kanker'' ( :') ) niet op moslims, maar feitelijk op vermoeiende en achterlijke (jouw woorden :Y ) gasten zoals jou.

En het is relevant, daar het een moslim betreft die de tweet plaatste, juist die religie die predikt dat mensen die roepen ''dat humor alle kanten op mag gaan'' bestraft dienen te worden.

DOE DAN.
Dat humor alle kanten op mag gaan, betekent niet dat je zelf de behoefte voelt om met een spotprent van Mohammed op je t-shirt rond te lopen. Ik zou zelf ook nooit zo'n Tweet als die van Dibi plaatsen.

Dat betekent niet dat beide voorbeelden niet moeten kunnen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 18 mei 2018 @ 11:43:11 #22
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_179238206
quote:
15s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 11:37 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Voor anderen is dat weer ''humor'' voor te lachen. Leuk toch, want humor ''kan alle kanten op'', zo denk jij.

Interesseert mij dat nou man, wat andere ervan vinden. Ik vind het geen humorm heb sowieso heelmaal niets met spotprenten en cartoons dus rot op met je uitdagingen.
quote:
Waarom niet, wat kan jou nou gebeuren? *; Mes in je nek door een verwarde man? Nee toch!
Dat maak jij er allemaal van. Wederom. Vermoeiend man.
quote:
[..]

Ik ''kanker'' ( :') ) niet op moslims, maar feitelijk op vermoeiende en achterlijke (jouw woorden :Y ) gasten zoals jou.
Kerel, je doet niet anders dan kankeren op moslims. Houd jezelf toch eens niet voor de gek :D Ik geef hier aan dat ik grappen alle kanten op vind kunnen en jij begint weer te kankeren over moslims en weet ik veel wat. Rot gewoon een eind op met dat kinderlijke gedrag. Ga je moeder ermee pesten. Whatever. Maar laat mij er gewoon mee gerust :D

quote:
En het is relevant, daar het een moslim betreft die de tweet plaatste, juist die religie die predikt dat mensen die roepen ''dat humor alle kanten op mag gaan'' bestraft dienen te worden.
Aannames en generaliseren van anderhalf miljard mensen. De moslims die ik ken liggen er niet wakker van. Nogmaals, rot gewoon een eind op met je insinuaties, generaliseringen, aannames en meer van dat soort vermoeiend gedrag.

quote:
DOE DAN.
Zelf lekker doen kerel. Doei.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  vrijdag 18 mei 2018 @ 11:47:39 #23
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_179238275
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 11:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat humor alle kanten op mag gaan, betekent niet dat je zelf de behoefte voelt om met een spotprent van Mohammed op je t-shirt rond te lopen. Ik zou zelf ook nooit zo'n Tweet als die van Dibi plaatsen.

Dat betekent niet dat beide voorbeelden niet moeten kunnen.
Ik snap ook niet zo goed welk punt hij nou steeds probeert te maken. En dan nog voordoen alsof hij nooit op moslims aan het kankeren is. 'Kerel, check je eigen PoHi eens en lees je ondertitel eens', denk ik dan _O-
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_179238297
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 08:02 schreef Elzies het volgende:

[..]

Het is natuurlijk van de zotte dat we hier ook in Nederland terroristen hebben die onschuldige mensen op straat neersteken, daarbij Allah is groot schreeuwen en dat mensen zoals jezelf nog steeds dat gegeven blijven ontkennen.

Wie is hier de psychiatrische patiënt, deze dader of mensen zoals jezelf die maar stelselmatig blijven ontkennen? 8)7
Ik begreep dat er aanwijzingen waren over de verwarde Syrier.

Maar zulke aanwijzingen delven natuurlijk het onderspit als Fok! de tijd van dezelfde politie-afdeling verspilt met het inzenden van nutteloze "tips" zoals nu over Tofik Dibi.

Dus vandaar mijn stelling dat het blijkbaar alleen maar om moslims bashen gaat, zelfs als dat levens kan kosten.
pi_179238306
Wie?
Ik zwaai naar dieren.
  vrijdag 18 mei 2018 @ 11:49:06 #26
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_179238310
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 11:43 schreef Dven het volgende:
Aannames en generaliseren van anderhalf miljard mensen. De moslims die ik ken liggen er niet wakker van. Nogmaals, rot gewoon een eind op met je insinuaties, generaliseringen, aannames en meer van dat soort vermoeiend gedrag.
Ga je hier nou echt ontkennen dat in menig moslim land je gewoon niet wegkomt met spotprenten omtrent geloof?

Wat fijn dat de moslims die jij zogenaamd kent er niet wakker van liggen. Maar ik ben bang dat dat de praktijk op andere plekken op deze planeet niet veranderd.
&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 18 mei 2018 @ 11:51:14 #27
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_179238345
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 11:49 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ga je hier nou echt ontkennen dat in menig moslim land je gewoon niet wegkomt met spotprenten omtrent geloof?

Wat fijn dat de moslims die jij zogenaamd kent er niet wakker van liggen. Maar ik ben bang dat dat de praktijk op andere plekken op deze planeet niet veranderd.
Stel ik dat ergens dan? :)
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  vrijdag 18 mei 2018 @ 11:51:43 #28
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_179238352
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 11:51 schreef Dven het volgende:

[..]

Stel ik dat ergens dan? :)
Wat was dan precies je punt...?
&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 18 mei 2018 @ 11:52:34 #29
168739 Red_85
'echt wel'
pi_179238367
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 11:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat humor alle kanten op mag gaan, betekent niet dat je zelf de behoefte voelt om met een spotprent van Mohammed op je t-shirt rond te lopen. Ik zou zelf ook nooit zo'n Tweet als die van Dibi plaatsen.

Dat betekent niet dat beide voorbeelden niet moeten kunnen.
Een kritische spotprent met een bomhoed na een reeks van aanslagen.
Een regelrechte doodsbedreiging naar alle niet moslims.

Zit wel eem groot verschil tussen. Maar qua sympathie inderdaad heeft dibi jouw voorkeur. Dus is die doodsbedreiging niet zo heel erg...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_179238405
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 11:52 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Een kritische spotprent met een bomhoed na een reeks van aanslagen.
Een regelrechte doodsbedreiging naar alle niet moslims.

Zit wel eem groot verschil tussen. Maar qua sympathie inderdaad heeft dibi jouw voorkeur. Dus is die doodsbedreiging niet zo heel erg...
Hier een doodsbedreiging in zien :')
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_179238504
Veel verwarde mannen op Fok! :')
  vrijdag 18 mei 2018 @ 12:00:58 #32
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_179238524
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 11:51 schreef ExTec het volgende:

[..]

Wat was dan precies je punt...?
Dat ik het zinloos vind iedere moslim onder dezelfde noemer te gooien. Hier in Bulgarije meer moslims dan in Nederland, doch leveren spotprenten over Mohammed hier geen problemen op. En drinken de moslims gewoon hun biertjes. Net als de meeste moslims in andere Balkanlanden. Net als vele moslims in nog striktere islamitische landen.

Zinloos, dus.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  vrijdag 18 mei 2018 @ 12:01:24 #33
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_179238528
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 11:52 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Een kritische spotprent met een bomhoed na een reeks van aanslagen.
Een regelrechte doodsbedreiging naar alle niet moslims.

Zit wel eem groot verschil tussen. Maar qua sympathie inderdaad heeft dibi jouw voorkeur. Dus is die doodsbedreiging niet zo heel erg...
Een regelrechte doodsbedreiging naar alle niet moslims. Guttegut :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_179238617
Is Dibi al bij Pauw of Matthijs geweest?
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  vrijdag 18 mei 2018 @ 12:07:45 #35
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_179238633
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 12:00 schreef Dven het volgende:

[..]

Dat ik het zinloos vind iedere moslim onder dezelfde noemer te gooien.
Ik denk dat dat er mee te maken heeft met dat er behalve individuen ook collectieven bestaan.

Allemaal wel leuk dat jij schermt met "1,2 miljard mensen", maar of die 1,2 miljard mensen er niet wakker van liggen, of juist wel, feit blijft dat je in menig moslim land niet wegkomt met religieuze spotprenten.

Dus wat probeerde je precies te vertellen met je 1,2 miljard mensen?

Kan linea recta op de stapel dat niet elke nazi met z'n tengels aan de gaskraan zat, maar het collectief effectief wel.

Heel grappig, dat je denkbeeldige moslim vrienden zo reuze verlicht zijn.

Maar we kunnen constateren dat als je er genoeg bij elkaar zet, er niet iets verlichts uit komt.
&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 18 mei 2018 @ 12:08:56 #36
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_179238659
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 12:07 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ik denk dat dat er mee te maken heeft met dat er behalve individuen ook collectieven bestaan.

Allemaal wel leuk dat jij schermt met "1,2 miljard mensen", maar of die 1,2 miljard mensen er niet wakker van liggen, of juist wel, feit blijft dat je in menig moslim land niet wegkomt met religieuze spotprenten.

Dus wat probeerde je precies te vertellen met je 1,2 miljard mensen?

Kan linea recta op de stapel dat niet elke nazi met z'n tengels aan de gaskraan zat, maar het collectief effectief wel.

Heel grappig, dat je denkbeeldige moslim vrienden zo reuze verlicht zijn.

Maar we kunnen constateren dat als je er genoeg bij elkaar zet, er niet iets verlichts uit komt.
Menig moslimland heeft gezeik ja. Menig land met grote groepen moslims ook niet. Dus nogmaals, het heeft niet zoveel nut het allemaal op een groep te smijten.

Verder wel schattig. "Je denkbeeldige moslim vrienden" O+ O+ O+ O+
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_179238665
Als je gekwetst en boos raakt door deze foto ben je wel een jankend sneeuwvlokje hoor. Of een autist.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_179238692
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 12:00 schreef Dven het volgende:

[..]

Dat ik het zinloos vind iedere moslim onder dezelfde noemer te gooien. Hier in Bulgarije meer moslims dan in Nederland, doch leveren spotprenten over Mohammed hier geen problemen op. En drinken de moslims gewoon hun biertjes. Net als de meeste moslims in andere Balkanlanden. Net als vele moslims in nog striktere islamitische landen.

Zinloos, dus.
Maar als, zeg, 80% van de lokale groep zich op een bepaalde ongewenste manier gedraagt - is het dan heel erg als je in dagelijkse gesprekken de 20% even buiten beschouwing laat ?
Maar dat is mijn aanstootgevende mening.
  vrijdag 18 mei 2018 @ 12:11:02 #39
168739 Red_85
'echt wel'
pi_179238694
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 12:01 schreef Dven het volgende:

[..]

Een regelrechte doodsbedreiging naar alle niet moslims. Guttegut :')
Ik zie niet in wat het anders zou moeten zijn icm die tekst er onder.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 18 mei 2018 @ 12:11:50 #40
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_179238703
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 12:10 schreef Aanstootgevend het volgende:

[..]

Maar als, zeg, 80% van de lokale groep zich op een bepaalde ongewenste manier gedraagt - is het dan heel erg als je in dagelijkse gesprekken de 20% even buiten beschouwing laat ?
Ik vind 20% nogwel een behoorlijk percentage. Waar de cijfers eerder 20/80 zullen zijn, trouwens.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_179238718
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 11:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat humor alle kanten op mag gaan, betekent niet dat je zelf de behoefte voelt om met een spotprent van Mohammed op je t-shirt rond te lopen. Ik zou zelf ook nooit zo'n Tweet als die van Dibi plaatsen.

Dat betekent niet dat beide voorbeelden niet moeten kunnen.
Het punt is niet dat Dibi dit doet, het punt is dat als anderen iets soortgelijks onschuldigs doen, wat misschien voor hun humor is, hoogstwaarschijnlijk bestraft worden of zelfs doodsbedreigingen kunnen krijgen. Of echt vermoord worden. Of ben je Hebdo nu al vergeten?

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 11:43 schreef Dven het volgende:

[..]

Interesseert mij dat nou man, wat andere ervan vinden. Ik vind het geen humorm heb sowieso heelmaal niets met spotprenten en cartoons dus rot op met je uitdagingen.

[..]

Dat maak jij er allemaal van. Wederom. Vermoeiend man.

[..]

Kerel, je doet niet anders dan kankeren op moslims. Houd jezelf toch eens niet voor de gek :D Ik geef hier aan dat ik grappen alle kanten op vind kunnen en jij begint weer te kankeren over moslims en weet ik veel wat. Rot gewoon een eind op met dat kinderlijke gedrag. Ga je moeder ermee pesten. Whatever. Maar laat mij er gewoon mee gerust :D
Nee, ik ''kanker'' ( :') :') )niet op moslims.
Als je echt inhoudelijk mn PoHi zou door lezen, en dus niet alleen de topictitels, zou jou dat misschien eens op kunnen gaan vallen. Ik kom zelfs op voor (liberale) moslims, met uitgebreide onderbouwde posts. En dan mij betichten van kinderlijk gedrag, terwijl je zelf uit verveling vaak (gaf je laats zelf toe) een one liner troll post. Dus ik moet oprotten, ga zelf dan een rondje lopen in een gezellige Parijse banlieue nadat je een soortgelijk omgedraaid grapje openlijk op twitter heb gezet, leuke alwetende grappenmaker dat je bent, en blijf vooral jezelf wijsmaken dat iedereen jouw humor tolereert.
quote:
[..]

Aannames en generaliseren van anderhalf miljard mensen. De moslims die ik ken liggen er niet wakker van. Nogmaals, rot gewoon een eind op met je insinuaties, generaliseringen, aannames en meer van dat soort vermoeiend gedrag.
Ik insinueer en generaliseer niets en maak geen aannames, ik stel gewoon feiten vast. Jij insinueert en generaliseert dat ik dat over alle moslims doe, maar dat is helemaal niet het geval, nogmaals wat je zou kunnen weten als je echt mn PoHi gelezen zou hebben.
quote:
[..]

Zelf lekker doen kerel. Doei.
Nee dank, ik hoef geen klapjes of een mes in mn nek. Want dat zou echt gebeuren als je dat in een islamitische wijk zou doen. De meeste moslims hier zouden mij met rust laten, maar geheid dat er een extreme verwardier (of een groepje stoere hangboys) getriggerd zou worden. Goh zie hier; ik zeg dat de meeste moslims mij met rust zouden laten.

Maar de hypocriete standaarden gaan dankzij de islam wel next level.
Een grapje, niets
Een grapje, rechterlijke maatregels.
Een grapje, doodsbedreigingen.
Een grapje, afgeslacht worden.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  vrijdag 18 mei 2018 @ 12:13:01 #42
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_179238725
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 12:11 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Ik zie niet in wat het anders zou moeten zijn icm die tekst er onder.
Gewoon een lekker fout memepje gemaakt door iemand die schijnbaar één der nationale knuffelmoslims is. Knap wanneer je je hier druk om kan maken :)
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_179238730
Ik heb moeite met de dubbele moraal in dit verhaal. Omdat een Moslim het post, moet het maar kunnen. Als ik dit zou posten, kwam ik vast ook in de problemen?

Ik tijdens jullie ramadan als jullie na zonsondergang aan de maaltijd zitten
  vrijdag 18 mei 2018 @ 12:13:53 #44
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_179238740
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 12:13 schreef _The_General_ het volgende:
Ik heb moeite met de dubbele moraal in dit verhaal. Omdat een Moslim het post, moet het maar kunnen. Als ik dit zou posten, kwam ik vast ook in de problemen?

Ik tijdens jullie ramadan als jullie na zonsondergang aan de maaltijd zitten
[ afbeelding ]
Foei, mag je niet zeggen. Zie snipervergelijking bij antizwartepieten demonstranten in vorig deel.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  vrijdag 18 mei 2018 @ 12:14:17 #45
168739 Red_85
'echt wel'
pi_179238751
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 12:09 schreef habitue het volgende:
Als je gekwetst en boos raakt door deze foto ben je wel een jankend sneeuwvlokje hoor. Of een autist.
Dat komt allemaal door de onverdraagzaamheid die gekweekt is in de afgelopen jaren.
Vooral van een kant af. Als van de ene kant na een bepaalde oproep 10.000 voorgedrukte aangiftes klaar liggen, moet je ook kunnen verwachten dat mensen niet blij zullen zijn als dit soort doodsbedreigingen de wereld in geslingerd worden.

Denk even na.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 18 mei 2018 @ 12:15:22 #46
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_179238771
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 12:08 schreef Dven het volgende:

Menig land met grote groepen moslims ook niet.
Het zijn, vrijwel zonder uitzondering allemaal dictaturen. Dat schaar ik ook onder "gezeik".

quote:
Dus nogmaals, het heeft niet zoveel nut het allemaal op een groep te smijten.
Nogmaals, het heeft ook niet zo veel nut om te ontkennen dat er collectieven bestaan, ipv alleen maar individuen.

quote:
Verder wel schattig. "Je denkbeeldige moslim vrienden"
Het is inderdaad vrij schattig dat jij echt denkt dat anekdotisch bewijs "JA MAAR DE MOSLIMS DIE IK KEN ZIJN ZO NIET! *)" komend van een regressief links figuur zoals jij ook maar enige waarde heeft :)
&lt;signature here&gt;.
pi_179238785
quote:
15s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 12:12 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Het punt is niet dat Dibi dit doet, het punt is dat als anderen iets soortgelijks onschuldigs doen, wat misschien voor hun humor is, hoogstwaarschijnlijk bestraft worden of zelfs doodsbedreigingen kunnen krijgen. Of echt vermoord worden. Of ben je Hebdo nu al vergeten?
Dus omdat de redactie van Hebdo is vermoord, mag Dibi zulke grapjes niet maken? Of wat is je punt nou precies?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 18 mei 2018 @ 12:16:16 #48
168739 Red_85
'echt wel'
pi_179238787
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 12:13 schreef Dven het volgende:

[..]

Gewoon een lekker fout memepje gemaakt door iemand die schijnbaar één der nationale knuffelmoslims is. Knap wanneer je je hier druk om kan maken :)
Nationale knuffelmoslim?
Nooit geweest, de achterbakse hypocriete profiteur. In z'n land van herkomst was hij al van de hoge minaret in Casablanca getyft. Maar zich dat realiseren? Meh...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_179238801
-

[ Bericht 100% gewijzigd door SpaceOddity op 18-05-2018 12:17:02 ]
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  vrijdag 18 mei 2018 @ 12:18:38 #50
168739 Red_85
'echt wel'
pi_179238842
Mooi man.

Wel goed topic om te onthouden dit. De dubbele standaard bij sommigen, kan ooit nog eens goed gebruikt worden in toekomstige discussies.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_179238903
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 12:16 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dus omdat de redactie van Hebdo is vermoord, mag Dibi zulke grapjes niet maken? Of wat is je punt nou precies?
Dibi mag zulke grapjes maken, want; vrijheid van menings uiting. Echter hebben andere lieden op die vrijheid een andere kijk, en word dat zelfs met de dood bestraft. Mijn punt is de hypocriete standaard. De ironie wil trouwens dat die lieden diezelfde religie als Dibi aanhangen, maar dat terzijde.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  vrijdag 18 mei 2018 @ 12:22:10 #52
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_179238918
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 12:18 schreef Red_85 het volgende:
Mooi man.

Wel goed topic om te onthouden dit. De dubbele standaard bij sommigen, kan ooit nog eens goed gebruikt worden in toekomstige discussies.
Dat dacht ik ook. Van beide kanten trouwens. Even bookmarken.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_179238924
quote:
15s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 12:21 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Dibi mag zulke grapjes maken, want; vrijheid van menings uiting. Echter hebben andere lieden op die vrijheid een andere kijk, en word dat zelfs met de dood bestraft. Mijn punt is de hypocriete standaard. De ironie wil trouwens dat die lieden diezelfde religie als Dibi aanhangen, maar dat terzijde.
Wie is er dan precies hypocriet in dit verhaal?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 18 mei 2018 @ 12:23:12 #54
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_179238935
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 12:15 schreef ExTec het volgende:

[..]

Het zijn, vrijwel zonder uitzondering allemaal dictaturen. Dat schaar ik ook onder "gezeik".

[..]

Nogmaals, het heeft ook niet zo veel nut om te ontkennen dat er collectieven bestaan, ipv alleen maar individuen.

[..]

Het is inderdaad vrij schattig dat jij echt denkt dat anekdotisch bewijs "JA MAAR DE MOSLIMS DIE IK KEN ZIJN ZO NIET! *)" komend van een regressief links figuur zoals jij ook maar enige waarde heeft :)
Ik stel nergens dat er geen collectieven zijn. Daarentegen is alles op dezelfde hoop gooien zeker in het geval van bijkans anderhalf miljard mensen absurd. Dan mag je mij regressief links noemen wat je wil maar binnen een geloof met zoveel stromingen en verscheidenheid in mensen, culturen, afkomsten en ga zo maar door, is dat simpelweg niet mogelijk.

Nergens verdedig ik overigens de politieke islam (want dat is waarschijnlijk hetgeen je met je schattige opmerking bedoelde). Ik kan ook prima kritiek hebben op de islam maar dat is iets anders dan de blinde haat die hier op Fok! gangbaar is. En als ik dan moet kiezen, is die keuze voor mij absoluut niet lastig.

Zelfde geldt overigens wanneer een moslim hetzelfde de andere kant op doet. Maar dat is hier op Fok! nu eenmaal niet het geval. :)
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_179238939
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 12:14 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Dat komt allemaal door de onverdraagzaamheid die gekweekt is in de afgelopen jaren.
Vooral van een kant af. Als van de ene kant na een bepaalde oproep 10.000 voorgedrukte aangiftes klaar liggen, moet je ook kunnen verwachten dat mensen niet blij zullen zijn als dit soort doodsbedreigingen de wereld in geslingerd worden.

Denk even na.
Ik doe niet mee aan dat kant A vs kant B gezeik.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_179238950
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 12:22 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wie is er dan precies hypocriet in dit verhaal?
Is dit serieus?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_179238984
quote:
15s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 12:24 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Is dit serieus?
Ja.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 18 mei 2018 @ 12:26:38 #58
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_179238989
Allemaal even rapporteren bij Twitter. Hopelijk wordt deze debiel geblokkeerd door Twitter.
  vrijdag 18 mei 2018 @ 12:32:54 #59
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_179239074
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 12:23 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik stel nergens dat er geen collectieven zijn. Daarentegen is alles op dezelfde hoop gooien zeker in het geval van bijkans anderhalf miljard mensen absurd.
Ja, maar inzake de problematiek, religieuze intolerantie komend vanuit de islam, kopen we gewoon helemaal niks voor je mooie deugende mening :)

Want je zegt wel dat ze er niet wakker van liggen, maar de praktijk lijkt gewoon anders. De collectieven die die mensen vormen, lijken er namelijk wel wakker van te liggen.

quote:
Dan mag je mij regressief links noemen wat je wil maar binnen een geloof met zoveel stromingen en verscheidenheid in mensen, culturen, afkomsten en ga zo maar door, is dat simpelweg niet mogelijk.
Is wat simpelweg niet mogelijk?

Ik kan toch waarnemen hoe ze collectief opereren?

quote:
Nergens verdedig ik overigens de politieke islam
Heb je dan ook nog een niet-politiek islam? Waar kan ik die waarnemen, en dan wel representatief, dus in landen waar moslims in de meerderheid zijn?

quote:
Ik kan ook prima kritiek hebben op de islam
Ja, van regressief links hoor je dat vaker, alleen niemand ziet het ze ooit doen.
&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 18 mei 2018 @ 12:40:39 #60
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_179239194
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 12:32 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ja, maar inzake de problematiek, religieuze intolerantie komend vanuit de islam, kopen we gewoon helemaal niks voor je mooie deugende mening :)

Want je zegt wel dat ze er niet wakker van liggen, maar de praktijk lijkt gewoon anders. De collectieven die die mensen vormen, lijken er namelijk wel wakker van te liggen.

[..]

Is wat simpelweg niet mogelijk?

Ik kan toch waarnemen hoe ze collectief opereren?

[..]

Heb je dan ook nog een niet-politiek islam? Waar kan ik die waarnemen, en dan wel representatief, dus in landen waar moslims in de meerderheid zijn?

[..]

Ja, van regressief links hoor je dat vaker, alleen niemand ziet het ze ooit doen.
Kantoor gaat sluiten dus ik ben er vantussen.

Maar seculiere landen met een moslimmeerderheid?

Leg de kaartjes even naast elkaar

Groen landen met politieke islam.


Landen met een moslimmeerderheid


En inderdaad, in principe heb je gelijk. Op de islam zal ik niet snel kritiek hebben. Op bepaalde moslims daarentegen wel. Maar allemaal op dezelfde hoop smijten gaat er bij mij niet in.

Bon, fijne middag nog :)
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  vrijdag 18 mei 2018 @ 12:48:15 #61
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_179239330
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 12:40 schreef Dven het volgende:

[..]

Kantoor gaat sluiten dus ik ben er vantussen.

Maar seculiere landen met een moslimmeerderheid?

Leg de kaartjes even naast elkaar

Groen landen met politieke islam.
[ afbeelding ]

Landen met een moslimmeerderheid
[ afbeelding ]

En inderdaad, in principe heb je gelijk. Op de islam zal ik niet snel kritiek hebben. Op bepaalde moslims daarentegen wel. Maar allemaal op dezelfde hoop smijten gaat er bij mij niet in.

Bon, fijne middag nog :)
Dus je wil hier gaan vertellen dat in die landen waar er volgens jou geen politieke islam is, je prima met religieuze spotprenten kan komen? :)

Daarbij snap jij het e.e.a. niet.

Je kan niet enerzijds erkennen dat collectieven bestaan, want we snappen allebei dat collectieven gevuld worden door individuen, en anderzijds maar blijven hinken op die "jaren 90 de politiek correcte bomen groeien tot aan de hemel gedachte" ER BESTAAN GEEN COLLECTIEVEN, ALLEEN INDIVIDUEN! *)"

Want als dat collectief bestaat, kun je dat collectief verwijten.

En om terug te gaan, de "gematigde nazi" bestond ook niet, en voor zover deze bestond, was deze gewoon onderdeel van het probleem en niet van de oplossing.
&lt;signature here&gt;.
pi_179239912
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 12:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ja.
in de kern die lieden die hier in het westen willen leven, maar anti-westerse opvattingen hebben, naleven en uitdragen. NIET ALLE moslims dus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En die lieden die dit uit lieflijke deugdelijkheid steunen. Maar dat is dan weer een soort van blinde naïviteit.

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 12:48 schreef ExTec het volgende:

[..]

Dus je wil hier gaan vertellen dat in die landen waar er volgens jou geen politieke islam is, je prima met religieuze spotprenten kan komen? :)
Ik denk dat 'ie dat denkt. Maar dat hij dr geen zin in heeft, komt hem toevallig mooi uit.

Of hij denkt het wel, maar dan mag je niet zeggen dat het door een strenge anti-westerse religie komt, want dan ''gooi je alle moslims op één hoop''. Dat is een beetje raar, want het is wel een feit dat het door een strenge anti-westerse religie komt.

Ook dit trieste voorbeeld zal dan wel niet aan hem besteed zijn denk ik...

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 12:40 schreef Dven het volgende:

Op de islam zal ik niet snel kritiek hebben. Op bepaalde moslims daarentegen wel. Maar allemaal op dezelfde hoop smijten gaat er bij mij niet in.

Deze bepaalde moslims in de minderheid zijn wel zo massaal aanwezig dat de liberale moslims blijkbaar niet hard genoeg geluid (durven te?) maken, om ervoor te zorgen dat deze moslima niet zonder beveiliging de deur uit kan.

Ik vind dit bijvoorbeeld heel erg voor die moslima in het voorbeeld, maar nee; ik ''kanker'' alleen maar op moslims, en op moslims alleen, en ''smijt ze allemaal op één hoop'', en daarom ben ik achterlijk.

Uhuh.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  vrijdag 18 mei 2018 @ 13:23:58 #63
289385 Schroevendraaier
Er zit een schroefje los
pi_179240100
Is de tweet überhaupt van de echte (GL'se) Tofik Dibi?

Volgens sommige tweets is dit een parodie-account of juist eerder gewoon een naamgenoot. Kijkend naar de profielfoto begin ik te twijfelen of dat wel de GL'se Dibi is, al is dat moeilijk te zien met die zonnebril en heeft hij relatief veel volgers.
  vrijdag 18 mei 2018 @ 13:46:50 #64
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_179240564
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 12:26 schreef Sunri5e het volgende:
Allemaal even rapporteren bij Twitter. Hopelijk wordt deze debiel geblokkeerd door Twitter.
Tja, mijn humor is het niet, maar van censuur worden we ook niet veel beter.
Dit, dus.
pi_179240787
TopKip Dibi heeft zijn twitter afgeschermd vanaf nu ;(
  vrijdag 18 mei 2018 @ 13:58:48 #66
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_179240804
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 13:57 schreef _The_General_ het volgende:
TopKip Dibi heeft zijn twitter afgeschermd vanaf nu ;(
Tsjah.

https://www.dumpert.nl/me(...)uh,_tofik_dibi_.html

https://twitter.com/TPOnl/status/997412560579293184

http://hiddenlol.com/lol/240121

Het staat nu niet alleen op Fok meer })
pi_179242726
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 11:48 schreef Igen het volgende:

[..]

Ik begreep dat er aanwijzingen waren over de verwarde Syrier.

Maar zulke aanwijzingen delven natuurlijk het onderspit als Fok! de tijd van dezelfde politie-afdeling verspilt met het inzenden van nutteloze "tips" zoals nu over Tofik Dibi.

Dus vandaar mijn stelling dat het blijkbaar alleen maar om moslims bashen gaat, zelfs als dat levens kan kosten.
Het gaat helemaal niet om moslim bashen.

Het gaat om een ideologie meestal vermomd als religie die dit soort mensen aanzet tot dit soort onmenselijke daden.

Dag in, dag uit zien we overal ter wereld dat mensen uit naam van die zogenaamde vredelievende religie andere mensen zonder moreel besef afslachten.

Nogmaals, het heeft niets met enig bashen te maken. Het gaat hier om de voldongen feiten. En de gegeven feiten liegen niet.
pi_179243073
Vond het wel een goede grap :@
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_179243490
quote:
Zozo, Dumpert en TPO. Toe maar.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_179251759
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 11:13 schreef Dven het volgende:

[..]

Nou zeg, die zullen wel een avondje een potje hebben moeten janken omdat tofik een plaatje post

:')
Goeie grap man, ik wens het je. :)
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_179251905
quote:
15s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 11:15 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dus er mogen nooit meer grappen worden gemaakt over aanslagen? Omdat je dan mogelijk iemand kwetst?
Iedereen mag grappen maken wat ie wil, ...en ik, en iedereen, mag daar van vinden wat ik/ie wil.

Net zoals er ook gasten zijn de grappen van Charlie Hebdo appreciëren op hun eigen manier.

Vrijheid van meningsuiting is een groot goed.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zaterdag 19 mei 2018 @ 08:02:35 #72
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_179256628
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 23:22 schreef Montagui het volgende:

[..]

Goeie grap man, ik wens het je. :)
Idem.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zaterdag 19 mei 2018 @ 08:40:48 #73
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_179257017
Heeft FOK! serieus de pliesie gebeld?

:') :') :')
Raap me op. Dat is toch wel een dieptepuntje.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_179257026
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 08:40 schreef Copycat het volgende:
Heeft FOK! serieus de pliesie gebeld?

:') :') :')
Raap me op. Dat is toch wel een dieptepuntje.
Volgende keer zorgen we wel voor wat vooringevulde aangifteformulieren ;)
Maar dat is mijn aanstootgevende mening.
  zaterdag 19 mei 2018 @ 08:43:14 #75
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_179257053
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 08:41 schreef Aanstootgevend het volgende:

Volgende keer zorgen we wel voor wat vooringevulde aangifteformulieren ;)
We?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_179257061
quote:
5s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 08:43 schreef Copycat het volgende:

[..]

We?
FOK!. We zijn een hivemind. Net als moslims.
Maar dat is mijn aanstootgevende mening.
  zaterdag 19 mei 2018 @ 08:45:00 #77
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_179257081
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 08:43 schreef Aanstootgevend het volgende:

FOK!. We zijn een hivemind. Net als moslims.

Oke.
Dit is niet mijn we, vriend. Alsjeblieft niet, zeg.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_179259549
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 08:40 schreef Copycat het volgende:
Heeft FOK! serieus de pliesie gebeld?

:') :') :')
Raap me op. Dat is toch wel een dieptepuntje.
Ik vond Heatwave die de AIVD inlichtte ook wel een mooie, hoor.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_179259677
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 08:40 schreef Copycat het volgende:
Heeft FOK! serieus de pliesie gebeld?

:') :') :')
Raap me op. Dat is toch wel een dieptepuntje.
De SJW-ers van FOK!.
pi_179259753
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 08:40 schreef Copycat het volgende:
Heeft FOK! serieus de pliesie gebeld?

:') :') :')
Raap me op. Dat is toch wel een dieptepuntje.
Hoe kom je daarbij? Link? :D
pi_179259790
quote:
15s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 11:15 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dus er mogen nooit meer grappen worden gemaakt over aanslagen? Omdat je dan mogelijk iemand kwetst?
Grappen en kwetsen

En aanslagen.

Zie je een bepaald verband Koos?
pi_179259875
quote:
15s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 11:15 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dus er mogen nooit meer grappen worden gemaakt over aanslagen? Omdat je dan mogelijk iemand kwetst?
Oh, de ironie van deze post, geweldig.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_179259877
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 12:32 schreef ExTec het volgende:

Ik kan toch waarnemen hoe ze collectief opereren?
1,nogwat miljard moslims. Een paar miljoen zijn actief extreem in woorden, slechts enkele tienduizenden extreem in daden... En jij noemt dat collectief 😂

Dus zeg maar twee klootzakken in een klas die de meester pesten en de hele klas opereert collectief?
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_179259878
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 12:04 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Grappen en kwetsen

En aanslagen.

Zie je een bepaald verband Koos?
Zag Daniel Tosh van de week een grapje maken over 9/11. Geen haan die ernaar kraait. En terecht.

Grappen mogen kwetsend zijn.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_179259906
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 12:10 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Oh, de ironie van deze post, geweldig.
Jij dicht mij ongetwijfeld allerlei standpunten toe die daar haaks op staan. Jammer alleen dat ik die in werkelijkheid niet bezit.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_179259907
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 12:10 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zag Daniel Tosh van de week een grapje maken over 9/11. Geen haan die ernaar kraait. En terecht.

Grappen mogen kwetsend zijn.
Comedy central kijken :')
pi_179259921
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 12:10 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zag Daniel Tosh van de week een grapje maken over 9/11. Geen haan die ernaar kraait. En terecht.

Grappen mogen kwetsend zijn.
Grappen over de islam en het (veelal hysterische) effect daarvan / reacties daarop.

Daar doelde ik op.
pi_179259950
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 12:13 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Grappen over de islam en het (veelal hysterische) effect daarvan / reacties daarop.

Daar doelde ik op.
Dus omdat radicale idioten er niet tegen kunnen als hun religie in de zeik wordt gezet, mag Dibi geen geintjes maken?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_179259987
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 12:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dus omdat radicale idioten er niet tegen kunnen als hun religie in de zeik wordt gezet, mag Dibi geen geintjes maken?
Verwardiers maken over het algemeen geen geintjes.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zaterdag 19 mei 2018 @ 12:19:16 #90
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_179260013
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 12:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dus omdat radicale idioten er niet tegen kunnen als hun religie in de zeik wordt gezet, mag Dibi geen geintjes maken?
Zat comedians die tegenwoordig het onderwerp islam mijden om die reden inderdaad.
pi_179260015
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 12:17 schreef Montagui het volgende:

[..]

Verwardiers maken over het algemeen geen geintjes.
En Dibi is een potentiële aanslagpleger of hoe moet ik jouw post interpreteren?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_179260025
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 12:19 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Zat comedians die tegenwoordig het onderwerp islam mijden om die reden inderdaad.
Klopt. En dat is triest. Maar mag Dibi om die reden geen geintje maken?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_179260036
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 12:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jij dicht mij ongetwijfeld allerlei standpunten toe die daar haaks op staan. Jammer alleen dat ik die in werkelijkheid niet bezit.
Ik kan me nog vrij goed herinneren hoe jij in het verleden vooral opriep om geen afbeeldingen en parodieën van profeten te plaatsen om maar vooral niemand voor het hoofd te stoten.

De hypocrisie druipt wederom weer aan alle kanten van je persoontje af.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_179260064
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 12:20 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ik kan me nog vrij goed herinneren hoe jij in het verleden vooral opriep om geen afbeeldingen en parodieën van profeten te plaatsen om maar vooral niemand voor het hoofd te stoten.
Zoals ik al dacht: jij dicht mij standpunten toe die ik niet bezit.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_179260105
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 12:21 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zoals ik al dacht: jij dicht mij standpunten toe die ik niet bezit.
Uhuh, het draaien is alweer begonnen merk ik.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_179260130
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 12:23 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Uhuh, het draaien is alweer begonnen merk ik.
Kom maar op met die citaten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 19 mei 2018 @ 12:27:21 #97
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_179260187
En tweede topic over dit? Serieus?
:')
pi_179260208
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 10:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Allemaal leuk en aardig, die aannames, maar ze zijn nergens op gebaseerd. Ik vind verder vrij weinig van die hele Dibi. Ben alleen van mening dat de ophef nergens op slaat, want het is overduidelijk bedoeld als grap.

[..]

Tsja, en daar vergis je je dus in. Pepe is inderdaad een troll-meme, maar hij wordt wel degelijk ook gebruikt door alt rechtse nazi's.
Klopt, maar ben je het nou met me eens dat als andere mensen op rechts "een grap" maken daar minder begrip voor is dan jij hier nu hebt?

Cornflakes worden ook wel degelijk gebruikt door alt rechtse nazi's. Eet jij dat daarom ook niet meer? Het stemrecht ook dus daar zou ik ook maar mee stoppen.
  zaterdag 19 mei 2018 @ 12:29:12 #99
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_179260229
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 12:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
En tweede topic over dit? Serieus?
Waarom de verbazing?
wooblabalurg
pi_179260239
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 11:06 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Aannames, beste jongen.
Er zijn wel degelijk politiemensen langs geweest bij mensen om triviale redenen, dus ik vraag het me af. Volgens mij is het eerder een aanname dat het niet zo is.
pi_179260319
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 12:28 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Klopt, maar ben je het nou met me eens dat als andere mensen op rechts "een grap" maken daar minder begrip voor is dan jij hier nu hebt?

Cornflakes worden ook wel degelijk gebruikt door alt rechtse nazi's. Eet jij dat daarom ook niet meer? Het stemrecht ook dus daar zou ik ook maar mee stoppen.


Ik zie er de humor niet van in, maar als iemand er schik van heeft zo'n meme te maken, dan moet hij dat vooral doen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_179260443
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 12:11 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik vind 20% nogwel een behoorlijk percentage. Waar de cijfers eerder 20/80 zullen zijn, trouwens.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)171-a1392916#paywall

Zo zijn er wel meer statistieken.
pi_179260475
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 12:38 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

https://www.nrc.nl/nieuws(...)171-a1392916#paywall

Zo zijn er wel meer statistieken.
Die vaak niet kloppen.
pi_179260556
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 12:33 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik zie er de humor niet van in, maar als iemand er schik van heeft zo'n meme te maken, dan moet hij dat vooral doen.
Je gaat een 2D plaatje van een kikker met een nazi-pet werkelijk vergelijken met een plaatje van iemand die een sniper vasthoudt, met die tekst erboven? En je gaat een random persoon op internet vergelijken met een BN'er om aan te geven: dit wordt ook niet aangepakt?

Je gelooft toch zeker zelf niet dat de overeenkomsten van deze situatie opwegen tegen de verschillen, of wel?

Overigens mag hij het van mij ook zeggen hoor, laat dat duidelijk zijn. Ik vind het bovendien een misselijke grap in tijden dat er toch veel terreur is -ook in Europa- en dat hij dan als ex-politicus dit soort grappen gaat maken. Ik vind het totaal ongepast. Niet dat dat een reden is om het te verbieden. Hoe grappig en hoe ongepast vind jij de grap eigenlijk?
pi_179260566
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 12:39 schreef lijstmetsambal het volgende:

[..]

Die vaak niet kloppen.
Denial. 2/3 is fundamentalistisch. Daar, met je 20-80. Kijk anders even naar de tolerantie voor homo's. Gaat ook lekker.
pi_179260581
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 12:21 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zoals ik al dacht: jij dicht mij standpunten toe die ik niet bezit.
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 09:04 schreef KoosVogels het volgende:
Natuurlijk moet het mogen, maar ik zie persoonlijk niet echt wat je ermee bereikt om het halve hand vol te hangen met Mohammed-posters. Net zoals ik het nut zie van hier in de omgeving allerlei prenten op muren te plakken die kwetsend zijn voor mijn christelijke buurtjes.
Koekoek,

[ Bericht 0% gewijzigd door sp3c op 19-05-2018 12:55:06 ]
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zaterdag 19 mei 2018 @ 12:45:51 #107
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_179260626
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 12:42 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Ik vind het totaal ongepast.
Heb je een alternatieve grap die wel leuk zou zijn?
wooblabalurg
  Moderator zaterdag 19 mei 2018 @ 12:50:09 #108
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_179260736
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 12:45 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Heb je een alternatieve grap die wel leuk zou zijn?
springt een Belg in de lucht

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_179260756
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 12:45 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Heb je een alternatieve grap die wel leuk zou zijn?
Genoeg, maar hoe is dat relevant?
  zaterdag 19 mei 2018 @ 12:57:34 #110
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_179260896
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 12:51 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Genoeg, maar hoe is dat relevant?
Wat is, relatief gezien, uberhaupt relevant?
wooblabalurg
pi_179260946
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 12:43 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]


[..]

Koekoek,
Eerste zin: 'natuurlijk moet het mogen'.

Dus wat is je punt precies?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_179260981
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 12:42 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Je gaat een 2D plaatje van een kikker met een nazi-pet werkelijk vergelijken met een plaatje van iemand die een sniper vasthoudt, met die tekst erboven?
Nee.

Jij deed alsof Pepe een doodnormale meme is. Dat is duidelijk niet het geval.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_179261051
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 12:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Eerste zin: 'natuurlijk moet het mogen'.

Dus wat is je punt precies?
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 12:20 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ik kan me nog vrij goed herinneren hoe jij in het verleden vooral opriep om geen afbeeldingen en parodieën van profeten te plaatsen om maar vooral niemand voor het hoofd te stoten.

Dit is toch anders behoorlijk bewezen door mij net. Maar hey, blijf vooral ontkennen, draaien, bagatelliseren, proberen jezelf wederom hieruit te praten. Het gaat je niet lukken. Koos, je bent hypocriet. En het maakt niet uit wat je hierna probeert uit te halen, je blijft het.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zaterdag 19 mei 2018 @ 13:06:22 #114
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_179261155
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:03 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]


[..]

Dit is toch anders behoorlijk bewezen door mij net.
Vind je dat zelf echt?
wooblabalurg
pi_179261156
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:03 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]


[..]

Dit is toch anders behoorlijk bewezen door mij net. Maar hey, blijf vooral ontkennen, draaien, bagatelliseren, proberen jezelf wederom hieruit te praten. Het gaat je niet lukken. Koos, je bent hypocriet. En het maakt niet uit wat je hierna probeert uit te halen, je blijft het.
Ik durf er vergif op in te nemen dat dit klopt
pi_179261178
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:03 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]


[..]

Dit is toch anders behoorlijk bewezen door mij net. Maar hey, blijf vooral ontkennen, draaien, bagatelliseren, proberen jezelf wederom hieruit te praten. Het gaat je niet lukken. Koos, je bent hypocriet. En het maakt niet uit wat je hierna probeert uit te halen, je blijft het.
Het zou alleen hypocriet zijn als ik schreef dat het niet mag. Zoals ik al eerder heb aangegeven in dit topic: ik vind de Tweet van Dibi niet grappig en zou hem zelf ook niet plaatsen, maar hij gaat z'n goddelijke gang maar.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 19 mei 2018 @ 13:08:29 #117
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_179261212
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:06 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Ik durf er vergif op in te nemen dat dit klopt
Deze persoon zou zijn/haar eigen leven riskeren op basis van een anonieme mening op een Nederlands internetforum.

Dit was genoeg interwebz voor mij vandaag denk ik.
wooblabalurg
pi_179261230
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee.

Jij deed alsof Pepe een doodnormale meme is. Dat is duidelijk niet het geval.
Jij doet alsof cornflakes doodnormaal voedsel is. Dat wordt verdomme ook gebruikt door nazi's man!
pi_179261280
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:08 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Deze persoon zou zijn/haar eigen leven riskeren op basis van een anonieme mening op een Nederlands internetforum.

Dit was genoeg interwebz voor mij vandaag denk ik.
Ik heb al het een en ander aan zinloze discussies gehad met koos, en de hypocrisie druipt er in ongekende hoeveelheden af.
  zaterdag 19 mei 2018 @ 13:15:24 #120
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_179261430
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:10 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Ik heb al het een en ander aan zinloze discussies gehad met koos, en de hypocrisie druipt er in ongekende hoeveelheden af.
Dus je discussies met Koos hebben zoveel impact gemaakt op je dat je je eigen leven ervoor zou riskeren. Dat lijkt me best zorgelijk.
wooblabalurg
pi_179261449
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:15 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Dus je discussies met Koos hebben zoveel impact gemaakt op je dat je je eigen leven ervoor zou riskeren. Dat lijkt me best zorgelijk.
Ga fietsen ;)
http://www.encyclo.nl/begrip/spreekwoord
pi_179261456
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee.

Jij deed alsof Pepe een doodnormale meme is. Dat is duidelijk niet het geval.
Verder is het natuurlijk bullshit die je hier verkoopt. Jij stelt dat een plaatje van pepe van jou gewoon mag, net als dat van Dibi. Ik vind dat ook. Dat is het punt niet.

Het punt is dat jij het hier nodig vindt om te zeggen dat Dibi dit gewoon mag zeggen, terwijl je in andere gevallen vooral de behoefte hebt om te zeggen dat we ook rekening met anderen moeten houden. Dat is selectieve verontwaardiging en hypocrisie. Ook zie je totaal niet in dat jij dit niet alleen doet, maar dat dit de trend in het maatschappelijk denken is.
Wanneer ontstaat er zo veel morele ophef en verontwaardiging dat Dibi zijn excuses aanbiedt?

Zeg ik dat dat moet? Nee. Ik zeg dat dat in veel gevallen wel gebeurt, en dat de ophef dán altijd van links komt.
pi_179261501
Best grappig grapje. Ik snap.de ophef niet.
Whatever...
pi_179261513
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:16 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Verder is het natuurlijk bullshit die je hier verkoopt. Jij stelt dat een plaatje van pepe van jou gewoon mag, net als dat van Dibi. Ik vind dat ook. Dat is het punt niet.

Het punt is dat jij het hier nodig vindt om te zeggen dat Dibi dit gewoon mag zeggen, terwijl je in andere gevallen vooral de behoefte hebt om te zeggen dat we ook rekening met anderen moeten houden. Dat is selectieve verontwaardiging en hypocrisie. Ook zie je totaal niet in dat jij dit niet alleen doet, maar dat dit de trend in het maatschappelijk denken is.

Wanneer ontstaat er zo veel morele ophef en verontwaardiging dat Dibi zijn excuses aanbiedt?

Zeg ik dat dat moet? Nee. Ik zeg dat dat in veel gevallen wel gebeurt, en dat de ophef dán altijd van links komt.
Gelukkig ben ik niet links.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_179261538
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:18 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Vind jij dat excuses op z'n plaats zijn als moslims worden gekwetst door een spotprent van hun profeet?
Nee. Vind ik dat Dibi zijn excuses moet aanbieden (dit is ook te lezen in de reactie die je quote)? Nee.

En jij?
  Forum Admin zaterdag 19 mei 2018 @ 13:19:37 #126
232445 crew  Specularium
pi_179261548
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:17 schreef Spanky78 het volgende:
Best grappig grapje. Ik snap.de ophef niet.
Hij is moslim dus sommige mensen krijgen dan een blinde vlek.
pi_179261603
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:19 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Nee. Vind ik dat Dibi zijn excuses moet aanbieden (dit is ook te lezen in de reactie die je quote)? Nee.

En jij?
Nee.

Dus we zijn het eens, maar je wilt graag door blijven discussiëren omdat ik drie jaar geleden heb geschreven dat ik het nut er niet van in zie om de straten te behangen met posters die kwetsend zijn voor moslims en/of christenen?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_179261650
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:21 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee.

Dus we zijn het eens, maar je wilt graag door blijven discussiëren omdat ik drie jaar geleden heb geschreven dat ik het nut er niet van in zie om de straten te behangen met posters die kwetsend zijn voor moslims en/of christenen?
Zie jij het nut hier wel van in dan? Dit is namelijk kwetsend naar de (nabestaanden van) slachtoffers van moslimterreur. Of moeten die niet janken?
  zaterdag 19 mei 2018 @ 13:25:46 #129
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_179261741
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:23 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Zie jij het nut hier wel van in dan? Dit is namelijk kwetsend naar de slachtoffers van moslimterreur. Of moeten die niet janken?
Buiten dat is het nogal dreigend. Als ik nu een terrasje pak kijk ik wel eerst even rond of er geen Tofik of verwarde soortgenoot ergens uit het raam hangt met een scherpschuttersgeweer.
pi_179261751
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:23 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Zie jij het nut hier wel van in dan? Dit is namelijk kwetsend naar de (nabestaanden van) slachtoffers van moslimterreur. Of moeten die niet janken?
Al in de eerste post in deze reeks heb ik aangegeven het niet grappig te vinden. Maar het moet gewoon mogen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 19 mei 2018 @ 13:26:48 #131
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_179261776
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:25 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Buiten dat is het nogal dreigend. Als ik nu een terrasje pak kijk ik wel eerst even rond of er geen Tofik of verwarde soortgenoot ergens uit het raam hangt met een scherpschuttersgeweer.
Dit lijkt me niet gezond.
wooblabalurg
pi_179261806
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 12:43 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Denial. 2/3 is fundamentalistisch. Daar, met je 20-80. Kijk anders even naar de tolerantie voor homo's. Gaat ook lekker.
Wat is fundamentalistisch voor jou?
  zaterdag 19 mei 2018 @ 13:28:16 #133
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_179261845
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:28 schreef AchJa het volgende:

[..]

Andersom gaan bekken schuimen:

[ afbeelding ]
De bek van Dibi ook?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_179262110
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:25 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Al in de eerste post in deze reeks heb ik aangegeven het niet grappig te vinden. Maar het moet gewoon mogen.
Dat vroeg ik niet.

Maar over maatschappelijk nut gesproken, wat vond jij van die postercampagne van femmes for freedom?
pi_179262152
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:27 schreef lijstmetsambal het volgende:

[..]

Wat is fundamentalistisch voor jou?
Die 2/3 meerderheid. Als je niet snapt wat fundamentalistisch betekent en hoe dit soort zaken schade berokkent aan de Nederlandse maatschappij, democratie en sociale cohesie, tsja, wat moet ik dan nog zeggen.
pi_179262185
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De bek van Dibi ook?
En nu gooi je zelf alle moslims op 1 hoop. _O-
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_179262190
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De bek van Dibi ook?
:')
https://degladiool.nl/johanderksen/
pi_179262192
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:26 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Dit lijkt me niet gezond.
Zeker niet, maar kan wel een gevolg zijn voor sommigen n.a.v. Tofik's tweet. Lijkt me nou niet echt een grappig vervolg van een 'grappige' tweet.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_179262206
Koos, alsjeblieft wordt eens verstandig.
pi_179262212
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:36 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Dat vroeg ik niet.

Maar over maatschappelijk nut gesproken, wat vond jij van die postercampagne van femmes for freedom?
Niets van meegekregen.

Maar is het nou de bedoeling dat ik mij uitspreek over allerlei voorbeelden?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_179262289
quote:
Dus omdat Dibi in een stuk kritiek uit op Derksen en hem een rat noemt, is het hypocriet als hij een kwetsende grap maakt op Twitter?

Misschien moet niemand gewoon meer ergens kritiek op uiten en grapjes maken. Want o wee dat je misschien hypocriet bent.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator zaterdag 19 mei 2018 @ 13:43:56 #143
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_179262311
dit is toch geen kwetsende grap?

gewoon niet leuk
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_179262319


[ Bericht 100% gewijzigd door klipper op 19-05-2018 20:01:15 ]
pi_179262324
Maar goed, verder lekker boeiend, die hele Dibi en z'n tweet.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_179262335
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Niets van meegekregen.

Ah, vandaar dat je niet bekend bent met de hypocrisie. https://www.google.nl/amp(...)jgelegd~a4549428/amp
Deze poster. D66 vond dit te heftig, maar gaf uiteindelijk toe. Toen was 25.000 euro echter te duur ( :') ) en is het maar een particulier initiatief geworden. In een andere gemeente hebben ze aan imams gevraagd of ze dit mochten ophangen. Toen zij nee zeiden hebben ze het niet gedaan. Dat dat juist een reden is om het wel te doen komt schijnbaar (ja vast) niet in ze op.
pi_179262380
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dus omdat Dibi in een stuk kritiek uit op Derksen en hem een rat noemt, is het hypocriet als hij een kwetsende grap maakt op Twitter?

Het antwoord op je vraag is dus: ja, dibi gaat schuimbekken en is hypocriet. En belangrijker: hij is slechts een van de talloze voorbeelden.

Dat jij dit bagetelliseert geeft maar aan dat je totaal niet in staat bent objectief te oordelen wat er gebeurt in de samenleving. Wat deed je ook alweer?
pi_179262387
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:44 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Ah, vandaar dat je niet bekend bent met de hypocrisie. https://www.google.nl/amp(...)jgelegd~a4549428/amp
Deze poster. D66 vond dit te heftig, maar gaf uiteindelijk toe. Toen was 25.000 euro echter te duur ( :') ) en is het maar een particulier initiatief geworden. In een andere gemeente hebben ze aan imams gevraagd of ze dit mochten ophangen. Toen zij nee zeiden hebben ze het niet gedaan. Dat dat juist een reden is om het wel te doen komt schijnbaar (ja vast) niet in ze op.
En nu moet ik daar weer iets gaan vinden?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_179262399
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:37 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Die 2/3 meerderheid. Als je niet snapt wat fundamentalistisch betekent en hoe dit soort zaken schade berokkent aan de Nederlandse maatschappij, democratie en sociale cohesie, tsja, wat moet ik dan nog zeggen.
Ik vraag aan jou wat jij daar onder verstaat. Kun je dat toelichten?
pi_179262406
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En nu moet ik daar weer iets gaan vinden?
Ja, zie bovenstaande.
pi_179262421
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:47 schreef lijstmetsambal het volgende:

[..]

Ik vraag aan jou wat jij daar onder verstaat. Kun je dat toelichten?
Gewoon wat de algemene definities en opvattingen ook stellen. Niets afwijkends of bijzonders.
pi_179262471
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:47 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Ja, zie bovenstaande.
Dit topic gaat over de Tweet van Dibi, niet over wat ik van uiteenlopende zaken vind.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_179262686
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dit topic gaat over de Tweet van Dibi, niet over wat ik van uiteenlopende zaken vind.
Klopt, en een aspect van de tweet van Dibi is de omgang met grappen in de maatschappij. Daarin is een groot onderscheid te maken tussen acceptatie voor grappen bij (gemakshalve) linkse en rechtse mensen.
pi_179262793
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:58 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Klopt, en een aspect van de tweet van Dibi is de omgang met grappen in de maatschappij. Daarin is een groot onderscheid te maken tussen acceptatie voor grappen bij (gemakshalve) linkse en rechtse mensen.
Wie is hier links dan?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Forum Admin zaterdag 19 mei 2018 @ 14:01:32 #155
232445 crew  Specularium
pi_179262796
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:58 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Klopt, en een aspect van de tweet van Dibi is de omgang met grappen in de maatschappij. Daarin is een groot onderscheid te maken tussen acceptatie voor grappen bij (gemakshalve) linkse en rechtse mensen.
Dit gaat meer over mensen die hun gezond verstand kunnen gebruiken vs. mensen die dat niet kunnen.
pi_179263245
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:01 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wie is hier links dan?
Jaja jij stemt VVD -niet te begrijpen overigens. Ik zei: gemakshalve. Laat ik het dus maar gewoon "doorgeschoten progressief" noemen. Ik heb er nog wel andere termen voor, maar dan ontstaat er weer ophef.
pi_179263273
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:01 schreef Specularium het volgende:

[..]

Dit gaat meer over mensen die hun gezond verstand kunnen gebruiken vs. mensen die dat niet kunnen.
Ah... En wat is gezond verstand dan? Dat dit gewoon een grap is? Dat alle grappen mogen kunnen? Dat alle grappen mogen kunnen maar niet iedereen daarover in elk geval zo denkt? Alle drie misschien wel? Dat een zinloze kwalificatie als "gezond verstand" niet leidt tot een open debat?
pi_179263310
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:16 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Jaja jij stemt VVD -niet te begrijpen overigens.
Geld, beste jongen. Misschien dat je het gaat snappen als je in de toekomst een keer zelf je broek op moet houden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_179263389
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:18 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Geld, beste jongen. Misschien dat je het gaat snappen als je in de toekomst een keer zelf je broek op moet houden.
Ik doelde op je doorgeschoten progressieve karakter, niet het economisch beleid van de VVD (waar overigens ook wel iets op aan te merken is zoals bij elk beleid, maar over het algemeen werkt het prima)
Dan snap ik niet waarom jij de boel erbij haalt, want ik had het niet over economisch rechts, wat gezien de context ook wel duidelijk zou moeten zijn.

Verder ben ik daar prima toe instaat, nu, en in de toekomst. Maar bedankt voor de zorgen.
pi_179263427
Al twee topics hierover :') .
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_179263444
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:21 schreef Ludachrist het volgende:
Al twee topics hierover :') .
Kom jij eens met een slotconclusie dan waar men zich in kan vinden ;)
  zaterdag 19 mei 2018 @ 14:29:15 #162
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_179263621
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 12:01 schreef bamibij het volgende:

Hoe kom je daarbij? Link? :D
Linkje in OP naar fp-stukje van Stefan.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_179264294
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 12:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Klopt. En dat is triest. Maar mag Dibi om die reden geen geintje maken?
Dibi mag van mij (onsmakelijke en debiele) grapjes maken gerelateerd aan de ranzige ellende die de radicale islam deze wereld brengt.

Het groeiende probleem is dat grapjes en islam over het algemeen niet (meer) samengaan.
pi_179277522
Ik vind grapjes die gaan over verheerlijking van terrorisme debiel (Tofik).

Ik vind grapjes die gaan over het aanklagen van terrorisme top! (Charlie Hebdo)

Ik vind dat vanuit de vrijheid van meningsuiting beide moeten kunnen en ik vind dat ik, en men, mag vinden wat ik, en men, er van mag vinden.

Jammer dat er zoveel 'verwardiers' zijn die een dergelijke tolerantie niet op kunnen brengen.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_179281551
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2018 00:18 schreef Montagui het volgende:
Ik vind grapjes die gaan over verheerlijking van terrorisme debiel (Tofik).

Ik vind grapjes die gaan over het aanklagen van terrorisme top! (Charlie Hebdo)

Ik vind dat vanuit de vrijheid van meningsuiting beide moeten kunnen en ik vind dat ik, en men, mag vinden wat ik, en men, er van mag vinden.

Jammer dat er zoveel 'verwardiers' zijn die een dergelijke tolerantie niet op kunnen brengen.
Volgens mij verheerlijkt hij niets. Hij doet aan ramadan en mag daarom. Niet op een terrasje wat drinken in de zon. Daarop is hij ziekelijk jaloers en zou ze wel van dat terras willen schieten.

Best onschuldig allemaal.

Ik vind de reacties hier aangeven hoe overspannen er door veel mensen gereageerd wordt. Als je dit zo vreselijk vindt, niet janken over de reacties van moslims op een tekening van Mohammed.
Whatever...
pi_179285139
quote:
1s.gif Op zondag 20 mei 2018 11:44 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Volgens mij verheerlijkt hij niets. Hij doet aan ramadan en mag daarom. Niet op een terrasje wat drinken in de zon. Daarop is hij ziekelijk jaloers en zou ze wel van dat terras willen schieten.

Best onschuldig allemaal.

Ik vind de reacties hier aangeven hoe overspannen er door veel mensen gereageerd wordt. Als je dit zo vreselijk vindt, niet janken over de reacties van moslims op een tekening van Mohammed.
Goede post weer.
  zondag 20 mei 2018 @ 16:13:07 #167
168739 Red_85
'echt wel'
pi_179285962
quote:
1s.gif Op zondag 20 mei 2018 11:44 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Volgens mij verheerlijkt hij niets. Hij doet aan ramadan en mag daarom. Niet op een terrasje wat drinken in de zon. Daarop is hij ziekelijk jaloers en zou ze wel van dat terras willen schieten.

Best onschuldig allemaal.

Ik vind de reacties hier aangeven hoe overspannen er door veel mensen gereageerd wordt. Als je dit zo vreselijk vindt, niet janken over de reacties van moslims op een tekening van Mohammed.
Dat is het 'm juist. Om een klein tekeningetje wordt zoveel moord en brand geschreeuwt dat de policor overstag gaat en over gaat janken om consequenties.
Dit is overigens totaal niet zo onschuldig. Gewoon een doosbedreiging, maargoed..

En andersom? Dit is de kans. Als het werkelijk gaat om gelijke monniken en kappen in de maatschappij, moet je hier paal en perk aan stellen. Waarom mogen de moslims wel schreeuwen en wordt er geluisterd? Als bijvoorbeeld beaudet een vergelijkbare post had gemaakt, was het land te klein. En het enige wat je er over leest en hoort is


......
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_179286231
quote:
1s.gif Op zondag 20 mei 2018 11:44 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Volgens mij verheerlijkt hij niets. Hij doet aan ramadan en mag daarom. Niet op een terrasje wat drinken in de zon. Daarop is hij ziekelijk jaloers en zou ze wel van dat terras willen schieten.

Best onschuldig allemaal.

Ik vind de reacties hier aangeven hoe overspannen er door veel mensen gereageerd wordt. Als je dit zo vreselijk vindt, niet janken over de reacties van moslims op een tekening van Mohammed.
:')

Want een reactie als mensen afslachten is net zo onschuldig.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_179286332
quote:
1s.gif Op zondag 20 mei 2018 16:13 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Dat is het 'm juist. Om een klein tekeningetje wordt zoveel moord en brand geschreeuwt dat de policor overstag gaat en over gaat janken om consequenties.
Dit is overigens totaal niet zo onschuldig. Gewoon een doosbedreiging, maargoed..

En andersom? Dit is de kans. Als het werkelijk gaat om gelijke monniken en kappen in de maatschappij, moet je hier paal en perk aan stellen. Waarom mogen de moslims wel schreeuwen en wordt er geluisterd? Als bijvoorbeeld beaudet een vergelijkbare post had gemaakt, was het land te klein. En het enige wat je er over leest en hoort is


......
:')

Deze mentaliteit. :') "Hullie doen iets wat ik erg vind dus wij moeten dat ook maar doen, bweeeh!"


:')

:') :')

:')_!!!
pi_179286520
:') Moslims
pi_179286699
quote:
1s.gif Op zondag 20 mei 2018 16:30 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

:')

Deze mentaliteit. :') "Hullie doen iets wat ik erg vind dus wij moeten dat ook maar doen, bweeeh!"


:')

:') :')

:')_!!!
Huh? Wie wat waar roept op tot de moord op Dibi? Of is ie al door de niet vastende kaaskop dood vermoord? :o
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_179286802
quote:
1s.gif Op zondag 20 mei 2018 16:25 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

:')

Want een reactie als mensen afslachten is net zo onschuldig.
Heel veel mensen die in dit topic reageren met de algemene boodschap dat 'we' ons niet zo moeten aanstellen komen met dusdanig absurde voorbeelden, vergelijkingen of uiteenzettingen dat ik serieus begin te twijfelen aan hun gevoel voor verhoudingen.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  zondag 20 mei 2018 @ 16:55:51 #173
168739 Red_85
'echt wel'
pi_179286815
quote:
1s.gif Op zondag 20 mei 2018 16:30 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

:')

Deze mentaliteit. :') "Hullie doen iets wat ik erg vind dus wij moeten dat ook maar doen, bweeeh!"


:')

:') :')

:')_!!!
Gaat het lekker met je? Zonnesteekje aan het oplopen?

Het is als gewoonlijk weer ernstig hypocriet. Jij satirisch doen? Aanval op onze profeet, sprookje en ideologie. Wij jou doodbedreigen? Is maar satire.

En dan zo'n post uit je vingertoppen rammen..
...juist..
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 20 mei 2018 @ 16:57:21 #174
168739 Red_85
'echt wel'
pi_179286854
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2018 16:55 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Heel veel mensen die in dit topic reageren met de algemene boodschap dat 'we' ons niet zo moeten aanstellen komen met dusdanig absurde voorbeelden, vergelijkingen of uiteenzettingen dat ik serieus begin te twijfelen aan hun gevoel voor verhoudingen.
Of zetten zich dusdanig voor paal en gaan het over de vorm hebben ipv de inhoud, dat je weet dat ze gewoon niets te zeggen hebben.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_179288728
quote:
1s.gif Op zondag 20 mei 2018 11:44 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Volgens mij verheerlijkt hij niets. Hij doet aan ramadan en mag daarom. Niet op een terrasje wat drinken in de zon. Daarop is hij ziekelijk jaloers en zou ze wel van dat terras willen schieten.

Best onschuldig allemaal.

Ik vind de reacties hier aangeven hoe overspannen er door veel mensen gereageerd wordt. Als je dit zo vreselijk vindt, niet janken over de reacties van moslims op een tekening van Mohammed.
Er wordt niet overspannen gereageerd, er wordt alleen aangegeven dat men overspannen mag reageren gelijk de verwardiers die overspannen reageren op een grapje over de kinderneukende profeet.

Verder wordt er wordt alleen gemeld dat men de grap niet waardeert. Dat kan. Iedereen heeft zijn eigen gevoel voor humor.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_179294540
Kan men mij vertellen waar de humor in de tweet zit?
pi_179295373
Dibi komt blijkbaar aandacht te kort. :')
ROBODEMONS..................|:(
  maandag 21 mei 2018 @ 05:17:02 #178
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_179295859
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 11:08 schreef Montagui het volgende:
Leuk grapje Tofik, vooral voor al die nabestaanden van terreuracties.

Debiel.
Inderdaad.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_179295881
Ik denk dat Nederland eens vaker Twitter en Facebook wat minder serieus moet nemen. Dibi zal morgen wel weer bij Pauw uitleg moeten geven.
  maandag 21 mei 2018 @ 09:28:34 #180
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_179297009
Heeft Stefan/Sunchaser al een keertje teruggebeld naar de plisie? Om te vragen waarom ze van zijn belastingcenten deze boef niet gaan vangen? Met zijn wereldprimeur.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_179297047
Die gast is dus Homo en radicale Moslim, bijzonder hoor _O- _O-
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_179297260
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 09:32 schreef raptorix het volgende:
Die gast is dus Homo en radicale Moslim, bijzonder hoor _O- _O-
Hij is geen radicale moslim.
Met extra vezels!
pi_179297461
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 09:48 schreef Volkorenbrood het volgende:

[..]

Hij is geen radicale moslim.
Jezelf een maand uithongeren voor een onzichtbaar spook noem ik wel radicaal.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_179297562
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 10:02 schreef habitue het volgende:

[..]

Jezelf een maand uithongeren voor een onzichtbaar spook noem ik wel radicaal.
Prima, dan zijn mensen die carnaval vieren en naar de kerstmis gaan ook radicaal.

In ieder geval, dit is een grap van Tofik gebaseerd op een humoristische interactie met Nadia Ezzeroli, een Marokkaanse ex-moslima en tevens columinst voor de Volkskrant (en tevens goede vriendin van Tofik) die memes aan het posten was over hoe ze vastende mensen zou pesten.

Wellicht hadden ze het achteraf beter op whatsapp kunnen doen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Volkorenbrood op 21-05-2018 10:16:12 ]
Met extra vezels!
  maandag 21 mei 2018 @ 10:11:59 #185
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_179297584
Dus nu is iedere moslim die aan ramadan doet radicaal?

:') .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_179297597
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 10:02 schreef habitue het volgende:

[..]

Jezelf een maand uithongeren voor een onzichtbaar spook noem ik wel radicaal.
:')!!!!!!! Hou snel op aub.
pi_179297605
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 10:12 schreef lijstmetsambal het volgende:

[..]

:')!!!!!!! Hou snel op aub.
:')
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  maandag 21 mei 2018 @ 10:14:41 #188
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_179297638
Goed dat de definitie bijgesteld is, nu weten we tenminste waar we het over hebben bij "radicale moslim"
pi_179297684
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 10:14 schreef Woelwater het volgende:
Goed dat de definitie bijgesteld is, nu weten we tenminste waar we het over hebben bij "radicale moslim"
Ik ken mensen die drinken, elk weekend neuken met onbekenden en nog meer shit die vasten.

Vasten, bidden, zelfs een hoofddoek dragen zegt niets over hoe radicaal iemand is.

Die gast van 9/11, Ata, was een moslim die dronk en varkensvlees at en toch doordraaide.
  maandag 21 mei 2018 @ 10:18:55 #190
168739 Red_85
'echt wel'
pi_179297699
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 10:10 schreef Volkorenbrood het volgende:

[..]

Prima, dan zijn mensen die carnaval vieren en naar de kerstmis gaan ook radicaal.

In ieder geval, dit is een grap van Tofik gebaseerd op een humoristische interactie met Nadia Ezzeroli, een Marokkaanse ex-moslima en tevens columinst voor de Volkskrant (en tevens goede vriendin van Tofik) die memes aan het posten was over hoe ze vastende mensen zou pesten.

Wellicht hadden ze het achteraf beter op whatsapp kunnen doen.
Ik zie niet in waarom verkleden, zuipen en feesten en samen met je geliefden goed eten als radicaal beschouwd moet worden.
Jezelf een maand uithongeren, te weinig drinken op hete dagen en alleen snachts eten omwille van een sprookje en een vriendje in je hoofd dan weer wel.

Is wat fanatiek inderdaad.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_179297719
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 10:18 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Ik zie niet in waarom verkleden, zuipen en feesten en samen met je geliefden goed eten als radicaal beschouwd moet worden.
Jezelf een maand uithongeren, te weinig drinken op hete dagen en alleen snachts eten omwille van een sprookje en een vriendje in je hoofd dan weer wel.

Is wat fanatiek inderdaad.
Enig idee waar carnaval over gaat?

Hint “Bye Bye meat”.
Met extra vezels!
pi_179297726
Jullie zijn echt wereldvreemd. Komen jullie weleens uit jullie blanke inteeltdorp en lezen jullie weleens iets anders dan de Telegraaf?
  maandag 21 mei 2018 @ 10:21:03 #193
168739 Red_85
'echt wel'
pi_179297732
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 10:14 schreef Woelwater het volgende:
Goed dat de definitie bijgesteld is, nu weten we tenminste waar we het over hebben bij "radicale moslim"
De definitie van 'No-go area's' veranderd ook met de week. Zie serretje in het radicale 'zweedse' jeugd topic wat nu ook gaat.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 21 mei 2018 @ 10:21:23 #194
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_179297737
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 10:18 schreef Red_85 het volgende:

Ik zie niet in waarom verkleden, zuipen en feesten en samen met je geliefden goed eten als radicaal beschouwd moet worden.
Jezelf een maand uithongeren, te weinig drinken op hete dagen en alleen snachts eten omwille van een sprookje en een vriendje in je hoofd dan weer wel.

Is wat fanatiek inderdaad.
:')
Miaschien je eerst even erin verdiepen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 21 mei 2018 @ 10:21:56 #195
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_179297745
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 10:20 schreef Volkorenbrood het volgende:
Enig idee waar carnaval over gaat?
Alleen weten de meest carnavalvierders dat niet eens.

De meeste moslims die aan ramadan doen weten ook niet waarom ze dat doen?
  maandag 21 mei 2018 @ 10:22:04 #196
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_179297748
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 10:21 schreef Red_85 het volgende:

De definitie van 'No-go area's' veranderd ook met de week. Zie serretje in het radicale 'zweedse' jeugd topic wat nu ook gaat.
Verandert. Het is niet moeilijk.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_179297770
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 10:21 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Alleen weten de meest carnavalvierders dat niet eens.

De meeste moslims die aan ramadan doen weten ook niet waarom ze dat doen?
Hoeveel kronkels ga je nog bedenken om Tofik radicaal te noemen ?

Ik zal het hem de volgende keer als ik hem in de Reguliers met een cocktailtje tegenkom wel vertellen.
Met extra vezels!
  maandag 21 mei 2018 @ 10:23:41 #198
168739 Red_85
'echt wel'
pi_179297781
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 10:20 schreef Volkorenbrood het volgende:

[..]

Enig idee waar carnaval over gaat?

Hint “Bye Bye meat”.
Dude :')
Katholiek opgevoed hier met dubbele naam, eerste communie ed.. Maar toen ik een jaar of 9 was had ik al door dat al die meuk een sprookje was.

Zouden jullie ook moeten doen, ipv meisjes uit te huwelijken op die leeftijd.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 21 mei 2018 @ 10:25:26 #199
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_179297813
quote:
10s.gif Op maandag 21 mei 2018 10:23 schreef Volkorenbrood het volgende:

[..]

Hoeveel kronkels ga je nog bedenken om Tofik radicaal te noemen ?

Ik zal het hem de volgende keer als ik hem in de Reguliers met een cocktailtje tegenkom wel vertellen.
Ik noemde tofik niet radicaal, ik reageerde enkel op je kromme vergelijking met carnaval :D
pi_179297824
Dit topic :') .
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_179297886
quote:
10s.gif Op maandag 21 mei 2018 10:11 schreef Copycat het volgende:
Dus nu is iedere moslim die aan ramadan doet radicaal?

:') .
De radicale ramadan. Goede titel voor een Suske en Wiske.
pi_179297894
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 10:23 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Dude :')
Katholiek opgevoed hier met dubbele naam, eerste communie ed.. Maar toen ik een jaar of 9 was had ik al door dat al die meuk een sprookje was.

Zouden jullie ook moeten doen, ipv meisjes uit te huwelijken op die leeftijd.
Jullie?!?!
Met extra vezels!
pi_179297906
quote:
9s.gif Op maandag 21 mei 2018 10:29 schreef Volkorenbrood het volgende:

[..]

Jullie?!?!
Jodenvolk.
  maandag 21 mei 2018 @ 10:29:57 #204
168739 Red_85
'echt wel'
pi_179297912
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 10:20 schreef lijstmetsambal het volgende:
Jullie zijn echt wereldvreemd. Komen jullie weleens uit jullie blanke inteeltdorp en lezen jullie weleens iets anders dan de Telegraaf?
Komen jullie wel eens buiten de stadsdelen waar je met jullie met hele familie zitten? Je weet wel, die hele gemeenschap waar iedereen wel een beetje bloedverwant is aan elkaar?
Horen jullie ook wel eens wat anders dan alleen 'de kuffar is kut en moet dood' in de moskee of zien jullie wel eens wat anders dan al jazira en erdolfTV?

Voor de rest heb je gelijk hoor. Sommige dorpen leven ook in een bubbel. Maar dat is meer het bewijs dat deze mix van blank en moslim gewoon niet wil mengen. En daarmee de maalbare eenhoorn en regenboog maatschappij een wilde droom is van een aantal kneuzen die het nog steeds niet wil snappen dat het utopie is.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 21 mei 2018 @ 10:31:05 #205
168739 Red_85
'echt wel'
pi_179297938
quote:
9s.gif Op maandag 21 mei 2018 10:29 schreef Volkorenbrood het volgende:

[..]

Jullie?!?!
De nog steeds gelovigen die zichzelf daarmee keihard voor de gek houden.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_179297956
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 10:29 schreef Red_85 het volgende:

[..]


Horen jullie ook wel eens wat anders dan alleen 'de kuffar is kut en moet dood' in de moskee of zien jullie wel eens wat anders dan al jazira en erdolfTV?


:? :') :?
Met extra vezels!
pi_179297965
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 10:31 schreef Red_85 het volgende:

[..]

De nog steeds gelovigen die zichzelf daarmee keihard voor de gek houden.
Je maakt wel een hoop aannames vriend.
Met extra vezels!
  maandag 21 mei 2018 @ 10:32:35 #208
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_179297970
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 10:29 schreef Red_85 het volgende:

Komen jullie wel eens buiten de stadsdelen waar je met jullie met hele familie zitten? Je weet wel, die hele gemeenschap waar iedereen wel een beetje bloedverwant is aan elkaar?
Horen jullie ook wel eens wat anders dan alleen 'de kuffar is kut en moet dood' in de moskee of zien jullie wel eens wat anders dan al jazira en erdolfTV?

Voor de rest heb je gelijk hoor. Sommige dorpen leven ook in een bubbel. Maar dat is meer het bewijs dat deze mix van blank en moslim gewoon niet wil mengen. En daarmee de maalbare eenhoorn en regenboog maatschappij een wilde droom is van een aantal kneuzen die het nog steeds niet wil snappen dat het utopie is.
Hardop gelachen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_179297994
Zou Pinksteren bedacht zijn zodat we dit soort discussies met elkaar kunnen voeren op maandagochtend?
Met extra vezels!
pi_179298006
Al-Jizz’ira
Met extra vezels!
pi_179298012
Welke discussie?
pi_179298031
quote:
10s.gif Op maandag 21 mei 2018 10:34 schreef Tem het volgende:
Welke discussie?
Ik kon geen beter woord vinden.
Met extra vezels!
pi_179298136
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 10:29 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Komen jullie wel eens buiten de stadsdelen waar je met jullie met hele familie zitten? Je weet wel, die hele gemeenschap waar iedereen wel een beetje bloedverwant is aan elkaar?
Horen jullie ook wel eens wat anders dan alleen 'de kuffar is kut en moet dood' in de moskee of zien jullie wel eens wat anders dan al jazira en erdolfTV?

Voor de rest heb je gelijk hoor. Sommige dorpen leven ook in een bubbel. Maar dat is meer het bewijs dat deze mix van blank en moslim gewoon niet wil mengen. En daarmee de maalbare eenhoorn en regenboog maatschappij een wilde droom is van een aantal kneuzen die het nog steeds niet wil snappen dat het utopie is.
Ik woon overwegend blank. ik ga niet naar de moskee. Kuffar gebruik ik niet. Ik kijk vnml MTV, Netflix en luister graag FunX.

Je hebt een middenweg he in het leven? Probeer die eens te vinden.
pi_179298165
FunX :') . Dat is wel radicale wansmaak.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_179298273
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 10:42 schreef Ludachrist het volgende:
FunX :') . Dat is wel radicale wansmaak.
Neee heerlijk juist.
pi_179298302
Vanaf nu is dit een topic over FunX.
Met extra vezels!
pi_179298312
Maar MTV, serieus ? :'(

Hoe oud ben je?
Met extra vezels!
pi_179298332
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 10:28 schreef Tem het volgende:

[..]

De radicale ramadan. Goede titel voor een Suske en Wiske.
:')
pi_179298340
Kijk ze triggered zijn door het woordje radicaal.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_179298348
quote:
10s.gif Op maandag 21 mei 2018 10:51 schreef habitue het volgende:
Kijk ze triggered zijn door het woordje radicaal.
Tja niet gek he. Heeft nogal wat implicaties als je dat label krijgt tegenwoordig.
Met extra vezels!
pi_179298376
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 10:49 schreef Volkorenbrood het volgende:
Maar MTV, serieus ? :'(

Hoe oud ben je?
Ik kijk nu I used to be fat :@ Ben er te oud voor, ach.
  maandag 21 mei 2018 @ 11:01:09 #222
168739 Red_85
'echt wel'
pi_179298458
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 10:40 schreef lijstmetsambal het volgende:

[..]

Ik woon overwegend blank. ik ga niet naar de moskee. Kuffar gebruik ik niet. Ik kijk vnml MTV, Netflix en luister graag FunX.

Je hebt een middenweg he in het leven? Probeer die eens te vinden.
Ik woon in een gemengde buurt (sociaal/koop) dus kom ik van alles tegen. Haal graag mn vlees bij een halalslager omdat die gewoon het beste is en een hele goede kerel is die ik een goede zaak gun. Haal mn groente bij de Turk omdat die gewoon het beste is en veel direct haalt bij de boeren uit de buurt.
En we zijn nooit te beroerd om een praatje te maken met elkaar.

Dus ja.. Gaat om gedrag. Die mensen proberen een zaak te maken en hun lukt het. Klantenkring is overwegend blank. Niemand gaat er niet naartoe 'omdat ze allochtoon' zijn. Zo is NL niet.

Overigens wel ff een ding: funx :')
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_179298469
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 11:01 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Ik woon in een gemengde buurt (sociaal/koop) dus kom ik van alles tegen. Haal graag mn vlees bij een halalslager omdat die gewoon het beste is en een hele goede kerel is die ik een goede zaak gun. Haal mn groente bij de Turk omdat die gewoon het beste is en veel direct haalt bij de boeren uit de buurt.
En we zijn nooit te beroerd om een praatje te maken met elkaar.

Dus ja.. Gaat om gedrag. Die mensen proberen een zaak te maken en hun lukt het. Klantenkring is overwegend blank. Niemand gaat er niet naartoe 'omdat ze allochtoon' zijn. Zo is NL niet.

Overigens wel ff een ding: funx :')
Dring je hun ook je extreme opvattingen op?
pi_179298476
Jongens, FunX is leven. Ophouden nu ;(
  maandag 21 mei 2018 @ 11:04:40 #225
168739 Red_85
'echt wel'
pi_179298501
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 11:02 schreef lijstmetsambal het volgende:

[..]

Dring je hun ook je extreme opvattingen op?
Ik niet. Andersom ook niet.
Wederzijds respect. Iets wat hier vaak ver te zoeken is.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_179298516
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 11:04 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Ik niet. Andersom ook niet.
Wederzijds respect. Iets wat hier vaak ver te zoeken is.
Klopt, daar doe jij ook aan mee. Misschien hand in eigen boezem steken?
  maandag 21 mei 2018 @ 11:06:53 #227
168739 Red_85
'echt wel'
pi_179298527
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 11:02 schreef lijstmetsambal het volgende:
Jongens, FunX is leven. Ophouden nu ;(
Internet radio stream apps FTFW. Beste uitvinding sinds het internet zelf. Die 16 in een dozijn radiostations in NL met hun irritante dj's en 20 minuten reclame per uur, ga dood.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 21 mei 2018 @ 11:08:22 #228
168739 Red_85
'echt wel'
pi_179298541
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 11:06 schreef lijstmetsambal het volgende:

[..]

Klopt, daar doe jij ook aan mee. Misschien hand in eigen boezem steken?
Als reactie op. Ik trek zelden vanuit het niets ten aanval. Eigenlijk nooit. Ik haak hier altijd aan met een confrontatie of spiegelpost.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_179298553
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 11:06 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Internet radio stream apps FTFW. Beste uitvinding sinds het internet zelf. Die 16 in een dozijn radiostations in NL met hun irritante dj's en 20 minuten reclame per uur, ga dood.
Heb Spotify, maar ik luister nu vnml Drake en CardiB. Dus dat trekken jullie ook niet.
pi_179298560
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 11:08 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Als reactie op. Ik trek zelden vanuit het niets ten aanval. Eigenlijk nooit. Ik haak hier altijd aan met een confrontatie of spiegelpost.
Volgende keer herinner ik je er aan.
  maandag 21 mei 2018 @ 11:13:54 #231
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_179298611
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 11:08 schreef Red_85 het volgende:
Als reactie op. Ik trek zelden vanuit het niets ten aanval. Eigenlijk nooit. Ik haak hier altijd aan met een confrontatie of spiegelpost.
Oh nee?

NWS / EU verbod op plastic bekers en flessen

En dan nog volledig feitenverdraaiend ook.
En vervolgens met je staart tussen de benen wegrennen als je op je plaats gezet wordt.
[b]Op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" &gt;maandag 29 januari 2018 10:31&lt;/a&gt; schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  maandag 21 mei 2018 @ 18:06:37 #232
168739 Red_85
'echt wel'
pi_179305107
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 11:13 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

Oh nee?

NWS / EU verbod op plastic bekers en flessen

En dan nog volledig feitenverdraaiend ook.
En vervolgens met je staart tussen de benen wegrennen als je op je plaats gezet wordt.
Bl@@t. Dat gaat niet over het migratiedebat.

Gaat over de nutteloosheid van de huidige eu. Waar zeker serieus is gedebateert over de kromming van de komkommer, sterkte van stofzuigers en hervulbare kannetjes olijfolie in restaurants. Maar waar het niet voor elkaar gekregen wordt welke spoorbreedte een standaard moet worden, de migratiecrisis een halte wordt toegeroepen en een gezamelijke oplossing wordt bezworen voor het extremistische moslimprobleem wat in alle landen gaande is.

Maar idd, als daar eu-trollen naar toe rennen om alles te willen ontkrachten en recht te lullen wat krom is, heb ik m'n dag alweer gehad. Beetje sonar, wie is wie en staat waarvoor. Ik weet weer genoeg.

Eu trolletjes en iemand anders beschuldigen feiten te verdraaien.. :D
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_179305550
Terug naar waar het omgaat en wel dat het andermaal niet verbazend is dat de reguliere linkse media deze tweet van Tofik negeert en doet alsof zijn neus bloed terwijl elke scheet die Wilders laat, onmiddelijk breed word uitgemeten en niet eens van dit kaliber is.

Ook het feit dat het OM niet eens, of de Politie, die Tofik aanpakt of tenminste onderzoekt.

}:|
pi_179305676
quote:
15s.gif Op maandag 21 mei 2018 18:29 schreef Iwanius het volgende:
Terug naar waar het omgaat en wel dat het andermaal niet verbazend is dat de reguliere linkse media deze tweet van Tofik negeert en doet alsof zijn neus bloed terwijl elke scheet die Wilders laat, onmiddelijk breed word uitgemeten en niet eens van dit kaliber is.

Ook het feit dat het OM niet eens, of de Politie, die Tofik aanpakt of tenminste onderzoekt.

}:|
Wanneer is een Tweet van Wilders voor het laatst in het nieuws geweest?

En hoe is een Tweet van de fractievoorzitter van een partij met meer dan twintig zetels te vergelijken met die van een kerel die niet langer politiek actief is?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 21 mei 2018 @ 20:22:19 #235
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_179307816
Rare grap.
Totaal niet grappig gewoon :D
Haters everywhere but I don't really care.
  maandag 21 mei 2018 @ 22:54:23 #236
475986 Briqq
Worth fighting for
pi_179311222
quote:
15s.gif Op maandag 21 mei 2018 18:29 schreef Iwanius het volgende:
Terug naar waar het omgaat en wel dat het andermaal niet verbazend is dat de reguliere linkse media deze tweet van Tofik negeert en doet alsof zijn neus bloed terwijl elke scheet die Wilders laat, onmiddelijk breed word uitgemeten en niet eens van dit kaliber is.

Ook het feit dat het OM niet eens, of de Politie, die Tofik aanpakt of tenminste onderzoekt.

}:|
Misschien omdat Tofik een insignificante, overdreven figuur is die hier een walgelijke maar overduidelijk grappig bedoelde opmerking trachtte te maken, terwijl Geert een politieke agenda pusht en zaagt aan de poten van de rechtsstaat.
  dinsdag 22 mei 2018 @ 07:27:47 #237
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_179315024
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 18:06 schreef Red_85 het volgende:
Bl@@t. Dat gaat niet over het migratiedebat.
No true Scotsman gespot.

quote:
Gaat over de nutteloosheid van de huidige eu. [...]
Waarom ga je de discussie dan niet dáár aan, terwijl je dan blijkbaar zóveel argumneten hebt?

En dan vervolgens in een ander topic gewoon weer dezelfde grijze plaat afdraaien: NWS / Komt er in de Europese Unie een verbod op memes?

quote:
Eu trolletjes en iemand anders beschuldigen feiten te verdraaien.. :D
Als je het nou eens bij je eerste fulminatie-topic houdt?
[b]Op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" &gt;maandag 29 januari 2018 10:31&lt;/a&gt; schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  dinsdag 22 mei 2018 @ 08:03:08 #238
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_179315265
Twee topics hierover is een beetje overdreven, niet? Al waren Abdeslam en die gozer van de schietpartij in Orlando (waarschijnlijk) ook homofiel, hou Dibi maar goed in de gaten aivd!
  Moderator dinsdag 22 mei 2018 @ 09:52:42 #239
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_179316359
ik mag hopen dat de AIVD betere dingen te doen heeft dan deze drol in de gaten houden :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 22 mei 2018 @ 09:53:43 #240
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_179316369
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 09:52 schreef sp3c het volgende:
ik mag hopen dat de AIVD betere dingen te doen heeft dan deze drol in de gaten houden :')
Ik was ook niet echt serieus.
pi_179316428
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 20:22 schreef matthijst het volgende:
Rare grap.
Totaal niet grappig gewoon :D
Als iemand de laatste jaren in het publieke debat zich als een drama queen heeft gedragen. :')
  dinsdag 22 mei 2018 @ 11:12:54 #242
168739 Red_85
'echt wel'
pi_179317553
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 07:27 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

No true Scotsman gespot.

[..]

Waarom ga je de discussie dan niet dáár aan, terwijl je dan blijkbaar zóveel argumneten hebt?

En dan vervolgens in een ander topic gewoon weer dezelfde grijze plaat afdraaien: NWS / Komt er in de Europese Unie een verbod op memes?

[..]

Als je het nou eens bij je eerste fulminatie-topic houdt?
Dag eu trolletje :W
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 22 mei 2018 @ 11:14:43 #243
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_179317610
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 11:12 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Dag eu trolletje :W
Heb je ook inhoudelijk nog wat toe te voegen?
[b]Op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" &gt;maandag 29 januari 2018 10:31&lt;/a&gt; schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  dinsdag 22 mei 2018 @ 11:15:58 #244
168739 Red_85
'echt wel'
pi_179317644
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 11:14 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

Heb je ook inhoudelijk nog wat toe te voegen?
Alles wat mensen zeggen is toch onzin volgens jou.

Dus waarom zou ik nog serieus op je willen reageren als jij dat niet wil?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 22 mei 2018 @ 11:49:39 #245
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_179318374
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 09:53 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Ik was ook niet echt serieus.
De meeste mensen in dit Tofik Dibi-spektakel waren vanaf post 1 niet serieus (alsof die slappe zak voor iemand een bedreiging vormt) maar dat vloog over het hoofd van de zure humorlozen.
pi_179318396
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 11:49 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

De meeste mensen in dit Tofik Dibi-spektakel waren vanaf post 1 niet serieus (alsof die slappe zak voor iemand een bedreiging vormt) maar dat vloog over het hoofd van de zure humorlozen.
Niemand in dit topic is serieus.
  Moderator dinsdag 22 mei 2018 @ 12:17:48 #247
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_179318822
ik ben gewoon serieus
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_179319603
Ik vind Tofik een vervelend knaapje maar dit hele gebeuren is natuurlijk vooral ongegronde sensatie over een compleet verkeerd geïnterpreteerde meme.
Conscience do cost.
pi_179323818
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 13:03 schreef ems. het volgende:
Ik vind Tofik een vervelend knaapje maar dit hele gebeuren is natuurlijk vooral ongegronde sensatie over een compleet verkeerd geïnterpreteerde meme.
Maar dat is nu juist het punt: zonder context kan deze meme maar op één manier uitgelegd worden. Er is zelfs geen smiley, waaruit je zou kunnen afleiden dat hij het niet zo serieus bedoelt. Dibi is homo en moslim, waar hij ook nog opzichtig mee pronkt. Dat blijkt wel uit deze meme.
Een verklaring als "de persoon kennende bedoelt hij het niet zo" voldoet niet. Er zijn eerdere gevallen geweest van personen die iets soortgelijks in de sociale media geplaatst hebben en overgingen tot terroristische daden.
pi_179324712
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 09:52 schreef sp3c het volgende:
ik mag hopen dat de AIVD betere dingen te doen heeft dan deze drol in de gaten houden :')
Zo'n instabiele debiel moeten ze juist in de gaten houden.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_179325078
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 16:31 schreef DavidTwente het volgende:

[..]

Maar dat is nu juist het punt: zonder context kan deze meme maar op één manier uitgelegd worden.
Gezien de meningen daarover verschillen lijkt me dat onjuist.
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 16:31 schreef DavidTwente het volgende:

[..]
Er zijn eerdere gevallen geweest van personen die iets soortgelijks in de sociale media geplaatst hebben en overgingen tot terroristische daden.
Ik maak ook wel eens grapjes over het annexeren van België maar vooralsnog heb ik geen leger bij elkaar gesprokkeld. WO1 en 2 lijken me matige redenen om mij dan maar bloedserieus te nemen.

Nogmaals; Ik mag heel graag dat etterbakkie afkraken maar dit vind ik vooral moeilijk doen om het moeilijk doen. Het is een meme over dat hij mensen die wel 'mogen' eten en drinken benijd. En dat wordt nu gekaapt door slachtoffereske anti-moslims.
Conscience do cost.
pi_179325782
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 17:40 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik maak ook wel eens grapjes over het annexeren van België maar vooralsnog heb ik geen leger bij elkaar gesprokkeld. WO1 en 2 lijken me matige redenen om mij dan maar bloedserieus te nemen.
Je meent het echt he? Als jij zegt België te willen annexeren is dat toch van een andere orde dan een "lonely wolf" (wat regelmatig voorkomt) die een aanslag pleegt.
pi_179325956
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 18:17 schreef DavidTwente het volgende:

[..]

Je meent het echt he? Als jij zegt België te willen annexeren is dat toch van een andere orde dan een "lonely wolf" (wat regelmatig voorkomt) die een aanslag pleegt.
Hoe vaak moet iets precies voorkomen voordat we elk twitterbericht op deze manier dienen te interpreteren?
Conscience do cost.
pi_179329503
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 18:25 schreef ems. het volgende:

[..]

Hoe vaak moet iets precies voorkomen voordat we elk twitterbericht op deze manier dienen te interpreteren?
Ben je nu door je argumenten heen? Ik zal er maar serieus op in gaan: één keer is genoeg volgens mij.
  dinsdag 22 mei 2018 @ 23:03:10 #255
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_179330194
Is die uitgerangeerde mafklapper weer bezig?
  woensdag 23 mei 2018 @ 00:12:36 #256
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_179331294
Misschien moet die maar eens opgenomen worden . Gaat niet lekker zo
RED ONS HENNIEGOD
pi_179333447
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 22:20 schreef DavidTwente het volgende:

[..]

Ben je nu door je argumenten heen? Ik zal er maar serieus op in gaan: één keer is genoeg volgens mij.
Ah, dat kan. Zelf ben ik niet zo van de hysterie.
Conscience do cost.
  woensdag 23 mei 2018 @ 08:59:14 #258
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_179333674
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 08:27 schreef ems. het volgende:

Ah, dat kan. Zelf ben ik niet zo van de hysterie.
Gelukkig maar, anders zou je al moord ende brand schreeuwend de plisie moeten bellen omdat je het allemaal iets te serieus en volledig verkeerd naar je bangbuickje vertaalt. En wat moet Stefan dan?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_179361137
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 23:03 schreef Hexagon het volgende:

Is die uitgerangeerde mafklapper weer bezig?
Lees dit maar eens. M.a.w hij begrijpt niet dat men er zo een ophef overmaakt.

}:|
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')